Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 202 din 30 martie 1998

privind aprobarea Programului de privatizare a societatilor comerciale pentru anul 1998

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 149 din 14 aprilie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 4 alin. (2) lit. d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 381 din 29 decembrie 1997,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Programul de privatizare a societatilor comerciale pentru anul 1998, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Fondul Proprietatii de Stat va aduce la indeplinire Programul de privatizare a societatilor comerciale pentru anul 1998, cuprins in anexa, sub coordonarea si controlul Ministerului Privatizarii.
    Art. 3
    (1) Termenele fixate in program se refera la data declansarii procedurii de privatizare a societatilor comerciale sau a companiilor/societatilor nationale, dupa caz, cu intocmirea prealabila a dosarelor de prezentare.
    (2) Termenele fixate in program vor fi reduse, daca Fondul Proprietatii de Stat inregistreaza o scrisoare de intentie privind achizitia unui pachet de actiuni la o societate comerciala, din partea unui investitor, ori in cazul privatizarii prin intermediul unor banci de investitii sau societati de valori mobiliare.
    (3) Metodele de privatizare stabilite in program vor fi respectate intocmai, cu exceptia cazurilor in care, la momentul vanzarii sau al declansarii procesului de privatizare, conditiile pietei impun modificarea unei metode de privatizare, in conformitate cu dispozitiile art. 8 alin. (2) lit. f) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997. Aceste conditii se refera la situatia financiara a unei societati comerciale in raport cu sectorul in care opereaza sau la oferta formulata de catre un investitor catre Fondul Proprietatii de Stat.
    Art. 4
    Societatile comerciale cu datorii restante, cuprinse in programul anual de privatizare, ale caror actiuni/parti sociale nu se vand dupa doua anunturi consecutive, vor fi dizolvate si lichidate, in afara de cazul in care au incheiat acorduri de conversie a datoriilor in actiuni ori isi achita obligatiile de plata catre stat sau catre alti creditori.
    Art. 5
    In termen de 15 zile de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, Fondul Proprietatii de Stat va stabili lista societatilor comerciale din categoria intreprinderilor mari care se privatizeaza la sediul sau central, prin banci de investitii sau societati de valori mobiliare, precum si lista societatilor comerciale din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care se privatizeaza la reprezentantele sale locale.

                      PRIM-MINISTRU
                      VICTOR CIORBEA

                             Contrasemneaza:
                             Ministrul privatizarii,
                             Valentin M. Ionescu

                             Ministrul reformei,
                             presedintele Consiliului
                             pentru Reforma,
                             Ilie Serbanescu

                             Ministrul finantelor,
                             Daniel Daianu

                             Ministru de stat,
                             ministrul justitiei,
                             Valeriu Stoica


    ANEXA 1

                              PROGRAMUL
de privatizare a societatilor comerciale pentru anul 1998

    1. Portofoliul de societati comerciale al Fondului Proprietatii de Stat la data de 1 ianuarie 1998
    Portofoliul Fondului Proprietatii de Stat, la inceputul acestui an, cuprinde 5.554 societati comerciale, clasificate, dupa marime, astfel:
----------------------------------------------------------------------------
Nr.                                              Capital social (mii lei)
crt.    Societati comerciale     Numar   -----------------------------------
                                         Total           Din care, gestionat
                                                              de F.P.S.
----------------------------------------------------------------------------
1.           MARI
    Capital social mai mare       698   41.838.237.471   28.454.990.919
    de 18 miliarde lei
2.         MIJLOCII
    Capital social cuprins
    intre 2,5 - 18 miliarde
    lei                         2.050   15.559.407.560   10.393.113.402
3.           MICI
    Capital social mai mic de
    2,5 miliarde lei            2.806    1.989.785.850    1.185.654.196
----------------------------------------------------------------------------
                       TOTAL:   5.554   59.387.430.881   40.033.758.517
----------------------------------------------------------------------------

    Portofoliul de societati comerciale, precum si volumul capitalului social gestionat de catre Fondul Proprietatii de Stat vor suporta modificari datorita, in principal, urmatoarelor cauze:
    - incheierea procesului privind regularizarea cotelor de capital social detinute de Fondul Proprietatii de Stat si de societatile de investitii financiare (fostele F.P.P.), conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 12/1997, precum si compensarea in temeiul Legii nr. 50/1994, republicata;
    - preluarea societatilor comerciale rezultate din reorganizarea regiilor autonome.
    2. Programul-oferta de privatizare pe anul 1998
    Programul-oferta de privatizare cuprinde:
    a) 2.745 societati comerciale, avand un capital social de 32.913 miliarde lei, din care capitalul gestionat de Fondul Proprietatii de Stat este de 20.945 miliarde lei;
    b) 5 societati nationale rezultate din restructurarea regiilor autonome, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997, aprobata prin Legea nr. 207/1997, cu modificarile ulterioare, avand un capital social de 14.470 miliarde lei, din care capitalul privatizabil in anul 1998 este de 7.022 miliarde lei;
    c) 12 regii autonome din a caror restructurare vor rezulta companii nationale/societati comerciale, avand un patrimoniu de 16.252 miliarde lei.

    Clasificarea societatilor comerciale dupa marime:
----------------------------------------------------------------------------
Nr.                                              Capital social (mil. lei)
crt.    Societati comerciale     Numar   -----------------------------------
                                         Total           Din care, gestionat
                                                              de F.P.S.
----------------------------------------------------------------------------
1.           MARI
    Capital social mai mare       338   25.497.990     65,83%   16.784.541
    de 18 miliarde lei
2.          MIJLOCII
    Capital social cuprins
    intre 2,5 - 18 miliarde
    lei                           939    6.449.428     56,15%    3.627.736
3.           MICI
    Capital social mai mic de
    2,5 miliarde lei            1.468      966.047     55,12%      532.524
----------------------------------------------------------------------------
                       TOTAL:   2.745   32.913.465     63,63%   20.944.801
----------------------------------------------------------------------------

    Clasificarea societatilor comerciale dupa metoda de privatizare:
----------------------------------------------------------------------------
Nr.                                              Capital social (mil. lei)
crt.   Metoda de privatizare     Numar   -----------------------------------
                                           Total         Din care, gestionat
                                                              de F.P.S.
----------------------------------------------------------------------------
1. Oferta publica de vanzare
   pe piata RASDAQ (OPVQ)         262      2.818.794      1.266.202
2. Oferta publica de vanzare
   la B.V.B (OPVB)                 95      3.033.624      1.586.120
3. Negociere directa (ND)         360     11.479.422      7.755.539
4. Licitatie cu strigare sau
   in plic (LI)                 1.958      4.905.650      2.783.488
5. Metode combinate (MC)           70     10.675.975      7.553.452
----------------------------------------------------------------------------
                      TOTAL:    2.745     32.913.465     20.944.801
----------------------------------------------------------------------------

    Clasificarea societatilor comerciale din programul-oferta, pe domenii de activitate, este prezentata, in sinteza, la pct. 8, iar lista societatilor comerciale*), clasificate pe domenii de activitate, este prezentata la pct. 11.
---------------
    *) Lista societatilor comerciale, clasificate pe domenii de activitate, incluse in Programul-oferta de privatizare pentru anul 1998 se publica ulterior.

    In functie de interesul potentialilor investitori, care va fi exprimat prin scrisori de intentie in cursul anului 1998, Fondul Proprietatii de Stat va modifica si/sau va completa acest program, in mod corespunzator, cu avizul Ministerului Privatizarii.
    3. Programul de contractare/vanzare de actiuni ale societatilor comerciale, gestionate de Fondul Proprietatii de Stat pe anul 1998
    Programul de contractare cuprinde vanzarea actiunilor emise de 1.600 societati comerciale, gestionate de Fondul Proprietatii de Stat, reprezentand o valoare a capitalului social nominal de 10.000 miliarde lei si, aditional, valoarea capitalului social al societatilor comerciale care vor rezulta din restructurarea regiilor autonome.
    3.1. Privatizarea bancilor la care statul este actionar
    Privatizarea bancilor la care statul este actionar se desfasoara in baza Legii nr. 83/1997, cu modificarile ulterioare, si a normelor metodologice de aplicare a acestei legi, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 458/1997.
    Etapele programului de privatizare a celor trei banci nominalizate de Guvern pentru anul 1998 sunt:
    BANC POST - S.A.
    - elaborarea raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii;
    - elaborarea propunerii de privatizare si aprobarea prin hotarare a Guvernului;
    - publicarea principalelor elemente ale raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii.
    BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTARE - S.A.
    - elaborarea raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii de catre consultantul financiar castigator al licitatiei;
    - elaborarea propunerii de privatizare si aprobarea prin hotarare a Guvernului;
    - publicarea principalelor elemente ale raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii.
    BANCA AGRICOLA - S.A.
    In conformitate cu ordonantele de urgenta ale Guvernului nr. 43/1997 si nr. 48/1997, banca se afla in proces de restructurare, necesitand astfel corelarea celor doua procese (restructurare si privatizare):
    - publicarea anuntului pentru selectia consultantului financiar in vederea elaborarii raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii;
    - organizarea licitatiei pentru selectia consultantului financiar in vederea elaborarii raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii;
    - elaborarea raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii de catre consultantul financiar castigator al licitatiei;
    - elaborarea propunerii de privatizare si aprobarea, prin hotarare a Guvernului, a propunerii de privatizare;
    - publicarea principalelor elemente ale raportului de evaluare si a studiului de fezabilitate a privatizarii.
    3.2. Privatizarea societatilor rezultate din restructurarea regiilor autonome
    Reorganizarea regiilor autonome se face de catre ministerele de resort si de celelalte autoritati ale administratiei publice centrale si locale, sub autoritatea carora sunt organizate si functioneaza, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome, aprobata si modificata prin Legea nr. 207/1997, cu modificarile ulterioare.
    Programul de privatizare al Fondului Proprietatii de Stat va fi actualizat si va fi completat pe masura restructurarii regiilor autonome de interes national sau local si a preluarii de catre Fondul Proprietatii de Stat a societatilor rezultate.
    4. Vanzari de active
    O latura semnificativa a activitatii Fondului Proprietatii de Stat o reprezinta rezolvarea numeroaselor solicitari de cumparare de active sau de incheiere de contracte de leasing imobiliar pentru active din patrimoniul societatilor comerciale.
    Vanzarile de active si leasingul imobiliar constituie solutia adecvata pentru rezolvarea unor probleme cu care se confrunta unele societati comerciale, cum sunt: pierderile, subcapitalizarea sau lipsa lichiditatilor. Pe de o parte, societatile comerciale solutioneaza alte probleme legate de supracapacitatile de productie, deprecierea fizica si morala a activelor si a echipamentelor din patrimoniu, precum si de cheltuielile inutile cu intretinerea si conservarea acestora. O categorie aparte o constituie vanzarile de active care fac obiectul unor contracte de ipoteca sau de gaj, in favoarea bancilor creditoare, in situatiile in care societatile comerciale, proprietare ale respectivelor active, nu reusesc sa achite obligatiile asumate prin contractele de ipoteca sau de gaj.
    In toate situatiile de vanzare de active sau leasing imobiliar se va avea in vedere in continuare ca actele de vanzare-cumparare sau de leasing imobiliar se incheie intre societatea comerciala proprietara si cumparatorii sau locatarii respectivelor active, in baza aprobarii adunarii generale a actionarilor. Se va tine seama de faptul ca Fondul Proprietatii de Stat poate sa-si impuna deciziile doar in acele societati comerciale la care este actionar majoritar.
    O atentie deosebita va fi data vanzarilor de active si acordarii in leasing imobiliar activelor, prin negocierea directa cu locatarii cu care au fost incheiate contracte de inchiriere, locatie de gestiune sau de asociere in participatiune pentru activele respective. Aceasta modalitate a fost conceputa ca o facilitate pentru locatari, evitandu-se astfel procedura licitatiilor. Avand in vedere acest aspect, Fondul Proprietatii de Stat, prin reprezentantii sai in adunarile generale ale actionarilor societatilor comerciale, trebuie sa asigure corectitudinea desfasurarii negocierilor directe, astfel incat sa aiba prioritate interesele societatilor comerciale.
    5. Tratarea obiectivelor de mediu minim acceptate
    In conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, Fondul Proprietatii de Stat are obligatia sa declanseze procedura de tratare a obligatiilor de mediu, in cazul in care ofera spre vanzare si incheie un singur contract de vanzare-cumparare pentru un pachet de actiuni mai mare de jumatate din numarul total al actiunilor unei societati comerciale.
    Aplicarea acestei proceduri se asigura de catre un colectiv specializat, pe baza instructiunilor interne si a Regulamentului de organizare a licitatiilor pentru selectarea expertilor de mediu atestati care vor elabora bilanturile de mediu de nivel I si/sau de nivel II, aprobate de catre Consiliul de administratie al Fondului Proprietatii de Stat.
    Principalele etape de lucru sunt urmatoarele:
    - stabilirea societatilor comerciale din cadrul programului de privatizare la care se declanseaza procedura;
    - elaborarea de catre societatea comerciala a bilantului de mediu de nivel 0 si, dupa caz, elaborarea bilanturilor de mediu de nivel I si/sau de nivel II de catre experti de mediu atestati, selectati de catre societatile comerciale prin licitatie publica;
    - analiza bilanturilor de mediu si, dupa caz, a rapoartelor la bilanturile de mediu de catre autoritatile teritoriale de mediu si formularea unor propuneri privind continutul obiectivelor de mediu minim acceptate si a obligatiilor de mediu necuantificabile de tip B;
    - cuprinderea de catre Fondul Proprietatii de Stat, in oferta de vanzare (dosarul de prezentare), a bilantului de mediu, a obiectivelor de mediu minim acceptate, a obligatiilor de mediu de tip B, a listei pasivelor de mediu identificate in afara bilantului contabil si, dupa caz, a unei avertizari a investitorului potential asupra eventualitatii ca, dupa privatizare, societatea comerciala ar putea fi obligata la unele cheltuieli suplimentare pentru conformarea la cerintele de mediu;
    - negocierea cu investitorul care si-a adjudecat licitatia ori cu care se face negocierea directa a obiectivelor de mediu minim acceptate si a termenelor lor de realizare, a obligatiilor de mediu de tip B, a volumului de investitii pentru protectia mediului si a termenelor de realizare a acestora, a contului de garantii pentru mediu si a instructiunilor de utilizare a sumelor din acest cont;
    - urmarirea postprivatizare a realizarii clauzelor contractuale privind obligatiile de protectie a mediului.
    Pentru societatile comerciale care urmeaza a fi vandute prin intermediul bancilor internationale de investitii, in cazul vanzarii printr-un singur contract a peste jumatate din numarul actiunilor emise de o asemenea societate comerciala, procedura de tratare a obligatiilor de mediu se va adapta acestor conditii. In acest sens, in contractele incheiate intre Fondul Proprietatii de Stat si bancile de investitii respective vor fi cuprinse clauze specifice privind mandatul dat de Fondul Proprietatii de Stat bancii in legatura cu obligatiile de mediu.
    6. Participarea capitalului strain la privatizarea societatilor comerciale
    6.1. Actiuni pentru atragerea investitorilor straini
    In scopul cresterii participarii capitalului strain la privatizarea societatilor comerciale se va actiona, cu precadere, in urmatoarele directii:
    - organizarea unor seminarii, mese rotunde si ateliere de lucru, la care vor fi abordate probleme legate de pietele de capital, strategii fundamentale pentru atragerea investitiilor straine, proiecte de finantare si solicitari de investitii;
    - efectuarea de studii si analize, pe probleme si spatii geografice, referitoare la atragerea de investitori straini in procesul de privatizare;
    - asigurarea interfetei intre partenerii straini si managementul societatilor comerciale;
    - intensificarea activitatii Centrului de Afaceri al Fondului Proprietatii de Stat din cadrul Directiei relatii internationale, care ofera informatii just in time investitorilor prospectivi;
    - dezvoltarea bazei de date cuprinzand informatii de tipul "Company Profiles";
    - participarea activa la procesul de promovare in strainatate a programului de privatizare din Romania prin centrele de afaceri ale Fondului Proprietatii de Stat, deschise in mari centre financiare ale lumii, precum si la campania de publicitate si promovare de imagine pe care Fondul Proprietatii de Stat o deruleaza in principalele cotidiene si reviste financiare si de specialitate din tara si din strainatate (Financial Times, Wall Street Journal, Washington Post, The Economist, Euromoney etc.);
    - promovarea, prin reteaua INTERNET, a tuturor informatiilor necesare potentialilor investitori, in vederea participarii la privatizarea societatilor comerciale din programul de privatizare.
    6.2. Privatizarea societatilor comerciale prin intermediul bancilor internationale de investitii
    Una dintre conditiile Acordului FESAL, incheiat de Guvernul Romaniei cu Banca Mondiala, prevede privatizarea unui numar minim de 100 de societati comerciale mari, cu asistenta bancilor internationale de investitii.
    Lista acestor societati comerciale, aprobata de Consiliul de administratie al Fondului Proprietatii de Stat, cuprinde trei grupuri de societati:
    - grupul A, format din 40 de societati, pentru care bancile de investitii urmau a fi invitate sa depuna oferte de asistenta tehnica individuala pentru privatizarea fiecareia dintre societatile comerciale din acest grup;
    - grupul B, format din 50 de societati, impartit in 10 grupe a cate 5 societati, pentru care bancile au fost invitate sa depuna oferte de asistenta pentru fiecare grupa de 5 societati comerciale;
    - grupul C, format din 56 de societati, incluzand societati din industria constructiilor de masini, a lemnului si sticlei, a industriei usoare si din agricultura (inclusiv societati de tip "Avicola", "Suinprod", "Comcereal").
    7. Utilizarea asistentei externe in cadrul programului de privatizare-restructurare
    In cadrul programului PHARE-REPEDE RO 9303/03, Fondul Proprietatii de Stat beneficiaza de asistenta tehnica straina pentru implementarea masurilor de restructurare, in vederea privatizarii in societati comerciale cu capital majoritar de stat care se confrunta cu o situatie financiara critica.
    Administrarea programului este efectuata de Unitatea de Gestionare (PMU), constituita initial, in comun, de Agentia de Restructurare si de Fondul Proprietatii de Stat si apoi transferata complet sub egida Fondului Proprietatii de Stat.
    8. Program-oferta de privatizare a societatilor comerciale

    Clasificarea societatilor comerciale pe domenii de activitate
                             - sinteza -
----------------------------------------------------------------------------
                                                   Societati comerciale
                              ----------------------------------------------
COD   Denumirea               Numarul           Capitalul social (mii lei)
CAEN  domeniului              societatilor    ------------------------------
      de activitate           comerciale       TOTAL     Din care, gestionat
                                                              de F.P.S.
----------------------------------------------------------------------------
 A    AGRICULTURA
      A - AGRICULTURA           795        3.227.261.617   2.109.396.069
                       TOTAL    795        3.227.261.617   2.109.396.069
 B    SILVICULTURA,
      EXPLOATARE FORESTIERA
      SI ECONOMIA VANATULUI
      B - SILVICULTURA,
      EXPLOATARE FORESTIERA
      SI ECONOMIA VANATULUI       3           37.851.825      21.564.165
                       TOTAL      3           37.851.825      21.564.165
 C    PESCUITUL SI PISCICULTURA
      C - PESCUITUL SI
      PISCICULTURA                2            5.978.175       3.703.800
                       TOTAL      2            5.978.175       3.703.800
 D    INDUSTRIA EXTRACTIVA
      DA - INDUSTRIA EXTRACTIVA
      DE PRODUSE ENERGETICE       7           49.114.725      32.935.946
      DB - INDUSTRIA EXTRACTIVA
      DE PRODUSE NEENERGETICE    14           68.623.900      31.116.789
                       TOTAL     21          117.738.625      64.052.735
 E    INDUSTRIA PRELUCRATOARE
      EA - INDUSTRIA ALIMENTARA,
      A BAUTURILOR SI TUTUNULUI 182        2.941.284.093   2.014.694.376
      EB - INDUSTRIA TEXTILA SI
      A PRODUSELOR TEXTILE       70          667.980.233     392.960.047
      EC - INDUSTRIA PIELARIEI
      SI A INCALTAMINTEI         11          111.127.200      49.147.560
      ED - INDUSTRIA DE
      PRELUCRARE A LEMNULUI
      (EXCLUSIV PRODUCTIA DE
      MOBILA)                    19          284.621.898     124.551.899
      EE - INDUSTRIA CELULOZEI,
      HARTIEI, CARTONULUI SI A
      ARTICOLELOR DIN HARTIE SI
      CARTON                     33          525.037.184     298.008.831
      EF - INDUSTRIA DE
      PRELUCRARE A TITEIULUI,
      COCSIFICAREA CARBUNELUI     3          954.249.305     658.819.090
      EG - INDUSTRIA CHIMICA SI
      A FIBRELOR SINTETICE SI
      ARTIFICIALE                28        2.269.599.651   1.318.518.505
      EH - INDUSTRIA DE
      PRELUCRARE A CAUCIUCULUI
      SI A MASELOR PLASTICE      16          524.039.524     241.449.459
      EI - INDUSTRIA ALTOR
      PRODUSE DIN MINERALE
      NEMETALICE                 34          696.689.262     397.053.714
      EJ - INDUSTRIA
      METALURGICA                39        7.277.149.397   5.299.650.804
      EK - INDUSTRIA
      CONSTRUCTIILOR METALICE
      SI A PRODUSELOR DIN METAL  46        1.052.402.165     677.415.300
      EL - INDUSTRIA DE MASINI
      SI ECHIPAMENTE             43        1.830.108.370   1.150.697.158
      EM - INDUSTRIA DE
      ECHIPAMENTE ELECTRICE
      SI OPTICE                  25          647.190.985     313.780.417
      EN - INDUSTRIA MIJLOACELOR
      DE TRANSPORT               34        2.975.480.697   1.909.969.483
      EO - ALTE ACTIVITATI
      INDUSTRIALE                39          290.108.293     155.598.392

                        TOTAL   622       23.047.068.257  15.002.315.035
 F    ENERGIA ELECTRICA SI
      TERMICA, GAZE SI APA
      F - ENERGIA ELECTRICA SI
      TERMICA, GAZE SI APA        6            6.914.049       3.843.146
                        TOTAL     6            6.914.049       3.843.146
 G    CONSTRUCTII
      G - CONSTRUCTII           113          649.472.820     349.862.100
                        TOTAL   113          649.472.820     349.862.100
 H    COMERT CU RIDICATA SI CU
      AMANUNTUL
      H - COMERT CU RIDICATA SI
      CU AMANUNTUL              675        2.401.573.990   1.442.218.772
                        TOTAL   675        2.401.573.990   1.442.218.772
 I    HOTELURI SI RESTAURANTE
      I - HOTELURI SI
      RESTAURANTE               201        1.606.660.785     799.770.159
                        TOTAL   201        1.606.660.785     799.770.159
 J    TRANSPORT SI DEPOZITARE
      J - TRANSPORT SI
      DEPOZITARE                207        1.217.574.120     774.756.230
                        TOTAL   207        1.217.574.120     774.756.230
 K    POSTA SI TELECOMUNICATII
      K - POSTA SI
      TELECOMUNICATII             1               92.625          43.013
                        TOTAL     1               92.625          43.013
 L    ACTIVITATI FINANCIARE,
      BANCARE SI DE ASIGURARI
      L - ACTIVITATI FINANCIARE,
      BANCARE SI DE ASIGURARI     7          264.757.040     175.779.405
                        TOTAL     7          264.757.040     175.779.405
 M   TRANZACTII IMOBILIARE,
     INCHIRIERI SI ACTIVITATI DE
     SERVICII PRESTATE IN PRINCIPAL
     INTREPRINDERILOR
     M - TRANZACTII IMOBILIARE,
     INCHIRIERI SI ACTIVITATI DE
     SERVICII PRESTATE IN
     PRINCIPAL INTREPRINDERILOR  59          256.676.629     145.916.795
                        TOTAL    59          256.676.629     145.916.795
 O   INVATAMANT
     O - INVATAMANT               3            1.194.379         477.745
                        TOTAL     3            1.194.379         477.745
 P   SANATATE SI ASISTENTA
     SOCIALA
     P - SANATATE SI ASISTENTA
     SOCIALA                      1            3.879.944       1.958.363
                        TOTAL     1            3.879.944       1.958.363
 R   ALTE ACTIVITATI DE SERVICII
     COLECTIVE, SOCIALE SI
     PERSONALE
     R - ALTE ACTIVITATI DE
     SERVICII COLECTIVE, SOCIALE
     SI PERSONALE                29           68.770.688      49.144.048
                        TOTAL:   29           68.770.688      49.144.048
----------------------------------------------------------------------------
               TOTAL GENERAL: 2.745       32.913.465.568  20.944.801.580
----------------------------------------------------------------------------

    9. Societatile nationale rezultate din restructurarea regiilor autonome, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997, aprobata prin Legea nr. 207/1997, cu modificarile ulterioare, incluse in programul de privatizare pe anul 1998
----------------------------------------------------------------------------
Nr.                Codul   Capitalul      Procentul     Metoda de   Termenul
crt. Denumirea     fiscal  social         privatizabil  privatizare (luna)
                           (miliarde lei)
----------------------------------------------------------------------------
1. Societatea
   Nationala a
   Petrolului
   "Petrom" - S.A.
   Bucuresti*1)    1590082   11.606,0        40%          OPV        aprilie
2. Societatea
   Nationala a
   Sarii - S.A.*2) 1590430       76,9       100%           MC        aprilie
3. Societatea
   Nationala de
   Telecomunicatii
   "Romtelecom" -
   - S.A.          427320     1.958,0       100%           MC        iunie
4. Societatea
   Nationala
   "Tutunul
   Romanesc" -
   - S.A.           472585       83,6       100%          OPV        martie
5. Compania
   Nationala de
   Transporturi
   Aeriene Romane -
   - TAROM -
   - S.A.*3)        477647      745,7        35%           MC      octombrie
----------------------------------------------------------------------------
       TOTAL: 14.470,2        49%
----------------------------------------------------------------------------
----------------
   *1) In luna aprilie se va declansa procedura de selectare a consultantului.
   *2) Procedura de privatizare se va declansa dupa majorarea capitalului social.
   *3) Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane - TAROM - S.A. a fost infiintata prin Ordonanta Guvernului nr. 45/1997.

   10. Regii autonome din a caror restructurare vor rezulta companii nationale/societati comerciale, care vor fi incluse in programul de privatizare pe anul 1998
------------------------------------------------------------------------------
A        B          C            D              E          F    G       H
------------------------------------------------------------------------------
1. Regia Autonoma
   "Aeroportul
   Baneasa"*1)    Bucuresti  Ministerul
                             Transporturilor  3026110     58,9  ND  septembrie
2. Regia Autonoma
   a Gazelor
   Naturale
   "Romgaz"*2)    Medias     Ministerul
                             Industriei si
                             Comertului        803778  1.596,1  MC  aprilie
3. Regia Autonoma
   de
   Electricitate
   "Renel"*2)     Bucuresti  Ministerul
                             Industriei si
                             Comertului       1590295 10.000,0  MC  aprilie
4. Regia Autonoma
   "Cai de Rasa"  Bucuresti  Ministerul
                             Agriculturii
                             si Alimentatiei  1590074     28,2  ND  iunie
5. Regia Autonoma
   "Agentia
   Nationala
   a Produselor
   Agricole"*3)   Bucuresti  Ministerul
                             Agriculturii si
                             Alimentatiei     1590023    403,1  ND  iunie
6. Regia Autonoma
  "Plafar"        Bucuresti  Ministerul
                             Agriculturii si
                             Alimentatiei      472658     12,7  MC  iunie
7. Regia Autonoma
   "Editura
   Didactica si
   Pedagogica"    Bucuresti  Ministerul
                             Educatiei
                             Nationale        1589983      0,4  ND  aprilie
8. Regia Autonoma
   "Posta
    Romana"       Bucuresti  Ministerul
                             Comunicatiilor    427410     92,9  MC  decembrie
9. Regia
   Autonoma a
   Imprimeriilor  Bucuresti  Ministerul
                             Culturii         1590015     45,9  ND  mai
10. Regia
    Autonoma a
    Distributiei
    de Filme      Bucuresti  Oficiul
                             National al
                             Cinematografiei  2351458     78,4  MC  mai
11. Regia
    Autonoma
    "Unifarm"     Bucuresti  Ministerul
                             Sanatatii        1590180      2,7  ND  septembrie
12. Regia
    Autonoma
    "Apele
    Romane"       Bucuresti  Ministerul
                             Apelor,
                             Padurilor si
                             Protectiei
                             Mediului         1589975  3.932,9  MC  octombrie
------------------------------------------------------------------------------
                         TOTAL PATRIMONIU: 16.252,2
------------------------------------------------------------------------------

    Semnificatia coloanelor de mai sus este urmatoarea:
    A - Nr. crt.
    B - Denumirea
    C - Localitatea
    D - Ministerul
    E - Codul fiscal
    F - Patrimoniul(miliarde lei)
    G - Metoda de privatizare*)
    H - Termenul (luna)*)

    *) Metodele de privatizare vor fi modificate, dupa caz, in functie de modul de privatizare a companiei nationale/societatii comerciale.
    *) Luna in care se va declansa procedura de privatizare.

    *1) Terenul si pista aferente aeroportului urmeaza a fi concesionate.
    *2) In luna aprilie se va declansa procedura de selectare a consultantului.
    *3) Situatia datoriilor si a patrimoniului se va solutiona prin hotarare a Guvernului.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 202/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 202 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu