Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 918 din 28 iunie 2005

pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2005 a agentilor economici

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 582 din  6 iulie 2005


SmartCity3


    In baza art. 11 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala,
    in temeiul prevederilor art. 4 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2005 a agentilor economici, cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Institutiile de credit, unitatile de asigurare-reasigurare, precum si cele care opereaza pe piata de capital vor depune la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice raportari contabile la 30 iunie 2005 in formatul si la termenele prevazute in reglementarile emise de Banca Nationala a Romaniei, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare si Comisia de Supraveghere a Asigurarilor.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului finantelor publice nr. 947/2004 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2004 a agentilor economici, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 623 din 9 iulie 2004.
    Art. 4
    Directia de reglementari contabile va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 5
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                         Ministrul finantelor publice,
                                Ionel Popescu

    ANEXA 1

                                  SISTEMUL
de raportare contabila la 30 iunie 2005 a agentilor economici

    CAP. 1

    A. NORME METODOLOGICE PRIVIND INTOCMIREA SI VERIFICAREA RAPORTARILOR CONTABILE ALE AGENTILOR ECONOMICI LA 30 IUNIE 2005

    1. Generalitati
    Agentii economici, indiferent de forma de organizare, de forma de proprietate si de reglementarile contabile aplicate, au obligatia sa intocmeasca si sa depuna raportari contabile la 30 iunie 2005 la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice.
    Agentii economici pot depune raportarile contabile la registratura unitatilor teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice sau la oficiile postale, prin scrisori cu valoare declarata, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 627/1995 privind imbunatatirea disciplinei depunerii bilanturilor contabile si a altor documente cu caracter financiar-contabil si fiscal, de catre agentii economici si alti contribuabili, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 226 din 2 octombrie 1995. De asemenea, la depunere se vor avea in vedere si prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National.

    2. Prezentarea si modul de completare a raportarilor contabile la 30 iunie 2005
    Persoanele juridice vor intocmi si vor depune la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice raportari contabile care cuprind urmatoarele formulare:
    a) Bilant (cod 10);
    b) Contul de profit si pierdere (cod 20);
    c) Date informative (cod 30).
    Persoanele juridice vor completa datele de identificare (denumirea unitatii, adresa, telefonul si numarul de inmatriculare la registrul comertului), precum si pe cele referitoare la incadrarea corecta in forma de proprietate si codul unic de inregistrare, citet, fara a se folosi prescurtari sau initiale. In casute se vor trece codurile care delimiteaza incadrarea agentului economic.
    Necompletarea corecta pe prima pagina a formularului "Bilant" a datelor prevazute mai sus conduce la imposibilitatea identificarii unitatii si, in consecinta, se considera ca lucrarea nu a fost depusa, unitatea fiind sanctionata potrivit prevederilor art. 42 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata.
    Persoanele juridice completeaza codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activitati), din Clasificarea activitatilor din economia nationala - CAEN, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 656/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 301 si 301 bis din 5 noiembrie 1997, actualizata prin Ordinul presedintelui Institutului National de Statistica nr. 601/2002, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 908 din 13 decembrie 2002.
    In cazul in care unitatea desfasoara mai multe activitati, se va trece codul activitatii preponderente, care defineste profilul unitatii (respectiv codul clasei CAEN al activitatii preponderente).
    Bilantul prezinta, in forma sintetica, elementele de activ si de pasiv, grupate dupa natura si lichiditate, respectiv dupa natura si exigibilitate.
    Bilantul se intocmeste pe baza balantei de verificare a conturilor sintetice la data de 30 iunie 2005, puse de acord cu soldurile din balanta conturilor analitice, incheiata dupa inregistrarea tuturor documentelor in care au fost consemnate operatiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.
    Contul de profit si pierdere cuprinde totalitatea veniturilor realizate, cheltuielilor efectuate si a rezultatelor financiare obtinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri si cheltuieli cuprinse in balanta de verificare la 30 iunie 2005.
    Datele care se raporteaza in formularul "Contul de profit si pierdere" sunt cumulate de la inceputul anului pana la sfarsitul perioadei de raportare. Randul 64 se completeaza numai de catre microintreprinderi cu suma reprezentand impozitul pe venitul acestora.
    Persoanele juridice inscriu in formularul "Contul de profit si pierdere", la randul 15 "Salarii", toate cheltuielile reprezentand drepturi salariale.
    La acelasi rand se va inscrie si contravaloarea tichetelor de masa acordate salariatilor in baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masa.
    Aceste informatii sunt prezentate, de asemenea, la randul 32 din formularul "Date informative" (cod 30).
    In formularul Date informative, la randurile 01 si 02 coloana 1, persoanele juridice care au in subordine subunitati vor inscrie cifra 1, indiferent de numarul acestora.
    La randurile privind platile restante se inscriu sumele de la sfarsitul perioadei de raportare, care au depasit termenele de plata prevazute in contracte sau in acte normative.
    Societatile comerciale care au beneficiat de prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 37/2004 privind masuri de diminuare a arieratelor din economie vor prezenta sumele reprezentand facilitatile acordate in baza prevederilor acestui act normativ, la randurile 30 si 31 din formularul cod 30.
    Formularele de raportare contabila la 30 iunie 2005 se semneaza de administratorul unitatii si de conducatorul compartimentului financiar-contabil, iar in lipsa acestora, de catre inlocuitorii de drept.
    Administratorul unitatii si conducatorul compartimentului financiar-contabil poarta raspunderea, potrivit legii, asupra realitatii informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara, precum si asupra celorlalti indicatori cuprinsi in formularele de raportare.
    Conducatorul compartimentului financiar-contabil are obligatia sa respecte prevederile prezentelor norme metodologice, corelatiile dintre indicatorii din formulare, urmarind realitatea datelor ce se raporteaza, precum si incadrarea in termenul de depunere la organele in drept.
    Persoanele juridice prevazute la art. 1 alin. (1) din Legea nr. 82/1991, republicata, care au in subordine sucursale sau subunitati fara personalitate juridica, vor verifica si vor centraliza balantele de verificare ale acestora, intocmind raportarile contabile la 30 iunie 2005.
    Societatile comerciale care au in subordine sucursale sau subunitati fara personalitate juridica, care desfasoara activitate si isi au sediul in strainatate, vor evalua in lei rulajele si soldurile exprimate in valuta, din balantele de verificare a conturilor sintetice transmise de acestea, la cursul valutar din ultima zi a perioadei de raportare, si le vor centraliza cu balanta de verificare intocmita pentru operatiunile economico-financiare desfasurate in tara.
    In situatia in care operatiunile subunitatilor proprii in strainatate au fost evidentiate in cursul perioadei atat in valuta, cat si in lei, pentru cuprinderea in raportarile contabile la 30 iunie 2005 ale persoanei juridice din tara vor fi preluate ca atare soldurile si rulajele conturilor, exprimate in lei.
    Formatul electronic al raportarilor contabile la 30 iunie 2005, continand formularistica necesara si programul de verificare cu documentatia de utilizare aferenta se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice.
    Programul de asistenta este pus la dispozitie agentilor economici, gratuit, de unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice sau poate fi descarcat de pe serverul de web al Ministerului Finantelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.
    Agentii economici vor depune la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice discheta cu raportarile contabile la 30 iunie 2005, insotita de raportarile contabile listate cu ajutorul programului de asistenta, semnate si stampilate, conform legii. Aceste raportari se depun impreuna cu o copie de pe codul unic de inregistrare, raportul administratorului, precum si o copie a balantei de verificare a conturilor sintetice.
    Persoanele juridice care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2005 nu intocmesc raportari contabile la 30 iunie 2005, urmand sa depuna o declaratie pe propria raspundere la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, care sa cuprinda toate datele de identificare a societatii comerciale:
    - denumirea completa (conform certificatului de inmatriculare);
    - adresa si numarul de telefon;
    - numarul de inregistrare la registrul comertului;
    - codul unic de inregistrare;
    - capitalul social.
    O declaratie similara vor depune si persoanele juridice care se afla in curs de lichidare, potrivit legii.

    3. Termenul pentru depunerea raportarilor contabile la 30 iunie 2005
    Depunerea raportarilor contabile la 30 iunie 2005 se va efectua dupa cum urmeaza:
    - persoanele juridice care aplica Reglementarile contabile simplificate, armonizate cu directivele europene, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 306/2002, pana la data de 10 august 2005;
    - persoanele juridice care nu au desfasurat activitate de la data infiintarii pana la 30 iunie 2005, precum si persoanele juridice care se afla in curs de lichidare depun declaratie pana la data de 10 august 2005;
    - persoanele juridice care aplica Reglementarile contabile armonizate cu Directiva a IV-a a Comunitatilor Economice Europene si cu Standardele Internationale de Contabilitate, inclusiv cele care efectueaza retratarea situatiilor financiare ale anului precedent, pana la data de 19 august 2005.
    Nedepunerea dischetelor si a formularelor listate, semnate si stampilate sau a declaratiilor, dupa caz, pentru data de 30 iunie 2005 se sanctioneaza conform prevederilor art. 42 din Legea nr. 82/1991, republicata.

    4. Completarea raportarilor contabile la 30 iunie 2005 de catre agentii economici se efectueaza folosindu-se planul de conturi aplicabil fiecarei categorii.

    B. NOMENCLATOR - FORME DE PROPRIETATE*)

    *) Nomenclatorul - forme de proprietate este reprodus in facsimil.

________________________________________________________________________________
Codul  Denumirea
________________________________________________________________________________
  10  PROPRIETATE DE STAT
  11  Regii autonome
  12  Societati comerciale cu capital integral de stat
  13  Alte unitati economice de stat netransformate in societati comerciale sau
      regii autonome
  14  Companii si societati nationale

  20  PROPRIETATE MIXTA (cu capital de stat si privat)
      PROPRIETATE MIXTA (cu capital de stat - sub 50%)
  21  Societati comerciale cu capital de stat autohton si de stat strain
  22  Societati comerciale cu capital de stat si privat autohton si strain
  23  Societati comerciale cu capital de stat si privat autohton
  24  Societati comerciale cu capital de stat si privat strain
      PROPRIETATE MIXTA (cu capital de stat - 50% si peste 50%)
  25  Societati comerciale cu capital de stat autohton si de stat strain
  26  Societati comerciale cu capital de stat si privat autohton si strain
  27  Societati comerciale cu capital de stat si privat autohton
  28  Societati comerciale cu capital de stat si privat strain

  30  PROPRIETATE INDIVIDUALA - PRIVATA
      (cu capital: privat autohton, privat autohton si strain, privat strain,
      societati agricole)
  31  Societati comerciale in nume colectiv
  32  Societati comerciale in comandita simpla
  33  Societati comerciale in comandita pe actiuni
  34  Societati comerciale pe actiuni
  35  Societati comerciale cu raspundere limitata
  36  Societati agricole
  37  Societati comerciale cu capital de stat, privatizate in cursul anului 2005

  40  PROPRIETATE COOPERATISTA
  41  Cooperative de consum
  42  Cooperative mestesugaresti
  43  Cooperative si asociatii agricole netransformate
  44  Cooperative de credit

  50  PROPRIETATE OBSTEASCA
      (societati comerciale apartinand organizatiilor si institutiilor politice
      si obstesti)
________________________________________________________________________________

    CAP. 2
    Continutul de informatii al modelelor de raportare contabila la data de 30 iunie 2005

    Judetul _________________|_|_|  Forma de proprietate _________________|_|_|
    Persoana juridica ____________  Activitatea preponderenta
    Adresa: localitatea _________,  (denumire clasa CAEN) _____________________
    sectorul __, str. ____________
    nr. __, bl. __, sc. __, ap. __  Cod clasa CAEN ___________________|_|_|_|_|
    Telefon _______, fax _________  Cod unic de inregistrare
    Numar din registrul comertului                        |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    _____________________________

                                   BILANT*)
                          la data de 30 iunie 2005

    *) Formularul "Bilant" este reprodus in facsimil.

 ___
| 10|                                                              - mii lei -
|___|__________________________________________________________________________
|                                               |Nr. |       Sold la:          |
|                                               |Rd. |_________________________|
|                                               |    | 01.01.2005 | 30.06.2005 |
|_______________________________________________|____|____________|____________|
|                        A                      |  B |      1     |      2     |
|_______________________________________________|____|____________|____________|
| A.| ACTIVE IMOBILIZATE                        |    |            |            |
|___|___________________________________________|    |            |            |
|   | I. IMOBILIZARI NECORPORALE                | 01 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | II. IMOBILIZARI CORPORALE                 | 02 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | III. IMOBILIZARI FINANCIARE               | 03 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd. 01 la 03) | 04 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| B.| ACTIVE CIRCULANTE                         |    |            |            |
|___|___________________________________________|    |            |            |
|   | I. STOCURI                                | 05 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | II. CREANTE                               | 06 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | III. INVESTITII FINANCIARE PE TERMEN      |    |            |            |
|   | SCURT                                     | 07 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | IV. CASA SI CONTURI LA BANCI              | 08 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL (rd. 05 la 08)  | 09 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| C.| CHELTUIELI IN AVANS                       | 10 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| D.| DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O         |    |            |            |
|   | PERIOADA DE PANA LA UN AN                 | 11 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| E.| ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV DATORII |    |            |            |
|   | CURENTE NETE (rd. 09 + 10 - 11 - 18)      | 12 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| F.| TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE        |    |            |            |
|   | (rd. 04 + 12 - 17)                        | 13 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| G.| DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O         |    |            |            |
|   | PERIOADA MAI MARE DE UN AN                | 14 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| H.| PROVIZIOANE PENTRU RISCURI SI CHELTUIELI  | 15 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| I.| VENITURI IN AVANS (rd. 17 + 18),          |    |            |            |
|   | din care:                                 | 16 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | - subventii pentru investitii             | 17 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | - venituri inregistrate in avans          | 18 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|
| J.| CAPITAL SI REZERVE                        |    |            |            |
|___|___________________________________________|    |            |            |
|   | I. CAPITAL (rd. 20 la 22), din care:      | 19 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | - capital subscris nevarsat               | 20 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | - capital subscris varsat                 | 21 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | - patrimoniul regiei                      | 22 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | II. PRIME DE CAPITAL                      | 23 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | III. REZERVE DIN REEVALUARE  | SOLD C     | 24 |            |            |
|   |                              |____________|____|____________|____________|
|   |                              | SOLD D     | 25 |            |            |
|   |______________________________|____________|____|____________|____________|
|   | IV. REZERVE                               | 26 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | V. REZULTATUL REPORTAT       | SOLD C     | 27 |            |            |
|   |                              |____________|____|____________|____________|
|   |                              | SOLD D     | 28 |            |            |
|   |______________________________|____________|____|____________|____________|
|   | VI. REZULTATUL EXERCITIULUI  | SOLD C     | 29 |            |            |
|   | FINANCIAR                    |____________|____|____________|____________|
|   |                              | SOLD D     | 30 |            |            |
|   |______________________________|____________|____|____________|____________|
|   | Repartizarea profitului                   | 31 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | CAPITALURI PROPRII - TOTAL (rd. 19 + 23 + |    |            |            |
|   | + 24 - 25 + 26 + 27 - 28 + 29 - 30 - 31)  | 32 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | Patrimoniul public                        | 33 |            |            |
|   |___________________________________________|____|____________|____________|
|   | CAPITALURI - TOTAL (rd. 32 + 33)          | 34 |            |            |
|___|___________________________________________|____|____________|____________|

             ADMINISTRATOR,                       INTOCMIT,

     Numele si prenumele _________          Numele si prenumele ________
     Semnatura ___________________          Semnatura __________________

     Stampila unitatii

                        CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE*)
                          la data de 30 iunie 2005

    *) Formularul "Contul de profit si pierdere" este reprodus in facsimil.

 ___
| 20|                                                              - mii lei -
|___|__________________________________________________________________________
|                                                  |Nr. | Realizari aferente   |
|               Denumirea indicatorilor            |rd. | perioadei de         |
|                                                  |    | raportare            |
|                                                  |    |______________________|
|                                                  |    | precedenta | curenta |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
|                        A                         |  B |      1     |    2    |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
| 1.| Cifra de afaceri neta (rd. 02 la 04)         | 01 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Productia vanduta                            | 02 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Venituri din vanzarea marfurilor             | 03 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Venituri din subventii de exploatare aferente|    |            |         |
|   | cifrei de afaceri nete                       | 04 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 2.| Variatia stocurilor              | Sold C    | 05 |            |         |
|   |                                  |___________|____|____________|_________|
|   |                                  | Sold D    | 06 |            |         |
|___|__________________________________|___________|____|____________|_________|
| 3.| Productia imobilizata                        | 07 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 4.| Alte venituri din exploatare                 | 08 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| VENITURI DIN EXPLOATARE - TOTAL                  |    |            |         |
| (rd. 01 + 05 - 06 + 07 + 08)                     | 09 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
| 5.| a) Cheltuieli cu materiile prime si          |    |            |         |
|   | materialele consumabile                      | 10 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Alte cheltuieli materiale                    | 11 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | b) Alte cheltuieli din afara                 |    |            |         |
|   | (cu energie si apa)                          | 12 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | c) Cheltuieli privind marfurile              | 13 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 6.| Cheltuieli cu personalul                     |    |            |         |
|   | (rd. 15 + 16), din care:                     | 14 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | a) Salarii                                   | 15 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | b) Cheltuieli cu asigurarile si protectia    |    |            |         |
|   | sociala                                      | 16 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 7.| a) Amortizari si provizioane pentru          |    |            |         |
|   | deprecierea imobilizarilor corporale si      |    |            |         |
|   | necorporale (rd. 18 - 19)                    | 17 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | a.1) Cheltuieli                              | 18 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | a.2) Venituri                                | 19 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | b) Ajustarea valorii activelor circulante    |    |            |         |
|   | (rd. 21 - 22)                                | 20 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | b.1) Cheltuieli                              | 21 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | b.2) Venituri                                | 22 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 8.| Alte cheltuieli de exploatare (rd. 24 la 26) | 23 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | 8.1. Cheltuieli privind prestatiile externe  | 24 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | 8.2. Cheltuieli cu alte impozite, taxe si    |    |            |         |
|   | varsaminte asimilate                         | 25 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | 8.3. Cheltuieli cu despagubiri, donatii si   |    |            |         |
|   | activele cedate                              | 26 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Ajustari privind provizioanele pentru riscuri|    |            |         |
|   | si cheltuieli (rd. 28 - 29)                  | 27 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Cheltuieli                                 | 28 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Venituri                                   | 29 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| CHELTUIELI DE EXPLOATARE - TOTAL                 |    |            |         |
| (rd. 10 la 14 + 17 + 20 + 23 + 27)               | 30 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
| REZULTATUL DIN EXPLOATARE:                       |    |            |         |
|__________________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 09 - 30)                       | 31 |            |         |
|   |______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 30 - 09)                     | 32 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| 9.| Venituri din interese de participare         | 33 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - din care, in cadrul grupului               | 34 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|10.| Venituri din alte investitii financiare si   |    |            |         |
|   | creante care fac parte din activele          |    |            |         |
|   | imobilizate                                  | 35 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - din care, in cadrul grupului               | 36 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|11.| Venituri din dobanzi                         | 37 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - din care, in cadrul grupului               | 38 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Alte venituri financiare                     | 39 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| VENITURI FINANCIARE - TOTAL                      |    |            |         |
| (rd. 33 + 35 + 37 + 39)                          | 40 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
|12.| Ajustarea valorii imobilizarilor financiare  |    |            |         |
|   | si a investitiilor financiare detinute ca    |    |            |         |
|   | active circulante (rd. 42 - 43)              | 41 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Cheltuieli                                 | 42 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Venituri                                   | 43 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|13.| Cheltuieli privind dobanzile                 | 44 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - din care, in cadrul grupului               | 45 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | Alte cheltuieli financiare                   | 46 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| CHELTUIELI FINANCIARE - TOTAL (rd. 41 + 44 + 46) | 47 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
| REZULTATUL FINANCIAR:                            |    |            |         |
|__________________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 40 - 47)                       | 48 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 47 - 40)                     | 49 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|14.| REZULTATUL CURENT:                           |    |            |         |
|___|______________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 09 + 40 - 30 - 47)             | 50 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 30 + 47 - 09 - 40)           | 51 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|15.| Venituri extraordinare                       | 52 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|16.| Cheltuieli extraordinare                     | 53 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|17.| REZULTATUL EXTRAORDINAR:                     |    |            |         |
|___|______________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 52 - 53)                       | 54 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 53 - 52)                     | 55 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
| VENITURI TOTALE (rd. 09 + 40 + 52)               | 56 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
| CHELTUIELI TOTALE (rd. 30 + 47 + 53)             | 57 |            |         |
|__________________________________________________|____|____________|_________|
|18.| REZULTATUL BRUT:                             |    |            |         |
|___|______________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 56 - 57)                       | 58 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 57 - 56)                     | 59 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|19.| Impozitul pe profit                          |    |            |         |
|   | (rd. 61 + 62 - 63)                           | 60 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Cheltuieli cu impozitul pe profit curent   | 61 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Cheltuieli cu impozitul pe profit amanat   | 62 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Venituri din impozitul pe profit amanat    | 63 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|20.| Alte cheltuieli cu impozite care nu apar in  |    |            |         |
|   | elementele de mai sus                        | 64 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|21.| REZULTATUL NET AL EXERCITIULUI FINANCIAR:    |    |            |         |
|___|______________________________________________|    |            |         |
|   | - Profit (rd. 58 - 60 - 64)                  | 65 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|
|   | - Pierdere (rd. 59 + 60 + 64);               |    |            |         |
|   | (rd. 59 + 60 + 64 - 58)                      | 66 |            |         |
|___|______________________________________________|____|____________|_________|

             ADMINISTRATOR,                       INTOCMIT,

     Numele si prenumele _________          Numele si prenumele ________
     Semnatura ___________________          Semnatura __________________

     Stampila unitatii

                             DATE INFORMATIVE*)

    *) Formularul "Date informative" este reprodus in facsimil.

 ___
| 30|                                                              - mii lei -
|___|__________________________________________________________________________
| I. Date privind rezultatul inregistrat  |Nr. |  Nr. unitati  |     Sume      |
|                                         |rd. |_______________|_______________|
|                                         |    |       1       |       2       |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
| Unitati care au inregistrat profit      | 01 |               |               |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
| Unitati care au inregistrat pierdere    | 02 |               |               |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
| II. Date privind platile restante       |Nr. |Total|       din care:         |
|                                         |rd. |col. |_________________________|
|                                         |    |2 + 3|Pentru     |Pentru       |
|                                         |    |     |activitate |activitate de|
|                                         |    |     |curenta    |investitii   |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
|                  A                      | B  |  1  |      2    |      3      |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Plati restante - total                  |    |     |           |             |
| (rd. 04 + 08 + 14 la 18 + 22), din care:| 03 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Furnizori restanti - total              |    |     |           |             |
| (rd. 05 la 07), din care:               | 04 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - peste 30 de zile                      | 05 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - peste 90 de zile                      | 06 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - peste 1 an                            | 07 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Obligatii restante fata de bugetul      |    |     |           |             |
| asigurarilor sociale - total            |    |     |           |             |
| (rd. 09 la 13), din care:               | 08 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - contributii pentru asigurari sociale  |    |     |           |             |
| de stat datorate de angajatori,         |    |     |           |             |
| salariati si alte persoane asimilate    | 09 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - contributii pentru fondul asigurarilor|    |     |           |             |
| sociale de sanatate                     | 10 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - contributia pentru pensia suplimentara| 11 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - contributii pentru bugetul            |    |     |           |             |
| asigurarilor pentru somaj               | 12 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - alte datorii sociale                  | 13 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Obligatii restante fata de bugetele     |    |     |           |             |
| fondurilor speciale si alte fonduri     | 14 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Obligatii restante fata de alti         |    |     |           |             |
| creditori                               | 15 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Impozite si taxe neplatite la termenul  |    |     |           |             |
| stabilit la bugetul de stat             | 16 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Impozite si taxe neplatite la termenul  |    |     |           |             |
| stabilit la bugetele locale             | 17 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Credite bancare nerambursate la         |    |     |           |             |
| scadenta - total (rd. 19 la 21),        |    |     |           |             |
| din care:                               | 18 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - restante dupa 30 de zile              | 19 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - restante dupa 90 de zile              | 20 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| - restante dupa 1 an                    | 21 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| Dobanzi restante                        | 22 |     |           |             |
|_________________________________________|____|_____|___________|_____________|
| III. Numar mediu de salariati           |Nr. | 30 iunie 2004 | 30 iunie 2005 |
|                                         |rd. |               |               |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
|                  A                      | B  |       1       |       2       |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
| Numar mediu de salariati                | 23 |               |               |
|_________________________________________|____|_______________|_______________|
| IV. Plati de dobanzi si redevente       |Nr. |             Sume              |
|                                         |rd. |          - mii lei -          |
|_________________________________________|____|_______________________________|
|                   A                     | B  |               1               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Venituri brute din dobanzi platite de   | 24 |                               |
| persoanele juridice romane catre        |    |                               |
| persoanele fizice nerezidente din       |    |                               |
| statele membre ale Uniunii Europene,    |    |                               |
| din care:                               |    |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| - impozitul datorat la bugetul de stat  | 25 |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Venituri brute din dobanzi platite de   | 26 |                               |
| persoanele juridice romane catre        |    |                               |
| persoane juridice afiliate*) nerezidente|    |                               |
| din statele membre ale Uniunii Europene,|    |                               |
| din care:                               |    |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| - impozit datorat la bugetul de stat    | 27 |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Venituri din redevente platite de       | 28 |                               |
| persoanele juridice romane catre        |    |                               |
| persoane juridice afiliate nerezidente  |    |                               |
| din statele membre ale Uniunii Europene,|    |                               |
| din care:                               |    |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| - impozitul datorat la bugetul de stat  | 29 |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| V. Obligatii amanate la plata conform   |Nr. |             Sume              |
| prevederilor art. 3 (4) din Ordonanta de|rd. |                               |
| urgenta a Guvernului nr. 37/2004 privind|    |                               |
| masuri de diminuare a arieratelor din   |    |                               |
| economie, evidentiate in conturi        |    |                               |
| extrabilantiere                         |    |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
|                   A                     | B  |               1               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Obligatii catre bugete amanate la plata | 30 |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Obligatii comerciale amanate la plata   | 31 |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| VI. Tichete de masa                     |Nr. |              Sume             |
|                                         |rd. |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
| Contravaloarea tichetelor de masa       | 32 |                               |
| acordate salariatilor                   |    |                               |
|_________________________________________|____|_______________________________|
    *) Pentru statutul de "persoane juridice afiliate" se vor avea in vedere prevederile art. 7 pct. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.

            ADMINISTRATOR,                          INTOCMIT,

     Numele si prenumele _________          Numele si prenumele ________
     Semnatura ___________________          Semnatura __________________

     Stampila unitatii



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 918/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 918 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 918/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu