Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 9 din 12 iulie 2007

pentru modificarea si completarea Normelor privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul presedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor nr. 3.115/2005

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 533 din 7 august 2007



In temeiul prevederilor art. 4 alin. (26) şi (27), ale art. 5 lit. I) şi I1) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 10 iulie 2007 prin care s-au adoptat modificările şi completările la Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.115/2005,

preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor emite următorul ordin:

Art. I. - Normele privind Fondul de garantare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.115/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 546 din 28 iunie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - (1) Contribuţia datorată de asigurători pentru constituirea Fondului se virează lunar, în moneda naţională - leu, până în ultima zi lucrătoare a lunii următoare celei pentru care se face raportarea, în următoarele conturi deschise la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, pe seama Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor:

- RO42TREZ700502501X000285 „Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurările de viaţă";

- RO06TREZ700502502X000949 „Disponibil din venituri proprii aferente Fondului de garantare pentru asigurările generale."

2.  La articolul 4, alineatul (2) se abrogă.

3.  La articolul 5, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 5. - (1) Asigurătorii sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, până în ultima zi lucrătoare a lunii curente pentru luna expirată, raportările privind modul de constituire şi de virare a contribuţiei datorate Fondului, distinct pentru categoria de asigurări generale şi, respectiv, pentru asigurări de viaţă, potrivit art. 20 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, conform anexei nr. 1A la prezentele norme."

4.  La articolul 5, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:

„(11) In cazul transmiterii unei situaţii rectificative, aceasta se va face în forma prevăzută în anexa nr. 1B la prezentele norme. Este admisă o singură situaţie rectificativă aferentă contribuţiei pentru o lună de raportare. Prevederile art. 4 alin. (3) se aplică în mod corespunzător."

5.  La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. - (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurări generale şi bugetul de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru asigurări de viaţă se elaborează de Departamentul Fond de garantare şi se aprobă de Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor."

6.  La articolul 13, alineatele (1) şi (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 13. - (1) In vederea efectuării plăţii sumelor cuvenite creditorilor de asigurări, departamentul specializat din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor procedează la verificarea dosarelor de daună şi a creanţelor de asigurări înregistrate în evidenţele administratorului Fondului, ţinând seama de normele aplicabile în materie şi de condiţiile de asigurare specifice categoriilor de asigurări pentru care urmează să se plătească despăgubiri, şi întocmeşte listele potenţialilor creditori de asigurări îndreptăţiţi la plata sumelor cuvenite de la Fond.

(2) Listele potenţialilor creditori se înaintează comisiei speciale prevăzute la art. 23 alin. (2) din Legea nr. 503/2004, pe măsura verificării dosarelor de daună şi a creanţelor de asigurări, împreună cu o notă privind propunerea de aprobare, întocmită şi semnată de către conducătorul Direcţiei instrumentare dosare despăgubiri din cadrul departamentului specializat. In vederea aprobării listelor, comisia specială poate verifica, prin sondaj, dosarele de daună şi creanţele de asigurări cuprinse în acestea şi, în toate cazurile în care consideră că este necesar, poate dispune reverificarea respectivelor dosare şi/sau creanţe de asigurări."

7.  La articolul 14, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) In sensul prezentelor norme, sunt asimilate terţelor persoane păgubite prevăzute la alin. (2) lit. c) şi unităţile de service specializate în activitatea de reparaţie a autovehiculelor de producţie internă şi/sau de producţie externă, agreate de societatea de asigurare debitoare prin convenţii încheiate în acest sens, atât pentru asigurarea obligatorie de răspundere civilă, cât şi pentru asigurarea facultativă auto CASCO, sau cele care fac dovada primirii unei confirmări de plată din partea asigurătorului cu privire la plata sumelor datorate persoanelor păgubite prin accidente auto."

8.  La articolul 15, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„(2) In vederea valorificării creanţelor prin încasarea indemnizaţiilor/despăgubirilor pretinse, creditorul de asigurări formulează o cerere-tip de plată, prevăzută în anexa nr. 2 la prezentele norme. Cererea se adresează administratorului Fondului şi se depune la sediul departamentului specializat prevăzut la art. 9 alin. (1). La cerere se anexează în mod obligatoriu, în original, actele/înscrisurile doveditoare ale sumelor pretinse cu titlu de creanţe de asigurări. Numai în cazul inexistenţei ori imposibilităţii de prezentare a acestor dovezi ale creanţelor creditorul de asigurări poate să prezinte copii ale acestora, certificate pentru conformitate cu originalul şi semnate pe propria răspundere, precizând în cuprinsul cererii motivul inexistenţei/imposibilităţii de depunere în original a dovezilor. De asemenea, creditorul de asigurări anexează la cerere o declaraţie dată pe propria răspundere a acestuia, sub sancţiunile prevăzute de Codul penal român pentru infracţiunile de fals în declaraţii şi înşelăciune, în cuprinsul căreia va preciza faptul că suma pretinsă de la Fond nu a fost încasată în cadrul procedurii de faliment şi/sau în urma exercitării altor acţiuni de recuperare a sumelor cuvenite, îndreptate împotriva societăţii de asigurare debitoare faţă de care s-a stabilit starea de insolvabilitate.

(3) Cererea prevăzută la alin. (2) se transmite la sediul departamentului specializat în termen de cel mult 60 de zile de la publicarea listelor creditorilor de asigurări conform art. 13 alin. (3). Pe măsura înregistrării şi analizării cererilor de plată ale creditorilor de asigurări, departamentul specializat întocmeşte listele creditorilor de asigurări ale căror creanţe certe, lichide şi exigibile urmează a fi valorificate din disponibilităţile Fondului, dosarele de daună fiind verificate de către direcţiile/serviciile de specialitate ale departamentului şi semnate de către conducătorul Direcţiei instrumentare dosare despăgubiri şi, respectiv, al Direcţiei financiar-contabilitate, plăţi-despăgubiri, tehnologia informaţiei, cu menţiunea «bun de plată». Listele se înaintează comisiei speciale, cu propunerea de aprobare la plată de la Fond a sumelor pretinse de creditorii de asigurări. După aprobarea acestor liste conform art. 13, comisia specială ia măsuri pentru publicarea acestora şi dispune efectuarea plăţii indemnizaţiilor/despăgubirilor către creditorii de asigurări, conform art. 23 alin. (3) din Legea nr. 503/2004."

9. Articolul 22 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 22 - (1) Titlul executoriu care constată creanţe de asigurări, obţinut înainte de intrarea în vigoare a Legii nr. 503/2004 şi nevalorificat în cadrul procedurii de faliment sau în cadrul altor proceduri de executare silită prevăzute de lege, se transmite administratorului Fondului, în original, în vederea verificării lui şi, după caz, a valorificării acestuia, prin plata sumelor cuvenite de la Fond, în condiţiile prezentelor norme şi ale art. 24 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 503/2004.

(2)  Titlul executoriu care constată creanţe de asigurări neînregistrate în cadrul procedurii de faliment al societăţii de asigurare, obţinut înainte de intrarea în vigoare a Legii nr. 503/2004, se transmite administratorului Fondului, în original, însoţit de o declaraţie a creditorului de asigurări, dată pe propria răspundere, din care să rezulte că suma pretinsă de la Fond cu titlu de creanţă de asigurări nu a fost înregistrată şi/sau valorificată în cadrul procedurii de faliment al societăţii de asigurare debitoare ori în cadrul unei alte proceduri de urmărire şi încasare silită sau prin alte mijloace şi/sau modalităţi legale de plată, după caz.

(3)  Creanţele de asigurări care, la data intrării în vigoare a Legii nr. 503/2004, fac obiectul unor litigii aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti competente sau care, după caz, sunt constatate prin hotărâri judecătoreşti definitive pot fi transmise administratorului Fondului în vederea analizării şi, după caz, a valorificării acestora, în condiţiile prevăzute la alin. (2)."

10.  Anexa nr. 1 la norme, care devine anexa nr. 1A la norme, şi anexa nr. 2 la norme se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 3 care fac parte integrantă din prezentul ordin.

11. Dupa anexa nr. 1Ala norme se introduce anexa nr. 1B la norme, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.

12. Anexa nr. 3 se abrogă.

Art. II. - Departamentul Fond de garantare din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor asigură ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,

Angela Toncescu

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 Ala norme)

S.C.................................................SA/S.R.L.

Str.........................................nr......., bl.........,

sc......, ap......., sectorul/judeţul.......................

Persoana de contact.......................................

Telefon.........................e-mail........................

Raportare privind virarea contribuţiei la Fondul de garantare a asiguraţilor pentru luna..........................

                                                                                                                                                                        - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Total cumulat de la începutul anului*)

Din care,

pentru luna

de raportare**)

Numărul şi data documentului de plată***)

0

1

2

3

4

1.

Volumul din prime brute încasate din asigurări directe:

X

- generale

- viaţă

2.

Cota procentuală aprobată de C.S.A. pentru:

X

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

3.

Fondul de garantare datorat pentru:

X

- asigurări generale

X

- asigurări de viaţă

X

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Suma virată - total, din care:

6.

- aferentă fondului de garantare:

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

7.

- aferentă majorărilor de întârziere

*) In coloana 2 se înscrie volumul total al primelor brute încasate, cumulat de la începutul anului, inclusiv cel aferent lunii pentru care se face raportarea.

**) In coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face raportarea.

***) Ori de câte ori se efectuează viramente se va transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată din care contribuţia la Fondul de garantare, majorările de intarziere şi luna pentru care se efectuează viramentul.

Subsemnatul ................................................, în calitate de ........................................... (conducător executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria răspundere că toate informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţă Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Numele şi prenumele (cu majuscule) ..................................................................

Semnătura.......................................

Ştampila societăţii

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 1B la norme)

S.C..............................................................S.A./ S.R.L.

Str..........................................................nr......., bl.........,

sc........, ap.........., sectorul/judeţul...................................

Persoana de contact........................................................

Telefon.....................................e-mail..............................

SITUAŢIA   RECTIFICATIVĂ privind virarea contribuţiei la Fondul de garantare a asiguraţilor pentru luna..........................

                                                                                                                                                                          - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Suma raportată initial*)

Suma rectificată**)

Diferenţa +/-

Numărul şi data

documentului

de plată***)

0

1

2

3

4 (3-2)

5

1.

Volumul din prime brute încasate din asigurări directe:

X

- generale

- viaţă

2.

Cota procentuală aprobată de C.S.A. pentru:

X

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

3.

Fondul de garantare datorat pentru:

X

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Suma virată-total, din care:

6.

- aferentă fondului de garantare:

- asigurări generale

- asigurări de viaţă

7.

- aferentă majorărilor de întârziere

Subsemnatul ................................................, în calitate de .......................................... (conducător executiv), cunoscând prevederile Codului penal privind infracţiunea de fals în declaraţii, declar pe propria răspundere că toate informaţiile şi documentele sunt complete şi conforme cu realitatea şi că nu există alte fapte relevante care trebuie aduse la cunoştinţă Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Numele şi prenumele(cu majuscule)......................................

Semnătura.......................................

Ştampila societăţii

*) In coloana 2 se înscrie volumul de prime brute încasate raportat iniţial.

**) In coloana 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face rectificarea.

***) Ori de câte ori se efectuează viramente se va transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată din care contribuţia la Fondul de garantare, majorările de intarziere şi luna pentru care se efectuează viramentul.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 2 la norme)

CERERE  DE  PLATĂ

a indemnizaţiei/despăgubirii

Subscrisa............................................................................., cu sediul social în......................................, str............................................. nr............, bl........., sc........, ap........, judeţul/sectorul ....................., având codul unic de înregistrare................................, telefon/fax.................., reprezentată legal prin................................................................................., cu domiciliul în....................., str......................... nr............., bl............., sc............., ap ............... Judeţul/sectorul..............................., posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria.......nr.............., eliberat/eliberată de........................la data de..............., cod numeric personal..................., în baza procurii/delegaţiei nr.............din data de......................................................

Subsemnatul/Subsemnata................................................., domiciliat/domiciliată în.......................str................ nr......., bl.........., sc............, et.........., ap........., judeţul/sectorul..............., posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria........nr....................., eliberat/eliberată de..............la data de....................., cod   numeric  personal   ..................,  telefon/fax  ................,   reprezentat  prin   ............................., cu domiciliul în .............................. str ................................nr.............., bl............, sc...................., ap..................Judeţul/sectorul ................posesor/posesoare al/a buletinului de identitate/cărţii de identitate/paşaportului seria..................nr...................., eliberat/eliberată de..................la data de................., cod numeric personal.........................., în baza procurii legalizate nr...........................din data de...........................

Inscris/înscrisă la poziţia nr................în lista creditorilor, publicată de administratorul Fondului de garantare, solicit Fondului de garantare administrat de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor acordarea indemnizaţiei/despăgubirii, în sumă de.................. lei.

Sunt posesor/posesoare al/a Contractului de asigurare obligatorie/facultativă seria................nr......................., încheiat cu Societatea de asigurare......................., cu valabilitate de la data de.................la data de........................

Solicit ca plata să se efectueze:

- în contul de cârd nr............................................., deschis la Banca....................................................................................;

- în contul nr.................................................., deschis la Banca............................................................................................;

- prin poştă, la adresa de mai sus;

- prin unităţile Casei de Economii şi Consemnatiuni de domiciliu.

Declar pe propria răspundere că nu am încheiat contract pentru acest tip de asigurare cu altă societate de asigurare şi nu am primit indemnizaţie/despăgubire aferentă obiectului contractului menţionat mai sus.

Declar pe proprie răspundere că mă aflu în imposibilitate de a prezenta în original următoarele înscrisuri........................................................................ deoarece ........................................................................................................................................................................ ......................................................

Data............................

Semnătura/ştampila

...................................

Verso

DECLARAŢIE

în cazul existenţei unui alt contract de asigurare*)

Societatea de asigurare................................................................

Contractul de asigurare................................................................

Valabilitate: de la data de......................la data de........................

Cerere de despăgubire: DA/NU Despăgubire primită în sumă de..........................DA/NU la data de ................................. privind evenimentul din data de ..........................................

DECLARAŢIE ÎN CAZUL EXISTENŢEI UNUI ALT CONTRACT DE ASIGURARE*)

Societatea de asigurare............................................

Contractul de asigurare............................................

Valabilitate: de la data de.........la data de...............

Cerere de despăgubire: DA/NU Despăgubire primită în sumă de..........................DA/NU la data de................................. privind evenimentul din data de..............................................................

Data...........................................

Semnătura/ştampila......................

*) Se barează acest chenar în cazul în care nu sunt date de completat.

DECLARAŢIA PERSOANEI PĂGUBITE

(se va completa numai de către persoana păgubită)

Am luat cunoştinţă de faptul că obţinerea sau încercarea, prin orice mijloace, de obţinere pe nedrept a indemnizaţiilor/despăgubirilor din asigurare sau înlesnirea unor asemenea fapte se pedepseşte potrivit legii penale.

Declar   că   prin   încasarea   indemnizaţiei/despăgubirii   am   fost   integral   indemnizat/despăgubit   pentru   sumele asigurate/pagubele suferite şi nu mai am nicio pretenţie de la asigurătorul..........................................şi de la Fondul de garantare în legătură cu paguba respectivă.

Declar că prin încasarea de la Fondul de garantare a indemnizaţiilor/despăgubirilor dau acestuia şi Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor drepturile, acţiunile, privilegiile sau ipotecile mele în contra asigurătorului debitor..........................., conform art. 1.107 din Codul civil privind subrogarea convenţională.

Data........................

Semnătura/ştampila

................................

Anexez la prezenta:

- copie de pe actul de identitate;

- copie de pe contractul de asigurare;

- procură, împuternicire etc;

- ......................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 9/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 9 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 9/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu