Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 11430 din 3 noiembrie 2008

privind aprobarea Regulamentului pentru organizarea si desfasurarea concursului pentru selectia functionarilor publici care pot fi desemnati reprezentanti ai Agentiei Nationale a Functionarilor Publici in comisiile de concurs si in comisiile de solutionare a contestatiilor

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 767 din 14 noiembrie 2008



Având în vedere prevederile art. 28 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 21 alin. (2), al art. 22 alin. (1) lit. b) şi d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu modificările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea concursului pentru selecţia funcţionarilor publici care pot fi desemnaţi reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în comisiile de concurs şi în comisiile de soluţionare a contestaţiilor, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Jozsef Birtalan

ANEXĂ

REGULAMENT

pentru organizarea şi desfăşurarea concursului pentru selecţia funcţionarilor publici care pot fi desemnaţi reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în comisiile de concurs si în comisiile de soluţionare a contestaţiilor

SECŢIUNEA 1

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Pentru concursurile şi/sau examenele organizate de autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală şi pentru autorităţile şi instituţiile publice deconcentrate, pot fi desemnaţi reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare agenţia, în comisiile de concurs şi în comisiile de soluţionare a contestaţiilor, funcţionari publici din cadrul instituţiei prefectului sau ai consiliului judeţean din judeţul în care îşi are sediul instituţia publică în al cărei stat de funcţii se află funcţia publică pentru care se organizează concursul.

(2) Pot fi desemnaţi ca reprezentanţi ai agenţiei funcţionarii publici care au promovat concursul de selecţie şi care au primit acordul conducătorului autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea, în condiţiile prezentului regulament.

Art. 2. - (1) Concursul pentru selecţia funcţionarilor publici care pot fi desemnaţi reprezentanţi ai agenţiei, denumit în continuare concurs de selecţie, se organizează bianual de către agenţie.

(2) Anunţul privind organizarea concursului de selecţie se afişează pe pagina de internet a Agenţiei şi se comunică instituţiilor prefectului şi consiliilor judeţene. Anunţul conţine în mod obligatoriu şi bibliografia stabilită pentru concurs prin ordin al preşedintelui agenţiei.

SECŢIUNEA a 2-a

Activităţi premergătoare desfăşurării concursului de selecţie

Art. 3. - (1) In vederea participării la concursul de selecţie, în termen de 10 zile de la data publicării şi comunicării anunţului prevăzut la art. 2 alin. (2), funcţionarii publici interesaţi din cadrul instituţiilor prefectului şi consiliilor judeţene vor transmite agenţiei, completat, formularul prevăzut în anexa la prezentul regulament şi o copie a cărţii de identitate, certificată pentru conformitate cu originalul. Formularul se completează de către funcţionarii publici interesaţi şi se avizează de către compartimentul de resurse umane al autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea.

(2)  In situaţia în care funcţionarii publici interesaţi nu pot prezenta formularul avizat potrivit alin. (1), vor transmite copii de pe diplomele de studii universitare şi de pe carnetul de muncă, certificate pentru conformitate cu originalul de către compartimentul de resurse umane al autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea.

(3)  Formularele, respectiv copiile de pe diplomele de studii universitare şi carnetul de muncă, precum şi copiile cărţilor de identitate se transmit centralizat pentru fiecare instituţie a prefectului sau consiliu judeţean.

(4)   Pentru a putea participa la concursul de selecţie, funcţionarii publici interesaţi din cadrul instituţiilor prefectului şi consiliilor   judeţene   trebuie   să   îndeplinească   cumulativ următoarele condiţii:

a) să fie numiţi într-o funcţie publică din clasă I;

b) să aibă cel puţin 3 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice deţinute;

c) să nu fi fost sancţionaţi disciplinar, cu excepţia cazului în care sancţiunea disciplinară a fost radiată potrivit legii;

d) să aibă cunoştinţe aprofundate în administraţia publică.

Art. 4. - (1) In termen de 10 zile de la data publicării şi comunicării anunţului prevăzut la art. 2 alin. (2), prin ordin al preşedintelui agenţiei se stabilesc:

a) componenţa comisiilor de selecţie formate din 3 funcţionari publici definitivi din cadrul agenţiei, dintre care cel puţin unul deţine o funcţie publică de conducere;

b) secretarii comisiilor de selecţie.

(2) Nu pot fi membri în comisiile de selecţie persoanele care se află în situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art. 32 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi în situaţiile de conflict de interese prevăzute la art. 33 din acelaşi act normativ. Dispoziţiile art. 34 şi 35 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.

Art. 5. - Comisia de selecţie are următoarele atribuţii principale:

a)  verifică îndeplinirea condiţiilor pentru participarea la concurs pe baza documentelor depuse;

b) stabileşte lista cu candidaţii care pot participa la concursul de selecţie;

c)  stabileşte subiectele pentru concursul de selecţie şi punctajul maxim pentru fiecare subiect care se comunică odată cu subiectele;

d) stabileşte baremul de corectare;

e)  notează lucrările elaborate de către candidaţii selectaţi pentru participarea la concursul de selecţie;

f) transmite secretarului comisiei documentele elaborate de către comisia de concurs în vederea comunicării, potrivit dispoziţiilor prezentului regulament.

Art. 6. - Secretariatul comisiei de selecţie are următoarele atribuţii principale:

a)  veghează la respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului de selecţie;

b) întocmeşte, redactează şi semnează alături de membrii comisiei de concurs întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;

c) asigură afişarea la sediul agenţiei şi pe pagina de web a acesteia, precum şi comunicarea către instituţiile prefectului şi consiliile judeţene a rezultatelor selecţiei funcţionarilor publici prevăzuţi la art. 4 alin. (1), a rezultatelor concursului de selecţie şi a ordinului prevăzut la art. 8 alin. (1);

d) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

Art. 7. - (1) In termen de 3 zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 3 alin. (1), comisiile de concurs au obligaţia verificării îndeplinirii condiţiilor de către funcţionarii publici pentru care s-au primit formularele prevăzute la art. 3 alin. (1) şi (2).

(2)  Rezultatele selecţiei se afişează cu menţiunea „admis" sau „respins".

(3)  Lista persoanelor selectate potrivit alin. (1) se afişează pe pagina de internet a agenţiei şi se comunică fiecărei instituţii a prefectului sau consiliu judeţean, în termen de maximum două zile de la data expirării termenului prevăzut la alin. (1).

(4) In termen de 3 zile de la primirea listei prevăzute la alin. (2), prin grija compartimentelor de resurse umane din cadrul instituţiilor prefectului şi consiliilor judeţene, aceasta se comunică funcţionarilor publici selectaţi în vederea participării la concursul de selecţie.

Art. 8. - (1) In vederea organizării şi desfăşurării concursului de selecţie, cu minimum 15 de zile înainte de data desfăşurării concursurilor, prin ordin al preşedintelui agenţiei, se stabilesc perioada şi locul susţinerii concursului de selecţie, precum şi repartizarea pe serii a judeţelor din care provin candidaţii la concursul de selecţie.

(2) Ordinul prevăzut la alin. (1) se comunică prefecturilor sau consiliilor judeţene în termen de 3 zile de la emitere şi se afişează pe pagina de internet a agenţiei.

(3) In termen de 3 zile de la primirea ordinului prevăzut la alin. (1), prin grija compartimentelor de resurse umane din cadrul instituţiilor prefectului şi consiliilor judeţene, ordinul se comunică funcţionarilor publici selectaţi potrivit art. 7 alin. (1).

SECŢIUNEA a 3-a

Procedura de desfăşurare a concursului de selecţie

Art. 9. -In cazul în care, din motive obiective, nu se pot respecta data şi ora desfăşurării concursului de selecţie, secretarul comisiei are obligaţia de a afişa la sediul agenţiei şi de a asigura afişarea pe pagina de internet a acesteia modificările intervenite în desfăşurarea acestuia şi de a le comunica instituţiilor prefectului sau consiliilor judeţene în vederea aducerii la cunoştinţa funcţionarilor publici selectaţi potrivit art. 7 alin. (1).

Art. 10. - (1) Concursul de selecţie constă în redactarea unei lucrări scrise şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă pe parcursul a maximum două ore.

(2) In cadrul concursului de selecţie vor fi testate, în mod obligatoriu, cunoştinţele teoretice ale candidaţilor, precum şi abilitatea acestora de a utiliza corect aceste cunoştinţe în situaţii practice, prin rezolvarea unor speţe.

Art. 11. - (1) Subiectele pentru concursul de selecţie se stabilesc pe baza bibliografiei de concurs, astfel încât să reflecte cunoaşterea aprofundată a legislaţiei din domeniul funcţiei publice şi cunoştinţele generale în administraţia publică.

(2)  Comisia de selecţie va stabili subiectele, va alcătui seturile de subiecte pentru proba scrisă şi va stabili punctajul fiecărui subiect, în ziua în care se desfăşoară concursul de selecţie.

(3)  In cazul în care concursul de selecţie constă şi în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două zile înainte de proba scrisă.

(4) In cazul în care, datorită numărului mare de candidaţi, proba scrisă se organizează în mai multe serii de concurs, subiectele se vor schimba la fiecare serie, cu excepţia situaţiei în care se organizează simultan.

(5)   Seturile de subiecte se semnează de toţi membrii comisiei de concurs şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila agenţiei.

Art. 12. - (1) Cu cel puţin o oră înainte de începerea concursului de selecţie, la locul desfăşurării acestuia, dacă este cazul, se va afişa repartizarea pe săli a candidaţilor.

(2) Inainte de începerea probei scrise se va face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii pe baza buletinului sau a cărţii de identitate.

Art. 13. - (1) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora atrage eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de urgenţă în care aceştia pot fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de persoanele care asigură supravegherea.

(2) Durata concursului de selecţie se stabileşte de comisia de selecţie în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi două ore.

(3)  La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de selecţie prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de concurs.

(4)  După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei persoane, în afara membrilor comisiei de concurs, precum şi a persoanelor care asigură secretariatul comisiei, respectiv supravegherea desfăşurării probei. In acest caz candidatul este eliminat din concurs.

(5) In încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea ori folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.

(6)  Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute la alin. (5) atrage eliminarea candidatului din proba de concurs. Comisia de concurs, constatând încălcarea acestor dispoziţii, va elimina candidatul din sală, va face menţiunea „anulat" pe lucrare şi va consemna cele întâmplate în procesul-verbal.

(7)  Lucrările vor fi redactate, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de agenţie, purtând ştampila acestei instituţii.

(8)  Prima filă a lucrărilor, după înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta, se lipeşte astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila agenţiei.

(9) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de concurs lucrarea scrisă, respectiv testul grilă, la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

SECŢIUNEA a 4-a

Notarea probei şi comunicarea rezultatelor

Art. 14. - Anterior notării lucrărilor, comisia de concurs întocmeşte baremul detaliat de corectare şi îl afişează prin grija secretariatului comisiei.

Art. 15. - (1) Notarea lucrărilor se face, de regulă, în termen de 24 de ore, dar nu mai târziu de 5 zile de la data susţinerea probei.

(2) Lucrările se corectează sigilate.

(3) Acordarea punctajului se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs. După acordarea punctajului lucrările se desigilează.

(4) Se consideră admis la concursul de selecţie funcţionarul public care a obţinut minimum 60 de puncte.

(5) Punctajele obţinute, cu menţiunea „admis" sau „respins", se comunică candidaţilor prin afişare la sediul agenţiei şi pe pagina de internet a acesteia în termen de maximum 5 zile de la susţinerea probei scrise.

Art. 16. - Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele concursului se pot adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

SECŢIUNEA a 5-a

Desemnarea reprezentanţilor agenţiei şi acordul conducătorului autorităţii sau instituţiei publice

Art. 17. - (1) La finalizarea concursului de selecţie se întocmeşte un proces-verbal care conţine modul de desfăşurare a concursului şi rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii şi de secretarul comisiei de selecţie.

(2) Lista candidaţilor declaraţi admişi la concursul de selecţie se comunică, pentru fiecare judeţ, instituţiei prefectului şi consiliului judeţean. Lista conţine doar informaţiile privind funcţionarii publici declaraţi admişi la concursul de selecţie care îşi desfăşoară activitatea în cadrul instituţiei prefectului respective sau consiliului judeţean respectiv.

Art. 18. - (1) In vederea desemnării reprezentanţilor agenţiei potrivit art. 1, pe baza listei candidaţilor declaraţi admişi la concursul de selecţie comunicate potrivit art. 17 alin. (2), prefectul, respectiv preşedintele consiliului judeţean, stabileşte lista funcţionarilor publici care vor fi desemnaţi reprezentanţi ai agenţiei şi o comunică acesteia în termen de 3 zile.

(2)  Numărul maxim al funcţionarilor publici stabiliţi potrivit alin. (1) nu poate depăşi 15.

(3)  La stabilirea celor 15 funcţionari publici potrivit alin. (1) se vor avea în vedere, în mod obligatoriu, ordinea punctajelor obţinute la concursul de selecţie şi următoarele criterii cumulative:

a)  5 funcţionari publici ocupă funcţii publice de conducere;

b) 4 funcţionari publici sunt absolvenţi de studii superioare de lungă durată în specialitate juridică sau administrativă;

c)  2 funcţionari publici sunt absolvenţi de studii superioare de lungă durată în specialitate economică;

d) 2 funcţionari publici sunt absolvenţi de studii superioare de lungă durată în specialitate tehnică.

(4) După utilizarea criteriilor prevăzute la alin. (3), în vederea completării listei până la numărul maxim de 15 funcţionari publici criteriul utilizat este ordinea punctajelor obţinute la concursul de selecţie.

(5) Prin excepţie de la dispoziţiile alin. (2), în situaţia în care numărul candidaţilor declaraţi admişi la concursul de selecţie şi comunicaţi potrivit art. 17 alin. (2) este mai mic sau egal cu 15, toţi candidaţii vor fi incluşi pe lista stabilită potrivit alin. (1).

(6) Comunicarea de către prefect sau preşedintele consiliului judeţean a listei stabilite potrivit prezentului articol prezumă acordul privind desemnarea funcţionarilor publici înscrişi pe listă ca reprezentanţi ai agenţiei.

Art. 19. - (1) In situaţia în care numărul funcţionarilor publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice declaraţi admişi la concursul de selecţie este mai mare de 15, funcţionarii publici care nu au fost incluşi pe lista prevăzută la art. 18 alin. (1) vor fi incluşi pe o „listă de rezervă".

(2) Funcţionarii publici din „lista de rezervă" vor înlocui, cu respectarea dispoziţiilor art. 18 alin. (3) şi (4), un funcţionar public care nu mai îndeplineşte condiţiile pentru a putea fi desemnat reprezentant al agenţiei.

SECŢIUNEA a 6-a

Dispoziţii tranzitorii

Art. 20. - Până la finalizarea concursurilor de selecţie potrivit termenelor prevăzute prin prezentul regulament, desemnarea reprezentanţilor se face pe baza propunerilor instituţiilor prefecturilor şi consiliilor judeţene din judeţul în care se află funcţia publică vacantă pentru care se organizează concursul.

Art. 21. - Agenţia este autorizată să refuze justificat desemnarea funcţionarilor publici selectaţi potrivit prezentului regulament pe baza evaluărilor efectuate cu privire la activitatea şi conduita în cadrul comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor.

ANEXĂ

FORMULAR

de înscriere la concursul de selecţie a reprezentanţilor Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în cadrul comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor

Instituţia publică1 ..........................................................................................................................................

Numele si prenumele funcţionarului public: ..........................................................................................................................................

Funcţia publică deţinută: .........................................................................................................................................

Informaţii privind studiile universitare absolvite

Instituţia de învăţământ

Specializarea

Nivelul diplomei obţinute

Perioada

Vechime în specialitatea studiilor absolvite:..........................................................................

Informaţii privind sancţiunile disciplinare

Sancţionat disciplinar:

DA                                                NU

|_|                                                  |_|

Pentru sancţiunea disciplinară a intervenit radierea în condiţiile legii2:

DA                                                NU

|_|                                                  |_|

Cunoscând dispoziţiile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar faptul că informaţiile prezentate mai sus sunt reale şi le pot dovedi cu documente.

Numele si prenumele:........................................................................................................

Data:......................................................................

Semnătura:............................................................

Avizat de către compartimentul de resurse umane3: ..............................................................................................................

Numele si prenumele persoanei care avizează4: ...................................................................................................................

Data, semnătura si stampila instituţiei publice: .......................................................................................................................

1  Se va completa cu „Instituţia prefectului judeţului..................", respectiv „Consiliul judeţean.................".

2 Se va completa doar în situaţia în care funcţionarul public a fost sancţionat disciplinar.

3 Se va completa cu denumirea compartimentului, conform regulamentului de organizare şi funcţionare a instituţiei publice.

4 Se va completa cu numele şi prenumele coordonatorului compartimentului de resurse sau a persoanei desemnate prin decizie a conducătorului instituţiei publice.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 11430/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 11430 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 11430/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu