Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 190 din 23 iunie 2005

pentru aprobarea amendamentului convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18 noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, si pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 574 din  4 iulie 2005


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se aproba amendamentul convenit intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18 noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998 si ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 21/1998, aprobata prin Legea nr. 132/1998.
    Art. 2
    (1) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi, Ministerul Administratiei si Internelor, prin Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, va detine intreaga autoritate si responsabilitate in realizarea Proiectului si utilizarea sumelor din imprumut. Acestea ii vor fi transferate de catre Ministerul Finantelor Publice prin intermediul unui acord de imprumut subsidiar. La randul sau, Ministerul Administratiei si Internelor va incheia cu Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara o conventie prin care se vor reglementa conditiile de derulare a imprumutului prin intermediul acesteia din urma.
    (2) La momentul intrarii in vigoare a acordului de imprumut subsidiar prevazut la alin. (1), acordurile subsidiare de imprumut incheiate intre Ministerul Finantelor Publice si Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie si, respectiv, Ministerul Justitiei isi inceteaza valabilitatea, cu exceptia obligatiilor referitoare la raportari, dari de seama si alte obligatii ce se refera la perioada in care implementarea Proiectului a fost realizata de catre cele doua institutii publice, respectiv 1998 - 2004.
    (3) Toate bunurile si lucrarile achizitionate sau in curs de achizitionare, precum si serviciile de care a beneficiat sau beneficiaza in prezent Ministerul Justitiei (in cadrul unor contracte incheiate de catre Ministerul Justitiei prin intermediul Unitatii de Coordonare a Proiectului, Grupului de Coordonare a Cartii Funciare sau Unitatii de Management al Proiectului/Ministerul Justitiei) in procesul de derulare a Proiectului vor fi preluate de catre Ministerul Administratiei si Internelor de la Ministerul Justitiei, pe baza de protocol incheiat in termen de 10 zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi.
    Art. 3
    Ordonanta Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 42 din 30 ianuarie 1998, aprobata prin Legea nr. 132/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Dupa articolul 3 se introduce un articol nou, articolul 3^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 3^1
    (1) Contributia Romaniei la finantarea Proiectului prevazut la art. 1, incepand cu anul 2005, se va asigura, in limita echivalentului in lei a 8.133.721,22 dolari S.U.A., de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    (2) Sumele prevazute in bugetul Ministerului Justitiei pe anul 2005, reprezentand contributia Romaniei la finantarea Proiectului, se transfera in bugetul Ministerului Administratiei si Internelor cu aceeasi destinatie."
    2. Dupa articolul 4 se introduce un articol nou, articolul 4^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 4^1
    (1) Plata serviciului datoriei publice aferent imprumutului, respectiv rambursarea acestuia, achitarea dobanzilor, comisioanelor si a altor costuri aferente imprumutului, va fi asigurata, incepand cu anul 2005, de catre Ministerul Administratiei si Internelor.
    (2) Sumele prevazute in bugetul Ministerului Justitiei pe anul 2005 pentru plata serviciului datoriei publice aferent imprumutului, respectiv rambursarea acestuia, achitarea dobanzilor, comisioanelor si a altor costuri aferente imprumutului, se transfera in bugetul Ministerului Administratiei si Internelor cu aceeasi destinatie."
    3. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    (1) Se autorizeaza Guvernul Romaniei ca, prin Ministerul Finantelor Publice, de comun acord cu Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, sa introduca pe parcursul utilizarii imprumutului, in raport cu conditiile concrete de derulare a acordului, amendamente la continutul acestuia, care privesc realocari de fonduri, modificari in structura pe componente, precum si alte modificari care nu sunt de natura sa majoreze obligatiile financiare ale Romaniei fata de Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare sau sa determine noi conditionari economice fata de cele convenite initial intre parti.
    (2) Amendamentele la acord convenite cu Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, potrivit alin. (1), se vor aproba prin hotarare a Guvernului."
    Art. 4
    Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca modificarile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei legi in volumul si in structura bugetului Ministerului Justitiei si Ministerului Administratiei si Internelor, la propunerea ordonatorilor principali de credite.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei, republicata.

                      PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               ADRIAN NASTASE

                           PRESEDINTELE SENATUI
                              NICOLAE VACAROIU

    Banca Mondiala             Oficiul Regional al         Tel: (385) 1 235-7222
                               Europei Centrale si de Sud
    BANCA INTERNATIONALA       Trg. J.F. Kennedya 6B       Fax: (385) 1 235-7293
    PENTRU RECONSTRUCTIE       10000 Zagreb, Croatia
    SI DEZVOLTARE
    ASOCIATIA PENTRU
    DEZVOLTARE INTERNATIONALA

                                                               18 noiembrie 2004
    Excelentei Sale
    Mihai Nicolae Tanasescu
    Ministrul Finantelor Publice
    Guvernul Romaniei
    Bucuresti Romania

    Romania: Imprumut nr. 4258 RO (Proiect Cadastru general si inregistrarea
             pamantului)

                      Amendament la Acordul de imprumut*)

    *) Amendamentul la Acordul de imprumut este reprodus in facsimil.

    Stimate Domnule Ministru:

    Ma refer la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca), pentru Proiectul mai sus mentionat, datat 23 ianuarie 1998, asa dupa cum a fost amendat (Acordul) si scrisoarea de la Dl. Paul Ichim, Secretar de Stat, Ministerul Finantelor Publice, datata 17 septembrie 2004, prin care se solicitau anumite amendamente la Acordul mai sus mentionat. Consimtim la cererea exprimata de dvs. si prin aceasta amendam Acordul dupa cum urmeaza (modificarile sunt reflectate in italice):
    1. Sectiunea 1.02 a Acordului se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    Sectiunea 1.02. Numai daca din context nu se intelege altfel, cei cativa termeni definiti in Conditiile generale si in Preambulul acestui Acord au respectivele intelesuri, stabilite in acel loc, si urmatorii termeni aditionali au urmatoarele intelesuri:
    (a) "ANCPI" inseamna Agentia Nationala pentru Cadastru si Publicitate Imobiliara a Imprumutatului sau orice succesor legal de acum incolo, infiintata prin Hotararea Guvernului nr. 1210 (asa dupa cum este definita in cele ce urmeaza);
    (b) "Legea Cadastrului" inseamna Legea cadastrului general si a publicitatii imobiliare nr. 7, a Imprumutatului, datata 13 martie 1996;
    (c) "Ordonanta de urgenta nr. 41" inseamna Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 41, datata 27 mai 2004, privind reorganizarea functiilor cartii funciare si cadastrului intr-o singura agentie;
    (d) "Hotararea Guvernului nr. 1210" inseamna Hotararea Guvernului nr. 1210 datata 29 iulie 2004 cu privire la organizarea si functionarea ANCPI;
    (e) "MAI" inseamna Ministerul Administratiei si Internelor al Imprumutatului si include orice succesor legal de acum incolo;
    (f) "MJ" inseamna Ministerul Justitiei al Imprumutatului si include orice succesor de aici incolo;
    (g) "UMP" inseamna Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul ANCPI;
    (h) "Cont Special" inseamna contul la care se face referire in Sectiunea 2.02 (b) a acestui Acord; si
    (i) "servicii tehnice" inseamna servicii pentru control geodezic, fotografiere aeriana, cartografiere (incluzand sistemele de cartografiere digitala), sisteme de inregistrarea pamantului si de informatii cadastrale, baze de date privind cadastrul, topografieri cadastrale urbane si rurale si conversie de date, intrari de date, tiparire, materiale publicitare si formulare tipizate si campanie publicitara."
    2. Sectiunea 2.02 (b) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "(b) Imprumutatul poate, pentru scopurile Proiectului, sa deschida si sa mentina in dolari S.U.A., un cont special de depozit, la o banca comerciala, satisfacatoare pentru Banca, incluzand o protectie corespunzatoare impotriva confiscarii, compensarii si sechestrarii. Depozitele in si platile din Contul Special se vor face in conformitate cu prevederile anexei nr. 6 la acest Acord."
    3. Sectiunea 2.03 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "Data inchiderii va fi 30 iunie 2006 sau orice astfel de data ulterioara, asa dupa cum va stabili Banca. Banca va instiinta cu promptitudine Imprumutatul in legatura cu aceasta data ulterioara."
    4. Sectiunea 3.01 (a) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "(a) Imprumutatul declara angajamentul sau fata de obiectivele Proiectului, asa dupa cum au fost stabilite in anexa 2 la acest Acord, si, in acest scop, va implementa, prin ANCPI, Proiectul cu diligenta si eficienta cuvenite si in conformitate cu practicile corespunzatoare din punct de vedere legal, cadastral, administrativ, financiar, economic, ingineresc si managerial si va furniza cu promptitudine dupa cum este necesar fondurile, facilitatile, serviciile si alte resurse necesare Proiectului."
    5. Sectiunea 5.01 (b) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "Ordonanta de urgenta nr. 41, sau Legea Cadastrului, sau Hotararea Guvernului nr. 1210 vor fi fost amendate, suspendate, abrogate, anulate sau respinse, astfel incat sa afecteze material si negativ abilitatea Imprumutatului de a realiza sau indeplini obiectivele Proiectului."
    6. Tabelul din paragraful 1 al anexei 1 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:

    ANEXA 1

                           Tragerile din imprumut

    1. Tabelul de mai jos indica categoriile care urmeaza a fi finantate din imprumut, alocarea sumelor din imprumut pentru fiecare categorie, precum si procentul de cheltuieli care urmeaza a fi finantate in cadrul fiecarei categorii:

Categoria                                 Suma        Procent (%) din cheltuieli
                                          alocata     care urmeaza a fi
                                          (exprimata  finantate
                                          in dolari
                                          SUA)
(1) Lucrari                                           50%
a) In cadrul partii A a Proiectului          113.700
b) In cadrul partii B a Proiectului           75.000
c) In cadrul partilor A si B ale
   Proiectului dupa 1 decembrie 2004       1.011.300
(2) Bunuri                                            100% din cheltuielile
                                                      externe, 100% din
                                                      cheltuielile interne (cost
                                                      ex-factory) si 70% din
                                                      cheltuielile interne
                                                      pentru alte articole
                                                      achizitionate pe plan
                                                      local
a) In cadrul partii A a Proiectului        1.767.000
b) In cadrul partii B a Proiectului          476.500
c) In cadrul partii C(i) a Proiectului        22.000
d) In cadrul partilor A, B si C ale
   Proiectului dupa 1 decembrie 2004       1.151.500
(3) Servicii tehnice:                                 80%
(a) In cadrul partii A a Proiectului       4.774.000
(b) In cadrul partii B a Proiectului         887.000
(c) In cadrul partii C(ii) a Proiectului           0
(d) In cadrul partii C(iii) a
    Proiectului                                    0
(e) In cadrul partilor A, B si C ale
    Proiectului dupa 1 decembrie 2004     10.959.000
(4) Servicii de consultanta si instruire              100%
(i) Servicii de consultanta
(a) In cadrul partii C(ii) a Proiectului   1.009.000
(b) In cadrul partii C(iii) a
    Proiectului                            1.239.000
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
    Proiectului dupa 1 decembrie 2004        622.000
(ii) Instruire
(a) In cadrul partii A a Proiectului         110.700
(b) In cadrul partii B a Proiectului         157.300
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
    Proiectului dupa 1 decembrie 2004        147.000
(5) Costuri operationale marginale:                   100%
(a) In cadrul partii C(ii) a Proiectului           0
(b) In cadrul partii C(iii) a
    Proiectului                              219.000
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
    Proiectului dupa 1 decembrie 2004        553.000
(6) Nealocate
(a) In cadrul partii A a Proiectului               0
(b) In cadrul partii B a Proiectului               0
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
    Proiectului dupa 1 decembrie 2004        206.000

    TOTAL:                                25.500.000

    7. Paragraful 2(c) al anexei 1 se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "(c) termenul "costuri operationale marginale" inseamna salariile personalului UMP-ului si personalului ANCPI, altele decat salariile functionarilor publici, costuri de calatorie pentru deplasarile in teritoriu in scopul implementarii Proiectului, rechizite si echipament de birou, utilitati, costuri de comunicare (inclusiv Internet), costuri cu traducerea, operarea si intretinerea vehiculelor (inclusiv combustibil, service si asigurare auto) si costurile aferente publicarii anunturilor de achizitii."
    8. Paragraful 2 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:

    ANEXA 2

                            Descrierea Proiectului

    Obiectivele Proiectului (cunoscut pe teritoriul Imprumutatului ca "Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare") sunt acelea de a dezvolta si implementa sistemele de cadastru general si de inregistrare a pamantului ale Imprumutatului, astfel incat sa se asigure securitatea drepturilor de proprietate imobiliara si proceduri simple, sigure si eficiente din punct de vedere al costurilor pentru tranzactiile imobiliare.
    Proiectul cuprinde urmatoarele parti, care fac obiectul acelor modificari asupra carora Imprumutatul si Banca pot cadea de acord periodic pentru a realiza aceste obiective:

    Partea A: Dezvoltarea si implementarea Sistemului de cadastru general
    Dezvoltarea si implementarea sistemului de cadastru general in mai multe teritorii administrative, prin: (i) furnizarea de servicii tehnice; (ii) proiectarea sistemului si instalarea unui sistem informational de cadastru, care sa gestioneze bazele de date cu privire la cadastrul general; (iii) renovarea si extinderea birourilor locale de cadastru si cladirilor sediilor centrale, inclusiv arhitectura si/sau proiectare pentru renovare si construirea de noi cladiri; (iv) furnizarea mijloacelor de transport, a mobilierului si echipamentului de birou pentru ANCPI si birourile locale de cadastru; si (v) instruirea in scopul consolidarii ANCPI si a birourilor locale de cadastru.

    Partea B: Dezvoltarea si implementarea sistemului de carte funciara
    Dezvoltarea si implementarea unui sistem de carte funciara, incluzand sprijin pentru inregistrarea sistematica (adica inregistrarea tuturor proprietatilor imobiliare, avand la baza un cadastru general complet in cadrul unor zone specificate) sau inregistrarea sporadica (adica inregistrarea provizorie a articolelor individuale ale proprietatii imobiliare, la cererea proprietarului sau a altei parti interesate) prin: (i) furnizarea unor servicii tehnice; (ii) proiectarea si instalarea unui sistem computerizat pentru cartea funciara; (iii) renovarea si extinderea birourilor de carte funciara si a oricaror cladiri asimilate sediilor centrale, inclusiv arhitectura si/sau proiectare pentru renovare si construirea de noi cladiri; (iv) furnizarea mijloacelor de transport, a mobilierului si echipamentului de birou pentru birourile de carte funciara; si (v) instruirea in beneficiul judecatorilor de carte funciara, registratorilor si functionarilor si personalului birourilor.

    Partea C: Consolidare institutionala
    Furnizarea de servicii de consultanta si servicii tehnice pentru sprijinirea Imprumutatului in consolidarea capacitatii de implementare a Proiectului de catre ANCPI si UMP.

                                    * * *

    Se estimeaza ca Proiectul sa fie finalizat pana pe 31 decembrie 2005."
    9. Sectiunea 4 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    (a) Partea C.1 a Sectiunii I se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "1. Licitatie internationala limitata
    Aerofotografierea estimata a costa mai putin de 400.000 dolari S.U.A. poate fi achizitionata prin contracte adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafului 3.2 al Ghidului.
    (b) Partea C.2 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "2. Licitatie nationala competitiva
    (a) serviciile tehnice estimate a costa mai putin de 300.000 dolari S.U.A. echivalent per contract, (b) bunurile estimate a costa mai putin de 300.000 dolari S.U.A. echivalent per contract si (c) lucrarile estimate a costa mai putin de 1.000.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in cadrul contractelor adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.3 si 3.4 ale Ghidului."
    (c) Partea C.3 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "3. Cumparare internationala
    Bunurile (altele decat mobilierul) estimate a costa mai putin de 250.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in baza procedurilor de cumparare internationala in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.5 si 3.6 ale Ghidului."
    (d) Partea C.4 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "4. Cumparare nationala
    Bunurile estimate a costa mai putin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent per contract si serviciile tehnice estimate a costa mai putin de 75.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in cadrul contractelor adjudecate in baza procedurilor de cumparare nationala in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.5 si 3.6 al Ghidului."
    (e) Partea C.1 a Sectiunii II se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "1. Consultantii individuali
    Serviciile pentru sarcinile care indeplinesc cerintele stabilite in paragraful 5.1 al Ghidului de Consultanta, incluzand instruirea in cadrul partii A si partii B a Proiectului, vor fi achizitionate in cadrul contractelor adjudecate consultantilor individuali in conformitate cu prevederile paragrafelor 5.1 pana la 5.3 ale Ghidului de consultanta".
    (f) O noua parte, C.2 se adauga Sectiunii II:
     "2. Selectia bazata pe calificarea consultantilor
    Serviciile estimate a costa mat putin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in cadrul contractelor adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.1 si 3.7 ale Ghidului de consultanta, inclusiv instruirea in cadrul partii A si partii B a Proiectului."
    10. Sectiunea 5, paragraful 1 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
    "1. Responsabilitatea pentru realizarea Proiectului ii va reveni ANCPI si, in acest scop, Imprumutatul se va asigura ca, pe toata perioada implementarii Proiectului, ANCPI va mentine o UMP cu un numar suficient de personal calificat, resurse adecvate si termeni de referinta satisfacatori pentru Banca;"
    11. In Sectiunea 6, toate referirile la "Conturile Speciale" se amendeaza si se vor citi "Contul Special"; toate referirile la "respectivul Cont Special" se amendeaza si se vor citi "Contul Special" si toate referirile la "oricare din Conturile Speciale" se amendeaza si se va citi "Contul Special".
    12. Paragraful 1 (a) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "(a) termenul "Categorii eligibile" inseamna toate Categoriile incluse in Sectiunea 1, cu exceptia Categoriei 6."
    13. Paragraful 1 (c) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "(c) termenul "Alocatia Autorizata" inseamna o suma egala cu 1.000.000 dolari S.U.A. in legatura cu Contul Special, care urmeaza a fi trasa din contul Imprumutului si depozitata in Contul Special urmare paragrafului 3 (a) al acestei Sectiuni."
    14. Paragraful 5 (d) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
    "(d) odata ce suma totala ramasa netrasa din Imprumut, alocata categoriilor eligibile, minus suma totala a tuturor angajamentelor speciale restante asumate de Banca urmare Sectiunii 5.02 din Conditiile Generale, va fi egala cu echivalentul a de doua ori suma alocatiei autorizate.
    Dupa aceea, tragerea din Contul Imprumutului a sumei ramase netrasa din Imprumut alocata categoriilor eligibile va urma acele proceduri pe care Banca le va specifica prin instiintarea Imprumutatului. Astfel de trageri in continuare vor fi facute numai dupa si in masura in care Banca va constata ca toate aceste astfel de sume ramase si depozitate in respectivul Cont Special la data unei astfel de instiintari va fi utilizata in efectuarea de plati pentru cheltuieli eligibile."

    Va rugam sa confirmati acordul dumneavoastra cu privire la cele de mai sus, in numele Romaniei, prin semnarea, datarea si returnarea catre noi a unei copii a acestei scrisori. Acest amendament va deveni efectiv la data primirii unei copii contrasemnate a acestei scrisori.

                              Cu sinceritate,
                               Anand K. Seth
                                 Director
               Unitatea pentru tarile Europei Centrale de Sud
                      Regiunea Europa si Asia Centrala

    De acord
    Romania
    De catre: Mihai Nicolae Tanasescu
              Reprezentant autorizat
    Titlu:    Ministrul Finantelor Publice
    Data:     15 decembrie 2004



SmartCity5

COMENTARII la Legea 190/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 190 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 190/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu