Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 612 din 11 septembrie 2008

privind conducerea, controlul si comunicarea pe durata implementarii Sistemului de Management Informational pentru Situatii de Urgenta - SMISU

ACT EMIS DE: MINISTERUL INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 661 din 22 septembrie 2008



Având în vedere prevederile:

- Legii nr. 389/2004 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă şi a Acordului de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilităţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004, cu modificările si completările ulterioare;

- Acordului de împrumut subsidiar nr. 312/2004 încheiat între Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Administraţiei şi Internelor, referitor la Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă;

- art. 2 alin. 3 lit. (a) şi art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 1.489/2004 privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 7 art. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, aprobată cu modificări prin legea nr. 15/2008,

ministrul internelor si reformei administrative emite următorul ordin:

Art. 1. - In vederea implementării Sistemului de Management Informaţional pentru Situaţii de Urgenţă (SMISU), dezvoltat în cadrul Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă,

a) se stabilesc următoarele roluri:

- beneficiar-Guvernul României, prin Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (MIRA), instituţia responsabilă cu realizarea proiectului şi utilizarea fondurilor;

- utilizator - Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, organism care va utiliza în mod efectiv rezultatele proiectului;

- suport tehnic - Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei - Ministerul Internelor şi Reformei Administrative (DGCTI-MIRA) şi Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), operatori ai infrastructurii de comunicaţii;

furnizor - consorţiul S&T România - SRL şi APD Communications, integrator de sistem care va furniza resursele umane şi expertiza necesară pentru implementarea sistemului;

consultant - consorţiul format din următoarele firme asociate: AAM Management Information Consulting Ltd., Intech AS şi Societatea Comercială „Cabinetul Călin Tatomir" - SRL care oferă asistenţă tehnică echipei de proiect;

b)  se constituie Comitetul de coordonare a implementării SMISU, ca structură interministerială, denumit în continuare CCI, astfel:

• preşedinte: -Victor Paul Dobre - secretar de stat, MIRA, reprezentant, beneficiar;

• membri:

- Ionel Sorinei Vasilca, adjunct tehnic al directorului STS, reprezentant suport tehnic;

- Valentin Oniciu, director adjunct DGCTI-MIRA, reprezentant suport tehnic;

- Vladimir Secară, inspector general Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU), reprezentant utilizator;

- Aurel Bilanici, director Unitatea de management al proiectului (UMP-MIRA), reprezentant beneficiar.

Art. 2. - (1) CCI are următoarele atribuţii:

a) ia măsuri pentru respectarea obiectivelor iniţiale ale proiectului pe durata derulării acestuia şi urmăreşte ducerea la îndeplinire a acestora;

b) se asigură că cerinţele funcţionale specifice ale SMISU au fost definite corect şi că proiectul va furniza rezultatele scontate la nivelul investiţiei făcute;

c) se asigură că propunerile privind proiectul sunt realiste şi vor atinge obiectivele solicitate de către utilizator în cadrul constrângerilor de timp şi de buget fixate de către beneficiar;

d) aprobă planul de proiect avizat în prealabil de echipa de proiect;

e) autorizează orice deviaţie majoră de la planul de proiect aprobat;

f) asigură alocarea necesarului de resurse proiectului;

g) asigură furnizarea serviciilor de comunicaţii şi tehnologia informaţiei, precum şi suportul tehnic necesar în vederea configurării interfeţelor de conectare la serviciile furnizate de DGCTI-MIRA şi, respectiv, STS;

h) controlează bugetul şi resursele alocate proiectului;

i) confirmă oficial finalizarea fiecărei etape a proiectului şi autorizează demararea unei noi etape, după avizarea în prealabil de către echipa de proiect;

j) asigură interfaţa între proiect şi mediul organizaţional extern şi găseşte soluţii de rezolvare a eventualelor conflicte (de interese, de resurse, de priorităţi);

k) mediază conflictele în interiorul proiectului;

l) informează, prin preşedintele CCI, Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă despre stadiul implementării SMISU.

(2) Atribuţiile CCI se realizează în mod informai, fără a fi necesară întrunirea acestuia într-un cadru oficial.

(3) CCI îşi va realiza mandatul prin activităţi de management al excepţiilor, adică se va implica în derularea proiectului numai atunci când planul de proiect aprobat nu mai poate fi respectat şi când este necesară luarea unor decizii strategice privind continuarea proiectului.

(4) CCI ia decizii în plen, în şedinţe convocate de preşedinte ori de câte ori este necesar. Deciziile se adoptă cu majoritate absolută.

(5) Dacă decizia CCI are implicaţii contractuale, atunci ea va fi pusă în practică după ce se va concretiza într-un amendament la contract.

Art. 3. -In scopul constituirii capacităţii tehnice necesare realizării şi implementării SMISU, CCI înfiinţează echipa de proiect, compusă din următorii experţi tehnici:

A.  managerul de proiect

B. echipa de proiect a utilizatorului

C. echipa de suport tehnic a STS

D.  echipa de suport tehnic a DGCTI-MIRA

E. echipa de suport administrativ

A.  managerul de proiect

Organizează resursele beneficiarului, utilizatorului şi a suportului tehnic astfel încât acestea să fie utile proiectului şi să fie disponibile conform necesităţilor planului de proiect. Managerul de proiect are următoarele atribuţii:

a) asigură interfaţa oficială de comunicare a problemelor de zi cu zi între furnizor, beneficiar, utilizator, suport tehnic şi consultant;

b)  asigură controlul proiectului în următoarele domenii: management, asigurarea calităţii şi expertiză tehnică;

c)  acordă asistenţă echipei de proiect a furnizorului în stabilirea contactelor şi face intervenţiile necesare punerii la dispoziţie a informaţiilor necesare;

d) informează CCI în mod regulat asupra evoluţiei proiectului.

B. echipa de proiect a utilizatorului

Echipa este formată din specialişti ai IGSU şi ai ministerelor în care se va instala o replică a sistemului:

(i) coordonator:

- Mihai Gută - IGSU.

Coordonatorul echipei de proiect a utilizatorului are următoarele atribuţii:

a)   asigură alocarea resurselor umane ale utilizatorului necesare proiectului prin coordonarea activităţilor proiectului în care sunt implicaţi membrii echipei de proiect cu activităţile curente ale acestora;

b) asigură interfaţa oficială de comunicare cu reprezentantul utilizatorului în CCI şi managerul de proiect;

c) asigură conservarea şi atingerea obiectivelor utilizatorilor proiectului;

(ii) grupul de suport operaţional este format din:

- Claudiu Bratu - IGSU;

- Sorin Ionită - IGSU;

- Ilie Viorel - IGSU;

- Sorin Slănină - IGSU;

- Marius Alecu - IGSU;

- Alin Maghiar-IGSU;

- Mihai Drăgan - IGSU;

- Ilie Marin -IGSU;

- Rodica Boţîrcă - IGSU;

- Claudiu Zoicaş - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Bihor;

-  Constantin Ganea - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Satu Mare;

- Dr. Mary-Jeanne Adler - Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile;

- Octavian Alaliţei - Ministerul Transporturilor;

- reprezentant al Ministerului Sănătăţii Publice;

- reprezentant al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor.

Grupul de suport operaţional are următoarele atribuţii:

a) furnizează resursele necesare din punctul de vedere al utilizatorilor;

b) se asigură că cerinţele funcţionale au fost definite corect şi complet;

c)  contribuie la definirea şi elaborarea cerinţelor specifice privind dezvoltarea şi implementarea SMISU (SRS);

d) avizează şi propune SRS spre aprobarea CCI;

e)  se asigură că proiectul produce rezultate care răspund cerinţelor utilizatorilor;

f)   participă la elaborarea planului de testare privind acceptanţa operaţională;

g) participă la testarea pentru acceptarea operaţională a sistemului;

h) avizează şi propune spre aprobare CCI acceptanţa operaţională a sistemului.

(iii) grupul de suport tehnic este format din:

- Sorin Slănină -IGSU;

- Rodica Boţîrcă - IGSU;

- Călin Lucaciu - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Bihor;

- Cristian Sodoleanu - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Bistriţa-Năsăud;

- Camelia Adriana Leuca - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului laşi;

- Constantin Alexandru Muscalu - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă al Judeţului Prahova;

- Alexandru Stoica - Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile.

Grupul de suport tehnic are următoarele atribuţii:

a)  avizează Planul de proiect si îl propune spre aprobare CCI;

b) avizează şi propune SRS spre aprobarea CCI;

c) avizează proiectul de infrastructură al sistemului;

d) avizează planurile de instruire, de livrare, de instalare şi de testare;

e) participă la livrarea echipamentelor şi aplicaţiilor software;

f)   participă la instalarea echipamentelor şi aplicaţiilor software;

g)  participă la testarea înainte de punerea în funcţiune a sistemului;

h) avizează şi propune spre aprobare managerului de proiect instalarea sistemului;

i) participă la testarea pentru acceptarea operaţională a sistemului;

j) avizează şi propune spre aprobare managerului de proiect rapoartele întocmite de consultant.

C. echipa de suport tehnic a STS

Echipa este formată din specialişti care vor asigura suportul tehnic necesar în vederea configurării interfeţelor de conectare la serviciile furnizate de STS:

Coordonator:

- Bogdan Daczo Membri:

- Dan Dimofte;

- Eugen Ciutaru;

- Adrian Buciu.

D. echipa de suport tehnic a DGCTI-MIRA

Echipa este formată din specialişti care vor asigura suportul tehnic necesar în vederea asigurării interoperabilităţii cu alte sisteme MIRA, configurării interfeţelor de conectare la serviciile furnizate de Reţeaua de comunicaţii voce date a MIRA(RCVD), precum şi reglementarea aspectelor privind funcţionalităţile sistemului.

Membrii:

-  Horia Dogaru - secretariat tehnic şi aspecte privind funcţionalităţile sistemului;

- Cristian Bălţoi - suport tehnic - reţele comunicaţii de date;

- Adrian Musceleanu - rezervă suport tehnic - reţele comunicaţii de date.

E. echipa de suport administrativ

Echipa asigură asistenţa administrativă şi logistică implementării SMISU şi are ca membrii specialişti de achiziţii, secretariat şi contabilitate-financiardin cadrul UMP-MIRA pe:

- Ion Vlangăr;

- Daniela Popa;

- Claudia Petec.

Art. 4. - Supervizarea activităţilor care urmează a fi derulate în vederea dezvoltării şi implementării SMISU se va efectua de către echipa de proiect.

Art. 5. - Inaintarea rapoartelor la CCI privind stadiul implementării se va efectua de către managerul de proiect.

Art. 6. - Corespondenţa în cadrul proiectului se va purta prin intermediul poştei electronice.

Art. 7. - Documentele elaborate în cadrul proiectului au caracter de confidenţialitate şi se vor utiliza numai în cadrul activităţilor de implementare a proiectului. Accesul la aceste documente este permis numai personalului nominalizat în prezentul ordin.

Art. 8. - CCI şi echipa de proiect îşi încetează atribuţiile şi se dizolvă după finalizarea implementării SMISU.

Art. 9. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 10. - In termen de 15 zile de la emiterea prezentului ordin, instituţiile reprezentate care nu au nominalizat specialişti în cadrul echipei de proiect vor comunica UMP-MIRA persoanele desemnate.

Art. 11. -In vederea asigurării continuităţii reprezentării instituţiilor în cadrul CCI şi echipei de proiect modificările de personal vor fi comunicate UMP-MIRA în termen de 15 zile de la producerea acestora.

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 612/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 612 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu