Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.9311 din 28.11.2016

privind aprobarea Planului integrat de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei
ACT EMIS DE: Serviciul Roman de Informatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 1051 din 27 decembrie 2016



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) lit. a) coroborate cu art. 61 din Hotărârea Guvernului nr. 572/2008 privind constituirea Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 8/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Externe, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 44/2016 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 23 alin. 3 din Legea nr. 14/1992 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Român de Informaţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (3) din Legea nr. 1/1998 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 4 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.380/2009 privind înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 17 alin. (3) din Legea nr. 226/2009 privind organizarea şi funcţionarea statisticii oficiale în România, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 53/2015 pentru stabilirea unor măsuri aplicabile în cazul apariţiei la frontiera de stat a României a unui aflux masiv de imigranţi, aprobată prin Legea nr. 5/2016,ministrul afacerilor interne, ministrul afacerilor externe, ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, ministrul educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice, ministrul sănătăţii, ministrul apărării naţionale, ministrul finanţelor publice, ministrul transporturilor, directorul Serviciului Român de Informaţii, directorul Serviciului de Informaţii Externe, preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, preşedintele Institutului Naţional de Statistică şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul integrat de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Resursele financiare necesare implementării activităţilor specifice se asigură din bugetele aprobate autorităţilor/instituţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1) şi (11) din Hotărârea Guvernului nr. 572/2008 privind constituirea Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Ioan-Dragoş Tudorache Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Dragoş-Nicolae Pîslaru Ministrul sănătăţii, Vlad Vasile Voiculescu Ministrul finanţelor publice, Anca Dana Dragu Directorul Serviciului Român de Informaţii, Eduard Hellvig Preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, Dan-Cornel Baranga p. Ministrul afacerilor externe, Marius Cristian Bădescu, secretar de stat Ministrul educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice, Mircea Dumitru Ministrul apărării naţionale, Mihnea Ioan Motoc Ministrul transporturilor, Petru Sorin Buşe p. Directorul Serviciului de Informaţii Externe, general Silviu Predoiu Preşedintele Institutului Naţional de Statistică, Tudorel Andrei Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate Gheorghe-Radu Ţibichi ANEXĂPLAN INTEGRAT de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei

Domeniul Acţiunea Scopul Realizează Termen Observaţii
0 1 2 3 4 5
A. Acţiuni cu caracter general
I. Informarea instituţiilor implicate în gestionarea unei situaţii de criză I.1. Informarea conducerii Ministerului Afacerilor Interne cu privire la apariţia unui aflux masiv de imigranţi la frontierele României şi pe teritoriul naţional care generează depăşirea capacităţii operaţionale a IGI - Informare cu privire la situaţia operativă - Demararea procedurilor specifice MAI - IGPF, IGI Imediat după constatarea evenimentului sau a iminenţei producerii acestuia
I.2. Convocarea Grupului constituit în vederea asigurării suportului necesar gestionării unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei - Informare cu privire la situaţia operativă - Estimare cu privire la evoluţia situaţiei de criză - Discutarea măsurilor propuse MAI - preşedintele Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia La apariţia şi, periodic, pe timpul crizei
0 1 2 3 4 5
II. Întărirea cooperării interinstituţionale II.1. Creşterea schimbului de informaţii de interes între instituţiile cu atribuţii în domeniul ordinii publice şi securităţii naţionale şi avertizarea timpurie a acestora - Asigurarea suportului informativ, inclusiv cu informaţii din zona de interes strategic - Anticiparea eventualelor situaţii care ar putea determina tulburarea ordinii publice în zona de frontieră, pe traseul de deplasare şi în zona centrelor de cazare - Cunoaşterea permanentă a situaţiei operative, a ameninţărilor şi vulnerabilităţilor la adresa ordinii, siguranţei publice şi securităţii naţionale MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI, IGJR MApN MAE, prin misiunile diplomatice şi oficiile consulare SRI SIE Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
II.2. Intensificarea schimbului de informaţii cu toate instituţiile/organizaţiile/agenţiile cu atribuţii în domeniu - (de exemplu FRONTEX sau EUROPOL) - Anticiparea eventualelor situaţii care ar putea determina creşterea presiunii imigraţioniste asupra României - Cunoaşterea permanentă a situaţiei operative, a ameninţărilor şi vulnerabilităţilor din zonele limitrofe României MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI MAE, prin misiunile diplomatice şi oficiile consulare SRI SIE Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
III. Asigurarea suportului din punct de vedere analitic III.1. Monitorizarea şi analizarea situaţiei operative la nivel naţional şi regional, pentru zona afectată de criză - Elaborarea de produse analitice cu privire la evoluţia viitoare a crizei pentru: cunoaşterea şi înţelegerea direcţiilor de deplasare, a itinerariilor probabile, a riscurilor asociate grupurilor, mijloacelor de transport folosite MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI, IGJR MApN MAE SRI SIE Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
IV. Relaţii publice IV.1. Informarea opiniei publice cu privire la măsurile adoptate la nivel naţional/local pentru gestionarea situaţiei de criză Asigurarea unui flux informaţional unitar şi nedistorsionat MAI - DIRP, cu sprijinul structurilor de specialitate din MAI şi din celelalte instituţii cu competenţe în gestionarea crizei Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză MAI - DIRP va stabili liniile generale ale comunicării şi va transmite informaţiile de interes naţional privind gestionarea crizei. În situaţii concrete, după informarea DIRP, structurile de specialitate din MAI şi din celelalte instituţii/ autorităţi cu competenţe în gestionarea crizei pot comunica informaţii aflate în domeniul propriu de competenţă.
0 1 2 3 4 5
B. Activităţi cu caracter financiar şi logistic
I. Asigurarea resurselor financiare necesare gestionării situaţiei de criză I.1. Suplimentarea bugetelor instituţiilor implicate Introducerea în volumul şi structura bugetelor instituţiilor publice implicate a sumelor necesare gestionării situaţiilor de criză, în conformitate cu actele normative adoptate de Guvern MFP 3 zile de la primirea solicitării
II. Înfiinţarea de centre integrate II.1. Identificarea de locuri (spaţii, terenuri) pentru înfiinţarea de centre integrate Asigurarea locaţiilor pentru înfiinţarea de centre integrate MAI - IGPF Autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale În cel mai scurt timp În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului, instituţiile/autorităţile publice componente ale Grupului vor comunica Secretariatului tehnic o listă generală cu locaţiile identificate, precizând proprietarul, dacă există, acordul acestuia, suprafaţa, utilităţi existente.
II.2. Transportul logisticii necesare organizării de centre integrate Asigurarea condiţiilor necesare pentru organizarea centrelor integrate MAI - DSU (prin IGSU), IGJR, IGPF, IGI, IGAv MT MApN 2 zile de la primirea solicitării MApN execută transportul cu mijloacele disponibile, fără a afecta îndeplinirea misiunilor specifice, după epuizarea mijloacelor şi resurselor celorlalte instituţii cu responsabilităţi.
II.3. Montarea logisticii în locaţiile identificate Asigurarea condiţiilor de cazare temporară pentru străini şi a condiţiilor necesare desfăşurării activităţilor de către autorităţile competente MAI - DSU (prin IGSU), IGJR, IGPF, IGI 2 zile de la primirea solicitării
III. Asigurarea resurselor materiale ce depăşesc capacitatea Asigurarea logisticii în locaţiile identificate Asigurarea unor resurse suplimentare în cazul în care necesarul depăşeşte capacitatea operaţională a celorlalte autorităţi competente implicate. ANRSPS 2 zile după publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a hotărârii Guvernului de acordare a ajutoarelor umanitare
C. Acţiuni în domeniul juridic
I. Modificarea/ Actualizarea cadrului normativ de cooperare I.1. Modificarea/ Actualizarea documentelor de cooperare bi(multi)laterală existente sau încheierea de noi astfel de documente Crearea cadrului de cooperare interinstituţională Toate instituţiile/autorităţile cu atribuţii în cadrul grupului 90 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului
0 1 2 3 4 5
D. Acţiuni cu caracter operativ
I. Intrarea pe teritoriu a străinilor I.1. Controlul persoanelor care pătrund pe teritoriu prin punctele de trecere a frontierei Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor MAI - IGPF Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
I.2. Înfiinţarea unuia sau mai multor centre integrate pentru efectuarea activităţilor de control la trecerea frontierei de stat Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor MAI - IGPF În caz de nevoie, ca urmare a nevoilor identificate
I.3. Efectuarea controlului de frontieră la intrarea pe teritoriu a străinilor prin alte locuri decât punctele de trecere a frontierei, în condiţiile prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. b) din Regulamentul (CE) nr. 562/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului din 15 martie 2006 de instituire a unui Cod comunitar privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul frontierelor Schengen) - Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor - Evitarea supraaglomerării punctelor de control al trecerii frontierei - Evitarea apariţiei unor stări tensionate care ar putea genera tulburarea ordinii publice în zona punctelor de control al trecerii frontierei MAI - IGPF În caz de nevoie, ca urmare a necesităţilor identificate
I.4. Aplicarea acordurilor/protocoalelor de readmisie încheiate de România cu statele vecine de pe teritoriul cărora pătrund imigranţii - Readmisia pe teritoriile statelor vecine a persoanelor care nu se află în nevoie de protecţie internaţională sau care nu au solicitat protecţia statului român MAI - IGPF
II. Stabilirea stării de sănătate şi a regimului juridic al străinilor II.1. Verificarea stării de sănătate a străinilor şi a apartenenţei la categoria persoanelor vulnerabile Identificarea persoanelor care suferă de afecţiuni, precum şi a celor vulnerabile, menţinerea stării de sănătate a persoanelor aflate în centrele integrate MAI - IGI MS - DSP Imediat după sosirea în centrele integrate şi ori de câte ori este nevoie pe timpul şederii
II.2. Acordarea asistenţei medicale de urgenţă Intervenţia în cazul alterării acute a stării de sănătate şi transportul asistat al persoanelor aflate în centrele integrate MAI - DSU (prin IGSU - SMURD) MS - DSP SAJ Imediat după sosirea în centrele integrate şi ori de câte ori este nevoie pe timpul şederii
II.3. Transferul persoanelor în nevoie de asistenţă medicală Acordarea tratamentului de specialitate MAI - DSU (prin IGSU şi SMURD) MS - DSP SAJ În cel mai scurt timp de la stabilirea diagnosticului şi a deciziei de transfer Transferul persoanelor în nevoie de asistenţă medicală de specialitate la
0 1 2 3 4 5
de specialitate la unităţile spitaliceşti desemnate persoanelor aflate în nevoie unităţile spitaliceşti desemnate se poate realiza numai în limitele competenţelor stabilite prin Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului administraţiei şi internelor nr. 1.092/1.500/2006 privind stabilirea competenţelor şi atribuţiile echipajelor publice de intervenţie de diferite niveluri în faza prespitalicească.
II.4. Trierea străinilor din punctul de vedere al nevoii de protecţie Delimitarea categoriilor de străini aflaţi în nevoie de protecţie sau care solicită protecţia statului român de cei care nu se află în nevoie de protecţie sau care nu solicită protecţia statului român MAI - IGI Imediat după sosirea în centrele integrate
II.5. Verificarea preliminară şi intervievarea imigranţilor ilegali sau a persoanelor aflate în nevoie de protecţie internaţională din partea statului român Obţinerea de informaţii relevante în domeniul securităţii publice şi securităţii naţionale MAI - IGI, IGPF În cel mai scurt timp după sosirea în centrele integrate
II.6. Evaluarea iniţială a persoanelor prezumate1 a fi victime ale traficului de persoane, în vederea stabilirii nevoilor de asistenţă specializată (ANITP) Referirea persoanelor prezumate a fi victime ale traficului de persoane către furnizorii de servicii specializate MAI - ANITP, IGI După sosirea în centrele integrate
III. Acordarea accesului la procedura de azil în România III.1. Realizarea de măsuri premergătoare înregistrării cererii de azil, în conformitate cu prevederile legale aplicabile Accesul liber la procedura de azil în România prin manifestarea actului de voinţă MAI - IGI În cel mai scurt timp de la depunerea cererii
III.2. Transferul persoanelor care au solicitat o formă de protecţie pe teritoriul României către centrele desemnate de cazare şi proceduri pentru solicitanţii de azil Repartizarea echilibrată a solicitanţilor de azil MAI - IGI, IGPR, IGJR MT În cel mai scurt timp de la depunerea cererii şi stabilirea centrului competent

1 Victima prezumată: persoana cu privire la care există suspiciunea rezonabilă că este o victimă a traficului de persoane, dar care nu a fost identificată oficial ca atare de către autorităţile relevante sau care a refuzat să fie identificată oficial sau legal.

0 1 2 3 4 5
III.2. Transferul persoanelor care au solicitat o formă de protecţie pe teritoriul României către centrele desemnate de cazare şi proceduri pentru solicitanţii de azil Repartizarea echilibrată a solicitanţilor de azil MAI - IGI, IGPR, IGJR MT În cel mai scurt timp de la depunerea cererii şi stabilirea centrului competent
III.3. Înregistrarea şi procesarea cu celeritate a cererilor de azil - Stabilirea potenţialelor cazuri pentru care se poate aplica Regulamentul Dublin - Soluţionarea cererilor de azil MAI - IGI În cel mai scurt timp de la depunerea cererii, în conformitate cu prevederile legale
III.4. Soluţionarea cererilor de azil care fac obiectul procedurii Dublin Transmiterea cererilor şi transferul solicitanţilor care fac obiectul Regulamentului Dublin către statul membru responsabil MAI - IGI În cel mai scurt timp de la identificarea cazului, în conformitate cu termenele stabilite de Regulamentul Dublin
IV. Dispunerea măsurilor legale pentru persoanele care nu se află în nevoie de protecţie internaţională sau care nu au solicitat protecţia statului român IV.1. Analizarea situaţiei imigranţilor care nu solicită protecţie internaţională - Efectuarea verificărilor şi înregistrarea în evidenţele specifice MAI - IGI, IGPF În cel mai scurt timp după finalizarea etapei de triere
IV.2. Dispunerea măsurilor de returnare de pe teritoriu împotriva imigranţilor cu şedere ilegală - Returnarea imigranţilor ilegali de pe teritoriul naţional MAI - IGI Imediat după analizarea cazului
IV.3. Transferul imigranţilor împotriva cărora a fost dispusă măsura luării în custodie publică în vederea returnării Luarea în custodie publică în vederea îndepărtării de pe teritoriul naţional MAI - IGI, IGPR, IGJR În cel mai scurt timp după dispunerea măsurilor de îndepărtare de pe teritoriu şi stabilirea centrului
IV.4. Punerea în executare a măsurilor de returnare dispuse Părăsirea teritoriului României de către imigranţii ilegali MAI - IGI În cel mai scurt timp după dispunerea măsurilor de îndepărtare de pe teritoriu Acţiune condiţionată de existenţa documentelor de călătorie şi a mijloacelor de transport către ţările de origine sau de tranzit
IV.5. Acordarea tolerării pe teritoriul României ca alternativă la măsura luării în custodie publică sau în cazul imigranţilor a căror obligaţie de returnare este suspendată Reglementarea situaţiei juridice a imigranţilor pentru care nu se dispune luarea în custodie publică sau care nu pot fi returnaţi de pe teritoriu MAI - IGI Imediat după analizarea cazului
0 1 2 3 4 5
V. Asigurarea liniştii şi ordinii în centrele integrate şi zonele limitrofe acestora V.1. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în interiorul centrelor integrate Asigurarea unui climat de ordine în interiorul centrelor integrate MAI - IGJR, IGPF, IGI Imediat după organizarea centrelor integrate şi permanent pe toată durata funcţionării acestora
V.2. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în zonele limitrofe centrelor integrate, cu respectarea prevederilor Ordinului ministerului administraţiei şi internelor nr. 60/2010 privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, cu modificările şi completările ulterioare Menţinerea unui climat de ordine în zonele limitrofe centrelor integrate MAI - IGPR Imediat după organizarea centrelor integrate şi permanent pe toată durata funcţionării acestora
V.3. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în localităţile tranzitate de imigranţi şi asigurarea fluenţei traficului rutier cu ocazia realizării transferului de imigranţi la centrele integrate sau în alte locaţii Menţinerea unui climat de ordine în zonele tranzitate de imigranţi sau cu ocazia transferului acestora către centre integrate sau alte locaţii MAI - IGPR, IGJR Pe timpul deplasării/transferării imigranţilor
V.4. Asigurarea şi suplimentarea măsurilor de ordine publică în zona centrelor integrate în funcţie de evoluţia situaţiei operative, ameninţările şi vulnerabilităţile identificate Asigurarea unui climat de ordine în zonele limitrofe centrelor de cazare MAI - IGJR, IGPR Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
V.5. Executarea de acţiuni, în sistem integrat, în vederea depistării persoanelor cu şedere ilegală Asigurarea respectării regimului juridic al străinilor pe teritoriul României MAI - IGI, IGPR, IGJR, IGPF Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză
E. Activităţi pe linie de resurse umane
I. Asigurarea resurselor umane necesare I.1. Dislocarea de personal în zona/zonele afectată/afectate de criză Asigurarea cu personal a derulării activităţilor specifice în zona/zonele afectate de criză MAI - IGPF, IGSU, IGI, IGPR, IGJR În cel mai scurt timp de la declararea situaţiei de criză
I.2. Constituirea echipelor operative şi stabilirea sarcinilor corespunzătoare Derularea în mod organizat a activităţilor specifice MAI - IGPF, IGSU, IGI, IGPR, IGJR Gradual, la sosirea personalului dislocat
Legendă: MAI - Ministerul Afacerilor Interne DSU - Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă DAERI - Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale IGI - Inspectoratul General pentru Imigrări IGPR - Inspectoratul General al Poliţiei Române IGPF - Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră IGJR - Inspectoratul General al Jandarmeriei Române IGSU - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă IGAv - Inspectoratul General al Aviaţiei DIPI - Departamentul de Informaţii şi Protecţie Internă DIRP - Direcţia Informare şi Relaţii Publice ANITP - Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane SMURD - Serviciul mobil de urgenţă, reanimare şi descarcerare MS - Ministerul Sănătăţii DSP - Direcţia de Sănătate Publică SAJ - Serviciul de Ambulanţă Judeţean MFP - Ministerul Finanţelor Publice SRI - Serviciul Român de Informaţii SIE - Serviciul de Informaţii Externe MApN - Ministerul Apărării Naţionale MT - Ministerul Transporturilor MMFPSPV - Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice MAE - Ministerul Afacerilor Externe Regulamentul Dublin - Regulamentul (UE) nr. 604/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 26 iunie 2013 de stabilire a criteriilor şi mecanismelor de determinare a statului membru responsabil de examinarea unei cereri de protecţie internaţională prezentate în unul dintre statele membre de către un resortisant al unei ţări terţe sau de către un apatrid (reformare), publicat în JOUE seria L, nr. 180/31 din 29.06.2013 Europol - Oficiul European de Poliţie Frontex - Agenţia Europeană pentru Gestionarea Cooperării Operative la Frontierele Externe ale statelor membre ale Uniunii Europene


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 9311/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 9311 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 9311/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu