Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 102 din 30 septembrie 2009

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Institutului Medico-Militar

ACT EMIS DE: MINISTERUL APARARII NATIONALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 675 din 8 octombrie 2009



Pentru aplicarea prevederilor art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 585/1990 privind înfiinţarea Institutului Medico-Militar,

în temeiul dispoziţiilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările ulterioare,

ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Institutului Medico-Militar, prezentat în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul apărării naţionale,

Mihai Stănisoară

ANEXĂ

REGULAMENTUL

de organizare şi funcţionare al Institutului Medico-Militar

CAPITOLUL I

Probleme generale

Art. 1. - Prezentul regulament are drept scop stabilirea cadrului normativ de aplicare a prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 585/1990 privind înfiinţarea Institutului Medico-Militar, a prevederilor legale în vigoare privind învăţământul superior în România, reglementărilor specifice instituţiilor de învăţământ superior, în concordanţă cu prevederile comunităţii europene privind sistemul universitar medical.

Art. 2. -In Institutul Medico-Militar, înfiinţat în baza Hotărârii Guvernului nr. 585/1990, ca instituţie militară de învăţământ superior şi subordonată Ministerului Apărării Naţionale, activitatea de învăţământ este prioritară şi se încadrează în strategiile şi concepţiile de formare, perfecţionare şi specializare a resurselor umane, elaborate la nivelul Ministerului Apărării Naţionale, în raport cu misiunile şi interesele armatei.

Art. 3. - (1) Personalul din Institutul Medico-Militar include comunitatea universitară, personalul din comandament şi personalul auxiliar.

(2) Comunitatea universitară reprezintă totalitatea persoanelor care desfăşoară activitate didactică, de cercetare ştiinţifică, precum şi cei care studiază în instituţie.

Art. 4. - Personalul Institutului Medico-Militar, indiferent de funcţie şi de natura activităţii de specialitate pe care o desfăşoară curent, are obligaţia de a participa efectiv şi calificat sau, în raport cu specificul postului, de a sprijini activităţile care vizează:

a) crearea, menţinerea şi perfecţionarea cadrului organizatoric şi funcţional adecvat cerinţelor nivelului de excelenţă în predare-învăţare, cercetare ştiinţifică şi educaţie, în vederea realizării integrale a finalităţilor formative ale procesului de învăţământ;

b) afirmarea deplină a principiilor academice;

c)  cultivarea valorilor naţionale, asumarea şi promovarea aspiraţiilor democratice ale societăţii româneşti, a tradiţiilor de luptă ale Armatei României, precum şi ale învăţământului militar;

d) asigurarea primatului competenţei, deschiderii spre integrare în comunitatea ştiinţifică internă şi internaţională;

e) prevenirea ingerinţelor de natură ideologică, a exclusivismului şi intoleranţei, a oricăror forme de discriminare;

f)  respectarea normelor legale privind activitatea în cadrul instituţiilor militare şi al instituţiilor militare de învăţământ superior;

g)  susţinerea eficientă a învăţământului universitar şi de pregătire militară, prin calitatea logisticii generale şi didactice;

h) desfăşurarea unei prestaţii ştiinţifice, didactice, pedagogice, metodice şi docimologice de înaltă calitate profesională şi deontologică.

CAPITOLUL II

Atribuţiile şi organizarea Institutului Medico-Militar

SECŢIUNEA 1

Atribuţii ale comandamentului

Art. 5. - Comandamentul este o componentă de bază a Institutului Medico-Militar prin care comandantul exercită actul de comandă în domeniile: activitate de învăţământ, ordine interioară şi comportament militar, resurse umane, informaţii militare, logistică generală, cultură, educaţie şi sport, pregătire de comandament şi pregătire pentru luptă.

Art. 6. - Comandamentul unităţii, prin birourile şi compartimentele pe care le are în componenţă, îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

a) asigură îndeplinirea obiectivelor ce revin Institutului Medico-Militar pe linie de învăţământ;

b) asigură evidenţa întregului personal al instituţiei;

c) propune, planifică şi ţine evidenţa perfecţionării, pregătirii profesionale a personalului;

d) organizează şi coordonează activitatea de pregătire, de punere în aplicare a planurilor de intervenţie şi a planului de alarmă;

e) elaborează concepţia şi planurile privind asigurarea capacităţii de luptă şi intervenţie la dezastre şi coordonează punerea acestora în aplicare;

f)  planifică şi execută controale interne pe linia ordinii şi disciplinei militare, a modului de executare a serviciului de permanenţă;

g) organizează şi asigură funcţionalitatea sistemului de comunicaţii şi informatic al institutului;

h) organizează activităţile de aprovizionare cu materiale de resortul logisticii generale;

i) organizează şi coordonează desfăşurarea activităţilor de întreţinere şi ambientare a spaţiilor de cazare şi depozitare;

j) organizează, coordonează activităţile de pregătire, de asigurare cu materiale de profil şi controlează modul de respectare a normelor de prevenire şi stingere a incendiilor, de tehnica securităţii muncii şi circulaţie rutieră;

k) elaborează concepţiile şi exercită managementul pregătirii de comandament şi a pregătirii pentru luptă a personalului militar şi a personalului civil;

l) exercită managementul activităţilor cultural-educative, sportive, de asistenţă psihomorală şi religioasă.

SECŢIUNEA a 2-a

Atribuţii ale structurilor didactice, de logistică şi sprijin didactic

Art. 7. - Directorul adjunct pentru învăţământ exercită nemijlocit conducerea la nivel structural, funcţional şi operaţional a procesului de învăţământ, cercetare ştiinţifică şi a activităţilor de logistică şi sprijin didactic implicate în conducerea şi susţinerea materială de specialitate a învăţământului şi activităţii de cercetare ştiinţifică.

Art. 8. - (1) Funcţiile şi structurile subordonate directorului adjunct pentru învăţământ sunt:

a) şeful cursurilor;

b) biroul învăţământ şi pregătire de luptă;

c) catedra de pregătire şi perfecţionare medico-militară;

d) catedra de pregătire medico-militară Târgu Mureş;

e) secţia instruire şi perfecţionare medico-militară Focşani;

f) compartimentul documentare;

g) biblioteca;

h) compartimentul informatică.

(2) Structurile subordonate directorului adjunct pentru învăţământ îndeplinesc următoarele atribuţii:

a)  proiectarea, planificarea şi programarea, organizarea, coordonarea, controlul, evaluarea şi perfecţionarea procesului de învăţământ;

b) planificarea, organizarea, coordonarea şi controlul activităţii de cercetare ştiinţifică;

c) planificarea, organizarea şi desfăşurarea pregătirii ştiinţifice, de specialitate şi metodice a personalului didactic;

d) planificarea, organizarea, coordonarea şi controlul logisticii didactice a procesului de învăţământ şi administrarea resurselor alocate acestuia.

SECŢIUNEA a 3-a

Atribuţiile structurilor subordonate nemijlocit comandantului

Art. 9. - (1) Funcţiile şi structurile subordonate nemijlocit comandantului sunt:

a) biroul personal;

b) contabilul-şef;

c) medicul-şef;

d) compartimentul documente clasificate;

e) compartimentul achiziţii publice;

f) personalul didactic şi personalul didactic auxiliar;

g) şeful logisticii.

(2) Structurile subordonate nemijlocit comandantului îndeplinesc atribuţii, potrivit specificului fiecăreia, în domeniile:

a) realizarea cadrului organizatoric pentru executarea actului de conducere;

b)  asigurarea funcţionalităţii şi operativităţii sistemului de conducere;

c) evidenţa, controlul de specialitate şi arhivarea documentelor;

d) relaţiile publice ale instituţiei;

e) consilierea juridică;

f) activitatea economico-financiară;

g) asigurarea medicală;

h) comanda subunităţilor de studenţi militari.

(3) Prin delegare de competenţă, prevăzută în fişa postului, coordonarea şi controlul activităţii unor elemente de structură subordonate nemijlocit comandantului pot fi exercitate de directorul adjunct pentru învăţământ.

SECŢIUNEA a 4-a

Relaţiile funcţionale

Art. 10. - (1) Comandantul stabileşte atribuţiile funcţionale ale compartimentelor subordonate nemijlocit, iar directorul adjunct pentru învăţământ răspunde de executarea lor. Potrivit delegărilor de competenţă aprobate de comandantul Institutului Medico-Militar, directorul adjunct pentru învăţământ, şefii de birouri/compartimente planifică, organizează, coordonează şi controlează activitatea compartimentelor din subordine.

(2) Şefii de birouri/compartimente asigură concretizarea atribuţiilor în fişele individuale ale posturilor.

Art. 11. - Atribuţiile funcţionale ale structurilor şi fişele individuale ale posturilor se elaborează de şeful nemijlocit al acestora şi se aprobă de comandantul Institutului Medico-Militar.

Art. 12. - Relaţiile dintre compartimentele Institutului Medico-Militar se asigură, potrivit organigramei, de către şefii acestora.

SECŢIUNEA a 5-a

Drepturile şi obligaţiile personalului

Art. 13. - Personalul din Institutul Medico-Militar are drepturile şi obligaţiile ce decurg din legislaţia în vigoare, regulamentele militare, regulamentele şi metodologiile adoptate pe plan intern, precum şi din contractul individual de muncă, fişa postului sau angajamentul încheiat cu Ministerul Apărării Naţionale.

CAPITOLUL III

Activitatea de învăţământ

SECŢIUNEA 1

Proiectarea învăţământului

Art. 14. - Curriculumul educaţional se elaborează pe baza concepţiei de formare a ofiţerilor, elaborată de eşaloanele superioare, şi se aprobă de către Consiliul de conducere al Institutului Medico-Militar.

Art. 15. - (1) Activităţile de proiectare a învăţământului se coordonează de către comandant şi se conduc nemijlocit de către directorul adjunct pentru învăţământ.

(2) In calitate de structură specializată în proiectarea şi gestionarea procesului de învăţământ, Biroul învăţământ şi pregătire de luptă asigură:

a)  elaborarea studiului de fundamentare a curriculumului educaţional;

b) elaborarea proiectului planului de învăţământ;

c) stabilirea obiectivelor pedagogice pentru fiecare disciplină de învăţământ/modul de instruire;

d)   instruirea metodică a personalului didactic privind obiectivarea conţinuturilor pregătirii medico-militare în documentele de conducere a învăţământului;

e)  conceperea şi aplicarea instrumentelor de evaluare şi a modalităţilor de reglare a procesului de învăţământ.

Art. 16. - Planul de învăţământ adoptat de către consiliul de conducere se înaintează spre avizare şi aprobare structurilor abilitate prin legile şi actele normative în vigoare.

Art. 17. - Programa analitică se elaborează de titularul de disciplină, pe baza planului de învăţământ şi a obiectivelor pedagogice, se analizează în cadrul comisiei didactice de specialitate şi în plenul catedrei, se avizează de directorul adjunct pentru învăţământ şi se aprobă de comandantul Institutului Medico-Militar.

Art. 18. - Catedra, prin şeful acesteia, poartă responsabilitatea gestionării ariei curriculare specifice, asigurării corectitudinii şi relevanţei conţinuturilor instruirii, materialului didactic necesar susţinerii optime a disciplinelor de studiu, precum şi a activităţii didactice, pedagogice, metodice şi docimologice prestate de cadrele didactice şi personalul didactic auxiliar.

Art. 19. - Proiectarea instruirii prin cursuri, seminare sau şedinţe practice se materializează în proiecte didactice, discutate în comisia didactică şi aprobate de şeful nemijlocit al cadrului didactic respectiv.

SECŢIUNEA a 2-a

Organizarea învăţământului

Art. 20. - (1) Procesul de învăţământ este condus de către comandantul Institutului Medico-Militar, ajutat de către directorul adjunct pentru învăţământ.

(2) La nivelul Institutului Medico-Militar se constituie şi funcţionează consiliul de conducere, organ de decizie colectivă, potrivit actelor normative în vigoare.

Art. 21. - Catedrele au atribuţii funcţionale proprii, concretizate prin rol, organizare, cerinţe funcţionale, competenţe şi responsabilităţi stabilite de către directorul adjunct pentru învăţământ şi aprobate de către comandantul Institutului Medico-Militar.

Art. 22. - (1) Organizarea în formaţii de studiu a studenţilor, ofiţerilor studenţi şi a cursanţilor se realizează astfel încât componenţa pe ani de învăţământ şi serii de predare să fie cât mai echilibrată.

(2)  Pe timpul procesului instructiv-educativ, subunităţile de studenţi, ofiţeri studenţi şi ofiţeri cursanţi se vor constitui în formaţiuni în funcţie de activităţile didactice desfăşurate sau de categoria de instrucţie.

(3) Activităţile didactice de predare se desfăşoară, de regulă, cu o formaţiune de studiu de tip an de învăţământ.

SECŢIUNEA a 3-a

Planificarea şi desfăşurarea învăţământului

Art. 23. - (1) Activitatea de învăţământ se desfăşoară pe baza planificării elaborate de Biroul învăţământ şi pregătire de luptă, în colaborare cu catedrele, avizată de directorul adjunct pentru învăţământ şi aprobată de comandant.

(2) Planificarea include repartiţia temelor şi şedinţelor pe luni şi programarea orară.

Art. 24. - Repartiţia temelor şi şedinţelor pe luni se planifică cu cel puţin 15 zile înaintea începerii anului universitar.

Art. 25. - (1) Programarea orară se realizează lunar, până la data de 20 a lunii în curs pentru luna următoare, de către şefii de catedră, sub coordonarea Biroului învăţământ.

(2) Modificarea programării orare este de competenţa comandantului sau a directorului adjunct pentru învăţământ.

Art. 26. - (1) Formele de desfăşurare a activităţii didactice în cadrul modulului de pregătire medico-militară sunt: cursuri, seminare, lucrări practice, exerciţii şi aplicaţii tactice.

(2) Acestea sunt prevăzute sub formă de procentaj în planul de învăţământ şi concretizate în programa analitică.

Art. 27. - Responsabilitatea pentru organizarea şi desfăşurarea fiecărei şedinţe de pregătire revine şefilor de catedră, titularului de curs şi cadrului didactic stabilit prin programarea orară.

Art. 28. - (1) Prezenţa cadrului didactic şi a studenţilor la activităţile didactice este obligatorie.

(2) Inlocuirea cadrului didactic sau învoirea studenţilor se face de către comandantul Institutului Medico-Militar sau de înlocuitorul legal al acestuia, în situaţii temeinic justificate.

Art. 29. - (1) Aprecierea nivelului de pregătire a studenţilor se realizează sistematic prin evaluări curente, periodice şi finale. Evaluările periodice şi finale se menţionează în programa analitică.

(2)  Incheierea activităţii la o disciplină se realizează prin examen final, verificare finală sau colocviu. Modul de susţinere a examenelor, verificărilor sau colocviilor se stabileşte pentru fiecare disciplină în parte, prin planul de învăţământ şi programa analitică, iar modul de desfăşurare se stabileşte la propunerea catedrei, de către directorul adjunct pentru învăţământ.

(3)  Examenele se susţin în faţa cadrului didactic care a condus cursul, seminariile/lucrările practice ori, în cazuri deosebite, în faţa unui alt cadru didactic desemnat de şeful de catedră.

(4) Inlocuirea examinatorului se aprobă, numai la cererea justificată a acestuia, de către directorul adjunct pentru învăţământ.

(5) Examinarea se realizează pe baza subiectelor, biletelor sau testelor întocmite de examinatori şi aprobată de şeful de catedră.

(6) Elementele cuantificate prin notă - nivelul cunoştinţelor din întreaga materie, capacitatea de analiză şi sinteză, creativitatea, frecvenţa şi participarea activă la procesul didactic -, precum şi modul de desfăşurare a verificării se stabilesc prin programa analitică, fiind comunicate studenţilor la începutul activităţii de la disciplina respectivă.

(7) Evaluarea răspunsurilor la examene, teste şi probe de verificare se face cu note de la 1 la 10, exprimate în numere întregi, nota minimă de promovare fiind nota 5,00.

(8) Calificativul/Nota semestrială sau anuală la pregătirea militară generală se stabileşte prin calculul mediei dintre nota obţinută la verificarea finală/semestrială/anuală şi media notelor obţinute la verificările susţinute în cadrul fiecărui modul de pregătire.

(9) Rezultatele obţinute se comunică imediat după încheierea examinărilor orale şi în maximum 48 ore, în cazul examinărilor scrise. Notele obţinute se înscriu în catalog în ziua comunicării. Cataloagele se depun la Biroul învăţământ cel mai târziu în ziua următoare desfăşurării examenului final sau comunicării rezultatelor acestora.

Art. 30. -Anul de studiu se consideră promovat atunci când studentul a obţinut cel puţin nota 5,00 la fiecare disciplină din cadrul modulului de pregătire medico-militară şi cel puţin nota 7,00 la comportare ostăşească.

Art. 31. - Studenţii şi ofiţerii studenţi nu pot trece în anul următor de studii dacă nu au promovat toate examenele la disciplinele din anul precedent.

Art. 32. - (1) Anual, după încheierea situaţiei la învăţământ, studenţilor şi ofiţerilor studenţi li se întocmesc aprecieri de serviciu de către comandantul de companie. Hotărârea asupra calificativului este luată de comandantul Institutului Medico-Militar. Calificativele acordate corespund următoarelor rezultate:

a)  excepţional - pentru studenţii şi ofiţerii-studenţi care au obţinut media de absolvire peste nota 9,50, au îndeplinit nivelul „excelent" la obiectivele didactice şi au avut un comportament remarcabil;

b) foarte bun - pentru studenţii şi ofiţerii studenţi care au obţinut media de absolvire între 8,50-9,49, au îndeplinit nivelul „foarte bun" la obiectivele didactice şi au avut un comportament foarte bun;

c)  bun - pentru studenţii şi ofiţerii studenţi care au obţinut media de absolvire între 7,50-8,49, au îndeplinit nivelul „bun" la obiectivele didactice şi au avut un comportament bun;

d) corespunzător - pentru studenţii şi ofiţerii studenţi care au obţinut media de absolvire între 6,00-7,49, au îndeplinit nivelul „suficient" la obiectivele didactice şi au avut un comportament satisfăcător;

e)  mediocru - pentru studenţii şi ofiţerii studenţi care au obţinut media de absolvire între 5,00-5,99, au îndeplinit nivelul „insuficient" la obiectivele didactice şi au avut un comportament satisfăcător;

f) necorespunzător - pentru studenţii şi ofiţerii studenţi care au obţinut media de absolvire sub 5,00, s-au clasat sub media de absolvire, au îndeplinit nivelul „insuficient" la obiectivele didactice şi au avut un comportament nesatisfăcător.

(2) In cazul obţinerii notei 7,00 la comportare ostăşească, studentul şi ofiţerul student pot fi apreciaţi cu cel mult calificativul „corespunzător".

Art. 33. - (1) Studenţii apreciaţi cu calificativul anual „mediocru" sunt puşi în discuţia Consiliului de conducere al Institutului Medico-Militar, care poate propune comandantului Institutului Medico-Militar continuarea studiilor sau exmatricularea studenţilor în cauză, după caz.

(2)  Studenţii care obţin calificativul „necorespunzător" sunt exmatriculaţi din Institutul Medico-Militar, cu suportarea cheltuielilor de întreţinere pe timpul şcolarizării/instruirii, în baza ordinului comandantului.

(3) Ofiţerii-studenţi care obţin calificativul „necorespunzător" pot fi trecuţi în rezervă în conformitate cu prevederile art. 85 alin. 1 lit. i) şi alin. 2 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.

SECŢIUNEA a 4-a

Controlul/evaluarea învăţământului

Art. 34. - (1) Evaluarea procesului de învăţământ, în ansamblu sau pe catedre, este de competenţa consiliului de conducere, a comandantului Institutului Medico-Militar sau a comisiilor desemnate de către eşaloanele superioare.

(2) Aprecierile privind calitatea şi conţinutul învăţământului trebuie să fie temeinic fundamentate.

Art. 35. - Controlul/Evaluarea se execută pe baza planului unic de control, elaborat anual de către Biroul învăţământ şi pregătire de luptă.

Art. 36. - La fiecare catedră şi la fiecare an de învăţământ se planifică şi se execută cel puţin un control de specialitate pe an de către o comisie numită de comandant.

Art. 37. - (1) Comandantul Institutului Medico-Militar, directorul adjunct pentru învăţământ, şeful Biroului învăţământ şi pregătire de luptă participă anual la cel puţin o activitate de învăţământ desfăşurată de fiecare instructor, instructor-şef sau instructor superior şi, prin sondaj, la unele activităţi desfăşurate de cadrele didactice medicale din afara institutului care predau în cadrul modulului de pregătire medico-militară.

(2) Şefii de catedră participă anual la cel puţin două activităţi didactice desfăşurate de instructori şi cel puţin o dată la activităţile conduse de celelalte cadre didactice din subordine.

CAPITOLUL IV

Paza, protecţia şi siguranţa

Art. 38. - Responsabilitatea nemijlocită pentru organizarea serviciului de permanenţă revine şefului cursurilor.

Art. 39. - Serviciul de permanenţă se organizează şi se asigură astfel:

a) ofiţer de serviciu pe institut, din rândul cadrelor militare în activitate;

b) ajutorul ofiţerului de serviciu pe institut, din rândul ofiţerilor studenţi din anii de studiu V-VI;

c) gradat de serviciu pe subunitate;

d)  planton de serviciu, din rândul studenţilor din anii de studiu I-IV

Art. 40. - Organizarea şi executarea pregătirii şi controlului modului de desfăşurare a serviciului de permanenţă pe institut revin următoarelor persoane:

a)  şeful cursurilor - pentru ofiţerul de serviciu şi ajutorul ofiţerului de serviciu pe institut;

b) ofiţerul de serviciu - pentru ajutorul său şi pentru celelalte servicii, în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale.

Art. 41. - Paza şi apărarea cazărmii în care este dislocat Institutul Medico-Militar se asigură de către Corpul de control şi inspecţie.

Art. 42. - Intervenţia la obiective se execută în situaţii speciale, la ordin, conform Planului de întărire a pazei şi apărării cazărmii existent la ofiţerul de serviciu pe institut.

Art. 43. - (1) Accesul personalului în institut se face pe la punctul de control de acces în cazarmă, pe baza:

a)   legitimaţiei militare - pentru personalul Institutului Medico-Militar;

b)   permisului de intrare temporar - pentru personalul detaşat pe o perioadă mai mare de 30 zile;

c) biletului de intrare - pentru persoanele venite temporar în unitate în interes de serviciu;

d)  carnetului de student, biletului de voie sau ordinului de serviciu, pentru studenţi.

(2) Preluarea vizitatorilor şi însoţirea lor în incinta cazărmii, la sosire şi plecare, sunt obligatorii şi intră în sarcina fiecărui şef de compartiment.

(3) Accesul autoturismelor personale în cazarmă se face pe baza precizărilor şefului Corpului de control şi inspecţie.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 102/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 102 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu