Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 115 din 16 februarie 2006

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. III alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2001 privind unele masuri referitoare la salarizarea functionarilor publici si a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum si a personalului din organele autoritatii judecatoresti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 si ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 206 din 6 martie 2006



Ioan Vida                              - preşedinte

Nicolae Cochinescu              - judecător

Constantin Doldur                 - judecător

Kozsokar Gabor                    - judecător

Acsinte Gaspar                     - judecător

Petre Ninosu                         - judecător

Ion Predescu                         - judecător

Antonia Constantin               - procuror

Ioana Marilena Chiorean     - magistrat-asistent

Pe rol se află soluţionarea excepţiei de neconstitu-ţionalitate a dispoziţiilor art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 şi ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, excepţie ridicată de Victor Vlăducu, Nela Călin şi Veronica Neagu în Dosarul nr. 2.708/2005 al Tribunalului Vâlcea - Secţia civilă.

La apelul nominal se constată lipsa părţilor, faţă de care procedura de citare a fost legal îndeplinită.

Preşedintele dispune să se facă apelul şi în dosarele nr. 949D/2005, nr. 13D/2006 şi nr. 14D/2006, care au acelaşi obiect.

La apelul nominal în aceste dosare, se constată lipsa părţilor, faţă de care procedura de citare a fost legal îndeplinită.

Curtea, din oficiu, pune în discuţie conexarea dosarelor nr. 949D/2005, nr. 13D/2006 şi nr. 14D/2006 la Dosarul nr. 866D/2005, având în vedere faptul că sunt îndeplinite cerinţele prevăzute de art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992.

Reprezentantul Ministerului Public arată că este de acord cu conexarea, întrucât dosarele au obiect identic.

Curtea, având în vedere identitatea de obiect a cauzelor menţionate, în temeiul dispoziţiilor art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992, dispune conexarea dosarelor nr. 949D/2005, nr. 13D/2006 şi nr. 14D/2006 la Dosarul nr. 866D/2005, care este primul înregistrat.

Cauza fiind în stare de judecată, reprezentantul Ministerului Public solicită respingerea excepţiei de neconstituţionalitate ca fiind inadmisibilă, faţă de prevederile art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992.

CURTEA,

având în vedere actele şi  lucrările dosarelor, constată următoarele:

Prin Incheierea din 6 octombrie 2005, pronunţată în Dosarul  nr. 2.708/2005 de Tribunalul Vâlcea  -  Secţia civilă, prin Incheierea din 23 noiembrie 2005, pronunţată în Dosarul nr. 742/M/2005 de Tribunalul Braşov - Secţia civilă şi prin încheierile din 5 ianuarie 2006, pronunţate în dosarele nr. 2.452/2005 şi nr. 2.503/2005 de Tribunalul Covasna, Curtea Constituţională a fost sesizată cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003. Excepţia a fost ridicată de Victor Vlăducu, Nela Călin şi Veronica Neagu, de Doina Tiu, Aurica Stanciu şi Cornelia Plocon, de Dona Maria Roth, Cătălin loan Rusu, Miklos Erzsebet, Lidia Stambirţi, Irina Toboltoc, Ordog Lorant Andras, Pusztai Miklos, Alina Constanţa Mandu, Maria Daniela Velican, Jănică Chiper, Kovacs lldiko, Silviu Oprea, Tanko Edit, Torok Lujza, Judit Puşcaşu, Mark Zita, Vilma Barabas, Mirela Chiţac, Mihaela Gabriela Ailoai, Popovics Erzsebet, Luminiţa Cucu, Luffy Etelka, Jako Ibolya, Karacsony lldiko, Cristina Papuc, Magda Balint, Bodor Ibolya, Rode Edit, Peter Klara, Timar Judit, Nagy Emese, Claudia Florentina Mitrea, David Judit, Arvay Matilda, Luminiţa Balea, Ioana Beres, Luciana Liliana Cojocaru, Analena Creangă, Adriana Păduraru, Anamaria Sindarela Popescu şi de loan Brutcă, Carmen Logigan, Gherghina Tudor, Daniel Bucur, Adrian Tiberiu Vârgolici, Elisabeta Brutcă, Corina Nicoleta Morariu (Chiriac), Lăcrămioara Morar, Corina Maria Morariu (Bularca), Manuela Brutcă, Elena Micu, Mihaela Butunoi, Mariana Constantin, Elena Găitan, Mihai Gabriel, Wiliam Lambrino, Georgeta Tohănean, Marilena Popica şi Alin Tohănean în cadrul unor litigii de muncă având ca obiect soluţionarea cererilor formulate de autorii excepţiei pentru acordarea unor drepturi salariale.

In motivarea excepţiei de neconstituţionalitate, autorii acesteia susţin că prin dispoziţiile legale criticate a fost restrâns exerciţiul dreptului legal la prima de concediu, fără a exista vreuna dintre situaţiile prevăzute la art. 53 din Constituţie, şi, de asemenea, au fost încălcate prevederile art. 41 alin. (2) din Constituţie referitoare la prima de concediu de odihnă plătit, care include şi dreptul la prima de vacanţă.

Tribunalul Vâlcea - Secţia civilă şi-a exprimat opinia în sensul că dispoziţiile legale criticate nu contravin prevederilor constituţionale invocate de autorii excepţiei.

Tribunalul Braşov - Secţia civilă şi-a exprimat opinia în sensul că excepţia de neconstituţionalitate este întemeiată, întrucât suspendarea prin acte normative succesive a acordării primei de concediu, drept încadrat în sintagma „alte situaţii prevăzute de lege" din textul art. 41 alin. (2) din Constituţie, nu este justificată şi s-a dispus fără întrunirea condiţiilor prevăzute la art. 53 din Constituţie.

Tribunalul Covasna şi-a exprimat opinia în sensul că dispoziţiile legale criticate nu contravin Constituţiei, întrucât în speţă nu este vorba de suspendarea unui drept constituţional, ci a unui drept prevăzut printr-o lege specială.

Potrivit dispoziţiilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierile de sesizare au fost comunicate preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului şi Avocatului Poporului, pentru a-şi exprima punctele de vedere asupra excepţiei de neconstitu-ţionalitate.

Guvernul apreciază că excepţia de neconstituţionalitate este inadmisibilă, faţă de dispoziţiile art. 29 alin. (6) din Legea nr. 47/1992, întrucât dispoziţiile legale criticate nu mai sunt în vigoare.

Avocatul Poporului consideră că excepţia de neconstituţionalitate este inadmisibilă, întrucât dispoziţiile legale criticate nu mai sunt în vigoare, potrivit principiului anualităţii bugetului de stat, care este de natură constituţională, în acest sens pronunţându-se şi Curtea Constituţională.

Preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepţiei de neconstituţionalitate.

CURTEA, examinând încheierile de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului şi Avocatului Poporului, rapoartele întocmite de judecătorii-raportori, concluziile procurorului, dispoziţiile legale criticate, raportate la prevederile Constituţiei, precum şi Legea nr. 47/1992, reţine următoarele:

Curtea Constituţională este competentă, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992, să soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate.

Obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl reprezintă dispoziţiile art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 din 2 martie 2001), aprobată cu modificări prin Legea nr. 386/2001 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 17 iulie 2001), ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 784 din 11 decembrie 2001), ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 863 din 29 noiembrie 2002) şi ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 (publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 853 din 2 decembrie 2003), dispoziţii care au următorul conţinut:

- Art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti: „De asemenea, se suspendă până la data de 1 ianuarie 2002 aplicarea prevederilor art. 411 alin. (1) care cuprind dispoziţii referitoare la acordarea primei pentru concediul de odihnă şi ale art. 45 alin. (1) referitoare la cuantumul sporului cu care se plătesc orele lucrate peste durata normală a timpului de muncă din Legea nr. 50/1996 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului din organele autorităţii judecătoreşti, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 563 din 18 noiembrie 1999, modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 83/2000 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 50/1996 privind salarizarea şi alte drepturi ale personalului din organele autorităţii judecătoreşti, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 425 din 1 septembrie 2000, precum şi aplicarea prevederilor art. IV referitoare la acordarea primei cu ocazia plecării în concediul de odihnă din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 237/2000 pentru modificarea Legii nr. 21/1999 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 614 din 29 noiembrie 2000. ";

-   Art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001: „Termenele prevăzute la art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti, aprobată şi modificată prin Legea nr. 386/2001, se prelungesc până la data de 31 decembrie 2002. ";

-   Art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002: „Termenele prevăzute la art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti, aprobată cu modificări prin Legea nr. 386/2001, cu modificările ulterioare, se prelungesc până la data de 31 decembrie 2003. ";

-   Art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003: „Aplicarea prevederilor din actele normative în vigoare referitoare la primele ce se acordă cu ocazia plecării în concediul de odihnă, precum şi a celor ale art. 32 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, se suspendă până la data de 31 decembrie 2004."

Autorii excepţiei consideră că dispoziţiile legale criticate contravin prevederilor constituţionale ale art. 41 alin. (2) privind dreptul salariaţilor la măsuri de protecţie socială şi ale art. 53 referitoare la restrângerea exerciţiului unor drepturi sau al unor libertăţii.

Analizând excepţia de neconstituţionalitate, Curtea constată că dispoziţiile art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 au avut caracter temporar, efectele lor încetând la data prevăzută pentru aplicare, şi anume 1  ianuarie 2002.

Cu privire la prevederile art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002 şi ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, Curtea observă că, potrivit principiului constituţional al anualităţii bugetului de stat, instituit prin art. 138 din Constituţie, aceste prevederi şi-au încetat aplicabilitatea odată cu încheierea exerciţiului anului bugetar corespunzător perioadei de reglementare proprii fiecăreia dintre respectivele legi ale bugetului de stat. Astfel, prevederile art. 12 alin. (4) din Legea nr. 743/2001 şi-au încetat aplicabilitatea la 31 decembrie 2002, ale art. 10 alin. (3) din Legea nr. 631/2002, la 31 decembrie 2003, iar cele ale art. 9 alin. (7) din Legea nr. 507/2003, la 31 decembrie 2004.

Prin urmare, având în vedere dispoziţiile art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, potrivit cărora Curtea se pronunţă asupra constituţionalităţii unei dispoziţii în vigoare, excepţia este inadmisibilă.

Pentru considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) si al art. 147 alin. (4) din Constituţie, precum si al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

CURTEA    CONSTITUŢIONALĂ

In numele legii DECIDE:

Respinge, ca fiind inadmisibilă, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. III alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2001 privind unele măsuri referitoare la salarizarea funcţionarilor publici şi a altor categorii de personal din sectorul bugetar, precum şi a personalului din organele autorităţii judecătoreşti, ale art. 12 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001, ale art. 10 alin. (3) din Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002 şi ale art. 9 alin. (7) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, excepţie ridicată de Victor Vlăducu, Nela Călin şi Veronica Neagu în Dosarul nr. 2.708/2005 al Tribunalului Vâlcea - Secţia civilă, de Doina Tiu, Aurica Stanciu şi Cornelia Plocon în Dosarul nr. 742/M/2005 al Tribunalului Braşov - Secţia civilă, de Dona Maria Roth, Cătălin loan Rusu, Miklos Erzsebet, Lidia Stambirţi, Irina Toboltoc, Ordog Lorant Andras, Pusztai Miklos, Alina Constanţa Mandu, Maria Daniela Velican, Jănică Chiper, Kovacs lldiko, Silviu Oprea, Tanko Edit, Torok Lujza, Judit Puşcaşu, Mark Zita, Vilma Barabas, Mirela Chiţac, Mihaela Gabriela Ailoai, Popovics Erzsebet, Luminiţa Cucu, lluffy Etelka, Jako Ibolya, Karacsony lldiko, Cristina Papuc, Magda Balint, Bodor Ibolya, Rode Edit, Peter Klara, Timar Judit, Nagy Emese, Claudia Florentina Mitrea, David Judit, Arvay Matilda, Luminiţa Balea, Ioana Beres, Luciana Liliana Cojocaru, Analena Creangă, Adriana Păduraru şi Anamaria Sindarela Popescu în Dosarul nr. 2.452/2005 al Tribunalului Covasna şi de loan Brutcă, Carmen Logigan, Gherghina Tudor, Daniel Bucur, Adrian Tiberiu Vârgolici, Elisabeta Brutcă, Corina Nicoleta Morariu (Chiriac), Lăcrămioara Morar, Corina Maria Morariu (Bularca), Manuela Brutcă, Elena Micu, Mihaela Butunoi, Mariana Constantin, Elena Găitan, Mihai Gabriel, Wiliam Lambrino, Georgeta Tohănean, Marilena Popica şi Alin Tohănean în Dosarul nr. 2.503/2005 al Tribunalului Covasna.

Definitivă şi general obligatorie.

Pronunţată în şedinţa publică din data de 16 februarie 2006.

PREŞEDINTELE CURŢII CONSTITUŢIONALE,

prof. univ. dr. IOAN VIDA

Magistrat-asistent,

Ioana Marilena Chiorean


COMENTARII la Decizia 115/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 115 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Atenție, Aplica pentru un împrumut rapid și convenabil de a plăti facturile, împrumut Crăciun, de credit ipotecar, împrumut de consolidare și pentru a începe o noua afacere sau re finanțarea proiectelor tale la un mai ieftine rată a dobânzii de 3%. Nu ne contactati astăzi prin: Lemonbruceloancompany@gmail.com cu împrumut Suma necesară. Ne sunt certificate, înregistrate și creditor legitim. Ne puteti contacta astăzi dacă sunteți interesat în acest împrumut, contactați-ne pentru mai multe informații despre împrumutul proces, proces ca termenii de împrumut și Condiții și cum va fi împrumutul transferat la tine. Avem nevoie urgent ta răspuns dacă sunteți interesat. În primul rând Informații necesare de la tine: Nume complete: ............ Suma necesară ca împrumut: ........... Număr De Telefon: ............ Durata: ............ Țara: ............. Casă Adresa ............. Stat / Provincie: ............... Venitul lunar: .......... Starea Civilă: ........... Vârsta / Sex: .............. Scopul creditului: .............. NOTĂ: Toate răspunsurile ar trebui să fie transmise: LEMONBRUCELOANCOMPANY@GMAIL.COM pentru rapidă procesare. Mulțumesc. C.E.O / Lemon Bruce Gomez companie de împrumut.
ANONIM a comentat Legea 10 1990
    Numele meu este cetățean domnul Gunther a USA.i au fost scammed de 20 creditor diferit împrumut internet, Ei tot promit să-mi dea un împrumut după ce mă plătească mai multe taxe care randament al nimic și s-au ridicat la nu possitive result..I pierdut mâna mea câștiga bani și a fost numărul total de 1493 dolari, o zi ca am fost de navigare pe internet cu lacrimi pe ochiul meu am dat peste o mărturie a unui om care a fost, de asemenea, scammed și evertually fost legat de o companie de împrumut legit numita TAYLORSMITHLOANFIRM unde în cele din urmă Trebuie împrumut balonul, așa că am decis să contacteze aceeași societate și le-am spus povestea mea despre cum am fost scammed de 20 creditor diferit de care a facut altceva decat sa-mi provoace mai multe dureri, la compania I explica prin e-mail și toți mi-au spus a fost mai nu să plângă pentru că i se va lua împrumut meu în compania lor și, de asemenea, i-au făcut alegerea dreptul de a contacta them..i umplut formularul de cerere de împrumut și a început cu toate a fost solicitat de mine și aici eu sunt fericit astăzi, deoarece taylorsmithloanfirm au mi-a dat un împrumut, așa că am făcut un jurământ de sine-mi că i se va păstra mărturisind pe internet cu privire la modul în care am primit loan..Do mea ai nevoie de un împrumut de urgență amabil și rapid de contact taylorsmithloanfirm pentru împrumut prin e-mail: taylorsmithloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 284 2005
    bună Ziua Suntem organizație creștină formate pentru a ajuta oamenii în nevoie de ajutoare, cum ar fi help.So financiar dacă aveți de gând prin intermediul financiar dificultate sau sunteti in orice mizerie financiară, și aveți nevoie de fonduri pentru a porni propria afacere, sau ai nevoie de împrumut pentru a soluționa datoria dumneavoastră sau achita off facturile, începe o afacere frumos, sau le este greu să obțină împrumut de capital de la băncile locale, pentru Biblia spune: "" Luca 11:10 Cine cere, capătă; cine caută, găsește; și celui ce bate, i se deschide "asa ca nu lasa aceste oportunitate va trece prin pentru că Isus este același ieri, azi și în veci more.Please acestea este pentru grave minte și Dumnezeu Biografii temători. E-mail david.moyesfinancial0@gmail.com Sunteți consiliere pentru a umple și a reveni detaliile de mai jos .. CERERE CREDIT Numele solicitantului: ................ Țara: ................................ Ocupatia: ........................... Sex: ....................................... Scopul creditului: .................... Varsta: ...................................... Telefon: .................................. Suma necesară: ................... Împrumut Durata: ..................... Venit lunar: ..................
ANONIM a comentat Hotărârea 1223 1990
    Buna ziua, eu sunt domnul Gabriel Stanley, un creditor împrumut privat, care dă împrumuturi oportunitate de timp viața. Ai nevoie de un împrumut de urgență pentru a achita datoriile sau ai nevoie de un împrumut pentru a îmbunătăți afacerea dvs.? Ați fost respinse de către bănci și alte instituții financiare? Ai nevoie de un împrumut de consolidare sau ipotecar? Cautati mai mult, deoarece noi suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare, un lucru de domeniul trecutului. Am împrumuta fonduri pentru a persoanelor fizice care au nevoie de asistență financiară, care au un credit rău sau care au nevoie de bani pentru a plăti facturile, să investească în afaceri, la o rată de 2%. Vreau să folosesc acest mediu pentru a vă informa că oferim o asistență fiabilă și beneficiar și va fi dispus să ofere un împrumut. Deci, contactati-ne astăzi prin e-mail la: (insuranceloanhome@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 1 2015
    Buna Ziua, Aceasta este doamna Debra Morgan, pentru oricine are nevoie de nici un ajutor financiar de a informa publicul larg că un anumit împrumut este o oportunitate financiar deschis. Noi termeni clari și ușor de înțeles și cu condiția unui individ, firme și corporații da credit rata dobânzii de 2%. E-mail-ne azi: (Morgandebra816@Gmail.co I)
ANONIM a comentat Decretul 2 2015
    aveți nevoie de un împrumut de la 2% oferta rată trimite un email pentru noi acum: marekhaval2012@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 10 2013
    Email: finance.europa12@gmail.com Buna Sir / Madam Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani și ne-am împrumuta 2000€ pentru 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat * interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și au nevoie de **** ma contactati si te voi ajuta. Email: finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 10 2013
    Email : finance.europa12@gmail.com Buna Sir / Madam Sunt un asociat în mai multe bănci și am o mulțime de capital în băncile sale. Ai nevoie de împrumuturi între persoane fizice pentru a face față cu dificultăți financiare pentru a rupe în cele din urmă din impas provocat de către bănci, prin respingerea fișierelor aplicației de împrumut, Suntem un grup de experți financiari în măsură să faci împrumut în valoare aveți nevoie și cu condiții care fac viața mai ușoară . Ne face împrumuturi variind de la o luna la 30 de ani și ne-am împrumuta 2000€ pentru 10.000.000€. Rata dobânzii este de nostru de 2% pe an, aici sunt domeniile în care vă putem ajuta : * financiar * Home Loan * Credit pentru Investiții * Creditul Auto * Consolidarea datoriilor * Achiziționarea de credit * Credit de nevoi personale * Sunteți blocat * interzise bancă și nu aveți beneficiul băncilor sau aveți mai bine un proiect și au nevoie de **** ma contactati si te voi ajuta. Email : finance.europa12@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 95 2014
    se plateste cass la indemnizatiile de revolutionari?
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 115/2006
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu