Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 2104 din 24 noiembrie 2004

pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1146 din  3 decembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Metodologia privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Toma Zaharia,
                         secretar de stat

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Dan Mircea Popescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Maria Manolescu,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                            METODOLOGIA
privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

    Art. 1
    (1) In subordinea fiecarui consiliu local al comunelor, oraselor, municipiilor, precum si a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti se organizeaza cate un serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (2) In subordinea fiecarui consiliu judetean se organizeaza cate un serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, iar in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti se organizeaza Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti.
    Art. 2
    Fiecare serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti pot avea in structura servicii, birouri sau, dupa caz, compartimente de stare civila, de evidenta a persoanelor, de informatica, precum si alte compartimente necesare indeplinirii competentelor prevazute de lege, stabilite prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu respectarea prevederilor art. XVI din titlul III al cartii a II-a din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 3
    Statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de functionare ale fiecarui serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si ale Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se stabilesc prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 4
    (1) Structura organizatorica, statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de organizare si functionare ale serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabilesc prin hotarare a consiliilor locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    (2) Numarul de posturi aferent fiecarui serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor se stabileste in conditiile alin. (1), in functie de numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala deservita, dupa cum urmeaza:
    a) cel putin 35 de posturi pentru o populatie de peste 300.000 de locuitori;
    b) cel putin 30 de posturi pentru o populatie intre 250.001 si 300.000 de locuitori;
    c) cel putin 25 de posturi pentru o populatie intre 200.001 si 250.000 de locuitori;
    d) cel putin 20 de posturi pentru o populatie intre 100.001 si 200.000 de locuitori;
    e) cel putin 15 posturi pentru o populatie intre 50.001 si 100.000 de locuitori.
    (3) Daca numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala respectiva este mai mic de 50.000 de locuitori, numarul posturilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabileste dupa criteriul "un post la 10.000 de locuitori", dar nu mai putin de 3 posturi pentru fiecare serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (4) La nivelul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor ale sectoarelor municipiului Bucuresti, dimensionarea numarului de posturi se va face dupa criteriul "un post la 6.000 de locuitori", la care se adauga posturile necesare pentru constituirea compartimentelor de informatica.
    Art. 5
    (1) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor de evidenta a populatiei din cadrul serviciilor judetene de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor judetene.
    (2) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor sau formatiunilor locale de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul oficiilor de stare civila ale consiliilor locale.
    (3) Posturile necesare functionarii Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale Sectorului de evidenta a populatiei din cadrul Serviciului Independent de Evidenta Informatizata a Persoanelor al Municipiului Bucuresti si din cele aflate in compartimentul de stare civila din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
    (4) Numarul posturilor prevazute la alin. (1) - (3), precum si al celor necesare functionarii serviciilor publice comunitare infiintate in conditiile legii, in unitatile administrativ-teritoriale in care nu au functionat formatiuni teritoriale de evidenta a persoanelor, poate fi suplimentat sau, dupa caz, stabilit prin hotarare a consiliilor locale, judetene ori a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor art. 4 alin. (2).
    Art. 6
    Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor este format din politisti detasati in conditiile legii, functionari publici si personal contractual.
    Art. 7
    (1) Politistii detasati in conditiile legii la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se numesc pe functii similare celor avute la structurile teritoriale de evidenta informatizata a persoanelor, in masura in care exista asemenea functii in statele de organizare ale acestor servicii.
    (2) Drepturile cuvenite politistilor prevazuti la alin. (1) se asigura din bugetele locale ale unitatilor administrativ-teritoriale in subordinea carora sunt organizate serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor la care au fost detasati, precum si din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, in conditiile legii.
    Art. 8
    (1) Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, incadrat pe posturile prevazute la art. 5 alin. (1) - (3), beneficiaza de stabilitate in functie, iar in cazul personalului contractual si al functionarilor publici, acestia isi pastreaza toate drepturile dobandite anterior.
    (2) Gestionarea activitatii de resurse umane pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se face de catre structura de specialitate din Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 9
    (1) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor si al Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se fac de catre consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    (2) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se fac de catre consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    Art. 10
    (1) Functiile vacante din cadrul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se ocupa in conditiile legii.
    (2) Criteriile privind selectionarea personalului si organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea functiilor prevazute in statele de functii ale serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabilesc in mod unitar la nivelul intregii tari, in conditiile legii, dupa cum urmeaza:
    a) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, in cazul politistilor si personalului contractual;
    b) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, impreuna cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici, in cazul functionarilor publici.
    Art. 11
    (1) Preluarea de catre consiliile locale, judetene, respectiv de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti, de la Ministerul Administratiei si Internelor a activitatii structurilor teritoriale ale Directiei de evidenta a populatiei, respectiv a personalului si fondurilor financiare pentru asigurarea cheltuielilor curente si de capital aferente acestei activitati, prevazute pentru anul 2005, inclusiv a cheltuielilor de personal pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare locale, judetene, respectiv la Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti, se face prin protocol incheiat intre partile implicate, pana la data de 31 decembrie 2004.
    (2) Bunurile mobile si imobile care au fost destinate activitatilor de evidenta a persoanelor si transmise, in conditiile legii, din proprietatea publica sau privata a statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea consiliilor locale se exploateaza numai de catre serviciile publice comunitare pentru evidenta persoanelor, potrivit destinatiei lor.
    (3) Necesarul minim de dotari cu materiale si alte bunuri destinate desfasurarii activitatii serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabileste in mod unitar la nivelul tarii, prin normative elaborate de Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    (4) Schimbarea destinatiei bunurilor prevazute la alin. (2) de catre consiliile locale se poate face, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, numai daca se asigura in continuare conditiile necesare bunei functionari a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    (5) Dotarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituite in conditiile legii, se stabileste de consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor referitor la indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    Art. 12
    Activitatea de management financiar al serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se desfasoara prin structurile specializate ale consiliilor unitatilor administrativ teritoriale, sub coordonarea Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, care stabileste in mod unitar la nivelul tarii normativele de cheltuieli minime necesare pentru intretinerea dotarilor acestor servicii.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2104/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2104 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Stimați solicitanți de împrumut. Te afli în vreo dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu unicul scop de a ajuta cei săraci și oamenii cu dificultăți financiare ale vieții. Dacă doriți să aplicați pentru un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma împrumutului necesară: Durata împrumutului: Numar de telefon mobil: Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu