Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 676 din 31 august 2010

privind publicarea acceptarii amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin anexa nr. 1 la Rezolutia MSC.269(85) a Comitetului Securitatii Maritime din 4 decembrie 2008 si a amendamentelor la Protocolul din 1988  privind Conventia internationala din 1966 asupra liniilor de încarcare, asa cum a fost amendat, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.270(85) a Comitetului Securitatii Maritime din 4 decembrie 2008

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 628 din 7 septembrie 2010



In temeiul prevederilor art. 2 pct. 18 şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

Art. 1. - Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin anexa nr. 1 la Rezoluţia MSC.269(85) a Comitetului Securităţii Maritime din 4 decembrie 2008, prevăzute în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se publică amendamentele la Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.270(85) a Comitetului Securităţii Maritime din 4 decembrie 2008, prevăzute în anexa nr. 2.

Art. 3. - Autoritatea Navală Română va lua măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.

Art. 4. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Constantin Dascălu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

REZOLUŢIA   MSC.269(85) (adoptată la 4 decembrie 2008)

Adoptarea amendamentelor la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată

Comitetul Securităţii Maritime,

amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,

amintind şi art. VIII(b) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare Convenţia) referitor la procedura de amendare aplicabilă anexei la Convenţie, cu excepţia prevederilor cap. I al acesteia,

luând în considerare, la cea de-a optzeci şi cincea sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII(b)(i) al acesteia,

1.  adoptă, în conformitate cu art. VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie, al căror text este prevăzut în anexele nr. 1 şi 2 la prezenta rezoluţie;

2. stabileşte că, în conformitate cu art. VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie:

a) amendamentele din anexa nr. 1 se vor considera ca fiind acceptate la 1 ianuarie 2010; şi

b) amendamentele din anexa nr. 2 se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2010, în afară de cazul în care înainte de aceste date mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;

3.  invită guvernele contractante la Convenţie să noteze că, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) din Convenţie:

a) amendamentele din anexa nr. 1 vor intra în vigoare la 1 iulie 2010; şi

b) amendamentele din anexa nr. 2 vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2011, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;

4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. VII(b)(v) din Convenţie, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor prevăzute în anexele nr. 1 şi 2;

5. solicită, în plus, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexelor nr. 1 şi 2 tuturor membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.

ANEXA Nr. 1 la Rezoluţia MSC. 269(85)

Amendamente la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată

CAPITOLUL II-1

Construcţie - structură, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice

Partea A

Generalităţi

Regula 2 - Definiţii

1. După paragraful 26 existent se adaugă următorul nou paragraf 27:

„27 Codul IS din 2008 înseamnă Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navelor în starea intactă, care cuprinde o introducere, partea A (prevederi care vor fi considerate obligatorii) şi partea B (prevederi care vor fi considerate că au un caracter de recomandare), aşa cum a fost adoptat prin rezoluţia MSC.267(85), cu condiţia ca:

.1 amendamentele la introducere şi la partea Adin Cod să fie adoptate, să fie intrate în vigoare şi să aibă efect în conformitate cu prevederile art. VIII din prezenta Convenţie privind procedura de amendare aplicabilă anexei, cu excepţia cap. I al acesteia; şi

.2 amendamentele la partea B din Cod să fie adoptate de către Comitetul Securităţii Maritime în conformitate cu regulile sale de procedură."

Partea B-1

Stabilitate

Regula 5 - Informaţii asupra stabilităţii intacte a navei

2. Din titlul existent al regulii se elimină cuvântul „informaţii".

3.   In paragraful 1, după fraza existentă se adaugă următoarea nouă frază:

„Suplimentar faţă de orice alte cerinţe aplicabile din prezentele reguli, navele cu o lungime mai mare sau egală cu 24 m, construite la 1 iulie 2010 sau după această dată, trebuie să respecte cel puţin cerinţele din partea A din Codul IS din 2008."

CAPITOLUL II-2

Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului

Partea A

Generalităţi

Regula 1 -Aplicare

4. Se adaugă următorul nou paragraf 2.3:

„2.3 Navele construite la 1 iulie 2002 sau după această dată şi înainte de 1 iulie 2010 trebuie să respecte prevederile paragrafelor 7.1.1, 7.4.4.2, 7.4.4.3 şi 7.5.2.1.2 din regula 9, aşa cum au fost adoptate prin Rezoluţia MSC.99(73)."

Partea C

Stingerea incendiului

Regula 9 - Localizarea incendiului

5.  Ultima frază din paragraful 4.1.1.2 se mută într-un nou paragraf distinct 4.1.1.3 şi următoarele paragrafe existente se renumerotează în mod corespunzător.

6.  Următorul text se adaugă la sfârşitul paragrafului 4.1.1.2:

„Dacă sunt aprobate uşi, la care pragul nu face parte din cadrul uşii şi care se montează la 1 iulie 2010 sau după această dată, acestea trebuie să fie montate astfel încât golul sub uşă să nu depăşească 12 mm. Un prag din material incombustibil trebuie să fie montat sub uşă astfel încât la închiderea uşii acoperirile pardoselilor să nu treacă pe sub uşă."

7. La sfârşitul paragrafului 4.1.2.1 se adaugă următorul text:

„Dacă sunt aprobate uşi, la care pragul nu face parte din cadrul uşii şi care se montează la 1 iulie 2010 sau după această dată, acestea trebuie să fie montate astfel încât golul sub uşă să nu depăşească 25 mm."

8. La paragraful 4.2.1, după prima frază se adaugă următorul text:

„Uşile aprobate de clasa «A», la care pragul nu face parte din cadrul uşii şi care se montează la 1 iulie 2010 sau după această dată, trebuie să fie montate astfel încât golul sub uşă să nu depăşească 12 mm şi un prag din material incombustibil trebuie să fie montat sub uşă astfel încât la închiderea uşii acoperirile pardoselilor să nu treacă pe sub uşă. Uşile aprobate de clasa «B», la care pragul nu face parte din cadrul uşii şi care se montează la 1 iulie 2010 sau după această dată, trebuie să fie montate astfel încât golul sub uşă să nu depăşească 25 mm."

9. La paragraful 7.1.1, în prima şi a doua frază se înlocuiesc cuvintele „dintr-un material incombustibil" cu cuvintele „din oţel sau dintr-un material echivalent".

10.  La începutul paragrafului 7.1.1.1, se adaugă cuvintele „conform paragrafului 7.1.1.2" şi se adaugă cuvântul „oricare" înaintea cuvântului „materiale".

11.   Următorul nou paragraf 7.1.1.2 se adaugă după paragraful existent 7.1.1.1, iar paragrafele ulterioare se renumerotează în mod corespunzător:

„.2 La navele construite la 1 iulie 2010 sau după această dată, conductele trebuie să fie confecţionate dintr-un material incombustibil rezistent la căldură, care poate să fie acoperit în interior şi în exterior cu membrane având putere lentă de propagare a flăcării şi, fiecare, având o putere calorică** care să nu depăşească 45 MJ/m2 din suprafaţa lor pentru grosimea utilizată;

** Se face referire la recomandările publicate de către Organizaţia Internaţională pentru Standardizare, în special publicaţia ISO 1716:2002, Determinarea potenţialului caloric."

12.   In paragraful 7.4.4.2, cuvântul „incombustibil" se înlocuieşte cu cuvintele „oţel sau un material echivalent".

13.   In paragraful 7.4.4.3, cuvântul „incombustibil" se înlocuieşte cu cuvintele „oţel sau un material echivalent".

14.  La începutul paragrafului 7.4.4.3.1, se adaugă cuvintele „conform paragrafului 7.4.4.3.2", iar cuvintele „din oricare material" înlocuiesc cuvintele „dintr-un material".

15.   Următorul nou paragraf 7.4.4.3.2 se adaugă după paragraful existent 7.4.4.3.1, iar paragrafele ulterioare se renumerotează în mod corespunzător:

„.3.2 La navele construite la 1 iulie 2010 sau după această dată, conductele trebuie să fie confecţionate dintr-un material incombustibil rezistent la căldură, care poate să fie acoperit în interior şi în exterior cu membrane având putere lentă de propagare a flăcării şi, fiecare, având o putere calorică* care să nu depăşească 45 MJ/m2 din suprafaţa lor pentru grosimea utilizată;

* Se face referire la recomandările publicate de către Organizaţia Internaţională pentru Standardizare, în special publicaţia ISO 1716:2002, Determinarea potenţialului caloric."

16.  La sfârşitul paragrafului 7.5.2.1.2, se adaugă cuvintele „şi, suplimentar, o perdea contra incendiului la partea superioară a capătului conductei".

Regula 10 - Combaterea incendiului

17.  După paragraful 10.2.5 existent se introduce următorul nou paragraf 10.2.6:

„10.2.6 Navele de pasageri care transportă mai mult de 36 de pasageri şi care sunt construite la 1 iulie 2010 sau după această dată trebuie să aibă la bord mijloace amplasate în mod corespunzător pentru a reîncărca buteliile de aer fără contaminare. Aceste mijloace pentru reîncărcare trebuie să fie:

.1 compresoare pentru aparatele de respiraţie alimentate de la tabloul principal de distribuţie şi de la tabloul de distribuţie în caz de avarie sau acţionate independent, având o capacitate maximă de 60 l/min. pe aparatul de respiraţie cerut, fără să depăşească 420 l/min.; sau

.2 sisteme de stocare în recipiente autonome sub presiune având o presiune suficientă pentru a reîncărca aparatele de respiraţie utilizate la bord, precum şi o capacitate de cel puţin 1.200 I pe aparatul de respiraţie cerut, dar care să nu depăşească 50.000 I de aer liber."

ANEXA Nr. 2

REZOLUŢIA   MSC.270(85) (adoptată la 4 decembrie 2008)

Adoptarea amendamentelor la Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat

Comitetul Securităţii Maritime,

amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului,

amintind, de asemenea, art. VI din Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare (denumit în continuare Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare) cu privire la procedurile de amendare,

luând în considerare, la cea de-a optzeci şi cincea sesiune a sa, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, propuse şi difuzate în conformitate cu paragraful 2(a) din art. VI al acestuia:

1. adoptă, în conformitate cu paragraful 2(d) al art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, al căror text este redat în anexa la prezenta rezoluţie;

2.  stabileşte, în conformitate cu paragraful 2(f)(ii)(bb) al art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, că amendamentele mai sus menţionate se vor considera ca fiind acceptate la 1 ianuarie 2010, în afara cazului în care înainte de această dată mai mult de o treime din părţile la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare sau părţile ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;

3. invită părţile interesate să noteze că, în conformitate cu paragraful 2(g)(ii) al art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele vor intra în vigoare la 1 iulie 2010, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;

4.  solicită secretarului general, în conformitate cu paragraful 2(e) al art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, să transmită tuturor părţilor la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor prevăzute în anexă;

5.  solicită, în plus, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale tuturor membrilor Organizaţiei care nu sunt părţi la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare.

ANEXA la Rezoluţia MSC. 270(85)

AMENDAMENTE la Protocolul din 1988 privind Convenţia  internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat

ANEXA  B

Anexe la Convenţie, aşa cum a fost modificată prin Protocolul din 1988 referitor la aceasta

ANEXA  I

Reguli pentru determinarea liniilor de încărcare

CAPITOLUL I

Generalităţi

Regula 1 - Rezistenţa şi stabilitatea navei în stare intactă

1. Textul paragrafului (3) existent se înlocuieşte după cum urmează:

„(3) Conformitatea

(a)  Navele construite înainte de 1 iulie 2010 trebuie să respecte standardul de stabilitate a navei în stare intactă considerat acceptabil de către Administraţie.

(b) Navele construite la 1 iulie 2010 sau după această dată trebuie să respecte cel puţin cerinţele din partea A din Codul IS din 2008."

Regula 3 - Definiţii ale termenilor utilizaţi în anexe

2. După paragraful (15) existent se adaugă următorul nou paragraf (16):

„(16) Codul IS din 2008 înseamnă Codul internaţional din 2008 privind stabilitatea navelor în stare intactă, care cuprinde o introducere, partea A (prevederi care vor fi considerate obligatorii) şi partea B (prevederi care vor fi considerate că au un caracter de recomandare), aşa cum a fost adoptat prin Rezoluţia MSC.267(85), cu condiţia ca:

.1 amendamentele la introducere şi la partea Adin Cod să fie adoptate, să fie intrate în vigoare şi să aibă efect în conformitate cu prevederile art. VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare privind procedura de amendare aplicabilă anexei B la Protocol; şi

.2 amendamentele la partea B din Cod să fie adoptate de către Comitetul Securităţii Maritime în conformitate cu regulile sale de procedură."


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 676/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 676 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 676/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu