Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 141 din 13 octombrie 2005

pentru ratificarea Protocolului aditional la Scrisoarea de intelegere privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001, dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, semnat la Bucuresti la 26 septembrie 2005

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 946 din 25 octombrie 2005


SmartCity3


    Avand in vedere faptul ca, in contextul bunelor relatii de colaborare stabilite cu autoritatile americane, pe baza cadrului juridic bilateral, incepand cu anul 2001 Statele Unite ale Americii au acordat Romaniei asistenta financiara constand in fonduri nerambursabile, in conditiile stabilite prin Scrisoarea de intelegere dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001,
    luand in considerare faptul ca la 26 septembrie 2005 a fost semnat la Bucuresti Protocolul aditional la Scrisoarea de intelegere dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001,
    tinand cont de faptul ca in termen de 20 de zile de la semnarea documentului bilateral de cooperare Guvernul Romaniei trebuie sa notifice Guvernului Statelor Unite ale Americii faptul ca au fost indeplinite procedurile legale interne necesare pentru intrarea in vigoare a documentului, pentru ca partea romana sa beneficieze de asistenta oferita de Guvernul Statelor Unite ale Americii in valoare de 1.750.000 dolari S.U.A., element care vizeaza interesul public si constituie situatie extraordinara a carei reglementare nu poate fi amanata,
    in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 19 alin. (1) lit. h) si alin. (3) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Protocolul aditional la Scrisoarea de intelegere privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001, dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, semnat la Bucuresti la 26 septembrie 2005.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul administratiei si internelor,
                       Vasile Blaga

                       p. Ministrul afacerilor externe,
                       Anton Niculescu,
                       secretar de stat

                       Ministrul finantelor publice,
                       Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

                                PROTOCOL ADITIONAL
la Scrisoarea de intelegere privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001, intre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii

    I. Dispozitii generale
    Guvernul Romaniei (GR) si Guvernul Statelor Unite ale Americii (GSU) (fiecare guvern denumit parte sau, colectiv, parti) convin sa modifice Scrisoarea de intelegere dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii privind controlul drogurilor si aplicarea legii, semnata la Bucuresti la 3 iulie 2001 (denumita in continuare Intelegere) si sa sustina doua proiecte in derulare si doua noi proiecte de aplicare a legii in conditiile stipulate in Intelegere, asa cum va fi modificata aceasta prin prezentul protocol aditional.
    GSU va furniza un fond de 1.750.000 dolari S.U.A. constand in asistenta suplimentara in beneficiul GR pentru proiectele descrise mai jos. Din aceasta suma totala GSU va furniza aproximativ 1.185.000 dolari S.U.A., reprezentand costul actiunilor de pregatire suplimentara si asistenta tehnica, aceasta asistenta fiind contractata prin alte agentii ale GSU in beneficiul GR, in conformitate cu termenii si conditiile Intelegerii, asa cum a fost modificata prin prezentul protocol aditional. GSU va mentine disponibila suma ramasa, in valoare de 565.000 dolari S.U.A., aceasta urmand a fi angajata in beneficiul GR in conformitate cu termenii si conditiile Intelegerii, asa cum a fost modificata prin prezentul protocol aditional.
    Fondurile furnizate prin prezentul protocol aditional la Intelegere vor sustine 4 proiecte destinate:
    1. sa asiste GR, prin punerea la dispozitie a unui consilier juridic rezident, in procesul de reforma a sistemului sau de justitie penala si pentru combaterea coruptiei functionarilor guvernamentali;
    2. sa asiste Inspectoratul General al Politiei Romane sa isi dezvolte structura de investigare a criminalitatii cibernetice si capacitatea de executare a operatiunilor antidrog;
    3. sa asiste GR sa isi dezvolte capacitatea de gestionare a institutiilor de aplicare a legii;
    4. sa asiste GR sa consolideze institutiile din sistemul de justitie penala.
    Descrierea completa a proiectelor si scopurile acestora sunt cuprinse in sectiunea II de mai jos. Toate celelalte obligatii, termeni si conditii nemodificate, specificate in Intelegere, vor ramane aplicabile, in vigoare si cu efecte depline.
    Asigurarea asistentei financiare nerambursabile de catre GSU dupa incheierea anului fiscal in curs este conditionata de progresul satisfacator in realizarea obiectivelor proiectului si de disponibilitatea fondurilor aprobate si alocate anual de Congresul Statelor Unite ale Americii, precum si de aprobarea Biroului afacerilor internationale in domeniul combaterii drogurilor si aplicarii legii (INL) din cadrul Departamentului de Stat al Statelor Unite ale Americii.

    II. Descrierea proiectului
    Durata planificata a acestor proiecte este de un an.

    1. Proiectul privind consilierul juridic rezident

    Descrierea proiectului
    In 2005 - 2006 activitatea consilierului juridic rezident se va axa pe urmatoarele:
    1. asistenta acordata GR pentru cresterea eficientei Parchetului National Anticoruptie (PNA) in urmarirea in justitie a actelor de coruptie la toate nivelurile;
    2. asistenta acordata GR in dezvoltarea capacitatii necesare pentru a ancheta si a urmari in justitie noile tipuri de infractiuni, cum ar fi traficul de fiinte umane si spalarea de bani;
    3. asistenta acordata GR in procesul de reforma al curtilor de apel;
    4. asistenta acordata GR in crearea unui program pentru victimele care au si calitate de martor in cazurile de trafic de fiinte umane;
    5. in legatura cu programul pentru victimele care au si calitate de martor, asistenta acordata GR in dezvoltarea capacitatii de a primi si a transmite marturia victimei in cazurile de trafic de fiinte umane prin intermediul unui sistem de videoconferinta amplasat in curtile de apel din tara;
    6. sprijinirea infiintarii unui nou Inspectorat pentru Crima Organizata si Terorism.

    Obiective/Evaluarea performantei
    1. Asistenta acordata autoritatilor romane in combaterea eficienta a crimei organizate. Sprijin acordat GR in dezvoltarea unei capacitati moderne de gestionare si a unei strategii durabile de programe de instruire pentru Inspectoratul pentru Crima Organizata si Terorism nou-infiintat.
    - Reusita eforturilor GR de a combate crima organizata se reflecta in numarul de arestari si dosare penale.
    2. Asistenta pentru politie si procurori axata pe dezvoltarea capacitatii necesare de a ancheta si a urmari in justitie noile tipuri de infractiuni, cum ar fi traficul de fiinte umane, spalarea de bani si incalcarile legislatiei privind drepturile de proprietate intelectuala.
    - GR are o capacitate marita de a ancheta si a urmari in justitie noile tipuri de infractiuni.
    - Numarul de arestari si dosare penale creste.
    3. Asistenta tehnica in perfectionarea procedurilor privind spalarea de bani, confiscarea averilor si finantarea terorismului, in vederea implementarii eficiente a cerintelor din conventiile si protocoalele internationale.
    - Creste eficienta analitica si coordonarea institutiilor din domeniul de aplicare a legii de catre GR.
    - Creste numarul rapoartelor realizate de serviciile de informatii financiare referitoare la tranzactiile suspecte.
    - Creste numarul anchetelor si al urmaririlor in justitie de aceasta natura.
    4. Cresterea capacitatii operationale si manageriale a PNA de a investiga si a urmari in justitie in mod eficient actele de coruptie la nivel inalt. Cresterea capacitatii procurorilor PNA de a asimila legislatia recent adoptata privind declaratiile de avere si analiza activelor nete in investigatiile financiare.
    - PNA investigheaza si solutioneaza eficient un numar sporit de cazuri de coruptie la nivel inalt.
    - Numarul de cazuri nesolutionate se micsoreaza.
    5. Asistenta acordata magistratilor romani pentru implementarea reformelor in sistemul juridic, inclusiv a noilor responsabilitati privind aprobarea procedurilor penale si a noilor programe de crestere a eficientei si a responsabilitatii in sistemul de justitie.
    - Magistratii creeaza reguli standardizate pentru revizuirea cererilor de autorizatii de perchezitie.
    6. Asistenta acordata GR in crearea unui program pentru victimele care au si calitate de martor, inclusiv finantarea unui fond adecvat de sprijin si a unui sistem tip videoconferinta, menite sa usureze presiunile de ordin logistic asupra victimelor vulnerabile.
    - GR creeaza, implementeaza si participa la finantarea unui program pentru victimele martori.
    - Echipa pentru victimele martori se implica activ in cazuri, realizeaza o evaluare a legislatiei in vigoare si recomanda reforme.
    - Se adopta legislatia privind victimele infractiunilor.
    - Se infiinteaza fondul pentru victimele infractiunilor.

    2. Proiectul de continuare a asistentei in domeniul criminalitatii cibernetice si al traficului de droguri

    Descrierea proiectului
    Proiectul de continuare a asistentei in domeniul criminalitatii cibernetice si al traficului de droguri va asigura in continuare asistenta pentru cresterea capacitatii GR de a identifica, investiga si urmari in justitie infractionalitatea cibernetica si traficul de droguri. Proiectul va beneficia de expertiza specialistilor americani din domeniul aplicarii legii care vor instrui in continuare serviciile de combatere a criminalitatii cibernetice si antidrog din Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR).
    In cadrul acestui proiect se vor furniza, de asemenea, echipamente si materiale suplimentare Politiei Romane, incluzand si serviciile judetene si centrele zonale. Proiectul va pune accentul pe cresterea performantei serviciilor de criminalitate cibernetica si antidrog si pe imbunatatirea coordonarii, cooperarii, comunicarii interne, precum si a comunicarii cu agentiile de aplicare a legii din SUA.
    In mod concret, in cadrul proiectului se vor sustine sesiuni de instruire pe tehnici de recuperare a probelor din sistemele informatice, fraude informatice si penetrarea retelelor de calculatoare, operatiuni sub acoperire pe droguri si analiza informatiilor, spalare de bani si investigarea infractiunilor financiare. Sesiunile de instruire vor aborda metodele de lucru in grupuri comune de ofiteri de politie si procurori si vor include si reprezentanti imputerniciti sa propuna amendarea legislatiei in vigoare, astfel incat sa se discute si posibile schimbari legislative. Ca o ultima mentiune, prin acest proiect se vor oferi echipamentele necesare pentru completarea si aducerea la standarde a echipamentelor oferite anterior in cadrul acestui proiect si aflate deja in exploatare.

    Obiective/Evaluarea performantei
    1. Dezvoltarea cunostintelor de specialitate ale ofiterilor de politie, procurorilor si reprezentantilor imputerniciti sa propuna amendarea legislatiei in vigoare, in domeniul criminalitatii cibernetice si al traficului de droguri, incluzand si tehnici de investigatie moderne, cum ar fi grupurile de lucru. Cresterea capacitatii de a recupera informatii din retele de calculatoare si calculatoare confiscate
    - Politistii romani dovedesc stapanirea unor tehnici si cunostinte moderne in anchetarea infractiunilor din domeniul criminalitatii cibernetice si al traficului de droguri, recuperarea datelor din sistemele informatice si utilizarea grupurilor de lucru comune.
    - Cresterea numarului de anchete in cazuri privind criminalitatea cibernetica si traficul de droguri, care conduc la un numar mai mare de dosare penale
    2. Promovarea schimbului eficient si rapid de informatii intre departamentele cu atributii in aplicarea legii si incurajarea utilizarii calculatoarelor in desfasurarea investigatiilor
    - Informatiile sunt transmise intr-o maniera mai eficienta si intr-un timp mai scurt, astfel incat se faciliteaza cresterea numarului de anchete si dosare penale.
    - Politistii romani devin mai eficienti in utilizarea calculatoarelor si sunt mai pregatiti sa faca fata metodelor sofisticate ale infractorilor.
    3. Strangerea relatiilor de cooperare dintre institutiile cu atributii in aplicarea legii din Romania si din SUA in domeniul criminalitatii cibernetice si al traficului de droguri
    - Raportul de operatiuni al institutiilor de aplicare a legii din SUA mentioneaza strangerea relatiilor de cooperare.
    - Numarul de investigatii desfasurate impreuna creste.
    4. Asistenta acordata GR in dezvoltarea si implementarea unei legislatii eficiente (Proiectul privind consilierul juridic rezident va participa la realizarea acestui deziderat)
    - Includerea reprezentantilor imputerniciti sa propuna amendarea legislatiei in vigoare in aceste sesiuni de instruire asigura punctul de plecare pentru imbunatatirea prevederilor legale

    3. Proiectul privind managementul institutiilor cu atributii in domeniul aplicarii legii

    Descrierea proiectului
    Proiectul va incepe cu o evaluare facuta de experti si cu o analiza a capacitatilor de management din institutiile cu atributii in domeniul aplicarii legii in Romania si a programelor postuniversitare. Ulterior, proiectul va oferi programe de pregatire specializate pentru managementul institutiilor din domeniul aplicarii legii, inclusiv procedurile bugetare, administrarea bugetara si imbunatatiri la programa de invatamant de management a academiilor de politie.

    Obiective/Evaluarea performantei
    1. Imbunatatirea capacitatii conducerii institutiilor din domeniul aplicarii legii din Romania de a realiza si de a administra bugete si resurse ale unitatilor
    - Furnizarea de programe de pregatire, de echipamente si materiale
    - Managerii folosesc tehnici si demonstreaza capacitatea de a realiza si de a administra bugete si resurse ale unitatilor.
    - Adoptarea modificarilor aduse la programele de invatamant de management ale academiilor de politie
    2. Promovarea schimbului de informatii rapid si eficient intre manageri si subordonati
    - Managerii demonstreaza disponibilitatea si capacitatea de a imbunatati fluxul de informatii catre subordonati.
    3. Imbunatatirea capacitatii conducerii de a limita coruptia
    - Asigurarea de programe de pregatire
    - Cresterea numarului de cazuri de eliminare sau de limitare a coruptiei din politie de catre manageri

    4. Proiectul privind institutiile din sistemul de justitie penala

    Descrierea proiectului
    Proiectul va oferi asistenta specifica in vederea consolidarii institutiilor din sistemul de justitie penala prin punerea accentului asupra noilor prevederi ale Codului penal, dar si prin promovarea unor practici judiciare mai bune si a transparentei in cadrul Consiliului Superior al Magistraturii. In cadrul proiectului se vor organiza seminarii de pregatire, se vor publica cele mai bune practici si se va lucra in parteneriat cu Proiectul privind consilierul juridic rezident si cu alte initiative internationale sau locale.

    Obiective/Evaluarea performantei
    1. Dezvoltarea capacitatii juridice de utilizare a noilor prevederi din Codul penal
    - Justificarea cu documente a practicilor juridice in vigoare, a deciziilor privind mandatele de arestare si de perchezitie, precum si a modului de folosire a dovezilor care presupun tehnici noi
    - Realizarea unei evaluari a acestor practici si a practicilor optime, precum si elaborarea unor situatii ipotetice si a unei metodologii complete pentru judecatori
    - Derularea unei serii de seminarii de pregatire dedicate implementarii metodologiei
    - Evaluarea rezultatelor seminariilor si popularizarea acestora in vederea promovarii folosirii celor mai bune practici
    2. Promovarea transparentei si a responsabilitatii in cadrul Consiliului Superior al Magistraturii
    - Redactarea modificarilor aduse codului etic din sistemul juridic si prezentarea lor ca recomandari
    - Aprobarea si implementarea codului de etica pentru personalul de la curtile de apel
    - Realizarea unui software pentru documentarea si obtinerea de referinte pentru deciziile Consiliului Superior al Magistraturii
    - Publicarea raportului final

    III. Verificarea rezultatelor obtinute
    Metodele de verificare a rezultatelor obtinute in cadrul acestui proiect includ observarea de catre personalul partilor si studierea statisticilor oficiale.
    Partile cad de acord sa evalueze impreuna statisticile oficiale ale GR referitoare la numarul de arestari, incalcari ale legii privind regimul drogurilor si numarul de persoane impotriva carora s-a inceput urmarirea penala, pentru a stabili cifre comparative si a determina daca asistenta acordata de GSU da sau nu rezultatele scontate de la an la an. Chestionarele completate de beneficiarii sesiunilor de pregatire vor fi, de asemenea, folosite la evaluarea rezultatelor proiectului.

    IV. Intrarea in vigoare si incetarea valabilitatii
    Prezentul protocol aditional va intra in vigoare la data primirii de catre GSU a notificarii scrise prin care GR informeaza despre indeplinirea procedurii legale interne necesare pentru intrarea sa in vigoare, daca aceasta notificare este primita in termen de 20 de zile de la semnarea prezentului protocol aditional. Oricare dintre parti poate denunta prezentul protocol aditional prin notificarea prealabila a unei astfel de intentii, transmisa celeilalte parti cu 90 de zile inaintea datei avute in vedere pentru incetarea valabilitatii acestuia. Incetarea valabilitatii prezentului protocol aditional va anula orice obligatii asumate de parti privind contributiile in temeiul acestuia, cu exceptia platilor pentru angajamente facute cu terti inaintea datei notificarii intentiei de denuntare a prezentului protocol aditional.
    Semnat la Bucuresti, Romania, in data de 26 septembrie 2005, in doua exemplare originale, fiecare in limbile romana si engleza, ambele texte fiind egal autentice.

                       Pentru Guvernul Romaniei,
                       Florin Sandu,
                       secretar de stat

                       Pentru Guvernul
                       Statelor Unite ale Americii,
                       Mark Taplin,
                       insarcinat cu afaceri



SmartCity5

COMENTARII la OUG 141/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 141 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 141/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu