Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

REGULAMENT din 2005

REGULAMENT    din  2005

de organizare si functionare a Consiliului pentru Dezvoltare Regionala al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia

ACT EMIS DE: CONSILIUL PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-MUNTENIA

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 325 din 18 aprilie 2005


SmartCity3


    CAP. 1
    Organizarea Consiliului pentru Dezvoltare Regionala al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia

    Art. 1
    (1) Consiliul pentru Dezvoltare Regionala al Regiunii de Dezvoltare Sud-Muntenia, denumit in continuare Consiliul, este organismul regional deliberativ, fara personalitate juridica, care este constituit si functioneaza pe principii parteneriale la nivelul regiunii de dezvoltare Sud-Muntenia, in scopul coordonarii activitatilor de elaborare si monitorizare ce decurg din politicile de dezvoltare regionala.
    (2) Consiliul isi desfasoara activitatile in concordanta cu obiectivele politicii regionale stabilite prin Legea nr. 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 577 din 29 iunie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Legea nr. 315/2004.
    (3) Regiunea de dezvoltare Sud-Muntenia, denumita in continuare regiunea, are in componenta sa judetele: Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman.
    (4) La nivelul regiunii se organizeaza Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud-Muntenia, denumita in continuare Agentia, organism neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica si care functioneaza in conditiile Legii si ale statutului aprobat de Consiliu.
    Art. 2
    (1) Consiliul este alcatuit din 28 de membri, cate 4 de la nivelul fiecarui judet care compune regiunea, dupa cum urmeaza:
    a) presedintele consiliului judetean;
    b) reprezentantul consiliilor locale municipale;
    c) reprezentantul consiliilor locale orasenesti;
    d) reprezentantul consiliilor locale comunale.
    (2) De regula, reprezentantul consiliilor locale municipale este primarul municipiului resedinta de judet, dupa cum reprezentantii celorlalte categorii de consilii locale sunt primari.
    Art. 3
    (1) Consiliul alege un presedinte si un vicepresedinte, care nu pot fi reprezentanti ai aceluiasi judet; aceste functii sunt indeplinite, prin rotatie, pentru cate un mandat de un an, de catre presedintii consiliilor judetene.
    (2) La numirea presedintelui Consiliului, functia de vicepresedinte va fi detinuta de presedintele consiliului judetean al carui judet urmeaza sa preia mandatul de presedinte.
    (3) In cazul in care presedintele nu isi poate indeplini atributiile, acestea vor fi preluate, de drept si integral, de catre vicepresedinte.
    (4) In absenta presedintelui si a vicepresedintelui, lucrarile sedintelor Consiliului vor fi conduse de catre un presedinte de consiliu judetean, ales prin votul deschis al majoritatii membrilor prezenti la sedinta.
    Art. 4
    Secretariatul Consiliului, denumit in continuare secretariat, este constituit din personal specializat din cadrul Agentiei, desemnat de directorul acesteia.
    Art. 5
    (1) La fiecare sedinta a Consiliului participa de drept, fara a putea vota, directorul Agentiei.
    (2) Prefectii judetelor prevazute la art. 1 alin. (3) pot participa, fara drept de vot, la lucrarile Consiliului.
    (3) In functie de problematica supusa dezbaterii, la lucrarile sedintelor Consiliului pot asista si lua cuvantul, in calitate de invitat al membrilor Consiliului sau al directorului Agentiei, fara drept de vot, si alte persoane, cum ar fi: reprezentanti ai unor organisme internationale, reprezentanti ai administratiei publice centrale si locale, ai institutiilor si organizatiilor cu atributii in domeniul dezvoltarii regionale, reprezentanti ai societatii civile si parteneri socioeconomici relevanti; acestia pot face propuneri pe care Consiliul le poate dezbate si supune la vot, daca este cazul.
    (4) In cazul reuniunilor Consiliului in cadrul carora se supun spre avizare sau aprobare proiecte de dezvoltare regionala conform prevederilor art. 7 alin. (2) lit. c) si d) din Legea nr. 315/2004, membrii acestuia si invitatii semneaza o declaratie de confidentialitate si impartialitate.
    (5) Nerespectarea prevederilor legale privind conflictul de interese, precum si a declaratiilor de confidentialitate atrage raspunderea membrilor Consiliului si se pedepseste potrivit legii; in cazul in care se constata vinovatia unui membru al Consiliului, oricare ar fi functia sa, acesta nu mai poate detine calitatea de membru si nici nu poate fi reales pe o perioada de cel putin 5 ani de la data ramanerii definitive a hotararii judecatoresti.

    CAP. 2
    Functionarea Consiliului

    Art. 6
    (1) Reuniunile Consiliului se pot desfasura numai in prezenta a cel putin jumatate plus unu din numarul membrilor care il constituie si cu conditia reprezentarii tuturor judetelor din cadrul regiunii.
    (2) Daca la o sedinta a Consiliului nu sunt intrunite conditiile de participare prevazute la alin. (1), atunci ea se amana, urmand sa fie convocata o noua sedinta in termen de cel mult 15 zile lucratoare. Sedinta convocata in urma unei amanari se desfasoara chiar daca nu intruneste conditiile prevazute la alin. (1), iar hotararile adoptate de Consiliu in cadrul acestei sedinte sunt obligatorii.
    (3) Membrii Consiliului care nu pot participa la reuniunile acestuia desemneaza, prin mandat scris, un inlocuitor; acesta trebuie sa fie reprezentantul aceleiasi categorii de autoritati din care face parte membrul care nu poate participa si are toate prerogativele acestuia pe durata sedintei respective.
    (4) Mandatul prevazut la alin. (3), prin care sunt prezentate si motivele neparticiparii la sedinta respectiva, se depune si se inregistreaza inainte de inceperea lucrarilor acesteia, la secretariat. Un membru al secretariatului ii aduce la cunostinta presedintelui Consiliului care sunt membrii absenti, precum si persoanele care participa pe baza de mandat.
    (5) In exercitarea atributiilor ce ii revin Consiliul adopta hotarari, presedintele Consiliului depunand toate eforturile ca acestea sa fie insusite prin consens. Daca nu este posibil sa se realizeze consensul, hotararea respectiva este supusa la vot si se adopta cu votul deschis al majoritatii membrilor prezenti la sedinta. In caz de paritate, votul presedintelui este decisiv.
    (6) Hotararile adoptate se comunica Consiliului national pentru dezvoltare regionala, membrilor Consiliului, precum si celor interesati, prin grija secretariatului, in termen de 15 zile lucratoare de la data adoptarii.
    Art. 7
    (1) Sedintele ordinare ale Consiliului se desfasoara trimestrial, la convocarea presedintelui sau, in absenta acestuia, a vicepresedintelui. La refuzul nejustificat al presedintelui de a convoca in termen sedintele ordinare ale Consiliului, sarcina convocarii ii revine vicepresedintelui sau unei treimi din numarul membrilor Consiliului.
    (2) In cazuri deosebite, sedintele extraordinare ale Consiliului se pot organiza la convocarea persoanelor prevazute la alin. (1), precum si la solicitarea unei treimi din numarul total al membrilor Consiliului, a directorului Agentiei, precum si la cererea Consiliului national pentru dezvoltare regionala. Solicitarea si/sau cererea trebuie transmise, in scris, tuturor membrilor Consiliului.
    (3) Ca exceptie de la prevederile art. 6 alin. (5) teza a doua, Consiliul poate adopta hotarari prin procedura scrisa.
    (4) Acordul membrilor Consiliului privind adoptarea hotararilor prin procedura scrisa se transmite de catre acestia, in format electronic sau prin fax, pe adresa presedintelui si a vicepresedintelui Consiliului, precum si pe adresa secretariatului.
    (5) Hotararile se considera aprobate in procedura scrisa, daca acordul este dat de majoritatea membrilor Consiliului, in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii propunerii de hotarare. In caz de paritate, acordul presedintelui este decisiv.
    (6) In textul fiecarei hotarari adoptate prin procedura scrisa, conform alin. (3) - (5), se specifica modalitatea de adoptare a acesteia.
    (7) Hotararile adoptate in procedura scrisa se comunica de catre secretariat, in termen de 5 zile lucratoare de la data adoptarii acestora, institutiilor si persoanelor prevazute la art. 6 alin. (6).
    Art. 8
    (1) Convocarea si transmiterea invitatiilor la sedintele Consiliului se fac in scris de catre secretariat, cu cel putin 10 zile lucratoare inainte de data desfasurarii reuniunii. In mod obligatoriu acestea contin data, ora, locul desfasurarii si ordinea de zi, precum si adresa de Internet de la care pot fi obtinute informatii privind sedinta respectiva.
    (2) In cazul membrilor Consiliului care opteaza pentru efectuarea corespondentei prin intermediul postei electronice, convocarea, precum si orice alt material se transmit, prin grija secretariatului, la adresa comunicata de membrul respectiv.
    (3) Ordinea de zi a sedintei Consiliului si, dupa caz, materialele care urmeaza a fi supuse dezbaterii se publica pe pagina de Internet a Agentiei, cu cel putin 7 zile lucratoare inainte de data sedintei.
    Art. 9
    (1) La inceputul fiecarei sedinte presedintele Consiliului supune la vot ordinea de zi a acesteia, care se aproba cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    (2) Ordinea de zi poate fi completata si cu alte probleme decat cele comunicate initial, cu aprobarea a doua treimi din numarul membrilor prezenti.
    (3) La sfarsitul fiecarei sedinte se propune, in principiu, data urmatoarei sedinte ordinare.

    CAP. 3
    Atributiile Consiliului

    Art. 10
    (1) Consiliul are, potrivit prevederilor art. 7 alin. (2) si ale art. 9 lit. j) si n) din Legea nr. 315/2004, urmatoarele atributii principale:
    a) analizeaza si aproba strategia si programele de dezvoltare regionala;
    b) sprijina elaborarea in parteneriat a Planului national de dezvoltare;
    c) aproba proiectele de dezvoltare regionala, selectionate la nivel regional in concordanta cu prioritatile si metodologia elaborate de Consiliul national pentru dezvoltare regionala, impreuna cu organismele regionale specializate;
    d) transmite Consiliului national pentru dezvoltare regionala, in vederea aprobarii finantarii, portofoliul propus de proiecte pentru care se aplica o procedura de selectie la nivel national;
    e) aproba criteriile, prioritatile, alocarea si destinatiile resurselor Fondului national pentru dezvoltare regionala;
    f) prezinta Consiliului national pentru dezvoltare regionala propuneri privind alocarea de resurse la Fondul national pentru dezvoltare regionala;
    g) urmareste utilizarea fondurilor alocate din Fondul national pentru dezvoltare regionala;
    h) propune Consiliului national pentru dezvoltare regionala cuantumul contributiilor anuale, in limita sumelor aprobate prin bugetele celor 7 judete membre, alocate Fondului national pentru dezvoltare regionala, in vederea finantarii politicilor regionale, precum si destinatia si esalonarile de plata ale acestora;
    i) atrage alte contributii financiare, locale si regionale, in vederea realizarii obiectivelor regionale, sursele atrase constituindu-se ca venituri la Fondul national pentru dezvoltare regionala;
    j) aproba rapoartele de activitate semestriale intocmite de Agentie;
    k) coordoneaza si sprijina dezvoltarea parteneriatelor regionale;
    l) elaboreaza si aproba regulamentul propriu de organizare si functionare, in conformitate cu Regulamentul-cadru de organizare si functionare a consiliilor pentru dezvoltare regionala, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.256/2004;
    m) avizeaza contractele, conventiile, acordurile, protocoalele, precum si alte documente similare incheiate de catre Agentie cu tertii in domeniul specific de activitate, inclusiv cu institutiile similare din cadrul Uniunii Europene, si informeaza corespunzator Consiliul national pentru dezvoltare regionala;
    n) aproba Statutul de organizare si functionare a Agentiei, organigrama acesteia, precum si statul de functii;
    o) coordoneaza activitatile de mediatizare la nivel regional a politicilor si obiectivelor de dezvoltare regionala, a programelor regionale finantate de Uniunea Europeana, precum si pe cele privind utilizarea, la nivelul regiunii, a fondurilor, asigurand transparenta si informarea corecta, rapida si in timp util a cetatenilor, in special a intreprinzatorilor;
    p) aproba rapoartele Agentiei in care sunt evidentiate stadiul, dificultatile de implementare, precum si impactul programelor si proiectelor de dezvoltare regionala, rapoarte care vor fi inaintate Consiliului national pentru dezvoltare regionala;
    q) aproba propunerile anuale ale bugetelor de venituri si cheltuieli elaborate de Agentie;
    r) indeplineste si atributiile ce ii revin in conformitate cu legislatia privind zonele defavorizate;
    s) aproba sigiliul, insemnele, sigla, misiunea, viziunea si valorile Agentiei.
    (2) Consiliul elaboreaza rapoarte semestriale, precum si un raport anual de activitate. Aceste rapoarte se transmit spre informare Consiliului national pentru dezvoltare regionala, in maximum 30 de zile calendaristice de la sfarsitul perioadei pentru care a fost intocmit raportul.
    (3) Consiliul il numeste si il elibereaza din functie pe directorul Agentiei.
    (4) Numirea directorului Agentiei se face prin concurs, in conformitate cu prevederile art. 8 alin. (6) din Legea nr. 315/2004, precum si cu alte reglementari in materie.
    (5) Eliberarea din functie a directorului Agentiei se face de catre Consiliu, cu votul majoritatii membrilor acestuia, in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii si ale oricaror alte acte normative care reglementeaza domeniul relatiilor de munca.
    (6) Hotararea privind eliberarea din functie a directorului Agentiei se transmite in scris, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data adoptarii acesteia, spre informare Consiliului national pentru dezvoltare regionala. In sedinta imediat urmatoare secretariatul Consiliului national pentru dezvoltare regionala informeaza membrii acestui consiliu.
    (7) Hotararea Consiliului privind eliberarea din functie a directorului Agentiei este insotita de procesul-verbal detaliat al sedintei, precum si de documentatia care sa ateste cauzele care au determinat eliberarea din functie a acestuia.
    (8) In cazul incetarii raporturilor de serviciu ale directorului Agentiei, perioada de interimat va fi asigurata de catre o persoana din cadrul Agentiei, desemnata de Consiliu si care are o experienta continua de cel putin 3 ani in domeniul implementarii proiectelor de dezvoltare regionala. Pana la intrunirea Consiliului, interimatul se asigura de catre persoana din cadrul Agentiei desemnata de presedintele Consiliului.
    Art. 11
    Presedintele Consiliului are urmatoarele atributii principale:
    a) convoaca, coordoneaza pregatirea si conduce sedintele Consiliului;
    b) aproba proiectul ordinii de zi, precum si materialele ce urmeaza sa fie transmise cu ocazia convocarii sedintelor Consiliului;
    c) semneaza hotararile si procesele-verbale ale sedintelor Consiliului, rapoartele semestriale, precum si raportul anual de activitate ale acestuia;
    d) aproba modificarile la procesele-verbale ale sedintelor, tinand seama de propunerile si de observatiile membrilor Consiliului, precum si de cele ale secretariatului acestuia;
    e) impreuna cu vicepresedintele reprezinta Consiliul in cadrul Consiliului national pentru dezvoltare regionala;
    f) este presedintele comisiei de examinare pentru postul de director al Agentiei;
    g) reprezinta regiunea si Consiliul in relatiile cu alte regiuni din tara si din strainatate, precum si cu orice alte entitati;
    h) indeplineste si alte atributii care rezulta din organizarea executarii si din executarea in concret a prevederilor Legii nr. 315/2004 sau ale altor acte normative, precum si insarcinarile date de Consiliu.
    Art. 12
    Vicepresedintele Consiliului are urmatoarele atributii:
    a) preia atributiile presedintelui Consiliului, pe baza de mandat scris si semnat de acesta, in cazul in care, din motive justificate, presedintele nu le poate indeplini;
    b) participa la organizarea sedintelor Consiliului;
    c) face observatii si propuneri cu privire la continutul si modul de intocmire a procesului-verbal al sedintei Consiliului;
    d) impreuna cu presedintele reprezinta Consiliul in cadrul Consiliului national pentru dezvoltare regionala;
    e) indeplineste si alte atributii stabilite de Consiliu sau de presedintele acestuia.
    Art. 13
    Secretariatul asigura realizarea urmatoarelor activitati principale:
    a) pregatirea documentelor necesare convocarii reuniunilor Consiliului;
    b) publicarea pe pagina de Internet a Agentiei a ordinii de zi a sedintelor, a proceselor-verbale ale acestora, precum si a materialelor pentru care Consiliul hotaraste publicarea;
    c) convocarea si transmiterea invitatiilor la sedintele Consiliului, conform prevederilor art. 7 alin. (1) si (2) si ale art. 8;
    d) intocmirea proceselor-verbale ale sedintelor Consiliului si transmiterea formei finale semnate de catre presedintele acestuia, precum si a hotararilor Consiliului la Consiliul national pentru dezvoltare regionala, membrilor Consiliului, precum si celor interesati, in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care a avut loc sedinta;
    e) inregistrarea acordului transmis prin procedura scrisa, conform art. 7 alin. (3) - (5), si transmiterea hotararilor adoptate, in termen de 5 zile lucratoare de la data aprobarii acestora, institutiilor si persoanelor prevazute la art. 6 alin. (6);
    f) redactarea rapoartelor semestriale, precum si a raportului anual de activitate ale Consiliului si transmiterea acestora, dupa aprobarea lor de catre Consiliu, in maximum 30 de zile calendaristice de la sfarsitul perioadei mentionate, spre informare Consiliului national pentru dezvoltare regionala;
    g) primirea si inregistrarea mandatelor scrise privind numirea unor inlocuitori la sedintele Consiliului;
    h) asigurarea intre sedinte a asistentei de specialitate presedintelui si vicepresedintelui Consiliului;
    i) inregistrarea si pastrarea, in conditii adecvate, a declaratiilor de confidentialitate si impartialitate date de membrii Consiliului si de invitati, conform art. 5 alin. (5);
    j) primirea si distribuirea corespondentei destinate Consiliului;
    k) constituirea si pastrarea unui registru de evidenta privind activitatile Consiliului;
    l) asigurarea activitatilor de registratura si arhivare a documentelor privind activitatile Consiliului;
    m) ducerea la indeplinire si a altor activitati care sunt stabilite de Consiliu sau de presedintele acestuia.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 14
    Membrii Consiliului isi exercita atributiile cu titlu gratuit.
    Art. 15
    Adoptarea, modificarea si completarea prezentului regulament se fac cu votul a cel putin doua treimi din numarul membrilor Consiliului si numai in prezenta a cel putin unui reprezentant din fiecare judet.
    Art. 16
    Prezentul regulament, potrivit prevederilor art. 18 din Legea nr. 315/2004, se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



SmartCity5

COMENTARII la Regulament 0/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 0 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Regulament 0/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu