Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2477 din 22 octombrie 2010

privind aprobarea modelului-cadru al Acordului de cooperare pentru organizareasi exercitarea unor activitati în scopul realizarii unor atributii stabilite prin lege autoritatilor administratiei publice locale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 729 din 2 noiembrie 2010



Având în vedere prevederile art. 24 alin. (13) din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor, aprobata cu modificari prin Legea nr. 15/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 10 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul administratiei si internelor si ministrul finantelor publice emit urmatorul ordin:

Art. 1. - (1) Se aproba modelul-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea si exercitarea unor activitati în scopul realizarii unor atributii stabilite prin lege autoritatilor administratiei publice locale, prevazut în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

(2) Prin adaptarea în mod corespunzator, modelul-cadru prevazut în anexa poate fi utilizat pentru orice activitate care urmeaza a fi organizata si exercitata prin cooperare între institutiile publice locale.

Art. 2. - Optiunea pentru organizarea si exercitarea unor activitati în scopul realizarii unor atributii stabilite prin lege autoritatilor administratiei publice locale, prin acorduri de cooperare, revine în exclusivitate autoritatilor administratiei publice locale si trebuie sa aiba la baza principiile de eficienta, eficacitate si economicitate coroborate cu principiul autonomiei locale.

Art. 3. - Prezentul ordin intra în vigoare la data publicarii în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administratiei si internelor,

Traian-Constantin Igas

Ministrul finantelor publice,

Gheorghe Ialomitianu

ANEXA

ACORD   DE   COOPERARE

pentru organizarea si exercitarea activitatii de...............

Incheiat astazi,..................20...

CAPITOLUL I

Partile semnatare

Art. 1. - Partile prezentului acord de cooperare, denumit în continuare acord, sunt:

A.   Filiala   Judeteana   ...........a  Asociatiei  ...................................../Asociatia   de   dezvoltare intercomunitara, denumita în continuare - filiala/asociatia, dupa caz, în calitate de entitate organizatoare a...........................pentru institutii publice locale, asa cum sunt definite la art. 2, alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazute la lit. B, cu sediul în......................................................, str......................................nr......., titulara a codului de înregistrare   fiscala   ..............   si   a   contului   nr.......................................,   deschis   la   Banca ........................................, reprezentata prin domnul/doamna..............................., care îndeplineste functia de presedinte al filialei/asociatiei,

si

B.  Institutia publica locala care coopereaza în vederea finantarii si realizarii în comun a obiectivelor specifice...................................................., respectiv:

B.1. Institutia publica locala........................................, cu sediul în..........., str..........., nr.....Judetul ........, titulara a codului de înregistrare fiscala..............si a contului nr......................................, deschis la Trezoreria ........................................, reprezentata prin domnul/doamna ........, având functia de ....................., dupa caz, în baza Hotarârii Consiliului Local/Judetean nr....../.......;

B.2. Institutia publica locala........................................, cu sediul în..........., str........, nr....., judetul ........, titulara a codului de înregistrare fiscala..............si a contului nr......................................., deschis la Trezoreria........................................, reprezentata prin domnul/doamna........, având functia de............., dupa caz, în baza Hotarârii Consiliului Local/Judetean nr....../.......;

B.3. etc.

CAPITOLUL II

Obiectul acordului de cooperare

Art. 2. - Obiectul prezentului acord îl constituie cooperarea dintre partile semnatare în vederea organizarii si exercitarii activitatii de..............., în conformitate cu prevederile legale.

Art. 3. - Prezentul acord stabileste:

a) drepturile si obligatiile partilor în organizarea si exercitarea activitatii de...............;

b) atributiile structurii de...............;

c) obligatiile financiare ale institutiilor publice locale semnatare;

d)  obligativitatea confidentialitatii datelor si a informatiilor în posesia carora intra oricare dintre persoanele implicate în acest proces.

Art. 4. - Partile semnatare stabilesc principiile care stau la baza aplicarii acordului si se obliga sa actioneze consecvent pentru respectarea lor, sub forma:

a)  mentinerii autonomiei juridice, decizionale si financiare a fiecarei institutii publice locale semnatare;

b) îmbinarii în mod echitabil a nevoilor de...............cu resursele disponibile între partile semnatare;

c)  respectarii reciproce a confidentialitatii în desfasurarea activitatilor de...............si raportarea rezultatelor acestora;

d) respectarii cadrului legal, metodologic si procedural, specific activitatii de................

CAPITOLUL III

Drepturile si obligatiile partilor în organizarea si exercitarea activitatii de...............

Art. 5. - Filiala/Asociatia, dupa caz, în calitate de entitate organizatoare si de angajator, îsi asuma urmatoarele obligatii:

a) sa constituie o structura de..............., dimensionata ca numar de................, astfel încât sa asigure realizarea activitatii de...............la toate institutiile publice locale cuprinse în acord, dar nu mai putin de ...............angajati cu norma întreaga;

b)  sa respecte procedurile privind parcurgerea celor 4 faze ale executiei bugetare, respectiv angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor prevazute la art. 14, sa întocmeasca si sa depuna declaratiile privind impozitele si contributiile aferente drepturilor de personal, precum si pe cele specifice angajatorului, potrivit legii;

c)  sa asigure încaperile necesare si adecvate pentru organizarea si desfasurarea activitatilor structurii de...............;

d) sa asigure procesul de selectare si angajare a personalului din structura de...............;

e) sa asigure conditiile necesare realizarii competentelor privind..............., planificate în conformitate cu normele generale de...............;

f) sa asigure conditiile necesare pregatirii profesionale a.................................la nivelul cerintelor stabilite prin normele metodologice specifice institutiilor publice locale;

g) sa respecte cadrul legal, metodologic si procedural, specific activitatii de...............;

h) sa conduca si sa tina evidenta cheltuielilor ocazionate de înfiintarea, organizarea si functionarea structurii de...............si a decontarii acestor cheltuieli între filiala/asociatie, dupa caz, si institutii publice locale semnatare;

i) sa publice trimestrial si anual pe site-ul propriu de internet cheltuielile ocazionate de înfiintarea, organizarea si functionarea structurii de...............; situatiile financiare respective se transmit în format electronic catre Ministerul Administratiei si Internelor si catre Ministerul Finantelor Publice, în termenul legal de la întocmire;

j) sa stabileasca indicatorii de performanta privind exercitarea activitatii de...................;

k) sa calculeze si sa raporteze anual indicatorii de performanta privind exercitarea activitatii de

l) sa realizeze si sa publice un raport anual referitor la activitatile implementate, cheltuielile efectuate, managementul resurselor umane, rezultatele obtinute, indicatorii de performanta în exercitarea activitatii de...............; raportul se aproba de catre structurile de conducere ale filialei/asociatiei pâna la data de 31 ianuarie a anului urmator celui pentru care se întocmeste raportul si se publica, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet si la avizierul de la sediul filialei/asociatiei;

m) sa întocmeasca planul anual, respectiv multianual de activitate (detaliat pentru anul urmator si orientativ pe urmatorii 2 ani); planul se aproba de catre structurile de conducere ale filialei/asociatiei pâna la data de 30 noiembrie a anului anterior si se publica, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet si la avizierul de la sediul filialei/asociatiei;

n) sa elaboreze si sa supuna aprobarii metodologia de organizare a activitatii de..............., în termen de cel mult 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului acord;

o) sa convoace anual sau ori de câte ori considera necesar reprezentantii legali ai institutiilor publice locale semnatare ale prezentului acord.

Art. 6. - Institutiile publice locale semnatare ale prezentului acord au urmatoarele drepturi:

a)  sa propuna unele obiective de..............., specifice acestor unitati administrativ-teritoriale, în vederea cuprinderii acestora în planurile multianuale de..................;

b) sa solicite si sa beneficieze de servicii de...............pentru îmbunatatirea eficientei si eficacitatii sistemului de management si control intern care sa asigure atingerea obiectivelor institutiilor publice locale;

c) sa fie informate, în mod exclusiv si operativ, asupra problemelor si iregularitatilor constatate cu ocazia competentelor privind...............efectuate;

d)  sa primeasca în mod exclusiv rapoartele de ............... care sunt întocmite, ca urmare a competentelor privind......................realizate la propria institutie publica locala;

e) sa hotarasca independent asupra actiunilor necesare implementarii recomandarilor formulate în baza competentelor privind...............realizate;

f) sa revoce unilateral prezentul acord, în conditiile prezentului acord.

Art. 7. - Institutiile publice locale semnatare ale prezentului acord au urmatoarele obligatii:

a) sa respecte metodologia de..............., respectiv documentarea temeinica, participarea la sedinte, analiza si avizarea documentelor procedurale elaborate de................................., si sa furnizeze, în scris sau verbal, informatiile solicitate;

b) sa asigure accesul la date, informatii si documente................................, în vederea atingerii obiectivelor competentei privind...............;

c)  sa asigure logistica necesara desfasurarii competentei privind ..............., respectiv încaperi adecvate, acces la sistemele de comunicatii si tehnologia informatiilor, furnituri de birou, precum si alte mijloace materiale utile;

d) sa acorde sprijin structurii de........în realizarea sarcinilor acesteia;

e) sa elaboreze si sa transmita structurii de...............planurile de actiune necesare implementarii recomandarilor însusite;

f) sa informeze structura de...............cu privire la modul de transpunere în practica a recomandarilor cuprinse în rapoartele de.....................;

g)  sa furnizeze informatiile solicitate în vederea pregatirii si exercitarea competentelor privind

h) sa estimeze costurile necesare realizarii competentelor privind ...............solicitate în cursul exercitiului financiar, sa prevada aceste angajamente în bugetul local si sa aloce cota-parte de cheltuieli stabilita;

i) sa participe la convocarile prevazute la art. 5 lit. o).

CAPITOLUL IV

Atributiile structurii de...............

Art. 8. - Structura de...............se constituie distinct în subordinea presedintelui filialei/asociatiei, dupa caz, si prin atributiile sale nu trebuie sa fie implicata în activitatile de........................

Art. 9. -Atributiile structurii de...............sunt:

a) elaboreaza normele metodologice specifice privind exercitarea activitatii de..............., aprobate de reprezentantii legali ai tuturor institutiilor publice locale semnatare si avizate pentru conformitate de

b)  elaboreaza, în cooperare cu fiecare reprezentant legal al institutiei publice locale semnatare, proiectul planului anual si multianual de...............pentru fiecare institutie publica locala semnatara, de regula, pe o perioada de.....ani, si pe baza acestora se centralizeaza în planul anual, respectiv în planul multianual de.......al activitatii de.....................................................constituite la nivelul filialei/asociatiei, dupa caz;

c) efectueaza activitati de..............., conform prevederilor legale în vigoare;

d)  raporteaza periodic reprezentantului legal al institutiei publice locale asupra constatarilor, concluziilor si recomandarilor rezultate din activitatile sale de...............................;

e) elaboreaza raportul anual al activitatii de...............;

f)  în cazul identificarii unor nereguli sau posibile prejudicii, raporteaza imediat autoritatilor administratiei publice locale respective;

g)  asigura confidentialitatea datelor si a informatiilor rezultate în urma activitatilor de ............... desfasurate;

h) sprijina institutiile publice locale semnatare sa raspunda solicitarilor organelor abilitate în timpul controalelor.

Art. 10. - Planificarea si efectuarea competentelor privind...............se realizeaza în mod echitabil pentru toate institutiile publice locale semnatare ale prezentului acord, în functie de competentele solicitate si de resursele disponibile.

Art. 11. - Structura de ..............................................asigura efectuarea competentelor privind ............................................................................................., conform legii si prevazute în planurile de...............pentru fiecare institutie publica locala semnatara a prezentului acord si formuleaza concluzii si recomandari pentru îmbunatatirea activitatilor...............................

CAPITOLUL V

Drepturile si obligatiile financiare ale partilor

Art. 12. -In vederea realizarii în comun a activitatii de..............., partile sustin financiar înfiintarea, organizarea si functionarea structurii de................

Art. 13. - (1) Organizarea si exercitarea în concreta activitatii de...............pentru institutiile publice locale semnatare si asigurarea evidentelor privind activitatile desfasurate, precum si costurile aferente acestora sunt în responsabilitatea filialei/asociatiei, în calitate de entitate organizatoare.

(2) Finantarea cheltuielilor prevazute la alin. (1) se realizeaza prin plata cotei-parti ce revine fiecarei institutii publice locale semnatare a prezentului acord.

Art. 14. - (1) Cheltuielile ocazionate de înfiintarea, organizarea si functionarea structurilor de...............se finanteaza prin contributia din bugetul institutiilor publice locale semnatare.

(2)  Cota-parte din cheltuielile determinate de functionarea structurilor de.........ce revine fiecarei institutii publice locale semnatare trebuie sa fie mai mica decât cheltuielile ocazionate pentru prestarea aceleiasi activitati de catre fiecare institutie publica locala în parte, cu respectarea principiilor de eficienta, eficacitate si economicitate.

(3) Cota-parte a fiecarei institutii publice locale, platibila lunar în contul filialei/asociatiei pentru luna urmatoare, se stabileste înainte de începerea anului financiar, în baza fundamentarilor facute de reprezentantii legali ai institutiilor publice locale semnatare cu privire la frecventa cu care va fi prestata activitatea de............, precum si costul mediu zilnic per activitate prestata.

(4) Nivelul cotei-parti:

a) se stabileste pentru o luna si nu poate fi fractionat;

b) se rotunjeste la 10 lei în favoarea filialei/asociatiei;

c) va respecta principiile de eficienta, eficacitate si economicitate, prevazute la art. 24 alin. (11) din Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 15. - (1) In cazul realizarii activitatii de...............prin intermediul filialei/asociatiei, institutiile publice locale semnatare achita cota-parte, pe întreaga durata de existenta a prezentului acord, dupa cum urmeaza:

a) pâna cel mai târziu în ultima zi lucratoare a fiecarei luni pentru luna urmatoare;

b) ca exceptie de la prevederile lit. a), pentru perioada cuprinsa între data semnarii prezentului acord si sfârsitul lunii respective, în termen de ... zile lucratoare de la data semnarii.

(2)  Pentru neplata la termen a obligatiilor ce le revin, potrivit alin. (1), institutiile publice locale semnatare datoreaza majorari de întârziere calculate pentru fiecare luna sau fractie de luna de întârziere, începând cu ziua imediat urmatoare termenului de scadenta si pâna la data stingerii sumei datorate, inclusiv.

(3) Nivelul majorarii de întârziere este cel prevazut pentru obligatiile fiscale cuvenite bugetelor locale.

(4) In cazul în care institutia publica locala semnatara nu achita cota-parte la termenele prevazute la alin. (1), filiala/asociatia, dupa caz, înainteaza o notificare catre institutia publica locala respectiva, aceasta constituind titlu executoriu, fara îndeplinirea niciunei alte proceduri.

CAPITOLUL VI

Clauze de confidentialitate si incompatibilitate

Art. 16. - Informatiile, datele si documentele utilizate de..................................în cadrul desfasurarii competentelor privind ..............................................................sunt confidentiale conform prevederilor

Art. 17. - Documentele privind..............., inclusiv raportul de..............., sunt comunicate si puse la dispozitia exclusiva a reprezentantilor legali ai institutiilor publice locale afiliate.

Art. 18. - Prin clauza de confidentialitate partile semnatare ale prezentului acord convin ca, pe toata durata acestuia, dar si dupa încetarea lui, sa nu solicite de la personalul structurii de...............date sau informatii care privesc oricare dintre celelalte institutii publice locale implicate în actiunea de cooperare si de care acesta a luat cunostinta în timpul exercitarii competentelor privind................

Art. 19. -.....................................asigura confidentialitatea datelor, a informatiilor si a documentelor între institutiile publice locale semnatare ale prezentului acord.

Art. 20. - Divulgarea unor date, informatii sau documente de natura sa aduca prejudicii institutiilor publice locale semnatare ale prezentului acord se sanctioneaza potrivit legislatiei în vigoare.

CAPITOLUL VII

Forta majora si litigiile

Art. 21. - (1) Niciuna dintre partile prezentului acord nu raspunde de neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor asumate, daca acestea sunt urmare a unui caz de forta majora.

(2) Forta majora constituie un obstacol de neînfrânt si inevitabil si provoaca imposibilitatea absoluta de executare, fiind imprevizibila; sunt considerate caz de forta majora, în sensul prezentului acord, împrejurari ca: razboi, revolutie, cutremur, marile inundatii.

Art. 22. - Nu se considera caz de forta majora acel eveniment care îndeplineste cumulativ conditiile:

a) nu este adus la cunostinta partilor semnatare ale prezentului acord, în cel mult... zile lucratoare de la producere;

b) exista indicii ca nu sunt luate toate masurile posibile în vederea reducerii consecintelor acestuia.

Art. 23. - Orice neîntelegere care decurge din interpretarea sau executarea prezentului acord este solutionata de partile semnatare pe cale amiabila.

Art. 24. -In cazul în care solutionarea neîntelegerii pe cale amiabila nu este posibila, litigiul dintre partile semnatare ale prezentului acord se solutioneaza de catre instantele de judecata competente, potrivit legii.

CAPITOLUL VIII

Durata si desfiintarea acordului de cooperare

Art. 25. - Prezentul acord se încheie pe o durata nedeterminata si intra în vigoare de la data semnarii lui de catre reprezentantii legali ai partilor semnatare.

Art. 26. - Modificarea sau desfiintarea prezentului acord în cursul executarii lui se poate face numai pentru motive obiective, întemeiate si neimputabile partilor, prin acordul de vointa al acestora.

Art. 27. - Prezentul acord poate fi modificat prin acte aditionale aprobate de reprezentantii legali ai partilor acordului.

Art. 28. - (1) Calitatea unei institutii publice locale de parte în prezentul acord poate înceta, în baza hotarârii consiliului local/judetean adoptate în acest sens, începând cu data de 1 ianuarie a anului urmator celui în care se comunica filialei/asociatiei hotarârea respectiva.

(2) Hotarârea prevazuta la alin. (1) trebuie sa fie adoptata cu cel putin 60 de zile înainte de sfârsitul anului bugetar.

(3)  Pe parcursul perioadei prevazute la alin. (2) institutia publica locala respectiva poate reveni asupra optiunii de încetare a calitatii de parte în prezentul acord, dar nu mai târziu de 60 de zile înainte de sfârsitul anului bugetar, caz în care aceasta trebuie sa comunice filialei/asociatiei hotarârea consiliului local/judetean prin care abroga hotarârea prevazuta la alin. (1).

CAPITOLUL IX

Dispozitii finale

Art. 29. - (1) Anual, partile prezentului acord se reunesc pentru:

a) efectuarea analizei rezultatelor executarii acordului si aprobarea raportului anual de activitate;

b) stabilirea de masuri privind eficientizarea activitatii de...............;

c) aprobarea planului anual si a celui multianual de...............;

d) stabilirea cotei-parti lunare datorate de institutiile publice locale semnatare.

(2) Masurile prevazute la alin. (1) lit. b)-d) se adopta cel mai târziu în luna noiembrie a anului curent pentru anul urmator.

(3) Dezbaterile din reuniunile prevazute la alin. (1) se cuprind într-un proces-verbal si se semneaza de catre reprezentantii legali prezenti ai partilor semnatare ale prezentului acord.

(4)  Masurile prevazute la alin. (1) lit. b)-d) se adopta cu votul majoritatii reprezentantilor legali ai institutiilor publice locale semnatare ale prezentului acord si devin obligatorii pentru toate partile, inclusiv pentru institutii publice locale care nu au fost reprezentate sau ai caror reprezentanti legali au votat împotriva masurilor respective.

Art. 30. - Prezentul acord, prin act aditional:

a) poate fi modificat numai cu acordul scris al tuturor partilor semnatare ale acordului;

b) se modifica oricând pe durata existentei sale, ca urmare a evenimentelor legislative intervenite asupra actelor normative care au stat la baza adoptarii lui.

Art. 31. -Incheierea si desfiintarea prezentului acord se comunica, în termen de 5 zile de la aprobare, Ministerului Administratiei si Internelor si Ministerului Finantelor Publice.

Art. 32. -Actul de înfiintare si statutul filialei/asociatiei, dupa caz, se modifica potrivit prezentului acord în termen de 45 de zile de la încheierea acestuia.

*

Prezentul acord a fost încheiat în .... exemplare, toate fiind identic egale din punct de vedere juridic, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatara, astazi,...........20.. .

*

Semnaturile reprezentantilor partilor

L.S.

Presedintele filialei/asociatiei, dupa caz

1. Semnatura

2. Data semnaturii

3. Inregistrat sub nr.

L.S.

Conducatorul institutiei publice locale, B.1.:

1. Semnatura

2. Data semnaturii

3. Inregistrat sub nr.

L.S.

Conducatorul institutiei publice locale, B.2.:

1. Semnatura

2. Data semnaturii

3. Inregistrat sub nr.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2477/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2477 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2477/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu