Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 203 din 7 septembrie 2010

pentru aprobarea structurii-cadru a Planului rosu de interventie

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 643 din 15 septembrie 2010



Având în vedere prevederile art. 3 alin. (7) din anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV „Sistemul naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii,

în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul sănătăţii şi ministrul administraţiei şi internelor emit următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă structura-cadru a Planului roşu de intervenţie, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. -In termen de 30 de zile de la publicarea prezentului ordin, inspectorii-şefi ai inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă judeţene/al municipiului Bucureşti vor dispune măsurile ce se impun pentru elaborarea planului judeţean sau al municipiului Bucureşti, în 3 exemplare, şi înaintarea acestuia spre aprobare inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.

Art. 3. - Planul roşu de intervenţie are caracter nesecret. Exemplarul nr. 1 se trimite la Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă - Centrul Operaţional Naţional - Serviciul asistenţă psihologică şi medicină la dezastre, exemplarul nr. 2 se trimite la Ministerul Sănătăţii - Centrul Operativ pentru Situaţii de Urgenţă, iar exemplarul nr. 3 se păstrează de unitatea care l-a elaborat.

Art. 4. - La elaborarea planului participă medicul-şef al serviciului mobil de urgenţă, reanimare şi descarcerare (S.M.U.R.D.), directorul medical al serviciului de ambulanţă, un reprezentant al prefectului şi reprezentanţii locali ai instituţiilor de sprijin (Poliţie, Poliţia de Frontieră, Jandarmerie etc.)

Art. 5. - Planul roşu de intervenţie se testează periodic prin exerciţii comune planificate de Ministerul Sănătăţii şi Ministerul Administraţiei şi Internelor - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sanataţn,

Cseke Attila

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

ANEXĂ

STRUCTURA-CADRU

a Planului roşu de intervenţie

Aprob

Inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă,

.......................................

Avizat

Preşedintele comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă,

Prefect,

..........................................

Scop

1. Asigurarea unui răspuns coordonat al tuturor structurilor cu atribuţii de intervenţie în cazul producerii unor accidente colective şi/sau calamităţi, cu manifestări deosebit de rapide şi efecte limitate în timp, având ca rezultat victime multiple sau având potenţialul de a produce victime multiple.

2. Stabilirea de reguli şi măsuri în vederea mobilizării unor resurse suplimentare din judeţ/municipiul Bucureşti sau din afara acestuia, în situaţia depăşirii capacităţii locale de intervenţie medicală.

Referinţe legislative

Planul roşu de intervenţie se întocmeşte în baza următoarelor acte normative:

- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;

- Anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV „Sistemul naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii;

- Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.706/2007 privind conducerea şi organizarea unităţilor şi compartimentelor de primire a urgenţelor, cu modificările şi completările ulterioare.

NOTĂ:

Potrivit art. 3 alin. (8) şi (9) din anexa nr. 6 la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului internelor şi reformei administrative nr. 2.021/691/2008:

- Planul roşu de intervenţie se elaborează de inspectorul-şef al inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean/al municipiului Bucureşti (I.S.U.) şi se semnează de reprezentanţii tuturor instituţiilor implicate;

- Planul roşu de intervenţie se avizează de prefect şi se aprobă de inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.

Instituţiile cu atribuţii

Instituţiile cu atribuţii în gestionarea situaţiilor de urgenţă generate de producerea unor accidente colective, calamităţi şi dezastre şi în aplicarea Planului roşu de intervenţie sunt:

a) instituţii implicate în aplicarea Planului roşu de intervenţie la nivel local, judeţean/al municipiului Bucureşti:

- Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin unităţile subordonate Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă/serviciile mobile de urgenţă, reanimare si descarcerare (S.M.U.R.D.);

- instituţiile prefectului;

- componentele locale ale structurilor cu atribuţii în domeniul ordinii şi siguranţei publice;

- spitalele de urgenţă judeţene/ale municipiului Bucureşti şi serviciile publice de ambulanţă judeţene (S.A.J)/Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov (S.A.B.IF.);

b) instituţii care cooperează în aplicarea Planului roşu de intervenţie la nivel naţional:

- Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, Inspectoratul General de Aviaţie, Inspectoratul General al Poliţiei Române, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră şi Inspectoratul General al Jandarmeriei;

- Ministerul Apărării Naţionale, prin unităţile Statului Major al Forţelor Aeriene.

Domeniul de aplicare

Planul roşu de intervenţie este documentul care prevede modalitatea de răspuns în cazul producerii de accidente colective şi dezastre cu manifestări deosebit de rapide şi efecte limitate în timp, în funcţie de numărul de victime stabilit sau estimat, gravitatea stării acestora, capacitatea de intervenţie aflată la dispoziţie în timpul programului normal de lucru, precum şi în funcţie de gradul de asigurare a continuităţii serviciilor implicate.

Activarea Planului roşu de intervenţie

1. Planul roşu de intervenţie se activează la solicitarea inspectorului-şef al I.S.U. de către prefectul judeţului/prefectul municipiului Bucureşti, în care are loc evenimentul, în baza informaţiilor obţinute:

a) de la dispeceratele de urgenţă prin numărul unic de apel 112;

b) de la primele echipaje de intervenţie sosite la locul intervenţiei;

c) de la sistemele de monitorizare conectate la dispeceratele medicale, dispeceratele I.S.U., dispeceratele Poliţiei şi ale Jandarmeriei sau la alte dispecerate cu rol în acest domeniu.

Primul echipaj medical sau de prim ajutor sosit la locul intervenţiei, în funcţie de gravitatea evenimentelor, face propunerea de activare a Planului roşu de intervenţie inspectorului-şef al I.S.U., prin intermediul dispeceratului medical sau al celui integrat.

2. Din momentul declanşării Planului roşu de intervenţie, serviciile publice de ambulanţă intră sub coordonarea I.S.U.

3. Inspectorul-şef al I.S.U. poate solicita pe o durată limitată şi echipajele serviciilor private de ambulanţă, dacă situaţia o impune.

Declanşarea Planului roşu de intervenţie

După obţinerea datelor despre producerea evenimentului, inspectorul-şef al I.S.U. dispune alertarea echipajelor S.M.U.R.D. şi ale celorlalte servicii publice de ambulanţă, în vederea pregătirii resurselor şi alertării personalului aflat în afara programului de gardă.

In situaţia în care numărul victimelor sau gravitatea lor depăşeşte capacitatea de intervenţie obişnuită a structurilor locale - S.M.U.R.D. şi S.A.J./S.A.B.IF. -, inspectorul-şef al I.S.U. demarează procedurile de declanşare a Planului roşu de intervenţie, informând prefectul judeţului/al municipiului Bucureşti asupra producerii evenimentului şi solicitând declanşarea Planului roşu de intervenţie. In lipsa prefectului sau în cazul imposibilităţii contactării lui în cel mult 5 minute de la constatarea necesităţii declanşării Planului roşu de intervenţie, acesta se declanşează la ordinul inspectorului-şef al I.S.U.

In Planul roşu de intervenţie, cu acordul prefectului, se poate specifica delegarea declanşării acestuia inspectorului-şef al I.S.U.

La luarea deciziei de declanşare a Planului roşu de intervenţie se va avea în vedere cunoaşterea următoarelor date:

- numărul real sau potenţial al victimelor;

- caracteristicile operaţiunilor de salvare necesare;

- gradul de dificultate a operaţiunilor de salvare;

- potenţialul evolutiv al situaţiei;

- capacitatea de intervenţie a diferitelor instituţii în cazul în care Planul roşu de intervenţie nu ar fi declanşat, respectiv pragul prestabilit de declanşare a acestuia;

- capacitatea de intervenţie a diferitelor instituţii în vederea asigurării misiunilor obişnuite pe durata intervenţiei, în cazul în care se declanşează Planul roşu de intervenţie.

Declanşarea în totalitate a Planului roşu de intervenţie presupune:

• etapa I:

-  concentrarea structurilor S.M.U.R.D. la locul evenimentului la nivel municipal/judeţean;

- alertarea structurilor care cooperează în aplicarea Planului roşu de intervenţie în vederea concentrării forţelor necesare prevăzute în plan;

• etapa II: completarea, în funcţie de necesitate, cu până la 30% din ambulanţele S.A.J./S.A.B.IF. aflate în tura de serviciu;

• etapa III: alertarea personalului care încadrează echipajele S.M.U.R.D. şi S.A.J./S.A.B.IF aflat în tura liberă şi prezentarea acestuia la locurile stabilite în plan;

•  etapa IV: completarea echipajelor ambulanţelor S.A.J./S.A.B.IF. şi deplasarea acestora la structurile I.S.U. sau la locul indicat de I.S.U. în vederea înlocuirii echipajelor S.M.U.R.D. (maximum 60 de minute);

• etapa V: asigurarea intervenţiei în zona de competenţă cu structurile rezultate;

• etapa VI: alertarea S.M.U.R.D. pe plan regional;

• etapa VII: revenirea la normalitate.

La I.S.U. unde nu există S.M.U.R.D. pe plan local, Planul roşu de intervenţie se adaptează la nivel judeţean cu prevederea etapei VI.

Fluxul informaţional-decizional în declanşarea Planului roşu de intervenţie*)

*) Schema fluxului informational-decizional este reprodusă în facsimil.

Responsabilităţile autorităţilor

Instituţiile implicate şi cele care cooperează în aplicarea planului desfăşoară următoarele activităţi:

a) serviciile publice de asistenţă medicală Prespitaliceasca şi prim ajutor calificat, prin personalul paramedical şi medical desemnat de către directorul operaţiunilor de salvare medicală:

- acordă primul ajutor şi asistenţă medicală avansată de urgenţă şi fac pregătiri în vederea evacuării în colaborare cu personalul I.S.U.;

- asigură triajul, primul ajutor calificat şi brancardajul la locul incidentului, inclusiv în cazul zonelor cu acces restricţionat;

- asigură triajul medical al victimelor la nivelul postului medical avansat;

- organizează triajul de evacuare şi evacuează pacienţii împreună cu personalul I.S.U.;

b) personalul I.S.U. împreună cu personalul medical care urmează să deservească posturile medicale avansate:

- instalează posturile, care pot fi: post medical avansat de categoria I şi post medical avansat de categoria II;

- acordă asistenţă medicală avansată de urgenţă în colaborare cu celelalte servicii publice de asistenţă medicală;

- organizează triajul de evacuare şi evacuează pacienţii împreună cu personalul celorlalte servicii publice de asistenţă medicală de urgenţă.

Postul medical avansat de categoria I este format dintr-un cort de tratament şi unul de triaj, adecvate pentru a trata simultan maximum 10 victime. Corturile sunt transportate într-o rulotă remorcată de o autospecială de descarcerare. Postul medical avansat de categoria I include medicamentele şi materialele sanitare necesare îngrijirii a 15-20 de pacienţi, dintre care cel puţin 5 aflaţi în stare critică.

Postul medical avansat de categoria II este format din 3 corturi, unul de triaj şi două de tratament, adecvate pentru a trata simultan cel puţin 30 de victime. Corturile sunt transportate într-un mijloc specific de transport care permite accesul în zonele greu accesibile, având capabilităţile de deplasare ale unui vehicul de teren. Postul medical avansat de categoria II include sisteme de încălzire a cortului şi sisteme de iluminat la exterior şi interior, medicamente, materiale sanitare şi echipamentele necesare acordării asistenţei medicale de urgenţă la un nivel avansat pentru cel puţin 50 de victime. De asemenea, mai include echipamentele proprii de ventilaţie şi monitorizare pentru cel puţin 3 pacienţi simultan;

c) autorităţile publice locale, în colaborare cu Poliţia şi Jandarmeria:

- identifică şi transportă decedaţii la morga temporară sau cea a institutului de medicină legală (I.M.L.) de pe raza administrativ-teritorială;

- asigură cooperarea la faţa locului cu organele de cercetare, inclusiv cu reprezentanţii I.M.L. teritorial;

- asigură măsurile de ordine şi siguranţă publică;

- asigură comunicarea cu familiile victimelor şi informarea acestora despre persoanele dispărute;

- asigură asistenţa psihologică, în colaborare cu direcţiile de sănătate publică, prin psihologii din structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi din alte structuri, inclusiv voluntari, din cadrul filialelor judeţene ale Colegiului Psihologilor din România, asistând victimele, familiile acestora şi personalul propriu de intervenţie, după caz;

d) personalul unităţii de primire a urgenţelor (U.P.U.) împreună cu directorul medical al spitalului sau locţiitorul acestuia:

- pregătesc primirea victimelor la nivelul unităţilor şi al compartimentelor de primiri urgenţe din cadrul spitalelor de urgenţă şi al altor spitale din zona accidentului;

e) directorul executiv al direcţiei de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la solicitarea directorului de salvare medicală, iar în lipsa acestuia, medicul responsabil de gardă din cadrul U.P.U. (cu informarea conducerii spitalului):

- declanşează planul alb la nivelul spitalelor implicate.

In cazul intervenţiei la accidentele colective şi calamităţi, I.S.U. pun la dispoziţia echipajelor de asistenţă medicală de urgenţă şi de prim ajutor calificat echipamentele şi materialele specifice aflate în înzestrarea acestora, necesare dotării posturilor medicale avansate, personalul medical specializat suplimentar fiind asigurat din cadrul serviciilor de ambulanţă, precum şi din cadrul spitalelor de urgenţă. Transportul personalului de intervenţie se asigură şi cu autospecialele de transport personal şi victime multiple.

In situaţia în care evacuarea victimelor de la locul evenimentului nu este posibilă cu mijloacele auto, comandantul operaţiunilor de salvare poate solicita sprijinul elicopterelor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor sau al Statului Major al Forţelor Aeriene din Ministerul Apărării Naţionale, prin inspectorul-şef al I.S.U. Elicopterele pot fi folosite şi pentru transportul de materiale sau personal de intervenţie, dacă acesta nu este posibil pe cale rutieră.

Comanda şi controlul în cazul declanşării Planului roşu de intervenţie

Intervenţiile executate prin aplicarea Planului roşu de intervenţie sunt conduse de inspectorul-şef al I.S.U. sau de înlocuitorul acestuia, care este numit comandant al operaţiunilor de salvare (C.O.S.). Acesta îndeplineşte atribuţiile comandantului acţiunii şi îl are ca adjunct pe medicul-şef al S.M.U.R.D. sau pe locţiitorul acestuia, care este numit director al operaţiunilor de salvare medicală (D.S.M.).

In cazul în care nu există structură a S.M.U.R.D. în cadrul I.S.U., funcţia de D.S.M. este preluată de directorul medical al serviciului judeţean de ambulanţă sau de reprezentantul acestuia.

Pentru conducerea intervenţiei, I.S.U. asigură, dacă au în dotare, puncte mobile de comandă, care rămân la locul intervenţiei până la finalizarea ei.

Comunicaţiile

C.O.S. ţine legătura în mod direct cu prefectul judeţului/al municipiului Bucureşti, precum şi cu comandanţii echipajelor de intervenţie. Comunicaţiile se desfăşoară în baza planurilor de cooperare întocmite la nivelul fiecărui I.S.U.

Informarea publicului şi a mass-mediei

Măsura de informare a populaţiei şi a mass-mediei se aplică imediat după activarea Planului roşu de intervenţie.

Comunicarea cu mass-media se va face doar de către persoanele care au acest drept (purtători de cuvânt din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor sau al Ministerului Sănătăţii, C.O.S., D.S.M.) şi doar după o informare completă cu date referitoare la cauzele, locul şi gravitatea accidentului.

Prin comunicarea cu mass-media se vor transmite populaţiei măsurile ce trebuie luate de către persoanele afectate sau posibil a fi afectate de accident.

Pentru evitarea unor situaţii care pot produce panică în rândul populaţiei şi pentru o informare corectă şi operativă a rudelor persoanelor implicate în accidente, cu consecinţe asupra stării generale de linişte în rândul cetăţenilor, se definesc 3 niveluri de informare:

- nivelul local - la locul desfăşurării intervenţiei;

- nivelul judeţean;

- nivelul naţional.

Anexe necesare

Anexa nr. 1 - Lista echipajelor S.M.U.R.D., organizare şi dotare

Anexa nr. 2 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legătură ale S.A.J./S.A.B.IF.

Anexa nr. 3 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legătură ale serviciilor private de ambulanţă

Anexa nr. 4 - Situaţia echipajelor S.M.U.R.D. (tabel similar anexei nr. 1), ale S.A.J./S.A.B.IF (tabel similar anexei nr. 2) şi ale serviciilor private de ambulanţă (tabel similar anexei nr. 3), la nivel regional

Anexa nr. 5 - Harta cu dispunerea echipajelor S.M.U.R.D., ale S.A.J./S.A.B.IF. şi ale serviciilor private de ambulanţă din judeţ/municipiul Bucureşti, precum şi din judeţele limitrofe

Anexa nr. 6 - Situaţia cu principalele instituţii/unităţi hoteliere ce pot asigura cazarea temporară a populaţiei ce poate fi evacuată în situaţia activării Planului roşu de intervenţie

Anexa nr. 7 - Lista posturilor medicale avansate (P.M.A.) şi a autospecialelor de transport victime multiple, aflate în înzestrarea inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean/al municipiului Bucureşti

Anexa nr. 8 - Datele de contact ale unităţilor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Statului Major al Forţelor Aeriene din Ministerul Apărării Naţionale aflate pe teritoriul judeţului

Anexa nr. 9 - Datele de contact ale persoanelor, centrelor operative pentru situaţii de urgenţă din cadrul ministerelor, precum şi alte date de contact considerate necesare în cazul declanşării Planului roşu de intervenţie

Detalii privind întocmirea anexelor

Anexa nr. 1 - Lista echipajelor S.M.U.R.D., organizare şi dotare

Nr crt.

Subunitatea/ Locul de dispunere

Număr de ambulanţe

A.TP.V.M.

P.M.A. categoria I

P.M.A. categoria II

M.M.U.

Alte mijloace de intervenţie

Număr

de medici

Număr

de asistenţi medicali

Număr de paramedici

Echipaje pe tură

Ambulantă tip C1

Ambulantă tip B2

A.T.P.V.M. - autospecială transport personal şi victime multiple; P.M.A. - post medical avansat; M.M.U. - maşină medic de urgenţă.

Anexa nr. 2 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legătură ale S.A.J./S.A.B. IF.

Nr crt.

Structura (staţie, microstaţie)

Localitatea de dispunere

Mumăr de ambulanţe

Număr de medici

Număr de asistenţi medicali

Echipaje pe tură

Telefoane la locul de dispunere

Ambulanţă tip C 2

Ambulantă tip B1

Ambulantă tip B2

Ambulanţă tip A1

Ambulantă tip A2

Alte mijloace de intervenţie

Anexa nr. 3 - Situaţie privind organizarea, dotarea şi mijloacele de legătură ale serviciilor private de ambulanţă

Nr crt.

Structura (staţie, microstaţie)

Localitatea de dispunere

Număr de ambulanţe

Număr de medici

Număr de asistenţi medicali

Echipaje pe tură

Telefoane la locul de dispunere

Ambulanţă tip C 2

Ambulantă tip B1

Ambulantă tip B2

Ambulanţă tip A1

Ambulantă tip A2

Alte mijloace de intervenţie

Anexa nr. 4 - Situaţia echipajelor S.M.U.R.D. (tabel similar anexei nr. 1), ale S.A.J./S.A.B. IF. (tabel similar anexei nr. 2) şi ale serviciilor private de ambulanţă (tabel similar anexei nr. 3), la nivel regional

Nr crt.

Structura (staţie, microstaţie)

Localitatea de dispunere

Număr de ambulanţe

Număr de medici

Număr de asistenţi medicali

Echipaje pe tură

Distanţa faţă de limita de judeţ

Ambulantă tip C

Ambulantă tip B1/2

Ambulantă tip A1/2

Alte tipuri

Anexa nr. 5 - Harta cu dispunerea echipajelor S.M.U.R.D., ale S.A.J./S.A.B. IF. şi ale serviciilor private de ambulanţă din judeţ/municipiul Bucureşti, precum şi din judeţele limitrofe

Anexa nr. 6 - Situaţia cu principalele instituţii/unităţi hoteliere ce pot asigura cazarea temporară a populaţiei ce poate fi evacuată în situaţia activării Planului roşu de intervenţie

Denumirea

Adresa - Localitatea

Nr.de camere

Nr.de paturi

Capacitate/

Nr. de persoane

Capacitate servit hrana

Anexa nr. 7 - Lista posturilor medicale avansate (P.M.A.) şi a autospecialelor de transport victime multiple, aflate în înzestrarea inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean/al municipiului Bucureşti

Denumirea

Locul dispunerii

Cantitatea

Responsabilul

Date de contact

Anexa nr. 8 - Datele de contact ale unităţilor din cadrul Inspectoratului General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Statului Majorai Forţelor Aeriene din Ministerul Apărării Naţionale aflate pe teritoriul judeţului

Denumirea

Locul dispunerii

Tipul mijlocului aerian

Capacitate de transport victime

Anexa nr. 9 - Datele de contact ale persoanelor, centrelor operative pentru situaţii de urgenţă din cadrul ministerelor, precum şi alte date de contact considerate necesare în cazul declanşării Planului roşu de intervenţie

Denumirea

Localitatea

Persoana de contact (dacă este cazul)

Tel. fix/mobil/

Radio tetra portabil/

mobil/fix

Tel IC/S

Atenţie!

La plan se vor anexa şi procedurile specifice comune referitoare la:

- modalitatea de alertare a personalului din turele de serviciu şi din turele libere; unităţile care au instalate pagere de alertare a echipelor regionale vor avea în vedere ca acestea să fie incluse în planul de alertare;

- colaborarea şi alertarea echipajelor din cadrul serviciilor de sprijin în cazul declanşării Planului roşu de intervenţie;

- instalarea posturilor medicale avansate;

- triajul şi evacuarea victimelor.

Intocmit

Inspector-şef al inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean/al municipiului Bucureşti,

...........................................

Reprezentanţii instituţiilor implicate,

..........................................

Reprezentanţii instituţiilor care cooperează,

.............................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 203/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 203 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 203/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu