Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1064 din 26 iulie 2005

pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 701 din  3 august 2005


SmartCity3


    Avand in vedere dispozitiile art. 11 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    ARTICOL UNIC
    (1) In vederea monitorizarii numarului de posturi si a cheltuielilor de personal in sectorul bugetar se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru institutiile si autoritatile publice finantate astfel:
    a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz;
    b) din venituri proprii si din subventii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz;
    c) integral din venituri proprii.
    (2) Raportarea datelor se realizeaza la termenele prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 si in structura stabilita prin prezentul ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) si 3*) care fac parte integranta din acesta.
------------
    *) Anexele nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) si 3 sunt reproduse in facsimil.

                       Ministrul finantelor publice,
                              Ionel Popescu

    ANEXA 1

    Cod formular*1):
    Institutia publica ....../Localitatea ........./Judetul ..........
    Cod*2) ...........

                                  Situatie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul .....

    Capitol*3) ...............

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    a - numar rand
    b - Total - mii lei -
    c - contributii pentru asigurari sociale de stat - mii lei -
    d - contributii pentru asigurarile de somaj - mii lei -
    e - contributii pentru asigurarile sociale de sanatate - mii lei -
    f - contributii pentru asigurarile de accidente de munca si boli profesionale - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|   Luna   |a |Cheltu- |              din care:              |Numar   | Castig |
|          |  |ieli de |_____________________________________|de      | mediu  |
|          |  |personal|cheltuieli|  contributii  |Deplasari,|posturi | lunar  |
|          |  |        |cu        |  aferente     |detasari, |finantat|        |
|          |  |        |salariile |_______________|transfe-  |        |        |
|          |  |        |          | b |c |d |e |f |rari      |        |        |
|          |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|          |  | - mii  |  - mii   |   |  |  |  |  | - mii    |        | - lei -|
|          |  |   lei -|    lei - |   |  |  |  |  |   lei -  |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|     A    |B |01 =    |    02    |03=|04|05|06|07|    08    |   09   |10=02/09|
|          |  |02+03+08|          |04+|  |  |  |  |          |        |        |
|          |  |        |          |05+|  |  |  |  |          |        |        |
|          |  |        |          |06+|  |  |  |  |          |        |        |
|          |  |        |          |07 |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|ianuarie  |01|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|februarie |02|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|martie    |03|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total     |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|trim. I   |04|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|aprilie   |05|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|mai       |06|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|iunie     |07|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total     |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|trim. II  |08|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|iulie     |09|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|august    |10|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|septembrie|11|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total     |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|trim. III |12|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|octombrie |13|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|noiembrie |14|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|decembrie |15|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|Total     |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|trim. IV  |16|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
|          |  |        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|  TOTAL   |17|        |          |   |  |  |  |  |          |        |        |
|__________|__|________|__________|___|__|__|__|__|__________|________|________|
    *1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
    *2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
    *3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.

    NOTA:
    Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situatii, vor avea in vedere atat aparatul propriu, cat si unitatile aflate in subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea acestora.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ................................
    Telefon (Fax) ......................................

    ANEXA 2

    Cod formular*1):
    Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
    Cod*2) .........

                                  SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL PE LUNA .......... ANUL ........

 ______________________________________________________________________________
|         DENUMIRE INDICATOR       |Numar|Unitate|Program|Plati     |Plati in  |
|                                  |rand |de     |       |cumulate  |luna      |
|                                  |     |masura |       |efectuate |pentru    |
|                                  |     |       |       |in lunile |care se   |
|                                  |     |       |       |anterioare|face      |
|                                  |     |       |       |*4)       |raportarea|
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
|                A                 |  B  |   C   |   01  |    02    |    03    |
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
| Capitolul*3)...                  |     |       |       |          |          |
| 02 Cheltuieli de personal        |     |       |       |          |          |
|    (Cod 10+11+12+13+14+15+16)    |  01 |mii lei|       |          |          |
|                                  |     |       |       |          |          |
| 10 Cheltuieli cu salariile       |     |       |       |          |          |
|    (cod 10.01 la 10.08+10.10+    |     |       |       |          |          |
|    10.11+10.13+10.14)            |  02 |mii lei|       |          |          |
| 10.01 Fond aferent salariilor    |     |       |       |          |          |
|       de baza                    |  03 |mii lei|       |          |          |
| 10.02 Salarii de merit           |  04 |mii lei|       |          |          |
| 10.03 Indemnizatie de conducere  |  05 |mii lei|       |          |          |
| 10.04 Spor de vechime            |  06 |mii lei|       |          |          |
| 10.05 Sporuri pentru conditii de |     |       |       |          |          |
|       munca                      |  07 |mii lei|       |          |          |
| 10.06 Alte sporuri               |  08 |mii lei|       |          |          |
| 10.07 Ore suplimentare           |  09 |mii lei|       |          |          |
| 10.08 Fond de premii, din care   |  10 |mii lei|       |          |          |
|       premiul anual              |  11 |mii lei|       |          |          |
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate|     |       |       |          |          |
|       prin cumul                 |  12 |mii lei|       |          |          |
| 10.11 Fond aferent platii cu ora |  13 |mii lei|       |          |          |
| 10.13 Indemnizatii platite unor  |     |       |       |          |          |
|       persoane din afara unitatii|  14 |       |       |          |          |
| 10.14 Alte drepturi salariale    |  15 |mii lei|       |          |          |
|                                  |     |       |       |          |          |
| Sume aferente personalului care  |     |       |       |          |          |
| cumuleaza pensia cu salariul*6)  |  16 |mii lei|       |          |          |
|                                  |     |       |       |          |          |
| 11 Contributii pentru asigurari  |     |       |       |          |          |
|    sociale de stat               |  20 |mii lei|       |          |          |
| 12 Contributii pentru asigurarile|     |       |       |          |          |
|    de somaj                      |  21 |mii lei|       |          |          |
| 13 Contributii pentru asigurarile|     |       |       |          |          |
|    sociale de sanatate           |  22 |mii lei|       |          |          |
| 14 Deplasari, detasari,          |     |       |       |          |          |
|    transferari                   |  23 |mii lei|       |          |          |
| 16 Contributii pentru asigurarile|     |       |       |          |          |
|    de accidente de munca si boli |     |       |       |          |          |
|    profesionale                  |  24 |mii lei|       |          |          |
|                                  |     |       |       |          |          |
| Numar mediu de persoane          |     |       |       |          |          |
| remunerate, din care             |  25 |       |*5)    |          |          |
|    Numar mediu de persoane care  |     |       |       |          |          |
|    cumuleaza pensia cu salariul  |  26 |       |       |          |          |
| Castigul mediu lunar             |  27 |lei    |       |          |          |
| Numar posturi ocupate            |  28 |       |   x   |          |          |
| Numar posturi vacante            |  29 |       |   x   |          |          |
|__________________________________|_____|_______|_______|__________|__________|
    *1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
    *2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
    *3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare;
    *4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse in col. 02 cumulat cu cele din col. 03;
    *5) Se va completa, dupa caz, cu numarul maxim de posturi aprobat prin Legea bugetului de stat, respectiv prin Legea bugetului asigurarilor sociale de stat sau alte acte normative;
    *6) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ................................
    Telefon (Fax) ......................................

    ANEXA 2a)

    Cod formular*1):
    Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
    Cod*2) .........

                                   SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE FUNCTIONARILOR PUBLICI PE LUNA .............. ANUL ...........

 ______________________________________________________________________________
|           DENUMIRE INDICATOR          | COD |Unitate|Plati        |Plati in  |
|                                       |     |de     |cumulate     |trimestrul|
|                                       |     |masura |efectuate in |pentru    |
|                                       |     |       |trimestrele  |care se   |
|                                       |     |       |anterioare*4)|face      |
|                                       |     |       |             |raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
|                   B                   |  C  |   D   |      01     |    02    |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)...                       |     |       |             |          |
| 02 Cheltuieli de personal             |     |       |             |          |
|    (Cod 10+11+12+13+14+15+16)         |  01 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 10 Cheltuieli cu salariile            |     |       |             |          |
|    (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+   |     |       |             |          |
|    10.13+10.14)                       |  02 |mii lei|             |          |
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza |  03 |mii lei|             |          |
| 10.02 Salarii de merit                |  04 |mii lei|             |          |
| 10.03 Indemnizatie de conducere       |  05 |mii lei|             |          |
| 10.04 Spor de vechime                 |  06 |mii lei|             |          |
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca|  07 |mii lei|             |          |
| 10.06 Alte sporuri                    |  08 |mii lei|             |          |
| 10.07 Ore suplimentare                |  09 |mii lei|             |          |
| 10.08 Fond de premii, din care        |  10 |mii lei|             |          |
|       premiul anual                   |  11 |mii lei|             |          |
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin|     |       |             |          |
|       cumul                           |  12 |mii lei|             |          |
| 10.11 Fond aferent platii cu ora      |  13 |mii lei|             |          |
| 10.13 Indemnizatii platite unor       |     |       |             |          |
|       persoane din afara unitatii     |  14 |       |             |          |
| 10.14 Alte drepturi salariale         |  15 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Sume aferente personalului care       |     |       |             |          |
| cumuleaza pensia cu salariul*5)       |  16 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 11 Contributii pentru asigurari       |     |       |             |          |
|    sociale de stat                    |  20 |mii lei|             |          |
| 12 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de somaj                           |  21 |mii lei|             |          |
| 13 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    sociale de sanatate                |  22 |mii lei|             |          |
| 14 Deplasari, detasari, transferari   |  23 |mii lei|             |          |
| 16 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de accidente de munca si boli      |     |       |             |          |
|    profesionale                       |  24 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Numar mediu de persoane remunerate,   |     |       |             |          |
| din care                              |  25 |       |             |          |
|    Numar mediu de persoane care       |     |       |             |          |
|    cumuleaza pensia cu salariul       |  26 |       |             |          |
| Castigul mediu lunar                  |  27 |lei    |             |          |
| Numar posturi ocupate                 |  28 |       |             |          |
| Numar posturi vacante                 |  29 |       |             |          |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
    *1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
    *2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
    *3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare;
    *4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse in col. 01 cumulat cu cele din col. 02 din raportarea anterioara;
    *5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ................................
    Telefon (Fax) ......................................

    ANEXA 2b)

    Cod formular*1):
    Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
    Cod*2) .........

                                 SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL PE LUNA .............. ANUL .......

 ______________________________________________________________________________
|           DENUMIRE INDICATOR          | COD |Unitate|Plati        |Plati in  |
|                                       |     |de     |cumulate     |trimestrul|
|                                       |     |masura |efectuate in |pentru    |
|                                       |     |       |trimestrele  |care se   |
|                                       |     |       |anterioare*4)|face      |
|                                       |     |       |             |raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
|                   B                   |  C  |   D   |      01     |    02    |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)...                       |     |       |             |          |
| 02 Cheltuieli de personal             |     |       |             |          |
|    (Cod 10+11+12+13+14+15+16)         |  01 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 10 Cheltuieli cu salariile            |     |       |             |          |
|    (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+   |     |       |             |          |
|    10.13+10.14)                       |  02 |mii lei|             |          |
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza |  03 |mii lei|             |          |
| 10.02 Salarii de merit                |  04 |mii lei|             |          |
| 10.03 Indemnizatie de conducere       |  05 |mii lei|             |          |
| 10.04 Spor de vechime                 |  06 |mii lei|             |          |
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca|  07 |mii lei|             |          |
| 10.06 Alte sporuri                    |  08 |mii lei|             |          |
| 10.07 Ore suplimentare                |  09 |mii lei|             |          |
| 10.08 Fond de premii, din care        |  10 |mii lei|             |          |
|       premiul anual                   |  11 |mii lei|             |          |
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin|     |       |             |          |
|       cumul                           |  12 |mii lei|             |          |
| 10.11 Fond aferent platii cu ora      |  13 |mii lei|             |          |
| 10.13 Indemnizatii platite unor       |     |       |             |          |
|       persoane din afara unitatii     |  14 |       |             |          |
| 10.14 Alte drepturi salariale         |  15 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Sume aferente personalului care       |     |       |             |          |
| cumuleaza pensia cu salariul*5)       |  16 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 11 Contributii pentru asigurari       |     |       |             |          |
|    sociale de stat                    |  20 |mii lei|             |          |
| 12 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de somaj                           |  21 |mii lei|             |          |
| 13 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    sociale de sanatate                |  22 |mii lei|             |          |
| 14 Deplasari, detasari, transferari   |  23 |mii lei|             |          |
| 16 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de accidente de munca si boli      |     |       |             |          |
|    profesionale                       |  24 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Numar mediu de persoane remunerate,   |     |       |             |          |
| din care                              |  25 |       |             |          |
|    Numar mediu de persoane care       |     |       |             |          |
|    cumuleaza pensia cu salariul       |  26 |       |             |          |
| Castigul mediu lunar                  |  27 |lei    |             |          |
| Numar posturi ocupate                 |  28 |       |             |          |
| Numar posturi vacante                 |  29 |       |             |          |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
    *1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
    *2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
    *3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare;
    *4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse in col. 01 cumulat cu cele din col. 02;
    *5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ................................
    Telefon (Fax) ......................................

    ANEXA 2c)

    Cod formular*1):
    Institutia publica/Localitatea/Judetul ..................
    Cod*2) .........

                                   SITUATIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE ALTOR CATEGORII DE PERSONAL PE LUNA .............. ANUL ...........

 ______________________________________________________________________________
|           DENUMIRE INDICATOR          | COD |Unitate|Plati        |Plati in  |
|                                       |     |de     |cumulate     |trimestrul|
|                                       |     |masura |efectuate in |pentru    |
|                                       |     |       |trimestrele  |care se   |
|                                       |     |       |anterioare*4)|face      |
|                                       |     |       |             |raportarea|
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
|                   B                   |  C  |   D   |      01     |    02    |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
| Capitolul*3)...                       |     |       |             |          |
| 02 Cheltuieli de personal             |     |       |             |          |
|    (Cod 10+11+12+13+14+15+16)         |  01 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 10 Cheltuieli cu salariile            |     |       |             |          |
|    (cod 10.01 la 10.08+10.10+10.11+   |     |       |             |          |
|    10.13+10.14)                       |  02 |mii lei|             |          |
| 10.01 Fond aferent salariilor de baza |  03 |mii lei|             |          |
| 10.02 Salarii de merit                |  04 |mii lei|             |          |
| 10.03 Indemnizatie de conducere       |  05 |mii lei|             |          |
| 10.04 Spor de vechime                 |  06 |mii lei|             |          |
| 10.05 Sporuri pentru conditii de munca|  07 |mii lei|             |          |
| 10.06 Alte sporuri                    |  08 |mii lei|             |          |
| 10.07 Ore suplimentare                |  09 |mii lei|             |          |
| 10.08 Fond de premii, din care        |  10 |mii lei|             |          |
|       Premiul anual                   |  11 |mii lei|             |          |
| 10.10 Fond pentru posturi ocupate prin|     |       |             |          |
|       cumul                           |  12 |mii lei|             |          |
| 10.11 Fond aferent platii cu ora      |  13 |mii lei|             |          |
| 10.13 Indemnizatii platite unor       |     |       |             |          |
|       persoane din afara unitatii     |  14 |       |             |          |
| 10.14 Alte drepturi salariale         |  15 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Sume aferente personalului care       |     |       |             |          |
| cumuleaza pensia cu salariul*5)       |  16 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| 11 Contributii pentru asigurari       |     |       |             |          |
|    sociale de stat                    |  20 |mii lei|             |          |
| 12 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de somaj                           |  21 |mii lei|             |          |
| 13 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    sociale de sanatate                |  22 |mii lei|             |          |
| 14 Deplasari, detasari, transferari   |  23 |mii lei|             |          |
| 16 Contributii pentru asigurarile     |     |       |             |          |
|    de accidente de munca si boli      |     |       |             |          |
|    profesionale                       |  24 |mii lei|             |          |
|                                       |     |       |             |          |
| Numar mediu de persoane remunerate,   |     |       |             |          |
| din care                              |  25 |       |             |          |
|    Numar mediu de persoane care       |     |       |             |          |
|    cumuleaza pensia cu salariul       |  26 |       |             |          |
| Castigul mediu lunar                  |  27 |lei    |             |          |
| Numar posturi ocupate                 |  28 |       |             |          |
| Numar posturi vacante                 |  29 |       |             |          |
|_______________________________________|_____|_______|_____________|__________|
    *1) Se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare;
    *2) Se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevazuti la art. 2 din O.U.G. nr. 48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevazuti la art. 3 din O.U.G. nr. 48/2005;
    *3) Anexa se completeaza pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare;
    *4) Datele trebuie sa corespunda cu cele din raportarea anterioara cuprinse in col. 01 cumulat cu cele din col. 02;
    *5) Sumele aferente personalului care cumuleaza pensia cu salariul sunt cuprinse in cheltuielile cu salariile.

                         ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

    Intocmit,
    Numele si prenumele ................................
    Telefon (Fax) ......................................

    ANEXA 3

                            INSTRUCTIUNI
    privind completarea si depunerea formularelor de raportare

    1. Formularul "Situatie privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal aprobate pe anul ___________"
                                 (Anexa 1)

    se completeaza si se depune astfel:
    a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice, in termen de 30 de zile de la data publicarii Legii bugetului de stat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, numai pentru institutiile publice finantate integral din aceste bugete, iar repartizarea sumelor se realizeaza pe fiecare luna, avand in vedere asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii potrivit atributiilor acestora pana la sfarsitul anului;
    b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la bugetele locale vor depune la Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz, in termen de 50 de zile de la publicarea legilor bugetare anuale in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, numai pentru institutiile publice finantate integral din bugetul local, iar repartizarea sumelor se realizeaza pe fiecare luna, pana la sfarsitul anului, avand in vedere asigurarea conditiilor de desfasurare a activitatii potrivit atributiilor acestora. In termen de 5 zile de la expirarea termenului de 50 de zile, Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor transmite la Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei din cadrul ministerului, situatia centralizatoare pe judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal.

    2. Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal pe luna ________ anul __________"
                                   (Anexa nr. 2)

    se completeaza si se depune astfel:
    a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala de Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data de 17 a lunii curente pentru luna anterioara, pentru aparatul propriu si institutiile publice din subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finantare;
    b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate prin bugetele locale, la Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz, pana la data de 12 a lunii curente pentru luna anterioara, pentru aparatul propriu si pentru institutiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finantare. Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor transmite la Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei, din cadrul ministerului, pana la data de 17 a lunii curente pentru luna anterioara situatia centralizatoare, pe judet si respectiv pe municipiul Bucuresti, privind monitorizarea numarului de posturi si a cheltuielilor de personal;
    c) Coloana 01 se va completa cu sumele si cu numarul aprobate si se actualizeaza ori de cate ori programul se modifica, in conditiile legii;
    d) Coloana 02 reprezinta platile efectuate, cumulat pana la finele lunii anterioare celei pentru care se face raportarea;
    e) Coloana 03 reprezinta platile efectuate in luna pentru care se face raportarea;
    f) Sumele transmise, reprezentand platile de casa, trebuie sa corespunda cu cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie pentru luna pentru care se face raportarea;
    g) numarul mediu de persoane remunerate din coloana 03 poate fi mai mic sau cel mult egal cu cel din coloana 01. In situatiile in care numarul mediu de persoane remunerate din coloana 03, este mai mare decat numarul de persoane din coloana 01, se va preciza printr-o Nota, in subsolul raportarii, motivatia acestei depasiri, numarul de persoane remunerate si sumele aferente.

    3. Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal aferente functionarilor publici pe luna ____________, anul _______,
                             (Anexa 2a)

    Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal aferente personalului contractual pe luna ___________, anul _______,
                             (Anexa 2b)

    Formularul "Situatie privind monitorizarea cheltuielilor de personal aferente altor categorii de personal pe luna _________, anul _______,
                             (Anexa 2c)

    se completeaza si se depun astfel:
    a) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz, la Ministerul Finantelor Publice - Directia Generala de Programare Bugetara si Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, pana la data de 17 a primei luni din trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul propriu si institutiile publice din subordinea, in coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finantare;
    b) ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la bugetele locale la Directiile generale a finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, dupa caz, pana la data de 12 a primei luni din trimestru pentru trimestrul anterior, pentru aparatul propriu si pentru institutiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finantare. Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor transmite la Ministerul Finantelor Publice, prin intermediul Directiei Generale a Tehnologiei Informatiei, din cadrul ministerului, pana la data de 17 a primei luni din trimestrul pentru trimestrul anterior situatia centralizatoare, pe judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, privind monitorizarea numarului de posturi si a cheltuielilor de personal;
    c) in anexele nr. 2, 2a), 2b) si 2c) numarul mediu de persoane remunerate, numarul de posturi ocupate si numarul de posturi vacante se determina ca medie lunara corespunzatoare numarului de luni raportate.

    Ordonatorii principali de credite ai institutiilor publice finantate de la bugetele locale vor prelua aplicatia informatica, pe discheta, de la Directiile generale ale finantelor publice judetene, respectiv a municipiului Bucuresti - serviciile de buget.

    4. Corelatii de care trebuie sa se tina seama la inscrierea datelor in formulare

    Corelatii pentru formularul 01:
    rd. 04 = rd. 01 + rd. 02 + rd. 03                      (col. 01 la col. 09)
    rd. 08 = rd. 05 + rd. 06 + rd. 07                      (col. 01 la col. 09)
    rd. 12 = rd. 09 + rd. 10 + rd. 11                      (col. 01 la col. 09)
    rd. 16 = rd. 13 + rd. 14 + rd. 15                      (col. 01 la col. 09)
    rd. 17 = rd. 04 + rd. 08 + rd. 12 + rd. 16             (col. 01 la col. 09)

    col. 01 = col. 02 + col. 03 + col. 08                  (rd. 01 la rd. 17)
    col. 03 = col. 04 + col. 05 + col. 06 + col. 07        (rd. 01 la rd. 17)
    col. 09 = (rd. 01 + rd. 02 + rd. 03)/3                 rd. 04
    col. 09 = (rd. 05 + rd. 06 + rd. 07)/3                 rd. 08
    col. 09 = (rd. 09 + rd. 10 + rd. 11)/3                 rd. 12
    col. 09 = (rd. 13 + rd. 14 + rd. 15)/3                 rd. 16
    col. 09 = (rd. 04 + rd. 08 + rd. 12 + rd. 16)/4        rd. 17
    col. 10 = col. 02/col. 09                              (rd. 01 la rd. 17)

    Corelatii pentru formularul 02:
    rd. 01 = rd. 02 + rd. 20 + rd. 21 + rd. 22 +
             rd. 23 + rd. 24                               (col. 01 la col. 03)
    rd. 02 = rd. 3 la rd. 10 + rd. 12 la rd. 15            (col. 01 la col. 03)
    rd. 27 = rd. 02/rd. 25/12                              col. 01
    rd. 27 = rd. 02/rd. 25/n                               col. 02
    rd. 27 = rd. 02/rd. 25                                 col. 03
    rd. 28 + rd. 29, col. 02 = rd. 25, col. 01
    rd. 28 + rd. 29, col. 03 = rd. 25, col. 01
    unde "n" = numarul de luni de raportare anterioare

    Corelatii pentru formularele 03, 04, 05:
    rd. 01 = rd. 02 + rd. 20 + rd. 21 + rd. 22 +
             rd. 23 + rd. 24                               (col. 01 si col. 02)
    rd. 02 = rd. 3 la rd. 10 + rd. 12 la rd. 15            (col. 01 si col. 02)
    rd. 27 = rd. 02/rd. 25/n                               col. 1
    rd. 27 = rd. 02/rd. 25                                 col. 2
    unde "n" = numarul de luni de raportare anterioare

    Corelatii intre formulare:
    (col. 02 + col. 03) formularul 02 = (col. 01 + col. 02) formularul 03 + (col. 01 + col. 02) formularul 04 + (col. 01 + col. 02) formularul (rd. 01 la rd. 26, rd. 28, rd. 29)

    5. NOMENCLATOR FORMULARE
 ______________________________________________________________________________
| COD                       TIPUL DE INSTITUTIE/TIPUL DE ANEXA                 |
| FORMULAR                                                                     |
|______________________________________________________________________________|

    Institutii finantate integral din bugetul de stat
    10  Anexa 1
    11  Anexa 2
    12  Anexa 2a
    13  Anexa 2b
    14  Anexa 2c

    Institutii finantate integral din bugetul local
    20  Anexa 1
    21  Anexa 2
    22  Anexa 2a
    23  Anexa 2b
    24  Anexa 2c

    Institutii finantate integral din bugetul asigurarilor sociale de stat
    30  Anexa 1
    31  Anexa 2
    32  Anexa 2a
    33  Anexa 2b
    34  Anexa 2c

    Institutii finantate integral din bugetul asigurarilor pentru somaj
    40  Anexa 1
    41  Anexa 2
    42  Anexa 2a
    43  Anexa 2b
    44  Anexa 2c

    Institutii finantate integral din bugetul fondului national unic de asigurari de sanatate
    50  Anexa 1
    51  Anexa 2
    52  Anexa 2a
    53  Anexa 2b
    54  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat
    62  Anexa 2
    63  Anexa 2a
    64  Anexa 2b
    65  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul local
    72  Anexa 2
    73  Anexa 2a
    74  Anexa 2b
    75  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul asigurarilor sociale de stat
    82  Anexa 2
    83  Anexa 2a
    84  Anexa 2b
    85  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul asigurarilor pentru somaj
    86  Anexa 2
    87  Anexa 2a
    88  Anexa 2b
    89  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii si subventii de la bugetul fondului unic de asigurari de sanatate
    91  Anexa 2
    92  Anexa 2a
    93  Anexa 2b
    94  Anexa 2c

    Institutii finantate din venituri proprii
    96  Anexa 2
    97  Anexa 2a
    98  Anexa 2b
    99  Anexa 2c



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1064/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1064 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1064/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu