Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 2104 din 24 noiembrie 2004

pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1146 din  3 decembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 10 din Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Metodologia privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Toma Zaharia,
                         secretar de stat

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Dan Mircea Popescu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Maria Manolescu,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                            METODOLOGIA
privind criteriile de dimensionare a numarului de functii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituirea patrimoniului si managementul resurselor umane, financiare si materiale

    Art. 1
    (1) In subordinea fiecarui consiliu local al comunelor, oraselor, municipiilor, precum si a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti se organizeaza cate un serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (2) In subordinea fiecarui consiliu judetean se organizeaza cate un serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, iar in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti se organizeaza Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti.
    Art. 2
    Fiecare serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti pot avea in structura servicii, birouri sau, dupa caz, compartimente de stare civila, de evidenta a persoanelor, de informatica, precum si alte compartimente necesare indeplinirii competentelor prevazute de lege, stabilite prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu respectarea prevederilor art. XVI din titlul III al cartii a II-a din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 3
    Statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de functionare ale fiecarui serviciu public comunitar judetean de evidenta a persoanelor, precum si ale Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se stabilesc prin hotarare a consiliului judetean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 4
    (1) Structura organizatorica, statul de functii, numarul de posturi si regulamentul de organizare si functionare ale serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabilesc prin hotarare a consiliilor locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.
    (2) Numarul de posturi aferent fiecarui serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor se stabileste in conditiile alin. (1), in functie de numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala deservita, dupa cum urmeaza:
    a) cel putin 35 de posturi pentru o populatie de peste 300.000 de locuitori;
    b) cel putin 30 de posturi pentru o populatie intre 250.001 si 300.000 de locuitori;
    c) cel putin 25 de posturi pentru o populatie intre 200.001 si 250.000 de locuitori;
    d) cel putin 20 de posturi pentru o populatie intre 100.001 si 200.000 de locuitori;
    e) cel putin 15 posturi pentru o populatie intre 50.001 si 100.000 de locuitori.
    (3) Daca numarul populatiei din unitatea administrativ-teritoriala respectiva este mai mic de 50.000 de locuitori, numarul posturilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se stabileste dupa criteriul "un post la 10.000 de locuitori", dar nu mai putin de 3 posturi pentru fiecare serviciu public comunitar local de evidenta a persoanelor.
    (4) La nivelul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor ale sectoarelor municipiului Bucuresti, dimensionarea numarului de posturi se va face dupa criteriul "un post la 6.000 de locuitori", la care se adauga posturile necesare pentru constituirea compartimentelor de informatica.
    Art. 5
    (1) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor de evidenta a populatiei din cadrul serviciilor judetene de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul compartimentelor de stare civila din aparatul propriu al consiliilor judetene.
    (2) Posturile necesare functionarii serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale birourilor sau formatiunilor locale de evidenta informatizata a persoanelor si din cele aflate in cadrul oficiilor de stare civila ale consiliilor locale.
    (3) Posturile necesare functionarii Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se asigura din posturile aprobate potrivit statelor de functii ale Sectorului de evidenta a populatiei din cadrul Serviciului Independent de Evidenta Informatizata a Persoanelor al Municipiului Bucuresti si din cele aflate in compartimentul de stare civila din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
    (4) Numarul posturilor prevazute la alin. (1) - (3), precum si al celor necesare functionarii serviciilor publice comunitare infiintate in conditiile legii, in unitatile administrativ-teritoriale in care nu au functionat formatiuni teritoriale de evidenta a persoanelor, poate fi suplimentat sau, dupa caz, stabilit prin hotarare a consiliilor locale, judetene ori a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor art. 4 alin. (2).
    Art. 6
    Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor este format din politisti detasati in conditiile legii, functionari publici si personal contractual.
    Art. 7
    (1) Politistii detasati in conditiile legii la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se numesc pe functii similare celor avute la structurile teritoriale de evidenta informatizata a persoanelor, in masura in care exista asemenea functii in statele de organizare ale acestor servicii.
    (2) Drepturile cuvenite politistilor prevazuti la alin. (1) se asigura din bugetele locale ale unitatilor administrativ-teritoriale in subordinea carora sunt organizate serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor la care au fost detasati, precum si din bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, in conditiile legii.
    Art. 8
    (1) Personalul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, incadrat pe posturile prevazute la art. 5 alin. (1) - (3), beneficiaza de stabilitate in functie, iar in cazul personalului contractual si al functionarilor publici, acestia isi pastreaza toate drepturile dobandite anterior.
    (2) Gestionarea activitatii de resurse umane pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor se face de catre structura de specialitate din Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    Art. 9
    (1) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare judetene de evidenta a persoanelor si al Serviciului public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti se fac de catre consiliile judetene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucuresti, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    (2) Numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor se fac de catre consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, in conditiile legii.
    Art. 10
    (1) Functiile vacante din cadrul serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se ocupa in conditiile legii.
    (2) Criteriile privind selectionarea personalului si organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea functiilor prevazute in statele de functii ale serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabilesc in mod unitar la nivelul intregii tari, in conditiile legii, dupa cum urmeaza:
    a) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, in cazul politistilor si personalului contractual;
    b) de catre Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor, impreuna cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici, in cazul functionarilor publici.
    Art. 11
    (1) Preluarea de catre consiliile locale, judetene, respectiv de catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti, de la Ministerul Administratiei si Internelor a activitatii structurilor teritoriale ale Directiei de evidenta a populatiei, respectiv a personalului si fondurilor financiare pentru asigurarea cheltuielilor curente si de capital aferente acestei activitati, prevazute pentru anul 2005, inclusiv a cheltuielilor de personal pentru politistii detasati la serviciile publice comunitare locale, judetene, respectiv la Serviciul public comunitar de evidenta a persoanelor al municipiului Bucuresti, se face prin protocol incheiat intre partile implicate, pana la data de 31 decembrie 2004.
    (2) Bunurile mobile si imobile care au fost destinate activitatilor de evidenta a persoanelor si transmise, in conditiile legii, din proprietatea publica sau privata a statului si din administrarea Ministerului Administratiei si Internelor in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale si in administrarea consiliilor locale se exploateaza numai de catre serviciile publice comunitare pentru evidenta persoanelor, potrivit destinatiei lor.
    (3) Necesarul minim de dotari cu materiale si alte bunuri destinate desfasurarii activitatii serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se stabileste in mod unitar la nivelul tarii, prin normative elaborate de Inspectoratul National pentru Evidenta Persoanelor.
    (4) Schimbarea destinatiei bunurilor prevazute la alin. (2) de catre consiliile locale se poate face, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, numai daca se asigura in continuare conditiile necesare bunei functionari a serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    (5) Dotarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, constituite in conditiile legii, se stabileste de consiliile locale, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor referitor la indeplinirea normativelor privind necesarul minim de dotari prevazut la alin. (3).
    Art. 12
    Activitatea de management financiar al serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor se desfasoara prin structurile specializate ale consiliilor unitatilor administrativ teritoriale, sub coordonarea Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor, care stabileste in mod unitar la nivelul tarii normativele de cheltuieli minime necesare pentru intretinerea dotarilor acestor servicii.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2104/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2104 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    Bună ziua, aveți un credit rău? Ai nevoie de bani pentru vacanta ta de Craciun? Aveți nevoie de bani pentru a plăti facturile? Este necesar să începeți o afacere nouă? Aveți un proiect neterminat din cauza finanțării insuficiente? Aveți nevoie de bani pentru a investi în orice specialitate care vă va fi de folos? Și nu știi ce să faci. Oferim următoarele împrumuturi: împrumuturi personale, credite pentru afaceri, împrumuturi combinate, împrumuturi pentru studenți, credite de consolidare și multe altele. Vă salutăm pentru o oportunitate de a obține toate tipurile de împrumuturi la o rată foarte accesibilă de 2%. Pentru informații, contactați-ne acum folosind informațiile de mai jos .. Numele companiei: UPSTOX FUNDING Companie de e-mail: upstoxfunding@yahoo.com Text / Apel: (302) 273-5794. Via / WhatsApp: +1 {785} 337-5044
ANONIM a comentat Decretul 11 2018
    Bună ziua spectatorilor Banca dvs. a refuzat împrumutul? Ești într-o mizerie financiară? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere nouă, să plătiți o chirie, să cumpărați o mașină, să vă soluționați datoriile și să aveți mai multe probleme financiare? Vreau doar să știi că tocmai ai văzut locul potrivit pentru a obține un împrumut. Suntem o organizație creștină creată de domnul Philip Morgan pentru a ajuta pe cei care au o problemă financiară? În lista de mai sus, suntem în continuare aici pentru a proteja publicul împotriva fraudei online. Suntem autorizați și înregistrați ca instituții de credit, înregistrați integral și aprobați de către Confederație. Prin urmare, dacă sunteți interesat de un împrumut, nu vă puneți în panică, întrebați și promiteți că veți primi un împrumut atunci când ați finalizat toate procedurile și condițiile pe care le veți adopta imediat. Adresa de e-mail a companiei este gratuită și sigură, în orice moment, contactați-ne prin e-mail: (philipmorganloanservice00@gmail.com) DECLARAȚIA FORMULUI DE DECLARARE Completați și reveniți la EE. UU. Cu detalii. Nume complet: ................. Sex: ............. Țara: ............... Statut: ...................... Numărul de telefon: ............... Adresa adresei: ................... Suma împrumutului: ................... Durata: ........................ Venit lunar: ................. Ocupația: .......................... Ce credeți despre împrumutul de care aveți nevoie? .................. Ați solicitat un împrumut înainte de ....... Cum ne-ai găsit? mail sau publicitate ........ Suntem la dispoziția dumneavoastră
ANONIM a comentat Decretul 510 2017
    Aveți nevoie de împrumuturi de orice fel? Sunteți în orice situație financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Iată o oportunitate de a obține împrumuturile mici și mari pentru a îmbunătăți și a începe afacerea dvs. de orice fel. oferim împrumuturi publicului la o rată a dobânzii foarte redusă de 2%. suntem dinamici, fiabili, eficienți și avem încredere demnă de încredere. Contactați-ne acum pentru împrumuturile pe termen scurt și lung. Contactați-ne acum, pentru mai multe informații și aplicații. Oferim credite personale, credite de consolidare a datoriilor, capital de risc, împrumuturi pentru afaceri, împrumuturi pentru educație, împrumuturi pentru locuințe sau "împrumuturi pentru orice motiv!". Cu toate acestea, metoda noastră, vă oferă șansa de a preciza cantitatea de împrumut necesară și, de asemenea, durata pe care o puteți permite EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com Whatsapp: +1 (512) 980-1469 VĂ RĂSPUNSEM ÎNAINTE DE CORESPONDENȚĂ ȘI RĂSPUNDERE ÎN CONFORMITATE. Salutari, Doamna Lola Daniel EMAIL: eaglehomemortgage001@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 493 2018
    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Decretul 493 2018
     Are You A Business Man Or Woman? Are You In Any Financial Mess Or Do You Need Funds To Start Up Your Own Business? Do You Need A Loan To Start A Nice Small Scale And Medium Business? Do You Have A Low Credit Score And You Are Finding It Hard To Obtain Capital Loan From Local Banks And Other Financial Institutes?. - Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )
ANONIM a comentat Decretul 493 2018
     Are You A Business Man Or Woman? Are You In Any Financial Mess Or Do You Need Funds To Start Up Your Own Business? Do You Need A Loan To Start A Nice Small Scale And Medium Business? Do You Have A Low Credit Score And You Are Finding It Hard To Obtain Capital Loan From Local Banks And Other Financial Institutes?. - Intermediaries / Consultants / Brokers Are Welcome To Bring Their Clients And Are 100% Protected. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: CYSCredits@Post.com ( CYSCredits@Asia.com )
ANONIM a comentat Hotărârea 59 2018
    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Hotărârea 59 2018
    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Hotărârea 59 2018
    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Decretul 510 2017
    Buna tuturor, Sunt un creditor privat, ofer un împrumut la 2% aceasta este o companie legitimă cu onoare și diferență suntem gata să vă ajutăm în orice problemă financiară pe care o oferiți noi oferim toate tipurile de împrumut, deci dacă sunteți interesat de această ofertă de împrumut contactați-ne prin e-mail: (anggadiman1@gmail.com) Furnizați, de asemenea, detaliile următoare pentru a putea continua imediat cu împrumutul. Nume: Suma necesară: Durata: un țară: Scopul împrumutului: Venit lunar: Numar de telefon: Contactați-ne cu detaliile de mai sus pe adresa noastră de email: anggadiman1@gmail.com Vă privește cu toții.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu