Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 443 din 9 iulie 2008

pentru aprobarea componentei si atributiilor Comisiei de experti de medicina muncii acreditati de Ministerul Sanatatii Publice si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 531 din 15 iulie 2008



Văzând Referatul de aprobare al Autorităţii de Sănătate Publică din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice nr. E.N. 7.211 din 6 iulie 2008,

având în vedere prevederile art. 155 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006,

în temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,

ministrul sănătăţii publice şi ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse emit prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă componenţa şi atribuţiile Comisiei de experţi de medicina muncii acreditaţi de Ministerul Sănătăţii Publice şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse, denumită în continuare Comisia.

Art. 2. - In sensul prezentului ordin, termenul acreditare semnifică împuternicirea membrilor Comisiei de a analiza toate contestaţiile la procesele-verbale de cercetare a cazurilor de boli profesionale sau la fişele BP2 emise conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, la măsurile tehnice sau organizatorice formulate şi de a elabora o rezoluţie finală asupra acestora.

Art. 3. - Comisia este alcătuită din nouă membri nominalizaţi în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 4. - Secretariatul Comisiei este asigurat de 2 reprezentanţi desemnaţi din cadrul Secţiei de medicina muncii a Institutului de Sănătate Publică Bucureşti prin decizie a conducerii institutului.

Art. 5. - (1) Angajatorul sau reprezentantul acestuia ori, după caz, persoana fizică autorizată în cazul profesiilor liberale sau inspectorul de muncă ori lucrătorul sau asigurătorul care nu este de acord cu concluziile cercetării bolii profesionale stabilite în procesul-verbal de cercetare ori cu măsura tehnică sau organizatorică formulată poate sesiza Comisia în termen de 30 de zile de la data primirii procesului-verbal de cercetare a cazului de boală profesională.

(2)  Contestaţia se depune la Secretariatul Comisiei şi este însoţită de un dosar care cuprinde cel puţin următoarele documente:

a)    dosarul de cercetare pentru declararea bolilor profesionale, în conformitate cu prevederile art. 159 din Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006;

b) fişa postului lucrătorului;

c) alte documente în vederea unei analize corecte a situaţiei, în afara celor existente în dosarul de cercetare a cazului de boală profesională.

(3)  Comisia poate solicita documente suplimentare de la contestatar în cazul în care informaţiile primite nu sunt suficiente pentru definitivarea unei concluzii.

(4) In cazul prevăzut la alin. (3) termenul de soluţionare a dosarului se prelungeşte cu timpul necesar contestatarului de a furniza Comisiei documentele solicitate de aceasta.

Art. 6. - Unităţile sanitare, operatorii economici şi instituţiile vizate sunt obligate să furnizeze datele şi informaţiile solicitate de Comisie pentru îndeplinirea atribuţiilor acesteia.

Art. 7. - Şedinţele Comisiei au loc la sediul Institutului de Sănătate Publică Bucureşti ori de câte ori este nevoie si se convoacă   prin  secretariatul   acesteia  cu   minimum  7  zile lucrătoare înainte.

Art. 8. - Comisia are următoarele atribuţii:

1.  analizează şi discută în plen fiecare sesizare în parte, urmărind aplicarea corectă a prevederilor legale din domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă şi al medicinei muncii şi, respectiv, principiile medicale fundamentale în domeniu;

2.   confirmă, infirmă sau stabileşte caracterul de boală profesională în cazurile contestate, potrivit legii;

3.  confirmă, infirmă sau formulează suplimentar măsurile medicale, tehnice sau organizatorice, după caz, care se impun ca urmare a depistării afecţiunii respective, al cărei caracter a fost sau nu stabilit de către Comisie potrivit pct. 2, în scopul asigurării securităţii şi sănătăţii în muncă pentru lucrători, potrivit legii;

4.   întocmeşte şi eliberează documentul final privind soluţionarea cazului respectiv, care cuprinde concluziile Comisiei.

Art. 9. - Secretariatul Comisiei are următoarele atribuţii:

1.  pregăteşte documentele ce urmează a fi dezbătute în cadrul şedinţelor Comisiei, conform atribuţiilor acesteia;

2. transmite membrilor Comisiei, cu cel puţin 7 zile lucrătoare înainte de şedinţă, documentaţia ce urmează a fi analizată;

3. convoacă membrii Comisiei la şedinţă;

4. redactează procesul-verbal de şedinţă, precum şi celelalte documente care cuprind concluziile Comisiei;

5. înregistrează şi păstrează documentele adresate Comisiei sau expediate de către aceasta;

6. redactează şi transmite corespondenţa purtată de Comisie sau membrii săi în legătură cu activitatea acesteia.

Art. 10. - Cheltuielile de deplasare pentru îndeplinirea sarcinilor membrilor Comisiei se suportă de către instituţiile de la care provin aceştia.

Art. 11. - (1) Hotărârile Comisiei se adoptă cu majoritate simplă de voturi, în condiţiile prezenţei a cel puţin două treimi din numărul membrilor.

(2) In cazul în care unul sau mai mulţi membri ai Comisiei a/au fost implicat/implicaţi în cercetarea cazului contestat sau se află într-un alt tip de conflict de interese într-un anumit dosar, acesta/aceştia are/au obligaţia să se recuze la primirea dosarului.

(3)  In situaţia în care anumiţi membri ai Comisiei s-au recuzat, aceasta adoptă decizia cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi, cu condiţia ca numărul de voturi favorabil deciziei adoptate să fie de minimum 5.

Art. 12. - Comisia poate convoca pentru analizarea cazurilor ce i-au fost semnalate conducători de unităţi de producţie, reprezentanţi ai ministerelor şi ai altor autorităţi publice, reprezentanţi ai unităţilor medicale, precum şi alţi specialişti sau experţi.

Art. 13. - Soluţiile adoptate sunt comunicate în scris celor interesaţi, în termen de 20 de zile de la data primirii contestaţiei.

Art. 14. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

ANEXĂ

COMPONENŢA

Comisiei de experţi de medicina muncii acreditaţi de Ministerul Sănătăţii Publice şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse

1. prof. dr. Eugenia Naghi - Bucureşti - Ministerul Sănătăţii Publice;

2. dr. Adriana Todea - Bucureşti - Ministerul Sănătăţii Publice;

3. prof. dr. Ion Toma - Craiova - Ministerul Sănătăţii Publice;

4. conf. dr. Lorand Szasz - Târgu Mureş - Ministerul Sănătăţii Publice;

5. conf. dr. Elena Ana Păuncu - Timişoara - Ministerul Sănătăţii Publice;

6. dr. Carmen Artenie - Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale;

7. consilier juridic Emil Chiriac - Casa Naţională de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurări Sociale;

8. consilier George Voicu - Direcţia securitate şi sănătate în muncă - Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse;

9. dr. Maria Dinescu - Inspectoratul Teritorial de Muncă Braşov - Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 443/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 443 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 443/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu