Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.466 din 17.04.2014

privind publicarea acceptării amendamentelor la Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.355(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 329 din 06 mai 2014



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. X paragraful 3 din Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC), ratificată de România prin Decretul Consiliului de Stat nr. 92/1975, precum şi ale art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 2 pct. 20 şi art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 24/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul 1Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.355(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la 1 iulie 2014. Ministrul transporturilor, Dan-Coman Şova
ANEXĂREZOLUŢIA MSC.355(92) (adoptată la 21 iunie 2013) Amendamente la Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC) Comitetul de siguranţă maritimă, amintind articolul 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului, notând articolul X din Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (denumită în continuare Convenţia) referitor la procedura specială de amendare a anexelor la Convenţie, luând în considerare, la cea de-a nouăzeci şi doua sesiune a sa, amendamentele propuse la Convenţie în conformitate cu procedura stabilită la paragrafele 1 şi 2 din articolul X al Convenţiei, 1. adoptă amendamentele la anexele la Convenţie, al căror text este prezentat în anexa la prezenta rezoluţie; 2. stabileşte, în conformitate cu paragraful 3 al articolului X din Convenţie, că amendamentele menţionate vor intra în vigoare la 1 iulie 2014, cu excepţia cazului în care, înainte de 1 ianuarie 2014, cinci sau mai multe părţi contractante la Convenţie notifică secretarului general obiecţiile lor la amendamente; 3. solicită secretarului general, în conformitate cu paragraful 2 al articolului X din Convenţie, să transmită tuturor părţilor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă, în vederea acceptării lor; 4. solicită, de asemenea, secretarului general să informeze toate părţile contractante şi toţi membrii Organizaţiei asupra oricăror cereri şi comunicări făcute în conformitate cu articolul X din Convenţie şi asupra datei la care amendamentele intră în vigoare. ANEXĂla Rezoluţia MSC.355(92) AMENDAMENTE la Convenţia internaţională din 1972 pentru securitatea containerelor (CSC) ANEXA IReguli pentru încercarea, inspectarea, acceptarea şi întreţinerea containerelor Capitolul IReguli comune tuturor sistemelor de acceptare 1 După titlul capitolului I se introduce următorul text: Prevederi generale În scopul prezentei anexe se aplică următoarele definiţii: Litera g înseamnă acceleraţia gravitaţională standard, egală cu 9,8 m/s2. Cuvântul «sarcină», atunci când este utilizat pentru a descrie o cantitate fizică care se poate exprima în unităţi, semnifică masă. Masa brută maximă de serviciu sau R înseamnă masa totală maximă admisibilă a containerului şi a încărcăturii sale. Litera R se exprimă în unităţi de masă. Atunci când în anexe se face referire la forţe gravitaţionale derivate din această valoare, acea forţă, care este o forţă de inerţie, se indică prin Rg. Sarcina utilă maximă admisibilă sau P înseamnă diferenţa dintre masa brută maximă de serviciu şi tară. Litera P se exprimă în unităţi de masă. Dacă în anexe se face referire la forţe gravitaţionale derivate din această valoare, acea forţă, care este o forţă de inerţie, se indică prin Pg. Tara înseamnă masa containerului gol, inclusiv accesoriile permanent fixate. Regula 1 - Plăcuţa pentru aprobarea de securitate 2 Subparagraful 1(b) al regulii 1 se modifică după cum urmează: (b) Pe fiecare container toate marcajele indicând masa brută maximă de serviciu trebuie să corespundă cu informaţiile privind masa brută maximă de serviciu înscrise pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate. 3 Subparagraful 2(a) se modifică după cum urmează: (a) Plăcuţa trebuie să conţină următoarele informaţii, redactate cel puţin în limba engleză sau franceză: APROBARE DE SECURITATE CSC Ţara de acceptare şi indicativul acceptării Data fabricaţiei (luna şi anul) Numărul de identificare al containerului dat de către fabricant sau, în cazul containerelor existente la care acest număr nu se cunoaşte, numărul atribuit de către Administraţie Masa brută maximă de serviciu (kg şi lbs) Sarcina admisibilă la stivuire pentru 1,8 g (kg şi lbs) Forţa de încercare la rigiditate transversală (newtoni) 4 La sfârşitul paragrafului 3 se adaugă un nou text după cum urmează: , la data următoarei examinări planificate sau înainte de aceasta, ori înaintea oricărei altei date aprobate de Administraţie, cu condiţia ca această marcare să fie făcută cel târziu la 1 iulie 2015. 5 După paragraful 4 existent se adaugă un nou paragraf 5, după cum urmează: 5 Un container a cărui fabricaţie a fost terminată înainte de 1 iulie 2014 poate păstra plăcuţa pentru aprobarea de securitate autorizată de Convenţie înainte de acea dată, atât timp cât nu survin modificări structurale la acel container. Capitolul IVReguli pentru acceptarea containerelor existente şi a containerelor noi neacceptate în timpul fabricaţiei Regula 9 - Acceptarea containerelor existente 6 Subparagrafele 1(c) şi 1(e) se modifică după cum urmează: (c) Modificare fără obiect în limba română. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. (e) Sarcina admisibilă la stivuire pentru 1,8 g (kg şi lbs); şi Regula 10 - Acceptarea containerelor noi neacceptate în timpul fabricaţiei 7 Subparagrafele (c) şi (e) se modifică după cum urmează: (c) Modificare fără obiect în limba română. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. (e) Sarcina admisibilă la stivuire pentru 1,8 g (kg şi lbs); şi Apendice 8 Al 4-lea, al 5-lea şi al 6-lea alineat din modelul plăcuţei pentru aprobarea de securitate reprodus în apendice se modifică după cum urmează: MASA BRUTĂ MAXIMĂ DE SERVICIU ......... kg ........lbs SARCINA ADMISIBILĂ LA STIVUIRE PENTRU 1,8 g ........ kg ........lbs FORŢA DE ÎNCERCARE LA RIGIDITATE TRANSVERSALĂ ........ newtoni 9 Poziţiile de la 4 la 8 din apendice se modifică după cum urmează: 4 Masa brută maximă de serviciu (kg şi lbs) 5 Sarcina admisibilă la stivuire pentru 1,8 g (kg şi lbs) 6 Forţa de încercare la rigiditate transversală (newtoni) 7 Rezistenţa pereţilor frontali trebuie indicată pe plăcuţă numai dacă pereţii sunt concepuţi să suporte o forţă mai mică sau mai mare de 0,4 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă, adică 0,4 Pg. 8 Rezistenţa pereţilor laterali trebuie indicată pe plăcuţă numai dacă pereţii sunt concepuţi să suporte o forţă mai mică sau mai mare de 0,6 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă, adică 0,6 Pg. 10 Paragrafele 10 şi 11 existente se înlocuiesc cu următoarele: 10 Rezistenţa la stivuire în cazul eliminării unei uşi trebuie indicată pe plăcuţă numai dacă containerul este aprobat pentru exploatarea cu o uşă eliminată. Marcarea va indica: SARCINA ADMISIBILĂ LA STIVUIRE PENTRU 1,8 g (... kg ... lbs) ÎN CAZUL ELIMINĂRII UNEI UŞI. Acest marcaj trebuie afişat imediat lângă valoarea de încercare privind rezistenţa la stivuire (vezi linia 5). 11 Rezistenţa la deformare în cazul eliminării unei uşi trebuie indicată pe plăcuţă numai dacă containerul este aprobat pentru exploatarea cu o uşă eliminată. Marcarea va indica: FORŢA DE ÎNCERCARE LA RIGIDITATE TRANSVERSALĂ (...... newtoni). Acest marcaj trebuie afişat imediat lângă valoarea de încercare privind rigiditatea (vezi linia 6). ANEXA IIReguli pentru securitatea constructivă şi încercări 11 După titlul capitolului II se introduce următorul text: Prevederi generale În scopul prezentei anexe se aplică următoarele definiţii: Litera g înseamnă acceleraţia gravitaţională standard, egală cu 9,8 m/s2. Cuvântul «sarcină», atunci când este utilizat pentru a descrie o cantitate fizică care se poate exprima în unităţi, semnifică masă. Masa brută maximă de serviciu sau R înseamnă masa totală maximă admisibilă a containerului şi a încărcăturii sale. Litera R se exprimă în unităţi de masă. Atunci când în anexe se face referire la forţe gravitaţionale derivate din această valoare, acea forţă, care este o forţă de inerţie, se indică prin Rg. Sarcina utilă maximă admisibilă sau P înseamnă diferenţa dintre masa brută maximă de serviciu şi tară. Litera P se exprimă în unităţi de masă. Dacă în anexe se face referire la forţe gravitaţionale derivate din această valoare, acea forţă, care este o forţă de inerţie, se indică prin Pg. Tara înseamnă masa containerului gol, inclusiv accesoriile permanent fixate. 12 Prima propoziţie din Introducerea la Anexa II (Reguli pentru securitatea constructivă şi încercări) se modifică după cum urmează: La stabilirea cerinţelor prezentei anexe se subînţelege că în niciuna din fazele de exploatare a containerelor, forţele rezultate din mişcarea, amplasarea, stivuirea şi efectul gravitaţional al containerului încărcat şi forţele exterioare nu vor depăşi rezistenţa de calcul a containerului. 13 În secţiunea 1 (Ridicarea), subsecţiunea 1(A) (Ridicare prin piese de colţ), textul privind sarcinile de probă şi forţele aplicate se modifică după cum urmează: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE Sarcina interioară: O sarcină uniform repartizată, astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu 2 R. În cazul unui container cisternă, dacă sarcina de probă a sarcinii interioare plus tara este mai mică de 2 R, se va adăuga containerului o sarcină suplimentară repartizată pe toată lungimea cisternei. Forţe exterioare aplicate: Astfel încât să se ridice masa totală de 2 R în modul prescris (în coloana PROCEDURI DE ÎNCERCARE) 14 În secţiunea 1 (Ridicarea), subsecţiunea 1(B) (Ridicare prin diverse alte metode) se înlocuieşte cu următorul text:

„SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE PROCEDURI DE ÎNCERCARE
Sarcina interioară: (i) Ridicarea prin buzunarele pentru furci:
O sarcină uniform repartizată, astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu 1,25 R Forţe exterioare aplicate: Astfel încât să se ridice masa totală egală cu 1,25 R în modul prescris (în coloana PROCEDURI DE ÎNCERCARE) Containerul va fi aşezat pe bare care sunt situate în acelaşi plan orizontal; în fiecare din buzunarele pentru furci se centrează câte o bară pentru ridicarea containerului încărcat. Barele vor avea o lăţime egală cu cea a furcilor ce urmează a fi utilizate la manipularea containerului şi trebuie să pătrundă în centrul buzunarului pe 75% din lungimea acestuia.
Sarcina interioară: (ii) Ridicarea prin prindere cu braţe:
O sarcină uniform repartizată, astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu 1,25 R. În cazul unui container cisternă, dacă sarcina de probă a sarcinii interioare plus tara este mai mică de 1,25 R, se va adăuga containerului o sarcină suplimentară repartizată pe toată lungimea cisternei. Containerul se va poziţiona pe suporturi aflate în acelaşi plan orizontal, câte unul sub fiecare din locaşurile pentru prinderea cu braţe. Aceste suporturi trebuie să aibă aceleaşi dimensiuni ca şi suprafaţa de ridicare a braţelor de prindere ce urmează a fi utilizate.
Forţe exterioare aplicate:
Astfel încât să se ridice masa totală egală cu 1,25 R în modul prescris (în coloana PROCEDURI DE ÎNCERCARE)
(iii) Alte metode:
Dacă containerele sunt proiectate ca să fie ridicate în stare încărcată prin orice altă metodă, nemenţionată la (A) sau (B) (i) şi (ii), ele trebuie să fie de asemenea încercate cu sarcina interioară şi cu forţe exterioare aplicate corespunzătoare condiţiilor de acceleraţie proprii acelei metode.“

15 Paragrafele 1 şi 2 din secţiunea 2 (STIVUIREA) se modifică după cum urmează: 1 În condiţiile de transport internaţional în care acceleraţia verticală maximă diferă apreciabil de 1,8 g şi atunci când, în mod incontestabil şi efectiv, containerul este limitat la aceste condiţii de transport, sarcina de probă la stivuire se poate modifica prin raportul corespunzător acceleraţiei. 2 La terminarea cu succes a acestei probe, containerul poate fi considerat că suportă deasupra, în mod static, sarcina admisibilă la stivuire, care trebuie să fie indicată pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate la rubrica SARCINA ADMISIBILĂ LA STIVUIRE PENTRU 1,8 g (kg şi lbs). 16 În secţiunea 2 (STIVUIREA) textul privind sarcinile de probă şi forţele aplicate se modifică după cum urmează: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE Sarcina interioară: O sarcină uniform repartizată, astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu 1,8 R. Containerele cisternă pot fi încercate în starea tarată. Forţe exterioare aplicate: Astfel încât fiecare dintre cele patru piese de colţ superioare să fie supusă unei forţe verticale, de sus în jos, egală cu 0,25 x 1,8 x forţa gravitaţională a sarcinii admisibile la stivuire, aflate deasupra, în mod static. 17 Secţiunea 3 (SARCINILE CONCENTRATE) se modifică după cum urmează:

„SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE PROCEDURI DE ÎNCERCARE
(a) Pe acoperiş
Sarcina interioară: Niciuna Forţele exterioare aplicate trebuie să fie aplicate vertical, de sus în jos, pe suprafaţa exterioară a porţiunii cel mai puţin rezistente a acoperişului containerului.
Forţe exterioare aplicate:
O forţă gravitaţională concentrată a unei mase de 300 kg (660 lbs), uniform repartizată pe o suprafaţă de 600 mm x 300 mm (24 in x 12 in).
(b) Pe planşeu
Sarcina interioară: Două sarcini concentrate, de câte 2.730 kg (6.000 lbs), aplicate separat pe planşeul containerului pe o suprafaţă de contact de 142 cm2 (22 sq.in) fiecare Proba trebuie făcută cu containerul aşezat pe 4 suporturi aflate la acelaşi nivel, câte unul sub fiecare din cele 4 piese de colţ inferioare, astfel încât baza containerului să se poată încovoia liber.
Forţe exterioare aplicate: Niciuna Pe întreaga suprafaţă a planşeului containerului trebuie manevrat un dispozitiv de probă încărcat astfel încât masa sa totală să fie egală cu 5.460 kg (12.000 lbs) şi această masă să fie repartizată pe două suprafeţe de contact, fiecare suprafaţă suportând câte 2.730 kg (6.000 lbs). Aceste două suprafeţe trebuie să aibă o arie de contact totală de 284 cm2 (44 sq in), adică 142 cm2 (22 sq in) de fiecare, lăţimea suprafeţelor de 180 mm (7 in), iar distanţa dintre centrele lor de 760 mm (30 in).“

18 Titlul şi subtitlul textului privind sarcinile de probă şi, respectiv, forţele aplicate, din secţiunea 4 (RIGIDITATEA TRANSVERSALĂ), se înlocuiesc cu următoarele: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE“ şi, respectiv, „Sarcina interioară: 19 În secţiunea 5 [SOLICITAREA LONGITUDINALĂ (PROBA STATICĂ)], textul referitor la sarcinile de probă şi forţele aplicate se modifică după cum urmează: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE Sarcina interioară: O sarcină uniform repartizată, astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu masa brută maximă de serviciu sau R. În cazul unui container cisternă, dacă masa sarcinii interioare plus tara este mai mică decât masa brută maximă sau R, se va adăuga containerului o sarcină suplimentară. Forţe exterioare aplicate: Astfel încât să se supună fiecare latură a containerului la forţe longitudinale de compresiune şi tracţiune egale cu Rg, respectiv baza containerului, considerată ca un întreg, la o forţă totală egală cu 2 Rg. 20 Primul paragraf al secţiunii 6 (PEREŢII FRONTALI) se modifică după cum urmează: Pereţii frontali trebuie să poată suporta o forţă cel puţin egală cu 0,4 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă. Totuşi, dacă pereţii frontali sunt concepuţi să suporte o forţă mai mică sau mai mare decât 0,4 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă, factorul care exprimă rezistenţa va fi indicat pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate, conform regulii 1 din Anexa I. 21 În secţiunea 6 (PEREŢII FRONTALI), textul privind sarcinile de probă şi forţele aplicate se modifică după cum urmează: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE Sarcina interioară: Astfel încât suprafaţa interioară a unui perete frontal să fie supusă unei forţe uniform repartizate de 0,4 Pg sau unei alte forţe asemănătoare pentru care ar putea fi conceput containerul. Forţe exterioare aplicate: Niciuna. 22 Primul paragraf al secţiunii 7 (PEREŢII LATERALI) se modifică după cum urmează: Pereţii laterali trebuie să poată suporta o forţă cel puţin egală cu 0,6 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă. Totuşi, dacă pereţii laterali sunt concepuţi să suporte o forţă mai mică sau mai mare decât 0,6 ori forţa gravitaţională exercitată de sarcina utilă maximă admisibilă, factorul care exprimă rezistenţa va fi indicat pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate, conform regulii 1 din Anexa I. 23 În secţiunea 7 (PEREŢII LATERALI), textul privind sarcinile de probă şi forţele aplicate se modifică după cum urmează: SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE Sarcina interioară: Astfel încât suprafaţa interioară a unui perete lateral să fie supusă unei forţe uniform repartizate de 0,6 Pg sau unei alte forţe asemănătoare pentru care ar putea fi conceput containerul. Forţe exterioare aplicate: Niciuna. 24 Secţiunea 8 existentă (EXPLOATAREA CU O UŞĂ ELIMINATĂ) se înlocuieşte cu următoarea: 8 EXPLOATAREA CU O UŞĂ ELIMINATĂ 8.1 Containerele cu o uşă eliminată au o reducere considerabilă a capacităţii lor de a rezista la deformare şi, posibil, o reducere a rezistenţei la stivuire. Eliminarea unei uşi de la un container în timpul exploatării este considerată a fi o modificare făcută la container. Containerele trebuie să fie aprobate pentru exploatarea cu o uşă eliminată. Această aprobare trebuie să se bazeze pe rezultatele încercărilor indicate mai jos. 8.2 Containerele care au trecut cu succes încercarea de rezistenţă la stivuire pot fi considerate că suportă sarcina admisibilă la stivuire, aflată deasupra, care trebuie indicată pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate imediat sub linia 5: SARCINA ADMISIBILĂ LA STIVUIRE PENTRU 1,8 g (kg şi lbs) ÎN CAZUL ELIMINĂRII UNEI UŞI. 8.3 La containerele care au trecut cu succes încercarea de rezistenţă la deformare, sarcina de încercare privind rezistenţa la deformare trebuie indicată pe plăcuţa pentru aprobarea de securitate imediat sub linia 6: FORŢA DE ÎNCERCARE LA RIGIDITATE TRANSVERSALĂ ÎN CAZUL ELIMINĂRII UNEI UŞI (...... newtoni).

SARCINA DE PROBĂ ŞI FORŢE APLICATE PROCEDURI DE ÎNCERCARE
Stivuirea
Sarcină interioară: O sarcină uniform repartizată astfel încât masa totală a containerului şi a sarcinii de probă să fie egală cu 1,8 R Procedurile de încercare sunt cele stabilite în secţiunea 2 STIVUIREA
Forţe exterioare aplicate:
Astfel încât să supună fiecare piesă de colţ superioară la o forţă verticală, direcţionată în jos, care este egală cu 0,25 x 1,8 x forţa gravitaţională exercitată de sarcina admisibilă la stivuire, aflată deasupra, în mod static.
Rigiditatea transversală
Sarcină interioară: Niciuna. Procedurile de încercare sunt cele stabilite în secţiunea 4 RIGIDITATEA TRANSVERSALĂ
Forţe exterioare aplicate:
Astfel încât să rigidizeze structurile de capăt ale părţilor laterale ale containerului. Forţele trebuie să fie egale cu acele forţe pentru care a fost proiectat containerul.

ANEXA IIIControl şi verificare 25 Secţiunea 4 existentă se înlocuieşte cu următoarele: 4 Elemente vulnerabile din punctul de vedere al structurii 4.1 Următoarele elemente sunt vulnerabile din punctul de vedere al structurii şi trebuie examinate pentru a vedea dacă prezintă deficienţe în conformitate cu următorul tabel:

(i) (ii) (iii) (iv) (v) (vi) (vii)
Element vulnerabil din punctul de vedere al structurii Deficienţa gravă ce impune scoaterea imediată din exploatare Deficienţa ce impune obligaţia de a informa proprietarul şi de a supune transportul unor restricţii Restricţii de aplicat în caz de deficienţe în conformitate cu coloana (iii)
Container gol Container încărcat
Transport maritim Alte moduri de transport Transport maritim Alte moduri de transport
Lonjeroane superioare Deformarea locală la un lonjeron de peste 60 mm ori separări, fisuri sau smulgeri din materialul lonjeronului pe o lungime mai mare de 45 mm (a se vedea Nota 1) Deformarea locală la un lonjeron de peste 40 mm ori separări, fisuri sau smulgeri din materialul lonjeronului pe o lungime mai mare de 10 mm (a se vedea Nota 1) Fără restricţii Fără restricţii Ridicarea containerului de partea inferioară nu este permisă, ridicarea de partea superioară nu este permisă decât dacă se utilizează dispozitive de prindere fără lanţuri. Ridicarea containerului de partea inferioară nu este permisă, ridicarea de partea superioară nu este permisă decât dacă se utilizează dispozitive de prindere fără lanţuri.
Nota 1: În cazul anumitor containere cisternă, proiectarea lonjeroanelor superioare este astfel încât acestea să nu constituie un element structural important.
Lonjeroane inferioare Deformarea locală de peste 100 mm perpendiculară pe lonjeron ori separări, fisuri sau smulgeri din materialul lonjeronului pe o lungime mai mare de 75 mm (a se vedea Nota 2) Deformarea locală de peste 60 mm perpendiculară pe lonjeron ori separări, fisuri sau smulgeri din materialul lonjeronului: în ceea ce priveşte centura superioară, pe o lungime mai mare de 25 mm; sau, în ceea ce priveşte inima, pe orice lungime (a se vedea Nota 2) Fără restricţii Fără restricţii Ridicarea containerului la nivelul oricărei piese de colţ nu este permisă Ridicarea containerului la nivelul oricărei piese de colţ nu este permisă
Nota 2: Materialul lonjeroanelor nu include centura inferioară a acestora.
Traverse superioare Deformarea locală de peste 80 mm la o traversă superioară ori fisuri sau smulgeri pe o lungime mai mare de 80 mm Deformarea locală de peste 50 mm la o traversă superioară ori fisuri sau smulgeri pe o lungime mai mare de 10 mm Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii
Traverse inferioare Deformarea locală de peste 100 mm la o traversă inferioară ori fisuri sau smulgeri pe o lungime mai mare de 100 mm Deformarea locală de peste 60 mm la o traversă inferioară ori fisuri sau smulgeri pe o lungime mai mare de 10 mm Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii
(i) (ii) (iii) (iv) (v) (vi) (vii)
Element vulnerabil din punctul de vedere al structurii Deficienţa gravă ce impune scoaterea imediată din exploatare Deficienţa ce impune obligaţia de a informa proprietarul şi de a supune transportul unor restricţii Restricţii de aplicat în caz de deficienţe în conformitate cu coloana (iii)
Container gol Container încărcat
Transport maritim Alte moduri de transport Transport maritim Alte moduri de transport
Rigidizări de colţ Deformarea locală de peste 50 mm la rigidizările de colţ ori fisuri sau smulgeri pe o lungime mai mare de 50 mm Deformarea locală de peste 30 mm la rigidizările de colţ ori fisuri sau smulgeri pe orice lungime Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii
Piese de colţ şi piese intermediare Lipsa pieselor de colţ, orice fisuri sau smulgeri existente la piese, orice deformări ale pieselor care împiedică funcţionarea completă a dispozitivelor de fixare sau ridicare (a se vedea Nota 3) sau orice deformare a sudurii elementelor contigue pe o lungime mai mare de 50 mm Deformarea sudurii elementelor contigue pe o lungime de 50 mm sau mai mică Nu se ridică containerul la bordul unei nave dacă piesele avariate împiedică ridicarea sau fixarea în siguranţă. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie. Nu se încarcă containerul la bordul unei nave. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie.
Orice reducere a grosimii tablei care conţine deschiderea superioară, care face ca această grosime să fie mai mică de 25 mm Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie. Containerul nu se suprastivuieşte dacă trebuie utilizate dispozitive pivotante de fixare. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie. Containerul nu se ridică de piesele de colţ superioare. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie.
Orice reducere a grosimii tablei care conţine deschiderea superioară, care face ca această grosime să fie mai mică de 26 mm Containerul nu se suprastivuieşte dacă trebuie utilizate dispozitive pivotante de fixare în totalitate automate. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie. Containerul nu se utilizează cu dispozitive pivotante de fixare în totalitate automate. Containerul se ridică şi se manipulează cu luarea unor măsuri speciale de precauţie.
Nota 3: Funcţionarea completă a dispozitivelor de fixare sau ridicare este împiedicată dacă există orice deformare a pieselor mai mari de 5 mm în raport cu planul lor de origine, orice deschidere cu o lăţime mai mare de 66 mm, orice deschidere cu o lungime mai mare de 127 mm sau orice reducere de grosime a tablei care conţine deschiderea superioară care face ca această grosime să fie mai mică de 23 mm.
Structura podelei Lipsa a două sau mai multe elemente transversale adiacente ori desprinderea lor de lonjeroanele inferioare. Lipsa ori desprinderea a 20% sau mai mult din numărul total de elemente transversale (a se vedea Nota 4) Lipsa uneia sau a două elemente transversale ori desprinderea lor (a se vedea Nota 4) Fără restricţii Fără restricţii Fără restricţii Fără restricţii
Lipsa a mai mult de două elemente transversale ori desprinderea lor (a se vedea Notele 4 şi 5) Fără restricţii Fără restricţii Încărcătura utilă maximă se limitează la 0,5 P. Încărcătura utilă maximă se limitează la 0,5 P.
Nota 4: Dacă se permite continuarea transportului, este esenţială blocarea deplasării libere a elementelor transversale desprinse. Nota 5: Încărcătura trebuie descărcată cu prudenţă, deoarece capacitatea de ridicare cu încărcătorul cu furci a structurii podelei ar putea fi limitată.
Armături de închidere Una sau mai multe armături de închidere interioare nu funcţionează. (a se vedea Nota 6) Una sau mai multe armături de închidere exterioare nu funcţionează. (a se vedea Nota 6) Containerul nu se suprastivuieşte. Fără restricţii Containerul nu se suprastivuieşte. Încărcătura se fixează de cadrul containerului şi uşa nu serveşte la absorbirea forţelor de acceleraţie - în caz contrar, încărcătura utilă maximă se limitează la 0,5 P. Încărcătura se fixează de cadrul containerului şi uşa nu serveşte la absorbirea forţelor de acceleraţie - în caz contrar, încărcătura utilă maximă se limitează la 0,5 P.
Nota 6: Unele containere sunt proiectate şi aprobate (şi astfel înregistrate pe plăcuţa CSC) pentru a opera cu o uşă deschisă sau eliminată.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 466/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 466 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 466/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu