Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 176 din 18 octombrie 2000    * Republicata

privind dispozitivele medicale

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 79 din 24 ianuarie 2005




    *) Republicata in temeiul art. V din Legea nr. 434/2004 pentru modificarea Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.009 din 2 noiembrie 2004, dandu-se textelor o noua numerotare.
    Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 544 din 2 noiembrie 2000.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezenta lege stabileste cadrul legal si institutional pentru controlul dispozitivelor medicale, dispozitivelor medicale implantabile active, dispozitivelor medicale pentru diagnostic in vitro, puse in functiune si utilizate, denumite in continuare dispozitive medicale, precum si pentru controlul activitatilor de comercializare, distributie si de prestari de servicii in domeniul dispozitivelor medicale.
    (2) Prevederile prezentei legi se aplica si accesoriilor dispozitivelor medicale, atunci cand accesoriile sunt folosite impreuna cu un dispozitiv medical pentru a permite utilizarea acestuia in scopul propus. In sensul prezentei legi, accesoriile sunt tratate ca dispozitive medicale.
    Art. 2
    (1) Termenii folositi in prezenta lege se definesc conform prevederilor art. 4 din Legea nr. 608/2001 privind evaluarea conformitatii produselor, cu modificarile si completarile ulterioare, si potrivit prevederilor art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 190/2003 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata si de utilizare a dispozitivelor medicale, ale art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 344/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata si/sau de punere in functiune a dispozitivelor medicale implantabile active si ale art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 798/2003 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata si de utilizare a dispozitivelor medicale pentru diagnostic in vitro.
    (2) In sensul prezentei legi, termenul supraveghere in utilizare se defineste ca fiind ansamblul de masuri prin care se asigura si se confirma siguranta in functionare si performantele, conform scopului propus, pe toata durata de exploatare a dispozitivului medical si se identifica incidentele in utilizare.
    Art. 3
    (1) Activitatile de comercializare, de distributie si de prestari de servicii in domeniul dispozitivelor medicale se desfasoara cu respectarea prevederilor prezentei legi si a normelor metodologice aplicabile, aprobate prin ordin al ministrului sanatatii.
    (2) Activitatile prevazute la alin. (1) sunt supuse controlului prin avizare. Exceptie de la aceasta cerinta fac activitatile care se realizeaza de catre insusi producatorul dispozitivelor medicale ce fac obiectul acestor activitati.
    (3) Avizul prevazut la alin. (2) se emite de Ministerul Sanatatii, cu respectarea normelor metodologice aplicabile, in baza evaluarii competentei si a capabilitatii persoanelor fizice sau juridice, dupa caz, de a realiza activitatile pentru care solicita avizul.
    Art. 4
    (1) Dispozitivele medicale se comercializeaza, se distribuie, se instaleaza si se intretin, pentru a fi utilizate in conformitate cu scopul propus, numai de catre persoanele fizice sau juridice pentru care s-a emis avizul prevazut la art. 3 alin. (2).
    (2) Persoanele fizice si juridice care realizeaza activitatile prevazute la art. 3 alin. (1) si care modifica parametrii functionali ori configuratia dispozitivelor medicale sunt considerate producatori si sunt obligate ca, anterior punerii in functiune si utilizarii dispozitivelor medicale asupra carora au intervenit, sa supuna aceste dispozitive medicale evaluarii conformitatii, potrivit cerintelor conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 190/2003, ale Hotararii Guvernului nr. 798/2003 sau ale Hotararii Guvernului nr. 344/2004, dupa caz.
    Art. 5
    Dispozitivele medicale puse in functiune si aflate in utilizare se supun, in conditiile stabilite prin instructiunile aprobate prin ordin al ministrului sanatatii, urmatoarelor modalitati de control:
    a) verificare periodica;
    b) verificare dupa reparare sau modificare;
    c) inspectie si testare inopinata;
    d) supraveghere in utilizare.
    Art. 6
    (1) Activitatile de evaluare prevazute la art. 3 alin. (3), precum si cele de control prevazute la art. 5 se realizeaza de catre Oficiul Tehnic de Dispozitive Medicale, denumit in continuare OTDM, infiintat prin reorganizarea Statiei de Verificare si Intretinere a Aparaturii Medicale - SVIAM, care se desfiinteaza.
    (2) OTDM este institutie publica, cu personalitate juridica, finantata din venituri proprii, aflata in coordonarea Ministerului Sanatatii. OTDM asigura existenta mijloacelor tehnice si realizarea activitatilor ce ii revin conform prevederilor prezentei legi la nivelul intregii tari.
    (3) Sediul OTDM este in municipiul Bucuresti, bd. Nicolae Titulescu nr. 58, sectorul 1.
    (4) Regulamentul de organizare si functionare al OTDM se aproba prin hotarare a Guvernului.
    Art. 7
    (1) In aplicarea prevederilor prezentei legi, OTDM are urmatoarele atributii principale:
    a) elaboreaza proceduri tehnice specifice in domeniul dispozitivelor medicale, care se aproba prin decizie a directorului OTDM;
    b) evalueaza si/sau auditeaza, la cererea Ministerului Sanatatii, persoanele fizice sau juridice care solicita avizul prevazut la art. 3 alin. (3);
    c) asigura, prin examinare si testare, controlul dispozitivelor medicale, in baza normelor metodologice aprobate prin ordin al ministrului sanatatii;
    d) asigura evaluarea performantelor dispozitivelor medicale, in conditiile prevazute de prezenta lege;
    e) informeaza operativ Ministerul Sanatatii in legatura cu rezultatele evaluarilor/auditarilor si controalelor realizate conform prevederilor prezentei legi.
    (2) OTDM desfasoara si alte activitati, in conditiile legii.
    Art. 8
    Dispozitivele medicale second hand (la mana a doua), precum si dispozitivele medicale provenite din donatii se pun in functiune si sunt utilizate numai in urma evaluarii performantelor acestora de catre OTDM si in baza avizului eliberat de catre acesta.

    CAP. 2
    Autoritati si organisme imputernicite in domeniul dispozitivelor medicale

    Art. 9
    (1) Ministerul Sanatatii este autoritatea competenta si decizionala in domeniul dispozitivelor medicale.
    (2) In cadrul Ministerului Sanatatii functioneaza structura de specialitate care asigura realizarea politicii acestuia in domeniul dispozitivelor medicale.
    Art. 10
    Comisia pentru dispozitive medicale este un organism alcatuit din experti pe domenii medicale, numit prin ordin al ministrului sanatatii. Din comisie fac parte si cate un reprezentant al producatorilor si al utilizatorilor, desemnati de asociatiile acestora.
    Art. 11
    (1) Comisia pentru dispozitive medicale impreuna cu structura de specialitate prevazuta la art. 9 alin. (2) organizeaza desfasurarea investigatiei clinice pe subiecti umani a dispozitivelor medicale, potrivit prevederilor reglementarilor in vigoare.
    (2) Componenta, organizarea si atributiile Comisiei pentru dispozitive medicale se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.

    CAP. 3
    Supravegherea dispozitivelor medicale

    Art. 12
    Persoanele fizice si persoanele juridice care presteaza activitatile prevazute la art. 3 alin. (1) sunt obligate ca, anterior prestarii acestor activitati, sa solicite avizul prevazut la art. 3 alin. (3) si sa faca cunoscuta Ministerului Sanatatii orice modificare adusa conditiilor care au stat la baza emiterii acestui aviz.
    Art. 13
    (1) In vederea asigurarii nivelului de securitate si performanta adecvat scopului pentru care sunt realizate dispozitivele medicale si a evitarii generarii de incidente, utilizatorii au obligatia:
    a) de a utiliza dispozitivele medicale numai in scopul pentru care au fost realizate;
    b) de a se asigura ca dispozitivele medicale sunt utilizate numai in perioada de valabilitate a acestora, cand este cazul, si ca nu prezinta abateri de la performantele functionale si de la cerintele de securitate aplicabile;
    c) de a aplica un program de supraveghere a dispozitivelor medicale, care sa tina seama de riscul acestora pentru pacient, de domeniul de utilizare si de complexitatea acestora, potrivit normelor metodologice in vigoare;
    d) de a asigura verificarea periodica, intretinerea si repararea dispozitivelor medicale;
    e) de a comunica producatorilor si Ministerului Sanatatii orice incident survenit in timpul utilizarii;
    f) de a raporta Ministerului Sanatatii toate dispozitivele medicale existente in unitate, inregistrate in evidentele contabile ca mijloace fixe, indiferent de modul de procurare a acestora, conform normelor metodologice aprobate prin ordin al ministrului sanatatii;
    g) de a asigura un sistem documentat de evidenta privind dispozitivele medicale utilizate, reparate si verificate.
    (2) Exceptie de la prevederile alin. (1) fac dispozitivele medicale care se gasesc la utilizator pentru investigare clinica sau evaluare a performantei in vederea certificarii si care se supun cerintelor reglementarilor prevazute la art. 11 alin. (1) sau, dupa caz, procedurii de evaluare a conformitatii prevazute in reglementarea tehnica aplicabila.
    Art. 14
    Utilizatorii de dispozitive medicale trebuie sa se asigure ca pentru dispozitivele medicale puse in functiune si utilizate se asigura piese de schimb si ca exista unitati avizate pentru efectuarea service-ului.

    CAP. 4
    Sanctiuni

    Art. 15
    Incalcarea prevederilor prezentei legi atrage raspunderea disciplinara, materiala, civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii.
    Art. 16
    Constituie contraventii urmatoarele fapte si se sanctioneaza astfel:
    a) nerespectarea prevederilor art. 4 alin. (1), cu amenda de la 25.000.000 lei la 50.000.000 lei, aplicabila utilizatorilor si prestatorului activitatii neavizate, precum si anularea dreptului de a se solicita avizul prevazut la art. 3 alin. (2);
    b) nerespectarea prevederilor art. 4 alin. (2), cu amenda de la 50.000.000 lei la 100.000.000 lei, retragerea avizului prevazut la art. 3 alin. (2) si a dreptului de a mai solicita acest aviz;
    c) nerespectarea prevederilor art. 8, cu amenda de la 25.000.000 lei la 50.000.000 lei si interzicerea utilizarii dispozitivului medical pana la data obtinerii avizului prevazut de prezenta lege;
    d) nerespectarea prevederilor art. 12, cu amenda de la 25.000.000 lei la 50.000.000 lei;
    e) nerespectarea prevederilor art. 13 alin. (1) lit. a) - e), cu amenda de la 25.000.000 lei la 50.000.000 lei;
    f) impiedicarea sub orice forma a persoanelor imputernicite sa isi exercite atributiile prevazute in prezenta lege privind controlul dispozitivelor medicale, cu amenda de la 25.000.000 lei la 50.000.000 lei.
    Art. 17
    Constatarea contraventiilor si aplicarea amenzilor contraventionale se fac de personalul OTDM, imputernicit in acest scop.
    Art. 18
    (1) Impotriva procesului-verbal de constatare a contraventiilor se poate face plangere de catre persoana juridica sau persoana fizica, in termen de 15 zile de la data comunicarii acestuia, la judecatoria in a carei raza teritoriala s-a savarsit contraventia.
    (2) Hotararea pronuntata de judecatorie este supusa cailor de atac prevazute de lege.
    Art. 19
    Dispozitiile privind raspunderea contraventionala prevazute de prezenta lege se completeaza cu cele ale Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare.

    CAP. 5
    Baza de date

    Art. 20
    Datele inregistrate in conformitate cu prezenta lege vor fi stocate intr-o baza de date organizata si coordonata de Ministerul Sanatatii.
    Art. 21
    Normele metodologice si instructiunile aprobate prin ordin al ministrului sanatatii conform prevederilor prezentei legi se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    CAP. 6
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 22
    (1) Pentru emiterea avizului prevazut la art. 12 Ministerul Sanatatii percepe o taxa de 3.000.000 lei.
    (2) Cuantumul sumei prevazute la alin. (1) poate fi modificat periodic prin hotarare a Guvernului.
    (3) Pentru examinarile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. b) - d) OTDM stabileste si incaseaza contravaloarea serviciilor fixate pe baza de tarife.
    Art. 23
    Sumele provenite din amenzi si taxele prevazute la art. 22 constituie venituri la bugetul de stat, iar cele provenite din incasarea tarifelor se considera venituri proprii, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 22/1992 privind finantarea ocrotirii sanatatii, aprobata prin Legea nr. 114/1992, cu modificarile si completarile ulterioare, si se folosesc conform legii.
    Art. 24
    Personalul OTDM, imputernicit sa exercite activitatile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. b) - d), are drept de acces in toate locatiile unde sunt puse in functiune si se utilizeaza dispozitive medicale, precum si in locurile in care se desfasoara activitatile prevazute la art. 3 alin. (1).
    Art. 25
    Persoanele juridice si persoanele fizice implicate in aplicarea prevederilor prezentei legi sunt obligate sa asigure confidentialitatea cu privire la informatiile obtinute in indeplinirea sarcinilor de serviciu. Aceasta nu afecteaza obligatia cu privire la furnizarea informatiilor, in cazurile care intra sub incidenta legii penale.
    Art. 26
    Ministerul Sanatatii va elabora in termen de 3 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei legi normele metodologice pentru aplicarea acesteia.

    NOTA:
    Reproducem mai jos prevederile art. III si IV din Legea nr. 434/2004 pentru modificarea Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, care nu sunt incorporate in textul republicat al Legii nr. 176/2000:
    "Art. 3
    Regulamentul de organizare si functionare al Oficiului Tehnic de Dispozitive Medicale se aproba prin hotarare a Guvernului, in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi.
    Art. 4
    Prezenta lege intra in vigoare la 1 ianuarie 2005."



COMENTARII la Legea 176/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 176 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 280 2016
    Bună ziua, numele meu este Christian Calvin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 6,000euro pentru că am nevoie de un capital mare de 80,000.euro aproape că am murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut soțul și fiul meu nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în iunie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, dna Olivia Daniel, care în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegi România, că există mai multe escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Olivia Daniel prin e-mail: (oliviadaniel93@gmail.com ). De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: (christiancalvin200@gmail.com). dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere. Mulțumesc.
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Bună ziua, Ești un om de afaceri sau o femeie? În cazul în care, în orice mizerie financiară sau nu aveți nevoie de bani pentru a începe propria afacere? Ai nevoie de credit pentru a plăti datoria? Dacă aveți un scor de credit scăzut și banca / alte instituții financiare locale se confruntă cu dificultăți în a obține împrumuturi de la? Creditul pentru nevoi personale, extinderea afacerii, spirit antreprenorial și de formare, de consolidare a datoriilor, împrumuturi greu bani. Ei bine, ai nevoie de un împrumut sau de finanțare pentru orice motiv. Noi oferi împrumuturi cu rată scăzută a dobânzii de 2%, vă rugăm să ne contactați cu o constantă c ompanion de credit t hrough acest e-mail (GONZALEZANDRESLOAN@GMAIL.COM)
ANONIM a comentat Legea 51 2016
    Bună ziua tuturor. Ai nevoie de un împrumut? Ești în datorii? Doriți să începeți o afacere și au nevoie de capital? Ai nevoie de împrumuturi sau fonduri pentru orice motiv? ajutorul tău este în sfârșit aici, după cum ne-am da împrumuturi pentru toată lumea, la o rată a dobânzii ieftine și accesibile de doar 2%, Daca sunteti interesati va rugam sa ne contactati astăzi la Finance.4all@aol.com și obține împrumuturi astăzi. Serviciile noastre sunt rapide și fiabile, creditele sunt aprobate în termen de 3 ore de la aplicare. noi oferim împrumuturi de la un minim de 2000 până la un maxim de 10 milioane de euro. Suntem certificați și sunteți 100% siguri de a obține dvs. de împrumut de la noi. Vă faceți griji nici despre împrumuturi sau finanțelor dumneavoastră și contactați-ne astăzi prin e-mail la (Finance.4all@aol.com) și a obține aprobarea dvs. de împrumut instant astăzi.
ANONIM a comentat Legea 51 2016
    acasă împrumuturi ?? credite personale? student împrumuturi? rambursare a datoriilor? credit săraci ?? Vă faceți griji nu mai mult despre situația ta financiară ca FinanceForAll este în sfârșit aici pentru a ajuta pe toți cei care au nevoie de împrumuturi sau fonduri de orice tip. Suntem o firma de împrumut regusterred și licențiate, care oferă împrumuturi pentru toți ambii angajați și șomeri. Contactati-ne acum la (Finance.4all@aol.com). Serviciile noastre sunt offerd la 2%, creditele sunt aprobate în termen de câteva ore de la aplicare. Va rugam sa ne contactati acum și de a rezolva problemele tale financiare.
ANONIM a comentat Ordin 1242 2016
    Bună ziua, numele meu este Christian Calvin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 6,000euro pentru că am nevoie de un capital mare de 80,000.euro aproape că am murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut soțul și fiul meu nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în iunie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, dna Olivia Daniel, care în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegi România, că există mai multe escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Olivia Daniel prin e-mail: (oliviadaniel93@gmail.com ). De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: (christiancalvin200@gmail.com). dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere. Mulțumesc.
ANONIM a comentat Hotărârea 48 2016
    Bună ziua, numele meu este Christian Calvin, o victimă a fraudei în mâinile creditorilor false. i-au pierdut aproximativ 6,000euro pentru că am nevoie de un capital mare de 80,000.euro aproape că am murit, am avut nici un loc pentru a merge. afacerea mea a fost distrusă, iar în acest proces am pierdut soțul și fiul meu nu am putut sta din nou, acest lucru se întâmplă. în iunie 2016, am întâlnit un prieten care mi-a prezentat o mamă bună, dna Olivia Daniel, care în cele din urmă ma ajutat să asigure un credit într-o companie. mamă bună Vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumesc, și poate Dumnezeu să continue să vă binecuvânteze. Am dori, de asemenea, să folosească această oportunitate de a consilia colegi România, că există mai multe escroci acolo, așa că, dacă aveți nevoie de un împrumut, și doresc să obțină un credit rapid, numai prin dna înregistra Olivia Daniel prin e-mail: (oliviadaniel93@gmail.com ). De asemenea, puteți să mă contactați prin intermediul acestui e-mail: (christiancalvin200@gmail.com). dacă aveți orice îndoială. te rog ea este singura persoană de încredere și de încredere. Mulțumesc.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2016
    Sunt Kevin Aguero Soldado după nume și vreau ca toată lumea să știu că am oferi credite pentru cei care au nevoie de ea, fără nici o plată în jos. Am oferi toate tipurile de împrumuturi la o rată a dobânzii foarte mică de 3%. Toți candidații interesați nu trebuie să ezite deoarece această ofertă este autentică. Contactati-ne azi prin numărul nostru de WhatsApp la +2347059073801 sau text și prin + 1-918-771-4875 e-mail nostru direct la kevinloans@outlook.com, sau site-ul: http://kevin54442016.wixsite.com/kevinloans kevinloans@outlook.com http://kevin54442016.wixsite.com/kevinloans KEVIN AGUERO SOLDADO
ANONIM a comentat Hotărârea 30 2016
    Sunt Kevin Aguero Soldado după nume și vreau ca toată lumea să știu că am oferi credite pentru cei care au nevoie de ea, fără nici o plată în jos. Am oferi toate tipurile de împrumuturi la o rată a dobânzii foarte mică de 3%. Toți candidații interesați nu trebuie să ezite deoarece această ofertă este autentică. Contactati-ne azi prin numărul nostru de WhatsApp la +2347059073801 sau text și prin +1-918-771-4875 e-mail nostru direct la kevinloans@outlook.com, sau site-ul: http://kevin54442016.wixsite.com/kevinloans kevinloans@outlook.com http://kevin54442016.wixsite.com/kevinloans KEVIN AGUERO Soldado
ANONIM a comentat Ordin 28 2016
    Ai nevoie de un împrumut? Ai nevoie de un împrumut de afaceri? Ești în datorii? Ai nevoie de un credit de nevoi personale? V-ați fost dezamăgit și a refuzat de banca din cauza istoriei dvs. de credit rău? Atunci nu vă faceți griji mai mult ca noi suntem aici pentru a ajuta. Noi oferim credite noastre la o rată a dobânzii de 3%. Contactati-ne prin e-mail pentru mai multe informații despre jamesmartinsfinances@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema de rău de credit și garanții sunt ceva care clienții sunt mereu îngrijorați atunci când caută un împrumut de la un creditor legitim. Dar, MIDLAND CREDIT FIRM.has a făcut această diferență în industria de creditare. MIDLAND DE CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a da împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Noi am fost dat privilegiul de a satisface nevoile dvs. financiare. Chestiunea creditelor nu ar trebui să te oprească de la obtinerea de împrumut de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Investitorii Credite * Consolidarea datoriilor * În al doilea rând Ipoteca * Credite pentru afaceri * Credite personale * Credite International Nici o securitate socială și nici o verificare de credit, 100% de garantare. Tot ce trebuie să faci este să ne spui exact ce vrei si noi vom face cu siguranta visul sa devina realitate. MIDLAND DE CREDIT FIRM spune DA când băncile dumneavoastră spun NU. În cele din urmă, vom finanța la scară mică firmă de împrumut, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru noi avem de capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare pentru a merge cu privire la achiziționarea unui împrumut de la noi: Vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume Firma: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Firma NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Ramură Ore + Locații (duminică închise) Luni, Marți, & joi 10:00 la 6:00, miercuri 11:00 la 6:00, vineri 9:00 la 6:00 P. M, Satrurday 7:0 - 14:00. Motto-ul: Investiția pentru generații.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu