Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 589 din 15 septembrie 2008

privind aprobarea ca linii prioritare pentru subventionarea in anul 2009, de la bugetul de stat, in baza Legii nr. 34/1998, a asociatiilor si fundatiilor, precum si pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Comisiei de evaluare si selectionare si a Grilei de evaluare a asociatiilor si fundatiilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 685 din 7 octombrie 2008



Având în vedere:

- prevederile art. 1 alin. (3) şi ale art. 5 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare;

- prevederile anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 539/2005 pentru aprobarea Nomenclatorului instituţiilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţă socială, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza prevederilor art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2009, de la bugetul de stat, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, a asociaţiilor şi fundaţiilor, a unităţilor de asistenţă socială, aşa cum sunt clasificate în Nomenclatorul instituţiilor de asistenţă socială, pentru următoarele categorii de persoane beneficiare:

a) persoane vârstnice;

b)  persoane tinere care părăsesc sistemul de protecţie a copilului;

c) persoane victime ale violenţei în familie;

d) persoane victime ale traficului de persoane;

e) persoane toxicodependente;

f)  alte persoane aflate în dificultate, respectiv persoane şi familii cu venituri mici;

g) persoane imigrante şi refugiaţi;

h) persoane fără adăpost;

i) persoane cu handicap;

j) copii separaţi sau cu risc de separare de părinţi.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Se aprobă Grila de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă art. 2 şi 3 din Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 763/2007 privind aprobarea ca linii prioritare pentru subvenţionarea în anul 2008, de la bugetul de stat, în baza Legii nr. 34/1998, a asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare şi a Grilei de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 641 din 20 septembrie 2007.

Art. 5. - Direcţia generală incluziune şi asistenţă socială va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al Comisiei de evaluare şi selecţionare

Obiectivul comisiei de evaluare şi selecţionare

Art. 1. - Comisia de evaluare şi selecţionare, denumită în continuare comisie, are ca obiectiv evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării subvenţiilor în temeiul Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, şi al Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, denumite în continuare norme metodologice.

Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile

Art. 2. - (1) Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile începe luni, 3 noiembrie 2008, după perioada de expirare a termenului-limită pentru depunerea documentaţiei în vederea solicitării subvenţiilor, respectiv 31 octombrie 2008, ora 16,30.

(2) Perioada în care comisia evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile încetează la data de 15 decembrie 2008, dată după care comisia predă Direcţiei generale incluziune şi asistenţă socială documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării.

(3) Activitatea secretarului comisiei începe la data înregistrării la registratura generală a Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse a primei documentaţii pentru solicitarea subvenţiei pentru anul 2009.

Atribuţiile comisiei

Art. 3. - Comisia are următoarele atribuţii:

a)  analizează conţinutul documentaţiei depuse de asociaţii sau fundaţii şi verifică respectarea de către acestea a condiţiilor legale pentru acordarea subvenţiilor;

b) solicită direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială au sediul unităţile de asistenţă socială raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data începerii activităţii prevăzute la art. 2 alin. (1);

c) solicită, dacă este cazul, ca raportul prevăzut la lit. b) să fie însoţit de documente justificative pentru susţinerea recomandărilor;

d) evaluează şi selecţionează asociaţiile şi fundaţiile pe baza criteriilor stabilite la art. 6 din normele metodologice şi prevăzute în grila de evaluare;

e) comunică asociaţiilor şi fundaţiilor neselecţionate motivele care au stat la baza luării acestei decizii;

f) propune spre aprobare ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse lista asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi nivelul subvenţiilor ce urmează a fi acordate;

g) comunică, în termen de 5 zile de la data emiterii ordinului ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse prevăzut la art. 9 alin. (1) din normele metodologice, asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate, precum şi direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile nivelul subvenţiilor aprobate;

h) transmite, în vederea încheierii convenţiilor, direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile selectate două exemplare din cererile de solicitare a subvenţiei.

Sarcinile şi responsabilităţile comisiei

Art. 4. - Sarcinile şi responsabilităţile preşedintelui comisiei sunt următoarele:

a)  reprezintă comisia în relaţiile cu conducerea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, direcţiile teritoriale de muncă şi protecţie socială şi asociaţiile şi fundaţiile solicitante de subvenţii;

b) coordonează activitatea membrilor şi a secretarului comisiei;

c) verifică respectarea termenului de depunere a documentaţiei;

d) verifică documentaţia de solicitare a subvenţiei;

e) verifică îndeplinirea de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;

f) evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială;

g) analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei;

h) evaluează asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din normele metodologice;

i) stabileşte numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;

j) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială;

k) participă cu drept de vot la şedinţele de lucru ale comisiei;

l) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 5. - Sarcinile şi responsabilităţile membrilor comisiei sunt următoarele:

a) verifică respectarea termenului de depunere a documentaţiei;

b) verifică documentaţia de solicitare a subvenţiei;

c) verifică îndeplinirea de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate;

d) evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială;

e) analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei;

f) evaluează asociaţiile şi fundaţiile în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din normele metodologice;

g)  stabileşte numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenţiei;

h) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială;

i) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Art. 6. - Sarcinile şi responsabilităţile secretarului comisiei sunt următoarele:

a)  preia de la registratura generală a Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse toate solicitările pentru acordarea de subvenţii pentru anul 2009, le înregistrează în registrul special al comisiei şi le păstrează nedesfăcute până la data la care comisia îşi începe activitatea;

b) organizează şedinţele comisiei, săptămânal sau la solicitarea preşedintelui;

c) întocmeşte şi transmite direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială îşi au sediul unităţile de asistenţă socială adresele prin care se solicită întocmirea raportului privind oportunitatea acordării subvenţiei;

d) întocmeşte şi transmite asociaţiilor şi fundaţiilor comunicările privind rezultatul selecţiei;

e) întocmeşte şi transmite direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile comunicările privind asociaţiile şi fundaţiile selecţionate, însoţite de două exemplare din cererea de solicitare a subvenţiei, în vederea încheierii convenţiei;

f) întocmeşte şi răspunde de evidenţa documentelor emise şi primite de comisie;

g) întocmeşte orice alt document solicitat de preşedintele comisiei în legătură cu activitatea acesteia;

h) păstrează confidenţialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei.

Procedura de lucru a comisiei în vederea evaluării şi selecţionării

Art. 7. - Evaluarea asociaţiilor şi fundaţiilor se realizează pe baza criteriilor prevăzute în normele metodologice şi a grilei de evaluare de către membrii comisiei.

Art. 8. - (1) In cadrul comisiei au drept de vot numai membrii şi preşedintele acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simplă, în şedinţe de lucru colective, convocate o dată pe săptămână.

(2) In cazul în care apar divergenţe în luarea deciziilor, preşedintele comisiei are dreptul de a solicita punctul de vedere al Departamentului de afaceri sociale şi egalitate de şanse, care are caracter consultativ.

Art. 9. - Pe parcursul evaluării, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora eliminate în diferite etape de evaluare.

Art. 10. - La încheierea procesului de evaluare, comisia întocmeşte lista asociaţiilor şi fundaţiilor şi a unităţilor de asistenţă socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte.

Art. 11. -In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie se încadrează în fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse cu această destinaţie, comisia transmite lista prevăzută la art. 10 Direcţiei generale incluziune şi asistenţă socială în vederea întocmirii ordinului prevăzut în art. 9 alin. (1) din normele metodologice.

Art. 12. - (1) In cazul în care sumele ce urmează a fi acordate cu titlu de subvenţie depăşesc fondul prevăzut în bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse cu această destinaţie, comisia va proceda după cum urmează:

a) propune pentru aprobare unităţile de asistenţă socială ale asociaţiilor şi fundaţiilor, în ordinea punctajului obţinut, astfel încât totalul sumelor propuse cu titlu de subvenţie să se încadreze în fondul menţionat;

b) departajează unităţile de asistenţă socială care au obţinut acelaşi punctaj cu punctajul obţinut de ultima unitate de asistenţă socială propusă pentru aprobare.

(2) Departajarea prevăzută la alin. (1) lit. b) se realizează prin aplicarea, în ordine, a următoarelor criterii:

1.  recunoaşterea ca fiind de utilitate publică a asociaţiilor şi fundaţiilor;

2. necesităţile şi priorităţile în domeniul asistenţei sociale ale Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse comunicate de Departamentul de afaceri sociale şi egalitate de şanse, în conformitate cu art. 12 alin. (4) din normele metodologice;

Art. 13. - Listele prevăzute la art. 10 şi 11 cuprind atât numărul de persoane asistate, precum şi suma reprezentând subvenţia propusă a fi acordată unităţilor din cadrul asociaţiilor şi fundaţiilor.

Art. 14. -In termen de 5 zile de la data emiterii ordinului prevăzut la art. 9 alin. (1) din normele metodologice, comisia procedează după cum urmează:

a)  comunică asociaţiilor şi fundaţiilor selecţionate nivelul subvenţiilor aprobate;

b) transmite direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială în a căror rază teritorială îşi au sediul asociaţiile şi fundaţiile două exemplare ale cererii de solicitare a subvenţiei şi o copie a ordinului ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse pentru aprobarea nivelului subvenţiilor, în vederea încheierii convenţiei;

c) solicită direcţiilor teritoriale de muncă şi protecţie socială o copie a convenţiei încheiate.

Dispoziţii finale

Art. 15. - Documentele emise şi primite de comisie se evidenţiază într-un registru special.

Art. 16. - Documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării asociaţiilor şi fundaţiilor, precum şi documentele şi registrul special prevăzute la art. 15 se predau pe bază de proces-verbal Direcţiei generale incluziune şi asistenţă socială, la încheierea activităţii comisiei.

ANEXA Nr. 2

GRILA DE EVALUARE

a asociaţiilor şi fundaţiilor

Denumirea asociaţiei/fundaţiei solicitante.............................................................

Adresa .............................................................................................................

Persoană de contact......................, e-mail...................., telefon/fax....................

Etapa 1

Verificarea respectării termenului de depunere a documentaţiei

Nr./data înregistrării la Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse:

Rezultatul etapei1:

Documentaţia a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare continuă

Documentaţia nu a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare este sistat

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

1 Se bifează.

Etapa 2

Verificarea componenţei documentaţiei de solicitare a subvenţiei

Tipul documentului

Rezultatul verificării2

Observatii 3

DA

NU

a)

Cererea de solicitare a subvenţiei, conform modelului prevăzut în anexa nr.1 la normele metodologice

b)

Raportul privind activitatea asociaţiei/fundaţiei în domeniul asistenţei sociale în ultimele 12 luni calendaristice

c)

Dovada dreptului de a acorda servicii sociale, respectiv certificatul de acreditare (şi, după caz, licenţa de funcţionare şi alte documente care dovedesc dreptul asociaţiei sau fundaţiei de a acorda servicii sociale)

d)

Dovada dobândirii personalităţii juridice

e)

Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la direcţia finanţelor publice judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, sau la administraţia financiară municipală, respectiva municipiului Bucureşti

f)

Balanţa contabilă de verificare la data de 30 septembrie a anului curent

g)

Dovada privind bonitatea asociaţiei/fundaţiei emisă de banca unde are deschis contul

h)

Dovada privind situaţia juridică a sediului unităţii de asistenţă socială4

i)

Autorizaţia sanitară de funcţionare a unităţii de asistenţă socială pe anul curent, potrivit legislaţiei în vigoare5

Rezultatul etapei:

Procesul de evaluare continuă pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Documentaţia este incompletă, procesul de evaluare este sistat pentru următoarele unităţi de asistenţă socială:

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 3

Verificarea îndeplinirii de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate

Condiţia

Documentul analizat

Rezultatul verificării6

Observaţii7

DA

NU

1. Este persoană juridică română de drept privat fără scop patrimonial, constituită şi acreditată sau licenţiată să acorde servicii sociale, potrivit legii

Certificatul de acreditare/ Licenţa de funcţionare

2. Are activitate de asistenţă socială care se adresează unor persoane asistate din mai multe judeţe

Cap. II pct. 4 din cererea de solicitare

Pct. 5 din Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială

3. Acordă de cel puţin 12 luni servicii de asistenţă socială

Raportul de activitate pe ultimele 12 luni şi ultimul bilanţ contabil

2 Se bifează.

3 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

4 Se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul. 5 Se elimină unitatea de asistenţă socială pentru care nu este prezentat documentul.

6 Se bifează.

7 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

Rezultatul etapei8:

Asociaţia/Fundaţia îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare continuă

Asociaţia/Fundaţia nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare este sistat

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 4

Evaluarea îndeplinirii condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate.

Unitatea de asistenţă socială....................., sediul................................................

Numărul de beneficiari pentru care se solicită subvenţia..............................

Condiţia

Documentul analizat

Rezultatul verificării9

Observaţii10

DA

NU

1. Se încadrează în liniile de subvenţionare prioritare în domeniul asistenţei sociale

Fişa tehnică

2. Activitatea de asistenţă socială se desfăşoară într-un spaţiu adecvat sau la domiciliul persoanelor asistate

3. In acordarea serviciilor sunt respectate standardele generale de calitate

4. Pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială sunt utilizate şi alte resurse

Fişa tehnică şi bugetul unităţii de asistenţă socială

Rezultatul etapei11:

Serviciile de asistenţă socială sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale; se solicită Direcţiei Teritoriale de Muncă şi Protecţie Socială.........................raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei

Serviciile de asistenţă socială nu sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale, nu se solicită raportul privind oportunitatea acordării subvenţiei

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 5

Rezultatul raportului de oportunitate12

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate.

Raportul de oportunitate este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare continuă

Raportul de oportunitate nu este favorabil acordării subvenţiei, procesul de evaluare este sistat

8 Se bifează.

9 Se bifează.

10 Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU.

11  Se bifează.

12 Se bifează.

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 6

Evaluarea în conformitate cu criteriile prevăzute la art. 6 din normele metodologice13

Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate.

6.1. Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Justificarea unităţii de asistenţă socială este prezentată cu respectarea pct. 3 din „Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială"

2

2. Concordanţa dintre necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii şi serviciile de asistenţă socială acordate în unitatea de asistenţă socială

5

3. Insuficienţa altor furnizori de servicii de asistenţă socială în comunitate

3

TOTAL

10

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundaţie

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială acordate în raport cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundaţie

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.3. Resurse materiale şi umane adecvate tipurilor de servicii de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Amenajarea spaţiului este corespunzătoare tipului de serviciu acordat (suprafaţă, mobilier etc.)

5

2. Există dotările necesare funcţionării unităţii de asistenţă socială, în funcţie de serviciul acordat   (echipamente, mijloace de transport, mijloace de comunicare etc.)

10

3. Structura personalului care acordă servicii este adecvată ca dimensiune şi competenţe

(Se analizează datele prezentate în fişa tehnică faţă de structura orientativă de personal în unităţile de asistenţă socială, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 539/2005, cu modificările şi completările ulterioare.)

15

TOTAL

30

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

13 Evaluarea se realizează prin acordarea unui punctaj pentru fiecare indicator, obţinut prin media punctajului acordat de către fiecare membru.

6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

Nivelul raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

6.5. Experienţa unităţii de asistenţă socială în domeniul serviciilor de asistenţă socială

Indicatori

Punctaj maxim

Punctaj acordat

1. Persoanele asistate sunt selecţionate pe baza unor criterii corespunzătoare serviciilor acordate

4

2. Sunt utilizate instrumente de lucru standardizate (anchete sociale,

planificare de caz, planul individualizat pentru acordarea serviciilor, fişă de evaluare etc.)

7

3. Există o procedură prin care persoanele asistate îşi pot exprima nemulţumirile privind serviciile primite

3

4. Există o procedură de evaluare internă a serviciilor acordate

6

TOTAL

20

SEMNĂTURA

MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU

REZULTATUL APLICĂRII CRITERIILOR DE EVALUARE

Nr. crt.

Criteriul

Punctaj acordat

6.1.

Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii

6.2.

Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate

6.3.

Resurse materiale şi umane adecvate tipurilor de servicii de asistenţă socială

6.4.

Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială

6.5.

Experienţa unităţii de asistenţă socială în domeniul serviciilor de asistenţă socială

PUNCTAJ FINAL

Membrii comisiei (numele şi prenumele)

Semnătura

Data

Etapa 7

Stabilirea numărului mediu lunar de persoane asistate în unitatea de asistenţă socială pentru care se propune acordarea subvenţiei

Număr

1. Numărul de persoane pentru care asociaţia/fundaţia solicită subvenţia

2. Numărul de persoane prevăzut în Autorizaţia sanitară14

3. Numărul de persoane propuse în Raportul de oportunitate

PROPUNEREA COMISIEI

Justificarea propunerii comisiei:

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

Etapa 8

Stabilirea sumei reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială

Suma

1. Subvenţia solicitată de asociaţie/fundaţie (lei/an)

2. Subvenţia propusă în raportul de oportunitate (lei/an)

PROPUNEREA COMISIEI

(lei/persoană/lună)

(lei/an)

Justificarea propunerii comisiei:

........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ .......................................................

Membrii comisiei

(numele şi prenumele)

Semnătura

Data

14 Dacă este cazul.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 589/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 589 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu