Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 552 din 14 aprilie 2005

pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de autorizare si efectuare a transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 1.842/2001, cu modificarile si completarile ulterioare

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 341 din 21 aprilie 2005


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 12 lit. i) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 4 alin. (3) lit. m), o) si p) din Ordonanta Guvernului nr. 44/1997 privind transporturile rutiere, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2000, cu modificarile ulterioare, precum si ale art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul transporturilor, constructiilor si turismului emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Normele metodologice de autorizare si efectuare a transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 1.842/2001, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 58 din 28 ianuarie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    (1) Vizarea anuala a licentei de transport rutier public sau a licentei de transport rutier in interes propriu, precum si, dupa caz, a exemplarelor de serviciu ale acestora este conditionata de mentinerea valabilitatii documentelor care au stat la baza eliberarii acestora.
    (2) In cazul in care documentele care au stat la baza eliberarii licentei de transport rutier sunt in termen de valabilitate si nu prezinta modificari, nu mai este necesara prezentarea acestora cu ocazia vizarii anuale a licentei de transport rutier, deoarece continutul acestora se regaseste in baza de date a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. In acest caz vizarea licentei de transport rutier se face doar pe baza unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului de transport rutier, prin care se confirma lipsa modificarilor in documentele care au stat la baza acordarii licentei.
    (3) Verificarea de fond a activitatii operatorului de transport rutier se face o data la doi ani, cu ocazia vizarii licentei de transport rutier."
    2. Alineatele (2) si (4) ale articolului 10 vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Licenta de transport rutier public sau licenta de transport rutier in interes propriu se suspenda de agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta.
    .........................................................................
    (4) Perioadele de suspendare sunt:
    - o luna, in cazul primei suspendari;
    - 3 luni, la a doua suspendare."
    3. Alineatul (1) al articolului 11 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 11
    (1) Anularea licentei de transport rutier public sau a licentei de transport rutier in interes propriu se efectueaza de catre agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta, in urmatoarele cazuri:
    a) dupa a doua suspendare;
    b) cand vehiculele din administrarea operatorului de transport rutier sunt utilizate la transportul de produse de contrabanda, droguri, arme si munitii, materiale radioactive, la treceri ilegale de persoane peste frontiera, din vina dovedita a administratorului acestuia sau a persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier;
    c) in cazurile de accidente rutiere grave, soldate cu victime omenesti sau cu deteriorarea grava a mediului inconjurator, datorate nerespectarii de catre operatorul de transport rutier a normelor legale de organizare si desfasurare a activitatii sau a normelor tehnice de intretinere a vehiculelor din administrarea sa;
    d) cand se constata falsificarea documentelor de transport de catre administratorul operatorului de transport rutier sau de catre persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier si utilizarea lor la efectuarea transporturilor;
    e) cand se constata ca operatorul de transport rutier a obtinut licenta de transport rutier public sau licenta de transport rutier in interes propriu in baza unor documente falsificate sau ca urmare a prezentarii unor date eronate;
    f) cand se constata ca declaratia pe propria raspundere prevazuta la art. 9 alin. (2) nu corespunde realitatii."
    4. La articolul 11, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
    "(4) In cazul in care operatorul de transport rutier isi inceteaza activitatea de transport rutier sau agentul economic se desfiinteaza, acesta va preda licenta de transport rutier, in termen de 15 zile, la agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta, iar pozitia din Registrul operatorilor de transport rutier se radiaza."
    5. Alineatele (2) si (4) ale articolului 14 vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Autorizatia de transport rutier in interes propriu se suspenda de catre agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta.
    .........................................................................
    (4) Perioadele de suspendare sunt:
    - o luna, in cazul primei suspendari;
    - 3 luni, la a doua suspendare."
    6. Alineatul (1) al articolului 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    (1) Anularea autorizatiei de transport rutier in interes propriu se efectueaza de catre agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta, in urmatoarele cazuri:
    a) dupa a doua suspendare;
    b) cand vehiculele din administrarea operatorului de transport rutier sunt utilizate la transportul de produse de contrabanda, droguri, arme si munitii sau materiale radioactive, din vina dovedita a administratorului acestuia sau a persoanei desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier;
    c) in cazurile de accidente rutiere grave, soldate cu victime omenesti sau cu deteriorarea grava a mediului inconjurator, datorate nerespectarii de catre operatorul de transport rutier a normelor legale de organizare si desfasurare a activitatii sau a normelor tehnice de intretinere a vehiculelor din administrarea sa;
    d) cand se constata falsificarea documentelor de transport de catre administratorul operatorului de transport rutier sau de catre persoana desemnata sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier si utilizarea lor la efectuarea transporturilor;
    e) cand se constata ca operatorul de transport rutier a obtinut autorizatia de transport rutier in interes propriu in baza unor documente falsificate sau ca urmare a prezentarii unor date eronate;
    f) cand se constata ca declaratia pe propria raspundere prevazuta la art. 9 alin. (2) nu corespunde realitatii."
    7. La articolul 15, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmatorul cuprins:
    "(4) In cazul in care operatorul de transport rutier isi inceteaza activitatea de transport rutier sau agentul economic se desfiinteaza, acesta va preda autorizatia de transport rutier, in termen de 15 zile, la agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. emitenta, iar pozitia din Registrul operatorilor de transport rutier se radiaza."
    8. Alineatul (2) al articolului 19 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) Masura suspendarii sau anularii se aplica de catre agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. care a emis licenta de executie pentru activitati conexe transportului rutier."
    9. La capitolul III, titlul B, subtitlul B1, se introduce un nou articol, articolul 27^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 27^1
    Transportul rutier public de persoane prin servicii regulate, servicii regulate speciale si transportul rutier de persoane prin servicii ocazionale se efectueaza numai cu autocare, autobuze sau microbuze, pe baza documentelor specifice corespunzatoare acestor tipuri de transport rutier."
    10. Alineatul (1) al articolului 29 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 29
    (1) Programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic national cuprinde:
    a) programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean;
    b) programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean intre doua judete limitrofe;
    c) programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov;
    d) programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean."
    11. Alineatele (1), (3), (4) si (6) ale articolului 30 vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 30
    (1) Programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic national se intocmeste pe o perioada de 3 ani de catre Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R., pe baza analizarii solicitarilor consiliilor judetene si ale Consiliului General al Municipiului Bucuresti, care vor comunica punctele de imbarcare/debarcare, altele decat autogarile, ale operatorilor de transport rutier, si pe baza programului de transport rutier de persoane prin servicii regulate deja existent, cu obligativitatea consultarii organizatiilor patronale reprezentative din domeniul transporturilor rutiere, si se aproba:
    a) pentru traseele judetene, de catre consiliul judetean respectiv;
    b) pentru traseele interjudetene intre doua judete limitrofe, de catre consiliile judetene respective;
    c) pentru traseele intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Consiliul Judetean Ilfov;
    d) pentru traseele interjudetene, de catre Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R.
    .........................................................................
    (3) Programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic national poate fi suplimentat, in perioada de valabilitate, cu noi curse pentru traseele deja existente, in urmatoarele cazuri:
    a) pentru traseele judetene, precum si pentru traseele situate intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, numai la cererea detinatorului de licenta de executie pentru traseu aferenta traseului respectiv;
    b) pentru traseele interjudetene si interjudetene limitrofe, numai in urmatoarele conditii:
    - cursa solicitata este intre doua curse consecutive, atat pe tur, cat si pe retur, ale aceluiasi operator de transport rutier;
    - cursa solicitata este pe un traseu acoperit cu o singura cursa atribuita deja operatorului de transport rutier solicitant;
    - cursa solicitata este pe un traseu unde mai multi operatori de transport efectueaza curse de transport de persoane prin servicii regulate, solicitantul fiind unul din respectivii operatori de transport rutier care a primit in prealabil acordul celorlalti operatori de transport rutier.
    (4) In perioada de valabilitate a programului de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, interjudetean intre doua judete limitrofe, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. poate include noi trasee, cu conditia ca aceste trasee sa nu se suprapuna cu alte trasee deja existente, pe baza solicitarilor consiliilor judetene sau ale Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Traseele incluse de Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. in programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, interjudetean intre doua judete limitrofe, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov vor fi aprobate de consiliile judetene sau, dupa caz, de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si vor fi oferite public.
    .........................................................................
    (6) Traseele sau cursele din programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic national, ramase nesolicitate, vor fi oferite public de Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R., in termen de 60 de zile de la data atribuirii, procedura de atribuire a acestora fiind aceeasi cu procedura initiala de atribuire."
    12. Alineatele (2), (3) si (4) ale articolului 32 vor avea urmatorul cuprins:
    "(2) Transportul rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov se efectueaza pe baza licentelor de executie pentru traseu, eliberate intr-un numar egal cu numarul de autovehicule necesare pentru efectuarea traseului, ale caror caiete de sarcini cuprind toate cursele aferente traseului respectiv, prevazute in programul de transport aferent.
    (3) Transportul rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean si interjudetean intre doua judete limitrofe se efectueaza pe baza licentei de executie pentru traseu atribuite pentru fiecare cursa, caietul de sarcini al acesteia cuprinzand toate cursele atribuite unui operator de transport rutier pentru traseul respectiv.
    (4) Pentru efectuarea transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov operatorii de transport rutier se pot asocia in vederea asigurarii parcului necesar de autovehicule active si de rezerva, pentru efectuarea tuturor curselor aferente unui traseu sau unei grupe de trasee din programul de transport. In situatia in care licenta de executie pentru traseu se atribuie unei asociatii de operatori de transport rutier, membrii acesteia vor prezenta agentiei teritoriale a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R., in termen de 10 zile de la atribuire, turnusul dupa care se vor efectua cursele. Neprezentarea turnusului in termenul stabilit duce la pierderea licentei de executie pentru traseu, aceasta fiind atribuita, in ordinea punctajului, urmatorului solicitant rezultat in urma procedurii de atribuire."
    13. Dupa alineatul (3) al articolului 32 se introduce un nou alineat, alineatul (3^1), cu urmatorul cuprins:
    "(3^1) In cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic international, caietul de sarcini al licentei de executie pentru traseu cuprinde toate cursele necesare pentru acoperirea traseului respectiv."
    14. Alineatele (1) si (2) ale articolului 33 vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 33
    (1) In vederea efectuarii transportului rutier de persoane prin servicii regulate, licenta de executie pentru traseu se atribuie solicitantului, care poate fi:
    - un operator de transport rutier sau o asociatie de operatori de transport rutier, in cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov.
    - un operator de transport rutier, in cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean sau interjudetean intre doua judete limitrofe.
    (2) In situatia in care pentru obtinerea licentei de executie pentru un traseu sau a licentei de executie pentru traseu pentru una sau mai multe curse aferente aceluiasi traseu exista mai multi solicitanti care indeplinesc conditiile cerute, atribuirea se face pe baza de punctaj, solicitantului care intruneste punctajul cel mai mare atribuindu-i-se licenta de executie pentru traseu pentru traseul sau cursele solicitate."
    15. Dupa alineatul (4) al articolului 34 se introduc doua noi alineate, alineatele (5) si (6), care vor avea urmatorul cuprins:
    "(5) Autovehiculul utilizat ca rezerva trebuie sa fie de acelasi tip (autobuz/microbuz) cu autovehiculele cu care se vor efectua cursa, traseul sau grupa de trasee si poate fi nominalizat ca rezerva pe toate cursele/traseele solicitate de catre operatorul de transport rutier/asociatia de operatori de transport rutier, indiferent de programul de transport din care fac parte cursele/traseele respective.
    (6) In cazul in care operatorul de transport rutier/asociatia de operatori de transport rutier solicita curse/trasee pentru care sunt prevazute ambele tipuri de autovehicule (autobuz/microbuz), acesta trebuie sa detina ca autovehicule de rezerva cate unul din fiecare tip."
    16. Articolul 34^2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 34^2
    (1) In cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, o licenta de executie pentru traseu se poate solicita daca:
    - operatorul de transport rutier public are in localitatea cap de traseu din care este prevazuta plecarea curselor pe traseul respectiv sau, in cazul grupelor de trasee, pentru fiecare dintre traseele care compun grupa de trasee sediul, o filiala, o sucursala sau un punct de lucru.
    - unul dintre membrii asociati, in cazul asociatiilor de operatori de transport rutier public, are in localitatea cap de traseu din care este prevazuta plecarea curselor pe traseul respectiv sau, in cazul grupelor de trasee, pentru fiecare dintre traseele care compun grupa de trasee sediul, o filiala, o sucursala sau un punct de lucru.
    (2) In cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, o licenta de executie pentru traseu se poate solicita daca:
    - operatorul de transport rutier public are sediul sau detine exemplar de serviciu al licentei de transport rutier public in una dintre localitatile cap de traseu;
    - unul dintre membrii asociati, in cazul asociatiilor de operatori de transport rutier public, are sediul sau detine exemplar de serviciu al licentei de transport rutier public in una dintre localitatile cap de traseu;
    (3) In cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean si interjudetean intre doua judete limitrofe, o licenta de executie pentru traseu se poate solicita daca operatorul de transport rutier public are sediul sau detine exemplar de serviciu al licentei de transport rutier public in una dintre localitatile cap de traseu."
    17. Litera b) a alineatului (1) al articolului 41 va avea urmatorul cuprins:
    "b) in cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic interjudetean, inclusiv intre doua judete limitrofe, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov de catre:
    - agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. in a carei raza se afla localitatea cap de traseu de plecare in cursa, daca operatorul de transport rutier public are sediul in acel judet;
    - agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. in a carei raza se afla localitatea cap de traseu de plecare in cursa, daca operatorul de transport rutier public are deschis in acel judet un punct de lucru, o filiala sau o sucursala pentru care a obtinut exemplar de serviciu al licentei de transport rutier public si nu isi are sediul in unul dintre cele doua judete in care se gasesc capetele de traseu;
    - agentia teritoriala a Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. in a carei raza se afla localitatea cap de traseu de plecare (tur) in cursa, daca operatorul de transport rutier public detine exemplare de serviciu ale licentei de transport rutier public in ambele judete in care se gasesc capetele de traseu;"
    18. Alineatele (1) si (2) ale articolului 69 vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 69
    (1) Data la care se desfasoara sedinta de atribuire a licentelor de executie pentru traseu in cazul transportului rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean, interjudetean, interjudetean intre doua judete limitrofe si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, precum si data-limita de inregistrare a solicitarii se stabilesc de Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. si se comunica operatorilor de transport rutier public, cu cel putin 60 de zile inainte, prin afisare la sediile agentiilor teritoriale ale Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R.
    (2) In cazul in care programul de transport rutier de persoane prin servicii regulate in trafic judetean si interjudetean intre doua judete limitrofe, precum si intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov nu a fost aprobat de consiliul judetean pana la data solicitata de Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. prin agentiile sale teritoriale, se considera ca acesta nu a fost acceptat si va ramane in vigoare vechiul program."
    19. Alineatul (2) al articolului 71 va avea urmatorul cuprins:
    "(2) In conditiile in care capacitatea autogarilor este depasita (numar de plecari/sosiri, stationari la peron), precum si in cazul traseelor in trafic judetean si interjudetean intre doua judete limitrofe, inclusiv intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov, pentru care sunt prevazute in caietul de sarcini mai mult de 15 curse zilnic, Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. solicita consiliilor locale, respectiv Consiliului General al Municipiului Bucuresti, amplasarea capetelor de traseu si/sau a opririlor in tranzit in alte puncte de imbarcare/debarcare care indeplinesc conditiile minime de siguranta rutiera si de confort."
    20. Anexele nr. 11.a) si 11.b) la normele metodologice se inlocuiesc cu anexele nr. 1 - 2 care fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

           Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
                              Gheorghe Dobre

    ANEXA 1
    [Anexa nr. 11.a) la normele metodologice]

                               CRITERIILE
de evaluare si punctajele care se acorda in cazul atribuirii curselor in trafic interjudetean, inclusiv intre doua judete limitrofe (inclusiv intre municipiul Bucuresti si judetul Ilfov) si a traseelor in trafic judetean

    1. Vechimea parcului de autovehicule:
    - Anul de fabricatie (AF) este acelasi cu anul atribuirii (AA) - 18 puncte;
    - AF = AA - 1          - 18 puncte;
    - AF = AA - 2          - 16 puncte;
    - AF = AA - 3          - 14 puncte;
    - AF = AA - 4          - 12 puncte;
    - AF = AA - 5          - 10 puncte;
    - AF = AA - 6          -  9 puncte;
    - AF = AA - 7          -  8 puncte;
    - AF = AA - 8          -  3 puncte;
    - AF = AA - 9          -  2 puncte;
    - AF = AA - 10         -  1 punct.
    2. In functie de structura parcului de autovehicule utilizat pentru executarea acelei curse sau traseu, se acorda:
    - 10 puncte pentru fiecare autovehicul aflat in proprietate sau detinut cu contract de leasing;
    - 3 puncte pentru fiecare autovehicul detinut cu contract de inchiriere.
    3. Daca operatorul de transport rutier a detinut in mod neintrerupt licenta de executie pentru traseu sau grupa de trasee pe acel traseu:
    - 5 ani sau mai mult                     - 15 puncte;
    - intre 4 si 5 ani                       - 13 puncte;
    - intre 3 si 4 ani                       - 11 puncte;
    - intre 2 si 3 ani                       - 9 puncte;
    - intre 1 si 2 ani                       - 7 puncte;
    - 6 luni inclusiv, dar mai putin de 1 an - 2 puncte.
    Nu se acorda puncte pentru executarea de transport de persoane prin servicii regulate speciale. Pentru traseele pe care s-au efectuat curse care nu au un caracter permanent pe tot cuprinsul anului, vechimea neintrerupta pe aceste trasee se calculeaza identic. In aceasta situatie vechimea neintrerupta calculata este valabila numai pentru cursele cu caracter sezonier si nu se ia in considerare pentru cursele cu caracter permanent. De asemenea, vechimea neintrerupta calculata pentru traseu pentru cursele cu caracter permanent nu este valabila pentru cursele cu caracter sezonier.
    4. Gradul de confort al autovehiculelor, respectiv autobuze sau microbuze, clasificate pe:
    - stele:          - 5 puncte;
    - categorii I     - 5 puncte;
                II    - 3 puncte;
                III   - 1 punct;
                IV    - 0 puncte.

    ANEXA 2
    [Anexa nr. 11.b) la normele metodologice]

                          METODOLOGIA DE PUNCTARE

    1. La criteriul nr. 1 din anexa nr. 11.a) se acorda puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului, cumulandu-se punctele, fara a se lua in calcul autovehiculul sau autovehiculele de rezerva. Punctele se cumuleaza si apoi se face media aritmetica. Numarul de ani se stabileste in functie de anul fabricatiei inscris in certificatul de inmatriculare sau in cartea de identitate a autovehiculului, fara a se lua in considerare luna din an.
    2. La criteriul nr. 2 din anexa nr. 11.a) se acorda puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului, fara a se lua in calcul autovehiculul sau autovehiculele de rezerva. Punctele se cumuleaza si apoi se face media aritmetica.
    3. La acordarea punctelor in functie de criteriul nr. 3 din anexa nr. 11.a) se procedeaza astfel:
    a) La acordarea punctelor pentru vechimea pe traseu sau pe grupa de trasee se vor lua in consideratie ziua, luna si anul de cand operatorul de transport rutier a detinut licenta de executie pentru traseul sau grupa de trasee respectiva. Aceeasi modalitate de stabilire a vechimii pe traseu sau grupa de trasee se aplica si in cazul in care operatorul de transport rutier a facut parte dintr-o asociatie de operatori de transport rutier care a detinut licenta de executie pentru traseul sau pentru grupa de trasee in cauza.
    b) In cazul asociatiilor de operatori de transport rutier, cu sau fara personalitate juridica, fiecarui membru asociat i se acorda punctajul in functie de numarul de autovehicule cu care participa in cadrul asociatiei si de vechimea pe care membrul asociat o are pe traseu sau pe grupa de trasee respectiva.
    Exemplu:
    A) In cazul solicitarii unui traseu:
    Asociatia de operatori de transport este formata din 3 membri - A, B si C - care participa in cadrul asociatiei cu autovehicule, astfel: A cu 5 autovehicule, B cu 3 autovehicule si C cu 2 autovehicule.
    Vechimea neintrerupta pe traseu a membrilor asociati este: A - intre 5 si 6 ani; B - intre 3 si 4 ani; C - 3 luni.
    Punctajul pe care membrii asociati il obtin pe traseul respectiv, conform criteriului 3, este:
    A = 15 x 5 : 10 = 7,5 puncte;
    B = 11 x 3 : 10 = 3,3 puncte;
    C = 0 x 2 : 10 = 0 puncte.
    Punctajul asociatiei se calculeaza, in cazul exemplului prezentat, A + B + C = 10,8 puncte.
    B) In cazul solicitarii unei grupe de trasee:
    Grupa de trasee cuprinde 2 trasee X si Y.
    Asociatia de operatori de transport este formata din 2 membri - A si B - care participa in cadrul asociatiei cu autovehicule, astfel: A cu 5 autovehicule, B cu 3 autovehicule.
    Vechimea pe traseu a membrilor asociati este de:
    A - pe traseul X, intre 5 si 6 ani, iar pe traseul Y nu are vechime;
    B - pe traseul X, intre 1 si 2 ani, iar pe Y, intre 3 si 4 ani;
    Punctajul pe care membrii asociati il obtin pentru grupa de trasee, conform criteriului 3, este:
    A = (15 + 0) x 5 : 8 = 9,38 puncte;
    B = (7 + 11) x 3 : 8 = 6,75 puncte.
    Punctajul obtinut de asociatie pe grupa de trasee, conform criteriului 3, este calculat ca medie aritmetica a punctajelor obtinute de membrii asociati si va fi, in cazul exemplului prezentat, 16,13 puncte : 2 = 8,06 puncte.
    c) Pentru traseele pe care se efectueaza curse care nu au un caracter permanent pe tot cuprinsul anului, vechimea se calculeaza astfel: 1 sezon = 1 an.
    4. La criteriul nr. 4 din anexa nr. 11.a) se acorda puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului, fara a se lua in calcul autovehiculul sau autovehiculele de rezerva. Punctele se cumuleaza si apoi se face media aritmetica.
    5. Punctajul obtinut pentru fiecare dintre criteriile de evaluare mentionate in anexa nr. 11.a) se cumuleaza, obtinandu se punctajul general.
    6. In caz de egalitate de puncte la punctajul general, licenta de executie pentru traseu sau grupa de trasee se atribuie operatorului de transport rutier sau asociatiei de operatori de transport rutier care a obtinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 3 din anexa nr. 11.a), iar in cazul in care egalitatea se mentine, operatorului de transport rutier sau asociatiei de operatori de transport rutier care a obtinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 1 din anexa nr. 11.a) sau, in cazul in care egalitatea se mentine, operatorului de transport rutier sau asociatiei de operatori de transport rutier care a obtinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 2 din anexa nr. 11.a). In cazul in care egalitatea se mentine, licenta de executie pentru traseu sau grupa de trasee se acorda in mod echitabil solicitantilor.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 552/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 552 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 552/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu