Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 728 din 11 septembrie 1998

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea licitatiilor pentru stabilirea valorii reale de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare

ACT EMIS DE: MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 470 din  8 decembrie 1998


SmartCity3


    Ministrul apelor, padurilor si protectiei mediului,
    pentru indeplinirea indatoririlor ce revin Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului conform Hotararii Guvernului nr. 568/1997 privind organizarea si functionarea acestui minister,
    in aplicarea art. 8 lit. d) si a art. 50 din Legea fondului cinegetic si a protectiei vanatului nr. 103/1996,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea licitatiilor pentru stabilirea valorii reale de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, impreuna cu oficiile cinegetice teritoriale raspund de difuzarea si de punerea in aplicare a prevederilor prezentului ordin.

                            Ministrul apelor,
                    padurilor si protectiei mediului,
                            Romica Tomescu

    ANEXA 1

                             REGULAMENT
privind organizarea licitatiilor pentru stabilirea valorii reale de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Atribuirea in gestiune a fondurilor de vanatoare catre organizatiile vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, care nu detin in prezent fonduri de vanatoare sau care, desi detin asemenea fonduri, doresc altele in plus, se face prin licitatie publica, pe baza de oferta in plic inchis.
    Art. 2
    Data organizarii licitatiilor in judetele in care se scot la licitatie aceste fonduri de vanatoare se anunta intr-un ziar local sau intr-unul de mare tiraj, precum si prin afisare la sediul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului si la cel al oficiului cinegetic teritorial care administreaza fondurile de vanatoare din judetul respectiv.
    Art. 3
    Anuntul va cuprinde urmatoarele date:
    a) data si locul licitatiei;
    b) lista cuprinzand fondurile de vanatoare scoase la licitatie;
    c) valoarea tarifului anual de gestiune a fondurilor de vanatoare, de la care porneste licitatia;
    d) adresa de la care se pot ridica documentele de participare la licitatie si costul acestora;
    e) conditiile de participare la licitatie.

    CAP. 2
    Actele necesare documentarii si inscrierii la licitatie, modul de achizitionare si de completare a acestora

    Art. 4
    (1) Actele necesare documentarii si inscrierii la licitatie sunt:
    a) cererea de inscriere la licitatie, cu oferta (conform modelului prezentat in anexa nr. 1);
    b) calculul suprafetei maxime a fondurilor de vanatoare ce se pot atribui organizatiei vanatoresti respective, in functie de criteriile de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare aprobate (conform modelului prezentat in anexa nr. 2);
    c) atestatul eliberat de Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, prin care se dovedeste afilierea la aceasta si se atesta numarul de membri vanatori (conform modelului prezentat in anexa nr. 3);
    d) certificatul emis de banca ofertantului privind disponibilitatile financiare ale organizatiei vanatoresti (conform modelului prezentat in anexa nr. 4);
    e) contractul de gestiune.
    (2) Pot procura documentele prevazute la alin. (1) si se pot inscrie pentru participarea la licitatie numai organizatiile vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania.
    (3) Organizatiile vanatoresti prevazute la alin. (2) pot solicita inscrierea la licitatie pentru obtinerea gestiunii unuia sau mai multor fonduri de vanatoare, in functie de numarul de membri vanatori pe care il au, dupa cum urmeaza:
    a) pentru o suprafata maxima a fondurilor de vanatoare din zona de campie si coline, corespunzatoare cu 500 ha pe fiecare membru vanator;
    b) pentru o suprafata maxima a fondurilor de vanatoare din zona de munte, corespunzatoare cu 1.000 ha pe fiecare membru vanator.
    (4) Contravaloarea documentelor prevazute la alin. (1) se va achita, in momentul ridicarii lor, la casieria Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    (5) Modelul de contract de gestiune a unui fond de vanatoare se preda numai intr-un singur exemplar, indiferent daca organizatia vanatoreasca respectiva liciteaza unul sau mai multe fonduri. Acesta nu se pune in plic, ci se da numai pentru ca ofertantul sa poata lua cunostinta de clauzele contractuale, inclusiv de clauza de a angaja un specialist pentru coordonarea activitatii cinegetice.
    Art. 5
    (1) Dupa obtinerea documentelor prevazute la art. 4 alin. (1), ofertantul va analiza continutul contractului, valoarea tarifului minim de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare si, pe baza acestora, va determina, in functie de posibilitatile financiare si de numarul de membri, valoarea tarifului anual pe care il poate oferi in cazul in care ar obtine gestiunea fondului de vanatoare respectiv, cu respectarea tuturor conditiilor inscrise in contract. Valoarea ofertei va fi inscrisa pe un document (conform modelului prezentat in anexa nr. 1).
    (2) De asemenea, ofertantul este obligat sa obtina de la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si de la banca finantatoare documentele prevazute la art. 4 alin. (1) lit. c) si d).
    (3) Ofertantul va introduce intr-un plic mic cererea de inscriere la licitatie cu oferta, completata (conform modelului prezentat in anexa nr. 3). Pe plic va scrie clar numarul si denumirea fondului de vanatoare pentru care liciteaza, il va lipi si il va stampila in trei locuri, pe portiunea lipita.
    (4) Xerocopiile de pe documentele intocmite conform modelelor prezentate in anexele nr. 2, 3 si 4 se vor introduce intr-un alt plic, pe care ofertantul il va completa, il va inchide si il va stampila, asemanator cu plicul mic. Originalele documentelor se vor pastra de catre fiecare delegat al organizatiei vanatoresti care participa la licitatie si se vor preda comisiei pentru verificare numai in momentul castigarii licitatiei la un fond de vanatoare.
    (5) La licitarea unor fonduri dintr-un judet, ofertele organizatiilor vanatoresti legal constituite se depun, cu cel putin 48 de ore inainte de data anuntata in presa pentru tinerea licitatiei, la Directia de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    (6) Inainte de depunerea ofertei sau a ofertelor, organizatia vanatoreasca respectiva se va prezenta la casieria Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului si va depune, pentru fiecare fond de vanatoare pentru care liciteaza, o garantie in suma de 100.000 lei; pe chitanta eliberata se vor scrie numarul si denumirea fondului pentru care liciteaza. Sumele depuse, indiferent de rezultatul licitatiei, nu se mai restituie si se fac venit la fondul de protectie a vanatului.
    (7) La Directia de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in prezenta reprezentantului acestei directii, insarcinat cu primirea ofertelor, ofertantul va introduce intr-un plic mare chitanta de garantie si cele doua plicuri, cu oferta si cu documentele, in xerocopie, pe care il va lipi, dupa care il va stampila in trei locuri, cu stampila proprie si cu cea a Directiei de vanatoare si salmonicultura. Pe fiecare plic mare, care contine numai o singura oferta, se completeaza, clar, numele organizatiei si judetul in care doreste sa obtina fonduri de vanatoare.
    (8) Lipsa unuia dintre documentele enumerate la alineatele anterioare conduce la pierderea licitatiei.

    CAP. 3
    Modul de desfasurare a licitatiilor

    Art. 6
    (1) Comisia de organizare a licitatiilor, pe fiecare judet, va fi formata din:
    - directorul Directiei de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului sau un delegat desemnat de director, care va indeplini si functia de presedinte al comisiei;
    - un reprezentant al Ministerului de Interne, desemnat de conducerea acestei institutii;
    - un reprezentant al Ministerului Finantelor, desemnat de conducerea ministerului;
    - seful oficiului cinegetic teritorial in raza caruia se gasesc fondurile de vanatoare scoase la licitatie;
    - un reprezentant al Asociatiei Generale a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, desemnat de conducerea acestei unitati.
    (2) Functia de secretar tehnic al comisiei va fi indeplinita de un reprezentant al Directiei de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, desemnat de catre directorul acesteia.
    Art. 7
    (1) Comisia de licitatie are, in principal, urmatoarele atributii:
    a) verifica integritatea ofertelor si modul in care acestea au fost inregistrate;
    b) deschide plicurile cu oferte in fata reprezentantilor organizatiilor vanatoresti participante la licitatie;
    c) desface plicurile mari, din care scoate numai plicul mic, si anunta valoarea ofertei fiecarui participant la licitatie, prin strigarea numelui ofertantului si a valorii ofertei;
    d) in privinta organizatiei vanatoresti care are cea mai mare oferta, verifica daca in al doilea plic se gasesc toate documentele prevazute de prezentul regulament si daca acestea sunt completate corespunzator si solicita pentru verificarea xerocopiilor originalele intocmite conform modelelor prezentate in anexele nr. 2, 3 si 4;
    e) desemneaza castigatorul licitatiei, respectiv ofertantul care are inscrisa cea mai mare oferta privind tariful de atribuire in gestiune a fondului de vanatoare respectiv.
    (2) In cazul in care comisia constata ca mai multi ofertanti au propus acelasi tarif maxim, se va proceda, in continuare, la licitatie deschisa intre acesti ofertanti.
    (3) Dupa indeplinirea procedurii prevazute la alin. (1) si (2), presedintele comisiei este obligat sa-l intrebe pe vechiul gestionar al fondului de vanatoare daca, in baza dreptului de preemtiune, doreste sa detina in continuare acel fond la valoarea tarifului de atribuire reiesit din licitatie.
    (4) In cazul in care vechiul gestionar al fondului de vanatoare face o oferta egala cu valoarea tarifului de atribuire iesit la licitatie, se anuleaza titlul de castigator pentru participantul care a facut cea mai mare oferta.
    Art. 8
    (1) Procedura prevazuta la art. 7 se va repeta pentru fiecare fond de vanatoare, urmand ca cel caruia i s-a anulat dreptul de castigator in baza prevederilor art. 7 alin. (4) din prezentul regulament sa poata opta pentru celelalte fonduri de vanatoare scoase la licitatie.
    (2) Rezultatele desfasurarii licitatiei se vor consemna intr-un proces-verbal, care va fi semnat de toti membrii comisiei, de participanti, in calitate de ofertanti la licitatie, si de vechiul gestionar al fondului de vanatoare.
    (3) Daca un ofertant care nu a castigat licitatia refuza sa semneze, se va face mentiune despre aceasta in procesul-verbal.
    (4) Cate un exemplar din procesul-verbal va reveni fiecarui membru din comisia de licitatie.
    Art. 9
    Eventualele contestatii privind modul de desfasurare a licitatiei se depun, in termen de 10 zile de la organizarea ei, la conducerea Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului. Contestatiile se rezolva in termen de 5 zile de la data inregistrarii lor, de catre o comisie constituita prin ordin al ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului, iar in cazul in care acestea sunt admise, se va organiza o noua licitatie pentru fondurile de vanatoare respective.
    Art. 10
    Daca pentru un fond de vanatoare nu exista decat o singura oferta, gestiunea fondului de vanatoare respectiv va fi atribuita acelui ofertant la o valoare ce nu poate fi mai mica decat tariful de incepere a licitatiei, numai daca vechiul detinator al fondului de vanatoare refuza sa accepte valoarea tarifului rezultat din licitatie.

    CAP. 4
    Incheierea contractelor de gestiune

    Art. 11
    (1) Castigatorul licitatiei sau, dupa caz, vechii gestionari ai fondurilor de vanatoare sunt obligati ca, in termen de 15 zile de la data licitatiei, in cazul in care nu au fost contestatii, sau in termen de 15 zile de la ultima licitatie, in cazul cand a fost o contestatie, sa procedeze la incheierea contractului de gestiune a fondului de vanatoare cu oficiul cinegetic teritorial pentru fiecare fond de vanatoare.
    (2) Incheierea contractului de gestiune a fondului de vanatoare este conditionata de angajarea prealabila, cu contract individual de munca, a unui specialist care sa coordoneze activitatea cinegetica.
    (3) In cazul neprezentarii in acest termen, se considera ca cei in cauza au renuntat la dreptul castigat prin licitatie de a contracta gestionarea fondului de vanatoare respectiv si, in consecinta, se va proceda la organizarea unei noi licitatii, in conditiile prevazute de prezentul regulament.

    CAP. 5
    Dispozitii finale si tranzitorii

    Art. 12
    Vechiul gestionar al fondului de vanatoare scos la licitatie raspunde, potrivit legii, de buna gestiune a fondului respectiv pana la data transmiterii acestuia catre noul gestionar, pe baza protocolului de predare-preluare.
    Art. 13
    Obiectivele existente in fondul de vanatoare apartinand vechiului gestionar, care nu sunt preluate de noul gestionar, raman in proprietatea celui dintai, cu posibilitatea de a le transfera in alta parte sau de a le inchiria noului gestionar.
    Art. 14
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA Nr. 1
    la regulament

    (Antetul ofertantului)
    Nr. ......../...........

            MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI

                  DIRECTIA DE VANATOARE SI SALMONICULTURA

    Sus-mentionata persoana juridica, cu sediul in ...................., judetul ........., solicit sa fiu inscrisa la licitatia care va avea loc la data ....... pentru fondul de vanatoare nr. ......., denumit ........... .
    Luand act de continutul contractului de gestiune a unui fond de vanatoare, de drepturile si obligatiile care imi revin, sunt de acord cu toate clauzele inscrise, pe care ma angajez sa le respect in intregime.
    Ofer, in cazul in care voi dobandi gestiunea fondului de vanatoare nr. ...., denumit ........, din judetul ......., un tarif anual de .......... lei.
    Ma oblig ca plata sumei respective sa o fac in transele si in conditiile inscrise in contract.

       Conducatorul unitatii                         Contabil-sef,
    ............................             ............................
    (numele citet si semnatura)               (numele citet si semnatura)

    ANEXA Nr. 2
    la regulament

    Organizatia vanatoreasca ..............
    Nr. ............/................

           MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI

          COMISIA PENTRU ORGANIZAREA LICITATIILOR SI ATRIBUIREA
                  IN GESTIUNE A UNOR FONDURI DE VANATOARE

    1. Sus-numita organizatie vanatoreasca, cu sediul in ............, solicitam inscrierea la licitatie pentru obtinerea gestiunii fondurilor de vanatoare inscrise in tabelul de mai jos, de pe raza teritoriala a judetului ...........:
 ____________________________________________________________________________
| Nr.|Fondul de vanatoare |         Amplasarea        | Suprafata totala     |
|crt.|____________________|___________________________|       - ha -         |
|    | nr. | denumirea    | zona geografica | judetul |                      |
|____|_____|______________|_________________|_________|______________________|
| 1. |  7  |   Videle     |     campie      |Teleorman|           6.400      |
|____|_____|______________|_________________|_________|______________________|
| .. | ... |     .....    |     ....        |  ...    |            ....      |
|----|-----|--------------|-----------------|---------|----------------------|
| 8. | 12  |     Crangu   |     deal        |  Gorj   |           9.100      |
|____|_____|______________|_________________|_________|______________________|
| Total zone de campie si de deal:                    |         320.120      |
|_____________________________________________________|______________________|
| 9. |  16 |      Cornu   |     munte       |  Arges  |          19.120      |
|____|_____|______________|_________________|_________|______________________|
| .. | ... |     .....    |     ....        |  ...    |            ....      |
|----|-----|--------------|-----------------|---------|----------------------|
| 17.| 26  |   Vasilati   |     munte       |  Sibiu  |          16.700      |
|____|_____|______________|_________________|_________|______________________|
| Total zona de munte:                                |         140.120      |
|_____________________________________________________|______________________|
| TOTAL GENERAL:                                      |         460.240      |
|_____________________________________________________|______________________|
    Declaram pe propria raspundere ca avem inscrisi in evidentele noastre, conform atestatului, ...... membri vanatori.
    Solicitarea privind atribuirea in gestiune a suprafetelor inscrise in tabel se justifica astfel:
    a) ...... membri, care doresc gestiunea unor fonduri de vanatoare din zona de campie si deal x 500 ha/membru = ........ ha, suprafata inscrisa in tabel la fondurile din zonele de campie si de deal;
    b) ...... membri, care doresc obtinerea gestiunii unor fonduri de vanatoare din zona de munte x 1.000 ha/membru = ....... ha, suprafata inscrisa in tabel la fondurile din zona de munte.
    2. Mentionam faptul ca:
    - nu am mai participat la nici o licitatie judeteana:
    sau
    - am participat si am castigat la .......... licitatii judetene un numar de .......... fonduri de vanatoare, pentru un numar de ........ vanatori. Vanatorii mentionati in prezenta cerere nu sunt inca acoperiti cu fonduri de vanatoare, conform baremului stabilit de Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului prin ordin al ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului.

                              Conducatorul unitatii,
                                ..................
                                      L.S.

    NOTA:
    Numarul insumat de vanatorii inscrisi pentru calculul suprafetei la lit. a) si b) nu poate depasi numarul de membri inscrisi in atestat.

    ANEXA Nr. 3
    la regulament

    ASOCIATIA GENERALA A VANATORILOR
    SI PESCARILOR SPORTIVI DIN ROMANIA
    Nr. ............/..........

                              ATESTAT

    Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, prin ......, in calitate de ........, atesta ca ....... , cu sediul in ............., str. .........., este afiliata la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si are angajat personal de specialitate.
    In conformitate cu evidentele actualizate ale Asociatiei Generale a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, rezulta ca aceasta are un numar total de ........ membri, dintre care .......... sunt vanatori.
    Prezentul atestat s-a eliberat in vederea inscrierii la licitatie pentru obtinerea gestiunii, in conformitate cu legea, a unor fonduri de vanatoare.

             Presedintele Asociatiei Generale a Vanatorilor
                    si Pescarilor Sportivi din Romania,
                         ........................
                                    L.S.

    ANEXA Nr. 4
    la regulament

    Unitatea bancara .........................
    Nr. ............../...........

                             CERTIFICAT

    Banca .................., cu sediul in .........................., atesta ca Asociatia (Societatea) de Vanatoare si Pescuit Sportiv ........, avand sediul in ....................................., are deschis la unitatea noastra contul nr. ............. .
    La data emiterii prezentului certificat, asociatia (societatea) are in cont suma de ............ lei.
    S-a eliberat prezentul certificat in scopul dovedirii disponibilitatilor financiare pe care asociatia (societatea) le are, in vederea obtinerii gestiunii unor fonduri de vanatoare.

                    ...................................
                      (semnatura conducerii unitatii)

                                  L.S.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 728/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 728 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu