E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 70 din 3 august 2006

pentru aprobarea Instructiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabila semestriala a entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare

ACT EMIS DE: COMISIA NATIONALA A VALORILOR MOBILIARE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 693 din 14 august 2006



In conformitate cu prevederile art. 1, 2 şi art. 7 alin. (3) şi (15) din Statutul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2002, aprobată şi modificată prin Legea nr. 514/2002, modificată şi completată prin Legea nr. 297/2004 privind piaţa de capital, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza prevederilor art. 4 alin. (3) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată,

în şedinţa din data de 26 iulie 2006,

Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a hotărât emiterea următorului ordin:

Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunea nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabilă semestrială a entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare.

Art. 2. - Instrucţiunea menţionată la art. 1 va intra în vigoare la data publicării acesteia şi a prezentului ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va fi publicată în Buletinul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare şi pe site-ul acesteia (www.cnvmr.ro).

Art. 3. - Direcţia generală autorizare reglementare, Secretariatul general şi directorul general executiv vor urmări ducerea la îndeplinire a prezentului ordin.

Preşedintele Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare,

Gabriela Anghelache

ANEXĂ

INSTRUCŢIUNEA   Nr. 5/2006

cu privire la sistemul de raportare contabilă semestrială a entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare

Art. 1. - Prezenta instrucţiune stabileşte sistemul de raportare contabilă semestrială a entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare, denumită în continuare C.N.V.M.

Art. 2. - Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M., indiferent de forma de organizare şi tipul de proprietate, au obligaţia să întocmească şi să depună un exemplar al raportării contabile semestriale la C.N.V.M.

Art. 3. - (1) Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M. vor întocmi şi depune la C.N.V.M. raportări contabile semestriale care cuprind următoarele formulare, în funcţie de specificul fiecărei categorii de entitate:

a)     pentru entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M., cu excepţia organismelor de plasament colectiv:

1.  bilanţ (cod 10) - conform anexei nr. 2;

2.   contul de profit şi pierdere (cod 20) - conform anexei nr. 2;

3.   date informative (cod 30)  - conform anexei nr. 2;

b)   pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv:

1.  bilanţ (cod 10) - conform anexei nr. 2;

2.  cont de profit şi pierdere (cod 20) - conform anexei nr. 2;

3.   date informative (cod 30)  - conform anexei nr. 2;

c)   pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv:

1.  bilanţ (cod 10) - conform anexei nr. 3;

2.  situaţia veniturilor şi cheltuielilor (cod 20) - conform anexei nr. 3.

(2)   Bilanţul prezintă, în formă sintetică, elementele de activ şi de pasiv, grupate după natură şi lichiditate, respectiv după natură şi exigibilitate.

Bilanţul se întocmeşte pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice încheiate la sfârşitul perioadei de raportare, puse de acord cu soldurile din balanţa conturilor analitice, încheiată după înregistrarea tuturor documentelor în care au fost consemnate operaţiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.

(3)   Contul de profit şi pierdere cuprinde totalitatea veniturilor realizate, a cheltuielilor efectuate, precum şi rezultatele financiare obţinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri şi cheltuieli cuprinse în balanţa de verificare întocmită la sfârşitul perioadei de raportare.

Datele care se raportează în formularul „Contul de profit şi pierdere" sunt cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare.

Entităţile înscriu în formularul „Contul de profit şi pierdere", la rândul 14, „Salarii", respectiv la rândul 24, „Salarii", pentru societăţile de investiţii financiare, după caz, toate cheltuielile reprezentând drepturi salariale. La acelaşi rând se va cuprinde şi contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor în baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, cu modificările ulterioare. Aceste informaţii sunt prezentate, de asemenea, la rândul 32 din formularul „Date informative" (cod 30).

(4) In formularul „Date informative", la rândurile 01 şi 02, coloana 1, entităţile care au în subordine subunităţi vor înscrie cifra 1, indiferent de numărul acestora. La rândurile privind plăţile restante se înscriu sumele de la sfârşitul perioadei de raportare care au depăşit termenele de plată prevăzute în contracte sau acte normative.

Entităţile care au beneficiat de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 37/2004 privind măsuri de diminuare a arieratelor din economie, cu modificările ulterioare, vor prezenta sumele reprezentând facilităţile acordate în baza prevederilor acestui act normativ, la rândurile 30 şi 31 din formularul cod 30.

Art. 4. - (1) Formularele de raportare contabilă semestrială se semnează de administratorul entităţii şi de conducătorul compartimentului financiar-contabil, iar în lipsa acestora, de înlocuitorii de drept.

(2)  Administratorul entităţii şi conducătorul compartimentului financiar-contabil poartă răspunderea, potrivit legii, asupra realităţii informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară, precum şi asupra celorlalţi indicatori cuprinşi în formularele de raportare.

(3)   Conducătorul compartimentului financiar-contabil are obligaţia să respecte prevederile din prezenta instrucţiune, corelaţiile dintre indicatorii din formulare, urmărind realitatea datelor ce se raportează, precum şi încadrarea în termenul de depunere la organele în drept.

(4)   Entităţile care au în subordine sucursale sau subunităţi fără personalitate juridică vor verifica şi centraliza balanţele de verificare ale acestora, întocmind formularele de raportare contabilă semestriale.

(5)   Entităţile vor completa formularele de raportare contabilă semestrială, folosind planul de conturi aplicabil fiecărei categorii, conform reglementărilor contabile în vigoare.

Art. 5. - (1) Entităţile vor completa datele de identificare (denumirea unităţii, adresa, telefonul şi numărul de înmatriculare la registrul comerţului), precum şi cele referitoare la încadrarea corectă în forma de proprietate (anexa nr. 1) şi codul unic de înregistrare, citeţ, fără a se folosi prescurtări sau iniţiale. In căsuţe se vor înscrie codurile care reflectă încadrarea acestora.

(2)    Necompletarea corectă pe prima pagină a formularului „Bilanţ" a datelor prevăzute la alin. (1) conduce la imposibilitatea identificării entităţii şi, în consecinţă, se consideră că raportul nu a fost depus.

(3)   Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M. completează codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activităţi), din Clasificarea activităţilor din economia naţională - CAEN, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 656/1997, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 301 şi 301 bis din 5 noiembrie  1997, actualizată prin Ordinul preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 601/2002, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 908 din 13 decembrie 2002.

Art. 6. - (1) Formatul electronic al raportărilor contabile semestriale, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă, se obţine prin folosirea programului de asistenţă care este pus la dispoziţie entităţilor, gratuit, de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro.

(2)   Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M. vor depune la C.N.V.M. şi la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, după caz, discheta cu raportările contabile semestriale, însoţite de raportările contabile listate cu ajutorul programului de asistenţă, semnate şi ştampilate conform legii. Aceste raportări se depun împreună cu o copie de pe codul unic de înregistrare, raportul administratorului, precum şi o copie a balanţei de verificare a conturilor sintetice.

(3)   Formularele care compun raportările contabile semestriale se vor completa în lei.

(4)   Pentru organismele de plasament colectiv aflate în administrare, raportările contabile semestriale vor fi întocmite şi depuse atât la C.N.V.M., cât şi la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice de către societatea de administrare a investiţiilor, distinct de propriile raportări contabile semestriale.

(5)   Prin excepţie de la prevederile alin. (4), pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv, raportările contabile semestriale vor fi întocmite şi depuse numai la C.N.V.M. de către societăţile de administrare a investiţiilor. Aceste raportări contabile semestriale listate, semnate şi ştampilate conform legii, precum şi în format electronic se depun împreună cu o copie de pe raportul administratorului, precum şi cu o copie a balanţei de verificare a conturilor sintetice. In acest sens, pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv nu se va elabora de către Ministerul Finanţelor Publice programul de asistenţă.

Art. 7. - (1) Raportările contabile semestriale ale entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M., vizate prin aplicarea ştampilei Ministerului Finanţelor Publice, se vor depune la C.N.V.M. în cel mult două luni de la închiderea perioadei de raportare, iar declaraţiile entităţilor care nu au desfăşurat activitate de la înfiinţare până la sfârşitul perioadei de raportare, precum şi declaraţiile persoanelor juridice care sunt în curs de lichidare se depun în original la C.N.V.M. în acelaşi termen menţionat mai sus.

(2) Societăţile admise la tranzacţionare vor întocmi raportările contabile semestriale conform prevederilor ordinului ministrului finanţelor publice pentru aprobarea sistemului de raportare contabilă semestrială a agenţilor economici, pe care le transmit şi C.N.V.M. în termen de cel mult două luni de la închiderea perioadei de raportare.

Art. 8. - Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M. care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la sfârşitul perioadei de raportare, precum şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare nu întocmesc raportări contabile semestriale, acestea urmând să depună la C.N.V.M. şi la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii, referitoare la încadrarea în una dintre situaţiile menţionate anterior, şi care să cuprindă cel puţin următoarele date de identificare:

a)   denumirea completă, conform certificatului de înmatriculare;

b)  adresa completă şi numărul de telefon;

c)  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

d)  codul unic de înregistrare;

e)  capitalul social.

Art. 9. - Raportările contabile semestriale şi declaraţiile de inactivitate ale entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de către C.N.V.M., precum şi declaraţiile persoanelor juridice care se află în curs de lichidare se vor depune la sediul unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice până cel târziu la data de 15 august 2006.

Art. 10. - Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M. pot depune raportările contabile semestriale la registratura C.N.V.M. şi ale unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau la oficiile poştale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătăţirea disciplinei depunerii bilanţurilor contabile şi a altor documente cu caracter financiar-contabil şi fiscal, de către agenţii economici şi alţi contribuabili, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 226 din 2 octombrie 1995. De asemenea, la depunere se vor avea în vedere şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional, modificată şi completată prin Hotărârea Guvernului nr. 538/2004.

Art. 11. - Anexele nr. 1-4*) fac parte integrantă din prezenta instrucţiune.

Art. 12. - (1) Nerespectarea prevederilor prezentei instrucţiuni se sancţionează în conformitate cu titlul X „Răspunderi şi sancţiuni" din Legea nr. 297/2004 privind piaţa de capital, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 13. - Prezenta instrucţiune intră în vigoare la data publicării acesteia şi a ordinului de aprobare în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va fi publicată în Buletinul C.N.V.M., precum şi pe site-ul C.N.V.M. (www.cnvmr.ro).

*) Anexele nr. 1 -4 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1 la instrucţiune

NOMENCLATOR   -   FORME   DE   PROPRIETATE

Codul

Denumirea         

10

11

12

13

14

PROPRIETATE DE STAT

Regii autonome

Societăţi comerciale cu capital integral de stat

Alte unităţi economice de stat netransformate în societăţi comerciale sau regii autonome

Companii şi societăţi naţionale

20

21

22

23

24

25

26

27

28

PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat şi privat)

PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat - sub 50%)

Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin

PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat - 50% şi peste 50%)

Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin

30

31

32

33

34

35

36

37

PROPRIETATE INDIVIDUALĂ - PRIVATĂ

(cu capital: privat autohton, privat autohton şi străin, privat străin, societăţi agricole) Societăţi comerciale în nume colectiv

Societăţi comerciale în comandită simplă

Societăţi comerciale în comandită pe acţiuni

Societăţi comerciale pe acţiuni

Societăţi comerciale cu răspundere limitată

Societăţi agricole

Societăţi comerciale cu capital de stat, privatizate în cursul anului 2006

40

41

42

43

44

PROPRIETATE COOPERATISTĂ

Cooperative de consum

Cooperative meşteşugăreşti

Cooperative şi asociaţii agricole netransformate

Cooperative de credit

50

PROPRIETATE OBŞTEASCĂ

(societăţi comerciale aparţinând organizaţiilor şi instituţiilor politice şi obşteşti)

ANEXA Nr. 2 la instrucţiune

FORMATUL RAPORTĂRILOR CONTABILE LA 30 IUNIE________ PENTRU ENTITĂŢILE AUTORIZATE, REGLEMENTATE ŞI SUPRAVEGHEATE DE C.N.V.M, CU EXCEPŢIA ORGANISMELOR DE PLASAMENT COLECTIV

Judeţul  _________________________|_|_|

Persoana  juridică    ___________________

Adresa:localitatea  __________,sectorul  __,

str.   ________________  nr.  ___,   bl. ___,

sc.   ____________,   ap.   ______________

Telefon  __________,   fax  ____________

Număr  din  registrul  comerţului________

Forma  de  proprietate  _____________|_|_|

Activitatea  preponderentă

(denumire  clasă  CAEN)   ______________

Cod  clasă  CAEN_______________|_|_|_|_|

Cod  unic  de  înregistrare

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

BILANŢ

la data de 30 iunie_______

                Cod 10                                                                                                                         -lei-

Nr. rd.

Sold la:

Inceputul anului

Sfârşitul perioadei de raportare

A

B

1

2

A. ACTIVE IMOBILIZATE

I. IMOBILIZĂRI NECORPORALE

1. cheltuieli de constituire (ct. 201 - 2801)

01

2. cheltuieli de dezvoltare (ct. 203 - 2803 - 2903)

02

3. concesiuni, brevete, licenţe, mărci comerciale, drepturi şi valori similare şi alte imobilizări necorporale

(ct. 205 + 208 - 2805 - 2808 - 2905 - 2908)

03

4. fondul comercial (ct. 2071 - 2807 - 2907)

04

5. avansuri şi imobilizări necorporale în curs de execuţie (ct. 233 + 234 - 2933)

05

TOTAL: (rd. 01 la 05)                                                  

06

II. IMOBILIZĂRI CORPORALE

 1. terenuri şi construcţii

(ct. 211 + 212 --2811-2812-2911-2912)

07

2. instalaţii tehnice şi maşini

(ct. 213-2813-2913)

08

3. alte instalaţii, utilaje şi mobilier

(ct. 214-2814-2914)

09

4. avansuri şi imobilizări corporale în curs

(ct. 231+232-2931)

10

TOTAL: (rd. 07 la 10)

11

III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE

1. acţiuni deţinute la entitaţi afiliate

(ct. 261-2961)

12

2. împrumuturi acordate entităţilor afiliate 

(ct. 2671 + 2672 - 2965)

13

3. interese de participare 

(ct. 263 - 2963)

14

4. imprumuturi acordate entităţilor de care compania este legată prin interese de participare

(ct. 2675 + 2676 - 2967)

15

5. titluri şi alte instrumente financiare deţinute ca imobilizări

(ct. 262 + 264 + 265+ 266 - 2696 - 2962 -2964)

16

6. alte creanţe (ct. 2673 + 2674 + 2678 + 2679 - 2966-2969)

17

TOTAL: (rd. 12 la 17)

18

ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd. 06 + 11 + 18)

19

B. ACTIVE CIRCULANTE

 I. STOCURI

 1. materiale consumabile (ct. 302 + 303 +/- 308 + + 351-392-395)

20

2. lucrări şi servicii în curs de execuţie

(ct. 332-394)

21

3. avansuri pentru cumpărări de stocuri

(ct.4091)

22

TOTAL: (rd. 20 la 22)

23

II. CREANŢE (Sumele care urmează să fie încasate după o perioadă mai mare de un an trebuie prezentate separat pentru fiecare element.)

1. Creanţe comerciale"

(ct. 2675* + 2676*+2678*+2679* - 2966* - 2969* +

4092 + 411+413+418-491)

24

2. sume de încasat de la entităţile afiliate

(ct. 4511+4518-4951)

25

3. sume de încasat din interese de participare

(ct.4521 +4528-4952)

26

4. alte creanţe (ct. 425 + 4282 + 431 + 437 + + 4382 + 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + + 446 + 447 + 4482 + 4582 + 461 + 473 - 496 + + 5187)

27

5. creanţe privind capitalul subscris şi nevărsat

(ct. 456 - 4953)

28

Sumele inscrise la acest rând si preluate din conturile 2675 la 2679 reprezintă creanţele aferente contractelor de leasing financiar si altor contracte asimilate, precum si alte creanţe imobilizate, scadente într-o perioada mai mica de 12 luni.

TOTAL: (rd. 24 la 28)

29

III. INVESTIŢII FINANCIARE PE TERMEN

SCURT

 1. acţiuni deţinute la entităţile afiliate

(ct. 501 - 591)

30

3. alte investiţii financiare pe termen scurt 

(ct. 5031 + 5032 + 505 + 5061 + 5062 + 5071 + 5072 + 5081 + 5082 + 5088 + 5089 - 593 - 595 - 596 - 597 -598+5113 + 5114)

31

TOTAL: (rd. 30 la 31)

32

IV. CASA ŞI CONTURI LA BĂNCI

(ct. 5112 + 5121 + 5122 + 5123 + 5124 + + 5125 + 5311 + 5314 + 5321 + 5322 + 5323 + + 5328 + 5411 + 5412 + 542)

33

ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL (rd. 23 + 29 + 32

+ 33)

34

C. CHELTUIELI ÎN AVANS (ct. 471)

35

D. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ DE UN AN

1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni

(ct. 1614 + 1615 + 1617 + 1618 + 1681 - 169)

36

2. sume datorate instituţiilor de credit

(ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + 1682 +

+ 5191+5192 + 5198)

37

3. avansuri încasate în contul clienţilor

(ct. 419)

38

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

39

5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

40

6. sume datorate entităţilor afiliate

(ct. 1661 + 1685 + 2691 +4511 +4518)

41

7. sume datorate privind interesele de participare

(ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + + 4521 +4528)

42

8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale şi alte datorii pentru asigurările sociale (ct. 1623 + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281 + 431 + 437 + + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + + 4481 + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + + 462 + 473 + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + + 5195 + 5196 + 5197)

43

TOTAL: (rd. 36 la 43)

44

E. ACTIVE CIRCULANTE, RESPECTIV DATORII

CURENTE

NETE (rd. 34 + 35 - 44 - 60.2)

45

 F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 19 + 45-60.1)

46

G. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ

MAI MARE DE UN AN

 1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni

(ct. 1614+1615+1617 + 1618+1681 -169)

47

 2. sume datorate instituţiilor de credit  

(ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + +1682+ 5191+5192+ 5198)

48

 3. avansuri încasate în contul clienţilor

 (ct. 419)

49

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

50

5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

51

6. sume datorate entităţilor afiliate

(ct. 1661 + 1685+2691+4511+4518)

52

 7. sume datorate privind interesele de participare

(ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + 4521 + 4528)

53

8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale şi datorii pentru asigurările sociale (ct. 1623 + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + 423 + 424 + + 426 + 427 + 4281 + 431 + 437 + 4381 + 441 + + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481 + + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 473 + + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + 5195 + 5196 + + 5197)

54

TOTAL: (rd. 47 la 54)

55

H. PROVIZIOANE

1. provizioane pentru pensii şi alte obligaţii similare (ct. 1515)

56

2. provizioane pentru impozite (ct. 1516)

57

3. alte provizioane (ct.1511+1512+1513+1514+1518)

58

TOTAL PROVIZIOANE: (rd. 56 +57 + 58)

59

I. VENITURI ÎN AVANS(rd.60.1+60.2) din care:

60

1. subvenţii pentru investiţii (ct. 131)

60.1

2. venituri înregistrate în avans (ct. 472)

60.2

J. CAPITAL ŞI REZERVE

I. CAPITAL (rd. 62 la 63) din care:

61

- capital subscris nevărsat (ct. 1011)

62

- capital subscris vărsat (ct. 1012)

63

II. PRIME DE CAPITAL (ct. 104)

64

III. REZERVE DIN REEVALUARE (ct. 105)

Sold C

65

Sold D

66

IV. REZERVE (rd. 68 la 73 -74)

67

1. rezerve legale (ct. 1061)

68

2. rezerve statutare sau contractuale (ct. 1063)

69

3. rezerve constituite din valoarea titlurilor/acţiunilor dobândite cu titlu gratuit (ct. 1065*)

70

4. rezerve de reevaluarea la valoarea justă (ct.1066)

71

 5. rezerve reprezentând surplus realizat din  rezerve de reevaluare (ct.1067)

72

 6. alte rezerve (ct.1068)

73

 7. acţiuni proprii (ct.109)

74

 V. REZULTATUL REPORTAT (ct. 117)

 Sold C

75

 Sold D

76

VI. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR (ct. 121)

Sold C

77

Sold D

78

Repartizarea profitului (ct. 129)

79

TOTAL CAPITALURI PROPRII (rd. 61 + 64 + 65 -66 + 67 + 75 - 76 + 77 - 78 - 79)

80

ADMINISTRATOR,

Numele   şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _________________

Semnătura  _____________________________

CONTUL DE PROFIT ŞI PIERDERE

la data de 30 iunie________

Cod 20                                                                                                       -lei-

Denumirea indicatorului

Nr. rd.

Realizări aferente perioadei de raportare

Precedentă

Curentă

A

B

1

2

1. Cifra de afaceri netă (rd. 02 la 03)

01

a) Venituri din activitatea curentă (ct. 704 + + 705 + 706 + 708)

02

b) Venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete (ct. 7411)

03

2. Variaţia stocurilor (ct. 711)

sold C

04

sold D

05

3. Veniturile producţiei imobilizate

(ct. 721 + 722)

06

4. Alte venituri din exploatare (ct. 7417 + 758)

07

VENITURI DIN EXPLOATARE - TOTAL

08

(rd. 01 + 04 - 05 + 06 + 07)

5. Cheltuieli cu materialele şi alte cheltuieli din afară (rd. 10 la 12)

09

a) Cheltuieli cu materialele consumabile

(ct. 602 - 7412)

10

b) Alte cheltuieli materiale (ct. 603 + 604)

11

c) Alte cheltuieli din afară (cu energia şi apa)

(ct. 605-7413)

12

6. Cheltuieli cu personalul (rd. 14 + 15)

13

a) Salarii (ct. 641 + 642 - 7414)

14

b) Cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială (ct. 645-7415)

15

7. a) Ajustarea valorii imobilizărilor corporale şi necorporale (rd. 17-18)

16

a.l) Cheltuieli (ct. 6811 + 6813)

17

a.2) Venituri (ct. 7813 + 7815)

18

b) Ajustarea valorii activelor circulante

(rd. 20-21)

19

b.l) Cheltuieli (ct. 654 + 6814)

20

b.2) Venituri (ct. 754 + 7814)

21

8. Alte cheltuieli de exploatare (rd. 23 la 25)

22

a) Cheltuieli privind prestaţiile externe

(ct. 611 + 612 + 613 + 614 + 621 + 622 + 623 +

+ 624 + 625 + 626 + 627 + 628 - 7416)

23

b) Cheltuieli cu alte impozite, taxe şi vărsăminte asimilate (ct. 635)

24

c) Cheltuieli cu despăgubiri, donaţii şi activele cedate (ct. 658)

25

d) Ajustări privind provizioanele (rd. 27 - 28)

26

d.l) Cheltuieli (ct. 6812)

27

d.2) Venituri (ct. 7812)

28

CHELTUIELI DE EXPLOATARE - TOTAL

(rd. 09 + 13 + 16 + 19 + 22 + 26)

29

REZULTATUL DIN EXPLOATARE

- Profit (rd. 08 - 29)

30

- Pierdere (rd. 29 - 08)

31

VENITURI FINANCIARE

9. Venituri din interese de participare (ct. 7613)

32

- din care, venituri obţinute de la entităţile afiliate

33

10. Venituri din alte investiţii financiare şi

împrumuturi ce fac parte din activele

imobilizate

(ct. 7611 + 7612)

34

- din care, venituri obţinute din acţiuni deţinute la entităţi afiliate (ct. 7611)

35

11. Venituri din dobânzi (ct. 766)

36

- din care venituri obţinute de la entităţi afiliate

37

12. Alte venituri financiare (ct. 7616 + 7617 + 762 + 763 + 764 + 765 + 767 + 768)

38

VENITURI FINANCIARE - TOTAL

(rd. 32 + 34 + 36 + 38)

39

12. Ajustarea valorii imobilizărilor financiare şi a investiţiilor financiare deţinute ca active circulante (rd. 41 - 42)

40

Cheltuieli (ct. 686)

41

Venituri (ct. 786)

42

13. a) Cheltuieli privind dobânzile

(ct. 666-7418)

43

- din care, cheltuieli în relaţia cu entităţile afiliate

44

b) Alte cheltuieli financiare

(ct. 663 + 664 + 665 + 667 + 668)

45

CHELTUIELI FINANCIARE - TOTAL (rd. 40 + 43 + 45)

46

REZULTATUL FINANCIAR:

- Profit (rd. 39 - 46)

47

- Pierdere (rd. 46 - 39)

48

14. REZULTATUL CURENT

- Profit (rd. 08 + 39 - 29 - 46)

49

- Pierdere (rd. 29 + 46 - 08 - 39)

50

15. Venituri extraordinare (ct. 771)

51

16. Cheltuieli extraordinare (ct. 671)

52

17. REZULTATUL EXTRAORDINAR

- Profit (rd. 51-52)

53

- Pierdere (rd. 52-51)

54

VENITURI TOTALE (rd. 08 + 39 + 51)

55

CHELTUIELI TOTALE (rd. 29 + 46 + 52)

56

REZULTATUL BRUT

- Profit (rd. 55 - 56)

57

- Pierdere (rd. 56 - 55)

58

18. IMPOZITUL PE PROFIT (ct.691)

59

19. Alte cheltuieli cu impozite care nu apar în elementele de mai sus (ct. 698)

60

20. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR:

- Profit (rd. 57 - 59 -60)

61

- Pierdere (rd. 58 + 59 + 60) sau (rd. 59 + 60 - 57)

62

ADMINISTRATOR,

Numele  şi  prenumele  _____________

Semnătura  ________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _______________

Semnătura  __________________________

DATE   INFORMATIVE

                                                                                                           -   lei   -

30

I.   Date  privind  rezultatul  înregistrat

Nr.

rd.

Nr.   unităţi

Sume

1

2

Unităţi  care  au  înregistrat  profit

01

Unităţi  care  au  înregistrat  pierdere

02

 II.   Date  privind  plăţile  restante

Nr.

rd.

Total Col.2+3

din  care:

Pentru

activitate

curentă

Pentru

activitate

de investiţii

A

B

1

2

3

Plăţi  restante  -  total

(rd.   04+08+14   la  18+22),   din  care:

03

Furnizori  restanţi  -  total   (rd.   05  la 07),   din  care:

04

-  peste  30  de  zile

05

-  peste  90  de  zile

06

-  peste  1  an

07

Obligaţii  restante  faţă  de  bugetul asigurărilor  sociale  -  total(rd.   09   la 13),   din  care:

08

-   contribuţii  pentru  asigurări  sociale de  stat  datorate  de  angajatori, salariaţi  şi  alte  persoane  asimilate

09

-   contribuţii  pentru  fondul asigurărilor  sociale  de  sănătate

10

-  contribuţia  pentru  pensia                  suplimentară

11

-  contribuţii  pentru  bugetul asigurărilor  pentru  şomaj

12

-   alte  datorii  sociale

13

Obligaţii  restante  faţă  de  bugetele fondurilor  speciale  şi  alte  fonduri

14

Obligaţii  restante  faţă  de  alţi creditori

15

Impozite  şi  taxe  neplătite  la  termenul stabilit   la  bugetul  de  stat

16

Impozite  şi  taxe  neplătite  la  termenul stabilit  la  bugetele  locale

17

Credite  bancare  nerambursate  la scadenţă  -  total   (rd.   19  la  21),din care:

18

-   restante  după  3 0  de  zile

19

-   restante  după  90  de  zile

20

-  restante  după  1  an

21

Dobânzi  restante

22

                                                                                                          -    lei    -

30

                                   

III.   Număr  mediu   de   salariaţi

Nr.

rd.

Sfârşitul

perioadei

precedente  de

raportare

Sfârşitul perioadei curente   de raportare

A

B

1

2

Număr  mediu  de   salariaţi

23

IV.   Plaţi   de   dobânzi   si   redevente

Nr. Rd.

Sume

A

1

Venituri   brute   din  dobânzi   plătite   de persoanele   juridice   române   către persoanele   fizice  nerezidente   din statele  membre   ale   Uniunii   Europene, din  care:

24

-   impozitul   datorat   la  bugetul   de   stat

25

Venituri   brute   din  dobânzi   plătite   de persoanele   juridice   române   către persoane   juridice   afiliate*) nerezidente   din   statele  membre   ale Uniunii   Europene,   din  care:           

26

-   impozit  datorat   la  bugetul   de   stat

27

Venituri   din  redevente  plătite  de persoanele   juridice   române   către persoane   juridice   afiliate  nerezidente din   statele   membre   ale   Uniunii Europene,   din   care:

28

-   impozitul   datorat   la  bugetul   de   stat

29

V.    Obligaţii   amânate   la   plată   conform prevederilor  art.   3<4)   din  Ordonanţa de  Urgenţă   a   Guvernului   nr.    37/2004 privind  măsuri   de   diminuare   a arieratelor   din  economie,    evidenţiate în   conturi   extrabilanţiere

Nr.

rd.

Sume

A

B

1

Obligaţii   către   bugete   amânate   la plată

30

Obligaţii   comerciale   amânate   la  plată

31

VI.   Tichete   de   masa

Nr.

rd.

Sume

Contravaloarea   tichetelor  de   masa acordate   salariaţilor                                     

32

VII.   Cheltuieli   de   inovare   **)

Nr.

rd.

Sfârşitul

perioadei

precedente   de

raportare

Sfârşitul perioadei curente   de raportare

-   cheltuieli   de   inovare   finalizate   in cursul   perioadei

33

-   cheltuieli   de   inovare   in   curs   de finalizare   in  cursul   perioadei

34

-   cheltuieli   de   inovare   abandonate   in cursul  perioadei

35

*)    Pentru   statutul   de   „persoane   juridice   afiliate"   se   vor   avea   în vedere   prevederile   art.    7   pct.   21   din  Legea   nr.   571/2003   privind  Codul fiscal,   cu  modificările   şi   completările  ulterioare.

**)cheltuielile   de   inovare   se   determina  potrivit   Regulamentului Comisiei   nr.    1450/2004,   publicat   in  Jurnalul   Oficial   al   Uniunii   Europene   L 267/14.08.2004.

ADMINISTRATOR,

Numele   şi  prenumele  ________________

Semnătura  _____________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele   şi  prenumele  ___________________

Semnătura   ________________________________

FORMATUL RAPORTĂRILOR CONTABILE LA 30 IUNIE________ PENTRU ORGANISMELE DE PLASAMENT COLECTIV CARE SUNT CONSTITUITE PRIN ACT CONSTITUTIV

Judeţul  ______________________|_|_|

Persoana  juridică    _______________

Adresa:localitatea  ______,sectorul  __,

str.  _______________  nr.   __,   bl.__,

sc.  ____________,   ap.  ___________

Telefon  __________,   fax  _________

Număr  din  registrul  comerţului_____

Forma  de  proprietate  __________|_|_|

Activitatea  preponderentă

(denumire  clasă  CAEN)   __________

Cod clasă CAEN____________|_|_|_|_|

Cod  unic  de  înregistrare

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

BILANŢ

la data de 30 iunie_________

                     Cod 10                                                                                                                      -lei-

Nr.

rd.

Sold la:

Inceputul anului

Sfârşitul perioadei de raportare

A

B

1

2

A. ACTIVE IMOBILIZATE

I. IMOBILIZARI NECORPORALE

1. cheltuieli de constituire (ct. 201 - 2801)

01

2. cheltuieli de dezvoltare (ct. 203 - 2803 - 2903)

02

3. concesiuni, brevete, licenţe, mărci comerciale, drepturi şi valori similare şi alte imobilizări necorporale (ct. 205 + 208 - 2805 - 2808 - 2905 - 2908)

03

4. fondul comercial (ct. 2071 - 2807 - 2907)

04

5. avansuri şi imobilizări necorporale în curs de execuţie (ct. 233 + 234 - 2933)

05

TOTAL: (rd. 01 la 05)

06

II. IMOBILIZĂRI CORPORALE

1. terenuri şi construcţii (ct. 211 +212--2811 -2812-2911 -2912)

07

2. instalaţii tehnice şi maşini (ct. 213-2813-2913)

08

3. alte instalaţii, utilaje şi mobilier

(ct. 214-2814-2914)

09

4. avansuri şi imobilizări corporale în curs

(ct. 231 +232-2931)

10

TOTAL: (rd. 07 la 10)

11

III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE

1. acţiuni deţinute la entităţi afiliate

(ct. 261-2961)

12

2. imprumuturi acordate entităţilor afiliate 

(ct. 2671 + 2672 - 2965)

13

 3. interese de participare 

(ct. 263 - 2963)

14

 4. imprumuturi acordate entităţilor de care  compania este legată prin interese de  participare (ct. 2675 + 2676 - 2967)

15

 5. titluri şi alte instrumente financiare deţinute ca imobilizări (ct. 262 + 264 + 265+ 266 - 2696 - 2962 - 2964)

16

 6. alte creanţe (ct. 2673 + 2674 + 2678 + 2679 -  2966- 2969)

17

TOTAL: (rd. 12 la 17)

18

ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd. 06+11 + 18)

19

B. ACTIVE CIRCULANTE

I. STOCURI

1. materiale consumabile (ct. 302 + 303 +/- 308 + + 351 -392-395)

20

2. lucrări şi servicii în curs de execuţie

(ct. 332 - 394)

21

3. avansuri pentru cumpărări de stocuri

(ct. 4091)

22

TOTAL: (rd. 20 la 22)

23

II. CREANŢE (Sumele care urmează să fie încasate după o perioadă mai mare de un an trebuie prezentate separat pentru fiecare element.)

1. Creanţe comerciale*

(ct. 2675* + 2676*+2678*+2679* - 2966* - 2969* + -4092 + 411 + 413+418-491)

24

2. sume de încasat de la entităţile afiliate

(ct. 4511+ 4518-4951)

25

 3. sume de încasat din interese de participare

(ct. 4521 + 4528 - 4952)

26

4. alte creanţe (ct. 425 + 4282 + 431 + 437 + + 4382 + 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + + 446 + 447 + 4482 + 4582 + 461 + 473 - 496 + + 5187)

27

5. creanţe privind capitalul subscris şi nevărsat

(ct. 456 - 4953)

28

TOTAL: (rd. 24 la 28)

29

III. INVESTIŢII FINANCIARE PE TERMEN SCURT

Sumele înscrise la acest rând si preluate din conturile 2675 la 2679 reprezintă creanţele aferente contractelor de leasing financiar si altor contracte asimilate, precum si alte creanţe imobilizate, scadente intr-o perioada mai mica de 12 luni.

1. acţiuni deţinute la entităţile afiliate  

(ct. 501 - 591)

30

3. alte investiţii financiare pe termen scurt 

(ct. 5031 + 5032 + 505 + 5061 + 5062 + 5071 + 5072 +

5081 + 5082 + 5088 + 5089 - 593 - 595 - 596 - 597 -598+5113+ 5114)

31

 TOTAL: (rd. 30 la 31)

32

IV. CASA ŞI CONTURI LA BĂNCI

(ct. 5112 + 5121 + 5122 + 5123 + 5124 + + 5125 + 5311 + 5314 + 5321 + 5322 + 5323 + + 5328 + 5411+5412 + 542)

33

ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL

(rd. 23 + 29 + 32 + 33)

34

C. CHELTUIELI ÎN AVANS (ct. 471)

35

D. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ DE UN AN

1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni

(ct. 1614 + 1615 + 1617 + 1618 + 1681 -169)

36

2. sume datorate instituţiilor de credit

(ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + 1682 +

+ 5191+5192 + 5198)

37

3. avansuri încasate în contul clienţilor (ct. 419)

38

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

39

5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

40

6. sume datorate entităţilor afiliate

(ct. 1661 + 1685 + 2691 +4511 + 4518)

41

7. sume datorate privind interesele de participare

(ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + + 4521+4528)

42

8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale şi alte datorii pentru asigurările sociale

(ct. 1623 + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281 + 431 + 437 + + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + + 4481 + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + + 462 + 473 + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + + 5195 + 5196 + 5197)

43

TOTAL: (rd. 36 la 43)

44

E. ACTIVE CIRCULANTE, RESPECTIV DATORII CURENTE

NETE (rd. 34 + 35 - 44 - 60.2)

45

F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE

(rd. 19 + 45-60.1)

46

G. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE UN AN

1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni

(ct. 1614 + 1615 + 1617 + 1618 + 1681 - 169)

47

 2. sume datorate instituţiilor de credit

(ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + + 1682 + 5191 + 5192 + 5198)

48

 3. avansuri încasate în contul clienţilor

(ct.419)

49

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

50

 5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

51

6. sume datorate entităţilor afiliate

(ct 1661 + 1685 + 2691 +4511 +4518)

52

7. sume datorate privind interesele de participare

(ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + + 4521+4528)

53

 8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale şi datorii pentru asigurările sociale (ct. 1623 + + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + 423 + 424 + + 426 + 427 + 4281 +431 +437 + 4381+441 + + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481 + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 473 + + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + 5195 + 5196 +

 +5197)

54

 TOTAL: (rd. 47 la 54)

55

H. PROVIZIOANE

1. provizioane pentru pensii şi alte obligaţii similare (ct.1515)

56

2. provizioane pentru impozite (ct. 1516)

57

3. alte provizioane (ct. 1511+1512+1513+1514+1518)

58

TOTAL PROVIZIOANE: (rd. 56 +57 + 58)

59

I. VENITURI IN AVANS(rd.60.1+60.2) din care:

60

1. subvenţii pentru investiţii (ct. 131)

60.1

2. venituri înregistrate în avans (ct. 472)

60.2

J. CAPITAL ŞI REZERVE

I. CAPITAL (rd. 62 la 63) din care:

61

- capital subscris nevărsat (ct. 1011)

62

- capital subscris vărsat (ct. 1012)

63

II. PRIME DE CAPITAL (ct. 104)

64

III. REZERVE DIN REEVALUARE (ct. 105)

Sold C

65

Sold D

66

IV. REZERVE (rd. 68 la 73 -74)

67

1. rezerve legale (ct. 1061)

68

2. rezerve statutare sau contractuale (ct. 1063)

69

3. rezerve constituite din valoarea titlurilor/acţiunilor dobândite cu titlu gratuit (ct. 1065*)

70

4. rezerve de reevaluarea la valoarea justă (ct.1066)

71

5. rezerve reprezentând surplus realizat din rezerve de reevaluare (ct.1067)

72

6. alte rezerve (ct.1068)

73

7. acţiuni proprii (ct.109)

74

V. REZULTATUL REPORTAT (ct. 117)

Sold C

75

Sold D

76

VI. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR  (ct. 121)

Sold C

77

Sold D

78

Repartizarea profitului (ct. 129)

79

TOTAL CAPITALURI PROPRII

(rd. 61 + 64 + 65 -  66 + 67 + 75 - 76 + 77 - 78 - 79)

80

ADMINISTRATOR,

Numele  şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _________________

Semnătura  _____________________________

CONTUL DE PROFIT ŞI PIERDERE

la data de 30 iunie______

Cod 20                                                                                                    - lei-

Denumirea indicatorului

Nr.

rd.

Realizările perioadei

aferente de raportare

Precedenta

Curenta

A

B

1

2

A. VENITURI DIN ACTIVITATEA CURENTA -TOTAL (rd. 02 la 11)

01

1. Venituri din imobilizări financiare (ct. 761)

02

2, Venituri din investiţii financiare pe termen scurt (ct. 762)

03

3. Venituri din creanţe imobilizate (ct. 763)

04

4. Venituri din investiţii financiare cedate (ct. 758* + 764)

05

5. Venituri din lucrări executate şi servicii prestate (ct. 704)

06

6. Venituri din provizioane, creanţe reactivate şi debitori diverşi (ct.754 + 781 +786)

07

7. Venituri din diferenţe de curs valutar (ct. 765)

08

8. Venituri din dobânzi (ct. 766)

09

9. Venituri din producţia imobilizată (ct. 721 + 722)

10

10. Alte venituri din activitatea curentă  (ct. 705 + 706 + 708 + 741 + 758** + 767 + 768)

11

B. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ -TOTAL (rd. 13 la 20)

12

11. Pierderi aferente creanţelor legate de participatii (ct. 663)

13

12. Cheltuieli privind investiţiile financiare cedate

(ct. 658* + 664)

14

13. Cheltuieli din diferenţe de curs valutar (ct. 665)

15

14. Cheltuieli privind dobânzile (ct. 666)

16

15. Cheltuieli privind comisioanele şi onorariile (ct. 622)

17

16. Cheltuieli cu serviciile bancare şi asimilate (ct. 627)

18

17. Amortizări, provizioane, pierderi din creanţe şi debitori diverşi (ct. 654 + 681 + 686)

19

18. Alte cheltuieli din activitatea curentă (rd. 21 + 22 + 23 + 26 + 27)

20

a. Cheltuieli cu materiale (ct. 602 + 603 + 604)

21

b. Cheltuieli privind energia şi apa (ct. 605)

22

c. Cheltuieli cu personalul din care: (rd. 24 + 25)

23

c1. salarii (ct. 621 + 641+642)

24

c2. cheltuieli privind asigurările şi protecţia socială (ct. 645)

25

d. Cheltuieli privind prestaţiile externe (ct. 611 + 612 + 613 + 614 + 623 + 624 + 625 + 626 + 628 + 658** + 667 + 668)

26

e. Cheltuieli cu alte impozite, taxe şi vărsaminte asimilate (ct. 635)

27

C. REZULTATUL CURENT

- profit (rd. 01 - 12)

28

- pierdere (rd. 12-01)

29

D. VENITURI DIN ACTIVITATEA

EXTRAORDINARĂ (ct. 771)

30

E. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ (ct. 671)

31

F. REZULTATUL EXTRAORDINAR

- profit (rd. 30-31)

32

- pierdere (rd. 31 - 30)

33

19. TOTAL VENITURI (rd. 01 + 30)

34

20. TOTAL CHELTUIELI (rd. 12 + 31)

35

G. REZULTATUL BRUT

- profit (rd. 34 - 35)

36

- pierdere (rd. 35-34)

37

21. IMPOZIT PE PROFIT

- cheltuieli cu impozitul pe profit (ct. 691)

38

22. Alte cheltuieli cu impozite care nu apar în elementele de mai sus (ct. 698)

39

H. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR

- profit (rd. 36 - 38 - 39)

40

- pierdere (rd. 37 + 38 + 39) sau (rd. 38 + 39 -36)

41

*) se ia în calcul ct. 7585 şi ct. 6585 din planul de conturi;

**) se ia în calcul restul conturilor analitice.

ADMINISTRATOR,

Numele  şi  prenumele  ______________

Semnătura ________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _________________

Semnătura_____________________________

DATE  INFORMATIVE

                                                                                                            -   lei   -

30

I.   Date  privind  rezultatul  înregistrat

Nr. rd.

Nr.   unităţi

Sume

1

2

Unităţi   care  au  înregistrat  profit

01

Unităţi  care  au  înregistrat  pierdere

02

II-   Date  privind  plăţile  restante

Nr.

rd.

Total Col.2+3

din  care:

Pentru

activitate

curentă

Pentru activitate

de investiţii

A

B

1

2

3

Plăţi  restante  -  total

(rd.   04+08+14   la  18+22),   din  care:

03

Furnizori   restanţi  -  total  

(rd.   05   la 07),   din  care:

04

-  peste  30  de  zile

05

-  peste  90  de  zile

06

-  peste  1  an

07

Obligaţii  restante  faţă  de  bugetul asigurărilor  sociale  -  total(rd.   09  la 13),   din  care:

08

-   contribuţii  pentru  asigurări   sociale de  stat  datorate  de  angajatori, salariaţi  şi  alte  persoane  asimilate

09

-  contribuţii  pentru  fondul asigurărilor  sociale  de  sănătate

10

-   contribuţia  pentru  pensia suplimentară

11

-   contribuţii  pentru  bugetul asigurărilor  pentru  şomaj

12

-  alte  datorii  sociale

13

Obligaţii  restante  faţă  de  bugetele fondurilor  speciale  şi  alte  fonduri

14

Obligaţii  restante  faţă  de  alţi creditori

15

Impozite  şi  taxe  neplătite  la  termenul stabilit  la  bugetul  de  stat

16

Impozite  şi  taxe  neplătite  la  termenul stabilit  la  bugetele  locale

17

Credite  bancare  nerambursate  la scadenţă  -  total   (rd.   19  la  21),din care:

18

-   restante  după  30  de  zile

19

-  restante  după  90  de  zile

20

-   restante  după  1  an

21

Dobânzi   restante

22

                                                                                                            -   lei   -

30

       

III.  Număr  mediu  de  salariaţi

Nr.

rd.

Sfârşitul

perioadei

precedente  de

raportare

Sfârşitul perioadei curente  de raportare

A

B

1

2

Număr  mediu  de  salariaţi

23

IV.   Plaţi  de  dobânzi  si  redevente

Nr. Rd.

Sume

A

1

Venituri  brute  din  dobânzi  plătite  de persoanele   juridice  române  către persoanele  fizice  nerezidente  din statele  membre  ale  Uniunii  Europene, din  care:                                                     

24

-   impozitul  datorat  la  bugetul  de  stat

25

Venituri  brute  din  dobânzi  plătite  de persoanele  juridice  române  către persoane  juridice  afiliate*) nerezidente  din  statele  membre  ale Uniunii  Europene,   din  care:

26

-   impozit  datorat  la  bugetul  de  stat

27

Venituri  din  redevente  plătite  de persoanele  juridice  române  către persoane  juridice  afiliate  nerezidente din  statele  membre  ale  Uniunii Europene,   din  care:

28

-   impozitul  datorat   la  bugetul  de  stat

29

V.   Obligaţii  amânate  la  plată  conform prevederilor  art.   3 (4)   din  Ordonanţa de  Urgenţă  a  Guvernului  nr.   37/2004 privind  măsuri  de  diminuare  a arieratelor  din  economie,   evidenţiate în  conturi  extrabilanţiere

Nr.

rd.

Sume

A

B

1

Obligaţii  către  bugete  amânate  la plată

30

Obligaţii  comerciale  amânate  la  plată

31

VI.   Tichete  de  masa

 Nr.

rd.

Sume

Contravaloarea  tichetelor  de  masa acordate  salariaţilor

32

VII.   Cheltuieli  de  inovare  **)

Nr.

rd.

Sfârşitul

perioadei

precedente  de

raportare

Sfârşitul perioadei curente de raportare

-   cheltuieli  de  inovare  finalizate  in cursul  perioadei

33

                                                                                                           -   lei   -

30

-  cheltuieli  de  inovare  in  curs  de finalizare  in  cursul  perioadei

34

-  cheltuieli  de  inovare  abandonate  in cursul  perioadei

35

*)   Pentru  statutul  de  „persoane  juridice  afiliate"   se  vor  avea în  vedere  prevederile  art.   7  pct.   21  din  Legea  nr.   571/2003  privind  Codul fiscal,   cu  modificările  şi  completările  ulterioare.

**)cheltuielile  de  inovare  se  determina  potrivit  Regulamentului Comisiei  nr.   1450/2004,   publicat  in  Jurnalul  Oficial  al  Uniunii  Europene  L 267/14.08.2004.

ADMINISTRATOR,

Mumele  şi  prenumele  _____________

Semnătura  ________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _______________

Semnătura__________________________

ANEXA Nr. 3 la instrucţiune

FORMATUL RAPORTĂRILOR CONTABILE LA 30 IUNIE______ PENTRU ORGANISMELE DE PLASAMENT COLECTIV CARE NU SUNT CONSTITUITE PRIN ACT CONSTITUTIV

Judeţul  ______________________|_|_|

Persoana  juridică    _______________

Adresa:localitatea  ____,sectorul  ____,

str.   ______________  nr.   __,   bl. __,

sc.   ____________,   ap.   __________

Telefon  __________,   fax  _________

Număr  din  registrul  comerţului____

Forma  de  proprietate  __________|__|

Activitatea  preponderentă

(denumire  clasă  CAEN)   __________

Cod clasă CAEN_____________|_|_|_|_|

Cod unic de  înregistrare

|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

BILANŢ

la data de 30 iunie______

Cod 10                                                                                                           -lei-

Denumirea indicatorului

Nr. rd.

Sold la:

Inceputul anului

Sfârşitul perioadei de raportare

A

B

1

2

A.   ACTIVE IMOBILIZATE

I. IMOBILIZĂRI FINANCIARE

1. Titluri imobilizate (ct. 265)

2. Creanţe imobilizate (ct. 267)

01

02

TOTAL: (rd. 01 la 02)

03

ACTIVE IMOBILIZATE TOTAL: (rd. 03)

04

B. ACTIVE CIRCULANTE

I. CREANŢE

1.  Creanţe (ct. 409+411+413)

2.  Decontări cu investitorii (ct. 452)

3.  Alte creanţe (ct. 446*+461+473*+5187)

05

06

07

TOTAL: (rd. 05 la 07)

08

II. INVESTIŢII FINANCIARE PE TERMEN SCURT

1.    Investiţii financiare pe termen scurt

(ct. 5031 +5032+5061 +5062+5071 +5072+5081+

5082+5088+5089+5113 +5114)

09

TOTAL: (rd. 09)

10

III. CASA ŞI CONTURI LA BĂNCI

(ct.5112+5121+5124+5125+5311+5314)

11

ACTIVE CIRCULANTE TOTAL:

(rd. 08+10+11)

12

C.   CHELTUIELI ÎN AVANS (ct. 471)

13

D.   DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O

PERIOADĂ DE 1 AN

1. Avansuri încasate în contul clienţilor

(ct. 419)

1.    Datorii comerciale (ct. 401+408)                     

2.     Efecte de plătit (ct. 403)

4.  Sume datorate privind decontări cu investitorii (ct. 452**)

5.   Alte datorii (ct.167+168+269+446**+462+473**+509+5191+5192+5198+5186)

14

15

16

17

18

TOTAL: (rd. 14 la 18)

19

E.   ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV DATORII CURENTE NETE

(rd. 12+13+19-28)

20

F.   TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 04+20)

21

G.   DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE 1 AN

1.  Avansuri încasate în contul clienţilor (ct.419)

2.     Datorii comerciale (ct. 401+408)

3.     Efecte de comerţ de plătit (ct. 403)

4.  Sume datorate privind decontări cu investitorii (ct. 452**)

5.  Alte datorii

(ct. 167+168+269+446**+462+473**+509+ +5186+5191+5192+5198)

22

23

24

25

26

TOTAL : (rd. 22 la 26)

27

H. VENITURI ÎN AVANS (ct.472)

28

I.    CAPITAL ŞI REZERVE

I.    CAPITAL (rd. 30) (ct. 1017)

-capital privind unităţile de fond la valoare nominală (ct.1017)

29

30

II. PRIME DE EMISIUNE (rd. 32) (ct. 1045)

-prime de emisiune- aferente unităţilor de fond (ct. 1045)

31

32

III. REZERVE (rd. 34) (ct. 106)

Rezerve (ct. 106)

33

34

IV. REZULTATUL REPORTAT

Sold C

Sold D

(ct. 117)

35

36

V. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR

Sold C

Sold D

(ct. 121)

- Repartizarea rezultatului exerciţiului

(ct. 129)

37

38

39

TOTAL CAPITALURI PROPRII

(rd.29+31+33+35-36+37-38-39)

40

*) Solduri debitoare

**) Solduri creditoare

ADMINISTRATOR,

Numele  şi  prenumele  ______________

Semnătura  __________________________

Ştampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _________________

Semnătura  _____________________________

SITUAŢIA VENITURILOR ŞI CHELTUIELILOR PENTRU ORGANISMELE DE PLASAMENT COLECTIV CARE NU SUNT CONSTITUITE PRIN ACT CONSTITUTIV

la data de 30 iunie_______

Cod 20                                                                                                                            - lei -

Denumirea indicatorului

Nr.rd.

Realizări aferente perioadei de raportare

A

B

Precedentă

Curentă

A.   VENITURI DIN ACTIVITATEA CURENTA -TOTAL

(rd. 02 la 09)

01

l.    Venituri din imobilizări financiare (ct. 761)

02

2. Venituri din investiţii financiare pe termen scurt (ct.762)

03

3. Venituri din creanţe imobilizate (ct.763)

04

4. Venituri din investiţii financiare cedate (ct.764)

05

5. Venituri din dobânzi (ct.766)

06

6. Alte venituri financiare, inclusiv din diferenţe de curs valutar (ct.765 767 768)

07

7. Venituri din comisioane (ct.704)

08

8. Alte venituri din activitatea curentă (754, 758)

09

B. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ -TOTAL (rd.11 la 18)

10

9. Cheltuieli privind investiţiile financiare cedate (ct. 664)

11

10. Cheltuieli privind dobânzile (ct. 666)

12

11. Alte cheltuieli financiare, inclusiv din diferenţe de curs valutar (ct. 665 667, 668)

13

12. Cheltuieli privind comisioanele, onorariile şi cotizaţiile (ct. 622)

14

13. Cheltuieli cu serviciile bancare şi asimilate (ct. 627)

15

14. Cheltuieli privind alte servicii executate de terţi (ct. 623, 628)

16

15. Cheltuieli cu taxe şi vărsăminte asimilate               (ct. 635)

17

16. Alte cheltuieli din activitatea curentă (ct. 654, 658)

18

C. REZULTAT DIN ACTIVITATEA CURENTĂ

-profit (rd.01-10)

-pierdere (rd.10-01)

19

19.1

19.2

17. VENITURI DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ

(ct. 771)

20

18. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ

(ct. 671)

21

D. REZULTAT DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ

-      Profit (rd.20-21)

-      Pierdere (rd.21-20)

22

22.1

22.2

19. TOTAL VENITURI (rd.01+20)

23

20. TOTAL CHELTUIELI (rd.l0+21)

24

E.    REZULTATUL EXERCIŢIULUI

-     profit (rd.23-24)

-     pierdere (rd.24-23)

25

26

27

ADMINISTRATOR,

Numele  şi  prenumele  _____________

Semnătura  ________________________

Stampila  unităţii

ÎNTOCMIT,

Numele  şi  prenumele  _______________

Semnătura  __________________________

ANEXA Nr. 4  la instrucţiune

CORELAŢII DIN CADRUL FORMULARELOR DE RAPORTARE CONTABILA LA DATA DE 30 IUNIE_______

BILANŢ (Cod 10) - pentru entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de CNVM, cu excepţia organismelor de plasament colectiv

Rd.06 = rd.01 la 05                                                                       (col.1 si 2)

Rd.11=rd.07 la l0                                                                          (col. l si 2)

Rd.l8 = rd.l2 la 17                                                                         (col.l si 2)

Rd.l9 = rd.06+ll+18                                                                      {col.l si2)

Rd.23=rd.20 1a 22                                                                        (col.1 si 2)

Rd.29=rd.24 la 28                                                                         (col.lsi2)

Rd.32 = rd.30 1a 31                                                                      (col.1 si 2)

Rd.34 = rd.23+29+32+33                                                             (col. 1 si 2)

Rd.44 = rd.36 1a 43                                                                      (col.1 si 2)

Rd.45 = rd.34+35-44-60.2                                                            ( col. 1 si 2)

Rd.46 = rd. 19+45-60.1                                                                 ( col.1 si 2)

Rd.55 = rd.47 la 54                                                                        ( col. 1 si 2)

Rd.59 = rd.56+57+58                                                                    (col. 1 si 2)

Rd.60 = rd.60.1+60.2                                                                    (col.1 si 2)

Rd.61 = rd.62 la 63                                                                        (col.1 si 2)

Rd.67 = rd.68 la 73-74                                                                  (col. 1 si 2)

Rd.80 = rd.61+64+65-66+67+75-76+77-78-79                           ( col.1 si 2)

BILANŢ (Cod 10) - pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv

Rd.06 = rd.01 la 05                                                                       (col.1 si 2)

Rd. 11 = rd.07 la 10                                                                      (col. 1 si 2)

Rd.l8 = rd.l2 la 17                                                                        (col.1 si 2)

Rd.l9 = rd. 06+11+18                                                                   (col.1 si 2)

Rd.23 = rd.20 la 22                                                                       ( col. 1 si 2)

Rd.29 = rd.24 la 28                                                                       (col. 1 si 2)

Rd.32 = rd.30 la 31                                                                       ( col.1 si 2)

Rd.34 = rd.23+29+32+33                                                             ( col. 1 si 2)

Rd.44 = rd.36 la 43                                                                       (col.1 si 2)

Rd.45 = rd.34+35-44-60.2                                                            ( col. 1 si 2)

Rd.46 = rd. 19+45-60.1                                                                ( col. 1 si 2)

Rd.55 = rd.47 la 54                                                                       (col.l si 2)

Rd.59 = rd.56+57+58                                                                   ( col. 1 si 2)

Rd.60 = rd.60.1+60.2                                                                    ( col.1 si 2)

Rd.61 = rd.62 la 63                                                                       (col.1 si 2)

Rd.67 = rd.68 la 73-74                                                                  (col. 1 si 2)

Rd.80 = rd.61+64+65-66+67+75-76+77-78-79                           (col.1 si 2)

BILANŢ ( Cod 10 ) pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv

Rd.03 = rd.01 la 02                                                                      (col. 1 si 2 )

Rd.04 = rd.03                                                                               (col.1 si 2)

Rd.08 = rd.05 la 07                                                                      (col.1 si 2)

Rd.l0 = rd.09                                                                                (col.1 si 2)

Rd.l2 = rd.08+10+ll                                                                     (col.1 si 2)

Rd.l9 = rd.14 1a 18                                                                      (col.l si2)

Rd.20 = rd.l2 + 13+19-28                                                            (col.l si 2)

Rd.21 = rd.04 + 20                                                                       ( col. 1 si 2 )

Rd.27 = rd.22 la 26                                                                      ( col. 1 si 2 )

Rd.29 = rd.30                                                                               (col.l si 2)

Rd.31=rd.32                                                                                 (col.1 si 2)

Rd.33=rd.34                                                                                 (col.1 si 2)

CONTUL DE PROFIT ŞI PIERDERE (cod 20) - pentru entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de CNVM, cu excepţia organismelor de plasament colectiv

rd. 01 >= 0                                                                                          (col. 1 si 2)

rd. 01 = rd. 02 la 03                                                                            (col. 1 si 2)

rd. 08 = rd. 01 + 04 - 05 + 06 + 07                                                     (col. 1 si 2)

rd.09 = rd. 10 la 12                                                                             (col. 1 si 2)

rd. 13 = rd. 14+15                                                                              (col. 1 si 2)

rd. 16 = rd. 17-18                                                                               (col. 1 si 2)

rd. 19 = rd.20-21                                                                                (col. 1 si 2)

rd. 22 = rd. 23 la 25                                                                            (col. 1 si 2)

rd. 26 = rd. 27 - 28                                                                              (col. 1 si 2)

rd. 29 = rd. 9 +16 + 19 + 22 + 26 + 13                                               (col. 1 si 2)

rd. 30 = rd. 08 - 29, daca rd. 08 - 29 > 0                                             (col. 1 si 2)

rd. 31 = rd. 29 - 08, daca rd. 08 - 29 <= 0                                           (col. 1 si 2)

rd. 32 >= rd. 33                                                                                    (col. 1 si 2)

rd. 34>=rd. 35                                                                                      (col. 1 si 2)

rd. 36 >= rd. 37                                                                                    (col. 1 si 2)

rd. 39 = rd. 32 + 34 + 36 + 38                                                             (col. 1 si 2)

rd. 40 = rd. 41 - 42                                                                               (col. 1 si 2)

rd. 43 >= 44                                                                                         (col. 1 si 2)

rd. 46 = rd. 40 + 43 + 45                                                                     (col. 1 si 2)

rd. 47 = rd. 39 - 46, daca rd. 39 - 46 > 0                                             (col. 1 si 2)

rd. 48 = rd. 46 - 39, daca rd. 39 - 46 <= 0                                           (col. 1 si 2)

rd. 49 = rd. 08 + 39 - 29 - 46,

           daca rd. 08 + 39 - 29 - 46 > 0                                                   (col. 1 si 2)

rd. 50 = rd. 29 + 46 - 08 - 39,

           daca rd. 08 + 39 - 29 - 46 <= 0                                                (col. 1 si 2)

rd. 53 = rd. 51 - 52, daca rd. 51 - 52 > 0                                             (col. 1 si 2)

rd. 54 = rd. 52-51, daca rd. 51 - 52 <= 0                                             (col. 1 si 2)

rd. 55 = rd. 08 + 39 + 51                                                                     (col. 1 si 2)

rd. 56 = rd. 29 + 46 + 52                                                                     (col. 1 si 2)

rd. 57 = rd. 55 - 56, daca rd. 55 - 56 > 0                                             (col. 1 si 2)

rd. 58 = rd. 56 - 55, daca rd. 55 - 56<= 0                                            (col. 1 si 2)

rd. 61 = rd. 57 - 59 - 60,

             daca rd. 57-59-60 >0                                                              (col. 1 si 2)

rd. 62 = rd. 58 + 59 + 60 ,sau

              rd. 59 + 60 - 57

daca rd. 57 - 59 - 60 <= 0                                                                    (col. 1 si 2)

CONTUL DE PROFIT ŞI PIERDERE (cod 20) - pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv

rd. 01 >= 0                                                                                          (col. 1 şi 2)

rd.01=rd.02 la 11                                                                                (col.1 şi 2)

rd. 12 = rd. 13 la 20                                                                            (col. 1 şi 2)

rd. 20 = rd. 21 + 22 + 23 + 26 + 27                                                    (col. 1 şi 2)

rd. 23 = rd. 24 + 25                                                                             (col. 1 şi 2)

rd. 28 = rd. 01 - 12 daca rd. 01 - 12 > 0                                             (col. 1 şi 2)

rd. 29 = rd. 12 - 01 daca rd. 01 -12 <= 0                                            (col. 1 şi 2)

rd. 32 = rd. 30 - 31 daca rd. 30 - 31 > 0                                             (col. 1 şi 2)

rd. 33 = rd. 31 - 30 daca rd. 30 - 31<= 0                                            (col. 1 şi 2)

rd. 34 = rd. 01 + 30                                                                             (col. 1 şi 2)

rd. 35 = rd. 12 + 31                                                                             (col. 1 şi 2)

rd. 36 = rd. 34 - 35 daca rd. 34 - 35 > 0                                              (col. 1 şi 2)

rd. 37 = rd. 35 - 34 daca rd. 34 - 35 <= 0                                           (col. 1 şi 2)

rd. 40 = rd. 36-38-39                                                                           (col. 1 şi 2)

         dacă rd. 36 - 38 -39 > 0

rd. 41 = rd. 37 + 38 +39                                                                      (col. 1 şi 2)

         sau rd. 41 = rd. 38 +39 - 36                                                        (col. 1 şi 2)

         dacă rd. 36 - 38 -39 <= 0

SITUAŢIA VENITURILOR ŞI CHELTUIELILOR ( Cod 20 ) pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv

Rd.01    = rd.02 la 09                                                                        ( col. 1 si 2 )

Rd.10    =rd.11 la18                                                                          (col. 1 si 2)

Rd.l9.1=rd.01-10                                                                               (col. 1 si 2)

Rd. 19.2 = rd. 10-01                                                                          ( col. 1 si 2 )

Rd.22.1 = rd.20-21                                                                            ( col. 1 si 2 )

Rd.22.2 = rd.21-20                                                                            (col. 1 si 2)

Rd.23    = rd.01+20                                                                           (col. 1 si 2 )

Rd.24   =rd. 10+21                                                                            ( col. 1 si 2 )

Rd.26   = rd.23-24                                                                             (col. 1 si 2 )

           dacă rd. 23-24 > 0

Rd.27    = rd.24-23                                                                          ( col. 1 si 2 )

            dacă rd. 23-24 <= 0

DATE INFORMATIVE (cod 30) (toate)

rd. 01+02 = 1                                                                           (col. 1)

Totaluri pe orizontală:

col. 1 = col. 2 + 3                                                                (se repetă de la rd.03 la 22)

Totaluri pe verticală:

rd. 03 = rd. 04 + 08 + 14 la 18 + 22                                       (col. 1, 2 si 3)

rd. 04 = rd. 05 la 07                                                                (col. 1, 2 si 3)

rd. 08 = rd. 09 la 13                                                                (col. 1,2 si 3)

rd. 18 = rd. 19 la 21                                                                (col. 1,2 si 3)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 70/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 70 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 70/2006
Instrucţiuni 2 2016
Hotărârea 34 2013
Ordin 84 2012
Ordin 48 2011
pentru aprobarea Instrucţiunii nr. 5/2011 de modificare şi completare a Instrucţiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabilă semestrială a entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare
Instrucţiuni 5 2011
de modificare şi completare a Instrucţiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabilă semestrială a entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare
Ordin 50 2010
pentru aprobarea Instructiunii nr. 3/2010 de modificare a Instructiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabila semestriala a entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
Ordin 39 2009
privind aprobarea Instructiunii nr. 4/2009 de modificare a Instructiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabila semestriala a entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, aprobata prin Ordinul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 70/2006
Ordin 92 2008
privind aprobarea Instructiunii nr. 2/2008 de modificare a Instructiunii nr. 5/2006 cu privire la sistemul de raportare contabila semestriala a entitatilor autorizate, reglementate si supravegheate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu