Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 147 din 18 mai 2007

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.

ACT EMIS DE: PRIMUL-MINISTRU

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 350 din 23 mai 2007



In temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza art. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului,

având în vedere dispoziţiile art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare,

primul-ministru emite următoarea decizie:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, instituţie publică cu personalitate juridică, aflată în subordinea Guvernului şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie.

Art. 2. - Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia primului-ministru nr. 397/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 708 din 5 august 2005, cu modificările ulterioare.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Şeful Cancelariei Primului-Ministru,

Ion-Mircea Plângu

Anexă

REGULAMENT

de organizare si funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C, denumit în continuare I.S.C, este organizat şi funcţionează potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 2. - I.S.C. funcţionează în subordinea Guvernului României şi în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru.

Art. 3. - I.S.C. este instituţie publică cu personalitate juridică, finanţată integral din venituri proprii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu şi cu prezentul regulament.

Art. 4. - In sensul prezentului regulament, prin termenul construcţii se înţelege clădirile de orice fel - social-culturale, administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învăţământ, sănătate, hotelurile, sediile instituţiilor publice etc. - şi instalaţiile aferente acestora, drumurile, căile ferate şi metroul, podurile, tunelele şi celelalte lucrări de artă, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice, amenajările portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrările tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora.

CAPITOLUL II

Atribuţii

Art. 5. - I.S.C. are următoarele atribuţii:

1.   exercită controlul statului privind realizarea cerinţelor esenţiale ale construcţiilor, respectiv rezistenţa mecanică şi stabilitatea, securitatea în exploatare, securitatea la incendii, igiena, sănătatea oamenilor, refacerea şi protecţia mediului, izolaţia termică, hidrofugă şi economia de energie, protecţia împotriva zgomotului, în toate etapele de proiectare, execuţie şi exploatare, în conformitate cu reglementările tehnice în vigoare;

2.    exercită controlul statului privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în domeniul disciplinei în urbanism şi al amenajării teritoriului;

3.  verifică la organele de specialitate ale administraţiei publice locale legalitatea emiterii autorizaţiilor de construire, conform reglementărilor în vigoare;

4.   avizează, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului   nr.   1.072/2003   privind   avizarea  de  către Inspectoratul de Stat în Construcţii a documentaţiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investiţii finanţate din fonduri publice, documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi, finanţate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, cu valori mai mari sau egale cu un milion lei, precum şi documentaţiile tehnico-economice pentru lucrările de reparaţii, reabilitări, consolidări, restaurări ale construcţiilor existente finanţate din fonduri publice, indiferent de valoare;

5.   analizează şi autorizează fazele determinante ale construcţiilor, stabilite conform reglementărilor tehnice sau legale; participă la fazele determinante, stabilite conform reglementărilor în vigoare; verifică îndeplinirea de către factorii implicaţi a cerinţelor de calitate cuprinse în proiectele de execuţie şi reglementările tehnice specifice şi autorizează continuarea execuţiei lucrărilor de construcţii numai în cazul îndeplinirii acestor cerinţe;

6.   emite acorduri pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi noi, inclusiv schimbarea destinaţiei acestora;

7.  verifică respectarea reglementărilor în vigoare privind organizarea şi funcţionarea staţiilor de betoane, balastierelor, carierelor, staţiilor de mixturi asfaltice;

8.   verifică la operatorii economici cu activitate în construcţii, precum şi la producători, distribuitori şi alte persoane responsabile pentru introducerea pe piaţă a produselor pentru construcţii respectarea prevederilor legale în vigoare ce reglementează controlul şi atestarea calităţii şi produselor de construcţii;

9.    verifică controlul intern al proceselor privind asigurarea calităţii în construcţii la societăţile cu activitate în construcţii, respectiv proiectanţi, executanţi, consultanţi în construcţii, staţii de betoane, staţii de mixturi asfaltice, laboratoare de încercări, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare sisteme de calitate şi produse;

10.   verifică respectarea reglementărilor referitoare la recepţia construcţiilor, întocmirea, păstrarea şi completarea Cărţii tehnice a construcţiilor;

11.  verifică modul de respectare a agrementelor tehnice, referitor la caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor agrementate, astfel încât să fie asigurate cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate dispune, după caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;

12.   verifică la proprietarii şi utilizatorii de construcţii respectarea reglementărilor privind urmărirea curentă a construcţiilor şi urmărirea specială în exploatare a construcţiilor, în cazurile când aceasta a fost stabilită prin norme şi proiecte;

13.  pentru punerea în siguranţă a vieţii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, după caz:

a)   efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când, în urma inspecţiei, se concluzionează astfel;

b)  încetarea utilizării construcţiilor după producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzionează că este pusă în pericol viaţa cetăţenilor;

14.  avizează Programul anual de reglementări tehnice în construcţii propus de structurile de resort ale Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţei, participă la elaborarea acestora, în condiţiile legii, şi al regulamentului intern;

15.   iniţiază proiecte de acte normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;

16.   iniţiază, ori de câte ori este necesar, revizuirea reglementărilor tehnice în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, în scopul îmbunătăţirii conţinutului acestora;

17.  avizează, din punct de vedere tehnic, reglementările tehnice specifice înainte de publicarea acestora;

18.  verifică şi ia măsurile ce se impun pentru punerea în siguranţă a monumentelor şi siturilor istorice, precum şi a clădirilor aflate în patrimoniul cultural, asigurând în limita fondurilor disponibile cofinanţarea lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru consolidarea şi restaurarea acestora în colaborare cu Ministerul Culturii şi Cultelor;

19.  colaborează cu instituţiile de învăţământ superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercări, în vederea elaborării de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercări, soluţii şi proiecte de consolidare etc, necesare în activitatea de control privind rezistenţa mecanică şi stabilitatea construcţiilor, izolarea termică a acestora, punerea în siguranţă a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calităţii produselor de construcţii;

20.   execută încercări de laborator necesare pentru fundamentarea unor rezultate şi concluzii proprii în controalele efectuate, scop în care se dotează cu echipamente de laborator specifice, şi/sau colaborează cu instituţii de învăţământ superior de specialitate sau de cercetare;

21.   dispune suspendarea funcţionării balastierelor şi carierelor care afectează rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor din vecinătatea acestora;

22.  dispune suspendarea funcţionării, până la realizarea cerinţelor de calitate, a staţiilor de betoane, a staţiilor de mixturi asfaltice, a balastierelor şi a laboratoarelor de încercări;

23.   dispune sau propune, după caz, suspendarea ori retragerea atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte, expertul tehnic, în cazul nerespectării de către aceştia a reglementărilor legale privind cerinţele de asigurare a calităţii în construcţii;

24.   autorizează/atestă personalul de specialitate din construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;

25.    suspendă sau retrage autorizaţiile/atestatele personalului de specialitate autorizat/atestat de I.S.C, în cazul nerespectării cerinţelor de asigurare a calităţii în construcţii; încetarea suspendării sau retragerii autorizaţiilor se face în baza regulamentelor în vigoare la data solicitării;

26.   autorizează laboratoarele de analiză şi încercări în activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;

27.   primeşte şi rezolvă sau, după caz, transmite spre soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, sesizările persoanelor fizice şi juridice cu privire la încălcarea prevederilor legale şi a reglementărilor tehnice în vigoare;

28.   elaborează şi actualizează, ori de câte ori este necesar, normele interne, procedurile, instrucţiunile şi stabileşte mijloacele şi metodele pentru desfăşurarea activităţii proprii; asigură dotarea tehnică necesară realizării activităţilor specifice;

29.  publică procedurile şi instrucţiunile privind activităţile sale specifice, aprobate prin ordin al inspectorului general de stat;

30.   elaborează periodic sinteze şi evaluări privind calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, pe care le comunică autorităţilor şi instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;

31.   organizează, cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi, după caz, al Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii şi de formare continuă şi perfecţionare profesională pentru personalul cu studii superioare în domeniul construcţiilor;

32.   constată contravenţiile şi infracţiunile în toate domeniile specifice de control, aplică sancţiunile prevăzute de lege, respectiv sesizează organele abilitate potrivit legii şi, după caz, opreşte lucrările realizate în mod necorespunzător.

Art. 6. - I.S.C. desfăşoară activităţi cu caracter specific privind:

a)   redactarea de publicaţii de specialitate şi studii de sinteză;

b)  instruiri în domeniul disciplinei în urbanism şi calităţii în construcţii;

c)   manifestări tehnice privind problematica specifică activităţii în domeniul construcţiilor. I.S.C. acordă diplome de merit persoanelor fizice şi/sau juridice pentru activitatea desfăşurată.

Art. 7. - I.S.C. desfăşoară orice alte activităţi dispuse prin actele normative în vigoare sau prin decizii ale primului-ministru.

CAPITOLUL III

Organizare

Art. 8. - Structura organizatorică a I.S.C. şi numărul maxim de posturi care poate fi utilizat de I.S.C. sunt prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 9. - (1) I.S.C. are în subordine inspectoratele judeţene în construcţii şi Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti, asimilat inspectoratului judeţean în construcţii - unităţi fără personalitate juridică.

(2)   Organizarea inspectoratelor judeţene în construcţii, respectiv a Inspectoratului în Construcţii al Municipiului Bucureşti, se aprobă de inspectorul general de stat al I.S.C.

(3)   In vederea coordonării activităţii inspectoratelor judeţene în construcţii, respectiv al municipiului Bucureşti, I.S.C. are în subordine un număr de structuri teritoriale, denumite inspectorate teritoriale, unităţi fără personalitate juridică.

(4)   Inspectoratele teritoriale sunt înfiinţate cu avizul conform al Cancelariei Primului-Ministru, prin hotărâre a consiliului de conducere, la propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.

(5)   Organizarea inspectoratelor teritoriale în construcţii se aprobă de către inspectorul general de stat al I.S.C. şi este prevăzută în anexele nr. 2 şi 3.

(6)  Anexele nr. 1 -3 fac parte integrantă din prezentul regulament.

CAPITOLUL IV

Organele de conducere

Art. 10. - (1) Conducerea I.S.C. este asigurată de consiliul de conducere, compus din 5 membri numiţi prin decizie a primului-ministru.

(2)   Conducerea executivă a I.S.C. este asigurată de inspectorul general de stat, care este şi preşedintele consiliului de conducere.

(3)   Salarizarea inspectorului general de stat este stabilită prin decizie a primului-ministru.

(4)   Indemnizaţia de şedinţă a fiecăruia dintre cei 5 membri ai consiliului de conducere este stabilită în procent de 30% din salariul preşedintelui consiliului de conducere - inspector general de stat.

Art. 11. - Consiliul de conducere are următoarele atribuţii şi competenţe:

1.   avizează propunerile inspectorului general de stat pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a I.S.C. şi le înaintează spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;

2.  aprobă raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioară şi propunerile privind activitatea pentru perioada următoare;

3.  îşi însuşeşte bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înaintează spre aprobare primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru;

4.  aprobă Regulamentul intern al I.S.C;

5.   aprobă numirea şi revocarea inspectorilor generali adjuncţi, a secretarului general şi a inspectorilor-şefi ai inspectoratelor teritoriale, la propunerea inspectorului general de stat;

6.  aprobă programul anual de investiţii al I.S.C;

7.  asigură negocierea contractului colectiv de muncă cu reprezentanţii salariaţilor, în condiţiile legii;

8.   aprobă închiderea de clădiri, spaţii şi terenuri, necesare desfăşurării corespunzătoare a activităţii;

9.   aprobă scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C;

10.   aprobă lista şi tarifele pentru prestaţiile specifice executate şi pentru autorizaţiile emise, prevăzute în prezentul regulament;

11.   aprobă, numai pentru cazurile în care luarea unor decizii complexe impune cunoştinţe de specialitate, încheierea unor contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C; sumele cuvenite pentru aceste prestaţii vor fi prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli;

12.  poate delega, pe perioadă determinată, o parte din atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de conducere;

13.   exercită orice alte atribuţii care îi revin conform prevederilor legale, prezentului regulament sau potrivit deciziilor primului-ministru.

Art. 12. - (1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numărul membrilor săi, ori de câte ori este necesar.

(2)   Şedinţa este prezidată de către preşedinte, iar în lipsa acestuia, de către unul dintre membri, desemnat de către preşedinte.

(3)  Şedinţele consiliului de conducere se desfăşoară în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

(4)   Hotărârile consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor acestuia.

Art. 13. - Preşedintele Consiliului de conducere al I.S.C, în calitatea sa de inspector general de stat, are următoarele atribuţii şi competenţe:

1. conduce întreaga activitate executivă a I.S.C;

2.  emite ordine, în condiţiile legii;

3.   stabileşte organizarea internă a inspectoratelor judeţene în construcţii şi a inspectoratelor teritoriale;

4.   numeşte şi revocă, după caz, inspectorii generali adjuncţi, secretarul general, inspectorii-şefi ai inspectoratelor teritoriale şi adjuncţii acestora, respectiv inspectorii-şefi judeţeni şi adjuncţii acestora;

5.   emite ordine privind angajarea sau concedierea personalului de conducere, de execuţie si auxiliar din I.S.C;

6.   prezintă consiliului de conducere spre însuşire proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al I.S.C. şi îl înaintează primului-ministru spre aprobare, prin Cancelaria Primului-Ministru;

7.  aprobă defalcarea listei de investiţii pe inspectoratele judeţene şi, după caz, pe structurile teritoriale şi repartizează parcul auto pe fiecare inspectorat judeţean, respectiv structură teritorială;

8.   aprobă prin ordin procedurile şi instrucţiunile privind activităţile specifice ale I.S.C;

9.   dispune, conform atribuţiilor, suspendarea atestatelor şi autorizaţiilor emise de I.S.C pentru personalul de specialitate;

10.  propune suspendarea de agremente tehnice în cazul în care se constată nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzătoare în exploatare a produselor;

11.   împuterniceşte directorul general al Direcţiei generale juridice să reprezinte, prin Direcţia contencios, I.S.C în faţa instanţelor judecătoreşti, parchetelor şi celorlalte organe administrative sau jurisdictionale, să semneze, în numele şi pe seama inspectorului general de stat, cererile adresate acestora, căile de atac, apărările, delegaţiile de reprezentare ale consilierilor juridici, precum şi celelalte acte cu caracter juridic;

12.   poate delega o parte din atribuţii inspectorilor generali adjuncţi şi/sau inspectorilor-şefi ai structurilor teritoriale, în limita mandatului dat;

13.   exercită orice alte atribuţii care îi revin prin prezentul regulament, prin hotărârile consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare.

CAPITOLUL V

Bugetul de venituri şi cheltuieli

Art. 14. - (1) I.S.C se finanţează integral din venituri proprii.

(2) In afara veniturilor constituite în temeiul prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, şi ale Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările ulterioare, I.S.C poate realiza venituri şi din activităţile de autorizare a laboratoarelor de încercări în construcţii şi de autorizare/atestare a personalului de specialitate în construcţii, redactarea de publicaţii de specialitate, instruiri în domeniul ştiinţific de activitate.

Art. 15. - (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al I.S.C este însuşit de consiliul de conducere şi aprobat de primul-ministru, potrivit prevederilor legale.

(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli va asigura integral fondurile necesare pentru realizarea atribuţiilor prevăzute în prezentul regulament, în scopul desfăşurării activităţii în conformitate cu legislaţia în materie şi cu orice alte acte normative sau dispoziţii ale primului-ministru, care reglementează domeniul de activitate.

(3)   Bugetul de venituri şi cheltuieli se rectifică ori de câte ori activitatea I.S.C o impune, cu respectarea procedurilor de aprobare şi avizare prevăzute.

(4)   Bugetul de venituri şi cheltuieli va cuprinde, după caz, şi fondurile necesare pentru colaborările, cofinantarile şi expertizele ce vor fi realizate în vederea punerii în siguranţă a construcţiilor, în scopul protejării vieţii oamenilor.

(5)   Excedentul anual rezultat din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli rămâne la dispoziţia I.S.C şi se reportează în anul următor.

(6)   I.S.C poate efectua cheltuieli în valută, în condiţiile prevăzute de actele normative în vigoare.

(7)   Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la respectarea disciplinei în urbanism şi amenajarea teritoriului şi pentru aplicarea unitară a prevederilor legale în domeniul calităţii construcţiilor, parcul normat al I.S.C este de 250 de autoturisme, cu o normă de combustibil de 350 litri/lună/autoturism.

CAPITOLUL VI

Personalul

Art. 16. - Personalul I.S.C nu se încadrează în categoria funcţionarilor publici.

Art. 17. - Personalul I.S.C este personal contractual şi se supune prevederilor prezentului regulament, prevederilor legislaţiei generale a muncii, regulamentului intern şi contractului colectiv de muncă aplicabil.

Art. 18. - Personalul I.S.C are atribuţii de control, în baza reglementărilor legale în vigoare şi potrivit domeniului de activitate.

Art. 19. - Personalul I.S.C beneficiază de echipament de protecţie, în condiţiile legii.

Art. 20. - Drepturile salariale şi celelalte drepturi evaluate sau evaluabile pecuniar ori de personal se stabilesc potrivit contractului colectiv de muncă aplicabil.

CAPITOLUL VII

Relaţiile

Art. 21. - In vederea armonizării cu legislaţia internaţională, precum şi a luării măsurilor de punere în siguranţă a construcţiilor, în scopul protejării vieţii oamenilor, I.S.C poate încheia contracte sau convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional şi/sau internaţional, în domeniul său de activitate, în condiţiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu instituţii de învăţământ superior, de cercetare, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţară şi/sau din străinătate.

CAPITOLUL VIII

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 22. - In termen de 30 de zile de la aprobarea prezentului regulament, consiliul de conducere va aproba noul regulament intern al I.S.C

ANEXA Nr. 1

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII

Numărul total de posturi: 1.360, din care de conducere: 160

STRUCTURA   ORGANIZATORICĂ

a Inspectoratului de Stat în Construcţii

*) Se organizează la nivel de direcţie.

Notă: alte compartimente specifice pot fi înfiinţate prin ordin al inspectorului general de stat, conform regulamentului intern.

 ANEXA Nr. 2

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII

STRUCTURA   ORGANIZATORICĂ

a unui inspectorat teritorial în construcţii

ANEXA Nr. 3

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII

INSPECTORATE TERITORIALE ÎN CONSTRUCŢII

Inspectorate judeţene în construcţii

Nr. crt.

Inspectorate teritoriale în construcţii (I.T.C.)/lnspectorate judeţene în construcţii (I.J.C.)

1.

I.T.C. NORD-EST sediu: municipiul laşi

I.J.C. Botoşani

I.J.C. Suceava

I.J.C. Iaşi

I.J.C. Neamţ

I.J.C. Bacău

I.J.C. Vaslui

2.

I.T.C. SUD-EST

sediu: municipiul Constanţa

I.J.C. Vrancea

I.J.C. Galaţi

I.J.C. Buzău

I.J.C. Brăila

I.J.C. Tulcea

I.J.C. Constanţa

3.

I.T.C. SUD MUNTENIA

sediu: municipiul Ploieşti

I.J.C. Argeş

I.J.C. Prahova

I.J.C. Dâmboviţa

I.J.C. Ialomiţa

I.J.C. Călăraşi

I.J.C. Giurgiu

I.J.C. Teleorman

4.

I.T.C. SUD-VEST OLTENIA sediu: municipiul Craiova

I.J.C. Vâlcea

I.J.C. Gorj

I.J.C. Mehedinţi

I.J.C. Olt

I.J.C. Dolj

Nr. crt.

Inspectorate teritoriale în construcţii (I.T.C.)/lnspectorate judeţene în construcţii (I.J.C.)

5.

I.T.C. VEST

sediu: municipiul Timişoara

I.J.C. Arad

I.J.C. Timiş

I.J.C. Hunedoara

I.J.C. Caraş-Severin

6.

I.T.C. NORD-VEST sediu: municipiul Oradea

I.J.C. Satu Mare

I.J.C. Maramureş

I.J.C. Bistriţa-Năsăud

I.J.C. Sălaj

I.J.C. Bihor

I.J.C. Cluj

7.

I.T.C. CENTRU

sediu: municipiul Braşov

I.J.C. Mureş

I.J.C. Harghita

I.J.C. Alba

I.J.C. Sibiu

I.J.C. Covasna

I.J.C. Braşov

8.

I.T.C. BUCUREŞTI ILFOV

sediu: municipiul Bucureşti

I.C. Municipiului Bucureşti


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 147/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 147 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu