Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2441 din 22.08.2011

privind modificarea Procedurii de selecţie a avocaţilor din România sau din străinătate, specializaţi în litigii internaţionale în legătură cu contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, în vederea încheierii şi derulării acordului-cadru pentru asigurarea de asistenţă şi reprezentare juridică a Ministerului Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE în faţa Curţii de Arbitraj Internaţional a Camerei Internaţionale de Comerţ, a Comisiei de Adjudecare a Disputelor şi în faza de mediere/conciliere pe lângă Comisia Europeană, precum şi în alte litigii izvorâte din contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.003/2011
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 608 din 29 august 2011



SmartCity1


Având în vedere Decizia Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor nr. 3.282/C8/2761, 2.775, 2.905 din data de 4 august 2011, emisă în conformitate cu prevederile art. 266 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare,potrivit prevederilor art. 16 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul I Procedura de selecţie a avocaţilor din România sau din străinătate, specializaţi în litigii internaţionale în legătură cu contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, în vederea încheierii şi derulării acordului-cadru pentru asigurarea de asistenţă şi reprezentare juridică a Ministerului Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE în faţa Curţii de Arbitraj Internaţional a Camerei Internaţionale de Comerţ, a Comisiei de Adjudecare a Disputelor şi în faza de mediere/conciliere pe lângă Comisia Europeană, precum şi în alte litigii izvorâte din contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.003/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 369 din 26 mai 2011, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 3 va avea următorul cuprins: Articolul 3(1) În urma aplicării prezentei proceduri vor fi selectaţi în vederea încheierii acordului-cadru de asistenţă şi reprezentare toţi avocaţii care au primit un punctaj final mai mare de 70 de puncte.(2) Contractele subsecvente de asistenţă şi reprezentare juridică se vor încheia prin reluarea competiţiei cu toţi avocaţii selectaţi în acordul-cadru.(3) Procedura de negociere în vederea atribuirii contractelor subsecvente cu avocaţii selectaţi în acordul-cadru este reglementată în anexa D. 2. Articolul 14 va avea următorul cuprins: Articolul 14(1) Acordul-cadru de asistenţă şi reprezentare juridică produce efecte faţă de Ministerul Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE doar din punct de vedere al acceptării ofertei/ofertelor avocatului/avocaţilor, aceştia din urmă fiind obligaţi să respecte toate elementele/condiţiile care guvernează contractele subsecvente atribuite în perioada de valabilitate a acordului-cadru.(2) Societăţile de avocaţi sunt îndreptăţite la solicitarea de plăţi Ministerului Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE doar în baza contractului subsecvent de asistenţă şi reprezentare juridică, atribuite în condiţiile prevăzute de art. 5 alin. (2), şi doar ulterior emiterii mandatului de reprezentare. 3. La anexa B la procedură „Caiet de sarcini“ capitolul 2 „Calificarea ofertanţilor“ punctul 2.1 litera a), subpunctul a.1) va avea următorul cuprins: a.1) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 180 şi 181 (formularul din anexa nr. 3 «Declaraţie privind eligibilitatea») din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Se vor prezenta în original sau copie cu menţiunea «conform cu originalul» următoarele documente sau echivalentul acestora pentru avocaţii ofertanţi străini:–

certificat de atestare fiscală, eliberat de organul de administrare fiscală competent privind plata obligaţiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie să fie valabil la data deschiderii ofertelor; certificat privind plata impozitelor şi taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;

cazier judiciar pentru avocatul/avocaţii propus/propuşi în ofertă;

cazier fiscal pentru avocatul/avocaţii propus/propuşi în ofertă. 4. La anexa B la procedură capitolul 2 punctul 2.1 litera b) subpunctul b.1), a patra şi a cincea liniuţă vor avea următorul cuprins:

documente doveditoare care să ateste faptul că avocatul/avocaţii deţine/deţin asigurare profesională valabilă;

pentru persoanele juridice/fizice străine este necesară prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o formă de înregistrare şi, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care avocatul/avocaţii este/sunt stabilit/stabiliţi, precum şi îndeplinirea condiţiei stipulate la art. 13 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările ulterioare. 5. La anexa B la procedură capitolul 2 punctul 2.1 litera d), nota va avea următorul cuprins: NOTĂ: Echipa propusă va conţine cel puţin un avocat cu atribuţii de a acorda consultanţă şi un avocat cu atribuţii de coordonare, în accepţiunea caietului de sarcini. 6. La anexa B la procedură capitolul 2 punctul 2.1, litera e) va avea următorul cuprins: e)Fiecare avocat ofertant să fi prestat servicii de asistenţă şi reprezentare juridică în cel puţin 3 contracte de achiziţii publice de lucrări şi/sau contracte de servicii de supervizare lucrări, a căror atribuire s-a efectuat potrivit cadrului de reglementare prevăzut de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi de celelalte acte normative subsecvente în materia achiziţiilor publice din România şi/sau potrivit procedurilor legale ale Uniunii Europene.NOTĂ: Informaţiile privind experienţa anterioară solicitată mai sus se pot regăsi şi în CV-urile membrilor echipei propuse. Totodată, în demonstrarea experienţei anterioare solicitate mai sus, se vor anexa documente-suport cum ar fi: copii după contracte, recomandări. 7. La anexa B la procedură capitolul 2 punctul 2.1, litera f) va avea următorul cuprins: f)Cunoştinţe de nivel postuniversitar în materia dreptului comerţului internaţional sau experienţă în prestarea de servicii de asistenţă şi reprezentare juridică în cel puţin un contract comercial internaţional.NOTĂ: Cunoştinţele în materia dreptului comerţului internaţional se demonstrează prin prezentarea oricărui document de cel puţin nivelul unei diplome postuniversitare, iar în cazul experienţei în cel puţin un contract comercial internaţional, prin prezentarea unor documente-suport cum ar fi: copii după contracte, recomandări. 8. La anexa B la procedură capitolul 2 punctul 2.1, litera g) va avea următorul cuprins: g)Cunoştinţe de limbă englezăNOTĂ: Avocaţii vor depune certificate de atestare lingvistică pentru fiecare membru al echipei propuse sau declaraţii pe propria răspundere care să ateste cunoştinţe avansate de limba engleză. Pentru vorbitorii nativi de limba engleză se va depune copia actului de identitate ce atestă calitatea de cetăţean al unei ţări unde limba oficială de comunicare este limba engleză. 9. La anexa B la procedură capitolul 3 „Criterii de selecţie“, literele a) , c) şi d) vor avea următorul cuprins: a)numărul de avocaţi definitivi care vor face parte din echipă, cu o vechime de minimum 10 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat, pentru avocaţii cu atribuţii de a acorda consultanţă şi cei cu atribuţii de coordonare propuşi, şi cu o vechime de minimum 5 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat, pentru ceilalţi avocaţi; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... c)numărul avocaţilor din echipă care au participat la proceduri ale Comisiei de Adjudecare a Disputelor sau la alte proceduri de mediere/conciliere comercială; d)numărul avocaţilor din echipă care au participat la proceduri de mediere/conciliere pe lângă Comisia Europeană sau la alte proceduri de mediere/conciliere desfăşurate în faţa unei alte entităţi internaţionale donatoare de fonduri nerambursabile; 10. La anexa B la procedură capitolul 7 „Punctajul“ punctul 7.1 „Punctajul ofertei tehnice“, literele a) , c) , d) şi e) vor avea următorul cuprins: a)numărul de avocaţi definitivi care vor face parte din echipă, cu o vechime de minimum 10 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat, pentru avocaţii cu atribuţii de a acorda consultanţă şi cei cu atribuţii de coordonare propuşi, şi cu o vechime de minimum 5 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat, pentru ceilalţi avocaţi - câte un punct pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul de minimum 10 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat şi 0,5 puncte pentru cei cu o vechime de minimum 5 ani de la data emiterii actului de numire în calitatea de avocat, dar nu mai mult de 10 puncte în total pentru cele două tipuri de vechime; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ......... c)numărul avocaţilor din echipă care au prestat servicii de asistenţă şi reprezentare în proceduri ale Comisiei de Adjudecare a Disputelor sau la alte proceduri de mediere/conciliere comercială - câte două puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul, dar nu mai mult de 10 puncte; d)numărul avocaţilor din echipă care au prestat servicii de asistenţă şi reprezentare în proceduri de mediere/conciliere pe lângă Comisia Europeană sau la alte proceduri de mediere/conciliere desfăşurate în faţa unei alte entităţi internaţionale donatoare de fonduri nerambursabile - câte două puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul, dar nu mai mult de 10 puncte; e)numărul avocaţilor din echipă care au experienţă în litigii comerciale internaţionale cu o valoare mai mare de 1.000.000 euro şi aflate în legătură cu contracte finanţate în cadrul programelor de preaderare ISPA şi PHARE, precum şi în alte programe cu finanţare externă, în faţa Curţii de Arbitraj Internaţional a Camerei Internaţionale de Comerţ - câte 10 puncte pentru fiecare membru al echipei de avocaţi care îndeplineşte criteriul, dar nu mai mult de 40 de puncte. 11. La anexa B la procedură capitolul 7, punctul 7.3 „Punctajul final“ va avea următorul cuprins: 7.3. Punctajul final Punctajul final se obţine prin însumarea punctajului tehnic obţinut cu punctajul ofertei financiare. 12. La anexa B la procedură, capitolul 9 „Atribuirea acordului-cadru de asistenţă şi reprezentare“ va avea următorul cuprins: 9. Atribuirea acordului-cadru de asistenţă şi reprezentare 9.1. Ministerul Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE are obligaţia de a încheia acordul-cadru de asistenţă şi reprezentare cu toţi ofertanţii ale căror oferte au întrunit un punctaj final mai mare de 70 de puncte în urma individualizării acestuia conform pct. 7.3. 9.2. Ministerul Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE va comunica în scris, în cel mult 10 zile, tuturor ofertanţilor rezultatul aplicării procedurii «Selecţie de oferte». Calculul celor 10 zile se va efectua de la data aprobării raportului de atribuire de către ordonatorul principal de credite, în urma remiterii acestuia de către comisia de selecţie a ofertelor. 9.3. În acordul-cadru de asistenţă şi reprezentare încheiat cu ofertanţii selectaţi se va menţiona onorariul. 13. La anexa B la procedură capitolul 10 „Acordarea mandatelor de reprezentare“, punctul 10.2 va următorul cuprins: 10.2. În mandatul de reprezentare Ministerul Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE va identifica, în toate cazurile, 2 avocaţi, unul cu atribuţii de a acorda consultanţă, respectiv unul cu atribuţii de coordonare, care vor presta serviciile juridice alături de echipa de suport din cadrul DGJ, pentru fiecare litigiu. Ministerul Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE are dreptul de a decide numărul de avocaţi propuşi în oferta tehnică ce vor participa în fiecare litigiu. 14. La anexa C la procedură „Acord-cadru de asistenţă şi reprezentare“ capitolul 10 „Verificări“, punctul 10.1 va avea următorul cuprins: 10.1. Achizitorul are dreptul de a verifica, în conformitate cu condiţiile specificate în prezentul acord-cadru, în contractele subsecvente şi în mandatele de reprezentare, modul de prestare a serviciilor. Verificarea se efectuează la sediul achizitorului sau al prestatorului şi include analiza documentară şi faptică a oricăror aspecte aferente derulării prezentului acordcadru şi a contractelor subsecvente. 15. La anexa C la procedură capitolul 11 „Penalităţi şi daune-interese“, punctul 11.1 va avea următorul cuprins: 11.1. În situaţia în care prestatorul refuză să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin prezentul acord-cadru, achizitorul are dreptul de a-i solicita de îndată repararea prejudiciului efectiv cauzat până la acoperirea integrală a acestuia. 16. La anexa D2 la procedura de negociere în vederea atribuirii contractelor subsecvente „Instrucţiuni de ofertare pentru negociere“ capitolul 5 „Deschiderea şi evaluarea ofertelor“ punctul 5.1, al patrulea paragraf va avea următorul cuprins: Cu această ocazie se va verifica conţinutul ofertelor preliminare, din punct de vedere al conformităţii conţinutului acestora cu cerinţele din documentele transmise candidaţilor, consemnându-se rezultatul în procesul-verbal al comisiei de negociere. În cursul rundelor de negocieri se vor evidenţia pentru fiecare candidat inclusiv aspectele de natură tehnică ce nu întrunesc cerinţele minime din cadrul documentaţiei de negociere în vederea îmbunătăţirii acestora. 17. În tot cuprinsul ordinului, sintagmele „avocat consultant“ şi „avocat coordonator“ se înlocuiesc cu sintagmele „avocat cu atribuţii de a acorda consultanţă“, respectiv „avocat cu atribuţii de coordonare“. Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2441/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2441 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2441/2011
Ordin 2003 2011
pentru aprobarea Procedurii de selecţie a avocaţilor din România sau din străinătate, specializaţi în litigii internaţionale în legătură cu contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE, în vederea încheierii şi derulării acordului-cadru pentru asigurarea de asistenţă şi reprezentare juridică a Ministerului Finanţelor Publice - Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE în faţa Curţii de Arbitraj Internaţional a Camerei Internaţionale de Comerţ, a Comisiei de Adjudecare a Disputelor şi în faza de mediere/conciliere pe lângă Comisia Europeană, precum şi în alte litigii izvorâte din contractele finanţate din fonduri externe gestionate de către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu