Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 148 din 4 decembrie 2007

privind aprobarea principalelor modele standard utilizate in activitatea de inspectie si control a Inspectiei Sociale, precum si a metodologiei de completare a acestora

ACT EMIS DE: INSPECTIA SOCIALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 869 din 19 decembrie 2007



Având în vedere prevederile art. 14 lit. t) şi ale art. 22 din Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,

în temeiul dispoziţiilor art. 9 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, şi al prevederilor art. 14 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale,

inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale decide:

Art. 1. - Se aprobă principalele modele standard utilizate de către Inspecţia Socială în activitatea de inspecţie şi control, precum şi metodologia de completare a acestora, cuprinse în anexele nr. 1-5.

Art. 2. -Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta decizie.

Art. 3. - Inspecţia Socială, prin compartimentele cu atribuţii în acest sens, va duce la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

Inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale,

Maria Muga

ANEXA Nr. 1

Nr.......................din.........................

NOTIFICARE

In atenţia (se menţionează persoana/funcţia căreia îi este adresată notificarea)

Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă faptul că Inspecţia Socială, prin echipa de inspecţie formată din................................................, inspectori sociali în judeţele/sectoarele................................., în perioada ....................., va efectua inspectarea/controlul serviciului ...................................din localitatea..................................Judeţul.......................................

Activitatea de inspecţie este inclusă în Planul anual de control, evaluare şi consiliere, aprobat de ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse, şi are în vedere următoarele obiective:

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

- ........................................................................................................................................................................ .......................................................

Vă solicităm să le puneţi la dispoziţie toate dosarele şi toate documentele pe care doresc să le consulte, de îndată ce veţi lua cunoştinţă de prezenta notificare. De asemenea, vă rugăm să facilitaţi accesul inspectorilor în toate serviciile din instituţia dumneavoastră şi să permiteţi discuţiile cu personalul din subordinea dumneavoastră şi, după caz, cu beneficiarii.

După terminarea misiunii, vă vom transmite raportul inspectorilor sociali, în versiune provizorie, înainte de(data) ......................................., ca să puteţi face cunoscute în termen de 15 zile observaţiile dumneavoastră cu privire la constatările efectuate, la propunerile, recomandările, concluziile şi sancţiunile stabilite de echipa de inspecţie.

După analiza observaţiilor dumneavoastră, raportul va fi redactat în formă definitivă, comunicat celor în drept şi on-line pe site-ul Inspecţiei Sociale.

Inspectorul general de stat,

....................................................

Organismul/autoritatea/instituţia (se menţionează datele de identificare a persoanei juridice de drept public/privat)

ANEXA Nr. 2

Aprob

Inspector general de stat

RAPORT   DE   INSPECŢIE

1.  Baza legală a inspecţiei efectuate:

Inspecţia desfăşurată la.....................a avut loc în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale si al Ordinului de misiune nr...............din .................al inspectorului general de stat.

2.  Obiectivele misiunii de inspecţie:

Obiectivele misiunii de inspecţie sunt stabilite în Planul anual de control, evaluare şi consiliere (acestea sunt variabile şi sunt în funcţie de tipul serviciului inspectat).

3. Perioada inspecţiei:

4. Echipa de inspecţie:

5. Denumirea entităţii inspectate şi a locaţiei acesteia (adresa):

6. Desfăşurarea inspecţiei:

• întâlniri cu organele de conducere (se vor preciza funcţiile şi numele persoanelor cu responsabilităţi în entitatea inspectată);

• interviuri individuale (se vor preciza calitatea persoanei, numărul persoanelor şi metoda folosită pentru intervievarea acestora);

• întâlniri, interviuri cu alte persoane;

• metode şi mijloace utilizate pentru realizarea inspecţiei;

• documente relevante pentru efectuarea inspecţiei (acestea se vor lista);

• alte activităţi relevante pentru realizarea obiectivelor inspecţiei.

7. Constatări:

• Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridică a acestora.

8. Concluzii:

9.  Recomandări, responsabili şi termene de remediere:

10. Organismul abilitat să aplice sancţiunile corespunzătoare sau, după caz, sancţiunea aplicată direct de echipa de inspectori:

11. Semnăturile membrilor echipei de inspecţie:

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional..........................................

Str................nr................, localitatea.........................,

judeţul/sectorul..............., telefon............, fax...............

Seria.........nr................

PROCES-VERBAL

de constatare şi sancţionare a contravenţiilor privind nerespectarea dispoziţiilor legale referitoare la protecţia socială

Incheiat astăzi, anul ..............., luna ............, ziua ..............., ora ..............., în localitatea................................ judeţul/sectorul....................................

I. Subsemnatul/Subsemnata .............................................................................................., având funcţia de ............... în cadrul ..............., legitimaţia nr................, împuternicit prin Decizia nr................din...............a inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale,

în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 211/2007, al prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al

Ordinului de misiune nr................din...............al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate, am constatat următoarele:

II.  Persoana juridică/fizică.................................., cu sediul/domiciliul în .................................., str.................................. nr......., bl......., sc......., ap......., judeţul/sectorul ................................., CNP ........................, constituită în baza ................................, înmatriculată la oficiul registrului comerţului sub nr................, având codul fiscal..........................., cont nr................la..............., reprezentată legal prin domnul/doamna ....................................., în calitate de ................................, domiciliat/domiciliată în............................, str......................................, bl......., sc.........., ap.........., judeţul/sectorul........................, având BI/CI seria........., nr................, eliberat/eliberată de...............la data de..............., CNP..............., a contravenit dispoziţiilor:

1.  art................alin................lit................din...............;

2.  art................alin................lit................din...............;

3.  art................alin................lit................din................

(Se vor completa, în clar, de către inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului şi literei din actul normativ, ale căror dispoziţii au fost încălcate.)

III. La data, ora si locul mentionate mai sus au fost constatate următoarele fapte:

1........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

fapte prevăzute şi sancţionate de:

1.  art................alin................lit................din...............;

2.  art................alin................lit................din...............;

3.  art................alin................lit................din................

Inspector/inspectori social/sociali,

...................................................

Martor,

...................................................

Contravenient,

...................................................

IV.  Sancţiunea aplicată şi măsurile dispuse:

Avertisment/Amendă contravenţională, în cuantum de...............(...............) lei,

Măsuri dispuse:..........................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Termen de realizare: ..................................................................................................................................................................................................

                                                                           (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund.)

V. Amenda se va achita în contul ..............., deschis la Trezoreria ..............., iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale, la adresa: municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascar nr. 87, sectorul 2, în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, după caz, de la data comunicării acestuia jumătate din minimul amenzii prevăzute în actul normativ ale cărui dispoziţii au fost încălcate, adică suma de...............lei.

(Se va completa doar dacă în actul normativ de stabilire a contravenţiei această posibilitate este menţionată în mod expres.)

VI. In conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării/comunicării acestuia.

VII. Plângerea, însoţită de copia procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, se depune la Inspecţia Socială, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascar nr. 87, sectorul 2.

VIII. Plângerea împreună cu dosarul cauzei vor fi înaintate de îndată instanţei judecătoreşti competente, în a cărei circumscripţie a fost săvârşită contravenţia.

IX.  Contravenientul nu se află de faţă/refuză să semneze sau nu poate lua la cunoştinţă despre conţinutul procesului-verbal (se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund), fapt atestat de martor, domnul/doamna.................................., domiciliat/domiciliată în................................................., str...............................nr........, bl.........., sc.........., ap..........judeţul/sectorul......................, având BI/CI seria............nr..........................., eliberat/eliberată de...................................................... la data de......................................., CNP.................................................

X. Alte menţiuni  ........................................................................................................................................................................ ..............................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(Se pot menţiona observaţiile/obiecţiile contravenientului.)

Prezentul proces-verbal conţine...............pagini şi a fost întocmit în...............exemplare, din care un exemplar s-a înmânat contravenientului, astăzi,..............., sau se va comunica acestuia în cel mult o lună de la data încheierii.

Inspector/inspectori social/sociali

...........................................

Martor,

...........................................

Contravenient,

Am primit un exemplar al procesului-verbal şi al înştiinţării de plată.

.......................................................

ANEXA Nr. 4

Seria...............nr................

ÎNŞTIINŢARE   DE   PLATĂ

1. Subsemnatul/Subsemnata......................................................................................................., având funcţia de...................................................în cadrul........................................................., văzând cele consemnate în Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei....................................... nr..........din ..................., pun în vedere:

2.  Persoanei juridice/fizice.............................................................................., cu sediul/domiciliul în........................................................................., str........................................................nr.........., bl.........., sc.........., ap.........., judeţul/sectorul ............................................, înmatriculată la oficiul registrului comerţului sub nr..........................., având codul fiscal........................., cont nr................  la................................., reprezentată legal prin domnul/doamna..........................................................., în calitate de ......................................, domiciliat/domiciliată în ........................................................., str..............................................., bl......., sc.........., ap..........Judeţul/sectorul..................................., având BI/CI seria ............... nr........................, eliberat/eliberată de .......................................... la data de........................................, CNP........................................., ca în termenul prevăzut în procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei să achite contravaloarea amenzii stabilite, respectiv suma de...............(...............) lei.

3. Amenda se va achita în contul.................................., deschis la Trezoreria..............................., iar documentul doveditor al plăţii va fi prezentat sau comunicat prin poştă Inspecţiei Sociale la adresa ......................................., în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţării de plată.

4.  Contravenientul nu se află în ţară, refuză să semneze sau nu poate să semneze prezenta înştiinţare de plată. (Se barează cu o linie continuă situaţiile care nu corespund).

5.  Prezenta înştiinţare de plată face parte integrantă din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria...............nr.........................din data de..................................

6. Alte menţiuni:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Inspector social,

......................................................

Contravenient,

......................................................

Am primit un exemplar.

ANEXA Nr. 5

Vizat

Inspector general de stat

NOTĂ  DE CONSTATARE

încheiată azi.................................

Intre:

Inspectorii(numele, prenumele şi funcţia membrilor echipei de inspecţie).............................................................................., împuterniciţi de inspectorul general de stat al Inspecţiei Sociale prin Ordinul de misiune nr................din......................................

Instituţia supusă verificării:..............., cu sediul în.........................................., reprezentată prin.............................................................., în calitate de.............................................

Temeiul legal:........................................................................................................................................................................ ..............................

• Obiectivele misiunii:........................................................................................................................................................................ ....................

• Constatări

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

• La realizarea misiunii de inspecţie au mai participat: domnul/doamna(numele/prenumele/funcţia/instituţia).....................................................................

• Cu ocazia misiunii de inspecţie au fost solicitate următoarele documente:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

•  Prezenta notă de constatare a fost întocmită în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte semnatară.

Echipa de inspecţie,

............................................................

............................................................

............................................................

Alţi participanţi,

............................................................

............................................................

............................................................

Reprezentant,

............................................................

............................................................

............................................................


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 148/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 148 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 148/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu