Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 76 din 12 iulie 1996

pentru ratificarea Conventiei europene asupra transferarii persoanelor condamnate, adoptata la Strasbourg la 21 martie 1983

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 154 din 19 iulie 1996


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia europeana asupra transferarii persoanelor condamnate, adoptata la Strasbourg la 21 martie 1983, cu urmatoarele declaratii:
    1. In conformitate cu art. 3 pct. 4 din conventie, prin resortisant se intelege cetatean al statului de executare [art. 3 pct. 1 lit. a) si art. 6 pct. 1 lit. a)] sau cetatean al statului de tranzit [art. 16 pct. 2 lit. a)].
    2. In conformitate cu art. 17 pct. 3, cererile de transferare si inscrisurile ajutatoare vor fi insotite de traduceri in limba romana sau intr-una dintre limbile oficiale ale Consiliului Europei.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 24 iunie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                 p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             ION RATIU

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 25 iunie 1996, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     p. PRESEDINTELE SENATUI
                             VALER SUIAN

                  CONVENTIA EUROPEANA
asupra transferarii persoanelor condamnate*)
           (Strasbourg, 21 martie 1983)
-------------------
    *) Traducere.

    Statele membre ale Consiliului Europei si celelalte state semnatare ale prezentei conventii,
    considerand ca scopul Consiliului Europei este de a realiza o uniune mai stransa intre membrii sai,
    dornice sa dezvolte mai mult cooperarea internationala in materie penala,
    considerand ca aceasta cooperare trebuie sa serveasca intereselor unei bune administrari a justitiei si sa favorizeze reintegrarea sociala a persoanelor condamnate,
    considerand ca aceste obiective impun ca strainii, care sunt privati de libertate ca urmare a unei infractiuni penale, sa aiba posibilitatea de a-si ispasi condamnarea in mediul lor social de origine,
    considerand ca cel mai bun mijloc de a se ajunge la aceasta este de a-i transfera in propriile lor tari,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Definitii
    In intelesul prezentei conventii, expresiile:
    a) condamnare desemneaza orice pedeapsa sau masura privativa de libertate, pronuntata de catre un judecator pentru o durata limitata sau nedeterminata in temeiul unei infractiuni penale;
    b) hotarare desemneaza o hotarare judecatoreasca prin care se pronunta o condamnare;
    c) statul de condamnare desemneaza statul unde a fost condamnata persoana care poate fi transferata sau care deja a fost transferata;
    d) statul de executare desemneaza statul catre care condamnatul poate fi transferat sau a fost deja transferat, in vederea executarii condamnarii sale.
    Art. 2
    Principii generale
    1. Partile se angajeaza sa-si acorde reciproc, in conditiile prevazute prin prezenta conventie, cooperarea cea mai larga posibil in materia transferarii persoanelor condamnate.
    2. O persoana condamnata pe teritoriul unei parti poate, in conformitate cu dispozitiile prezentei conventii, sa fie transferata pe teritoriul altei parti, pentru a executa aici condamnarea care i-a fost aplicata. In acest scop, ea isi poate exprima, fie pe langa statul de condamnare, fie pe langa statul de executare, dorinta de a fi transferata in temeiul prezentei conventii.
    3. Transferarea poate fi ceruta fie de catre statul de condamnare, fie de catre statul de executare.
    Art. 3
    Conditiile transferarii
    1. O transferare nu poate avea loc in termenii prezentei conventii decat in conditiile urmatoare:
    a) condamnatul trebuie sa fie resortisant al statului de executare;
    b) hotararea trebuie sa fie definitiva;
    c) durata condamnarii pe care cel condamnat mai are inca de executat trebuie sa fie de cel putin 6 luni la data primirii cererii de transferare sau sa fie nedeterminata;
    d) transferul este consimtit de catre persoana condamnata sau, daca in raport cu varsta sau cu starea fizica ori mintala a acesteia unul dintre cele doua state considera necesar, de catre reprezentantul persoanei;
    e) actiunile sau omisiunile care au dat nastere condamnarii trebuie sa constituie o infractiune penala in raport cu dreptul statului de executare sau ar trebui sa constituie o astfel de infractiune, daca ar fi survenit pe teritoriul sau; si
    f) statul de condamnare si statul de executare trebuie sa se puna de acord asupra acestei transferari.
    2. In cazuri exceptionale, unele parti pot conveni o transferare chiar daca durata condamnarii pe care cel condamnat o are inca de executat este inferioara celei prevazute la paragraful 1 c).
    3. Orice stat poate, in momentul semnarii sau depunerii instrumentului sau de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare, sa indice, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, ca intelege sa excluda aplicarea vreuneia dintre procedurile prevazute la art. 9 paragraful 1 a) si b) in relatiile sale cu celelalte parti.
    4. Orice stat poate, in orice moment, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, sa defineasca, in ceea ce-l priveste, termenul resortisant in intelesul prezentei conventii.
    Art. 4
    Obligatia de a furniza informatii
    1. Orice condamnat caruia i se pot aplica prevederile prezentei conventii trebuie sa fie informat de catre statul de condamnare despre continutul exact al prezentei conventii.
    2. Daca condamnatul si-a exprimat, pe langa statul de condamnare, dorinta de a fi transferat in temeiul prezentei conventii, acest stat trebuie sa informeze despre aceasta statul de executare cat mai curand posibil, dupa ramanerea definitiva a hotararii.
    3. Informatiile trebuie sa cuprinda:
    a) numele, data si locul nasterii condamnatului;
    b) daca este cazul, adresa sa in statul de executare;
    c) o prezentare a faptelor care au atras condamnarea;
    d) natura, durata si data inceperii executarii condamnarii.
    4. Daca condamnatul si-a exprimat, pe langa statul de executare, dorinta de a fi transferat in temeiul prezentei conventii, statul de condamnare comunica acestui stat, la cererea sa, informatiile prevazute la paragraful 3 de mai sus.
    5. Condamnatul trebuie sa fie informat in scris despre orice demers intreprins de catre statul de condamnare sau de catre statul de executare in aplicarea paragrafelor precedente, ca si despre orice hotarare luata de catre vreunul dintre cele doua state cu privire la o cerere de transferare.
    Art. 5
    Cereri si raspunsuri
    1. Cererile de transferare si raspunsurile trebuie formulate in scris.
    2. Aceste cereri trebuie sa fie adresate de catre Ministerul de Justitie al statului solicitant Ministerului de Justitie al statului solicitat. Raspunsurile trebuie comunicate pe aceleasi cai.
    3. Orice parte poate, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, sa indice faptul ca ea va utiliza alte cai de comunicare.
    4. Statul solicitat trebuie sa informeze statul solicitant, in cel mai scurt timp, despre hotararea sa de a accepta sau de a refuza transferarea ceruta.
    Art. 6
    Inscrisurile ajutatoare
    1. Statul de executare trebuie, la cererea statului de condamnare, sa furnizeze acestuia din urma:
    a) un document sau o declaratie care sa indice ca persoana condamnata este resortisant al acelui stat;
    b) o copie de pe dispozitiile legale ale statului de executare din care sa rezulte ca actiunile sau omisiunile care au dat loc condamnarii in statul de condamnare constituie o infractiune penala in raport cu dreptul statului de executare sau ar constitui o astfel de infractiune, daca ele ar surveni pe teritoriul sau;
    c) o declaratie continand informatiile prevazute la art. 9 paragraful 2.
    2. Daca se cere o transferare, statul de condamnare trebuie sa furnizeze statului de executare urmatoarele documente, cu exceptia cazului in care unul sau celalalt dintre cele doua state ar fi indicat deja ca el nu si-ar da acordul la transferare:
    a) o copie, certificata pentru conformitate, de pe hotarare si de pe dispozitiile legale aplicabile;
    b) indicarea duratei condamnarii deja executate, inclusiv informatii asupra oricarei detentii provizorii, reduceri a pedepsei sau altui act privind executarea condamnarii;
    c) o declaratie constatand consimtamantul la transferare, asa cum se prevede in art. 3 paragraful 1 d);
    d) de fiecare data cand va fi cazul, orice raport medical, sau social despre condamnat, orice informatie asupra tratamentului sau in statul de condamnare si orice recomandare pentru continuarea tratamentului sau in statul de executare.
    3. Statul de condamnare si statul de executare pot, atat unul cat si celalalt, sa solicite primirea oricaruia dintre documentele sau declaratiile prevazute la paragrafele 1 si 2 de mai sus, inainte de a face o cerere de transferare sau de a lua hotararea de acceptare sau de refuzare a transferarii.
    Art. 7
    Consimtamant si verificare
    1. Statul de condamnare va proceda in asa fel incat persoana care trebuie sa-si dea consimtamantul la transferare in temeiul art. 3 paragraful 1 d) sa o faca de bunavoie si in deplina cunostinta de consecintele juridice care decurg din aceasta. Procedura de urmat cu privire la aceasta va fi guvernata de legea statului de condamnare.
    2. Statul de condamnare trebuie sa dea statului de executare posibilitatea sa verifice, prin intermediul unui consul sau al altui functionar desemnat de acord cu statul de executare, ca acest consimtamant a fost dat in conditiile prevazute in paragraful precedent.
    Art. 8
    Consecintele transferarii pentru statul de condamnare
    1. Preluarea in sarcina a condamnatului de catre autoritatile statului de executare are drept efect suspendarea executarii condamnarii in statul de condamnare.
    2. Statul de condamnare nu mai poate executa condamnarea atunci cand statul de executare considera executarea condamnarii ca fiind terminata.
    Art. 9
    Consecintele transferarii pentru statul de executare
    1. Autoritatile competente ale statului de executare sunt datoare:
    a) fie sa continue executarea condamnarii imediat sau in baza unei hotarari judiciare sau administrative, in conditiile enuntate la art. 10;
    b) fie sa schimbe condamnarea, printr-o hotarare a acestui stat, data printr-o procedura judiciara sau administrativa, inlocuind astfel sanctiunea aplicata in statul de condamnare printr-o sanctiune prevazuta de legislatia statului de executare pentru aceeasi infractiune, in conditiile enuntate la art. 11.
    2. Statul de executare trebuie, daca cererea i-a fost facuta, sa indice statului de condamnare, inainte de transferarea persoanei condamnate, care anume dintre aceste proceduri o va urma.
    3. Executarea condamnarii este guvernata de legea statului de executare si acest stat este singurul competent pentru a lua toate hotararile corespunzatoare.
    4. Orice stat al carui drept intern impiedica sa fie folosita vreuna dintre procedurile prevazute la paragraful 1 pentru a se executa masurile al caror obiect il formeaza, pe teritoriul unei alte parti, persoane care tinand seama de starea lor mintala, au fost declarate penalmente iresponsabile pentru savarsirea unei infractiuni, si care este dispus sa ia in sarcina aceste persoane in vederea continuarii tratamentului lor, poate, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, sa indice procedurile pe care intelege sa le urmeze in aceste cazuri.
    Art. 10
    Continuarea executarii
    1. In caz de continuare a executarii, statul de executare este legat de natura juridica si durata sanctiunii asa cum rezulta ele din condamnare.
    2. Totusi, daca natura sau durata acestei sanctiuni este incompatibila cu legislatia statului de executare, sau daca legislatia acestui stat o impune, statul de executare poate, prin hotarare judiciara sau administrativa, sa adapteze aceasta sanctiune la pedeapsa ori masura prevazuta de propria sa lege pentru infractiuni de aceeasi natura.
    Aceasta pedeapsa sau masura corespunde, atat cat este posibil, in ceea ce priveste natura sa, celei aplicate prin condamnarea de executat. Ea nu poate sa agraveze prin natura sau durata sa sanctiunea pronuntata in statul de condamnare, nici sa depaseasca maximul prevazut prin legea statului de executare.
    Art. 11
    Schimbarea condamnarii
    1. In cazul schimbarii condamnarii, se aplica procedura prevazuta de legislatia statului de executare. Din momentul schimbarii, autoritatea competenta:
    a) va fi legata de constatarea faptelor in masura in care acestea figureaza in mod explicit sau implicit in hotararea pronuntata in statul de condamnare;
    b) nu va putea schimba o sanctiune privativa de libertate printr-o sanctiune pecuniara;
    c) va deduce integral din pedeapsa perioada de privatiune de libertate deja executata de catre condamnat; si
    d) nu va agrava situatia penala a condamnatului si nu va fi tinuta de limita inferioara a sanctiunii eventual prevazute de legislatia statului de condamnare pentru infractiunea sau infractiunile savarsite.
    2. Atunci cand procedura de schimbare are loc dupa transferarea persoanei condamnate, statul de executare va mentine acea persoana in detentie sau va lua acte masuri in scopul de a asigura prezenta ei in statul de executare pana la finantarea acestei proceduri.
    Art. 12
    Gratierea, amnistia, comutarea
    Fiecare parte poate acorda gratierea, amnistia sau comutarea pedepsei in conformitate cu constitutia sa sau cu celelalte reglementari juridice ale sale.
    Art. 13
    Revizuirea hotararii
    Numai statul de condamnare are dreptul de a statua asupra oricarei forme de recurs vizand revizuirea hotararii.
    Art. 14
    Incetarea executarii
    Statul de executare trebuie sa puna capat executarii condamnarii de indata ce a fost informat de catre statul de condamnare despre orice hotarare sau masura care are ca efect inlaturarea caracterului executoriu al condamnarii.
    Art. 15
    Informatii privind executarea
    Statul de executare va furniza informatii statului de condamnare in ce priveste executarea condamnarii:
    a) atunci cand considera incheiata executarea condamnarii;
    b) in cazul in care condamnatul evadeaza inainte ca executarea condamnarii sa fi luat sfarsit; sau
    c) daca statul de condamnare ii solicita un raport special.
    Art. 16
    Tranzitul
    1. O parte trebuie, in conformitate cu propria sa legislatie, sa consimta la o cerere de tranzit a unui condamnat pe teritoriul sau, daca cererea a fost formulata de catre o alta parte care ea insasi s-a inteles cu o alta parte sau cu un stat tert asupra transferarii unui condamnat spre sau dinspre teritoriul sau.
    2. O parte poate refuza sa acorde tranzitul:
    a) daca condamnatul este unul dintre resortisantii sai; sau
    b) daca infractiunea care a dat loc la condamnare nu constituie infractiune conform legislatiei sale.
    3. Cererile de tranzit si raspunsurile trebuie comunicate pe caile mentionate prin dispozitiile art. 5 paragrafele 2 si 3.
    4. O parte poate consimti la o cerere de tranzit al unui condamnat pe teritoriul sau, formulata de catre un stat tert, daca acesta din urma a convenit cu o alta parte asupra transferarii spre sau dinspre teritoriul sau.
    5. Partea careia ii este ceruta tranzitarea poate mentine condamnatul in detentie pe perioada strict necesara tranzitarii teritoriului ei.
    6. Partea solicitata sa acorde tranzitul poate fi invitata sa dea asigurarea ca persoana condamnata nu va fi nici urmarita, nici detinuta, sub rezerva aplicarii paragrafului precedent, nici supusa vreunei alte restrictii a libertatii sale individuale pe teritoriul statului de tranzit, pentru fapte sau condamnari anterioare plecarii sale de pe teritoriul statului de condamnare.
    7. Nici o cerere de tranzit nu este necesara, daca se foloseste calea aeriana pe deasupra teritoriului unei parti si nu este prevazuta nici o aterizare. Cu toate acestea, fiecare stat poate, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, in momentul semnarii sau depunerii instrumentului sau de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare, sa pretinda a-i fi notificata orice tranzitare pe deasupra teritoriului sau.
    Art. 17
    Limbile folosite si cheltuielile
    1. Informatiile, in temeiul art. 4 paragrafele 2-4, trebuie sa fie facute in limba partii careia ii sunt adresate sau in una dintre limbile oficiale ale Consiliului Europei.
    2. Sub rezerva paragrafului 3 de mai jos, nici o traducere a cererilor de transferare sau a documentelor ajutatoare acestora nu este necesara.
    3. Orice stat poate, in momentul semnarii sau depunerii instrumentului sau de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, sa pretinda ca cererile de transferare si inscrisurile ajutatoare sa fie insotite de o traducere in limba proprie sau intr-una dintre limbile oficiale ale Consiliului Europei, ori in aceea dintre aceste limbi pe care el o va indica. El poate, cu aceasta ocazie, sa declare ca este dispus sa accepte traduceri in orice alta limba in plus fata de limba oficiala sau de limbile oficiale ale Consiliului Europei.
    4. In afara exceptiei prevazute la art. 6 paragraful 2 a), documentele transmise in aplicarea prezentei conventii nu au nevoie sa fie certificate.
    5. Cheltuielile ocazionate de aplicarea prezentei conventii sunt in sarcina statului de executare, cu exceptia cheltuielilor ocazionate exclusiv pe teritoriul statului de condamnare.
    Art. 18
    Semnarea si intrarea in vigoare
    1. Prezenta conventie este deschisa semnarii statelor membre ale Consiliului Europei si statelor nemembre care au participat la elaborarea ei. Ea va fi supusa ratificarii, acceptarii sau aprobarii. Instrumentele de ratificare, de acceptare sau de aprobare vor fi depuse pe langa secretarul general al Consiliului Europei.
    2. Prezenta conventie va intra in vigoare in prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data la care trei state membre ale Consiliului Europei isi vor fi exprimat consimtamantul de a fi legate prin conventie, conform dispozitiilor paragrafului 1.
    3. Pentru orice stat semnatar care isi va exprima ulterior consimtamantul de a fi legat prin conventie, aceasta va intra in vigoare in prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data depunerii instrumentului de ratificare, de acceptare sau de aprobare.
    Art. 19
    Aderarea statelor nemembre
    1. Dupa intrarea in vigoare a prezentei conventii, Comitetul Ministrilor al Consiliului Europei va putea, dupa ce va fi consultat statele contractante, sa invite orice stat nemembru al consiliului si care nu este mentionat in art. 18 paragraful 1 sa adere la prezenta conventie, printr-o hotarare luata cu majoritatea prevazuta in art. 20 lit. d) al Statutului Consiliului Europei si cu unanimitatea reprezentantilor statelor contractante avand dreptul sa ocupe un loc in comitet.
    2. Pentru orice stat aderant, conventia va intra in vigoare in prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data depunerii instrumentului de aderare pe langa secretarul general al Consiliului Europei.
    Art. 20
    Aplicarea teritoriala
    1. Orice stat poate, in momentul semnarii sau in momentul depunerii instrumentului sau de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare, sa desemneze teritoriul sau teritoriile carora li se vor aplica prevederile prezentei conventii.
    2. Orice stat poate, in orice alt moment urmator, printr-o declaratie adresata secretarului general al Consiliului Europei, sa extinda aplicarea prezentei conventii la orice alt teritoriu desemnat in declaratie. Conventia va intra in vigoare cu privire la acest teritoriu in prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data primirii declaratiei de catre secretarul general.
    3. Orice declaratie facuta in virtutea celor doua paragrafe precedente va putea fi retrasa, in ceea ce priveste orice teritoriu desemnat in aceasta declaratie, prin notificare adresata secretarului general al Consiliului Europei. Retragerea va produce efect in prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data primirii notificarii de catre secretarul general.
    Art. 21
    Aplicarea in timp
    Prezenta conventie se va aplica executarii condamnarilor pronuntate fie inainte, fie dupa intrarea sa in vigoare.
    Art. 22
    Raporturile cu alte conventii si acorduri
    1. Prezenta conventie nu va aduce atingere drepturilor si obligatiilor care decurg din tratatele de extradare si din alte tratate de cooperare internationala in materie penala, care prevad transferarea detinutilor in scop de confruntare sau de depunere de marturie.
    2. Atunci cand doua sau mai multe parti au incheiat sau vor incheia un acord sau un tratat asupra transferarii condamnatilor, ori atunci cand au stabilit sau vor stabili in alt mod relatiile lor in acest domeniu, ele vor avea facultatea sa aplice sus-mentionatul acord, tratat sau aranjament in locul prezentei conventii.
    3. Prezenta conventie nu va aduce atingere dreptului statelor care sunt parti la Conventia europeana asupra recunoasterii internationale a hotararilor represive de a incheia intre ele acorduri bilaterale sau multilaterale privind problemele reglementate prin aceasta conventie, pentru a-i completa dispozitiile sau pentru a facilita aplicarea principiilor din care ea se inspira.
    4. Daca o cerere de transferare cade in domeniul de aplicare al prezentei conventii si al Conventiei europene asupra recunoasterii internationale a hotararilor represive sau al vreunui alt acord sau tratat asupra transferarii condamnatilor, statul solicitant trebuie, atunci cand formuleaza cererea, sa precizeze in temeiul carui instrument este formulata cererea.
    Art. 23
    Reglementarea amiabila
    Comitetul european pentru problemele criminale va urmari aplicarea prezentei conventii si va facilita, la nevoie, reglementarea amiabila a oricarei dificultati de aplicare.
    Art. 24
    Denuntarea
    1. Orice parte poate, in orice moment, sa denunte prezenta conventie, adresand o notificare secretarului general al Consiliului Europei.
    2. Denuntarea va produce efecte din prima zi a lunii care urmeaza expirarii unei perioade de 3 luni dupa data primirii notificarii de catre secretarul general.
    3. Cu toate acestea, prezenta conventie va continua sa se aplice executarii condamnarilor persoanelor transferate in conformitate cu sus-mentionata conventie, inainte ca denuntarea sa-si produca efectul.
    Art. 25
    Notificari
    Secretarul general al Consiliului Europei va notifica statelor membre ale Consiliului Europei, statelor nemembre care au participat la elaborarea prezentei conventii, precum si oricarui alt stat care a aderat la aceasta:
    a) orice semnatura;
    b) depunerea oricarui instrument de ratificare, de acceptare, de aprobare sau de aderare;
    c) orice data de intrare in vigoare a prezentei conventii in conformitate cu art. 18 paragrafele 2 si 3, art. 19 paragraful 2 si art. 20 paragrafele 2 si 3;
    d) orice alt act, declaratie, notificare sau comunicare avand legatura cu prezenta conventie.
    Drept pentru care, subsemnatele, fiind special autorizate in acest scop, au semnat prezenta conventie.
    Adoptata la Strasbourg la 21 martie 1983, in limbile franceza si engleza, cele doua texte avand valoare egala, intr un singur exemplar care va fi depus in arhivele Consiliului Europei. Secretarul general al Consiliului Europei va transmite copii de pe aceste texte, conforme cu originalul, fiecaruia dintre statele membre ale Consiliului Europei, statelor nemembre care au participat la elaborarea prezentei conventii si oricarui stat invitat sa adere la aceasta.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 76/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 76 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu