E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 657 din  1 septembrie 1998

pentru aprobarea Reglementarilor privind criteriile de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare

ACT EMIS DE: MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 470 din  8 decembrie 1998


SmartCity3


    Ministrul apelor, padurilor si protectiei mediului,
    pentru indeplinirea indatoririlor ce revin Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului conform Hotararii Guvernului nr. 568/1997 privind organizarea si functionarea acestui minister,
    in aplicarea art. 8 lit. c) si a art. 50 din Legea fondului cinegetic si a protectiei vanatului nr. 103/1996,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Reglementarile privind criteriile de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului raspunde de difuzarea si de controlul aplicarii prevederilor prezentului ordin, iar oficiile cinegetice teritoriale, Regia Nationala a Padurilor, Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si organizatiile vanatoresti, de aplicarea prevederilor prezentului ordin.

                       Ministrul apelor,
               padurilor si protectiei mediului,
                       Romica Tomescu

    ANEXA 1

                         REGLEMENTARI
privind criteriile de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare

    Art. 1
    Prin atribuirea dreptului de gestionare (gestiunii) a fondurilor de vanatoare, in sensul Legii nr. 103/1996, se intelege acordarea de catre Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, prin reprezentantii sai legali, a dreptului de folosinta si de detinere, in conditiile inscrise in contracte, a fondurilor de vanatoare unitatilor prevazute la art. 4 din lege.
    Art. 2
    (1) Fondurile de vanatoare, rearondate potrivit prevederilor art. 12 alin. (3) din Legea nr. 103/1996 si ale Ordinului ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. 460 din 18 iunie 1998, se atribuie, in functie de suprafata lor totala, dupa cum urmeaza:
    - 68% organizatiilor vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania;
    - 30% Regiei Nationale a Padurilor;
    - 2% pentru protectia fondului genetic al unor specii valoroase, precum si pentru unitatile de invatamant si de cercetare cu profil silvic.
    (2) Procentele prevazute la alin. (1) se refera la nivelul intregului fond cinegetic al tarii si pot avea, la nivel de judet, valori mai mari sau mai mici, generate, in principal, de:
    - situatia folosintei actuale a fondului cinegetic din fiecare judet;
    - numarul de vanatori inregistrati in fiecare judet si in municipiul Bucuresti;
    - asigurarea, pe cat posibil, a preluarii de catre asociatiile constituite din vanatori care au domiciliul in marile localitati, a gestionarii fondurilor de vanatoare limitrofe centrelor populare;
    - necesitatea refacerii potentialului cinegetic productiv al unor fonduri de vanatoare;
    - optiunile prealabile ale Regiei Nationale a Padurilor care, potrivit legii, trebuie sa cedeze o parte din fondurile detinute in prezent;
    - retinerea, in vederea gestionarii de catre institutiile de profil a fondurilor de vanatoare care contin in interiorul lor zone de habitat al unor specii de fauna salbatica strict protejate sau amenintate cu disparitia, a parcurilor nationale si a zonelor declarate ca arii protejate;
    - suprafata fondurilor de vanatoare atribuite organizatiilor vanatoresti nu trebuie sa depaseasca 500 ha pe vanator pentru zona de campie si coline sau 1.000 ha pentru zona de munte;
    - existenta unor obiective, constructii sau amenajari vanatoresti, apartinand vechiului detinator al fondului de vanatoare respectiv, care nu si-a indeplinit durata normala de functionare.
    Art. 3
    (1) Atribuirea in gestiune a fondurilor de vanatoare se va face dupa cum urmeaza:
    - atribuirea directa, pe baza dreptului de preemtiune prevazut la art. 12 alin. (1) din Legea nr. 103/1996, in calitate de gestionar actual, catre Regia Nationala a Padurilor si organizatiile vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, pentru fondurile de vanatoare avute in folosinta in prezent de catre acestea, precum si de catre unitatile de invatamant si cercetare stiintifica cu profil cinegetic sau pentru protectia fondului genetic al unor specii valoroase de vanat, in limita procentelor prevazute de lege;
    - atribuirea prin licitatie publica catre organizatiile vanatoresti legal constituite, afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si care, in prezent, nu detin fonduri de vanatoare sau care, desi detin asemenea fonduri, doresc fonduri de vanatoare in plus.
    (2) Calitatea de fost gestionar al fondurilor de vanatoare se ia in considerare pentru Regia Nationala a Padurilor si pentru organizatiile vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, pe baza oricaror documente valabile in anul 1998, care atesta acest fapt (contracte de dare in folosinta, addenda la aceste contracte, dovada platii tarifelor de gestionare sau orice document legal care poate dovedi aceasta calitate).
    (3) In cazul in care fondurile de vanatoare inscrise in documentele prevazute la alin. (2) au fost rearondate in baza Ordinului ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. 460 din 18 iunie 1998, dreptul de preemtiune apartine celui care a detinut cea mai mare suprafata din fond.
    Art. 4
    (1) Atribuirea in gestiune a fondurilor de vanatoare este conditionata de bonitatea economica a potentialului beneficiar si de asigurarea desfasurarii activitatii de gestionare a fondurilor de vanatoare prin specialisti.
    (2) Dovada bonitatii economice se face prin valoarea activelor fixe si circulante detinute, aceasta trebuind sa fie mai mare decat cuantumul tarifelor anuale pentru atribuirea in gestiune a fondurilor de vanatoare.
    (3) Conditiile privind specialitatea si vechimea candidatilor pentru ocuparea posturilor necesare desfasurarii activitatii de gestionare a fondurilor de vanatoare se stabilesc de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura.
    Art. 5
    (1) Stabilirea fondurilor de vanatoare care urmeaza sa fie atribuite direct, in conditiile art. 3 alin. (1) din prezentele reglementari, se va face dupa cum urmeaza:
    a) Regia Nationala a Padurilor va intocmi si va depune la Directia de vanatoare si salmonicultura din cadrul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, conform modelului prezentat in anexa nr. 1, lista cuprinzand fondurile de vanatoare pe care doreste sa le gestioneze, in baza dreptului de preemtiune prevazut la art. 12 alin. (1) din Legea nr. 103/1996;
    b) organizatiile vanatoresti legal constituite si afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania vor prezenta centralizat, conform modelului prezentat in anexa nr. 2, prin Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, lista cuprinzand fondurile de vanatoare detinute in prezent si pe care doresc sa le gestioneze in continuare, in baza dreptului de preemtiune si a conditiilor prevazute la art. 3 alin. (2) din aceste reglementari;
    c) conform modelului prezentat in anexa nr. 3, se vor inscrie de catre Regia Nationala a Padurilor fondurile de vanatoare detinute in prezent de unitatile de invatamant si cercetare stiintifica cu profil cinegetic, precum si o parte din fondurile de vanatoare detinute in prezent de directiile silvice, din care se propune completarea, pana la 2%, a listei cuprinzand fondurile de vanatoare ce urmeaza a fi atribuite unitatilor de invatamant si de cercetare cu profil cinegetic, necesare instruirii viitorilor specialisti sau pentru efectuarea cercetarilor, precum si fondurile de vanatoare care urmeaza a fi retinute, in limita aceluiasi procent, pentru protectia fondului genetic valoros al unor specii de vanat;
    d) Regia Nationala a Padurilor va intocmi, conform modelului prezentat in anexa nr. 1, o lista cuprinzand fondurile de vanatoare detinute in prezent de catre aceasta si la care renunta, urmand sa fie atribuite prin licitatie publica. O astfel de lista va intocmi si Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania, in cazul in care exista asociatii care vor sa renunte la unele fonduri de vanatoare pe care le-au gestionat pana in prezent.
    (2) La includerea fondurilor de vanatoare printre cele propuse sa figureze pe listele intocmite conform modelelor prezentate in anexele nr. 1 si 2 se recomanda sa se tina seama de urmatoarele criterii:
    a) sa se evite, pe cat posibil, fondurile de vanatoare limitrofe marilor aglomerari urbane cu un numar mare de vanatori inregistrati, acestea urmand a fi atribuite organizatiilor vanatoresti, in scopul sprijinirii lor pentru a putea practica vanatoarea pe terenuri cat mai apropiate de sediile lor;
    b) fondurile de vanatoare sa fie grupate in complexe cinegetice mari, pentru a se putea organiza, in bune conditii, paza si gospodarirea lor;
    c) sa fie introduse, cu prioritate, in listele intocmite conform modelelor prevazute in anexa nr. 3, fondurile de vanatoare in care s-au repopulat specii mai rare sau de un interes deosebit (marmote, capre negre etc.), pentru ca acestea sa poata fi ocrotite, in conditii cat mai bune, in continuare;
    d) fondurile de vanatoare propuse sa fie inscrise in listele intocmite conform modelelor prezentate in anexele nr. 1 si 3 de catre o singura directie silvica nu vor depasi, de regula, 35% din suprafata fondurilor de vanatoare a judetului respectiv.
    (3) Directia de vanatoare si salmonicultura din Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in functie de propunerile primite de la Regia Nationala a Padurilor, de la Academia Romana sau de la alte organizatii cu caracter cinegetic, va definitiva situatia prezentata in anexa nr. 3.
    (4) Eventualele litigii sau neintelegeri intre Regia Nationala a Padurilor si organizatiile vanatoresti urmeaza sa fie mediate, in prealabil, de catre Directia de vanatoare si salmonicultura din Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in prezenta celor implicati si a reprezentantilor Asociatiei Generale a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si ai Regiei Nationale a Padurilor.
    Art. 6
    (1) Fondurile de vanatoare ramase disponibile dupa indeplinirea procedurii prevazute la art. 4 se vor atribui prin licitatie publica.
    (2) La licitatie pot participa toate organizatiile vanatoresti, daca fac dovada ca sunt legal constituite, ca sunt afiliate la Asociatia Generala a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din Romania si ca indeplinesc cerintele prevazute in regulamentul de licitatie.
    (3) Organizatiile vanatoresti, indiferent de locul unde isi au sediul, pot sa se inscrie la licitatie, la sediul Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, pentru obtinerea de fonduri de vanatoare in orice judet.
    (4) Licitatiile se vor organiza in fiecare judet, la o data ce se va stabili si care va fi publicata intr-un ziar local sau intr-unul de mare tiraj cu 15 zile inaintea datei de organizare. Regulamentul de desfasurare a licitatiilor se va stabili prin ordin al ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului.
    Art. 7
    (1) Fondurile de vanatoare scoase la licitatie si neadjudecate de nici unul dintre participanti vor fi gestionate, pana la o noua licitatie, de actualul gestionar.
    (2) Pentru fondurile de vanatoare neadjudecate se va organiza, in termen de doua luni, o noua licitatie, in conditii de oferta scazuta.
    (3) Fondurile de vanatoare care nu vor fi adjudecate nici de aceasta data vor fi atribuite prin negociere directa celui mai bun ofertant.
    (4) Daca intr-o perioada de 6 luni nu se gaseste un ofertant, fondurile de vanatoare vor trece in gestiunea Regiei Nationale a Padurilor, potrivit art. 12 alin. (5) din Legea nr. 103/1996, incheindu-se contracte potrivit legii.
    (5) Pe perioada in care vechiul gestionar are in gestiune temporara unele fonduri de vanatoare neadjudecate, extragerea exemplarelor de vanat se va face in conformitate cu reglementarile care vor fi emise de Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    Art. 8
    (1) Pentru toate fondurile de vanatoare atribuite direct sau prin licitatie se incheie contracte de gestiune.
    (2) Tarifele de atribuire in gestiune a fondurilor de vanatoare se stabilesc, in conditiile legii, de catre Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului.
    (3) Procedura de atribuire prevazuta la art. 5 si 6 este conditionata de modul de stabilire a tarifelor de atribuire in gestiune.
    Art. 9
    In cazul in care unele contracte incheiate isi vor inceta aplicabilitatea, in termen de 60 de zile se va repeta procedura de atribuire prevazuta la art. 5 alin. (1).
    Art. 10
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentele reglementari.

    ANEXA Nr. 1
    la reglementari

    REGIA NATIONALA A PADURILOR

                              PROPUNERI
cu privire la fondurile noi de vanatoare care urmeaza sa fie atribuite spre gestionare directiilor silvice, pe baza de contracte
 _____________________________________________________________________________
|                        |                                  |Se mentioneaza cu|
|                        |                                  |"Da", daca exista|
|      Noile             |       Vechile fonduri            |acordul scris al |
|      fonduri           |            de                    |   vechiului     |
|        de              |         vanatoare                |   gestionar     |
|     vanatoare          |       din care provin            |  sau daca este  |
|                        |                                  |vreun litigiu cu |
|                        |                                  | ............... |
|________________________|__________________________________|_________________|
| Nr.|         |         | Nr.|         |         | Vechiul |                 |
|f.v.|Denumirea|Suprafata|f.v.|Denumirea|Suprafata|detinator|                 |
|    |         | - ha -  |    |         |  - ha - |         |                 |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
| 1  |    2    |    3    |  4 |    5    |    6    |    7    |        8        |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

            1. Directia silvica .......... (suprafata totala ....... ha)
 -----------------------------------------------------------------------------
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
|   TOTAL      |         |    |         |         |         |   Suprafata     |
|   Directia   |         |    |         |         |         |    propusa      |
|   silvica    |         | X  |    X    |         |    X    |   reprezinta    |
|              |         |    |         |         |         | ..... % din     |
|              |         |    |         |         |         |suprafata totala |
|              |         |    |         |         |         |   a judetului   |
|______________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

                 2. Directia silvica ........ (suprafata totala ...... ha)
                 3. Directia silvica ........ (suprafata totala ...... ha) etc.

    NOTA:
    La coloanele 3 si 6 se vor totaliza suprafetele rezultate pe tara.

    ANEXA Nr. 2
    la reglementari

    ASOCIATIA GENERALA A VANATORILOR
    SI PESCARILOR SPORTIVI DIN ROMANIA

                              PROPUNERI
cu privire la fondurile de vanatoare noi care urmeaza sa fie atribuite spre gestionare asociatiilor de vanatoare si pescuit, pe baza de contracte
 _____________________________________________________________________________
|                        |                                  |Se mentioneaza cu|
|                        |                                  |"Da", daca exista|
|      Noile             |       Vechile fonduri            |acordul scris al |
|      fonduri           |            de                    |   vechiului     |
|        de              |         vanatoare                |   gestionar     |
|     vanatoare          |       din care provin            |  sau daca este  |
|                        |                                  |vreun litigiu cu |
|                        |                                  | ............... |
|________________________|__________________________________|_________________|
| Nr.|         |         | Nr.|         |         | Vechiul |                 |
|f.v.|Denumirea|Suprafata|f.v.|Denumirea|Suprafata|detinator|                 |
|    |         | - ha -  |    |         |  - ha - |         |                 |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
| 1  |    2    |    3    |  4 |    5    |    6    |    7    |        8        |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

     1. Asociatia de vanatoare si pescuit ....... (suprafata totala ...... ha)
 -----------------------------------------------------------------------------
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
|   TOTAL      |         |    |         |         |         |   Suprafata     |
|  asociatie   |         | X  |    X    |         |    X    |    propusa      |
|              |         |    |         |         |         |   reprezinta    |
|              |         |    |         |         |         | ..... % din     |
|              |         |    |         |         |         |suprafata totala |
|              |         |    |         |         |         |   a judetului   |
|______________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

    2. Asociatia de vanatoare si pescuit ...... (suprafata totala ..... ha)
    3. Asociatia de vanatoare si pescuit ...... (suprafata totala .... ha) etc.

    NOTA:
    La coloanele 3 si 6 se vor totaliza suprafetele rezultate pe tara.

    ANEXA Nr. 3
    la reglementari

    REGIA NATIONALA A PADURILOR

                              PROPUNERI
cu privire la fondurile noi de vanatoare, care urmeaza sa fie trecute ca rezervatii stiintifice sau sa fie atribuite unitatilor de invatamant si cercetare stiintifica cu profil silvic
 _____________________________________________________________________________
|                        |                                  |Se mentioneaza cu|
|                        |                                  |"Da", daca exista|
|      Noile             |       Vechile fonduri            |acordul scris al |
|      fonduri           |            de                    |   vechiului     |
|        de              |         vanatoare                |   gestionar     |
|     vanatoare          |       din care provin            |  sau daca este  |
|                        |                                  |vreun litigiu cu |
|                        |                                  | ............... |
|________________________|__________________________________|_________________|
| Nr.|         |         | Nr.|         |         | Vechiul |                 |
|f.v.|Denumirea|Suprafata|f.v.|Denumirea|Suprafata|detinator|                 |
|    |         | - ha -  |    |         |  - ha - |         |                 |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
| 1  |    2    |    3    |  4 |    5    |    6    |    7    |        8        |
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

                        1. Judetul .........
 -----------------------------------------------------------------------------
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|----|---------|---------|----|---------|---------|---------|-----------------|
|____|_________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|
|   TOTAL      |         |    |         |         |         |                 |
|   judet      |         |    |         |         |         |                 |
|______________|_________|____|_________|_________|_________|_________________|

                        2. Judetul .............
                        3. Judetul ............. etc.

    NOTA:
    La coloanele 3 si 6 se vor totaliza suprafetele rezultate pe tara.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 657/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 657 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu