Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 140 din 28 iulie 2005

pentru aprobarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 723 din 10 august 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile anexei nr. 3/12/22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 66/2005 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2005, cu modificarile ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003, cu modificarile si completarile ulterioare,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Procedura de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii, prevazuta in anexa la prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare la data publicarii.

                   Presedintele Agentiei Nationale pentru
               Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                          Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                                PROCEDURA
de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii

    1. Obiectivul Programului
    Obiectivul Programului pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii il constituie promovarea unui sistem formativ care sa faciliteze mobilitatea femeilor pe piata fortei de munca si dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora in scopul implicarii lor in structuri economice private, in contextul problemelor legate de mentinerea echilibrului dintre obligatiile familiale si cele profesionale si al prejudecatilor existente la nivel local.
    Programul urmareste:
    - stimularea autoangajarii;
    - dezvoltarea capacitatii si a spiritului antreprenorial in randul femeilor;
    - folosirea optima a capitalului uman oferit de potentialele femei antreprenor;
    - cresterea gradului de informare despre importanta antreprenoriatului in randul femeilor;
    - cresterea numarului de femei antreprenor in cadrul comunitatii de afaceri;
    - dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale bazate pe cunoasterea si gestionarea optima a resurselor in vederea adaptarii rapide la rigorile determinate de globalizarea pietelor si de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana;
    - stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii (IMM), precum si imbunatatirea performantelor economice ale microintreprinderilor existente, prin cresterea gradului de pregatire a personalului acestora;
    - accesul egal la economia bazata pe cunoastere.

    2. Bugetul Programului
    2.1. Pentru realizarea Programului se aloca de la bugetul de stat pe anul 2005 suma de 700.000 RON, defalcata astfel:
    - 650.000 RON pentru finantarea derularii celor 4 etape ale Programului, dupa cum urmeaza:
        - etapa I - 50.000 RON pentru organizarea campaniilor de informare
        - etapa II - 400.000 RON pentru organizarea si desfasurarea cursurilor de pregatire antreprenoriala pe durata a 4 zile in 4 judete, Constanta, Neamt, Brasov, Bihor si in municipiul Bucuresti, si multiplicarea suporturilor de curs
        - etapa III - 100.000 RON pentru publicarea de brosuri si ghiduri
        - etapa IV - 100.000 RON pentru derularea unui sondaj privind antreprenoriatul feminin in Romania
    - 50.000 RON - la dispozitia Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (ANIMMC), constand in cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli materiale si servicii).

    3. Etapele Programului:
    Programul se va derula in 4 etape, astfel:
    - etapa I - organizarea campaniei de informare, denumita "Zilele femeilor antreprenor", ce se va derula in cadrul retelei centrelor EURO Info din Constanta, Iasi, Brasov, Ramnicu-Valcea, Timisoara, Cluj-Napoca si Galati in perioada 25 august - 5 octombrie 2005. Caravana zilelor de informare va furniza si detalii referitoare la locatiile cursurilor, modalitatea de inscriere (on-line pe site-ul creat in cadrul www.animmc.ro sau e-mail: mihaela.cristea@mimmc.ro, prin posta ori direct la sediul ANIMMC).
    Evenimentul se va derula pe parcursul unei singure zile pentru fiecare locatie.
    Agenda evenimentelor va cuprinde:
        - prezentarea structurilor asociative ale femeilor antreprenor din Romania;
        - prezentarea surselor de finantare ale sectorului IMM derulate de ANIMMC, Ministerul Economiei si Comertului, Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Integrarii Europene, Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii;
        - prezentarea activitatilor ce se vor derula in cadrul Programului pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor;
        - promovarea modelelor de succes ale femeilor antreprenor din Romania (1 - 3 modele regionale);
        - organizarea de miniexpozitii avand ca tema realizarile femeilor intreprinzator pe plan local.
        - bursa de contact.
    - etapa a II-a - organizarea si desfasurarea cursurilor de pregatire antreprenoriala pe durata a 4 zile in cadrul a 5 locatii. Acestea vor cuprinde o parte teoretica si una interactiva, dupa cum urmeaza:
        - formalitati privind inregistrarea si functionarea societatilor comerciale, persoane fizice, asociatii familiale, societati cooperative. In cadrul acestei tematici vor fi avute in vedere reglementarile in domeniu (Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 75/2004, aprobata prin Legea nr. 569/2004, Legea nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice si a asociatiilor familiale care desfasoara activitati economice in mod independent, Hotararea Guvernului nr. 1.766/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 300/2004 privind autorizarea persoanelor fizice si a asociatiilor familiale care desfasoara activitati economice in mod independent, Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare, Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei etc.);
        - elaborarea Planului de afaceri, procedura generala de creditare si solicitare de garantii pentru creditul solicitat;
        - notiuni de contabilitate primara (bilant, balanta, nota de intrare-receptie, factura, chitanta);
        - managementul financiar al intreprinderii - exercitiu practic;
        - notiuni de marketing;
        - importanta implementarii standardelor de calitate;
        - surse de finantare pentru sectorul intreprinderilor mici si mijlocii;
        - accesare surse si platforme electronice de informare - e-government, ANIMMC, Ministerul Economiei si Comertului, Ministerul Finantelor Publice etc.;
        - prezentarea asociatiilor femeilor de afaceri si serviciile pe care acestea le asigura membrilor.
    Vor fi acordate certificate care sa ateste participarea la cursurile organizate in cadrul Programului.
    - etapa a III-a - elaborarea si publicarea brosurilor: Managementul afacerilor - notiuni de baza, Legislatia romana comentata privind inregistrarea firmelor, a persoanelor fizice autorizate si a asociatiilor familiale si societatilor cooperative, Marketing si dezvoltarea afacerilor, Ghidul "Mici idei de afaceri" si Ghidul "Structurile asociative ale femeilor din Romania si practica internationala"
    - etapa a IV-a - derularea unui sondaj privind antreprenoriatul feminin in Romania, utilizand intervievarea prin telefon asistata de calculator si publicarea rezultatelor sondajului.

    4. Beneficiarii Programului
    Beneficiaza de prevederile Programului: femeile care au cetatenie romana si care indeplinesc la data depunerii formularelor de inscriere urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) au varsta peste 18 ani;
    b) sunt absolvente a minimum 8 clase;
    c) s-au inscris in Program pe baza Formularului de inscriere ce va fi disponibil pe site-ul ANIMMC la momentul deschiderii Programului.

    5. Procedura de inscriere
    5.1. Pentru etapa I, referitoare la organizarea si desfasurarea cursurilor de pregatire antreprenoriala, fiecare potential beneficiar trebuie sa completeze integral Formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 1 la prezenta procedura, insotit de urmatoarele documente justificative:
    a) copie de pe buletinul/cartea de identitate al/a solicitantului;
    b) copie de pe ultima diploma de studii;
    5.2. Formularul de inscriere completat, insotit de documentele justificative, va fi depus personal la sediul ANIMMC din str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, cod postal 040623, Bucuresti sau transmis prin posta si va fi inregistrat in registrul special al Programului national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM. Formularul de inscriere va fi disponibil pe pagina de Internet la adresa www.animmc.ro.
    5.3. Participantele la cursurile de specializare au obligatia de a completa Formularul de raportare tehnica prevazut in anexa nr. 2 la prezenta procedura, care va fi transmis catre ANIMMC pe o perioada de 3 ani. Primul formular va fi completat si preluat de catre membrii Unitatii de Implementare a Programului, la sfarsitul cursurilor, urmand ca monitorizarea sa se faca pana cel tarziu la data de 30 octombrie a fiecarui an, in perioada 2006 - 2008, prin transmiterea formularului completat catre ANIMMC - Unitatea de Implementare a Programului.
    5.4. Criteriul de selectie a cursantelor va fi "primul venit, primul servit", in limita a maximum 25 de cursante pentru fiecare locatie.
    5.5. Perioada de depunere a formularului de inscriere, insotit de documentele justificative, va fi anuntata pe pagina de Internet, la adresa www.animmc.ro, si in presa.

    6. Procedura de evaluare si selectie a beneficiarilor cursurilor de pregatire antreprenoriala
    6.1. Formularele vor fi analizate si selectate in ordinea datei si a orei inregistrarii in registrul special al Programului, pe baza conformitatii criteriilor de eligibilitate.
    6.2. Lista beneficiarilor eligibili va fi facuta publica prin afisare pe site-ul www.animmc.ro in termen de 10 zile lucratoare de la expirarea termenului-limita de depunere a formularelor de inscriere.

    7. Constituirea Unitatii de Implementare a Programului (UIP):
    7.1. In vederea implementarii corespunzatoare a Programului, in cadrul ANIMMC se va constitui Unitatea de Implementare a Programului (UIP). Structura organizatorica, numarul de persoane, atributiile si responsabilitatile vor fi stabilite prin ordin al presedintelui ANIMMC.

    8. Organizarea cursurilor de pregatire antreprenoriala
    8.1. Cursurile de pregatire antreprenoriala se vor desfasura in locatiile prezentate la pct. 3, cu importanta deosebita pentru dezvoltarea antreprenoriatului in randul femeilor. Aceste cursuri de pregatire antreprenoriala vor fi organizate pe module.
    8.2. Prin cursurile de pregatire antreprenoriala se vor instrui minimum 80 de femei si maximum 25 de femei per locatie de curs. Va fi organizata cate o sesiune de curs in fiecare dintre locatii, cu importanta deosebita pentru dezvoltarea antreprenoriatului in randul femeilor. Pe parcursul cursurilor participantii vor dobandi cunostinte in management, marketing, dezvoltarea afacerilor, accesarea surselor de finantare si legislatia afacerilor.

    9. Monitorizarea si evaluarea rezultatelor
    9.1. La sfarsitul acestui program fiecare beneficiar va completa si va transmite catre ANIMMC (UIP), in conformitate cu pct. 5.3, chestionarul de evaluare a Programului primit in cadrul sesiunii de cursuri. Acesta va permite membrilor UIP sa obtina date pentru evaluarea anuala a Programului.
    9.2. Pe baza rezultatelor monitorizarii derularii Programului si a evaluarii rezultatelor acestuia se va analiza oportunitatea infiintarii in cadrul reprezentantelor teritoriale ale ANIMMC a unor birouri de informare si sprijin pentru infiintarea si dezvoltarea afacerilor, in special pentru femeile antreprenor in scopul initierii si dezvoltarii propriei afaceri.

    ANEXA 1
    la procedura

                            FORMULAR DE INSCRIERE
la Programul national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM

    DATE PERSONALE:
    Numele si prenumele: .....................................................
    Adresa de domiciliu: .....................................................
..............................................................................
..............................................................................
    Telefon: .................................................................
    E-mail: ..................................................................
    Varsta ...................................................................
    Locul unde doriti sa participati la cursuri: .............................

    INTREBARI:
    1. Nivelul educatiei:
     _
    |_| Studii gimnaziale
     _
    |_| Studii liceale
     _
    |_| Studii tehnice/postliceale absolvite (perioada, unitatea de invatamant, specializarea):
..............................................................................
     _
    |_| Studii universitare absolvite (perioada, unitatea de invatamant, specializarea):
..............................................................................
    2. Cate dintre femeile pe care le cunoasteti au propria lor afacere?
..............................................................................
    3. Ce intelegeti prin activitate antreprenoriala? ........................
    4. Care sunt dupa opinia dumneavoastra principalele calitati necesare unui antreprenor? Detaliati.
..............................................................................
..............................................................................
    5. Va rugam sa completati in tabelul urmator datele referitoare la experienta dumneavoastra profesionala:
 ______________________________________________________________________________
|          Angajator/Angajat          |      Functia      |      Perioada      |
|_____________________________________|___________________|____________________|
|_____________________________________|___________________|____________________|
|_____________________________________|___________________|____________________|
|_____________________________________|___________________|____________________|
                                                               _      _
    6. Ati incercat vreodata sa incepeti o afacere proprie?   |_| Da |_| Nu
    Ce tip de activitate? ....................................................
    Ce s-a intamplat cu aceasta afacere? .....................................
                                                               _      _
    7. Aveti o afacere in prezent?                            |_| Da |_| Nu
    Ce tip de afacere? .......................................................
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
    8. Daca intentionati sa incepeti o afacere sau sa o extindeti pe cea existenta, ce tip de afacere ati incepe/extinde? (Va rugam sa dati detalii).
..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
    9. Dati urmatorilor factori note cuprinse intre 1 si 5, nota 5 fiind pentru acel factor care este in opinia dumneavoastra cel mai important in succesul unei afaceri.
     _          _             _              _              _
    |_| Banii  |_| Educatia  |_| Prietenii  |_| Motivatia  |_| Altele
    10. Cum apreciati dorinta dumneavoastra de a incepe o afacere proprie sau de a extinde afacerea deja existenta? (Marcati doar un singur raspuns).
     _            _          _                        _
    |_| Nu stiu  |_| Medie  |_| Destul de puternica  |_| Foarte puternica
    11. Cum ati auzit de acest program?
     _          _          _       _
    |_| Presa  |_| Radio  |_| TV  |_| Altele (prieteni, la serviciu etc.)
    12. La ce cursuri sau seminarii de dezvoltare antreprenoriala ati mai participat?
 ______________________________________________________________________________
|                         Cursul                        |       Perioada       |
|_______________________________________________________|______________________|
|_______________________________________________________|______________________|
|_______________________________________________________|______________________|
|_______________________________________________________|______________________|
|_______________________________________________________|______________________|

    13. In ce stadiu va aflati in legatura cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriti sa o transformati intr-o afacere?
     _
    |_| Nu am inceput sa lucrez la un plan de afaceri
     _
    |_| Am inceput documentarea (colectarea de materiale si informatii) necesara elaborarii planului de afaceri
     _
    |_| Am inceput sa lucrez la elaborarea planului de afaceri
     _
    |_| Am elaborat un plan de afaceri
     _
    |_| Am elaborat un plan de afaceri in vederea solicitarii unui credit bancar
    14. Sunteti membra a unei asociatii a femeilor intreprinzator?
     _
    |_| Da
     _
    |_| Nu
     _
    |_| Sunt interesata de a deveni membra a unei organizatii a femeilor intreprinzator
    15. De ce sprijin credeti ca aveti nevoie pentru a incepe si/sau a extinde o afacere?
     _
    |_| Instruire generala in domeniul afacerilor
     _
    |_| Consultanta juridica
     _
    |_| Consultanta financiar-contabila
     _
    |_| Consultanta in marketing
     _
    |_| Consultanta in management
     _
    |_| Alt gen de sprijin (specificati) .....................................
    16. Pana in prezent ati solicitat o finantare sau un credit bancar?
     _
    |_| Daca da, care a fost rezultatul solicitarii? .........................
     _
    |_| Am solicitat un credit bancar cu garantii proprii
     _
    |_| Am solicitat un credit bancar cu garantii de la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM
     _
    |_| Am beneficiat de granturi de la bugetul de stat pentru dezvoltarea afacerii
     _
    |_| Nu
    17. Ce v-ati propus sa obtineti in urma inscrierii in acest program? (Marcati un singur raspuns).
     _
    |_| Mai multe informatii
     _
    |_| Acces la finantare
     _
    |_| Punerea in practica a ideii de afaceri

    Localitatea: .................. Semnatura aplicantei: ..................
    Data: .........................

    ANEXA 2
    la procedura

                       FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICA*)
pentru Programul national multianual pe perioada 2005 - 2008 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul IMM
                      (Se completeaza toate rubricile)

    Perioada pentru raportare: anul ........
    Subsemnata ............................., domiciliata in ................, strada ......................, telefon: ..............., e-mail .............,
    declar pe propria raspundere urmatoarele:
    - sunt absolventa a .....................................................,
     _
    |_| am/nu am o afacere proprie la data participarii la cursurile organizate de catre ANIMMC
     _
    |_| am/nu am calitatea de administrator al unui IMM
     _
    |_| am/nu am calitatea de persoana fizica autorizata/asociatie familiala
     _
    |_| sunt/nu sunt membra a unei societati cooperative
    Data inregistrarii societatii comerciale/persoana fizica autorizata/asociatie familiala:
    Denumirea ................................................................
    Data .....................................................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului (dupa caz) ..............
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ....................................
    Date de raportare tehnica in cazul in care in anul 2005 aveti o firma sau in anii urmatori monitorizarii rezultatelor programului ati initiat propria afacere:
    - cifra de afaceri: ....................... lei;
    - profitul brut: .......................... lei;
    - numarul mediu scriptic anual de personal (dupa caz): ..................;
    - cheltuielile realizate pentru dezvoltarea afacerii (studii de piata, participari la targuri etc.);
    - total .................. lei, din care din ajutoare publice (granturi) ...................... lei.

    Semnatura absolventei cursului*)    Functia (dupa caz) in cadrul afacerii:
                                        ......................................

    Data semnarii: .................

           
    *) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toti beneficiarii de alocatii financiare nerambursabile in cadrul prezentului program, pentru o perioada de 4 ani, incepand cu anul 2005.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 140/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 140 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 140/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu