Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 80 din 30 martie 2010

pentru aprobarea Normelor privind receptia, sistemul de evidenta, controlul conformitatii, prezentarea si etichetarea în vederea comercializarii cu amanuntul a produselor vitivinicole vrac, provenite din import sau comertul intracomunitar, în vederea asigurarii trasabilitatii acestora

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 263 din 22 aprilie 2010



Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei de inspecţii în agricultură nr. 94.095 din 9 martie 2010,

având în vedere:

- prevederile art. 82 şi 112 din Regulamentul (CE) nr. 479/2008 al Consiliului din 29 aprilie 2008 privind organizarea comună a pieţei vitivinicole, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1.493/1999, a Regulamentului (CE) nr. 1.782/2003, a Regulamentului (CE) nr. 1.290/2005 şi a Regulamentului (CE) nr. 3/2008 şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 2.392/86 şi a Regulamentului (CE) nr. 1.493/1999;

- prevederile art. 55 şi 56 din Regulamentul (CE) nr. 607/2009 al Comisiei din 14 iulie 2009 de stabilire a unor norme de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului în ceea ce priveşte denumirile de origine protejate şi indicaţiile geografice protejate, menţiunile tradiţionale, etichetarea şi prezentarea anumitor produse vitivinicole;

- prevederile art. 40, 41, 43, 44 şi 47 din Regulamentul (CE) nr. 555/2008 al Comisiei din 27 iunie 2008 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului privind organizarea comună a pieţei vitivinicole în ceea ce priveşte programele de sprijin, comerţul cu ţările terţe, potenţialul de producţie şi privind controalele în sectorul vitivinicol;

- prevederile art. 23 şi 24, art. 26-28, art. 34, art. 38^0, art. 45 si art.' 4 din Regulamentul (CE) nr. 436/2009 al Comisiei din 26 mai 2009 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului în ceea ce priveşte registrul viticol, declaraţiile obligatorii şi colectarea de informaţii pentru monitorizarea pieţei, documentele de însoţire a transporturilor de produse şi registrele care trebuie păstrate în sectorul vitivinicol;

- prevederile art. 24 din Legea viei şi vinului în sistemul organizării comune a pieţei vitivinicole nr. 244/2002, republicată, cu modificările ulterioare;

- prevederile art. 66 şi ale art. 111 lit. k) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.134/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii viei şi vinului în sistemul organizării comune a pieţei vitivinicole nr. 244/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 25/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,

ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Normele privind recepţia, sistemul de evidenţă, controlul conformităţii, prezentarea şi etichetarea în vederea comercializării cu amănuntul a produselor vitivinicole vrac, provenite din import sau comerţul intracomunitar, în vederea asigurării trasabilităţii acestora, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - In vederea îndeplinirii prevederilor prezentului ordin, Direcţia pentru organizări comune de piaţă şi politici pentru culturi de câmp şi culturi horticole din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale va proceda la elaborarea unui protocol cu Autoritatea Naţională a Vămilor în domeniul controlului oficial al produselor vitivinicole vrac provenite din import şi comerţul intracomunitar, pentru asigurarea trasabilităţii acestor produse.

Art. 3. - (1) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

(2) Nerespectarea prevederilor prezentului ordin se sancţionează potrivit prevederilor art. 28 alin. (1) din Legea viei şi vinului în sistemul organizării comune a pieţei vitivinicole nr. 244/2002, republicată, cu modificările ulterioare.

(3) Verificarea respectării prevederilor prezentului ordin, constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de către organismele de inspecţii tehnice din sectorul vitivinicol din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi de direcţiile pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Adrian Rădulescu,

secretar de stat

ANEXĂ

NORME

privind recepţia, sistemul de evidenţă, controlul conformităţii, prezentarea şi etichetarea în vederea comercializării cu amănuntul a produselor vitivinicole vrac, provenite din import sau comerţul intracomunitar, în vederea asigurării trasabilităţii acestora

1. Prezentele norme stabilesc procedurile privind recepţia, sistemul de evidenţă, controlul conformităţii, prezentarea şi etichetarea în vederea comercializării cu amănuntul a produselor vitivinicole vrac, provenite din import sau comerţul intracomunitar, în vederea asigurării trasabilităţii acestora, fără a aduce atingere prevederilor privind urmărirea deplasării de produse accizabile în regim suspensiv de accize prin implementarea sistemului informatizat la nivel naţional pe baza principiilor din procedurile comunitare aferente sistemului EMCS, supravegherii şi controlului acestor produse, aflat în sarcina autorităţii vamale competente.

2. Verificarea conformităţii şi a sistemului de evidenţă a acestor produse pe tot parcursul circulaţiei acestora, începând cu recepţia produselor la primul beneficiar şi terminând cu expunerea spre comercializarea cu amănuntul, se face de către inspectorii Inspecţiei de Stat pentru Controlul Tehnic Vitivinicol (I.S.C.T.V.) din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi al direcţiilor pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti.

3. Produsele vitivinicole transportate vrac, provenite din import sau comerţul intracomunitar, pentru care se instituie sistem distinct de evidenţă şi de verificare a conformităţii pe tot parcursul circulaţiei acestora, sunt: strugurii pentru vin, mustul de struguri, mustul de struguri parţial fermentat, mustul de struguri concentrat, mustul de struguri concentrat rectificat, vinul, vinul nou aflat încă în fermentaţie, oţetul din vin şi subprodusul vinicol drojdie de vin.

4. Operaţiunile de recepţie şi descărcare a loturilor de produse vitivinicole transportate vrac, provenite din import sau comerţul intracomunitar, se fac numai în prezenţa inspectorului vitivinicol din judeţul în care au loc aceste operaţiuni.

5. (1) Importatorii şi comercianţii intracomunitari de produse vitivinicole vrac au obligaţia notificării în scris, cu cel puţin două zile lucrătoare anterioare sosirii acestor transporturi, a fiecărui transport către direcţia pentru agricultură şi dezvoltare rurală din judeţul în care au loc recepţia şi descărcarea acestor produse.

(2) Notificarea se face pentru ca inspectorii vitivinicoli teritoriali să fie prezenţi la locul şi data de recepţie şi descărcare a produselor vitivinicole concomitent cu inspectorii teritoriali ai Autorităţii Naţionale a Vămilor.

(3) In situaţii excepţionale, când recepţia şi descărcarea acestor produse se impun a fi realizate în afara orelor de program, iar din motive întemeiate inspectorii vitivinicoli teritoriali nu pot fi prezenţi la recepţie şi descărcare, beneficiarul va depozita distinct aceste produse până în momentul efectuării verificărilor privind conformitatea şi evidenţa acestor produse de către inspectorii vitivinicoli.

(4) Orice transport de vin vrac provenit din comerţul intracomunitar este însoţit de un document de însoţire a transporturilor de produse vitivinicole vrac, în conformitate cu prevederile art. 23-29 din Regulamentul (CE) nr. 436/2009 al Comisiei din 26 mai 2009 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului în ceea ce priveşte registrul viticol, declaraţiile obligatorii şi colectarea de informaţii pentru monitorizarea pieţei, documentele de însoţire a transporturilor de produse şi registrele care trebuie păstrate în sectorul vitivinicol.

(5) Orice transport de produse vitivinicole vrac provenit din import trebuie să fie însoţit de Documentul VI 1, în conformitate cu prevederile art. 43-48 din Regulamentul (CE) nr. 555/2008 al Comisiei din 27 iunie 2008 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului privind organizarea comună a pieţei vitivinicole în ceea ce priveşte programele de sprijin, comerţul cu ţările terţe, potenţialul de producţie şi privind controalele în sectorul vitivinicol.

(6) Transportul de produse vitivinicole vrac provenit din import sau comerţul intracomunitar, însoţit de Documentul VI 1, respectiv de Documentul de însoţire a transporturilor de produse vitivinicole vrac, trebuie să poarte viza autorităţii competente a ţării de expediere.

(7) Documentul de însoţire a transporturilor de produse vitivinicole vrac, completat de toţi operatorii care livrează pe teritoriul naţional produse vitivinicole vrac de provenienţă comunitară sau din import, inclusiv de comercianţii fără depozit care expediază produse vitivinicole vrac, trebuie să fie însoţit de o copie a documentelor similare eliberate de autoritatea competentă din ţara de origine şi să fie vizat de organismul de inspecţie vitivinicolă de la locul de încărcare.

(8) Toate documentele ce însoţesc transporturile de produse vitivinicole provenite din import sau comerţul intracomunitar efectuate ulterior recepţionării acestora pe teritoriul naţional vor avea înscrisă în completarea denumirii produsului şi ţara de provenienţă.

(9) La destinaţie, ulterior verificării documentelor care însoţesc transportul de produse vitivinicole vrac achiziţionate prin comerţul intracomunitar sau import şi prelevării de probe în vederea verificării conformităţii produsului, inspectorul vitivinicol vizează documentele de însoţire şi verifică înregistrarea acestor produse în Registrul de evidenţă.

(10) Transporturile de produse vitivinicole vrac provenite din import sau achiziţionate prin comerţul intracomunitar care circulă pe teritoriul naţional neînsoţite de Documentul V I 1, respectiv de Documentul de însoţire a transporturilor de produse vitivinicole vrac, ori fără viza pe documente a organismului de control naţional desemnat pentru această activitate nu pot fi recepţionate cantitativ şi calitativ de către beneficiari, până la clarificarea situaţiei lor.

(11) Când se constată că un transport pentru care se cere un document de însoţire este efectuat fără acest document sau în baza unui document care conţine informaţii eronate ori incomplete, inspectorul I.S.C.T.V din judeţul unde are loc descărcarea ia următoarele măsuri:

a) corectează eventualele erori materiale;

b) solicită organismului competent din ţara de origine eliberarea unui nou document;

c) interzice descărcarea şi/sau comercializarea produsului până la clarificarea situaţiei lui, informând în acest sens expeditorul.

6. (1) Operatorii economici care comercializează şi/sau achiziţionează, depozitează, îmbuteliază, inclusiv comercianţii fără depozit care expediază produse vitivinicole vrac provenite din import sau comerţul intracomunitar, au obligaţia de a institui şi completa operativ registrele de evidenţă a acestor produse, ale căror modele sunt prezentate în anexele nr. 1-7.

(2) Anexa nr. 1 reprezintă prima filă a unui registru de evidenţă.

(3) Registrele de evidenţă sunt:

a) Registrul de intrări/ieşiri pentru importatori şi comercianţi intracomunitari fără depozit, prevăzut în anexele nr. 2 şi 3;

b) Registrul de intrări/ieşiri pentru importatori şi comercianţi intracomunitari care sunt depozitari şi distribuitori angro, prevăzut în anexele nr. 4 şi 5;

c) Registrul de intrări/ieşiri pentru importatori şi comercianţi intracomunitari care sunt depozitari şi îmbuteliatori, prevăzut în anexele nr. 6 şi 7.

(4) Registrele de evidenţă sunt alcătuite din foi fixe, numerotate în ordine şi ştampilate pe fiecare pagină de inspectorul vitivinicol din cadrul direcţiei pentru agricultură şi dezvoltare rurală judeţene şi a municipiului Bucureşti.

(5) Registrele de evidenţă a produselor vitivinicole vrac provenite din import sau comerţul intracomunitar se completează distinct pentru fiecare categorie de produs vitivinicol, lot achiziţionat şi provenienţă.

(6) Inregistrările în registrele de evidenţă a produselor vitivinicole vrac provenite din import sau comerţul intracomunitar se realizează astfel:

- pentru intrări, în ziua recepţionării şi descărcării acestora;

- pentru ieşiri, cel târziu în a treia zi lucrătoare după data expedierii.

(7) Registrele de evidenţă a produselor vitivinicole vrac provenite din import sau comerţul intracomunitar se ţin, se completează operativ şi se păstrează la fiecare punct de lucru de achiziţionare, depozitare, îmbuteliere şi comercializare a produsului.

7. (1) Vinul de masă vrac provenit din comerţul intracomunitar se poate comercializa cu amănuntul în vrac, ca atare sau în cupaj cu vinuri de masă autohtone ori vinuri de masă dintr-un alt stat comunitar.

(2) Operatorii economici care procedează la cupajarea produselor vitivinicole provenite din comerţul intracomunitar au obligaţia întocmirii de documente care să justifice cantităţile de produse supuse cupajării.

(3) Vinul de masă vrac cu denumire de soi provenit din import sau comerţul intracomunitar se comercializează în conformitate cu legislaţia naţională ca vin de masă fără denumire de soi.

(4) Vinul de masă vrac provenit din comerţul intracomunitar se poate îmbutelia ca atare sau se poate cupaja cu un vin autohton ori cu alt vin de masă de provenienţă comunitară.

(5) Vinul de masă vrac provenit din import se comercializează cu amănuntul în vrac, ca atare sau sub formă îmbuteliată, şi nu poate fi cupajat cu vin autohton ori cu alt vin de masă de provenienţă comunitară.

(6) Vinul de masă vrac provenit din import şi comerţul intracomunitar comercializat sub formă îmbuteliată trebuie să aibă înscrise obligatoriu pe etichetă:

a) importatorul sau comerciantul intracomunitar şi numele şi adresa îmbuteliatorului, precum şi ţara de origine a vinului, atunci când vinul este comercializat sub forma în care a fost achiziţionat: „Vin din ............." (se completează cu ţara de origine);

b) numele şi adresa îmbuteliatorului, precum şi sintagma „vin comunitar", atunci când vinul vrac a fost cupajat cu un vin autohton sau cu un vin vrac provenit dintr-un alt stat comunitar;

c) importatorul şi numele şi adresa îmbuteliatorului, precum şi ţara de origine a vinului sau sintagma „amestecuri de vinuri din diferite ţări din afara comunităţii", atunci când vinul este rezultatul unui cupaj de vinuri provenite din mai multe ţări terţe.

8. Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentele norme.

ANEXA Nr. 1 la norme

REGISTRUL

de evidenţă a produselor vitivinicole vrac provenite din import sau comerţul intracomunitar

Societatea/persoana (denumirea/numele şi prenumele)  .............................................................................., C.F./C.N.P. ........................................., localitatea.................................. judeţul.................................., punctul de lucru .............................................................., localitatea .................................. judeţul .................................., având calitatea de (importator, depozitar şi distribuitor, depozitar şi îmbuteliator) .....................................................................

Direcţia pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală ......................................................................................

Acest registru conţine.......pagini fixe, numerotate consecutiv începând de la nr. 01 până la......., pagini ştampilate şi vizate de inspectorul Inspecţiei de Stat pentru Controlul Tehnic Vitivinicol (I.S.C.T.V.)...............................la data de....................

Producător,

......................................................

L.S.

Inspectorul I.S.C.T.V.,

......................................................

L.S.

ANEXA Nr. 2 la norme

INTRĂRI

(pentru importator şi comerciantul intracomunitarfără depozit)

Denumirea produsului*) ................................

Data si locul recepţiei

Documentul de însoţire sau VI 1

Tara de origine

Furnizorul/ producătorul

Mijlocul de transport

Cantitatea

- litri/kg -

Buletinul de analiză (nr./data)

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Observaţii

Nr. documentului

Data

TOTAL:

X

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot (de exemplu: „Vin alb de masă", „Vin roşu de masă" etc).

ANEXA Nr. 3 la norme

IEŞIRI

(pentru importator şi comerciantul intracomunitarfără depozit)

Denumirea produsului*)................................

Data si locul recepţiei

Documentul de însoţire

Destinatarul

Mijlocul de transport

Buletinul de analiză (nr./data)

Cantitatea

- litri -

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Observaţii

Nr. documentului

Data

TOTAL:

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot de vin vrac (de exemplu: „Vin alb de masă").

ANEXA Nr. 4 la norme

INTRĂRI

(pentru depozitari şi distribuitori angro)

Denumirea produsului*)................................

Data si locul recepţiei

Documentul de însoţire sau VI 1

Tara de origine

Furnizorul/ producătorul

Mijlocul de transport

Cantitatea

- litri/kg -

Buletinul de analiză (nr./data)

Recipiente de depozitare

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Nr. documentului

Data

Nr. recipient

Cantitatea

- litri -

TOTAL:

X

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot (de exemplu: „Vin alb de masă").

ANEXA Nr. 5 la norme

IEŞIRI

(pentru depozitari şi distribuitori angro)

Denumirea produsului*) ................................

Data

Documentul de însoţire

Destinatarul

Mijlocul de transport

Buletinul de analiză (nr./data)

Cantitatea

- litri/kg -

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Observaţii

Nr. documentului

Data

TOTAL:

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot vrac (de exemplu: „Vin alb de masă").

ANEXA Nr. 6  la norme

INTRĂRI

(pentru depozitari şi îmbuteliatori)

Denumirea produsului*) ................................

Data si locul recepţiei

Documentul de însoţire sau VI 1

Tara de origine

Furnizorul

Mijlocul de transport

Cantitatea

- litri/kg -

Buletinul de analiză (nr./data)

Recipiente de depozitare

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Nr. documentului

Data

Nr. recipient

Cantitatea

- litri -

TOTAL:

X

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot vrac (de exemplu: „Vin alb de masă sec").

ANEXA Nr. 7 la norme

IEŞIRI

(pentru depozitari şi îmbuteliatori)

Denumirea produsului*) ................................

Data

Documentul de însoţire

Destinatarul

Mijlocul de transport

Buletinul de analiză (nr./data)

Cantitatea

- litri/kg -

Document

de transfer

la îmbuteliere

Viza

inspectorului

I.S.C.T.V

Observaţii

Nr. documentului

Data

TOTAL:

X

X

*) Evidenţa se ţine pe furnizori, fiecare produs şi lot vrac (de exemplu: „Vin alb de masă").


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 80/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 80 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 80/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu