Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.606 din 16.09.2013

privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare a comisiei naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare
ACT EMIS DE: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 640 din 17 octombrie 2013



SmartCity1

Având în vedere:Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii nr. EN 10.054 din 9 octombrie 2013 şi al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. DG 1.635 din 13 septembrie 2013;

art. 244 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin: Articolul IOrdinul ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare a comisiei naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 923 şi 923 bis din 14 noiembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La anexa nr. 1, articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 1Prezentul regulament se referă la organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale, de Dispozitive Medicale, de Medicamente şi Materiale Sanitare, denumită în continuare Comisia Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări de Sănătate (CNESAS), conform prevederilor art. 244 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, înfiinţată în baza Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 637/241/2006. 2. La anexa nr. 1, articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 2CNESAS este constituită din 8 membri, astfel: 4 reprezentanţi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate: preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, vicepreşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, directorul general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, medicul-şef - director general adjunct al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi 4 reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii. 3. La anexa nr. 1, articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5Numai membrii CNESAS au drept de vot. Cvorumul necesar pentru a lua hotărâri valide este de cel puţin 5 din cei 8 membri ai comisiei, iar hotărârile se adoptă cu votul majorităţii membrilor prezenţi. În caz de balotaj, votul preşedintelui CNESAS este hotărâtor. 4. La anexa nr. 1, după articolul 16 se introduc trei noi articole, articolele 161 , 162 şi 163 , cu următorul cuprins: Articolul 161 Subcomisia Naţională de Evaluare a Unităţilor de Dializă Publice şi Private coordonează comisiile de evaluare a unităţilor de dializă publice şi private de la nivelul caselor de asigurări de sănătate şi soluţionează la cerere litigiile apărute la nivelul acestora. Articolul 162 Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitalicească şi Transport Sanitar coordonează comisiile de evaluare a furnizorilor de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi transport sanitar de la nivelul caselor de asigurări de sănătate şi soluţionează la cerere litigiile apărute la nivelul acestora. Articolul 163 Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive Medicale coordonează comisiile de evaluare a furnizorilor de dispozitive medicale de la nivelul caselor de asigurări de sănătate şi soluţionează la cerere litigiile apărute la nivelul acestora. 5. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1. 6. După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 21, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 2. 7. Anexa nr. 3 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3. 8. După anexa nr. 3 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 31, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 4. 9. Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5. 10. După anexa nr. 4 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 41, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 6. 11. Anexa nr. 33 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 7. 12. Anexele nr. 1-7 la anexa nr. 33 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 8-14. 13. Anexa nr. 34 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 15. 14. Anexele nr. 1-7 la anexa nr. 34 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 16-22. 15. Anexa nr. 35 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 23. 16. Anexele nr. 1-7 la anexa nr. 35 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 24-30. 17. La anexa nr. 36, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru spitalele care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluate prin comisiile judeţene de evaluare a spitalelor sau Comisia de Evaluare a Spitalelor a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a spitalelor şi Comisia de Evaluare a Spitalelor a Municipiului Bucureşti. 18. La anexa nr. 36 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) spitalul care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 3.500 lei, pentru spitalele din mediul urban ce au în structură peste 400 de paturi, respectiv 875 lei pentru spitalele din mediul rural sau 2.500 lei pentru spitalele din mediul urban ce au în structură până la 400 de paturi inclusiv, respectiv 625 lei pentru spitalele din mediul rural. Pentru efectuarea vizitei de evaluare, reprezentantul legal al spitalului face o cerere de evaluare pentru componentele din structura aprobată de Ministerul Sănătăţii, avându-se în vedere în acest sens secţiile spitalului, laboratorul de analize medicale, secţia de radiologie şi imagistică medicală, farmacia cu circuit închis, ambulatoriul integrat al spitalului. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. 19. La anexa nr. 37, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru furnizorii care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluaţi prin comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de îngrijiri medicale la domiciliu sau Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Îngrijiri Medicale la Domiciliu a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de îngrijiri medicale la domiciliu şi Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Îngrijiri Medicale la Domiciliu a Municipiului Bucureşti. 20. La anexa nr. 37 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) sediul/punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri medicale la domiciliu care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 250 lei pentru furnizorul din mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului; 21. La anexa nr. 38, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru farmaciile care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluate prin comisiile judeţene de evaluare a farmaciilor sau Comisia de Evaluare a Farmaciilor a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a farmaciilor şi Comisia de Evaluare a Farmaciilor a Municipiului Bucureşti. 22. La anexa nr. 38 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) farmacia comunitară organizată conform Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, punctul de lucru al societăţii comerciale care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, au obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru farmacia din mediul urban, respectiv 150 lei pentru farmacia din mediul rural; oficina locală de distribuţie care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 100 lei; farmaciile cu circuit închis nu trebuie să facă dovada achitării acestei taxe de evaluare. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. 23. La anexa nr. 39, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru cabinetele de medicină dentară care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluate prin comisiile judeţene de evaluare a cabinetelor de medicină dentară sau Comisia de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a cabinetelor de medicină dentară şi Comisia de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară a Municipiului Bucureşti. 24. La anexa nr. 39 articolul 6, litera a1), se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) cabinetul de medicină dentară care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru cabinetul din mediul urban, respectiv 250 lei pentru cabinetul din mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. 25. La anexa nr. 40, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru furnizorii de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluaţi prin comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală sau Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală şi Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală a Municipiului Bucureşti. 26. La anexa nr. 40 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) furnizorul (sediul/punctul de lucru) de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 2.000 lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 500 lei pentru furnizorul din mediul rural; furnizorii de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală din structura spitalului nu trebuie să facă dovada plăţii taxei de evaluare, dacă furnizează servicii medicale numai în cadrul spitalului. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. 27. La anexa nr. 41, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru furnizorii de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluaţi prin comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator sau Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator şi Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator a Municipiului Bucureşti. 28. La anexa nr. 41 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) furnizorul (sediul/punctul de lucru) de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 2.000 lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 500 lei pentru furnizorul din mediul rural; furnizorii de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator din structura spitalului nu trebuie să facă dovada plăţii taxei de evaluare, dacă furnizează servicii medicale numai în cadrul spitalului. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. 29. La anexa nr. 42, articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Pentru cabinetele medicale de medicină de familie, cabinetele medicale de specialitate, centrele medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi centrele de sănătate care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluate prin comisiile judeţene de evaluare a cabinetelor medicale de medicină de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate sau Comisia de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate a Municipiului Bucureşti, această casă de asigurări de sănătate ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile judeţene de evaluare a cabinetelor medicale de medicină de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate şi Comisia de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate a Municipiului Bucureşti. 30. La anexa nr. 42 articolul 6, litera a1) se modifică şi va avea următorul cuprins: a1) cabinetele medicale de medicină de familie, cabinetele medicale de specialitate, centrele medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi centrele de sănătate (sediul/punctul de lucru) care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, au obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru fiecare cabinet medical din structură aflat în mediul urban, respectiv 250 lei pentru fiecare cabinet medical din structură aflat în mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către casa de asigurări de sănătate care urmează să realizeze activitatea de evaluare, în contul de «Alte venituri» (cod cont 26.36.05.50) deschis la Trezoreria Statului. Articolul IIAnexele nr. 1-30*) fac parte integrantă din prezentul ordin.*) Anexele nr. 1-30 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 640 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome „Monitorul Oficial“, Bucureşti, şos. Panduri nr. 1. Articolul IIIÎn tot cuprinsul ordinului, sintagma „Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului“ se elimină. Articolul IVDirecţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, direcţiilor de sănătate publică şi al caselor de asigurări de sănătate vor aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul VPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Gheorghe-Eugen Nicolăescu Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Cristian-Silviu Buşoi


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 606/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 606 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu