Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 116/153/358 din 17 februarie 2005

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei Nationale de Omologare a Produselor de Protectie a Plantelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE


SmartCity3

              Nr. 116 din 17 februarie 2005
              MINISTERUL SANATATII
              Nr. 153 din 3 martie 2005
              MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
              Nr. 358 din 25 aprilie 2005
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 436 din 24 mai 2005

    Avand in vedere prevederile art. 6 din Hotararea Guvernului nr. 1.559/2004 privind procedura de omologare a produselor de protectie a plantelor in vederea plasarii pe piata si a utilizarii lor pe teritoriul Romaniei,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, cu modificarile si completarile ulterioare, al Hotararii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si al Hotararii Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor,

    ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, ministrul sanatatii si ministrul mediului si gospodaririi apelor emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Comisiei Nationale de Omologare a Produselor de Protectie a Plantelor, cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va intra in vigoare la data de 1 octombrie 2005 si va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                    Ministrul agriculturii,
                    padurilor si dezvoltarii rurale,
                    Gheorghe Flutur

                    Ministrul sanatatii,
                    Mircea Cinteza

                    Ministrul mediului
                    si gospodaririi apelor,
                    Sulfina Barbu

    ANEXA 1

                              REGULAMENT
de organizare si functionare a Comisiei Nationale de Omologare a Produselor de Protectie a Plantelor

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Conform art. 5 din Hotararea Guvernului nr. 1.559/2004 privind procedura de omologare a produselor de protectie a plantelor in vederea plasarii pe piata si a utilizarii lor pe teritoriul Romaniei se infiinteaza Comisia Nationala de Omologare a Produselor de Protectie a Plantelor, denumita in continuare Comisie, organism independent, fara personalitate juridica, care functioneaza in cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si care reprezinta autoritatea desemnata pentru omologarea produselor de protectie a plantelor pe teritoriul Romaniei.
    (2) Raspunderea ministeriala se limiteaza la functionarea generala a Comisiei si nu are nici o legatura cu deciziile individuale pe care le ia Comisia pe baza Hotararii Guvernului nr. 1.559/2004.
    Art. 2
    (1) Comisia are ca organism executiv un secretariat tehnic care functioneaza in cadrul Serviciului de omologare a produselor de protectie a plantelor din cadrul Directiei fitosanitare din Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale.
    (2) Seful Serviciului de omologare a produselor de protectie a plantelor este si secretarul Comisiei.
    Art. 3
    (1) Comisia se compune din reprezentanti ai autoritatilor publice centrale cu atributii in domeniul protectiei plantelor, reprezentanti ai institutelor de cercetare si universitatilor, persoane cu pregatire in domeniul produselor de protectie a plantelor pentru specialitatile proprietati fizico-chimice si metode analitice, toxicologie, reziduuri, ecotoxicologie, comportarea in mediu si eficacitate.
    (2) Pentru fiecare specialitate vor fi nominalizati, de catre ministerele si institutiile implicate, dupa caz, cate 2 reprezentanti pentru a face parte din Comisie, respectiv un membru titular si un membru supleant.
    (3) Comisia este condusa de catre un presedinte si 3 vicepresedinti. Presedintele Comisiei este directorul Directiei fitosanitare din Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, iar vicepresedintii sunt desemnati de Ministerul Sanatatii, Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor si de Academia de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti".
    (4) Vicepresedintii si membrii Comisiei sunt desemnati pentru o perioada de 4 ani, dupa care pot fi redesemnati.
    (5) La inceputul fiecarui mandat membrii Comisiei sunt obligati sa completeze o declaratie de confidentialitate si obiectivitate conform modelului prezentat in anexa la prezentul regulament.
    Art. 4
    (1) Sedintele Comisiei au loc de 6 - 11 ori pe an.
    (2) Sedintele sunt convocate de catre Secretariatul Comisiei, care va transmite tuturor membrilor ordinea de zi si propunerea pentru documentul de decizie, cu 10 zile lucratoare inainte de desfasurarea acestora.
    (3) In cazuri exceptionale presedintele poate convoca o sedinta extraordinara.
    (4) Sedintele Comisiei sunt conduse de catre presedinte sau vicepresedintele imputernicit de catre acesta.
    (5) Comisia se considera legal intrunita daca presedintele sau unul dintre vicepresedinti este prezent si daca cel putin 4 dintre specialitatile mentionate la art. 3 alin. (1) sunt acoperite, prin participarea membrilor titulari sau a membrilor supleanti desemnati.
    (6) Daca unul dintre membrii titulari nu poate lua parte la o sedinta, atunci el este obligat sa il anunte din timp pe secretar.
    (7) In acest caz, persoana care inlocuieste membrul titular primeste ordinea de zi si are toate drepturile membrului titular pe care il inlocuieste.
    (8) In cazul in care secretarul nu poate participa la sedinta, va desemna persoana din secretariatul tehnic care sa participe in locul sau. Participarea persoanei desemnate de catre secretar trebuie sa fie aprobata de catre presedinte.
    (9) Pentru a lua parte la sedinta si la luarea deciziilor este obligatoriu ca participantii sa semneze lista de prezenta.
    (10) Deciziile Comisiei sunt valabile daca se iau cu majoritate de voturi. In cazuri de egalitate de voturi decizia va fi luata de catre presedinte.
    (11) Toti membrii supleanti au dreptul sa participe la sedintele Comisiei. Ei primesc agenda de lucru, dar nu au drept de vot.
    (12) La invitatia presedintelui, la sedintele Comisiei pot participa specialisti din compartimentele de specialitate ale ministerelor implicate in procesul de omologare, din unitatile de cercetare, invatamant si productie agricola.
    (13) Intalnirile de lucru ale Comisiei se desfasoara la sediul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, bd. Carol I nr. 24, sectorul 3, Bucuresti. La solicitarea presedintelui, intalnirile Comisiei pot avea loc si la sediul altor institutii.
    Art. 5
    Atributiile Comisiei sunt urmatoarele:
    1. omologarea produselor de protectie a plantelor, reevaluarea omologarii, retragerea, modificarea, suspendarea sau anularea acesteia, conform prevederilor art. 10 - 15 din Hotararea Guvernului nr. 1.559/2004;
    2. eliberarea certificatelor de omologare pentru produsele care au fost omologate, acestea constituind documentul oficial care atesta ca produsul a fost omologat pentru utilizare in Romania. Certificatele de omologare se semneaza de catre presedintele Comisiei;
    3. aprobarea experimentelor si/sau testelor cu produse de protectie a plantelor efectuate in scopuri de cercetare-dezvoltare, conform prevederilor art. 26 din Hotararea Guvernului nr. 1.559/2004;
    4. aprobarea, pe baza unei cereri si a unor documente, a modificarii compozitiei unui produs de protectie a plantelor deja omologat;
    5. actualizarea si publicarea la fiecare 2 ani, pe masura ce noi produse sunt omologate, a Codexului produselor de protectie a plantelor omologate pentru utilizare in Romania;
    6. publicarea, dupa fiecare sedinta de omologare, a listei cu deciziile de omologare sau retragere a produselor de protectie a plantelor, pe site-ul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale.
    Art. 6
    Dezbaterile si hotararile luate in cadrul sedintelor de omologare se consemneaza intr-un registru de procese-verbale al Comisiei, fiecare proces-verbal fiind contrasemnat de presedinte si secretar.
    Art. 7
    Comisia poate delega sarcini administrative secretariatului tehnic.
    Art. 8
    Atributiile secretariatului tehnic sunt urmatoarele:
    1. primirea, inregistrarea si verificarea cererilor de omologare, a dosarelor si actelor insotitoare depuse de catre solicitanti;
    2. coordonarea activitatilor privind evaluarea dosarelor necesare pentru omologarea produselor de protectie a plantelor, pe baza unui protocol elaborat de catre secretariat si aprobat de catre Comisie;
    3. verificarea rapoartelor de evaluare a produselor de protectie a plantelor, elaborarea si inaintarea spre aprobare Comisiei a propunerilor pentru documentele de decizie;
    4. convocarea membrilor Comisiei la sedintele acesteia;
    5. intocmirea si difuzarea materialelor de lucru pentru fiecare sedinta;
    6. redactarea procesului-verbal al fiecarei sedinte;
    7. asigurarea legaturii dintre membrii Comisiei, schimbului de informatii si documente necesare pentru indeplinirea obiectivelor propuse, in perioada dintre doua reuniuni ale Comisiei;
    8. participarea la sedintele Comisiei;
    9. comunicarea, in scris, catre solicitantii si detinatorii omologarii a informatiilor cu privire la omologarea produselor de protectie a plantelor;
    10. primirea dovezilor de achitare a taxelor si tarifelor necesare pentru procedura de omologare a produselor de protectie a plantelor;
    11. gestionarea si arhivarea datelor cu privire la activitatea de omologare a produselor de protectie a plantelor;
    12. comunicarea si realizarea schimbului de informatii cu Comisia Europeana;
    13. participarea la sedintele si activitatile Comisiei Europene referitoare la evaluarea, reevaluarea substantelor active si omologarea produselor de protectie a plantelor;
    14. indeplinirea altor activitati stabilite de catre presedinte sau de plenul Comisiei, legate de omologarea produselor de protectie a plantelor.

    CAP. 2
    Procedura de omologare

    Art. 9
    (1) Cererile de omologare a produselor de protectie a plantelor, cererile pentru reinnoirea omologarilor, pentru schimbarea compozitiei produselor de protectie a plantelor sau pentru extinderea utilizarii acestora sunt depuse la Secretariatul Comisiei, utilizandu-se modelele de cerere aprobate si eliberate de Comisie.
    (2) Toate modelele de cereri sunt aprobate de catre Comisie si sunt gestionate de Secretariatul Comisiei.
    (3) Solicitantul omologarii unui produs de protectie a plantelor va depune la Secretariatul Comisiei urmatoarele documente:
    - formular - tip de cerere de omologare;
    - un dosar pentru produsul de protectie a plantelor, care sa cuprinda rezultatele tuturor testelor necesare pentru evaluarea in vederea omologarii;
    - un dosar pentru substanta activa continuta in produsul de protectie a plantelor, care sa cuprinda rezultatele tuturor testelor necesare pentru evaluarea in vederea omologarii;
    - o propunere de eticheta privind instructiunile de utilizare a produsului de protectie a plantelor;
    - o propunere pentru clasificarea si etichetarea produsului de protectie a plantelor;
    - dovada achitarii tarifelor pentru depunerea cererilor de omologare.
    (4) O cerere de omologare a unui produs de protectie a plantelor care contine o substanta activa noua trebuie sa fie insotita de o cerere pentru includerea substantei active respective in Lista cu substante active autorizate pentru utilizare in Uniunea Europeana. Cererea trebuie depusa la Secretariatul Comisiei, utilizandu-se modelul de cerere aprobat de Comisie.
    (5) O cerere de reinnoire a omologarii trebuie adresata Comisiei cu 12 luni inainte de expirarea termenului de valabilitate a omologarii. Cererea de reinnoire a omologarii poate fi luata in considerare numai in cazul in care compozitia produsului respectiv de protectie a plantelor nu a suferit modificari, iar domeniul de utilizare este acelasi cu omologarea existenta. In cazul in care cererea de reinnoire a omologarii nu este adresata Comisiei cu 12 luni inainte de expirarea termenului de valabilitate a omologarii, cererea nu va fi luata in considerare ca o cerere pentru reinnoire.
    (6) Daca decizia privind reinnoirea omologarii unui produs de protectie a plantelor nu poate fi luata in termenul prevazut la alin. (5), Comisia poate prelungi perioada necesara pentru finalizarea deciziei.
    (7) Autoritatile sau institutele stiintifice de cercetare care actioneaza in domeniul agricol, organizatiile agricole si utilizatorii profesionali pot cere o extindere a domeniului de aplicare a unui produs de protectie a plantelor deja omologat in Romania, in cazul in care utilizarea vizata are un caracter minor in natura.
    (8) Solicitantul unei omologari poate modifica cererea de omologare in timpul evaluarii acesteia de catre Comisie. Daca este vorba de o schimbare semnificativa in compozitia produsului, in domeniul de utilizare sau in modul de aplicare a acestuia, modificarea respectiva poate fi considerata o noua omologare.
    (9) Comisia poate opri procedura de omologare a unui produs de protectie a plantelor atunci cand se asteapta o decizie a Comisiei Europene referitoare la produsul respectiv. Comisia informeaza solicitantul omologarii despre aceasta, reluand procedura de omologare dupa ce Comisia Europeana a luat o decizie.
    Art. 10
    (1) In termen de doua saptamani de la primirea documentelor si a dovezii de achitare a tarifelor pentru inceperea controlului administrativ si stiintific, Secretariatul Comisiei va confirma in scris solicitantului primirea documentelor, precum si numarul cererii de omologare a produsului respectiv.
    (2) In termen de 12 saptamani de la confirmarea primirii documentelor se efectueaza controlul administrativ al acestora.
    (3) In termenul prevazut la alin. (2) Secretariatul Comisiei informeaza in scris solicitantii despre integralitatea dosarelor din punct de vedere administrativ si stiintific.
    (4) In cazul in care dosarele nu sunt complete, sunt solicitate in scris toate informatiile care lipsesc. Daca acestea nu sunt furnizate in termen de 8 saptamani de la incheierea controlului administrativ si stiintific, cererea de omologare nu va mai fi luata in considerare, iar dosarele vor fi returnate catre solicitanti.
    (5) In cazul in care dosarele respective sunt complete si se face dovada achitarii tarifelor necesare pentru inceperea procesului de evaluare, Secretariatul Comisiei va trimite dosarele expertilor, pentru evaluare, pe fiecare domeniu de expertiza: eficacitate, proprietati fizico-chimice si metode analitice, toxicologie, ecotoxicologie, comportarea in mediu si reziduuri.
    (6) In urma evaluarilor efectuate de catre experti pe fiecare domeniu de expertiza, rapoartele de evaluare sunt trimise Secretariatului Comisiei.
    (7) Secretarul Comisiei are obligatia ca, pe baza acestor rapoarte, sa pregateasca propunerea pentru documentul de decizie pe baza caruia Comisia va decide, in maximum 40 de saptamani de la confirmarea integralitatii administrative si stiintifice a dosarelor, omologarea sau neomologarea produsului respectiv de protectie a plantelor.
    (8) Daca pe parcursul evaluarii rezulta necesitatea transmiterii de informatii suplimentare, solicitantul omologarii va fi informat in scris de catre Secretariatul Comisiei. In acest caz se percep tarife suplimentare pentru evaluare.
    (9) Comisia va decide asupra perioadei necesare pentru depunerea informatiilor sau studiilor suplimentare prevazute la alin. (8), perioada in care procedura de evaluare va fi suspendata.
    (10) In termen de doua saptamani de la primirea informatiilor solicitate si a dovezii de achitare a tarifelor necesare continuarii procesului de evaluare, Secretariatul Comisiei confirma reluarea procedurii de evaluare, decizia privind omologarea sau neomologarea produsului respectiv fiind luata in termen de maximum 20 de saptamani.
    (11) Daca datele solicitate conform alin. (8) nu sunt depuse sau sunt incomplete, Secretariatul Comisiei va informa solicitantul, iar Comisia va lua o decizie, continuand procesul de evaluare pe baza informatiilor disponibile.
    (12) Pentru fiecare produs omologat Comisia elibereaza certificatul de omologare in doua exemplare, unul pentru detinatorul omologarii si unul pentru Comisie, care este pastrat in arhiva secretariatului tehnic.
    (13) In cazul in care produsul nu este omologat, solicitantul omologarii primeste raspunsul motivat, in scris, in termen de maximum o luna de la decizia Comisiei.

    ANEXA 1
    la regulament

               DECLARATIE DE CONFIDENTIALITATE SI OBIECTIVITATE

    Numele:
    Adresa:
    - Declar pe propria raspundere ca nu am nici o legatura (personala sau de afaceri) cu industria pesticidelor, calitatea de presedinte, vicepresedinte, secretar si, respectiv, membru al Comisiei Nationale de Omologare a Produselor de Protectie a Plantelor fiind incompatibila cu calitatea de membru in organele de administratie si de conducere sau de actionar la societati cu capital de stat, privat ori mixt, care au ca obiect de activitate fabricarea, importul si comercializarea produselor de protectie a plantelor.
    - Ma angajez:
        - sa raportez imediat oricare circumstante care ar putea modifica situatia de mai sus;
        - sa nu comunic tertilor*) nici un fel de informatii despre continutul dosarelor sau orice fel de relatii in legatura cu activitatea pe care o desfasor in cadrul Comisiei;
        - sa pastrez confidentialitatea rapoartelor nepublicate sau a altor informatii necesare evaluarii.
    - Sunt de acord cu toate cele stipulate si cu tot ceea ce decurge din aceasta declaratie.
------------
    *) Prin terti se intelege orice persoana care nu este membru al Comisiei sau al Secretariatului Comisiei si care nu a semnat o declaratie de confidentialitate.

    Localitatea:
    Data:
    Semnatura:
                                           Presedintele Comisiei,
                                           ......................
                                                (semnatura)



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 116/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 116 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu