Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 40 din 17 ianuarie 2003

privind modelul formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 83 din 11 februarie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 14 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in baza prevederilor art. 15 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 410/2002,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba modelul si continutul formularelor:
    - "Fisa de inscriere in cazierul fiscal" cod 14.13.43.15/1;
    - "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal" cod 14.13.43.15/2;
    - "Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal" cod 14.13.25.15/1;
    - "Cerere de rectificare a datelor inscrise in cazierul fiscal" cod 14.13.25.15/2;
    - "Certificat de cazier fiscal" si anexa cod 14.13.21.15, prevazute in anexa nr. 1.
    Art. 2
    Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si de pastrare a formularelor mentionate sunt prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 3
    (1) Fisa de inscriere in cazierul fiscal si fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal se completeaza si se editeaza numai cu ajutorul programului de asistenta.
    (2) Celelalte formulare prevazute la art. 1 se distribuie gratuit, la solicitarea contribuabililor, si se editeaza informatic.
    Art. 4
    Cazierul fiscal se organizeaza in format electronic astfel:
    a) la nivelul Ministerului Finantelor Publice se organizeaza cazierul fiscal national care tine evidenta contribuabililor de pe intregul teritoriu al Romaniei;
    b) la nivelul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti se organizeaza cazierul fiscal local, care tine evidenta contribuabililor care au domiciliul, resedinta sau sediul in raza teritoriala a acestora.
    Art. 5
    Cazierul fiscal este gestionat astfel:
    a) din punct de vedere metodologic, de serviciul de proceduri pentru gestionarea si functionarea cazierului fiscal din cadrul Directiei generale de proceduri fiscale din cadrul Ministerului Finantelor Publice, pentru cazierul fiscal national, respectiv de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul directiilor de administrare a veniturilor statului din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti;
    b) din punct de vedere al continutului, de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul directiilor de administrare a veniturilor statului din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, care inscriu si actualizeaza datele in cazierul fiscal local;
    c) din punct de vedere informatic, de catre Directia generala a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice, pentru baza de date centrala, respectiv de catre serviciile de tehnologia informatiei din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, pentru bazele de date locale.
    Art. 6
    (1) La informatiile referitoare la cazierul fiscal au acces numai persoanele care gestioneaza cazierul fiscal din cadrul birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal.
    (2) Bazele de date care cuprind informatii referitoare la cazierul fiscal sunt administrate numai de persoanele desemnate din cadrul serviciului de tehnologia informatiei din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti si din cadrul Directiei generale a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Finantelor Publice.
    Art. 7
    Procedura de inscriere si procedura de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzand cazierul fiscal sunt prevazute in anexa nr. 3.
    Art. 8
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 9
    Directia generala de proceduri fiscale, Directia generala a tehnologiei informatiei, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti si angajatorii vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 10
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                      Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

                         ___________________________
                       /          ROMANIA            \
                      |            _____              |
                      |           | MFP |             |
                      |           |_____|             |
                      | Ministerul Finantelor Publice |
                       \_____________________________/

    _________________________________       _________________________________
  /Directia Generala a Finantelor     \   /Institutia: ...................... \
 | Publice                             | | Judetul: .......................... |
 | Judetul/Municipiul: ............... | | Organul constatator: .............. |
 |_____________________________________| |                                     |
 | Inregistrat la unitatea fiscala     | | ................................... |
 | Nr. .......... Data: __/__/____     | |                                     |
 |_____________________________________| |_____________________________________|
 | Inregistrat la Biroul Gestiune      | | Inregistrat la organul constatator: |
 | Cazier Fiscal                       | |                                     |
 | Nr. .......... Data: __/__/____     | | Nr. .......... Data: __/__/____     |
  \___________________________________/   \___________________________________/


                       FISA DE INSCRIERE IN CAZIERUL FISCAL

________________________________________________________________________________
Contribuabilul:    Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                   Nume si prenume/denumire: ...................................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul:
Judet: ....................... Localitate: ..................... Sector: .......
Strada: ...................... Numar: ..... Bloc: .... Scara: ....... Ap. ......
Telefon: ............................. Fax: ....................................
________________________________________________________________________________
    - a fost controlat de organul constatator si a fost sanctionat prin actul de
control/procesul-verbal de constatare si sanctionare a contraventiilor tip
............/serie ....../nr. .............../data: .../.../........

    SAU

    - a fost sanctionat prin hotararea judecatoreasca nr. ................/data: .../.../........ pentru savarsirea urmatoarei fapte, prevazuta de Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 a fi inscrisa in Cazierul fiscal, mentionata mai jos:
 ______________________________________________________________________________
|Cod  | Act normativ incalcat |Fapta     |Act normativ sanctiune |  Sanctiune  |
|fapta| tip/nr./an/art./alin./|savarsita |tip/nr./an/art./alin./ |  aplicata   |
|     | lit./pct.             |          |lit./pct.              |  efectiv    |
|_____|_______________________|__________|_______________________|_____________|
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|     |                       |          |                       |             |
|_____|_______________________|__________|_______________________|_____________|
________________________________________________________________________________

CONDUCATOR ORGAN CONSTATATOR,
________________________________________________________________________________
Prezentul document a fost prelucrat, in cadrul Biroului Cazier Fiscal,
de catre salariatul ........................ Semnatura salariatului:
la data de: __/__/____

                         ___________________________
                       /          ROMANIA            \
                      |            _____              |
                      |           | MFP |             |
                      |           |_____|             |
                      | Ministerul Finantelor Publice |
                       \_____________________________/

    _________________________________       _________________________________
  /Directia Generala a Finantelor     \   /Institutia: ...................... \
 | Publice                             | | Judetul: .......................... |
 | Judetul/Municipiul: ............... | | Organul care actualizeaza: ........ |
 |_____________________________________| |                                     |
 | Inregistrat la unitatea fiscala     | | ................................... |
 | Nr. .......... Data: __/__/____     | |                                     |
 |_____________________________________| |_____________________________________|
 | Inregistrat la Biroul Gestiune      | | Inregistrat la organul care         |
 | Cazier Fiscal                       | | actualizeaza:                       |
 | Nr. .......... Data: __/__/____     | | Nr. .......... Data: __/__/____     |
  \___________________________________/   \___________________________________/


             FISA DE ACTUALIZARE A INSCRIERILOR IN CAZIERUL FISCAL

________________________________________________________________________________
Pentru Contribuabilul:    Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                          Nume si prenume/denumire: ............................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul:
Judet: ....................... Localitate: ..................... Sector: .......
Strada: ...................... Numar: ..... Bloc: .... Scara: ....... Ap. ......
Telefon: ............................. Fax: ....................................
se fac actualizarile la fapta mentionata in prezentul document.
 ______________________________________________________________________________
|Cod  | Act normativ    |  Fapta      | Act normativ    |Sanctiune |    Tip    |
|fapta| incalcat        |  savarsita  | sanctiune       |aplicata  |modificare*|
|     | tip/nr./an/art./|             | tip/nr./an/art./|efectiv   |           |
|     | alin./lit./pct. |             | alin./lit./pct. |          |           |
|_____|_________________|_____________|_________________|__________|___________|
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|     |                 |             |                 |          |           |
|_____|_________________|_____________|_________________|__________|___________|

________________________________________________________________________________

                                    Institutia: ...........................
Date despre                         Judetul: ..............................
Fisa de inscriere initiala/         Organul constatator: ..................
Fisa de actualizare inscrieri:      .......................................
                                    Inregistrarea fisei la organul constatator:
                                    Nr. .................. Data: __/__/____
________________________________________________________________________________
* Tip modificare: I - modificarea inscrierii, A - anulata.
CONDUCATOR ORGAN CARE ACTUALIZEAZA,
________________________________________________________________________________
Prezentul document a fost prelucrat, in cadrul Biroului Cazier Fiscal,
de catre salariatul ......................          Semnatura salariatului:

      _______________
    /                 \
   |      ROMANIA      |
    \_________________/

                                                   __________________________
 _                     _                         /                            \
|_| Persoana fizica   |_| Romana cu domiciliul  | Se bifeaza cu X daca e cazul |
                          in Romania            |    _                         |
                       _                        |   |_| In forma simplificata  |
                      |_| Straina - romana fara |    _                         |
                          domiciliu in Romania  |   |_| In regim de urgenta    |
_______________________________________________ |                              |
 _                     _                         \____________________________/
|_| Persoana juridica |_| Romana
                       _
                      |_| Straina
_______________________________________________
 _
|_| Asociatie fara personalitate juridica
                       _
                      |_| Romana
                       _
                      |_| Straina
_______________________________________________


              CERERE DE ELIBERARE A CERTIFICATULUI DE CAZIER FISCAL

________________________________________________________________________________
Subsemnatul/subscrisa avand: Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                             Nume si prenume/denumire: ........................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul in Romania
Judet: ....................... Localitate: ..................... Sector: .......
Strada: ...................... Numar: ..... Bloc: .... Scara: ....... Ap. ......
Telefon: ............................. Fax: ....................................
________________________________________________________________________________
    prin                                   Se bifeaza cu X casuta
                                           care corespunde situatiei
                                                           _
Cod numeric personal/Numar de              in calitate de |_| titular
identificare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                                                           _  imputernicit/
Nume si prenume: ........................                 |_| reprezentant legal

posesor al actului de identitate ______ seria ___ nr. ____ eliberat de _________
Imputernicire nr. _____________ din data __/__/____
________________________________________________________________________________
Solicit eliberarea unui certificat de cazier fiscal pentru a-mi
servi la ___________________________
Nume, prenume ______________________    Functia ________________________________
Data __/__/____                         Semnatura si stampila __________________
________________________________________________________________________________
    Directia Generala a Finantelor Publice     Data prezentarii pentru ridicarea
    Judetul/Municipiul ___________________     certificatului de cazier fiscal:
    Inregistrat la unitatea fiscala, cu        Data __/__/____
    Nr. ___________ Data __/__/____
________________________________________________________________________________

    Se detaseaza si se inmaneaza persoanei care depune cererea

    Directia Generala a Finantelor Publice     Data prezentarii pentru ridicarea
    Judetul/Municipiul ___________________     certificatului de cazier fiscal:
    Inregistrat la unitatea fiscala, cu        Data __/__/____
    Nr. ___________ Data __/__/____

      _______________
    /                 \
   |      ROMANIA      |
    \_________________/

 _                     _                             _
|_| Persoana fizica   |_| Romana cu domiciliu       |_| Straina - romana fara
                          in Romania                    domiciliu in Romania
_____________________________________________________________________________
 _                                          _                _
|_| Persoana juridica                      |_| Romana       |_| Straina
_____________________________________________________________________________
 _                                          _                _
|_| Asociatie fara personalitate juridica  |_| Straina      |_| Romana
_____________________________________________________________________________

         CERERE DE RECTIFICARE A DATELOR INSCRISE IN CAZIERUL FISCAL
________________________________________________________________________________
Subsemnatul/subscrisa avand: Cod de inregistrare fiscala:  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
                             Nume si prenume/denumire: .........................
Cu Domiciliul/Resedinta/Sediul in Romania
    Judet: ....................... Localitate: ..................... Sector: ....... Strada: ...................... Numar: ..... Bloc: .... Scara: ....... Ap. ...... Telefon: ............................. Fax: ....................................
Prin     Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
         Nume si prenume/denumire: .......................................
                 _
in calitate de: |_| titular (Se bifeaza cu X casuta care corespunde situatiei)
                 _
                |_| imputernicit/reprezentant legal
posesor al actului de identitate ............. seria ......... nr. ............. eliberat de ...........................
Imputernicire nr. ..................... din data: __/__/___
________________________________________________________________________________
Urmarea certificatului de cazier nr. ............. din data __/__/____, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din Judetul/Municipiul ...............
Solicit rectificarea urmatoarei fapte inscrise in cazierul fiscal, mentionata mai jos, pe baza actelor doveditoare anexate
 _____________________________________________________________________________
| Cod | Fapta savarsita      |Sanctiunea aplicata efectiv| Organul constatator |
|fapta| Act normativ incalcat|        Act normativ       | Fisa inscriere sau  |
|  *  | (tip/nr./an/articol/ |(tip/nr./an/articol/alin./ | actualizare         |
|     | alin./lit./pct.)     |lit./pct.)                 | in Cazierul Fiscal  |
|     |          *           |                *          |          *          |
|_____|______________________|___________________________|_____________________|
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|     |                      |                           |                     |
|_____|______________________|___________________________|_____________________|
pentru motivul .................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
    * Se va inscrie intocmai randul corespunzator faptei inscrise in anexa la Certificat, pentru care se solicita rectificarea.
________________________________________________________________________________
Nume, prenume ........................
Functia ..............................
Data ..../..../.....                   Semnatura si stampila .................
________________________________________________________________________________
Directia Generala a Finantelor Publice
Judetul/Municipiul ....................
Inregistrat la unitatea fiscala cu
Nr. .............. Data ..../..../.....
________________________________________________________________________________
Se detaseaza si se inmaneaza persoanei care depune cererea.
Directia Generala a Finantelor Publice
Judetul/Municipiul ...............................
Inregistrat la unitatea fiscala cu
Nr. .............. Data ..../..../.....

      ___________________________      ________________________________________
    /           ROMANIA           \   | Directia Generala a Finantelor Publice |
   |             _____             |  | Judetul/Municipiul ................... |
   |            | MFP |            |  |________________________________________|
   |            |_____|            |   ________________________________________
   | Ministerul Finantelor Publice |  |    Inregistrat la unitatea fiscala     |
    \_____________________________/   |  Nr. _______________ Data __/__/____   |
                                      |________________________________________|

                       CERTIFICAT DE CAZIER FISCAL
________________________________________________________________________________
Ca urmare a cererii nr. _____ din data de __/__/____ se certifica prin prezenta: Contribuabilul:
Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nume si prenume/Denumire: ___________________________________________
 ______________________________________________________________________________
| Domiciliul/Resedinta/Sediul:                                                 |
| Judet: .................... Localitate: ............... Sector: ............ |
| Strada: ................... Numar: ..... Bloc: ...... Scara: ..... Ap. ..... |
| Telefon: ............................... Fax: .............................. |
|______________________________________________________________________________|

________________________________________________________________________________

            ARE/NU ARE fapte inscrise in cazierul fiscal.
________________________________________________________________________________

S-a eliberat prezentul certificat pentru a-i servi la ..........................
.............................. si este valabil 15 de zile de la data eliberarii.

________________________________________________________________________________

                            DIRECTOR (GENERAL),

      ___________________________      ________________________________________
    /           ROMANIA           \   | Directia Generala a Finantelor Publice |
   |             _____             |  | Judetul/Municipiul ................... |
   |            | MFP |            |  |________________________________________|
   |            |_____|            |   ________________________________________
   | Ministerul Finantelor Publice |  |    Inregistrat la unitatea fiscala     |
    \_____________________________/   |  Nr. _______________ Data __/__/____   |
                                      |________________________________________|


                    ANEXA LA CERTIFICATUL DE CAZIER FISCAL

pentru contribuabilul:

    Cod de inregistrare fiscala: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Nume si prenume/Denumire: ____________________________
________________________________________________________________________________
    Fapte inscrise in cazierul fiscal:
 ______________________________________________________________________________
|Nr. | Cod |Fapta savarsita|Sanctiunea aplicata |     Organ     | Contribuabil |
|crt.|fapta|Act normativ   |efectiv             |  constatator  |  sanctionat  |
|    |     |incalcat       |Act normativ        |_______________|     Cod      |
|    |     |(tip/nr./an/   |(tip/nr./an/articol/|Fisa Inscriere/| inregistrare |
|    |     |articol/alin./ |alin./lit./pct.)    |Actualizare    |   fiscala    |
|    |     |lit./pct.)     |                    |nr./data       |              |
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|
|____|_____|_______________|____________________|_______________|______________|

                             DIRECTOR (GENERAL),

    ANEXA 2

                              CARACTERISTICI
de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si de pastrare a formularelor

    1. Fisa de inscriere in cazierul fiscal, cod 14.13.43.15/1

    1. Denumire: Fisa de inscriere in cazierul fiscal
    2. Cod: 14.13.43.15/1
    3. Format: 2A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire:
    - se tipareste pe o singura fata;
    - se poate utiliza echipament informatic pentru editare
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: inscrierea in cazierul fiscal al contribuabililor a faptelor constatate de catre organele de control, precum si a sanctiunilor aplicate
    7. Se intocmeste in: doua exemplare;
                     de: organul de control constatator
    8. Circula:
    - un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal al organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla domiciliul/sediul/resedinta contribuabilului;
    - un exemplar la organul constatator
    9. Se arhiveaza: un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal si un exemplar la organul constatator

    2. Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal, cod 14.13.43.15/2

    1. Denumire: Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal
    2. Cod: 14.13.43.15/2
    3. Format: 2A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire:
    - se tipareste pe o singura fata;
    - se poate utiliza echipament informatic pentru editare
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: actualizarea inscrierilor in cazierul fiscal al contribuabililor
    7. Se intocmeste in:
    - un exemplar, in cazul in care fisa este completata de biroul pentru gestionarea cazierului fiscal;
    - doua exemplare, in cazul in care fisa este completata de organul de control constatator
    8. Circula:
    - un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal al organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla domiciliul/sediul/resedinta contribuabilului, in cazul in care fisa este completata de biroul pentru gestionarea cazierului fiscal;
    - un exemplar la organul constatator si un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal, in cazul in care fisa este completata de organul de control constatator
    9. Se arhiveaza:
    - un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal si un exemplar la organul constatator, in cazul in care fisa este completata de organul de control constatator;
    - un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

    3. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal, cod 14.13.25.15/1

    1. Denumire: Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal
    2. Cod: 14.13.25.15/1
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire:
    - se tipareste pe o singura fata;
    - se poate utiliza echipament informatic pentru editare
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: eliberarea unui certificat de cazier fiscal
    7. Se intocmeste in: un exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circula: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal
    9. Se arhiveaza: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

    4. Cerere de rectificare a datelor inscrise in cazierul fiscal, cod 14.13.25.15/2

    1. Denumire: Cerere de rectificare a datelor inscrise in cazierul fiscal
    2. Cod: 14.13.25.15/2
    3. Format: 2A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire:
    - se tipareste pe o singura fata;
    - se poate utiliza echipament informatic pentru editare
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: rectificarea datelor inscrise in cazierul fiscal
    7. Se intocmeste in: un exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circula: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal
    9. Se arhiveaza: la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

    5. Certificat de cazier fiscal si Anexa la Certificatul de cazier fiscal, cod 14.13.21.15

    1. Denumire: Certificat de cazier fiscal si Anexa la Certificatul de cazier fiscal
    2. Cod: 14.13.21.15
    3. Format: 2A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire:
    - se tiparesc pe o singura fata atat certificatul, cat si anexa;
    - se poate utiliza echipament informatic pentru editare
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza: numai in scopul in care a fost eliberat
    7. Se intocmeste in: doua exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circula: - un exemplar la contribuabil
                - un exemplar la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal
    9. Se arhiveaza: copia la biroul pentru gestionarea cazierului fiscal

    ANEXA 3

    1. Procedura de inscriere a datelor in bazele de date cuprinzand cazierul fiscal

    Inscrierea datelor in cazierul fiscal se face numai pe baza fiselor de inscriere.
    Fisele de inscriere sunt completate de catre:
    a) organele cu atributii de control din cadrul Ministerului Finantelor Publice si al unitatilor sale teritoriale;
    b) organele cu atributii de control din afara Ministerului Finantelor Publice.
    Fisele de inscriere completate se inregistreaza si se transmit birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene sau a municipiului Bucuresti.
    Termenele de transmitere a fiselor de inscriere sunt:
    a) pentru organele cu atributii de control din cadrul Ministerului Finantelor Publice si al unitatilor sale teritoriale, 15 zile de la expirarea termenului legal de contestare, pentru actele ramase definitive prin neexercitarea cailor de atac, sau 5 zile de la data primirii comunicarii de la compartimentele juridice, potrivit prevederilor art. 12 alin. (3) din Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 75/2001;
    b) pentru organele cu atributii de control din afara Ministerului Finantelor Publice, 5 zile de la data la care au luat la cunostinta ca asupra faptelor ce urmeaza sa fie inscrise in cazierul fiscal s-au pronuntat organele competente definitiv si irevocabil.
    Se va completa cate o fisa pentru fiecare fapta care se inscrie in cazierul fiscal.
    Fisele de inscriere primite de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal sunt inregistrate in registrul unic de evidenta.
    Fisele de inscriere sunt analizate formal din punct de vedere al coerentei si completitudinii de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal.
    Fisele la care se constata neconcordante sunt restituite organelor de control pentru a fi corectate.
    Fisele valide sunt vizate de seful biroului pentru gestionarea cazierului fiscal si sunt repartizate de acesta pentru a fi introduse in baza de date locala.

    2. Procedura de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzand cazierul fiscal

    Actualizarea datelor din bazele de date cuprinzand cazierul fiscal se face numai pe baza fiselor de actualizare.
    Fisele de actualizare a datelor din bazele de date cuprinzand cazierul fiscal se intocmesc de catre salariatii birourilor pentru gestionarea cazierului fiscal, pe baza urmatoarelor documente justificative:
    a) comunicarea primita de la serviciul cu atributii in gestionarea si functionarea cazierului fiscal din cadrul Ministerului Finantelor Publice, care cuprinde actele normative care abroga sau modifica prevederile legale in baza carora au fost sanctionate faptele inscrise in cazier ori in baza carora s-a stabilit reabilitarea de drept;
    b) listele, primite saptamanal de la serviciul/biroul care se ocupa de Registrul contribuabililor, care cuprind persoanele radiate, respectiv decedate, dupa caz;
    c) nota de serviciu prin care se aproba fisa de actualizare pentru rectificarea erorilor constatate la inscrierea faptelor in cazierul fiscal, aprobata de directorul general.
    Potrivit prevederilor art. 13 lit. c) din Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 75/2001, fisele de actualizare pot fi completate si de organele cu atributii de control, pentru a rectifica eventualele erori din fisele de inscriere transmise de acestia.
    Se va completa cate o fisa pentru fiecare fapta care se actualizeaza.
    Fisele de actualizare sunt inregistrate de birourile pentru gestionarea cazierului fiscal in registrul unic de evidenta.
    Fisele de actualizare sunt vizate de seful biroului pentru gestionarea cazierului fiscal si sunt repartizate de acesta pentru a fi introduse in baza de date locala.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 40/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 40 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu