Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 2104 din 24 noiembrie 2004

pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1146 din  3 decembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Metodologia privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Toma Zaharia,
                         secretar de stat

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Dan Mircea Popescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Maria Manolescu,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                            METODOLOGIA
privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

    Art. 1
    (1) In subordinea fiecarui consiliu local al comunelor, oraselor, municipiilor, precum si a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti se organizeaza cate un serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (2) In subordinea fiecarui consiliu judetean se organizeaza cate un serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, iar in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti se organizeaza Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti.
    Art. 2
    Fiecare serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti pot avea in structura servicii, birouri sau, dupa caz, compartimente de stare civila, de evidenta a persoanelor, de informatica, precum si alte compartimente necesare indeplinirii competentelor prevazute de lege, stabilite prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu respectarea prevederilor art. XVI din titlul III al cartii a II-a din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 3
    Statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de functionare ale fiecarui serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si ale Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se stabilesc prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 4
    (1) Structura organizatorica, statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de organizare si functionare ale serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabilesc prin hotarare a consiliilor locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    (2) Numarul de posturi aferent fiecarui serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor se stabileste in conditiile alin. (1), in functie de numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala deservita, dupa cum urmeaza:
    a) cel putin 35 de posturi pentru o populatie de peste 300.000 de locuitori;
    b) cel putin 30 de posturi pentru o populatie intre 250.001 si 300.000 de locuitori;
    c) cel putin 25 de posturi pentru o populatie intre 200.001 si 250.000 de locuitori;
    d) cel putin 20 de posturi pentru o populatie intre 100.001 si 200.000 de locuitori;
    e) cel putin 15 posturi pentru o populatie intre 50.001 si 100.000 de locuitori.
    (3) Daca numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala respectiva este mai mic de 50.000 de locuitori, numarul posturilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabileste dupa criteriul "un post la 10.000 de locuitori", dar nu mai putin de 3 posturi pentru fiecare serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (4) La nivelul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor ale sectoarelor municipiului Bucuresti, dimensionarea numarului de posturi se va face dupa criteriul "un post la 6.000 de locuitori", la care se adauga posturile necesare pentru constituirea compartimentelor de informatica.
    Art. 5
    (1) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor de evidenta a populatiei din cadrul serviciilor judetene de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor judetene.
    (2) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor sau formatiunilor locale de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul oficiilor de stare civila ale consiliilor locale.
    (3) Posturile necesare functionarii Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale Sectorului de evidenta a populatiei din cadrul Serviciului Independent de Evidenta Informatizata a Persoanelor al Municipiului Bucuresti si din cele aflate in compartimentul de stare civila din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
    (4) Numarul posturilor prevazute la alin. (1) - (3), precum si al celor necesare functionarii serviciilor publice comunitare infiintate in conditiile legii, in unitatile administrativ-teritoriale in care nu au functionat formatiuni teritoriale de evidenta a persoanelor, poate fi suplimentat sau, dupa caz, stabilit prin hotarare a consiliilor locale, judetene ori a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor art. 4 alin. (2).
    Art. 6
    Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor este format din politisti detasati in conditiile legii, functionari publici si personal contractual.
    Art. 7
    (1) Politistii detasati in conditiile legii la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se numesc pe functii similare celor avute la structurile teritoriale de evidenta informatizata a persoanelor, in masura in care exista asemenea functii in statele de organizare ale acestor servicii.
    (2) Drepturile cuvenite politistilor prevazuti la alin. (1) se asigura din bugetele locale ale unitatilor administrativ-teritoriale in subordinea carora sunt organizate serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor la care au fost detasati, precum si din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, in conditiile legii.
    Art. 8
    (1) Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, incadrat pe posturile prevazute la art. 5 alin. (1) - (3), beneficiaza de stabilitate in functie, iar in cazul personalului contractual si al functionarilor publici, acestia isi pastreaza toate drepturile dobandite anterior.
    (2) Gestionarea activitatii de resurse umane pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se face de catre structura de specialitate din Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 9
    (1) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor si al Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se fac de catre consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    (2) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se fac de catre consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    Art. 10
    (1) Functiile vacante din cadrul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se ocupa in conditiile legii.
    (2) Criteriile privind selectionarea personalului si organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea functiilor prevazute in statele de functii ale serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabilesc in mod unitar la nivelul intregii tari, in conditiile legii, dupa cum urmeaza:
    a) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, in cazul politistilor si personalului contractual;
    b) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, impreuna cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici, in cazul functionarilor publici.
    Art. 11
    (1) Preluarea de catre consiliile locale, judetene, respectiv de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti, de la Ministerul Administratiei si Internelor a activitatii structurilor teritoriale ale Directiei de evidenta a populatiei, respectiv a personalului si fondurilor financiare pentru asigurarea cheltuielilor curente si de capital aferente acestei activitati, prevazute pentru anul 2005, inclusiv a cheltuielilor de personal pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare locale, judetene, respectiv la Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti, se face prin protocol incheiat intre partile implicate, pana la data de 31 decembrie 2004.
    (2) Bunurile mobile si imobile care au fost destinate activitatilor de evidenta a persoanelor si transmise, in conditiile legii, din proprietatea publica sau privata a statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea consiliilor locale se exploateaza numai de catre serviciile publice comunitare pentru evidenta persoanelor, potrivit destinatiei lor.
    (3) Necesarul minim de dotari cu materiale si alte bunuri destinate desfasurarii activitatii serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabileste in mod unitar la nivelul tarii, prin normative elaborate de Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    (4) Schimbarea destinatiei bunurilor prevazute la alin. (2) de catre consiliile locale se poate face, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, numai daca se asigura in continuare conditiile necesare bunei functionari a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    (5) Dotarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituite in conditiile legii, se stabileste de consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor referitor la indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    Art. 12
    Activitatea de management financiar al serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se desfasoara prin structurile specializate ale consiliilor unitatilor administrativ teritoriale, sub coordonarea Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, care stabileste in mod unitar la nivelul tarii normativele de cheltuieli minime necesare pentru intretinerea dotarilor acestor servicii.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2104/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2104 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 140 2016
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Însă MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm firme de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID companie NMLS: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Norma 8 2020
    Sunt atât de încântat că am primit un împrumut de la un creditor care m-a ajutat cu împrumutul meu. A fost uimitor cum am primit un împrumut ... Am încercat un serviciu diferit, dar nu am putut niciodată să obțin un împrumut de la acel serviciu. Unii dintre ei îmi vor cere să completez o mulțime de documente, iar la sfârșitul zilei nu se va termina bine. Dar sunt fericit după întâlnirea cu Elena Nino. Am reușit să obțin împrumutul meu de 22.000 € Euro acum afacerea mea merge bine și vreau să știți toate acestea astăzi, deoarece sunt rapide și 100% fiabile. Acum plătesc împrumutul pe care l-am primit de la compania Elena Nino împrumuturi din toată lumea. Luați legătura cu aceștia și nu pierdeți timp cu acești creditori contactați cu drag acest e-mail: elenanino0007@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 15 2020
    GET Rich with ATM CARD BLANC ... Whatsapp: +18033921735 Vreau să depun mărturie despre cardurile de ATM-uri Dark Web care pot retrage bani de la orice mașini de ATM din întreaga lume. Am fost foarte sărac înainte și nu am nicio treabă. Am văzut atât de multe mărturii despre modul în care hackerii Dark Web le trimit cardul gol ATM și îl folosesc pentru a colecta bani în orice mașină ATM și a deveni bogat. (darkwebblankatmcard@gmail.com) Le trimit prin e-mail și mi-au trimis cardul bancomat gol. L-am folosit pentru a obține 120.000 de euro. retrageți maxim 5.000 EUR zilnic. Dark Web dă cartea doar pentru a ajuta săracii. Păstrați și luați bani direct de pe orice seif de mașină ATM folosind cardul programat ATM care rulează în modul automat. E-mail: darkwebblankatmcard@gmail.com Text & Call sau WhatsApp: +18033921735
ANONIM a comentat Decretul 931 2017
    * Utilizați această perioadă de blocare pentru a investi și a începe să câștigați direct de acasă ..... Inbox me pentru a începe! * Investiți 300 € pentru a câștiga 3000 € Investiți 400 € pentru a câștiga 4000 € Investiți 500 € pentru a câștiga 5000 € Investiți 600 EUR pentru a câștiga 6000 € Investiți 700 € pentru a câștiga 7000 € Investiți 8000 EUR pentru a câștiga 80 000 EUR Investiți 9000 EUR pentru a câștiga 90.000 € Totul în 7 zile de profit și plata de 100% este asigurată. Dacă sunteți interesat să investiți cu noi, contactați-ne acum prin WhatsApp +15022064419 sau prin e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 817 2017
    Sunt Brette M. Wagner, un creditor privat care acordă împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și instituțiilor guvernamentale cu o dobândă scăzută de 3%. Știm că există o mulțime de familii care trăiesc din salariu și altele care nu pot avea grijă de obligațiile lor financiare și din acest motiv, sunt aici pentru restaurare financiară. Ofer o gamă largă de servicii financiare care include: Planificarea afacerilor, Finanțe comerciale și de dezvoltare, Proprietăți și credite ipotecare, Împrumuturi de consolidare a creanțelor, Împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi private, Refinanțare la domiciliu, Împrumuturi hoteliere, împrumuturi pentru studenți etc. Răspundeți imediat prin e-mail de mai jos pentru mai multe informatii. E-mail: (brettewagnerfinancialservice@gmail.com)
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu