ORDIN Nr. 37
din 1 octombrie 2007
privind aprobarea
Standardului de performanta pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale
ACT EMIS DE:
AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 690 din 11 octombrie 2007
Având în vedere prevederile art. 8 alin. (1) lit. n) din Legea gazelor nr. 351/2004, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 3 alin. (3) din Hotărârea
Guvernului nr. 410/2007 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi
funcţionare al Autorităţii Naţionale de Reglementare în
Domeniul Energiei,
preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare
în Domeniul Energiei emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Standardul de performanţă pentru
activitatea de furnizare a gazelor naturale, prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Decizia preşedintelui Agenţiei Naţionale de Reglementare în
Domeniul Gazelor Naturale nr. 947/2001 privind aprobarea Standardului de
performanţă pentru furnizarea gazelor naturale pe piaţa angro, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 7 din 9 ianuarie 2002, şi Decizia preşedintelui Agenţiei
Naţionale de Reglementare în Domeniul Gazelor Naturale
nr. 938/2002 privind aprobarea Standardului de performanţă
pentru serviciul de furnizare a gazelor naturale, realizat de operatorii de
distribuţie, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 847 din 25 noiembrie 2002.
Art. 3. - Compartimentele de resort din cadrul
Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei şi titularii
licenţelor pentru furnizarea gazelor naturale vor duce la îndeplinire
prevederile prezentului ordin.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Autorităţii Naţionale
de Reglementare în Domeniul Energiei,
Gergely Olosz
ANEXA
STANDARD DE PERFORMANŢĂ
pentru activitatea de furnizare a gazelor naturale
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
1.1. Scop
Art. 1. - Prezentul standard de performanţă
reglementează criteriile de calitate comercială definite prin indicatorii de
performanţă pentru asigurarea serviciului de furnizare a gazelor naturale către
consumatori, precum şi cerinţele de raportare pentru furnizori.
Art. 2. - Prezentul standard de performanţă este emis
în conformitate cu prevederile art. 8 alin. (1) lit. n) şi ale art. 73 lit. c)
din Legea gazelor nr. 351/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
1.2. Domeniu de aplicare
Art. 3. - (1) Prezentul standard de performanţă
defineşte obligaţiile ce revin furnizorilor în relaţiile acestora cu
consumatorii de gaze naturale, precum şi cu Autoritatea Naţională de
Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).
(2) Prezentul standard de performanţă stabileşte
nivelurile indicatorilor de performanţă şi obiectivele cu privire la furnizarea
gazelor naturale, pentru următoarele activităţi:
a) contractarea gazelor naturale;
b) facturarea contravalorii gazelor naturale furnizate;
c) soluţionarea sesizărilor consumatorilor cu privire
la condiţiile de calitate a gazelor naturale furnizate;
d) informarea consumatorilor în conformitate cu cerinţele
prezentului standard de performanţă;
e) rezolvarea reclamaţiilor la adresa furnizorului
formulate de solicitanţi/consumatori cu privire la nerespectarea standardului
de performanţă;
f) rezolvarea altor reclamaţii şi cereri ale
solicitanţilor/ consumatorilor.
Art. 4. - Prevederile prezentului standard de
performanţă nu se aplică în caz de:
a) refuz al consumatorului de a permite accesul
delegatului împuternicit al furnizorului;
b) forţă majoră.
1.3. Definiţii şi
abrevieri
Art. 5. -In sensul prezentului standard de performanţă,
se definesc următorii termeni:
a) indicatori de
performanţă garantaţi - IPG - indicatori care stabilesc nivelurile minime de performanţă pentru
prestarea serviciului de către furnizor şi pentru a căror nerespectare furnizorul
va plăti solicitantului/consumatorului afectat penalităţi, în cuantumul şi
condiţiile prevăzute în prezentul standard de performanţă;
b) indicatori de performanţă
anuali - IPA - indicatori care stabilesc nivelurile anuale de performanţă în prestarea serviciului
de furnizare a gazelor naturale;
c) solicitant -
persoană fizică sau juridică care depune o solicitare pentru încheierea unui
contract de furnizare reglementată/negociată a gazelor
naturale;
d) întreruperea furnizării - măsură de sistare a livrării cantităţilor de gaze naturale
contractate;
e) consumator- persoană
fizică sau juridică care cumpără gaze naturale pentru consumul propriu;
f) contract de furnizare
reglementată a gazelor naturale - contract comercial încheiat în baza Contractului-cadru de
furnizare reglementată a gazelor naturale pentru consumatorii captivi;
g) contract de furnizare
negociată a gazelor naturale - contract comercial
încheiat în regim negociat între consumatorul de gaze
naturale şi titularul licenţei de furnizare;
h) furnizor - titular al
licenţei de furnizare care comercializează gaze naturale în baza unui contract
de furnizare.
CAPITOLUL II
Calitatea serviciului
2.1. Indicatori de performanţă garantaţi
2.1.1. IPG1 - Contractarea gazelor naturale
Art. 6. - (1) Furnizorul are obligaţia de a răspunde
solicitării primite din partea oricărui solicitant/consumator, având ca obiect
încheierea/modificarea unui contract de furnizare reglementată/ negociată a gazelor naturale.
(2) In cazul în care furnizorul nu comunică în scris
solicitantului/consumatorului, în termen de 15 zile de la data înregistrării
solicitării, acordul împreună cu proiectul contractului de furnizare
reglementată/negociată a gazelor naturale, notificarea pentru transmiterea unor
documente/informaţii necesare pentru încheierea/modificarea contractului sau
refuzul privind încheierea/modificarea unui contract de furnizare
reglementată/negociată a gazelor naturale, furnizorul va plăti
solicitantului/consumatorului penalităţile precizate în anexa nr. 1.
(3) In cazul depăşirii termenului de 15 zile,
furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1
pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia prevăzută
la alin. (2), inclusiv pentru ziua în care îşi îndeplineşte această obligaţie.
(4) Penalităţile prevăzute la alin. (3) vor fi
percepute pentru o perioadă maximă de 15 zile.
2.1.2. IPG2 - Rezolvarea solicitărilor
consumatorilor cu privire la facturi
Art. 7. - (1) Furnizorul are obligaţia de a răspunde
sesizărilor adresate în scris de consumatori cu privire la facturi, explicând
acestora conţinutul facturilor şi, în cazul în care solicitarea consumatorilor
se dovedeşte a fi întemeiată, de a proceda la recalcularea
facturilor.
(2) In cazul în care în termen de 15 zile de la
primirea solicitării furnizorul nu verifică corectitudinea facturii emise şi nu
comunică în scris consumatorului rezultatele verificării, precum şi, după caz, modalităţile şi termenul de
soluţionare, furnizorul va plăti consumatorului penalităţile prevăzute în anexa
nr. 1.
(3) In cazul depăşirii termenului de 15 zile,
furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1
pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia stabilită
de acest articol, inclusiv pentru ziua în care îşi îndeplineşte această
obligaţie.
(4) In cazul în care solicitarea consumatorului se
dovedeşte a fi întemeiată şi este necesară recalcularea consumului ca efect al
defectării aparatului de măsură, furnizorul va proceda la recalcularea
consumului de gaze naturale, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
2.1.3. IPG3 - Calitatea gazelor naturale furnizate
Art. 8. - (1) Furnizorul are obligaţia de a răspunde
sesizărilor oricărui consumator cu privire la calitatea gazelor naturale
furnizate.
(2) Furnizorul are obligaţia de a furniza gaze naturale
care să respecte condiţiile minime de calitate a gazelor naturale prevăzute în
Acordul tehnic de exploatare a punctelor de predare/preluare comercială.
(3) In cazul în care, în termen de 15 zile, furnizorul
nu analizează sesizarea primită şi nu comunică în scris consumatorului
rezultatul acestei analize, inclusiv prin transmiterea, după caz, a celui mai
recent buletin de analiză cromatografică, determinat în conformitate cu prevederile
legale în vigoare, furnizorul va plăti acestuia penalităţile prevăzute în anexa
nr. 1.
(4) In cazul depăşirii termenului de 15 zile,
furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1
pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia stabilită
de acest articol, inclusiv pentru ziua în care îşi îndeplineşte această
obligaţie.
(5) In cazul în care în urma sesizării primite se
constată că puterea calorifică superioară a gazelor naturale furnizate,
determinată în conformitate cu prevederile Regulamentului de măsurare a
cantităţilor de gaze naturale tranzacţionate pe piaţa angro, este diferită faţă
de aceea a gazelor naturale facturate, furnizorul va proceda la recalcularea consumului de gaze naturale, conform prevederilor legale în
vigoare.
(6) Reclamaţiile consumatorilor cu privire la valoarea
puterii calorifice utilizate la facturare se pot face în maximum două luni de
la data emiterii facturii.
2.1.4. IPG4 - Rezolvarea
solicitărilor consumatorilor cu privire la măsurarea cantităţilor de gaze
naturale
Art. 9. - (1) Furnizorul are obligaţia de a răspunde
sesizărilor oricărui consumator cu privire la funcţionarea, înlocuirea,
remedierea, schimbarea amplasamentului contorului şi altele asemenea.
(2) In cazul în care furnizorul nu transmite un
răspuns la sesizarea consumatorului prevăzută la alin. (1) în termen de 30 de
zile de la primirea acesteia, furnizorul va plăti consumatorului penalităţile
prevăzute în anexa nr. 1.
(3) In cazul depăşirii termenului de 30 de zile,
furnizorul are obligaţia de a plăti penalităţile prevăzute în anexa nr. 1
pentru fiecare zi suplimentară în care nu îşi îndeplineşte obligaţia stabilită de acest articol, inclusiv
pentru ziua în care îşi îndeplineşte această obligaţie.
2.1.5. IPG5 - Penalităţi datorate pentru
neîndeplinirea obligaţiilor de plată ale furnizorului
Art. 10. - (1) Prezentul articol se aplică în cazul în
care furnizorul are obligaţia de a efectua o plată către un solicitant/consumator, potrivit prevederilor art. 6-9.
(2) In cazul în care, în termen de 20 de zile de la
data la care obligaţiile furnizorului au devenit scadente, în conformitate cu
prevederile art. 6 alin. (2), art. 7 alin. (2), art. 8 alin. (3) şi art. 9
alin. (2), furnizorul nu informează în scris consumatorul/ solicitantul în
legătură cu penalităţile exigibile sau nu efectuează plata acestora,
consumatorul/solicitantul are dreptul la penalităţile suplimentare prevăzute în
anexa nr. 1.
(3) Prezentul articol nu se
aplică în cazul în care există un litigiu între furnizor şi
solicitant/consumator cu privire la obligaţia furnizorului de a efectua plata
respectivă, iar litigiul a făcut obiectul unei reclamaţii depuse la ANRE sau al
unei soluţionări în faţa unei instanţe judecătoreşti, potrivit cap. III.
2.2. Indicatori de
performanţă anuali
2.2.1. IPA1 - Procesarea cererilor de contractare
Art. 11. - (1) Furnizorul are obligaţia să răspundă
unei cereri cu privire la încheierea/modificarea unui contract de furnizare
reglementată/negociată a gazelor naturale, potrivit prevederilor art. 6.
(2) Furnizorul va presta
serviciile menţionate la alin. (1) cel puţin în procentul de cazuri prevăzut în
anexa nr. 2. Procentul indică raportul dintre numărul cererilor rezolvate în
intervalul de timp prevăzut la alin. (1) şi numărul total de cereri primite,
referitoare la încheierea/modificarea unui contract de furnizare
reglementată/negociată a gazelor naturale.
2.2.2. IPA2 - Răspunsuri la solicitările
consumatorului
Art. 12. - (1) Furnizorul are obligaţia să răspundă
unei solicitări a consumatorului, altele decât cele prevăzute la art. 6-8, în
termen de 30 de zile de la data primirii respectivei solicitări.
(2) Furnizorul va presta serviciile menţionate la alin.
(1) cel puţin în procentul de cazuri prevăzut în anexa nr. 2. Procentul indică
raportul dintre numărul solicitărilor rezolvate în intervalul de timp prevăzut
la alin. (1) şi numărul total de solicitări.
2.2.3. IPA3 - Reluarea furnizării în cazul
limitării/întreruperii ca efect al neîndeplinirii obligaţiilor de plată
Art. 13. - (1) In situaţia limitării/întreruperii
furnizării ca efect al neîndeplinirii obligaţiilor de plată la termenele
prevăzute în contract, furnizorul are obligaţia să asigure reluarea furnizării,
în termen de 24 de ore de la momentul îndeplinirii obligaţiilor de plată,
conform prevederilor contractuale.
(2) Furnizorul va presta serviciile menţionate la alin.
(1) cel puţin în procentul de cazuri prevăzut în anexa nr. 2. Procentul indică
raportul dintre numărul de consumatori cărora li s-a reluat furnizarea în
termenul prevăzut la alin. (1) şi numărul total de consumatori cărora li s-a
limitat/întrerupt furnizarea şi care si-au îndeplinit obligaţiile de plată.
2.2.4. IPA4 - Informaţii cu privire la indicatorii
de performanţă
Art. 14. - (1) In termen de cel mult 30 de zile de la
intrarea în vigoare a prezentului standard de
performanţă, furnizorul va întocmi şi va face publică o sinteză a obligaţiilor
sale prevăzute în cadrul
secţiunii 2.1 „Indicatori de performanţă garantaţi", precum şi în cap. III
„Reclamaţii".
(2) Furnizorul are următoarele obligaţii:
a) să transmită această sinteză la ANRE, cu minimum 5
zile înainte de publicare;
b) să publice sinteza pe pagina sa de internet, precum
şi, după caz, la centrele de relaţii cu clienţii;
c) să notifice această sinteză fiecărui consumator,
client al său.
(3) In situaţia promovării unor modificări şi/sau
completări ale prezentului standard de performanţă, furnizorul are obligaţia de
a actualiza această sinteză, în termen de 30 de zile, cu respectarea
prevederilor alin. (2).
Art. 15. - Furnizorul va informa
anual ANRE, în termenul prevăzut la art. 21, cu privire la:
a) numărul total de consumatori cărora li s-a
limitat/întrerupt furnizarea ca efect al neîndeplinirii obligaţiilor de plată;
b) numărul total de consumatori cărora li s-a
limitat/întrerupt furnizarea şi care si-au îndeplinit obligaţiile de plată;
c) numărul de consumatori cărora li s-a
limitat/întrerupt furnizarea, care si-au îndeplinit obligaţiile de plată şi
cărora li s-a reluat furnizarea în termenul prevăzut la art. 13 alin. (1);
d) numărul de solicitări
privind încheierea contractelor de furnizare negociată a gazelor naturale,
primite din partea consumatorilor casnici şi, respectiv, din partea
consumatorilor noncasnici de gaze naturale;
e) numărul de contracte de furnizare negociată a
gazelor naturale, încheiate în baza solicitărilor prevăzute la lit. d).
CAPITOLUL III
Reclamaţii
Art. 16. - (1) Solicitanţii/consumatorii au dreptul să
adreseze reclamaţii furnizorului în legătură cu nerespectarea de către acesta a
obligaţiilor prevăzute în prezentul standard de performanţă.
(2) Reclamaţia poate fi depusă în termen de maximum 30
de zile de la data exigibilităţii obligaţiei prevăzute la art. 6 alin. (2),
art. 7 alin. (2), art. 8 alin. (3), art. 9 alin. (2) şi art. 10 alin. (2).
(3) Procedura de soluţionare a
reclamaţiilor prevăzute la alin. (1) nu implică niciun fel de cheltuieli din
partea solicitanţilor/consumatorilor.
Art. 17. - In urma primirii reclamaţiei, furnizorul are
următoarele obligaţii:
a) să menţină evidenţa distinctă a reclamaţiilor
primite;
b) să verifice inclusiv, după caz, prin constatarea la
faţa locului, aspectele semnalate în reclamaţie şi să contacteze reclamantul,
dacă este necesar pentru obţinerea unor informaţii suplimentare;
c) să comunice, în termen de cel mult 20 de zile de la
data primirii reclamaţiei, un răspuns reclamantului prin care, după caz:
1. să admită că reclamaţia este justificată şi să ia
măsuri în regim de urgenţă pentru îndeplinirea obligaţiilor;
2. să respingă reclamaţia, justificând cauzele respingerii.
Art. 18. - (1) Solicitantul/consumatorul are dreptul de
a adresa ANRE reclamaţii în legătură cu nerespectarea
de către furnizor a
obligaţiilor care revin acestuia conform prevederilor prezentului standard de
performanţă.
(2) Reclamaţia poate fi depusă în termen de maximum 60
de zile de la data exigibilităţii obligaţiei prevăzute la art. 6 alin. (2),
art. 7 alin. (2), art. 8 alin. (3), art. 9 alin. (2) şi art. 10 alin. (2).
(3) Pentru analiza situaţiei precizate la alin. (1),
ANRE va parcurge următoarele etape:
a) verificarea, inclusiv prin constatarea la faţa
locului, a aspectelor semnalate în reclamaţie, contactarea reclamantului şi/sau
a furnizorului, dacă este necesar pentru obţinerea unor informaţii
suplimentare;
b) comunicarea răspunsului către reclamant şi furnizor,
în termen de cel mult 30 de zile de la data înregistrării reclamaţiei, prin
care, după caz:
1. să admită că reclamaţia este justificată şi să
impună furnizorului un termen de realizare a obligaţiilor care îi revin;
2. să respingă reclamaţia, justificând cauzele
respingerii.
(4) In cazul în care reclamaţia s-a dovedit a fi
justificată, ANRE va proceda la sancţionarea furnizorului, în conformitate cu
prevederile legale.
CAPITOLUL IV
Dispoziţii finale
Art. 19. - (1) In vederea transmiterii
sesizărilor şi a reclamaţiilor de către consumatori, furnizorul are obligaţia
să asigure un serviciu telefonic permanent al cărui număr va fi înscris pe
factură.
(2) Furnizorul are obligaţia să înregistreze şi să
transmită de urgenţă operatorului de distribuţie sesizările şi reclamaţiile
consumatorului privind posibilele scăpări de gaze naturale, comunicându-i
ulterior consumatorului numărul de înregistrare alocat de operatorul de
distribuţie sesizării/reclamaţiei, precum şi perioada în care urmează să
sosească echipa de intervenţie.
Art. 20. - (1) Cererile/solicitările primite de
furnizor după ora 16,00 dintr-o zi lucrătoare sau la orice oră din zilele
nelucrătoare vor fi considerate primite în următoarea zi lucrătoare.
(2) In cazul în care termenele
prevăzute în prezentul standard de performanţă se împlinesc într-o zi
nelucrătoare, acestea se decalează în mod corespunzător, începând cu prima zi
lucrătoare.
Art. 21. - (1) Furnizorul are obligaţia de a raporta
anual către ANRE nivelul de realizare a indicatorilor de performanţă conform
anexei nr. 3.
(2) Anexa nr. 3 se completează de către furnizor şi se
depune la ANRE, în scris şi în format electronic, până cel târziu la data de 1
aprilie.
Art. 22. -ANRE va publica pe pagina proprie de internet
datele transmise de către furnizori, până cel târziu
la data de 1 mai.
Art. 23. - Toate cererile, sesizările, reclamaţiile,
notificările, rapoartele şi orice alte comunicări prevăzute în prezentul
standard de performanţă se transmit la adresa destinatarului în scris şi se
consideră primite de destinatar:
a) la data predării, dacă sunt transmise personal sau
prin curier, la adresa corespunzătoare sub semnătură de primire;
b) la data primirii de către destinatar sau a
refuzului de primire din partea acestuia, dacă sunt expediate prin scrisoare
recomandată cu confirmare de primire;
c) la data generării raportului afirmativ de primire
a documentelor, în cazul expedierii prin fax sau poşta electronică specificată.
Art. 24. -ANRE are dreptul de a aplica amenzi conform art. 109 pct. 15 şi art. 110 alin. (2) lit. d) din Legea
gazelor nr. 351/2004, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:
a) în cazul nerespectării termenelor impuse prin
indicatorii de performanţă garantaţi, suplimentar faţă de penalităţile pe care
furnizorul are obligaţia să le plătească solicitanţilor/ consumatorilor;
b) în cazul nerespectării
indicatorilor de performanţă anuali, prevăzuţi în anexa nr. 2.
Art. 25. - Furnizorul va avea dreptul să-şi recupereze
de la operatorii de sisteme penalităţile plătite consumatorilor, în situaţia în
care cauzele care au generat plata acestora sunt independente de capabilitatea
furnizorului de a acţiona şi sunt datorate acestor operatori.
Art. 26. - (1) Prevederile cap. II pct. 2.1 „Indicatori
de performanţă garantaţi" intră în vigoare la
data de 1 ianuarie 2008.
(2) Furnizorii vor începe raportarea nivelului de
realizare a indicatorilor de performanţă, conform prevederilor art. 21, pentru
activitatea aferentă intervalului 1 ianuarie 2008 - 31 decembrie 2008.
Art. 27. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din
prezentul standard de performanţă.
ANEXA Nr. 1 la standardul de performantă
PENALITĂŢI
aplicabile în cazul nerespectării indicatorilor de
performanţă garantaţi
Numărul articolului
|
Alineatul
|
Perioada de timp specificată
|
Suma specificată
|
Art. 6.
IPG1 - Contractarea gazelor naturale
|
Alin. (2)
|
15 zile de la data primirii cererii
|
30 lei
|
Alin. (3)
|
fiecare zi suplimentară
|
5 lei
|
Art. 7.
IPG2 - Solicitări privind facturile
|
Alin. (2)
|
15 zile de la data primirii cererii
|
30 lei
|
Alin. (3)
|
fiecare zi suplimentară
|
5 lei
|
Art. 8.
IPG3 - Calitatea gazelor naturale furnizate
|
Alin. (3)
|
15 zile de la data primirii cererii
|
50 lei
|
Alin. (4)
|
fiecare zi suplimentară
|
10 lei
|
Art. 9.
IPG4 - Solicitările privind măsurarea
|
Alin. (2)
|
30 de zile de la primirea cererii
|
30 lei
|
Alin. (3)
|
fiecare zi suplimentară
|
5 lei
|
Art. 10.
IPG5 - Penalităţi datorate pentru
neîndeplinirea obligaţiilor de plată ale
furnizorului
|
Alin. (2)
|
20 de zile de la data la care obligaţiile furnizorului au devenit scadente
|
150 lei
|
ANEXA Nr. 2 la standardul de performantă
OBIECTIVE
aplicabile indicatorilor de performanţă anuali
Numărul articolului
|
Obiectiv
|
Art. 11
IPA1 - Procesarea cererilor de contractare
|
90%
|
Art. 12
IPA2 - Răspunsuri la solicitările consumatorilor
|
95%
|
Art. 13
IPA3 - Reluarea furnizării
|
95%
|
Art. 14
IPA4 - Informaţii cu privire la indicatorii de performanţă
|
100%
|
ANEXA Nr. 3 la standardul de performantă
MODELE DE RAPORTARE
A. Indicatori de performanţă anuali
Numărul articolului
|
Obiectiv
|
Realizat
|
Art. 11
IPA1 - Procesarea cererilor de contractare
|
90%
|
|
Art. 12
IPA2 - Răspunsuri la solicitările consumatorilor
|
95%
|
|
Art. 13
IPA3 - Reluarea furnizării
|
95%
|
|
Art. 14
IPA4 - Informaţii cu privire la indicatorii de performanţă
|
100%
|
|
B. Date generale privind activitatea furnizorului
Numărul de solicitări privind încheierea contractelor de
furnizare negociată a gazelor naturale
|
casnici
|
|
noncasnici
|
|
Numărul de contracte de furnizare negociată a gazelor naturale
|
casnici
|
|
noncasnici
|
|
Numărul total de consumatori cărora li s-a limitat/întrerupt
furnizarea ca efect al neîndeplinirii obligaţiilor de plată
|
|
Numărul total de consumatori cărora li s-a limitat/întrerupt
furnizarea şi care si-au îndeplinit obligaţiile de plată
|
|
Numărul de consumatori cărora li s-a limitat/întrerupt
furnizarea, care si-au îndeplinit obligaţiile de plată şi cărora li s-a
reluat furnizarea în termen de 24 de ore
|
|