Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 691 din 8 august 2007

privind modificarea Ordinului ministrului pentru intreprinderi mici si mijlocii, comert, turism si profesii liberale nr. 586/2007

ACT EMIS DE: MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COMERT, TURISM SI PROFESII LIBERALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 550 din 13 august 2007



Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/19 la Legea bugetului de stat pe anul 2007 nr. 486/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 lit. B pct. 1 şi 2 din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite prezentul ordin.

Art. I. - Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2009 de susţinere a investiţiilor realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntre-prinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 586/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 476 din 16 iulie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. Subpunctele 4.9. (1) şi 4.9. (2) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„4.9. (1) După expirarea termenului prevăzut la subpct. 4.5 şi în conformitate cu punctajul obţinut în urma selectării solicitanţilor potrivit subpct. 4.6-4.8, MIMMCTPL va face publică pe site-ul instituţiei la adresa www.animmc.ro, în termen de 3 zile lucrătoare, Lista cu solicitanţii înscrişi în cadrul Programului, în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut. La punctaje egale, vor prevala criteriile de selecţie suplimentare prevăzute în Cererea de solicitare a AFN şi a creditului din anexa nr. 4 la Procedură. Pentru calculul criteriilor de selecţie suplimentare vor fi folosite rezultatele financiare din bilanţul contabil încheiat la 31 decembrie 2006.

(2) Documentele corespunzătoare dosarului de solicitare a AFN (certificat constatator, certificate de atestare fiscală privind achitarea obligaţiilor de plată către bugetul de stat consolidat şi cele privind achitarea taxelor şi impozitelor locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru) trebuie să fie eliberate cel mai târziu la data înregistrării formularului de preselecţie în  cadrul aplicaţiei şi să fie în termenele de valabilitate corespunzătoare."

2.  Subpunctul 5.9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„5.9. Nu pot beneficia de alocaţii financiare nerambursabile în cadrul prezentului Program întreprinderile care au primit, cumulat pe parcursul ultimilor 3 ani fiscali (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în curs), ajutoare de minimis (fie din surse publice naţionale, fie din surse comunitare) în valoare totală de 200.000 euro. Operatorii economici care vor depăşi acest prag prin însumarea alocaţiei financiare nerambursabile acordate prin Program cu alte ajutoare de minimis primite în ultimii 3 ani fiscali nu pot beneficia de finanţare până la atingerea plafonului de 200.000 euro."

3.  Subpunctul 7.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„7.1. Procedura de implementare a Programului va fi publicată şi va putea fi obţinută de pe site-ul MIMMCTPL (www.animmc.ro) şi de pe site-urile instituţiilor de credit prevăzute la subpct. 4.1. (2), precum şi de la sediile oficiilor teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie."

Art. II. -Anexa nr. 2 la Procedură se înlocuieşte cu anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. -Anexa nr. 3 la Procedură se înlocuieşte cu anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. IV. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.

Ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale,

Ovidiu Ioan Silaghi

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 2 la Procedură)

DOCUMENTELE

solicitate beneficiarului de Ministerul pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale (MIMMCTPL) în vederea stabilirii eligibilităţii

Documentele necesare pentru accesarea Programului naţional multianual pe perioada 2002-2009 de susţinere a investiţiilor realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/ retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii sunt:

a)  Cererea de solicitare a AFN şi a creditului, semnată şi ştampilată, în original;

b) certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantă, în care să se menţioneze obligatoriu:

- datele de identificare;

- codul unic de înregistrare; -asociaţii/acţionarii;

- reprezentanţii legali ai societăţii; -domeniul de activitate principal;

- domeniile de activitate secundare;

- punctele de lucru sau alte sedii secundare ale societăţii;

- situaţia juridică a societăţii (activitate suspendată, faliment, reorganizare, dizolvare etc);

c) istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN pe care se accesează Programul, cu precizarea datei când a fost autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea;

d) certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizată, eliberat în condiţiile legii (inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI);

e)  certificat de atestare fiscală, în original sau în copie legalizată, emis în condiţiile legii, cu privire la îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetul local (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent dacă au sau nu CUI);

f)  bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele informative, încheiate la 31 decembrie 2005;

g)  bilanţul contabil, contul de profit şi pierderi şi datele informative, încheiate la 31 decembrie 2006;

h) balanţa de verificare la 31 decembrie 2006;

i) ultima balanţă de verificare încheiată;

j) declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, astfel cum a fost modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 175/2006 (secţiunea I);

k) opisul documentelor prevăzute la lit. a)-j), conform prezentei anexe (secţiunea II).

NOTE:

1. Firmele care au datorii eşalonate conform certificatelor de atestare fiscală, poziţiile d) şi e), nu sunt eligibile pentru a accesa Programul.

2.  La completarea secţiunii I (Declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, a valorii activelor totale şi a numărului mediu anual de salariaţi) se vor avea în vedere acţiunile deţinute de persoanele fizice şi juridice atât la firma solicitantă, cât si la alte firme.

3. Certificatul constatator trebuie să fie emis cu cel mult 30 de zile înainte de data înscrierii în Program. Dacă certificatul constatator emis de oficiul registrului comerţului nu conţine toate punctele solicitate de MIMMCTPL, vă rugăm să solicitaţi oficiului registrului comerţului o adresă suplimentară prin care să se răspundă la toate solicitările MIMMCTPL.

NOTE:

1. întreaga documentaţie va fi depusă în două exemplare:

- originalele pentru evaluarea din cadrul Ministerului pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale;

- fotocopii certificate pentru instituţia de credit aleasă de către beneficiar.

Actele solicitate şi depuse conform Procedurii de implementare vor fi îndosariate în ordinea de mai sus, iar dosarele se vor introduce într-un plic pe care se vor menţiona:

-   pentru Unitatea de implementare a Programului de investiţii;

- numele firmei;

- numărul de înregistrare la registrul comerţului;

- CUI;

- judeţul;

- instituţia de credit la care se va solicita creditul;

- suma AFN solicitată, în RON şi echivalent EUR;

- numele şi prenumele delegatului.

2.   Absenţa oricărui document cerut de MIMMCTPL, depunerea de certificate fiscale expirate, completarea greşită a Cererii de solicitare AFN, necompletarea tuturor punctelor din Cererea de solicitare AFN şi a creditului sau evitarea răspunsurilor concrete atrage respingerea dosarului de solicitare a AFN.

SECŢIUNEA I

Formularul A

DECLARAŢIE

privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii

I.  Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii........................................................................................................................................................................ ....................

Adresa sediului social........................................................................................................................................................................ .......................

Cod unic de înregistrare........................................................................................................................................................................ ....................

Numele şi funcţia ........................................................................................................................................................................ ............................

                                                   (preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)

II. Tipul întreprinderii

Indicaţi, după caz, tipul întreprinderii:

|_| Intreprindere autonomă. In acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiară a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fără formularul B.

|_| Intreprindere parteneră. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

|_| Intreprindere legată. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.

III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii1)

Exerciţiul financiar de referinţă2)

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei(RON)/mii € -

Active totale

- mii lei(RON)/mii€ -

1) Datele sunt calculate în conformitate cu art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 175/2006.

2) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. In cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.

Important: Precizaţi dacă, faţă de exerciţiul financiar anterior, datele financiare au înregistrat modificări care determină încadrarea întreprinderii într-o altă categorie (respectiv micro-întreprindere, întreprindere mică, mijlocie sau mare)

|_| Nu

|_|  Da (In acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior.)

Semnătura .........................................................................................................

                  (numele şi funcţia semnatarului, autorizat să reprezinte întreprinderea)

Declar pe propria răspundere că datele din această declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.

Data întocmirii...........................................

Semnătura.................................................

Formularul B

CALCULUL

pentru întreprinderile partenere sau legate

Secţiunile care trebuie incluse, după caz:

- secţiunea A, dacă întreprinderea solicitantă are cel puţin o întreprindere parteneră (precum şi orice fişe adiţionale);

- secţiunea B, dacă întreprinderea solicitantă este legată cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).

Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate

Perioada de referinţă

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei (RON)/mii € -

Total active

 - mii lei (RON)/ mii € -

1. Datele1) întreprinderii solicitante sau din situaţiile financiare anuale consolidate [se vor introduce datele din tabelul B1 din secţiunea B2)]

2.   Datele  cumulate1) în   mod   proporţional   ale  tuturor întreprinderilor partenere, dacă este cazul (se vor introduce datele din secţiunea A)

3. Datele cumulate ale tuturor întreprinderilor legate1) (dacă există) - dacă nu au fost deja incluse prin consolidare la pct. 1 din acest tabel (se vor introduce datele din tabelul B2 din secţiunea B)

TOTAL:

Datele incluse în secţiunea „Total" din tabel trebuie introduse în tabelul „Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A

1)  Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. In cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.

2) Datele întreprinderii, inclusiv numărul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusă.

Secţiunea A

Intreprinderi partenere

Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completată fişa de parteneriat [câte o fişă pentru fiecare întreprindere parteneră a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere parteneră a oricărei întreprinderi legate, ale cărei date nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate], datele din această fişă de parteneriat trebuie să fie introduse în tabelul de mai jos.

1. Date de identificare şi date financiare preliminare

Tabelul A. 1

Intreprinderea parteneră - Date de identificare

Numărul

mediu

anual de salariaţi

Cifra de afaceri

anuală netă

- mii lei (RON)/

mii € -

Active totale

- mii lei (RON)/

mii € -

Numele

sau denumirea

întreprinderii

Adresa sediului social

Codul unic de înregistrare

Numele şi prenumele preşedintelui consiliului de administraţie,

director general sau echivalent

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

TOTAL:

NOTĂ:

Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza fişei de parteneriat, pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantă este direct sau indirect parteneră.

Datele introduse în secţiunea „Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).

Aceste date rezultă din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacă există, la care se adaugă în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu această întreprindere parteneră, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacă este necesar, adăugaţi „fişe privind legătura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

FIŞA   DE   PARTENERIAT 1. Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii........................................................................................................................................................................ .....................

Adresa sediului social........................................................................................................................................................................ .........................

Codul unic de înregistrare........................................................................................................................................................................ ...................

Numele şi funcţia........................................................................................................................................................................................................

                          (preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)

2. Date referitoare la întreprinderea legată

Perioada de referinţă

Numărul mediu anual de salariaţi3)

Cifra de afaceri anuală netă

- miilei(RON)/mii€ -

Active totale

- mii lei(RON)/mii€ -

TOTAL:

3) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

NOTĂ:

Aceste date rezultă din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacă există. La acestea se adaugă într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de această întreprindere parteneră, dacă datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacă este necesar, se va adăuga „fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încă incluse prin consolidare.

3. Calculul proporţional

a)  Indicaţi exact proporţia deţinută4) de întreprinderea solicitantă (sau de întreprinderea legată prin intermediul căreia se stabileşte legătura de parteneriat) în întreprinderea parteneră la care se referă această fişă: .......................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinută de întreprinderea parteneră, la care se referă această fişă, din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legată): ........................................................................................................................................................................ ...................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1 ..............................................................................................................................................................................

4) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulată proporţia deţinută de fiecare întreprindere legată în aceeaşi întreprindere parteneră.

Tabelul de parteneriat A.2

Procent

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei(RON)/mii€ -

Active totale5)

 - mii lei(RON)/mii€ -

Valoare rezultată în urma aplicării celui mai mare procent la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Aceste date se vor introduce în tabelul A.1.

Secţiunea B

Intreprinderi legate

1.  Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicită încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:

|_|  Cazul 1: Intreprinderea solicitantă ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusă în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).

|_| Cazul 2: Intreprinderea solicitantă sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusă/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).

NOTĂ:

Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă derivă din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situată imediat în aval sau în amonte, dacă nu a fost deja inclusă prin consolidare6).

2.  Metode de calcul pentru fiecare caz

Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintă baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

Tabelul B1

Numărul mediu anual de salariaţi7)

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei(RON)/mii€ -

Active totale

- mii lei(RON)/mii€ -

TOTAL:

Datele introduse în secţiunea „Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".

5) Active totale reprezintă active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.

6)  Definiţia întreprinderii legate din prezenta lege.

7) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare

Intreprinderea legată (denumirea/datele de identificare)

Adresa sediului social

Codul unic de înregistrare

Numele şi prenumele

preşedintelui consiliului de administraţie, director general sau echivalent

A.

B.

C.

D.

E.

NOTĂ:

Intreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o „fişă de parteneriat" trebuie adăugate la secţiunea A.

Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legată (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate) se va completa o „fişă privind legătura dintre întreprinderi" şi se vor adăuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

Tabelul B2

Intreprinderea numărul:

Numărul mediu anual de salariaţi

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei(RON)/mii€ -

Active totale

 - mii lei(RON)/mii€ -

1.*)

2.*)

3.*)

4.*)

5.*)

TOTAL:

NOTĂ:

Datele rezultate în secţiunea „Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul „Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).

*) Ataşaţi câte o „fişă privind legătura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere.

FIŞA

privind legătura dintre întreprinderi nr.............din tabelul B2, secţiunea B

(numai pentru întreprinderile legate care nu sunt incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)

1. Date de identificare a întreprinderii

Denumirea întreprinderii

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Adresa sediului social

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Codul unic de înregistrare

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Numele, prenumele şi funcţia

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(preşedintele consiliului de administraţie, directorului general sau echivalent)

2. Date referitoare la întreprindere

Perioada de referinţă

Intreprinderea numărul:

Numărul mediu anual de salariaţi8)

Cifra de afaceri anuală netă

- mii lei(RON)/mii€ -

Active totale

- mii lei(RON)/mii€ -

TOTAL:

8) In cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.

NOTĂ:

Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situată imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacă nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantă. Datele aferente acestora şi „fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.

SECŢIUNEA II

OPIS*)

1. Cererea de solicitare a AFN şi a creditului, semnată şi ştampilată, în original                                         |_|

2. Certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul din raza teritorială unde îşi are sediul întreprinderea, care va cuprinde:                                                                                                                                                        |_|

a) datele de identificare ale întreprinderii;                                                                                                  |_|

b) codul unic de înregistrare;                                                                                                                    |_|

c) acţionarii/asociaţii;                                                                                                                               |_|

d) reprezentanţii legali ai întreprinderii;                                                                                                      |_|

e) domeniul de activitate principal;                                                                                                            |_|

f) domenii de activitate secundare;                                                                                                            |_|

g) punctele de lucru sau alte sedii secundare ale întreprinderii;                                                                    |_|

h) situaţia juridică a societăţii (faliment, reorganizare, dizolvare etc).                                                           |_|

3.  Istoric pe obiect de activitate, în original, pentru codul CAEN pe care accesează programul, cu precizarea datei când a fost autorizată această activitate, emis de oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea                           |_|

4. Certificate de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor de plată la bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizată, eliberate de direcţia generală teritorială a finanţelor publice din raza/razele teritorială/teritoriale unde întreprinderea îşi desfăşoară activitatea (după caz, inclusiv pentru punctele de lucru care au CUI)                                                                                                                             |_|

5. Certificate fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor de plată către bugetele locale, în original sau în copie legalizată, eliberate de direcţia de impozite şi taxe locale din cadrul primăriei din raza/razele teritorială/teritoriale unde întreprinderea îşi desfăşoară activitatea (inclusiv pentru toate punctele de lucru, indiferent dacă au sau nu CUI)                                                                                                                              |_|

6.  Declaraţia privind încadrarea beneficiarului în categoria IMM, anexa nr. 2, secţiunea I                           |_|

7.  Bilanţul contabil, contul de profit si pierderi si datele informative, încheiat pentru 31 decembrie 2005      |_|

8.  Bilanţul contabil, contul de profit si pierderi si datele informative, încheiat pentru 31 decembrie 2006       |_|

9.  Balanţa de verificare pentru 31 decembrie 2006                                                                                    |_|

10.  Balanţa de verificare aferentă ultimei luni încheiate                                                                                |_|

Numele şi prenumele administratorului societăţii.......................................... 

Semnătura şi ştampila..................................................................................... 

*) Se va nota cu X în dreptul fiecărui document numai dacă acesta este depus în dosar. MIMMCTPL nu îşi asumă răspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacă acestea au fost marcate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia.

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 3 la Procedură)

FORMULAR   DE   PRESELECŢIE

Date de identificare

Denumirea solicitantului

Cod unic de înregistrare

Nr. de înregistrare la ONRC

Adresa solicitantului

Judeţul

Cod poştal

Nr. telefon

Nr. fax

Adresa de e-mail

Cod CAEN aferent Programului

Suma solicitată (lei)

Nr. crt.

Criterii

Punctaj

Total

Categoria întreprinderii

A

1

Nou-înfiintată

5

2

Microîntreprindere

4

3

Intreprindere mică

3

4

Intreprindere mijlocie

2

Observaţie: La încadrarea întreprinderii se vor avea în vedere prevederile subpct. 3.2, 3.3, 3.4 şi 3.5 din Procedura de implementare, având în vedere numărul de angajaţi din bilanţul contabil la 31 decembrie 2006.

Ponderea activităţii pe care se accesează Programul în cifra de afaceri

B

5

Cifra de afaceri este realizată preponderent din veniturile realizate din vânzarea produselor finite în anul 2006 (peste 50%)

5

6

Cifra de afaceri nu este realizată preponderent din veniturile realizate din vânzarea produselor finite în anul 2006 (sub 50%)

2

Observaţie: Dovada realizării veniturilor din vânzarea produselor finite va fi făcută în baza balanţei de verificare pentru 31 decembrie 2006.

Tipul activelor ce se intenţionează a fi achiziţionate

C

7

Maşini, utilaje si echipamente

5

8

Brevete de invenţie, licenţe

4

9

Mijloc de transport de mărfuri (numai cu cabină simplă)

3

10

Clădiri si/sau construcţii industriale

2

Observaţie: In cazul în care se intenţionează să fie achiziţionate mai multe tipuri de active, punctajul va fi obţinut prin calcularea mediei aritmetice corespunzătoare.

Desfăşoară efectiv activitate autorizată pe codul CAEN accesat

D

11

0 luni

0

12

1-3 luni

1

13

3-6 luni

2

14

6-12 luni

3

15

12-24 de luni

4

16

peste 24 de luni

5

Observaţie: Dovada efectuării activităţii autorizate pe codul pe care accesează Programul prin „Istoric pe obiect de activitate" emis de ONRC

Nr. crt.

Criterii

Punctaj

Total

Intreprinderea a mai implementat proiecte de investiţii proprii cu finanţare din surse atrase

E

17

Intreprinderea a mai implementat proiecte de investiţii proprii cu finanţare din surse atrase

1

18

Intreprinderea nu a mai implementat proiecte de investiţii cu finanţare din surse atrase

0

Observaţie: Fondurile obţinute prin finanţare din surse atrase reprezintă alte fonduri decât cele proprii ale întreprinderii, cum sunt credite bancare, alocaţii financiare nerambursabile, împrumuturi etc.

Cuantumul aportului propriu

F

19

minimum 15%

0

20

16-20%

1

21

21-25%

2

22

26-30%

3

23

31-35%

4

24

peste 36%

5

Observaţie: Fracţiunile procentuale reprezentând aportul propriu nu se rotunjesc.

Total puncte obţinute

Punctajul maxim care se poate obţine este de 25,00 puncte.

Punctajul minim care se poate obţine este de 6,00 puncte.

La punctaje egale vor prevala criteriile de selecţie suplimentare prevăzute în Cererea de solicitare a AFN şi a creditului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 691/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 691 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 691/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu