LEGE Nr
LEGE
Nr. 190 din 23 iunie 2005
pentru aprobarea amendamentului convenit intre Guvernul Romaniei si Banca
Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18
noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, si pentru
modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea
Acordului de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru
Reconstructie si Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si
publicitatii imobiliare, in suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la
Washington la 23 ianuarie 1998
ACT EMIS DE: PARLAMENT
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 574 din 4 iulie 2005

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.
Art. 1
Se aproba amendamentul convenit intre Guvernul Romaniei si Banca
Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, semnat la Zagreb la 18
noiembrie 2004 si, respectiv, la Bucuresti la 15 decembrie 2004, la Acordul de
imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si
Dezvoltare privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in
suma de 25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998
si ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 21/1998, aprobata prin Legea nr.
132/1998.
Art. 2
(1) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi, Ministerul
Administratiei si Internelor, prin Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate
Imobiliara, va detine intreaga autoritate si responsabilitate in realizarea
Proiectului si utilizarea sumelor din imprumut. Acestea ii vor fi transferate
de catre Ministerul Finantelor Publice prin intermediul unui acord de imprumut
subsidiar. La randul sau, Ministerul Administratiei si Internelor va incheia cu
Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara o conventie prin care
se vor reglementa conditiile de derulare a imprumutului prin intermediul
acesteia din urma.
(2) La momentul intrarii in vigoare a acordului de imprumut subsidiar
prevazut la alin. (1), acordurile subsidiare de imprumut incheiate intre
Ministerul Finantelor Publice si Oficiul National de Cadastru, Geodezie si
Cartografie si, respectiv, Ministerul Justitiei isi inceteaza valabilitatea, cu
exceptia obligatiilor referitoare la raportari, dari de seama si alte obligatii
ce se refera la perioada in care implementarea Proiectului a fost realizata de
catre cele doua institutii publice, respectiv 1998 - 2004.
(3) Toate bunurile si lucrarile achizitionate sau in curs de achizitionare,
precum si serviciile de care a beneficiat sau beneficiaza in prezent Ministerul
Justitiei (in cadrul unor contracte incheiate de catre Ministerul Justitiei
prin intermediul Unitatii de Coordonare a Proiectului, Grupului de Coordonare a
Cartii Funciare sau Unitatii de Management al Proiectului/Ministerul Justitiei)
in procesul de derulare a Proiectului vor fi preluate de catre Ministerul
Administratiei si Internelor de la Ministerul Justitiei, pe baza de protocol
incheiat in termen de 10 zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi.
Art. 3
Ordonanta Guvernului nr. 21/1998 pentru ratificarea Acordului de imprumut
dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare
privind Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare, in suma de
25,5 milioane dolari S.U.A., semnat la Washington la 23 ianuarie 1998,
publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 42 din 30 ianuarie
1998, aprobata prin Legea nr. 132/1998, cu modificarile si completarile
ulterioare, se modifica si completeaza dupa cum urmeaza:
1. Dupa articolul 3 se introduce un articol nou, articolul 3^1, cu
urmatorul cuprins:
"Art. 3^1
(1) Contributia Romaniei la finantarea Proiectului prevazut la art. 1,
incepand cu anul 2005, se va asigura, in limita echivalentului in lei a
8.133.721,22 dolari S.U.A., de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Administratiei si Internelor.
(2) Sumele prevazute in bugetul Ministerului Justitiei pe anul 2005,
reprezentand contributia Romaniei la finantarea Proiectului, se transfera in
bugetul Ministerului Administratiei si Internelor cu aceeasi destinatie."
2. Dupa articolul 4 se introduce un articol nou, articolul 4^1, cu
urmatorul cuprins:
"Art. 4^1
(1) Plata serviciului datoriei publice aferent imprumutului, respectiv
rambursarea acestuia, achitarea dobanzilor, comisioanelor si a altor costuri
aferente imprumutului, va fi asigurata, incepand cu anul 2005, de catre
Ministerul Administratiei si Internelor.
(2) Sumele prevazute in bugetul Ministerului Justitiei pe anul 2005 pentru
plata serviciului datoriei publice aferent imprumutului, respectiv rambursarea
acestuia, achitarea dobanzilor, comisioanelor si a altor costuri aferente
imprumutului, se transfera in bugetul Ministerului Administratiei si Internelor
cu aceeasi destinatie."
3. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 5
(1) Se autorizeaza Guvernul Romaniei ca, prin Ministerul Finantelor
Publice, de comun acord cu Banca Internationala pentru Reconstructie si
Dezvoltare, sa introduca pe parcursul utilizarii imprumutului, in raport cu
conditiile concrete de derulare a acordului, amendamente la continutul
acestuia, care privesc realocari de fonduri, modificari in structura pe
componente, precum si alte modificari care nu sunt de natura sa majoreze
obligatiile financiare ale Romaniei fata de Banca Internationala pentru
Reconstructie si Dezvoltare sau sa determine noi conditionari economice fata de
cele convenite initial intre parti.
(2) Amendamentele la acord convenite cu Banca Internationala pentru
Reconstructie si Dezvoltare, potrivit alin. (1), se vor aproba prin hotarare a
Guvernului."
Art. 4
Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca modificarile ce
decurg din aplicarea prevederilor prezentei legi in volumul si in structura
bugetului Ministerului Justitiei si Ministerului Administratiei si Internelor,
la propunerea ordonatorilor principali de credite.
Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea
prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei,
republicata.
PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
ADRIAN NASTASE
PRESEDINTELE SENATUI
NICOLAE VACAROIU
Banca Mondiala Oficiul Regional al Tel: (385) 1
235-7222
Europei Centrale si de Sud
BANCA INTERNATIONALA Trg. J.F. Kennedya 6B Fax: (385) 1
235-7293
PENTRU RECONSTRUCTIE 10000 Zagreb, Croatia
SI DEZVOLTARE
ASOCIATIA PENTRU
DEZVOLTARE INTERNATIONALA
18 noiembrie
2004
Excelentei Sale
Mihai Nicolae Tanasescu
Ministrul Finantelor Publice
Guvernul Romaniei
Bucuresti Romania
Romania: Imprumut nr. 4258 RO (Proiect Cadastru general si inregistrarea
pamantului)
Amendament la Acordul de imprumut*)
*) Amendamentul la Acordul de imprumut este reprodus in facsimil.
Stimate Domnule Ministru:
Ma refer la Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala
pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca), pentru Proiectul mai sus mentionat,
datat 23 ianuarie 1998, asa dupa cum a fost amendat (Acordul) si scrisoarea de
la Dl. Paul Ichim, Secretar de Stat, Ministerul Finantelor Publice, datata 17
septembrie 2004, prin care se solicitau anumite amendamente la Acordul mai sus
mentionat. Consimtim la cererea exprimata de dvs. si prin aceasta amendam Acordul
dupa cum urmeaza (modificarile sunt reflectate in italice):
1. Sectiunea 1.02 a Acordului se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
Sectiunea 1.02. Numai daca din context nu se intelege altfel, cei cativa
termeni definiti in Conditiile generale si in Preambulul acestui Acord au
respectivele intelesuri, stabilite in acel loc, si urmatorii termeni aditionali
au urmatoarele intelesuri:
(a) "ANCPI" inseamna Agentia Nationala pentru Cadastru si
Publicitate Imobiliara a Imprumutatului sau orice succesor legal de acum
incolo, infiintata prin Hotararea Guvernului nr. 1210 (asa dupa cum este
definita in cele ce urmeaza);
(b) "Legea Cadastrului" inseamna Legea cadastrului general si a
publicitatii imobiliare nr. 7, a Imprumutatului, datata 13 martie 1996;
(c) "Ordonanta de urgenta nr. 41" inseamna Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 41, datata 27 mai 2004, privind reorganizarea functiilor cartii
funciare si cadastrului intr-o singura agentie;
(d) "Hotararea Guvernului nr. 1210" inseamna Hotararea Guvernului
nr. 1210 datata 29 iulie 2004 cu privire la organizarea si functionarea ANCPI;
(e) "MAI" inseamna Ministerul Administratiei si Internelor al
Imprumutatului si include orice succesor legal de acum incolo;
(f) "MJ" inseamna Ministerul Justitiei al Imprumutatului si
include orice succesor de aici incolo;
(g) "UMP" inseamna Unitatea de Management a Proiectului, din
cadrul ANCPI;
(h) "Cont Special" inseamna contul la care se face referire in
Sectiunea 2.02 (b) a acestui Acord; si
(i) "servicii tehnice" inseamna servicii pentru control geodezic,
fotografiere aeriana, cartografiere (incluzand sistemele de cartografiere
digitala), sisteme de inregistrarea pamantului si de informatii cadastrale,
baze de date privind cadastrul, topografieri cadastrale urbane si rurale si
conversie de date, intrari de date, tiparire, materiale publicitare si
formulare tipizate si campanie publicitara."
2. Sectiunea 2.02 (b) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"(b) Imprumutatul poate, pentru scopurile Proiectului, sa deschida si
sa mentina in dolari S.U.A., un cont special de depozit, la o banca comerciala,
satisfacatoare pentru Banca, incluzand o protectie corespunzatoare impotriva
confiscarii, compensarii si sechestrarii. Depozitele in si platile din Contul
Special se vor face in conformitate cu prevederile anexei nr. 6 la acest
Acord."
3. Sectiunea 2.03 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"Data inchiderii va fi 30 iunie 2006 sau orice astfel de data
ulterioara, asa dupa cum va stabili Banca. Banca va instiinta cu promptitudine
Imprumutatul in legatura cu aceasta data ulterioara."
4. Sectiunea 3.01 (a) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"(a) Imprumutatul declara angajamentul sau fata de obiectivele
Proiectului, asa dupa cum au fost stabilite in anexa 2 la acest Acord, si, in
acest scop, va implementa, prin ANCPI, Proiectul cu diligenta si eficienta
cuvenite si in conformitate cu practicile corespunzatoare din punct de vedere
legal, cadastral, administrativ, financiar, economic, ingineresc si managerial
si va furniza cu promptitudine dupa cum este necesar fondurile, facilitatile,
serviciile si alte resurse necesare Proiectului."
5. Sectiunea 5.01 (b) se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"Ordonanta de urgenta nr. 41, sau Legea Cadastrului, sau Hotararea
Guvernului nr. 1210 vor fi fost amendate, suspendate, abrogate, anulate sau
respinse, astfel incat sa afecteze material si negativ abilitatea
Imprumutatului de a realiza sau indeplini obiectivele Proiectului."
6. Tabelul din paragraful 1 al anexei 1 se amendeaza si se citeste dupa cum
urmeaza:
ANEXA 1
Tragerile din imprumut
1. Tabelul de mai jos indica categoriile care urmeaza a fi finantate din
imprumut, alocarea sumelor din imprumut pentru fiecare categorie, precum si
procentul de cheltuieli care urmeaza a fi finantate in cadrul fiecarei
categorii:
Categoria Suma Procent (%) din
cheltuieli
alocata care urmeaza a fi
(exprimata finantate
in dolari
SUA)
(1) Lucrari 50%
a) In cadrul partii A a Proiectului 113.700
b) In cadrul partii B a Proiectului 75.000
c) In cadrul partilor A si B ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 1.011.300
(2) Bunuri 100% din cheltuielile
externe, 100% din
cheltuielile interne
(cost
ex-factory) si 70% din
cheltuielile interne
pentru alte articole
achizitionate pe plan
local
a) In cadrul partii A a Proiectului 1.767.000
b) In cadrul partii B a Proiectului 476.500
c) In cadrul partii C(i) a Proiectului 22.000
d) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 1.151.500
(3) Servicii tehnice: 80%
(a) In cadrul partii A a Proiectului 4.774.000
(b) In cadrul partii B a Proiectului 887.000
(c) In cadrul partii C(ii) a Proiectului 0
(d) In cadrul partii C(iii) a
Proiectului 0
(e) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 10.959.000
(4) Servicii de consultanta si instruire 100%
(i) Servicii de consultanta
(a) In cadrul partii C(ii) a Proiectului 1.009.000
(b) In cadrul partii C(iii) a
Proiectului 1.239.000
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 622.000
(ii) Instruire
(a) In cadrul partii A a Proiectului 110.700
(b) In cadrul partii B a Proiectului 157.300
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 147.000
(5) Costuri operationale marginale: 100%
(a) In cadrul partii C(ii) a Proiectului 0
(b) In cadrul partii C(iii) a
Proiectului 219.000
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 553.000
(6) Nealocate
(a) In cadrul partii A a Proiectului 0
(b) In cadrul partii B a Proiectului 0
(c) In cadrul partilor A, B si C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 206.000
TOTAL: 25.500.000
7. Paragraful 2(c) al anexei 1 se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
"(c) termenul "costuri operationale marginale" inseamna
salariile personalului UMP-ului si personalului ANCPI, altele decat salariile
functionarilor publici, costuri de calatorie pentru deplasarile in teritoriu in
scopul implementarii Proiectului, rechizite si echipament de birou, utilitati,
costuri de comunicare (inclusiv Internet), costuri cu traducerea, operarea si
intretinerea vehiculelor (inclusiv combustibil, service si asigurare auto) si
costurile aferente publicarii anunturilor de achizitii."
8. Paragraful 2 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
ANEXA 2
Descrierea Proiectului
Obiectivele Proiectului (cunoscut pe teritoriul Imprumutatului ca
"Proiectul cadastrului general si publicitatii imobiliare") sunt
acelea de a dezvolta si implementa sistemele de cadastru general si de
inregistrare a pamantului ale Imprumutatului, astfel incat sa se asigure
securitatea drepturilor de proprietate imobiliara si proceduri simple, sigure
si eficiente din punct de vedere al costurilor pentru tranzactiile imobiliare.
Proiectul cuprinde urmatoarele parti, care fac obiectul acelor modificari
asupra carora Imprumutatul si Banca pot cadea de acord periodic pentru a
realiza aceste obiective:
Partea A: Dezvoltarea si implementarea Sistemului de cadastru general
Dezvoltarea si implementarea sistemului de cadastru general in mai multe
teritorii administrative, prin: (i) furnizarea de servicii tehnice; (ii)
proiectarea sistemului si instalarea unui sistem informational de cadastru,
care sa gestioneze bazele de date cu privire la cadastrul general; (iii)
renovarea si extinderea birourilor locale de cadastru si cladirilor sediilor
centrale, inclusiv arhitectura si/sau proiectare pentru renovare si construirea
de noi cladiri; (iv) furnizarea mijloacelor de transport, a mobilierului si
echipamentului de birou pentru ANCPI si birourile locale de cadastru; si (v)
instruirea in scopul consolidarii ANCPI si a birourilor locale de cadastru.
Partea B: Dezvoltarea si implementarea sistemului de carte funciara
Dezvoltarea si implementarea unui sistem de carte funciara, incluzand
sprijin pentru inregistrarea sistematica (adica inregistrarea tuturor
proprietatilor imobiliare, avand la baza un cadastru general complet in cadrul
unor zone specificate) sau inregistrarea sporadica (adica inregistrarea
provizorie a articolelor individuale ale proprietatii imobiliare, la cererea
proprietarului sau a altei parti interesate) prin: (i) furnizarea unor servicii
tehnice; (ii) proiectarea si instalarea unui sistem computerizat pentru cartea
funciara; (iii) renovarea si extinderea birourilor de carte funciara si a
oricaror cladiri asimilate sediilor centrale, inclusiv arhitectura si/sau
proiectare pentru renovare si construirea de noi cladiri; (iv) furnizarea
mijloacelor de transport, a mobilierului si echipamentului de birou pentru
birourile de carte funciara; si (v) instruirea in beneficiul judecatorilor de
carte funciara, registratorilor si functionarilor si personalului birourilor.
Partea C: Consolidare institutionala
Furnizarea de servicii de consultanta si servicii tehnice pentru
sprijinirea Imprumutatului in consolidarea capacitatii de implementare a
Proiectului de catre ANCPI si UMP.
* * *
Se estimeaza ca Proiectul sa fie finalizat pana pe 31 decembrie 2005."
9. Sectiunea 4 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
(a) Partea C.1 a Sectiunii I se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"1. Licitatie internationala limitata
Aerofotografierea estimata a costa mai putin de 400.000 dolari S.U.A. poate
fi achizitionata prin contracte adjudecate in conformitate cu prevederile
paragrafului 3.2 al Ghidului.
(b) Partea C.2 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
"2. Licitatie nationala competitiva
(a) serviciile tehnice estimate a costa mai putin de 300.000 dolari S.U.A.
echivalent per contract, (b) bunurile estimate a costa mai putin de 300.000
dolari S.U.A. echivalent per contract si (c) lucrarile estimate a costa mai
putin de 1.000.000 dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate
in cadrul contractelor adjudecate in conformitate cu prevederile paragrafelor
3.3 si 3.4 ale Ghidului."
(c) Partea C.3 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
"3. Cumparare internationala
Bunurile (altele decat mobilierul) estimate a costa mai putin de 250.000
dolari S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in baza procedurilor
de cumparare internationala in conformitate cu prevederile paragrafelor 3.5 si
3.6 ale Ghidului."
(d) Partea C.4 a Sectiunii I se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
"4. Cumparare nationala
Bunurile estimate a costa mai putin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent per
contract si serviciile tehnice estimate a costa mai putin de 75.000 dolari
S.U.A. echivalent per contract pot fi achizitionate in cadrul contractelor
adjudecate in baza procedurilor de cumparare nationala in conformitate cu
prevederile paragrafelor 3.5 si 3.6 al Ghidului."
(e) Partea C.1 a Sectiunii II se amendeaza si se va citi dupa cum urmeaza:
"1. Consultantii individuali
Serviciile pentru sarcinile care indeplinesc cerintele stabilite in
paragraful 5.1 al Ghidului de Consultanta, incluzand instruirea in cadrul
partii A si partii B a Proiectului, vor fi achizitionate in cadrul contractelor
adjudecate consultantilor individuali in conformitate cu prevederile
paragrafelor 5.1 pana la 5.3 ale Ghidului de consultanta".
(f) O noua parte, C.2 se adauga Sectiunii II:
"2. Selectia bazata pe calificarea consultantilor
Serviciile estimate a costa mat putin de 100.000 dolari S.U.A. echivalent
per contract pot fi achizitionate in cadrul contractelor adjudecate in
conformitate cu prevederile paragrafelor 3.1 si 3.7 ale Ghidului de
consultanta, inclusiv instruirea in cadrul partii A si partii B a
Proiectului."
10. Sectiunea 5, paragraful 1 se amendeaza si se citeste dupa cum urmeaza:
"1. Responsabilitatea pentru realizarea Proiectului ii va reveni ANCPI
si, in acest scop, Imprumutatul se va asigura ca, pe toata perioada
implementarii Proiectului, ANCPI va mentine o UMP cu un numar suficient de
personal calificat, resurse adecvate si termeni de referinta satisfacatori
pentru Banca;"
11. In Sectiunea 6, toate referirile la "Conturile Speciale" se
amendeaza si se vor citi "Contul Special"; toate referirile la
"respectivul Cont Special" se amendeaza si se vor citi "Contul
Special" si toate referirile la "oricare din Conturile Speciale"
se amendeaza si se va citi "Contul Special".
12. Paragraful 1 (a) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum
urmeaza:
"(a) termenul "Categorii eligibile" inseamna toate
Categoriile incluse in Sectiunea 1, cu exceptia Categoriei 6."
13. Paragraful 1 (c) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum
urmeaza:
"(c) termenul "Alocatia Autorizata" inseamna o suma egala cu
1.000.000 dolari S.U.A. in legatura cu Contul Special, care urmeaza a fi trasa
din contul Imprumutului si depozitata in Contul Special urmare paragrafului 3
(a) al acestei Sectiuni."
14. Paragraful 5 (d) al Sectiunii 6 se amendeaza si se va citi dupa cum
urmeaza:
"(d) odata ce suma totala ramasa netrasa din Imprumut, alocata categoriilor
eligibile, minus suma totala a tuturor angajamentelor speciale restante asumate
de Banca urmare Sectiunii 5.02 din Conditiile Generale, va fi egala cu
echivalentul a de doua ori suma alocatiei autorizate.
Dupa aceea, tragerea din Contul Imprumutului a sumei ramase netrasa din
Imprumut alocata categoriilor eligibile va urma acele proceduri pe care Banca
le va specifica prin instiintarea Imprumutatului. Astfel de trageri in
continuare vor fi facute numai dupa si in masura in care Banca va constata ca
toate aceste astfel de sume ramase si depozitate in respectivul Cont Special la
data unei astfel de instiintari va fi utilizata in efectuarea de plati pentru
cheltuieli eligibile."
Va rugam sa confirmati acordul dumneavoastra cu privire la cele de mai sus,
in numele Romaniei, prin semnarea, datarea si returnarea catre noi a unei copii
a acestei scrisori. Acest amendament va deveni efectiv la data primirii unei
copii contrasemnate a acestei scrisori.
Cu sinceritate,
Anand K. Seth
Director
Unitatea pentru tarile Europei Centrale de Sud
Regiunea Europa si Asia Centrala
De acord
Romania
De catre: Mihai Nicolae Tanasescu
Reprezentant autorizat
Titlu: Ministrul Finantelor Publice
Data: 15 decembrie 2004
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 190/2005
|