Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 918 din 25 martie 2008

pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 295 din 16 aprilie 2008



In temeiul Legii bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,

în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, prevăzute în anexele nr. 1-9*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime.

(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.

(3) Cheltuielile cu salariile brute se vor efectua numai cu respectarea corelaţiei dintre creşterea câştigului mediu lunar brut şi cea a productivităţii muncii. Cheltuielile prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli reprezintă limita maximă admisă pentru anul 2008.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

*) Anexele nr. 1-9 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ICPMRR

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

                     mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

                                               A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

13.000

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

12.995

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

11.545

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

1.450

2

VENITURI FINANCIARE

5

5

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

12.850

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

12.755

a)

Bunuri şi servicii

9

5.710

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

5.533

cheltuieli cu salariile

11

3.681

-

contribuia de asigurări sociale de stat

12

937

-

contribu[ii de asigurări de şomaj

13

37

-

contribuia de asigurări sociale de sănătate

14

202

-

contribuia de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

35

-

contribuia pentru concedii şi indemnizalii

16

31

-

contribuia la Fondul de garantare a creanţelor salariate

17

9

-

contribuia la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

600

-

deplasări, detaşări

20

400

-

tichete de masă

21

200

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

290

d)

Cheltuieli de protocol

23

3

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

5

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

9

-

tichete de crese

27

-

tichete cadou

28

h)

Alte cheltuieli

29

1.206

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

95

- cheltuieli privind dobânzile

31

90

- alte cheltuieli financiare

32

5

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

150

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

24

V

REZULTATUL NET

36

126

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care:

38

126

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

25

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotările acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

76

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

25

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

360

1

Surse proprii

43

200

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

360

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

360

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

13.000

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

12.850

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

150

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

98

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

67

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

59

2.949

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

3.236

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

1,17

8

Productivitatea muncii pe total personal

(mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

133

9

Rata rentabilităţii financiare (rd. 38*100/capital propriu)

63

34,24

10

Plăţi restante

64

11

Creanţe de încasat

65

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 9.973,75 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 102,5 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:

- suma de 122,11 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

- suma de 126,91 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 2

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ECOIND

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

           mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

14.000

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

13.980

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.200

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

780

2

VENITURI FINANCIARE

5

20

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

12.000

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

11.990

a)

Bunuri şi servicii

9

1.250

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

6.047

cheltuieli cu salariile

11

4.215

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

893

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

41

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

232

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

40

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

35

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

10

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

580

-

deplasări, detaşări

20

350

-

tichete de masă

21

230

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

820

d)

Cheltuieli de protocol

23

16

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

24

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

2

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

83

-

tichete decrese

27

-

tichete cadou

28

50

h)

Alte cheltuieli

29

3.748

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

10

- cheltuieli privind dobânzile

31

7

- alte cheltuieli financiare

32

3

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

2.000

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

320

V

REZULTATUL NET

36

1.680

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN

ANII PRECEDENTI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care:

38

1.680

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

336

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

1.008

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

336

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.001

1

Surse proprii

43

841

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.001

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.001

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

14.000

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

12.000

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

2.000

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

140

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

110

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei/ persoană)

59

2.425

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2.761

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

16,67

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

99,86

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

104,26

10

Plăţi restante

64

133

11

Creanţe de încasat

65

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 2.169,53 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 3.653,67 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:

- suma de 72 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 98 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ICMET CRAIOVA

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

INDICATORI

Nr. rd.

Buget 2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

21.950

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

21.900

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

21.105

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

795

2

VENITURI FINANCIARE

5

50

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

20.417

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

20.227

a)

Bunuri şi servicii

9

6.874

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

11.789

cheltuieli cu salariile

11

8.545

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

1.655

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

82

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

469

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

81

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

73

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariate

17

21

-

contribuţii ta fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

864

-

deplasări, detaşări

20

305

-

tichete de masă

21

559

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

1.045

d)

Cheltuieli de protocol

23

30

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

6

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

80

-

tichete de creşa

27

-

tichete cadou

28

48

h)

Alte cheltuieli

29

403

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

190

- cheltuieli privind dobânzile

31

105

- alte cheltuieli financiare

32

85

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

1.533

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

245

V

REZULTATUL NET

36

1.288

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

A

0

1

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

1.288

a)

pentru cointeresarea personalului

39

258

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

773

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

258

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1944

1

Surse proprii

43

1784

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1944

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1944

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

21950

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

20417

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

1533

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

315

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

165

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut**  (lei / persoană)

59

2203

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2757

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

8

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd2/rd.57)

62

70

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

27

10

Plăţi restante

64

1435

11

Creanţe de încasat

65

1797

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 8.724,0 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:

- suma de 106.865 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 110.681 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 4

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SUDURĂ Şl ÎNCERCĂRI DE MATERIALE ISIM

BUGETUL   DE   VENITURI   Şl   CHELTUIELI

pe anul 2008

                     mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

9.770

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

9.765

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

8.947

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare

4

818

2

VENITURI FINANCIARE

5

5

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

7.950

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

7.882

a)

Bunuri şi servicii

9

1.536

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

3.975

cheltuieli cu salariile

11

2.523

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

492

-

contribuia de asigurări de şomaj

13

50

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

151

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

24

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

21

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

7

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

50

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

657

-

deplasări, detaşări

20

522

-

tichete de masă

21

135

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

863

d)

Cheltuieli de protocol

23

10

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

10

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

50

-

tichete de creşă

27

-

tichete cadou

28

25

h)

Alte cheltuieli

29

1.438

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

68

- cheltuieli privind dobânzile

31

68

- alte cheltuieli financiare

32

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

1.820

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

291

V

REZULTATUL NET

36

1.529

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE

DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit OG. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care:

38

1.529

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

306

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotările acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

917

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

306

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.783

1

Surse proprii

43

1.623

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.783

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.783

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

9.770

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

7.950

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

1.820

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

89

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

66

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

59

2.109

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2.287

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

23

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd2/rd.57)

62

110

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu

63

47

10

Plăţi restante

64

820

11

Creanţe de încasat

65

895

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 6.851,0 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 25 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:

- suma de 154,8 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

- suma de 115,8 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 5

MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE Şl RARE - IMNR

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

                      mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

14.200

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

14.200

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

13.700

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

500

2

VENITURI FINANCIARE

5

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

13.981

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

13.951

a)

Bunuri şi servicii

9

6.750

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

6.198

cheltuieli cu salariile

11

4.230

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

825

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

42

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

233

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă

15

40

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

36

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

11

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

781

-

deplasări, detaşări

20

600

-

tichete de masă

21

181

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

400

d)

Cheltuieli de protocol

23

9

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

9

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

51

-

tichete de crese

27

3

-

tichete cadou

28

32

h)

Alte cheltuieli

29

534

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

30

- cheltuieli privind dobânzile

31

30

- alte cheltuieli financiare

32

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

219

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

35

V

REZULTATUL NET

36

184

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

184

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

37

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

110

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

37

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

864

1

Surse proprii

43

476

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

180

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

208

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU

INVESTIŢII, din care:

49

864

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

864

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru

investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

14.200

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

13.981

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

219

4

Număr mediu personal , total institut, din care:

57

96

-număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

65

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

59

3.512

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

3.913

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

2

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

148

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

11

10

Plăţi restante

64

19

11

Creanţe de încasat

65

300

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 13.170 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 96 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 130 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 6

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU MECANICĂ FINĂ-CEFIN

BUGETUL   DE   VENITURI   Şl   CHELTUIELI

pe anul 2008

          mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

19.300

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

19.250

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

19.100

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

150

2

VENITURI FINANCIARE

5

50

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

18.850

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

18.815

a)

Bunuri şi servicii

9

3.500

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

11.170

cheltuieli cu salariile

11

8.220

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

1.580

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

82

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

452

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

55

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

70

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

21

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

690

-

deplasări, detaşări

20

310

-

tichete de masă

21

380

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

1.700

d)

Cheltuieli de protocol

23

9

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

5

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

58

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

142

-

tichete de creşă

27

-

tichete cadou

28

95

h)

Alte cheltuieli

29

2.231

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

35

- cheltuieli privind dobânzile

31

2

- alte cheltuieli financiare

32

33

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

450

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

72

V

REZULTATUL NET

36

378

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN

ANII PRECEDENTI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care:

38

378

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

76

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

227

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

76

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.910

1

Surse proprii

43

700

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

1.050

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.910

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.910

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

19.300

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

18.850

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

450

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

205

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

170

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei /persoană)

59

3.244

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

3.498

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

2,39

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

94

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

16,24

10

Plăti restante

64

320

11

Creanţe de încasat

65

2.100

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 16,044 mii lei, încheiate până la data de 25.01.2008, iar cele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 150 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 115 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 165 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 7

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CHIMIE Şl PETROCHIMIE ICECHIM Bucureşti

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

                      mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

23.100

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

23.000

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

20.500

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

2.500

2

VENITURI FINANCIARE

5

100

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

18.904

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

18.784

a)

Bunuri şi servicii

9

850

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

8.264

cheltuieli cu salariile

11

5.886

-

contribuia de asigurări sociale de stat

12

1.144

-

contribuia de asigurări de şomaj

13

58

-

contribuia de asigurări sociale de sănătate

14

323

-

contribuia de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

39

-

contribuia pentru concedii şi indemnizaţii

16

50

-

contribuia la Fondul de garantare a creanlelor salariale

17

14

-

contribuia la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

750

-

deplasări, detaşări

20

420

-

tichete de masă

21

330

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

980

d)

Cheltuieli de protocol

23

11

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

14

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art 21(3 lit c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

18

-

tichete de creşă

27

-

tichete cadou

28

18

h)

Alte cheltuieli

29

8.647

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

120

- cheltuieli privind dobânzile

31

- alte cheltuieli financiare

32

120

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

4.196

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

671

V

REZULTATUL NET

36

3.525

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

3.525

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

705

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

2.116

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor

41

705

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

4.410

1

Surse proprii

43

4.250

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

4.410

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

4.410

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

23.100

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

18.904

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

4.196

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

199

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

150

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

59

2.391

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2.555

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

22

8

Productivitatea muncii pe total personal  (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

116

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

72

10

Plăţi restante

64

11

Creanţe de încasat

65

2.100

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 15.322,15 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 81 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 124 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 8

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU UTILAJ PETROLIER

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI  CHELTUIELI

pe anul 2008

                     mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

1

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

11.400

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

11.350

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

10.590

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

760

2

VENITURI FINANCIARE

5

50

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

11.140

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

10.339

a)

Bunuri şi servicii

9

1.160

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

6.683

cheltuieli cu salariile

11

5.242

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

1.016

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

48

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

287

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale

15

34

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

43

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale

17

13

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

-

deplasări, detaşări

20

-

tichete de masă

21

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

350

d)

Cheltuieli de protocol

23

10

e)

Cheltuieli de reclamă şi publicitate

24

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

104,84

-

tichete de creşă

27

-

tichete cadou

28

h)

Alte cheltuieli

29

2.031

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

801

- cheltuieli privind dobânzile

31

800

- alte cheltuieli financiare

32

1

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

260

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

42

V

REZULTATUL NET

36

218

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI

37

218

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care:

38

A

0

1

a)

pentru cointeresarea personalului

39

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

620

1

Surse proprii

43

460

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

160

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

620

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

620

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

11.400

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

11.140

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

260

4

Număr mediu personal, total institut, din care:

57

200

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

165

5

Câştigul mediu lunar pe salariat total institut** (lei /persoană)

59

2.114

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2.275

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

2,33

8

Productivitatea muncii pe total personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

56,75

g

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

10

Plăţi restante

64

2.000

11

Creanţe de încasat

65

2.000

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 3,228 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 710 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 73 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 120 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.

ANEXA Nr. 9

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE - INSEMEX

BUGETUL   DE   VENITURI   ŞI   CHELTUIELI

pe anul 2008

                       mii lei

INDICATORI

Nr. rd.

Buget

2008

A

0

2

I

VENITURI TOTALE, din care:

1

10.629

1

VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:

2

10.584

a)

Venituri din activitatea de bază*)

3

10.554

b)

Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare

4

30

2

VENITURI FINANCIARE

5

45

3

VENITURI EXTRAORDINARE

6

II

CHELTUIELI TOTALE, din care:

7

9.769

1

Cheltuieli de exploatare, total, din care:

8

9.729

a)

Bunuri şi servicii

9

2.700

b)

Cheltuieli de personal, din care:

10

5.400

cheltuieli cu salariile

11

3.741

-

contribuţii de asigurări sociale de stat

12

730

-

contribuţii de asigurări de şomaj

13

36

-

contribuţii de asigurări sociale de sănătate

14

206

-

contribuţii de asigurări pentru accidente de munca si boli profesionale

15

34

-

contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

16

31

-

contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariate

17

9

-

contribuţii la fondul de pensii facultative

18

-

alte cheltuieli de personal, din care:

19

614

-

deplasări, detaşări

20

390

-

tichete de masă

21

224

c)

Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele

22

990

d)

Cheltuieli de protocol

23

14

e)

Cheltuieli de reclama şi publicitate

24

5

f)

Cheltuieli cu sponsorizarea

25

2

g)

Cheltuieli prevăzute de art.21(3 lit.c) din Legea 571/2003 privind Codul fiscal, din care:

26

75

-

tichete de creşă

27

-

tichete cadou

28

75

h)

Alte cheltuieli

29

543

2

Cheltuieli financiare, din care:

30

40

- cheltuieli privind dobânzile

31

- alte cheltuieli financiare

32

40

3

Cheltuieli extraordinare

33

III

REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)

34

860

IV

IMPOZIT PE PROFIT

35

138

V

REZULTATUL NET

36

722

VI

ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE

DIN ANII PRECEDENŢI

37

A

0

2

VII

PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr.324/2003, cu modificările si completările ulterioare), din care:

38

722

a)

pentru cointeresarea personalului

39

144

b)

pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în conformitate cu planul de investiţii şi dotări le acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator

40

433

c)

pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinantarea proiectelor

41

144

VIII

SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:

42

1.900

1

Surse proprii

43

1.100

2

Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii

44

200

3

Credite bancare pentru investiţii

45

- interne

46

- externe

47

4

Alte surse

48

600

IX

UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care:

49

1.900

1

Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului

50

1.900

2

Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii

51

- interne

52

- externe

53

X

DATE DE FUNDAMENTARE

1

Venituri totale (rd.1)

54

10.629

2

Cheltuieli aferente veniturilor totale

55

9.769

3

Rezultate (+/-)(rd,54-rd.55)

56

860

4

Număr  mediu personal , total institut, din care:

57

126

- număr mediu personal de cercetare -dezvoltare

58

85

5

Câştigul   mediu lunar pe salariat total institut** (lei / persoană)

59

2.316

6

Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare

60

2.664

7

Rentabilitatea (rd.56/rd.55*100)

61

8,8

8

Productivitatea   muncii   pe total   personal (mii lei/pers.) (rd.2/rd.57)

62

84,0

9

Rata rentabilităţii financiare (rd.38*100/capital propriu)

63

9,3

10

Plăţi restante

64

110

11

Creanţe de încasat

65

2.400

*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 3.596,5 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 137,5 mii lei.

**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.

Notă: In cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:

- suma de 114 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;

-  suma de 152 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 918/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 918 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 918/2008
Ordin 3454 2008
privind modificarea anexei nr. 4 la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor
Ordin 3408 2008
privind modificarea anexei nr. 7 la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor
Ordin 2972 2008
privind modificarea anexei nr. 9 la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu