Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.2 din 19.05.2012

pentru aprobarea Regulamentului Comisiei de etică şi disciplină
ACT EMIS DE: Uniunea Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 369 din 31 mai 2012



SmartCity1

În temeiul art. 10 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor şi al art. 12 alin. (5) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012,Conferinţa naţională a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă Regulamentul Comisiei de etică şi disciplină, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul 2Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, Marian Petre ANEXĂREGULAMENTUL Comisiei de etică şi disciplină Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Evaluatorii autorizaţi răspund disciplinar în cazul săvârşirii unor abateri disciplinare.(2) Abaterea disciplinară constă într-o acţiune sau inacţiune în legătură cu activitatea de evaluare, săvârşită cu vinovăţie, prin care normele legale privind evaluarea şi profesia de evaluator autorizat, regulamentul intern, standardele de evaluare, codul de etică sau dispoziţiile legale date de către organele Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, denumită în continuare Uniunea, sunt încălcate de către evaluatorul autorizat. Articolul 2Sunt abateri disciplinare faptele prevăzute la art. 12 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012, respectiv: a)nerespectarea standardelor de evaluare aprobate de Uniune; b)nerespectarea prevederilor codului de etică al profesiei; c)refuzul de a pune la dispoziţie documentele sau informaţiile solicitate de Comisia de monitorizare şi verificare şi/sau de Comisia de etică şi disciplină; d)necomunicarea la termen a documentelor care implică modificări ale informaţiilor cuprinse în Tabloul Uniunii; e)desfăşurarea de activităţi politice în cadrul Uniunii şi cu ocazia manifestărilor organizate de aceasta; f)exercitarea profesiei de către membrii inactivi sau membrii care se află în perioada de suspendare, dacă fapta nu întruneşte conţinutul constitutiv al unei infracţiuni; g)nerespectarea dispoziţiilor legale care reglementează profesia de evaluator autorizat, dacă fapta nu întruneşte conţinutul constitutiv al unei infracţiuni sau contravenţii; h)utilizarea neautorizată a siglei şi însemnelor Uniunii în scop publicitar în rapoartele de evaluare sau în orice fel de materiale de identificare ori de prezentare a evaluatorului autorizat. Articolul 3(1) Sancţiunile disciplinare aplicabile evaluatorilor autorizaţi sunt cele prevăzute la art. 26 din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor, denumită în continuare Ordonanţă, respectiv:a)avertisment scris; b)avertisment cu acţiune corectivă profesională; c)suspendarea calităţii de membru pe o perioadă de până la 12 luni; d)retragerea calităţii de membru al Uniunii. (2) Sancţiunile disciplinare aplicabile evaluatorilor autorizaţi persoane fizice sunt cele prevăzute la art. 26 din Ordonanţă.(3) Sancţiunile disciplinare aplicabile evaluatorilor autorizaţi persoane juridice sunt cele prevăzute la art. 26 lit. a), c) şi d) din Ordonanţă.(4) În cazul evaluatorilor autorizaţi, alţii decât membrii Consiliului director al Uniunii, denumit în continuare Consiliul director, sancţiunile disciplinare prevăzute la art. 26 din Ordonanţă se hotărăsc de către Consiliul director, la propunerea Comisiei de etică şi disciplină.(5) În cazul evaluatorilor autorizaţi membri ai Consiliului director, sancţiunile disciplinare prevăzute la art. 26 din Ordonanţă se hotărăsc de către Conferinţa naţională a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, denumită în continuare Conferinţa naţională, la propunerea Comisiei de etică şi disciplină.(6) În cazul în care persoana cercetată este un membru al Comisiei de etică şi disciplină, aceasta este suspendată din funcţia de membru al comisiei respective pe durata procedurii disciplinare.(7) Acţiunea disciplinară se prescrie în termen de 3 ani de la data săvârşirii faptei. Capitolul IIConstituirea, organizarea şi atribuţiile Comisiei de etică şi disciplină Articolul 4(1) Comisia de etică şi disciplină din cadrul Uniunii cercetează faptele de natură să atragă răspunderea disciplinară a membrilor Uniunii, persoane fizice şi persoane juridice.(2) Activitatea Comisiei de etică şi disciplină se desfăşoară cu respectarea următoarelor principii:a)prezumţia de nevinovăţie, conform căruia se prezumă că persoana supusă cercetării este nevinovată atât timp cât vinovăţia sa nu a fost dovedită; b)garantarea dreptului la apărare, conform căruia se recunoaşte dreptul persoanei împotriva căreia a fost îndreptată sesizarea de a fi audiată, de a prezenta dovezi în apărarea sa, de a avea acces la dosarul disciplinar şi de a fi asistată de un avocat şi/sau de un consultant de specialitate din cadrul sau din afara Uniunii, pe tot parcursul procedurii disciplinare; c)celeritatea procedurii, care presupune obligaţia Comisiei de etică şi disciplină de a proceda fără întârziere la soluţionarea cauzei, cu respectarea drepturilor persoanei implicate şi a regulilor prevăzute în prezentul regulament; d)contradictorialitatea, care presupune asigurarea posibilităţii persoanelor aflate pe poziţii divergente de a se exprima cu privire la orice act sau fapt care are legătură cu abaterea disciplinară pentru care a fost sesizată Comisia de etică şi disciplină; e)proporţionalitatea, conform căruia trebuie respectat un raport corect între gravitatea abaterii disciplinare, circumstanţele săvârşirii acesteia şi sancţiunea disciplinară propusă a fi aplicată; f)legalitatea sancţiunii, conform căruia Comisia de etică şi disciplină nu poate propune decât sancţiunile disciplinare prevăzute de Ordonanţă; g)unicitatea sancţiunii, potrivit căruia pentru o abatere disciplinară nu se poate aplica decât o singură sancţiune disciplinară; h)confidenţialitatea, conform căruia membrii comisiei sunt obligaţi să nu divulge aspecte legate de cercetarea disciplinară a unui membru al Uniunii. Articolul 5Comisia de etică şi disciplină are următoarele atribuţii principale: a)cercetează abaterile disciplinare pentru care a fost sesizată; b)întocmeşte un referat cu privire la cazul cu care a fost sesizată, pe care îl înaintează Consiliului director sau Conferinţei naţionale, după caz; c)propune în cuprinsul referatului prevăzut la lit. b) clasarea, aplicarea sau neaplicarea uneia dintre sancţiunile disciplinare prevăzute de Ordonanţă. Articolul 6(1) Comisia de etică şi disciplină este compusă din 5 membri titulari şi 3 membri supleanţi, aleşi şi revocaţi din funcţie de Conferinţa naţională.(2) Alegerea Comisiei de etică şi disciplină se realizează în conformitate cu procedura de alegeri aprobată de Consiliul director, potrivit art. 7 alin. (9) din Ordonanţă.(3) Poate fi membru al Comisiei de etică şi disciplină evaluatorul autorizat înscris în Tabloul Uniunii, membru titular, care îndeplineşte următoarele condiţii:a)are o vechime de cel puţin 5 ani în profesia de evaluator; b)nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii 3 ani; c)se bucură de autoritate profesională şi probitate morală. (4) Membrii Consiliului director nu pot fi membri ai Comisiei de etică şi disciplină. Articolul 7(1) Mandatul membrilor Comisiei de etică şi disciplină este de 4 ani şi poate fi prelungit o singură dată, prin realegerea membrului respectiv de către Conferinţa naţională.(2) Mandatul de membru al Comisiei de etică şi disciplină este personal şi nu poate fi transmis altor persoane.(3) Mandatul membrilor Comisiei de etică şi disciplină începe de la data depunerii angajamentului de confidenţialitate, prevăzut în anexa nr. 1, şi încetează în următoarele cazuri:a)prin revocare de către Conferinţa naţională; b)prin deces; c)prin demisie; d)prin încetarea sau pierderea calităţii de membru al Uniunii; e)prin aplicarea de către Consiliul director a oricăreia dintre sancţiunile disciplinare prevăzute la art. 26 din Ordonanţă. (4) În cazurile prevăzute la alin. (3), membrii supleanţi pot deveni membri titulari ai Comisiei de etică şi disciplină în ordinea voturilor obţinute la alegerile din cadrul Conferinţei naţionale. Articolul 8Membrii Comisiei de etică şi disciplină trebuie să fie imparţiali şi independenţi de persoana cercetată disciplinar şi de orice altă persoană care are legătură cu aceasta sau are vreun interes în legătură cu fapta cercetată. Oricare membru al Comisiei de etică şi disciplină care se află în conflict de interese sau este soţ, rudă sau afin până la gradul al treilea inclusiv cu una dintre părţile implicate sau cu avocatul ori mandatarul acesteia are obligaţia să se abţină de la vot. Respectarea cerinţei de independenţă se declară pe propria răspundere de către fiecare membru al Comisiei de etică şi disciplină, conform declaraţiei prevăzute în anexa nr. 8, pentru fiecare cauză disciplinară. Articolul 9(1) Membrii titulari ai Comisiei de etică şi disciplină au obligaţia de a participa la şedinţele Comisiei de etică şi disciplină, de a efectua cercetarea disciplinară prealabilă în cauzele în care sunt desemnaţi ca raportori.(2) În cazul în care un membru titular lipseşte nemotivat de la 3 şedinţe ale Comisiei de etică şi disciplină, preşedintele acesteia poate propune Conferinţei naţionale revocarea sa din funcţie. Articolul 10(1) Comisia de etică şi disciplină este condusă de un preşedinte, ales şi revocat din funcţie de către membrii titulari ai Comisiei de etică şi disciplină cu votul majorităţii absolute.(2) Preşedintele Comisiei de etică şi disciplină are ca atribuţii principale:a)primeşte sesizările şi desemnează raportorul responsabil cu cercetarea disciplinară prealabilă pentru fiecare caz; b)stabileşte ordinea de zi a şedinţei Comisiei de etică şi disciplină, pe care o trimite membrilor comisiei prin intermediul secretariatului; c)convoacă şi conduce şedinţele Comisiei de etică şi disciplină; d)coordonează secretariatul Comisiei de etică şi disciplină; e)participă la şedinţele Consiliului director şi prezintă referatele privind cercetarea disciplinară întocmite de Comisia de etică şi disciplină; f)participă la Conferinţa naţională şi prezintă raportul de activitate al Comisiei de etică şi disciplină, precum şi referatele privind cercetarea disciplinară a membrilor Consiliului director, dacă este cazul; g)răspunde de activitatea Comisiei de etică şi disciplină; h)reprezintă Comisia de etică şi disciplină în relaţia cu celelalte organe ale Uniunii. Articolul 11(1) Comisia de etică şi disciplină are un secretariat, desemnat de către preşedintele Uniunii din rândul personalului salariat al Uniunii. La începerea activităţii, membrii secretariatului semnează angajamentul de confidenţialitate, prevăzut în anexa nr. 2.(2) Atribuţiile principale ale secretariatului Comisiei de etică şi disciplină sunt următoarele:a)înregistrează şi conduce evidenţa sesizărilor şi a altor documente înaintate Comisiei de etică şi disciplină ori emise de aceasta; b)îl informează de îndată pe preşedintele Comisiei de etică şi disciplină despre sesizările primite; c)comunică membrilor titulari, precum şi membrilor supleanţi, dacă este cazul, data, ora, locul şi ordinea de zi a şedinţelor Comisiei de etică şi disciplină; d)transmite convocările persoanelor care urmează a fi audiate de raportor, de Comisia de etică şi disciplină, de Consiliul director sau de Conferinţa naţională, după caz; e)efectuează toate lucrările necesare desfăşurării în bune condiţii a cercetării disciplinare prealabile de către raportor; f)la solicitarea preşedintelui Comisiei de etică şi disciplină sau a raportorului, redactează documente necesare derulării cercetării disciplinare; g)primeşte, înregistrează şi arhivează, atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic, toate înscrisurile administrate de raportor şi de Comisia de etică şi disciplină, precum şi corespondenţa purtată în legătură cu cauzele de cercetare disciplinară; h)întocmeşte şi menţine la zi: registrul de evidenţă a sesizărilor, conform anexei nr. 3; registrul hotărârilor, conform anexei nr. 4; procesele-verbale de şedinţă ale Comisiei de etică şi disciplină; registrul deciziilor Consiliului director, precum şi ale Conferinţei naţionale, după caz, privind soluţionarea procedurii disciplinare, conform anexei nr. 5; registrul procedurii disciplinare stabilit de către Consiliul director; i)comunică actele de procedură disciplinară, în cazurile prevăzute de prezentul regulament; j)colaborează cu secretariatul Consiliului director pentru redactarea deciziilor de soluţionare a procedurii disciplinare; k)întocmeşte şi menţine la zi registrul antecedentelor disciplinare ale membrilor Uniunii, conform anexei nr. 6; l)pune la dispoziţia Consiliului director, la cererea acestuia, registrele prevăzute la lit. h) şi k), precum şi documentele care au stat la baza întocmirii acestora. Articolul 12(1) Comisia de etică şi disciplină se întruneşte în plen cel puţin o dată pe an pentru aprobarea raportului de activitate şi ori de câte ori este necesar la convocarea preşedintelui ei sau a majorităţii absolute a membrilor titulari ai acesteia.(2) Pentru validitatea deliberărilor Comisiei de etică şi disciplină este necesară prezenţa a cel puţin 3 membri titulari, iar hotărârile se iau cu votul majorităţii absolute a membrilor titulari. Votul este deschis.(3) Membrii supleanţi pot participa la şedinţele Comisiei de etică şi disciplină la invitaţia preşedintelui comisiei, fără a avea drept de vot. Capitolul IIIProcedura disciplinară Secţiunea 1Sesizarea Comisiei de etică şi disciplină Articolul 13(1) Procedura disciplinară se declanşează:a)la sesizarea oricărei persoane fizice sau juridice; b)prin autosesizarea preşedintelui Uniunii, inclusiv ca urmare a unor articole din mass-media. (2) Sesizarea trebuie să cuprindă:a)numele, prenumele, domiciliul sau denumirea şi sediul, după caz, datele de identificare ale persoanei care formulează sesizarea, precum şi calitatea în care formulează sesizarea; b)numele şi prenumele sau denumirea şi sediul, după caz, ale persoanei a cărei faptă este sesizată şi, dacă este posibil, numărul legitimaţiei de membru sau al autorizaţiei, judeţul de domiciliu sau al sediului social şi specializarea; c)descrierea faptei care constituie obiectul sesizării; d)dovezile pe care se sprijină sesizarea, inclusiv raportul de evaluare şi anexele acestuia, atunci când este cazul; e)data şi semnătura persoanei care formulează sesizarea. (3) Sesizarea se formulează în scris, conform modelului orientativ prevăzut în anexa nr. 7, şi este însoţită, când este posibil, de dovezile care o susţin.(4) În situaţia în care sesizarea nu este însoţită de elementele prevăzute la alin. (2), raportorul desemnat de preşedintele Comisiei de etică şi disciplină sau unul dintre membrii acesteia va pune în vedere persoanei care a formulat sesizarea să realizeze completările necesare, stabilind un termen.(5) Dacă din cuprinsul sesizării nu rezultă date suficiente despre fapta ori persoana care a formulat sesizarea sau în cazul în care persoana care a formulat sesizarea nu realizează în termenul stabilit completările solicitate de raportorul Comisiei de etică şi disciplină potrivit alin. (2), sesizarea poate fi clasată.(6) Dacă, pe parcursul cercetării disciplinare, raportorul, Comisia de etică şi disciplină, Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, constată săvârşirea şi a altor fapte de către persoana cercetată, oricare din aceştia poate extinde cercetarea şi cu privire la aceste fapte.(7) Dacă, pe parcursul cercetării disciplinare, raportorul, Comisia de etică şi disciplină, Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, constată participarea şi a altor evaluatori autorizaţi la faptele cercetate, oricare din aceştia poate solicita preşedintelui Uniunii aprobarea extinderii cercetării şi cu privire la aceşti evaluatori. Articolul 14(1) Sesizările se înregistrează în registrul de intrări al registraturii generale a Uniunii şi se transmit preşedintelui Comisiei de etică şi disciplină.(2) Sesizarea sau autosesizarea, după caz, se consemnează de către Secretariatul Comisiei de etică şi disciplină în registrul de evidenţă a sesizărilor, atribuind un număr de ordine de la 1 la n în fiecare an, care va fi numărul de dosar disciplinar. Orice document referitor la cercetarea disciplinară va trebui să indice numărul de dosar atribuit.(3) Registrul de evidenţă a sesizărilor conţine menţiuni cel puţin cu privire la:a)persoana care a formulat sesizarea; b)persoana a cărei faptă este sesizată; c)documentele transmise de către persoana care a formulat sesizarea. Secţiunea a 2-aCercetarea disciplinară prealabilă Articolul 15(1) Nicio sancţiune disciplinară nu poate fi dispusă mai înainte de efectuarea unei cercetări disciplinare prealabile.(2) Procedura disciplinară se declanşează în termen de cel mult 30 de zile de la data înregistrării sesizării în registrul de intrări al registraturii generale a Uniunii, prin transmiterea sesizării de către preşedintele Uniunii către Comisia de etică şi disciplină. Articolul 16(1) După primirea sesizării, preşedintele Comisiei de etică şi disciplină desemnează un raportor dintre membrii titulari ai Comisiei de etică şi disciplină, responsabil pentru analiza preliminară a sesizării, întocmirea raportului prealabil şi pentru prezentarea acestuia în plenul Comisiei de etică şi disciplină.(2) Raportorul desemnat instrumentează toate actele procedurii de cercetare disciplinară prealabilă, propunând Comisiei de etică şi disciplină dispunerea măsurilor care sunt de competenţa acesteia. Articolul 17(1) În cazul în care un membru titular al Comisiei de etică şi disciplină desemnat raportor într-o cauză disciplinară se află în conflict de interese sau este soţ, rudă sau afin până la gradul al treilea inclusiv cu una dintre părţile implicate sau cu avocatul ori mandatarul acesteia, acesta are obligaţia să se abţină şi să îl informeze pe preşedintele comisiei.(2) În cazul în care raportorul incompatibil sau în conflict de interese nu se abţine, acesta poate fi recuzat de către partea interesată. Cererea de recuzare va fi soluţionată de către preşedintele comisiei sau, în cazul în care acesta este raportorul recuzat, atunci cererea de recuzare va fi soluţionată de către membrii titulari ai Comisiei de etică şi disciplină, fără participarea preşedintelui acesteia, care decid prin majoritatea absolută a voturilor.(3) Dacă raportorul desemnat se abţine sau dacă preşedintele Comisiei de etică şi disciplină apreciază că cererea de recuzare este întemeiată, acesta va desemna în termen de 24 de ore un alt raportor dintre membrii titulari. Articolul 18(1) Persoana supusă cercetării disciplinare prealabile va fi convocată în scris în vederea audierii, precizându-se obiectul, data, ora şi locul întrevederii.(2) Convocarea se poate face prin scrisoare recomandată, prin înştiinţare scrisă de luare la cunoştinţă prin semnătură, prin fax, e-mail sau prin orice alt mijloc de comunicare ce permite confirmarea primirii convocării, astfel încât convocarea să fie primită de persoana în cauză cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data fixată.(3) Convocarea, audierea persoanei cercetate, atunci când se prezintă, precum şi verificarea apărărilor acesteia sunt obligatorii.(4) Poate fi convocată şi persoana care a înaintat sesizarea Comisiei de etică şi disciplină sau orice altă persoană ale cărei declaraţii pot ajuta la soluţionarea cauzei. Decizia convocării acestor persoane aparţine raportorului.(5) Raportorul trebuie să aibă un rol activ în cercetarea disciplinară prealabilă, în sensul că acesta trebuie să analizeze toate aspectele cauzei. Raportorul desemnat administrează orice probă care este necesară, utilă şi relevantă pentru soluţionarea cauzei, cu sprijinul Secretariatului Comisiei de etică şi disciplină. În acest scop, raportorul poate constata situaţii de fapt şi poate solicita înscrisuri sau opiniile unor consultanţi de specialitate din cadrul Uniunii sau din afara acesteia.(6) Persoana cercetată are dreptul să ia cunoştinţă de toate actele cercetării prealabile şi poate solicita administrarea de probe în apărare.(7) Refuzul persoanei cercetate de a se prezenta în faţa raportorului sau de a face declaraţii se consemnează într-un proces-verbal şi nu împiedică finalizarea cercetării disciplinare prealabile.(8) În cazul în care se constată imposibilitatea obiectivă a persoanei cercetate de a se prezenta în faţa raportorului sau de a face declaraţii, raportorul poate suspenda cursul cercetării prealabile până la încetarea cauzelor care au determinat suspendarea. Articolul 19(1) La finalizarea cercetării disciplinare prealabile, raportorul întocmeşte raportul prealabil, care cuprinde concluziile sale.(2) În conţinutul raportului prealabil, raportorul poate să propună Comisiei de etică şi disciplină următoarele soluţii:a)clasarea, atunci când concluzionează că exercitarea acţiunii disciplinare nu se justifică ori nu este posibilă sau în cazul prevăzut la art. 13 alin. (5); b)neaplicarea unei sancţiuni disciplinare, atunci când apreciază că fapta cercetată nu constituie abatere disciplinară sau că persoana cercetată este nevinovată; c)aplicarea unei sancţiuni disciplinare, avându-se în vedere prevederile art. 26 din Ordonanţă. (3) Raportul prealabil se înaintează de către raportor preşedintelui Comisiei de etică şi disciplină prin intermediul secretariatului. Secţiunea a 3-aCercetarea disciplinară propriu-zisă Articolul 20(1) După primirea raportului prealabil, preşedintele comisiei înscrie cauza pe ordinea de zi a următoarei şedinţe a Comisiei de etică şi disciplină pentru efectuarea cercetării disciplinare propriu-zise.(2) Şedinţele Comisiei de etică şi disciplină nu sunt publice.(3) Pentru aplicarea unei sancţiuni disciplinare sunt obligatorii efectuarea cercetării prealabile şi audierea persoanei cercetate, cu excepţia situaţiei când aceasta nu se prezintă, fără un motiv obiectiv, la convocarea făcută de preşedintele Comisiei de etică şi disciplină.(4) Dispoziţiile art. 18 se aplică în mod corespunzător. Articolul 21(1) Participarea raportorului la cercetarea disciplinară propriu-zisă este obligatorie. Acesta prezintă raportul prealabil şi concluziile sale plenului Comisiei de etică şi disciplină.(2) Lucrările Comisiei de etică şi disciplină se consemnează într-un proces-verbal ce va fi semnat de toţi membrii acesteia, în care se consemnează dacă a fost prezentă persoana cercetată, respectiv persoana care a făcut sesizarea, dacă este cazul.(3) Comisia de etică stabileşte faptele şi urmările acestora, împrejurările în care au fost săvârşite, precum şi orice date concludente ce pot fi avute în vedere pentru încadrarea faptei ca abatere disciplinară şi pentru aprecierea vinovăţiei sau nevinovăţiei persoanei cercetate.(4) Audierea persoanei cercetate se consemnează în scris sau se înregistrează audio de către Secretariatul Comisiei de etică şi disciplină, sub sancţiunea nulităţii.(5) Dispoziţiile art. 17 se aplică în mod corespunzător. Membrul Comisiei de etică şi disciplină, altul decât raportorul, care se află în incompatibilitate sau în conflict de interese are obligaţia să se abţină de la vot, în caz contrar putând fi recuzat. Cererea de recuzare va fi soluţionată de către preşedintele comisiei sau, în cazul în care acesta este raportorul recuzat, cererea de recuzare va fi soluţionată de către membrii titulari ai Comisiei de etică şi disciplină, fără participarea preşedintelui acesteia, care decid prin majoritatea absolută a voturilor. Articolul 22(1) După audierea raportorului, a persoanei cercetate, a persoanei care a formulat sesizarea, dacă este cazul, şi analizarea probelor aflate la dosarul disciplinar, Comisia de etică şi disciplină deliberează şi supune la vot propunerea de soluţionare a cercetării disciplinare. Conţinutul deliberărilor se consemnează în procesul-verbal al şedinţei.(2) Rezultatul deliberărilor este consemnat într-un referat, care poate să conţină:a)propunerea clasării, atunci când se concluzionează că exercitarea acţiunii disciplinare nu se justifică ori nu este posibilă sau în cazul prevăzut la art. 13 alin. (5); b)propunerea neaplicării unei sancţiuni disciplinare, atunci când se apreciază că fapta cercetată nu constituie abatere disciplinară sau că persoana cercetată este nevinovată; c)propunerea aplicării unei sancţiuni disciplinare, avându-se în vedere prevederile art. 26 din Ordonanţă. (3) Propunerile raportorului din raportul prealabil nu sunt obligatorii pentru Comisia de etică şi disciplină.(4) Când plenul Comisiei de etică şi disciplină constată că cercetarea disciplinară prealabilă nu este completă sau că nu au fost respectate dispoziţiile legale care garantează aflarea adevărului, restituie cauza disciplinară raportorului în vederea completării sau desemnează un alt raportor în vederea refacerii cercetării disciplinare prealabile.(5) Referatul prevăzut la alin. (2) reprezintă hotărârea finală a Comisiei de etică şi disciplină cu privire la soluţionarea cauzei disciplinare.(6) În cazul prevăzut la alin. (2) lit. c), dacă se constată că acţiunea disciplinară este întemeiată, Comisia de etică şi disciplină va propune Consiliului director aplicarea unei sancţiuni disciplinare în raport cu gravitatea abaterii disciplinare săvârşite şi a urmărilor acesteia, cu cauzele care au determinat săvârşirea acesteia, cu împrejurările în care abaterea a fost săvârşită, cu gradul de vinovăţie, cu circumstanţele personale ale celui care a săvârşit-o, cu comportamentul său general în exercitarea profesiei de evaluator autorizat şi cu existenţa unor antecedente disciplinare. Articolul 23(1) Referatul prevăzut la art. 22 alin. (2) trebuie să se limiteze la fapta şi persoana pentru care s-a efectuat cercetarea disciplinară prealabilă şi propriu-zisă.(2) Referatul Comisiei de etică şi disciplină trebuie să conţină:a)data şi locul întocmirii, numele, prenumele şi calitatea celui care îl întocmeşte, cu indicarea numărului de dosar disciplinar; b)date referitoare la persoana cercetată disciplinar; c)menţiuni privind antecedentele disciplinare, dacă este cazul; d)descrierea faptei reţinute în sarcina persoanei cercetate, cu indicarea tuturor circumstanţelor şi a urmărilor acesteia; e)motivele pentru care au fost înlăturate apărările formulate de persoana cercetată, atunci când este cazul; f)propunerea Comisiei de etică şi disciplină privind modul de soluţionare a acţiunii disciplinare; g)descrierea motivelor de fapt şi de drept care au stat la baza hotărârii Comisiei de etică şi disciplină, precum şi a probelor pe care se întemeiază aceasta; h)semnătura preşedintelui comisiei. Articolul 24(1) Secretariatul Comisiei de etică şi disciplină comunică persoanei cercetate un exemplar al referatului de cercetare disciplinară, în termen de 10 zile de la aprobarea sa.(2) În orice procedură disciplinară, Comisia de etică şi disciplină acordă persoanei cercetate dreptul de a-şi exprima în scris observaţiile cu privire la conţinutul referatului. Observaţiile trebuie transmise Comisiei de etică şi disciplină în termen de 10 zile de la data primirii referatului, sub sancţiunea decăderii. În observaţiile scrise, persoana cercetată poate solicita audierea sa de către Consiliul director.(3) După primirea observaţiilor sau la expirarea termenului prevăzut la alin. (2), după caz, preşedintele Comisiei de etică şi disciplină înaintează referatul împreună cu observaţiile persoanei cercetate Consiliului director sau Conferinţei naţionale, după caz, în termen de 5 zile de la finalizarea acestuia. Secţiunea a 4-aSoluţionarea acţiunii disciplinare Articolul 25(1) Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, începe soluţionarea acţiunilor disciplinare în următoarea şedinţă a Consiliului director sau în următoarea Conferinţă naţională, după caz, după data primirii referatelor Comisiei de etică şi disciplină.(2) Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, soluţionează acţiunea disciplinară prin decizie.(3) Membrii Consiliului director trebuie să fie imparţiali şi independenţi de persoana cercetată disciplinar şi de orice altă persoană care are legătură cu aceasta sau are vreun interes în legătură cu fapta cercetată. Oricare membru al Consiliului director care se află în conflict de interese sau este soţ, rudă sau afin până la gradul al treilea inclusiv cu una dintre părţile implicate sau cu avocatul ori mandatarul acesteia are obligaţia să se abţină de la vot.(4) Propunerile Comisiei de etică şi disciplină din referat nu sunt obligatorii pentru Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, care poate decide clasarea, sancţionarea sau nesancţionarea persoanei cercetate. În cazul în care soluţia Consiliului director este diferită de propunerea Comisiei de etică şi disciplină, aceasta trebuie motivată.(5) Atunci când apreciază că este util pentru stabilirea adevărului în cauza disciplinară, Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, poate audia persoana cercetată şi în lipsa unei solicitări din partea acesteia, precum şi persoana care a formulat sesizarea.(6) Când Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, constată că cercetarea disciplinară nu este completă, restituie cauza disciplinară Comisiei de etică şi disciplină, în vederea completării cercetării disciplinare.(7) Consiliul director sau Conferinţa naţională, după caz, poate aplica, motivat, o sancţiune disciplinară mai gravă sau mai uşoară decât cea propusă de Comisia de etică şi disciplină.(8) Decizia Consiliului director sau a Conferinţei naţionale, după caz, va fi redactată prin grija Secretariatul Consiliului director.(9) Sub sancţiunea nulităţii absolute, decizia cuprinde în mod obligatoriu:a)descrierea faptei care constituie abatere disciplinară; b)precizarea prevederilor din Ordonanţă, din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii, din codul de etică sau din alte acte normative privind exercitarea profesiei de evaluator autorizat care au fost încălcate de persoana sancţionată; c)temeiul legal în baza căruia se aplică sancţiunea disciplinară; d)sancţiunea ce se va aplica; e)motivele pentru care au fost înlăturate apărările formulate de persoana sancţionată în cursul cercetării disciplinare ori observaţiile acesteia, dacă este cazul; f)termenul înăuntrul căruia decizia poate fi contestată; g)instanţa de contencios administrativ competentă să soluţioneze contestaţia împotriva deciziei de soluţionare a acţiunii disciplinare; h)semnătura preşedintelui Comisiei de etică şi disciplină şi a preşedintelui Uniunii. Articolul 26Răspunderea disciplinară nu exclude răspunderea civilă, penală sau administrativă a persoanei pentru fapta săvârşită. Articolul 27(1) Decizia de soluţionare a acţiunii disciplinare se comunică persoanelor interesate în termen de 10 zile de la data emiterii, prin grija Secretariatului Consiliului director.(2) Decizia produce efecte de la data comunicării.(3) Decizia este legal comunicată prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, trimisă la ultima adresă a domiciliului sau sediului social comunicată Uniunii. În caz de refuz al primirii sau de returnare a scrisorii, decizia este legal comunicată prin fax, e-mail sau prin orice alt mijloc ce permite confirmarea transmiterii. (4) Decizia de soluţionare a acţiunii disciplinare poate fi atacată, în termen de 30 de zile de la comunicare, la instanţa de judecată competentă, potrivit Ordonanţei. Articolul 28(1) Decizia de sancţionare se înscrie în registrul antecedentelor disciplinare al evaluatorului autorizat sancţionat.(2) Menţiunile privind antecedentele disciplinare se radiază de drept:a)în cazul sancţiunii disciplinare prevăzute la art. 26 lit. a) din Ordonanţă, după trecerea unui termen de 12 luni de la data aplicării; b)în cazul sancţiunii disciplinare prevăzute la art. 26 lit. b) din Ordonanţă, după trecerea unui termen de 12 luni de la data finalizării programului de pregătire profesională corectivă; c)în cazul sancţiunii disciplinare prevăzute la art. 26 lit. c) din Ordonanţă, după trecerea unui termen de 12 luni de la data expirării termenului de suspendare a calităţii de membru al Uniunii. (3) Radierea menţiunii din registrul antecedentelor disciplinare se constată prin hotărâre a Consiliului director, la propunerea Comisiei de etică şi disciplină, şi se comunică persoanei sancţionate de către Secretariatul Consiliului director. Capitolul IVDispoziţii tranzitorii şi finale Articolul 29Când persoana cercetată disciplinar este un membru corporativ, toate actele de procedură vor fi îndeplinite faţă de reprezentantul legal al acesteia. Articolul 30Registrele şi documentele Comisiei de etică şi disciplină, inclusiv dosarele disciplinare, se păstrează în arhiva Uniunii timp de 5 ani. Articolul 31Prevederile prezentului regulament se aplică numai faptelor săvârşite de membrii Uniunii după data intrării sale în vigoare. Articolul 32Prevederile prezentului regulament se completează cu prevederile Ordonanţei, ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Uniunii, ale codului de etică al profesiei şi ale celorlalte acte de interes general ale Uniunii sau ale organelor sale de conducere. Articolul 33Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul regulament şi pot fi modificate prin hotărâre a Consiliului director al Uniunii. ANEXA Nr. 1Angajamentul de confidenţialitate al membrilor Comisiei de etică şi disciplină UNIUNEA NAŢIONALĂ A EVALUATORILOR AUTORIZAŢI DIN ROMÂNIA COMISIA DE ETICĂ ŞI DISCIPLINĂ ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE Subsemnatul/Subsemnata, ........ ............, având calitatea de membru titular/supleant al Comisiei de etică şi disciplină ales de Conferinţa naţională a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România din data de ............, mă oblig prin semnarea prezentului angajament ca, pe toată durata mandatului meu şi după încetarea acestuia, să păstrez confidenţialitatea cu privire la toate informaţiile pe care urmează să le obţin sau să le furnizez în considerarea calităţii mele de membru şi să nu divulg niciunui terţ informaţiile astfel obţinute, cu excepţia celor care au devenit publice fără culpa mea. Sunt de acord prin semnarea prezentului angajament să păstrez confidenţialitatea în special în ceea ce priveşte identitatea membrilor Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România cercetaţi disciplinar, identitatea persoanelor care au formulat sesizări, faptele cercetate şi probele existente, identitatea membrului Comisiei de etică şi disciplină desemnat raportor responsabil în cauza disciplinară şi propunerea Comisiei de etică şi disciplină privind soluţionarea cauzei disciplinare. Sunt de acord că pe durata mandatului meu şi după încetarea acestuia nu am dreptul să copiez, să multiplic, să distribui sau să dezvălui în niciun fel, total ori parţial, niciunei alte persoane, companii, corporaţii sau entităţi niciuna dintre informaţiile confidenţiale obţinute ori furnizate în cadrul Comisiei de etică şi disciplină a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România. Înţeleg şi declar că sunt de acord prin semnarea prezentului angajament că nerespectarea obligaţiei mele de confidenţialitate, constatată potrivit procedurii adoptate de Consiliul director al Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, atrage revocarea mea din calitatea de membru şi angajarea răspunderii mele faţă de Uniunea Naţională a Evaluatorilor Autorizaţi din România pentru actele şi faptele prejudiciabile intenţionate. Localitatea ............ Data ............. Numele şi prenumele ............. Membru titular/supleant al Comisiei de etică şi disciplină Semnătura ............... ANEXA Nr. 2Angajamentul de confidenţialitate al membrilor Secretariatului Comisiei de etică şi disciplină UNIUNEA NAŢIONALĂ A EVALUATORILOR AUTORIZAŢI DIN ROMÂNIA COMISIA DE ETICĂ ŞI DISCIPLINĂ ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE Subsemnatul/Subsemnata, ........ ............., având funcţia de secretar al Comisiei de etică şi disciplină, desemnat la data de ..........., mă oblig prin semnarea prezentului angajament ca, pe toată durata funcţionării pe postul meu şi după încetarea acestuia, să păstrez confidenţialitatea cu privire la toate informaţiile pe care urmează să le obţin sau să le furnizez în considerarea postului meu şi să nu divulg niciunui terţ informaţiile astfel obţinute, cu excepţia celor care au devenit publice fără culpa mea. Sunt de acord prin semnarea prezentului angajament să păstrez confidenţialitatea în special în ceea ce priveşte identitatea membrilor Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România cercetaţi disciplinar, identitatea persoanelor care au formulat sesizări, faptele cercetate şi probele existente, identitatea membrului Comisiei de etică şi disciplină desemnat raportor responsabil în cauza disciplinară şi propunerea Comisiei de etică şi disciplină privind soluţionarea cauzei disciplinare. Sunt de acord că pe durata funcţiei mele şi după încetarea acesteia nu am dreptul să copiez, să multiplic, să distribui sau să dezvălui în niciun fel, total ori parţial, niciunei alte persoane, companii, corporaţii sau entităţi, niciuna dintre informaţiile confidenţiale obţinute ori furnizate în cadrul Comisiei de etică şi disciplină a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România. Înţeleg şi declar că sunt de acord prin semnarea prezentului angajament că nerespectarea obligaţiei mele de confidenţialitate, constatată potrivit procedurii adoptate de Consiliul director al Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, atrage eliberarea mea din funcţie şi angajarea răspunderii mele faţă de Uniunea Naţională a Evaluatorilor Autorizaţi din România pentru actele şi faptele prejudiciabile intenţionate. Localitatea .............. Data ............... Numele şi prenumele ........ ........... Membru/Secretar al Comisiei de etică şi disciplină Semnătura ........ ......... ANEXA Nr. 3Registrul de evidenţă a sesizărilor Comisiei de etică şi disciplină
Numărul de ordine Numărul şi data intrării în registratura Comisiei de etică şi disciplină Persoana care formulează sesizarea Persoana împotriva căreia se îndreaptă sesizarea Observaţii
Numele şi prenumele/ Denumirea Domiciliul/Sediul Datele de identificare Numele şi prenumele/ Denumirea Domiciliul/Sediul Numărul legitimaţiei/ autorizaţiei Tip membru Specializare
1. xxx/zz/ll/aaaa ... ... ... ... ... ... ...
2. ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ...

ANEXA Nr. 4Registrul hotărârilor Comisiei de etică şi disciplină

Numărul hotărârii Data hotărârii Numărul dosarului disciplinar Persoana cercetată disciplinar Raportor (propunere: clasare/sancţionare/ nesancţionare) Propuneri hotărâte (clasare/sancţionare/ nesancţionare/altele) Membri prezenţi Membri absenţi Voturi
1 zz/ll/aaaa x/aaaa ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ...

ANEXA Nr. 5Registrul deciziilor Consiliului director şi ale Conferinţei naţionale privind soluţionarea procedurii disciplinare

Nr. crt. Numărul şi data deciziei Numărul dosarului disciplinar Persoana cercetată disciplinar Raportor (propunere: clasare/ sancţionare/ nesancţionare) Soluţia propusă de Comisia de etică şi disciplină (clasare/sancţionare/nesancţionare/altele) Soluţia decisă (clasare/ sancţionare/ nesancţionare/ altele) Abatere/Sancţiune (dacă este cazul) Membri prezenţi Membri absenţi Voturi
1. Xx/zz/ll/aaaa x/aaaa ... ... ... ... Art. 12 alin. (1) lit. (...) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012/ Art. 26 lit. (...) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

ANEXA Nr. 6Registrul antecedentelor disciplinare ale membrilor Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România

Numele/Denumirea membrului Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, domiciliul/sediul, datele de identificare, numărul legitimaţiei/autorizaţiei
Nr. crt. Numărul dosarului disciplinar Numărul şi data deciziei de sancţionare Abatere reţinută Sancţiune aplicată Căi de atac exercitate (DA/NU) Instanţă/nr. dosar instanţă/nr. şi data hotărârii/soluţie (respinge/admite contestaţia)
1. Xx/zz/ll/aaaa x/aaaa Art. 12 alin. (1) lit. (...) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 353/2012 Art. 26 lit. (...) din Ordonanţa Guvernului nr. 24/2011 privind unele măsuri în domeniul evaluării bunurilor ... ...
... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ...

ANEXA Nr. 7Model de sesizare a Comisiei de etică şi disciplină Către UNIUNEA NAŢIONALĂ A EVALUATORILOR AUTORIZAŢI DIN ROMÂNIA COMISIA DE ETICĂ ŞI DISCIPLINĂ Bucureşti, str. Scărlătescu nr. 7, sectorul 1, cod poştal 011158 Tel: 021.3156564/Fax: 021.3111340 FIŞĂ DE SESIZARE A. DATELE PERSOANEI CARE FORMULEAZĂ SESIZAREA Subsemnatul/Subsemnata, ........ ..............., domiciliat(ă) în municipiul/oraşul/comuna ........ ................, str. ........ ........... nr. ......., bl. ........., sc. ......., et. .........., ap. ........, sectorul ......., judeţul ........ .........., identificat(ă) prin CNP ........ ............... şi CI seria ........ nr. ........, eliberată de .............. la data de ........ .........., personal/prin mandatar ........ ........ ........., conform împuternicirii anexate, telefon ................, e-mail........ ................ .......... sau, după caz, Subscrisa, ........ ................ ........ .........., cu sediul social în municipiul/oraşul/comuna ........ ..............., str. ........ ................ ............ nr. ...., bl. ....., sc. ....., et. ..., ap. ..., sectorul ......, judeţul ........ ..............., înregistrată la registrul comerţului cu nr. J../..../....., având CUI ........ ........ ............, telefon ........ ........ ........., e-mail........ ........ .........., reprezentată prin ........ ........ ..........., identificat(ă) prin CNP ........ ................ şi CI seria ... nr. ........., eliberată de ........ ........... la data de ............., în calitate de ..........., personal/prin mandatar ........ ................ ........, conform împuternicirii anexate, doresc să formulez prezenta sesizare privind posibila săvârşire a unei abateri disciplinare de către: B. DATELE EVALUATORULUI AUTORIZAT A CĂRUI FAPTĂ ESTE SESIZATĂ Numele ........ ................ ................ ..........., domiciliat în municipiul/oraşul/comuna ........ ........ ........, str. ................ nr. .., bl. .., sc. .., et. ..., ap. .., sectorul ..., judeţul ............, identificat prin CNP ........ ........ şi CI seria ... nr. ......., eliberată de ........ ........ .......... la data de ......., membru stagiar/membru titular/membru acreditat/membru inactiv/membru de onoare al Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, posesor/posesoare al/a legitimaţiei de membru nr. ........ .........., având specializarea ........ ................ .........., telefon ........ ........ .............., e-mail ........ ........ ........... sau, după caz, Denumirea ........ ................ .............., cu sediul social în municipiul/oraşul, comuna ........ ................, str. ........ .............. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et...., ap. .., sectorul ........., judeţul ............., identificat prin CNP ........ ........... şi CI seria ....... nr. ........, posesor/posesoare al/a autorizaţiei nr. ........ .........., având specializarea ........ ................ ........ .............., telefon ........ ................, e-mail ........ ............. C. DATA SĂVÂRŞIRII FAPTEI ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. D. TIPUL ACTIVITĂŢII DE EVALUARE ÎN LEGĂTURĂ CU CARE A FOST SĂVÂRŞITĂ FAPTA (vă rugăm să bifaţi) o evaluare de bunuri imobile o evaluare de întreprinderi o evaluare de bunuri mobile o evaluare de acţiuni şi alte instrumente financiare o evaluare de fond de comerţ şi alte active necorporale E. DESCRIEREA FAPTEI CE FORMEAZĂ OBIECTUL SESIZĂRII ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... F. DOVEZILE PE CARE SE SPRIJINĂ SESIZAREA În sprijinul sesizării pe care o formulez, înţeleg să indic şi să anexez următoarele dovezi: a) raportul de evaluare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... b) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. c) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... d) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... e) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Solicit declanşarea procedurii disciplinare împotriva persoanei arătate la pct. B de mai sus şi cercetarea faptei ce face obiectul prezentei sesizări, astfel cum a fost descrisă la pct. E de mai sus. Vă rog să îmi comunicaţi răspunsul dumneavoastră la adresa ........ ................ ........... sau prin e-mail la adresa ........ ................ Data ........ ........ Semnătura ........ ........ .............. ANEXA Nr. 8Declaraţia membrilor Comisiei de etică şi disciplină care cercetează şi/sau soluţionează acţiunea disciplinară UNIUNEA NAŢIONALĂ A EVALUATORILOR AUTORIZAŢI DIN ROMÂNIA CONSILIUL DIRECTOR DECLARAŢIE Subsemnatul, ........ ............, având calitatea de membru al Consiliului director al Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România, în legătură cu cauza ce face obiectul dosarului de cercetare disciplinară nr. .......... din data de ........ ........ având ca obiect cercetarea disciplinară declanşată de Comisia de etică şi disciplină a Uniunii Naţionale a Evaluatorilor Autorizaţi din România în baza sesizării nr. ........ ............ din data de ........ ......... formulate de ........ ........ .......... cu privire la fapta constând în ........ ................ ................ .........pretins a fi săvârşită de domnul/doamna/S.C. ........ ........ ............ evaluator autorizat, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal, declar pe propria răspundere următoarele: o nu sunt soţ, rudă sau afin până la gradul al treilea inclusiv cu niciuna dintre părţile implicate în cauza disciplinară ce formează obiectul dosarului nr. ............/........ ........; o nu mă aflu în nicio situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese; sau o sunt soţ, rudă sau afin până la gradul al treilea inclusiv cu una dintre părţile implicate în cauza disciplinară ce formează obiectul dosarului nr. ........../................, respectiv cu ........ ........; o mă aflu în următoarea situaţie faţă de cauza disciplinară ce formează obiectul dosarului nr. ......./............: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Aceasta este declaraţia mea pe care o dau şi o susţin ca fiind conformă cu realitatea, după toate cunoştinţele mele. Data .............. Numele şi prenumele ........ ................ ........ Membru al Consiliului director Semnătura ........ .........



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 2/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 2 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 2/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu