Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2800 din 20.10.2017

pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 846 din 25 octombrie 2017



SmartCity1

În temeiul art. 24 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul 1 Se aprobă Procedura privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2(1) Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:a)Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 2; b)Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 3; c)Decizia de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 4; d)Decizia de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 5. (2) Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice,Ionuţ MişaANEXA Nr. 1 PROCEDURĂ privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA Articolul 1 Dispoziţii generale(1) Prezenta procedură se aplică pentru obligaţiile fiscale principale reprezentând TVA ale persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA potrivit art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, care optează pentru plata defalcată a acestei taxe în perioada 1 octombrie 2017-31 decembrie 2017, prin depunerea unei notificări la organul fiscal competent potrivit art. 22 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA, denumită în continuare ordonanţă.(2) Facilităţile fiscale prevăzute la art. 24 din ordonanţă se acordă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală prin organele fiscale subordonate, denumite în continuare organe fiscale competente.(3) Contribuabilii fără domiciliu fiscal în România pot beneficia de facilităţile fiscale prevăzute de ordonanţă dacă desemnează un împuternicit potrivit art. 18 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Cod de procedură fiscală.(4) Facilităţile prevăzute de ordonanţă se acordă şi în cazul obligaţiilor vamale de plată reprezentând TVA, transmise organului fiscal competent de către autoritatea vamală, în vederea recuperării. Articolul 2 Obiectul facilităţilor fiscale(1) Organul fiscal competent acordă următoarele facilităţi fiscale:a)amânarea la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, restante la 30 septembrie 2017, inclusiv; b)anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, restante la 30 septembrie 2017, inclusiv. (2) Penalităţile de întârziere ce fac obiectul facilităţilor fiscale prevăzute la alin. (1) sunt aferente:a)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, restante la 30 septembrie 2017, inclusiv; b)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA , restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, cuprinse în decizii de impunere comunicate până la data de 30 septembrie 2017 cu termen de plată după această dată; c)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA cuprinse într-o eşalonare la plată, aflată în derulare la data de 30 septembrie 2017, a cărei valabilitate se pierde până la data de 31 decembrie 2017, inclusiv; d)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA cuprinse într-o eşalonare la plată aflată în derulare la data de 30 septembrie 2017 sau care obţin eşalonarea în perioada cuprinsă între 1 octombrie 2017-31 decembrie 2017, potrivit Codului de procedură fiscală, dacă sunt îndeplinite toate condiţiile prevăzute la art. 24 din ordonanţă, şi doresc menţinerea eşalonării la plată; e)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, stabilite în acte administrative fiscale a căror executare este suspendată în condiţiile legii, la data de 30 septembrie 2017, inclusiv, dar pentru care contribuabilul depune, odată cu notificarea privind opţiunea de plată defalcată a TVA, o cerere de renunţare la efectele suspendării actului administrativ fiscal până la data de 31 decembrie 2017, inclusiv; f)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, cuprinse într-un act administrativ fiscal a cărui executare este suspendată în condiţiile legii, la data de 30 septembrie 2017 şi care încetează până la 31 decembrie 2017, inclusiv; g)obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA stabilite suplimentar de către organele de inspecţie fiscală ca urmare a unei cereri de rambursare care la data de 31 decembrie 2017 se afla în curs de soluţionare. Articolul 3 Procedura de acordare a amânării la plată(1) În baza notificării privind opţiunea de plată defalcată a TVA, organul fiscal competent emite şi comunică din oficiu:a)contribuabilului - decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin; b)instituţiilor de credit la care debitorul are deschise conturile bancare şi/sau terţilor popriţi care deţin/datorează sume de bani debitorului - adresa de sistare temporară, totală sau parţială, a executării silite prin poprire. (2) Odată cu emiterea actelor prevăzute la alin. (1), pentru penalităţile de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA care fac obiectul amânării la plată:a)nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită; b)nu se efectuează stingerea până la data comunicării deciziei de anulare la plata penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA sau a deciziei de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor de plată principale reprezentând TVA, după caz. (3) În situaţia în care pe perioada amânării la plată se emite decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii care cuprinde obligaţii de plată accesorii prevăzute la art. 2, organul fiscal competent emite, odată cu această decizie, şi decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 3 la ordin, prevederile alin. (1) şi (2) aplicându-se în mod corespunzător ori de câte ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA înlocuieşte decizia emisă anterior.(4) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, organul fiscal competent emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA. Articolul 4 Procedura de acordare a anulării penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA (1) Anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA se efectuează din oficiu, în baza notificării privind opţiunea de plată defalcată a TVA, depusă la registratura organului fiscal competent în perioada 1 octombrie 2017-31 decembrie 2017.(2) În baza notificării prevăzute la alin. (1), în perioada 1 ianuarie 2018-31 ianuarie 2018, organul fiscal competent analizează îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 24 din ordonanţă şi emite decizia de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA prevăzută în anexa nr. 4 la ordin, cu excepţia situaţiei prevăzute la art. 24 alin. (13) din ordonanţă.(3) În situaţia în care condiţiile prevăzute la art. 24 din ordonanţă nu sunt îndeplinite, amânarea la plată îşi pierde valabilitatea, iar organul fiscal competent emite şi comunică contribuabilului decizia de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 5 la ordin. Articolul 5 Procedura de acordare a anulării la plată în cazul contribuabililor care beneficiază de eşalonări la plată(1) În situaţia în care contribuabilii care depun notificare şi care la data de 30 septembrie 2017 beneficiază de eşalonarea la plată a obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, precum şi cei care obţin eşalonarea în perioada cuprinsă între 1 octombrie 2017 şi 31 decembrie 2017 pot beneficia de anularea penalităţilor de întârziere, potrivit prevederilor art. 4 alin. (1), dacă îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 24 din ordonanţă, dar doresc şi menţinerea eşalonării la plată. Prevederile art. 3 se aplică în mod corespunzător.(2) Odată cu emiterea deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, organul fiscal competent emite şi comunică contribuabilului, după caz, decizii prin care modifică actele emise ca urmare a acordării eşalonărilor la plată, respectiv:a)decizia de modificare a deciziei de eşalonare la plată a obligaţiilor fiscale; b)decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere şi a penalităţilor de nedeclarare. (3) În situaţia în care sunt îndeplinite condiţiile de acordare a facilităţii prevăzute la art. 24 din ordonanţă, organul fiscal competent emite şi comunică contribuabilului decizia de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA.(4) În situaţia în care nu sunt îndeplinite condiţiile de acordare a facilităţii prevăzute la art. 24 din ordonanţă, penalităţile de întârziere amânate la plată se repun în sarcina contribuabilului, prin introducerea acestora în amânarea la plată sau eşalonarea la plată, după caz. În acest sens, organul fiscal emite şi comunică contribuabilului, dup caz:a)decizia de modificare a deciziei de eşalonare la plată a obligaţiilor fiscale; b)decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere şi a penalităţilor de nedeclarare. (5) Penalităţile de întârziere amânate la plată potrivit art. 24 din ordonanţă se reintroduc în eşalonarea la plată, prin refacerea graficului de plată cu păstrarea perioadei de eşalonare aprobate iniţial. ANEXA Nr. 2 ANTET* * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii. Dosar fiscal nr. ............... Nr. ......... din .............. DECIZIE de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA Datele de identificare a contribuabilului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............. Adresa: ........ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ............ Datele de identificare a împuternicitului Denumirea/Numele şi prenumele ........ .............. Adresa: ........ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ............ În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, având în vedere Notificarea nr. .............. din data de ................, înregistrată la organul fiscal competent sub nr. .............. din data de ........ ........ ........, se emite următoarea decizie: Se acordă amânarea la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, în sumă de ........ .............. lei. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul unităţii fiscale Numele şi prenumele ........ ............. Semnătura şi ştampila unităţii ........... Număr de operator de date cu caracter personal............ Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului 1. Denumire: Decizie de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA 2. Format: A4/t1. 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA. 5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central. 6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil. 7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului. ANEXA Nr. 3 ANTET* * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii. Dosar fiscal nr. ............... Nr. ......... din .............. DECIZIE de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA Datele de identificare a contribuabilului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............ Adresa: ........ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ........... Datele de identificare a împuternicitului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............ Adresa: ........ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ............ În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ........ .......... din data de .......... se modifică după cum urmează: Se acordă amânarea la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de ........ .............. lei. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul unităţii fiscale Numele şi prenumele ........ ............. Semnătura şi ştampila unităţii ........... Număr de operator de date cu caracter personal ........ ........ .......... Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului 1. Denumire: Decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA. 2. Format: A4/t1. 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează: în baza art. 3 din Procedura privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017. 5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central. 6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil. 7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului. ANEXA Nr. 4 ANTET* * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii. Dosar fiscal nr. ............... Nr. ......... din .............. DECIZIE de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA Datele de identificare a contribuabilului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............. Adresa: ........ ................ ................ ........ .......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ............ Datele de identificare a împuternicitului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............ Adresa: ........ ................ ................ ........ ......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ........... În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, se emite următoarea decizie: Se acordă anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de ........ .............. lei. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul unităţii fiscale Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura şi ştampila unităţii ............. Număr de operator de date cu caracter personal ............ Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului 1. Denumire: Decizie de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA 2. Format: A4/t1. 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA. 5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central. 6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil. 7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului. ANEXA Nr. 5 ANTET* * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii. Dosar fiscal nr. ............... Nr. ......... din .............. DECIZIE de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA Datele de identificare a contribuabilului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............ Adresa: ........ ................ ................ ........ ......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ........... Datele de identificare a împuternicitului Denumirea/Numele şi prenumele ........ ............ Adresa: ........ ................ ................ ........ ......... Codul de identificare fiscală ........ ........ ............ În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ........ .......... din data de ........ ............, şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ..............., iar suma rămasă de plată din amânare, în cuantum de ........ ........... lei, se repune în sarcina dumneavoastră. Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a penalităţilor de întârziere: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Temeiul de drept: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată accesorii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Menţiuni privind audierea contribuabilului: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul unităţii fiscale Numele şi prenumele ........ ............. Semnătura şi ştampila unităţii ........... Număr de operator de date cu caracter personal ........... Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului 1. Denumire: Decizie de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA. 2. Format: A4/t1. 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA. 5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central. 6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil. 7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2800/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2800 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2800/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu