Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 573/629 din  6 decembrie 2002

pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, in anul 2003, a unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR


SmartCity3

              Nr. 573 din 6 decembrie 2002
              MINISTERUL INDUSTRIEI SI RESURSELOR
              Nr. 629 din 12 decembrie 2002
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 16 din 13 ianuarie 2003

    Avand in vedere prevederile art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, in anul 2003, a unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 362/2002 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, cu modificarile si completarile ulterioare, si al Hotararii Guvernului nr. 19/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Industriei si Resurselor, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor si ministrul industriei si resurselor emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, in anul 2003, a unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

              Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor,
                               Ilie Sarbu

                    Ministrul industriei si resurselor,
                             Dan Ioan Popescu

    ANEXA 1

                              NORME METODOLOGICE
de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, in anul 2003, a unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha

    Art. 1
    (1) Beneficiarii acestui ajutor sunt producatori agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha, si il exploateaza direct.
    (2) Acordarea ajutorului se face proportional cu suprafata exploatata, conform grilei prezentate in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Furnizorii de ingrasaminte chimice sunt producatori de ingrasaminte autohtoni si au obligatia de a deschide impreuna cu directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti centre de distributie a ingrasamintelor chimice, pe judetele arondate, stabilite in anexa la contractul-cadru, care va fi intocmit de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor impreuna cu furnizorii de ingrasaminte chimice.
    Art. 3
    Nivelul ajutorului acordat, de maximum 410 mii lei pentru fiecare "cantitate standard - 50 kg", include pretul ingrasamantului, taxa pe valoarea adaugata, ambalajul, manipularea, transportul pana la centrul de distributie, precum si cheltuielile de depozitare pana in momentul ridicarii ingrasamintelor de catre producatorii agricoli.
    Art. 4
    Contractarea cantitatii de ingrasaminte chimice se realizeaza de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor cu furnizorii de ingrasaminte chimice, la un pret maxim de 410 mii lei pentru fiecare "cantitate standard - 50 kg" ambalata si care sa contina cel putin doua elemente fertilizante, dintre care unul obligatoriu fosfor, cu o concentratie minima de 40% substanta activa, pe baza contractului-cadru, conform modelului prezentat in anexa nr. 2.
    Art. 5
    (1) Pentru obtinerea acestui sprijin producatorii agricoli completeaza cereri in doua exemplare, conform modelului prezentat in anexa nr. 3, pe care le prezinta primariei pe raza careia se afla terenul arabil.
    (2) Cererile se inregistreaza la primarie intr-un registru numerotat si parafat.
    (3) Cererile se verifica de centrul agricol comunal sau de seful serviciului comunitar pentru cadastru si agricultura sau de agentul agricol si se vizeaza de primar, un exemplar ramanand la primarie, iar celalalt la beneficiarul sprijinului.
    (4) Centralizatorul cererilor avizate se depune la directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti in trei exemplare pentru aprobare, conform modelului prezentat in anexa nr. 4.
    (5) Centralizatorul cererilor aprobate se transmite astfel: un exemplar la centrul de distributie, unul la primarie, iar cel de-al treilea ramane la directia generala pentru agricultura si industrie alimentara judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
    Art. 6
    Pentru beneficiarii care nu au posibilitatea de a ridica direct aceste ingrasaminte primarii localitatilor pot imputernici alte persoane, inclusiv prestatori de servicii in numele acestora, conform modelului prezentat in anexa nr. 5.
    Art. 7
    In scopul aducerii la indeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice specialistii din centrele agricole comunale sau serviciile comunitare pentru cadastru si agricultura ori agentii agricoli au urmatoarele atributii:
    a) verifica cererile beneficiarilor si certifica corectitudinea datelor inscrise de acestia;
    b) stabilesc necesarul de ingrasaminte chimice pentru fiecare producator agricol, in functie de suprafata, conform grilei;
    c) intocmesc centralizatorul si il inainteaza la directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti.
    Art. 8
    In scopul aducerii la indeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice conducerile primariilor au urmatoarele atributii:
    a) asigura inregistrarea cererilor;
    b) avizeaza si stampileaza cererile;
    c) elibereaza imputerniciri pentru prestatorii de servicii;
    d) avizeaza si stampileaza centralizatoarele.
    Art. 9
    In scopul aducerii la indeplinire a prevederilor prezentelor norme metodologice directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti au urmatoarele atributii:
    a) numesc, prin decizie, un responsabil pentru derularea acestui program. Un exemplar al deciziei se transmite la Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor - Directia generala de implementare, reglementare si de management al resurselor biotehnologice, in termen de 5 zile de la emiterea acesteia;
    b) verifica si aproba centralizatorul cererilor;
    c) transmit centralizatoarele cererilor aprobate, un exemplar la primarie si unul la centrul de distributie;
    d) inregistreaza intr-un registru special, numerotat si sigilat, centralizatoarele cererilor aprobate, conform modelului prezentat in anexa nr. 6;
    e) impreuna cu centrele de distributie urmaresc aprovizionarea centrelor de distributie si repartizarea ingrasamintelor chimice la producatori;
    f) comunica decadal la Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor situatia privind desfasurarea activitatii, conform modelului prezentat in anexa nr. 7.
    Art. 10
    (1) Beneficiarii acestei forme de ajutor sau imputernicitii acestora vor prezenta la centrele de distributie actul de identitate sau imputerniciri si tabelul cu beneficiarii.
    (2) In vederea livrarii ingrasamintelor centrele de distributie vor verifica identitatea beneficiarilor cu datele inscrise in centralizatoarele aprobate de directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti.
    (3) La livrarea ingrasamintelor centrele de distributie vor emite documente legale de livrare.
    (4) Pentru plata sumelor aferente cantitatilor de ingrasaminte livrate furnizorii de ingrasaminte chimice vor depune la directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, documente justificative cuprinzand:
    - factura fiscala;
    - documentul care atesta livrarea marfii;
    - lista beneficiarilor care au ridicat cantitatile de ingrasaminte, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 8.
    Art. 11
    Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti verifica deconturile prezentate si in termen de doua zile de la verificarea acestora solicita Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor sumele necesare pentru plata acestora, conform modelului prezentat in anexa nr. 9.
    Art. 12
    In baza centralizatoarelor privind sumele de la bugetul de stat reprezentand contravaloarea ajutorului in ingrasaminte chimice acordate gratuit producatorilor agricoli, transmise de directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti, Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, prin Directia generala de patrimoniu public si de gestiune a mijloacelor financiare, intocmeste situatia centralizatoare la nivelul directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti a cererilor privind acordarea unui ajutor gratuit in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli de la bugetul de stat, prevazuta in anexa nr. 10, si solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea de credite bugetare pentru alimentarea conturilor directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti.
    Art. 13
    Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti efectueaza platile furnizorilor de ingrasaminte chimice.
    Art. 14
    Repartitia pe judete a cantitatilor de ingrasaminte chimice rezultate in baza situatiilor centralizatoare privind numarul de producatori agricoli si suprafetele de teren aferente, transmise de directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti, este prezentata in anexa nr. 11.
    Art. 15
    Anexele nr. 1 - 11 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

                              GRILA
privind suprafetele si cantitatile de ingrasaminte chimice aferente acestora
________________________________________________________
                     Cantitatea de ingrasaminte chimice
Nr.   Suprafata     ____________________________________
crt.    (ha)           kg substanta activa   kg fizic
________________________________________________________
  1. 0,01 - 0,50             20                50
  2. 0,51 - 1,00             40               100
  3. 1,01 - 1,50             60               150
  4. 1,51 - 2,00             80               200
  5. 2,01 - 2,50            100               250
________________________________________________________

    ANEXA 2
    la normele metodologice

                             CONTRACT - CADRU
                          de furnizare de produse

    1. Parti contractante
    Intre:
    autoritatea contractanta .................................................., adresa/sediul ................................................................., telefon/fax ......................, numar de inmatriculare ...................., codul fiscal ..................., cont (trezorerie, banca) ....................,
reprezentata prin .........................., functia .........................,
                  (denumirea conducatorului)
in calitate de achizitor,
    si
    furnizorul .........................., adresa/sediul ......................,
                       (denumirea)
telefon/fax ................., numarul de inmatriculare ......................., codul fiscal ................, cont (trezorerie, banca) .......................,
reprezentat prin ..............................., functia .....................,
                    (denumirea conducatorului)
in calitate de furnizor,
    a intervenit prezentul contract.

    2. Obiectul si pretul contractului
    2.1. Furnizorul se obliga sa furnizeze ingrasaminte chimice ambalate in saci - 50 kg, care sa contina cel putin doua elemente fertilizante, dintre care unul obligatoriu fosfor, cu o concentratie minima de 40% substanta activa, in perioada/perioadele convenita/convenite si in conformitate cu obligatiile asumate prin prezentul contract.
    2.2. Pretul convenit pentru indeplinirea contractului, platibil furnizorului de catre achizitor conform graficului de plati, este de ............... mii lei, din care T.V.A. ................ mii lei.

    3. Durata contractului
    3.1. Furnizorul se obliga sa furnizeze ingrasaminte chimice, astfel cum este prevazut in graficul de livrare, in decurs de .............. de la data intrarii in vigoare a contractului, dar nu mai tarziu de 30 aprilie 2003.

    4. Definitii
    4.1. In prezentul contract urmatorii termeni vor fi interpretati astfel:
    a) contract - actul juridic care reprezinta acordul de vointa al celor doua parti, incheiat intre o autoritate contractanta, in calitate de achizitor, si un furnizor de produse, in calitate de furnizor;
    b) achizitor si furnizor - partile contractante, astfel cum sunt acestea denumite in prezentul contract;
    c) pretul contractului - pretul platibil furnizorului de catre achizitor, in baza contractului, pentru indeplinirea integrala si corespunzatoare a tuturor obligatiilor asumate prin contract;
    d) produse - ingrasaminte chimice pe care furnizorul se obliga prin contract sa le furnizeze achizitorului;
    e) servicii - servicii aferente livrarii produselor, respectiv activitati legate de furnizarea produselor, cum ar fi: transportul, manipularea si depozitarea;
    f) standarde - standardele, reglementarile tehnice sau altele asemenea, prevazute in caietul de sarcini si in propunerea tehnica;
    g) origine - locul unde produsele au fost realizate sau fabricate. Produsele sunt fabricate atunci cand prin procesul de fabricare, prelucrare sau asamblare majora si esentiala a componentelor rezulta un produs nou, recunoscut comercial, care este diferit, prin caracteristicile sale de baza, prin scop sau prin utilitate, de componentele sale. Originea produselor si serviciilor poate fi distincta de nationalitatea furnizorului;
    h) destinatie finala - locul unde furnizorul are obligatia de a furniza produsele;
    i) zi - zi calendaristica; an - 365 de zile;
    j) reprezentantul legal al achizitorului in decontarea produselor livrate - directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti.

    5. Aplicabilitate
    5.1. Contractul intra in vigoare dupa semnarea acestuia de ambele parti.

    6. Documentele contractului
    6.1. Documentele contractului sunt:
    a) graficul de livrare;
    b) acte aditionale, daca exista;
    c) propunerea tehnica si propunerea financiara;
    d) caietul de sarcini;
    e) alte anexe la contract.

    7. Standarde
    7.1. Produsele furnizate in baza contractului vor respecta standardele prezentate de furnizor in propunerea sa tehnica.
    7.2. Cand nu este mentionat nici un standard sau nici o reglementare aplicabila se vor respecta standardele sau alte reglementari autorizate in tara de origine a produselor.

    8. Caracterul confidential al contractului
    8.1. - (1) O parte contractanta nu are dreptul, fara acordul scris al celeilalte parti:
    a) de a face cunoscut contractul sau orice prevedere a acestuia unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in indeplinirea contractului;
    b) de a utiliza informatiile si documentele obtinute sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decat acela de a-si indeplini obligatiile contractuale.
    (2) Dezvaluirea oricarei informatii fata de persoanele implicate in indeplinirea contractului se va face confidential si se va extinde numai asupra acelor informatii necesare in vederea indeplinirii contractului.
    8.2. O parte contractanta va fi exonerata de raspunderea pentru dezvaluirea de informatii referitoare la contract, daca:
    a) informatia era cunoscuta partii contractante inainte ca ea sa fi fost primita de la cealalta parte contractanta; sau
    b) informatia a fost dezvaluita dupa ce a fost obtinut acordul scris al celeilalte parti contractante pentru asemenea dezvaluire; sau
    c) partea contractanta a fost obligata in mod legal sa dezvaluie informatia.

    9. Ambalare si marcare
    9.1. Furnizorul are obligatia de a ambala produsele in saci de 50 kg pentru ca acestia sa faca fata, fara limitare, la manipularea dura din timpul transportului, tranzitului si expunerii la temperaturi extreme, la soare si la precipitatiile care ar putea sa apara in timpul transportului si depozitarii in aer liber, in asa fel incat sa ajunga in buna stare la destinatia finala.
    9.2. Ambalarea si marcarea din afara sacilor vor respecta strict cerintele ce vor fi special prevazute in contract, inclusiv cerintele suplimentare.
    9.3. Toate materialele de ambalare a produselor raman in proprietatea achizitorului. In caz de deteriorare a materialelor de ambalare furnizorul va asigura inlocuirea acestora, cu suportarea de catre acesta a eventualelor cheltuieli suplimentare.

    10. Livrarea produselor si a documentelor care le insotesc
    10.1. Furnizorul are obligatia de a livra produsele la centrele de distributie judetene, respectand:
    a) datele din graficul de livrare; si
    b) termenul comercial stabilit.
    10.2. Furnizorul va transmite achizitorului documentele care insotesc produsele:
    a) factura fiscala;
    b) avizul de expeditie.
    10.3. Livrarea produselor se considera incheiata in momentul in care sunt indeplinite prevederile clauzelor 10.1 si 10.2.

    11. Transport
    11.1. Furnizorul are obligatia de a asigura si de a plati transportul ingrasamintelor chimice pana la centrele de distributie.

    12. Servicii
    12.1. Pe langa furnizarea efectiva a produselor furnizorul are obligatia de a presta si serviciile aferente furnizarii produselor, fara a modifica pretul contractului.

    13. Perioada de garantie acordata produselor
    13.1. Perioada de garantie acordata produselor de catre furnizor este cea declarata in certificatul de calitate nr. ..........
    13.2. Perioada de garantie a produselor incepe cu data receptiei si livrarii produsului.
    13.3. Achizitorul are dreptul de a notifica imediat furnizorului in scris orice plangere sau reclamatie ce apare in conformitate cu aceasta garantie.
    13.4. La primirea unei astfel de notificari furnizorul are obligatia de a inlocui produsul in perioada convenita, fara costuri suplimentare pentru achizitor. Produsele care in perioada de garantie le inlocuiesc pe cele defecte beneficiaza de o noua perioada de garantie care curge de la data inlocuirii produsului.

    14. Modalitati de plata
    14.1. Plata se face prin directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara judetene si a municipiului Bucuresti, pe masura livrarii produselor ce fac obiectul prezentului contract, pe baza facturii fiscale si a avizelor de expeditie.

    15. Actualizarea pretului contractului
    15.1. Pentru produsele livrate si pentru serviciile prestate platile datorate de achizitor furnizorului sunt cele declarate in propunerea financiara, fara posibilitatea de actualizare.

    16. Amendamente
    16.1. Partile contractante au dreptul, pe durata indeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului prin act aditional numai in cazul aparitiei unei circumstante care lezeaza interesele comerciale legitime ale acestora si care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului.

    17. Intarzieri in indeplinirea contractului
    17.1. Furnizorul are obligatia de a indeplini contractul in perioada/perioadele inscrisa/inscrise in graficul de livrare (1 ianuarie - 30 aprilie 2003).
    17.2. Daca pe parcursul indeplinirii contractului furnizorul nu respecta graficul de livrare sau de prestare a serviciilor, acesta are obligatia de a notifica in timp util achizitorului; modificarea datei/perioadelor de furnizare asumate in graficul de livrare se face cu acordul partilor, prin act aditional.
    17.3. Cu exceptia prevederilor clauzei 19 si in afara cazului in care achizitorul este de acord cu o prelungire conform clauzei 17.2, o intarziere in indeplinirea contractului da dreptul achizitorului de a solicita penalitati furnizorului.

    18. Rezilierea contractului
    18.1. Nerespectarea obligatiilor asumate prin prezentul contract de catre una dintre parti da dreptul partii lezate de a cere rezilierea contractului de furnizare si de a pretinde plata de daune-interese.
    18.2. Achizitorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul in cel mult 30 de zile de la aparitia unor circumstante care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului si care conduc la modificarea clauzelor contractuale in asa masura incat indeplinirea contractului respectiv ar fi contrara interesului public.
    18.3. In cazul prevazut la clauza 18.2 furnizorul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzatoare pentru partea din contract indeplinita pana la data denuntarii unilaterale a contractului.

    19. Forta majora
    19.1. Forta majora este constatata de o autoritate competenta.
    19.2. Forta majora exonereaza partile contractante de indeplinirea obligatiilor asumate prin prezentul contract, pe toata perioada in care aceasta actioneaza.
    19.3. Indeplinirea contractului va fi suspendata in perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.
    19.4. Partea contractanta care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acesteia si de a lua orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor.

    20. Solutionarea litigiilor
    20.1. Achizitorul si furnizorul vor rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe, orice neintelegere sau disputa care se poate ivi intre ei in cadrul sau in legatura cu indeplinirea contractului.
    20.2. Daca dupa 15 zile de la inceperea acestor tratative neoficiale achizitorul si furnizorul nu reusesc sa rezolve in mod amiabil o divergenta contractuala, fiecare poate solicita ca disputa sa se solutioneze fie prin arbitraj la Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, fie de catre instantele judecatoresti din Romania.

    21. Limba care guverneaza contractul
    21.1. Limba care guverneaza contractul este limba romana.

    22. Comunicari
    22.1. - (1) Orice comunicare intre parti referitoare la indeplinirea prezentului contract trebuie sa fie transmisa in scris.
    (2) Orice document scris trebuie inregistrat atat in momentul transmiterii, cat si in momentul primirii.
    22.2. Comunicarile dintre parti se pot face si prin telefon, telegrama, fax sau e-mail, cu conditia confirmarii in scris a primirii comunicarii.

    23. Legea aplicabila contractului
    23.1. Contractul va fi interpretat conform legilor din Romania.

                Achizitor,                          Furnizor,
          ......................             ......................
          (semnatura autorizata)             (semnatura autorizata)

    ANEXA 3
    la normele metodologice

    Primaria Comunei ......................
    Nr. de inregistrare ...................
                                                          Vizat
    Verificat                                             Primar,
    Centrul agricol/                                  .......................
    Serviciul comunitar pentru cadastru               (semnatura si stampila)
    si agricultura/
    Agentul agricol
    Semnatura si stampila

                               CERERE

    Subsemnatul:
    Persoana fizica .............................., cu domiciliul in localitatea ............................, str. ................... nr. ..., judetul/sectorul ....................., detinator al buletinului/cartii de identitate seria .... nr. ......., eliberat/eliberata la data de ........... de .....................;
    Persoana juridica ................................, cu sediul in localitatea ............................, judetul ..................., inscrisa la Registrul comertului sub nr. ................., reprezentata de director/presedinte ................................., detinator al buletinului/cartii de identitate seria .... nr. .................., eliberat/eliberata la data de ........... de ..............................,
    avand in proprietate suprafata de teren arabil in extravilan de ........ ha, pe care il exploatez in mod direct, solicit cantitatea de ingrasaminte chimice cuvenita de ....... kg, pentru suprafata aferenta.
    Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in declaratii, confirm pe propria raspundere exactitatea datelor prezentate si ma oblig sa respect prevederile Ordinului ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor si al ministrului industriei si resurselor nr. 573/629/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002 privind acordarea gratuita, in anul 2003, a unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha.
    Am intocmit prezenta cerere in 2 (doua) exemplare, iar dupa avizare un exemplar ramane la primarie si un exemplar la beneficiarul ajutorului.

                              Beneficiar,
                             .............
                              (semnatura)

    ANEXA 4
    la normele metodologice

    Comuna ........................
    Judetul .......................
    Nr. ...........................
             Avizat                                    Aprobat
             Primar,                                    DGAIA
    .......................                      .......................
    (semnatura si stampila)                      (semnatura si stampila)

                                CENTRALIZATOR
cuprinzand evidenta cererilor beneficiarilor ajutorului acordat in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli care au in proprietate teren arabil in extravilan, in suprafata totala de pana la 2,5 ha
 ______________________________________________________________________________
| Nr.   |      Beneficiarul      |   Actul de    | Suprafata  |  Cantitatea de |
| crt.  |                        |  identitate   | arabila in |  ingrasaminte  |
|       |                        |  (seria nr.)  | extravilan |  aprobata (kg) |
|_______|________________________|_______________|____________|________________|
|       |                        |               |            |                |
|       |                        |               |            |                |
|       |                        |               |            |                |
|_______|________________________|_______________|____________|________________|
|TOTAL: |                        |               |            |                |
|_______|________________________|_______________|____________|________________|

                                                Intocmit centralizator:
                                                  Sef centru agricol/
                                            Sef serviciu comunitar pentru
                                              cadastru si agricultura/
                                                  Agentul agricol,
                                            ..............................
                                                     (semnatura)

    NOTA:
    Beneficiarii se inscriu in ordinea inregistrata in registru.

    ANEXA 5
    la normele metodologice

    Primaria Comunei ....................

                               IMPUTERNICIRE
                            Nr. ...... din ...........

    Primaria Comunei ...................., reprezentata de ...................., in calitate de primar, si ..............., in calitate de secretar al primariei, imputerniceste pe:
    a) persoana fizica ................, domiciliata in localitatea ..........., str. ............... nr. ...., judetul/sectorul ..................., detinatoare a buletinului/cartii de identitate seria .... nr. .........., eliberat/eliberata la data de ......... de ....................;
    sau
    b) persoana juridica ..............., cu sediul in localitatea ............, judetul ............., inscrisa la Registrul comertului sub nr. ..............., reprezentata de director/presedinte ....................., contabil-sef/director economic ...........................,
    pentru a ridica cantitatea de ingrasaminte chimice de ........ kg, in numele producatorilor agricoli prevazuti in lista care face parte integranta din prezenta imputernicire, si care se obliga sa predea intreaga cantitate beneficiarului/beneficiarilor.

                                 LISTA
cuprinzand producatorii agricoli pentru care se acorda gratuit un ajutor in ingrasaminte chimice, conform Imputernicirii nr. .... din ............
                                                                 Vizat
                                                                 DGAIA
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |  Beneficiarul  |   Actul de   | Suprafata | Cantitatea |   Semnatura    |
|crt.|                |  identitate  |  arabila  |  aprobata  | beneficiarului |
|    |                | (seria, nr.) |           |    (kg)    |                |
|____|________________|______________|___________|____________|________________|
|____|________________|______________|___________|____________|________________|
|____|________________|______________|___________|____________|________________|
|____|________________|______________|___________|____________|________________|

    Semnatura primarului ..................

    ANEXA 6
    la normele metodologice

    DGAIA ..................

                         REGISTRUL CENTRALIZATOARELOR

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |  Comuna  |     Numarul     |    Numarul   |Suprafata|  Cantitatea de    |
|crt.|          |centralizatorului|beneficiarilor| totala  | ingrasaminte (kg) |
|    |          |                 |              |         |___________________|
|    |          |                 |              |         |aprobata | ridicata|
|____|__________|_________________|______________|_________|_________|_________|
|    |          |                 |              |         |         |         |
|    |          |                 |              |         |         |         |
|____|__________|_________________|______________|_________|_________|_________|

    ANEXA 7
    la normele metodologice

    DGAIA .....................

                                SITUATIA
privind desfasurarea programului pentru acordarea unui ajutor in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli la data de ..................
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Suprafata totala |Cantitatea necesara|Cantitatea|Cantitatea | Observatii|
|crt.|conform Ordonantei|conform Ordonantei |  fizica  |distribuita|           |
|    |   de urgenta a   |   de urgenta a    |sosita in |           |           |
|    |    Guvernului    |    Guvernului     |  judet   |           |           |
|    |   nr. 158/2002   |   nr. 158/2002    |          |           |           |
|____|__________________|___________________|__________|___________|___________|
|    |                  |                   |          |           |           |
|    |                  |                   |          |           |           |
|____|__________________|___________________|__________|___________|___________|

                              Director general
                           (responsabil program),
                          ........................

    ANEXA 8
    la normele metodologice

    Furnizorul ...................

                               LISTA
    beneficiarilor care au ridicat cantitatea de ingrasaminte
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |     Comuna     |      Numarul      |    Beneficiarul    |  Cantitatea   |
|crt.|                | centralizatorului |                    | livrata (kg)  |
|____|________________|___________________|____________________|_______________|
|    |                |                   |                    |               |
|    |                |                   |                    |               |
|____|________________|___________________|____________________|_______________|

                               ...............
                                 (semnatura)

    ANEXA 9
    la normele metodologice

    DGAIA .................

                              CENTRALIZATOR
privind sumele de la bugetul de stat reprezentand contravaloarea ajutorului in ingrasaminte chimice acordate gratuit producatorilor agricoli
 ______________________________________________________________________________
| Cantitatea de ingrasaminte | Valoarea ajutorului/kg |    Valoarea totala a   |
|      livrata (kg)          |       (mii lei)        |  ajutorului (mii lei)  |
|____________________________|________________________|________________________|
|                            |                        |                        |
|                            |                        |                        |
|____________________________|________________________|________________________|

                               Director general,
                             .....................

    ANEXA 10
    la normele metodologice

    MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR

                                                           Se aproba,
                                                 Ordonator principal de credite,

                          SITUATIA CENTRALIZATOARE
la nivelul judetelor si al municipiului Bucuresti a cererilor privind acordarea unui ajutor gratuit in ingrasaminte chimice producatorilor agricoli de la bugetul de stat, conform Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2002
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |  Judetul   |   Cantitatea de    | Valoarea ajutorului/kg|Valoarea totala|
|crt.|            |ingrasaminte livrata|                       |  a ajutorului |
|    |            |        (kg)        |        (mii lei)      |   (mii lei)   |
|____|____________|____________________|_______________________|_______________|
|____|____________|____________________|_______________________|_______________|
|____|____________|____________________|_______________________|_______________|
|____|____________|____________________|_______________________|_______________|

                     Directia generala de patrimoniu public
                     si de gestiune a mijloacelor financiare
                              Director general,
                           ......................

    ANEXA 11*)
    la normele metodologice

    *) Anexa nr. 11 este reprodusa in facsimil.

    REPARTITIA INGRASAMINTELOR CHIMICE PE JUDETE SI VALOAREA ACESTORA
 ______________________________________________________________________________
|Nr.    JUDETUL        Nr. de       TOTAL s.a.   Ingrasaminte     VALOAREA     |
|crt.                  gospodarii   tone         chimice          mii lei      |
|                                                tone fizic                    |
|______________________________________________________________________________|
|  0 | TOTAL            2.645.667      133.558        333.896    2.737.944.740 |
|____|_________________________________________________________________________|
|  1 | ALBA                55.575        2.574          6.434       52.758.800 |
|  2 | ARAD                46.013        2.467          6.166       50.564.890 |
|  3 | ARGES               88.535        3.696          9.239       75.763.080 |
|  4 | BACAU              120.331        5.399         13.496      110.670.480 |
|  5 | BIHOR               96.232        5.364         13.411      109.971.020 |
|  6 | BISTRITA            52.527        2.552          6.380       52.318.460 |
|  7 | BOTOSANI            96.392        5.680         14.199      116.434.670 |
|  8 | BRASOV              22.045        1.187          2.969       24.342.930 |
|  9 | BRAILA              25.066        1.310          3.274       26.847.210 |
| 10 | BUCURESTI            1.882           61            154        1.258.700 |
| 11 | BUZAU               66.278        3.456          8.640       70.849.230 |
| 12 | CARAS-SEVERIN       38.832        2.000          5.000       41.002.460 |
| 13 | CALARASI            23.806        1.054          2.634       21.601.670 |
| 14 | CLUJ                88.962        4.576         11.440       93.804.720 |
| 15 | CONSTANTA           26.856        1.444          3.609       29.595.440 |
| 16 | COVASNA             26.661        1.171          2.928       24.007.960 |
| 17 | DAMBOVITA           98.988        4.624         11.560       94.791.180 |
| 18 | DOLJ               100.307        6.172         15.430      126.526.410 |
| 19 | GALATI              50.122        2.713          6.782       55.609.940 |
| 20 | GIURGIU             67.422        3.840          9.599       78.715.490 |
| 21 | GORJ                79.285        3.389          8.472       69.468.760 |
| 22 | HARGHITA            57.130        2.416          6.039       49.519.800 |
| 23 | HUNEDOARA           33.727        1.664          4.161       34.121.430 |
| 24 | IALOMITA            11.486          643          1.607       13.179.040 |
| 25 | IASI               126.050        7.116         17.790      145.874.310 |
| 26 | ILFOV               35.016        1.582          3.954       32.424.440 |
| 27 | MARAMURES           84.286        3.190          7.974       65.387.210 |
| 28 | MEHEDINTI           51.347        3.031          7.578       62.135.500 |
| 29 | MURES               77.636        3.981          9.951       81.601.070 |
| 30 | NEAMT               79.579        3.704          9.261       75.941.020 |
| 31 | OLT                 75.046        4.182         10.454       85.722.390 |
| 32 | PRAHOVA             78.425        3.272          8.179       67.068.620 |
| 33 | SATU-MARE           58.383        3.117          7.792       63.893.580 |
| 34 | SALAJ               54.387        3.056          7.641       62.654.560 |
| 35 | SIBIU               40.020        2.605          6.513       53.403.730 |
| 36 | SUCEAVA            105.767        5.608         14.019      114.954.160 |
| 37 | TELEORMAN           75.668        4.341         10.853       88.991.730 |
| 38 | TIMIS               46.305        2.511          6.279       51.484.110 |
| 39 | TULCEA              37.192        1.795          4.487       36.789.710 |
| 40 | VASLUI              68.535        3.739          9.348       76.651.140 |
| 41 | VALCEA              95.287        3.824          9.560       78.388.310 |
| 42 | VRANCEA             82.278        3.456          8.641       70.855.380 |
|____|_________________________________________________________________________|



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 629/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 629 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu