Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1019 din 28 august 2003

privind organizarea si functionarea prefecturilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 639 din  8 septembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 si 122 din Constitutie, al art. 141 alin. (1) din Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si al art. 23 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Prefectura este institutie publica cu personalitate juridica, care se organizeaza si functioneaza in fiecare judet si in municipiul Bucuresti, cu rolul de a indeplini atributiile si prerogativele conferite prefectului prin Constitutie, legea administratiei publice locale si alte acte normative.
    (2) Prefectul urmareste modul de realizare in judet, respectiv in municipiul Bucuresti, a obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare si prin aparatul propriu de specialitate dispune masurile corespunzatoare.
    Art. 2
    (1) Prefectura isi are sediul in municipiul resedinta de judet, de regula in palatul administrativ, proprietate publica de interes national sau judetean, aflat in administrarea Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv a consiliului judetean.
    (2) Prefectura Municipiului Bucuresti si Prefectura Judetului Ilfov isi au sediul in municipiul Bucuresti.
    Art. 3
    (1) Capacitatea juridica de drept public a prefectului se exercita in exclusivitate de acesta.
    (2) Exercitarea drepturilor si asumarea obligatiilor civile ale prefectului se realizeaza de catre acesta sau de catre o persoana desemnata prin ordin al prefectului.
    (3) Prefectul este ordonator tertiar de credite.
    Art. 4
    (1) Pentru indeplinirea atributiilor si prerogativelor conferite prefectului prin Constitutie, legea administratiei publice locale si alte acte normative, prefectul este ajutat de un subprefect. La municipiul Bucuresti prefectul este ajutat de 2 subprefecti.
    (2) Subprefectul indeplineste atributiile care ii sunt date prin acte normative, precum si atributii delegate, prin ordin al prefectului, din domeniile de activitate ale aparatului propriu de specialitate al acestuia, in principal din:
    a) realizarea Programului de guvernare;
    b) integrarea europeana;
    c) relatiile cu sindicatele si patronatele;
    d) respectarea legilor si a hotararilor Guvernului, asigurarea ordinii publice si apararea drepturilor cetatenilor.
    (3) In lipsa prefectului, subprefectul indeplineste, in numele prefectului, atributiile ce revin acestuia.
    Art. 5
    (1) Prefectul are un aparat propriu de specialitate pe care il conduce.
    (2) Structura organizatorica a aparatului propriu de specialitate al prefectului este prevazuta in anexele nr. 1 si 2.
    (3) In cadrul structurii organizatorice a aparatului propriu de specialitate al prefectului se pot organiza, dupa caz, prin ordin al acestuia, directii, servicii, birouri si alte compartimente, in conditiile legii.
    Art. 6
    (1) In judetele cu o suprafata intinsa, cu localitati amplasate la mari distante de resedinta judetului sau in aglomerari urbane, prefectul poate organiza, prin ordin, oficii prefecturale.
    (2) Ordinul prefectului de infiintare si organizare a oficiilor prefecturale se emite numai cu avizul de oportunitate al ministrului administratiei si internelor.
    (3) Prefectul, cu sprijinul primarului din unitatea administrativ-teritoriala in care se organizeaza oficiul prefectural, va asigura spatiul corespunzator pentru functionarea acestuia.
    (4) Oficiile prefecturale functioneaza in subordinea directa a prefectului si fac parte integranta din aparatul propriu de specialitate al prefectului, in cadrul numarului de posturi si al fondurilor aprobate anual.
    (5) Modul de organizare a oficiului prefectural si nominalizarea unitatilor administrativ-teritoriale arondate acestuia se stabilesc prin ordin al prefectului.
    (6) Oficiile prefecturale asigura indeplinirea atributiilor specifice aparatului propriu de specialitate al prefectului in unitatile administrativ-teritoriale situate in raza lor de competenta.
    (7) Sefii serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe ale administratiei publice centrale, organizate in judet, vor desemna 1 - 2 specialisti care isi vor desfasura activitatea in zona respectiva si vor conlucra direct cu oficiul prefectural pentru indeplinirea atributiilor specifice institutiilor pe care le reprezinta.
    Art. 7
    (1) Conducerea operativa a aparatului propriu de specialitate al prefectului se exercita de catre secretarul general.
    (2) Secretarul general este inalt functionar public si are studii superioare, de regula juridice sau administrative, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
    (3) Concursul sau examenul pentru ocuparea functiei de secretar general este organizat de Ministerul Administratiei si Internelor, la solicitarea prefectului, in conditiile legii.
    (4) Numirea secretarului general si eliberarea sa din functie se fac prin ordin al ministrului administratiei si internelor, contrasemnat de ministrul delegat pentru administratia publica, in conditiile legii.
    Art. 8
    Secretarul general indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii principale:
    a) conduce si raspunde de activitatea operativa a aparatului propriu de specialitate al prefectului;
    b) verifica activitatea desfasurata de catre directiile de specialitate pentru examinarea legalitatii actelor administrative adoptate sau emise de catre autoritatile administratiei publice locale si judetene, precum si ale presedintelui consiliului judetean;
    c) coordoneaza realizarea procedurii prealabile cu privire la actele socotite ilegale de catre directia de specialitate, precum si a documentatiei necesare sesizarii instantelor de contencios administrativ;
    d) sprijina elaborarea propunerilor de acte normative din sfera de competenta a autoritatilor administratiei publice locale;
    e) sprijina organizarea si desfasurarea actiunilor grupului pentru monitorizarea reformei si/sau a Unitatii Centrale pentru Reforma Administratiei Publice;
    f) coordoneaza, in baza mandatului acordat de Ministerul Administratiei si Internelor, impreuna cu autoritatile administratiei publice centrale si locale, actiuni care au drept scop promovarea normelor comunitare privind cooperarea transfrontaliera si constituirea euroregiunilor, incurajand initiativele locale in domeniu, conform legislatiei romane;
    g) intocmeste proiectul regulamentului de organizare si functionare a comisiei judetene consultative;
    h) supravegheaza realizarea lucrarilor de secretariat pentru comisia judeteana consultativa;
    i) prezinta prefectului studii si rapoarte cu privire la aplicarea actelor normative in vigoare;
    j) acorda consultanta autoritatilor administratiei publice locale privind proiectele acordurilor de colaborare, cooperare, asociere, infratire si aderare, initiate de acestea;
    k) asigura concordanta propunerilor de acte normative, a actelor adoptate, respectiv emise de autoritatile administratiei publice locale, cu legislatia europeana in materie;
    l) sprijina autoritatile administratiei publice locale la elaborarea propunerilor privind afectarea sau dezafectarea bunurilor de utilitate publica, cu respectarea prevederilor legale;
    m) elaboreaza proiectul ordinului de stabilire a numarului consilierilor locali si judeteni, precum si a graficului de convocare a consiliilor locale si a consiliului judetean in sedinta de constituire;
    n) urmareste modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor administrativ-teritoriale a atributiilor stabilite prin lege;
    o) participa la elaborarea proiectelor de ordine ale prefectului;
    p) prezinta prefectului propuneri de rezolvare, in limitele competentei, a cererilor si sesizarilor adresate acestuia;
    q) urmareste indeplinirea masurilor dispuse de prefect;
    r) elaboreaza proiectul regulamentului de organizare si functionare a prefecturii, pe care il supune spre aprobare prefectului;
    s) indeplineste si alte atributii prevazute de lege sau sarcini date de Ministerul Administratiei si Internelor ori de catre prefect.
    Art. 9
    (1) In exercitarea atributiilor prefectului, aparatul propriu de specialitate indeplineste urmatoarele activitati principale:

    1. Cu privire la realizarea Programului de guvernare:
    a) elaboreaza, pe baza Programului de guvernare, programe si strategii generale si sectoriale de dezvoltare economico-sociala a judetului sau zonei, cu consultarea larga a autoritatilor publice locale si a conducerilor serviciilor publice descentralizate;
    b) anual, intocmeste Planul de actiuni pentru realizarea obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare;
    c) realizeaza documentarea necesara si elaboreaza pe baza acesteia raportul anual privind starea generala economico-sociala a judetului, care se inainteaza, potrivit legii, Guvernului, prin Ministerul Administratiei si Internelor;
    d) elaboreaza informari cu privire la activitatea serviciilor publice descentralizate, pe care le prezinta autoritatilor administratiei publice judetene si ministerelor de resort.

    2. Cu privire la integrarea europeana:
    a) elaboreaza, in colaborare cu specialistii consiliului judetean, cu persoanele responsabile din cadrul fiecarui serviciu public descentralizat al ministerelor si din cadrul fiecarei autoritati publice locale, planul judetean de masuri pentru integrarea europeana si amplificarea relatiilor externe, in conformitate cu documentele programatice referitoare la integrarea europeana;
    b) urmareste si aplica, impreuna cu grupul pentru monitorizarea reformei, constituit la nivel judetean, prevederile cuprinse in strategiile si programele de reforma a administratiei publice locale, elaborate pe baza Programului de guvernare;
    c) prelucreaza Strategia actualizata de accelerare a reformei administratiei publice, dupa aprobarea sa de catre Guvern, si difuzeaza autoritatilor administratiei publice locale sarcinile care le revin;
    d) la solicitarea Ministerului Administratiei si Internelor, inainteaza propuneri privind elaborarea documentelor programatice (Programul National de Aderare a Romaniei, Raportul anual privind progresele inregistrate de Romania in procesul de aderare la Uniunea Europeana), precum si a actelor normative, in concordanta cu legislatia europeana in domeniu;
    e) difuzeaza in teritoriu si prelucreaza, cu sprijinul serviciilor descentralizate ale ministerelor si al structurilor de integrare europeana din cadrul celorlalte/altor institutii publice, precum si cu cel al grupului de monitorizare a reformei, documentele privind integrarea europeana adoptate la nivel central;
    f) urmareste ca proiectele de hotarari ale Guvernului, initiate la nivel judetean, actele emise de autoritatile administratiei publice locale, precum si hotararile comisiei judetene consultative sa fie in concordanta cu legislatia europeana in materie si cu acordurile si conventiile organismelor europene, semnate si ratificate de Romania;
    g) intocmeste, gestioneaza prin evidenta centralizata si monitorizeaza planul de relatii si de colaborari internationale al prefecturii;
    h) elaboreaza evidenta centralizata a rapoartelor de activitate intocmite obligatoriu pentru orice activitate de relatii internationale;
    i) participa la activitati de aplicare a prevederilor actelor normative vizand aderarea Romaniei la Uniunea Europeana;
    j) actioneaza pentru atragerea societatii civile in activitatile care au legatura cu procesul de integrare europeana si participa la programele societatii civile in domeniul integrarii;
    k) desfasoara activitati menite sa conduca la cunoasterea de catre autoritatile administratiei publice locale si cetateni a programelor cu finantare externa initiate si sustinute de Uniunea Europeana si de alte organisme internationale.

    3. Cu privire la urmarirea respectarii legalitatii actelor consiliului judetean, ale presedintelui consiliului judetean, ale consiliilor locale si ale primarilor, precum si a activitatii preparatorii a contenciosului administrativ in fata instantelor:
    a) examineaza, sub aspectul legalitatii si in termenele prevazute de lege, actele administrative emise de catre autoritatile administratiei publice locale sau judetene, precum si ale presedintelui consiliului judetean si face propuneri corespunzatoare prefectului;
    b) elaboreaza rapoarte si prezinta informari prefectului cu privire la actele verificate, la modul de organizare a executarii legilor si a altor acte normative de catre consiliile locale si judetene, de catre primari, precum si de catre presedintele consiliului judetean;
    c) asigura evidenta si pastrarea actelor transmise potrivit legii, in vederea exercitarii dreptului de urmarire a respectarii legalitatii acestora, precum si evidenta actiunilor si dosarelor pe rolul instantelor judecatoresti, pana la epuizarea cailor de atac ordinare si extraordinare;
    d) urmareste modul de indeplinire de catre secretarii unitatilor administrativ-teritoriale a obligatiilor ce le revin, potrivit legii, cu privire la inaintarea actelor supuse verificarii din punct de vedere al legalitatii;
    e) conlucreaza cu compartimentele din aparatul propriu al consiliului judetean, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, la elaborarea proiectelor de hotarari ale Guvernului care au ca obiect solutionarea unor probleme de interes local.

    4. Cu privire la serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale:
    a) monitorizeaza activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate in judet, respectiv in municipiul Bucuresti, precum si activitatea unitatilor din subordinea ministerelor care nu au servicii descentralizate, a regiilor autonome de interes national si a filialelor acestora din judet, respectiv din municipiul Bucuresti, si a companiilor nationale; in acest scop solicita si primeste de la acestea informari si rapoarte obligatorii;
    b) urmareste modul de conlucrare dintre autoritatile administratiei publice locale si serviciile publice descentralizate in solutionarea problemelor comunitatilor locale; elaboreaza si supune spre aprobare masuri pentru imbunatatirea acestei conlucrari si a asistentei tehnice acordate autoritatilor locale;
    c) intocmeste informari prefectului cu privire la activitatea desfasurata de serviciile publice descentralizate, semnaleaza divergentele aparute intre acestea si autoritatile administratiei publice locale si propune actiuni concrete de mediere a acestora;
    d) examineaza, impreuna cu serviciile publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale si cu autoritatile administratiei publice locale si judetene, stadiul de executie a unor lucrari si actiuni care se deruleaza in comun;
    e) intocmeste documentatia necesara in vederea emiterii de catre prefect a avizului prevazut de lege pentru numirea si eliberarea din functie a sefilor serviciilor publice descentralizate din judet;
    f) colaboreaza cu specialistii Comisiei Nationale de Prognoza la efectuarea studiilor si analizelor de dezvoltare durabila, precum si la intocmirea programelor sociale si economice si a planului de investitii de interes judetean.

    5. Cu privire la activitatea comisiei judetene consultative:
    a) elaboreaza, in colaborare cu functionarii publici desemnati de sefii serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale organizate in judet, cu specialistii consiliului judetean si pe baza propunerilor primarilor unitatilor administrativ-teritoriale din judet, proiectul programului principalelor lucrari si activitati ale comisiei judetene consultative;
    b) difuzeaza masurile adoptate de comisia judeteana consultativa organelor si autoritatilor interesate si le aduce la cunostinta cetatenilor; urmareste modul de aplicare a masurilor hotarate si informeaza operativ asupra constatarilor facute;
    c) urmareste respectarea criteriilor prevazute de Legea nr. 189/1998 privind finantele publice locale pentru echilibrarea bugetelor locale ale unitatilor administrativ-teritoriale.

    6. Cu privire la respectarea legilor si hotararilor Guvernului, asigurarea ordinii publice si apararea drepturilor cetatenilor:
    a) desfasoara actiuni la nivelul intregului judet pentru urmarirea aplicarii si respectarii actelor normative, elaboreaza studii si rapoarte cu privire la aspectele constatate, precum si propuneri privind imbunatatirea starii de legalitate, pe care le inainteaza prefectului;
    b) participa la organizarea, impreuna cu primarii, a unor actiuni de cunoastere si de aplicare corecta a legii;
    c) participa la elaborarea si supunerea spre aprobare a propunerilor de acte normative privind acordarea de catre Guvern a unor ajutoare umanitare de prima urgenta constand in bunuri, produse si bani, in scopul protectiei populatiei in situatii exceptionale, determinate de calamitati naturale, epidemii, incendii sau alte fenomene periculoase;
    d) participa, impreuna cu reprezentantii Ministerului Administratiei si Internelor, la actiuni cu privire la modul de exercitare de catre primari a atributiilor delegate de stat prin acte normative.

    7. Cu privire la activitatea de informare si relatii publice:
    a) asigura prin compartimentul de specialitate relatia cu mass-media si aplicarea prevederilor legale privind liberul acces la informatiile de interes public;
    b) participa la efectuarea audientelor si solutionarea cererilor, petitiilor si a sesizarilor.

    8. Cu privire la gestiunea bunurilor:
    a) urmareste evidentierea riguroasa a miscarii bunurilor din domeniul public si privat al unitatilor administrativ-teritoriale, precum si legalitatea trecerii acestor bunuri din domeniul public local in domeniul privat al unitatilor administrativ-teritoriale si evidentierea corecta a acestei operatiuni;
    b) verifica motivatia afectarii sau a dezafectarii bunurilor de utilitate publica si respectarea prevederilor legale.

    9. Cu privire la corpul de control al prefectului:
    a) desfasoara, in conditiile legii, activitatea de verificare, sprijin si indrumare in ceea ce priveste sfera de competenta a prefectului;
    b) in exercitarea atributiilor ce ii revin, corpul de control al prefectului colaboreaza cu autoritatile administratiei publice locale si institutiile publice competente;
    c) verifica sesizarile adresate prefectului in care solutionarea problemelor implica un grad ridicat de dificultate;
    d) ca urmare a actiunilor intreprinse, intocmeste rapoarte pe care le comunica prefectului.

    10. Cu privire la alesii locali:
    a) intocmeste, pe baza datelor statistice oficiale, proiectul de ordin privind stabilirea numarului de consilieri locali si judeteni si il supune spre aprobare prefectului;
    b) asigura indeplinirea, in conditiile legii, a atributiilor ce revin prefectului in domeniul organizarii si desfasurarii alegerilor locale, parlamentare si prezidentiale, precum si a referendumului national ori local;
    c) intocmeste graficul de convocare a consiliilor locale si a consiliului judetean in sedinta de constituire;
    d) efectueaza verificarile necesare, intocmeste documentatia si elaboreaza propunerile pentru sesizarea Guvernului in vederea dizolvarii, in conditiile legii, a unor consilii locale sau a consiliului judetean, pentru suspendarea din functie a unor consilieri sau primari ori pentru organizarea referendumului privind incetarea mandatului primarilor.

    11. Cu privire la relatiile cu sindicatele si patronatele:
    a) asigura organizarea si desfasurarea sedintelor comisiei de dialog social;
    b) asigura transpunerea in practica a Strategiei de guvernare cu privire la dinamizarea parteneriatului social dintre sindicate, patronat si puterea executiva;
    c) stabileste relatii de conlucrare cu partenerii sociali, care sa permita o informare permanenta asupra nevoilor acestora si sa faciliteze rezolvarea problemelor in discutie;
    d) consulta partenerii sociali cu privire la masurile ce se intreprind in vederea restructurarii regiilor autonome de sub autoritatea ministerelor, consiliilor judetene si consiliilor locale, precum si a societatilor comerciale, in corelare cu masurile de reconversie a fortei de munca.
    (2) Functionarii publici din aparatul de specialitate al prefectului indeplinesc orice alte atributii primite de la prefect, subprefect si secretarul general pentru realizarea cu celeritate, in conditiile legii, a activitatilor specifice.
    Art. 10
    In cadrul aparatului de specialitate al prefectului se organizeaza serviciul public comunitar pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor, cu urmatoarele atributii:
    a) organizeaza si realizeaza activitatea de eliberare si evidenta a pasapoartelor simple sau a altor documente de trecere a frontierei de stat, potrivit legii, pentru cetatenii romani cu domiciliul pe raza teritoriala de competenta, precum si de prelungire a valabilitatii acestora, conform legii;
    b) solutioneaza, in conditiile legii, cazurile de pierdere, furt, distrugere sau deteriorare a documentelor de trecere a frontierei de stat si asigura masurile pentru prevenirea folosirii lor de catre persoane neautorizate;
    c) elibereaza pasapoartele pentru solicitantii cu ultimul domiciliu pe raza teritoriala de competenta, care au depus cereri pentru aprobarea stabilirii domiciliului in strainatate, precum si pentru cetatenii romani stabiliti ori care au solicitat stabilirea domiciliului in strainatate si au depus cereri in acest sens la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale Romaniei, aplicand in pasapoarte mentiunile corespunzatoare referitoare la domiciliu;
    d) elibereaza, in conditiile legii, documente de trecere a frontierei de stat pentru minorii cetateni romani, care au facut obiectul adoptiei internationale;
    e) efectueaza verificari specifice in legatura cu cererile pentru stabilirea domiciliului in Romania de catre cetatenii romani domiciliati in strainatate si le inainteaza spre aprobare Directiei Generale de Pasapoarte;
    f) desfasoara, in conditiile legii, activitatile specifice pe linia tinerii evidentei cetatenilor romani supusi restrictiilor de iesire din tara, inainteaza propuneri in acest sens la Directia Generala de Pasapoarte si intreprinde masuri pentru punerea in aplicare a acestor restrictii;
    g) intreprinde masurile necesare in vederea cunoasterii situatiei persoanelor domiciliate pe raza judetului, respectiv a municipiului Bucuresti, care au fost returnate din diverse tari ca urmare a aplicarii acordurilor de readmisie incheiate de Romania cu alte state, pentru a clarifica situatia documentelor de calatorie a acestora;
    h) conlucreaza permanent cu serviciile publice de evidenta a populatiei din cadrul consiliilor judetene si al Consiliului General al Municipiului Bucuresti;
    i) indeplineste orice alte atributii stabilite prin reglementari legale.
    Art. 11
    Prefectul aproba prin ordin, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, modificarile ce se impun in regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu de specialitate.
    Art. 12
    (1) Incadrarea si eliberarea din functie a personalului din aparatul propriu de specialitate se efectueaza prin ordin al prefectului, in conditiile legii.
    (2) Personalul care se preia de la structurile teritoriale ale Directiei de pasapoarte din cadrul Directiei Generale de Evidenta Informatizata a Persoanei, organ de specialitate al administratiei publice centrale, se considera transferat in interesul serviciului, in conditiile legii.
    (3) Numarul maxim de posturi aferent aparatului propriu de specialitate al prefectului se stabileste anual si se repartizeaza pe fiecare prefectura, prin ordin al ministrului administratiei si internelor, care este contrasemnat de ministrul delegat pentru administratia publica, respectandu-se incadrarea in numarul maxim de posturi aprobat Ministerului Administratiei si Internelor prin legile bugetare anuale.
    Art. 13
    Indrumarea si verificarea activitatii desfasurate de aparatul propriu de specialitate al prefectului se realizeaza de Ministerul Administratiei si Internelor, iar perfectionarea pregatirii profesionale a personalului se asigura de Ministerul Administratiei si Internelor prin structurile de profil.
    Art. 14
    Finantarea cheltuielilor curente si de capital pentru functionarea institutiei prefectului se asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
    Art. 15
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 16
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 9/2001 privind reorganizarea si functionarea prefecturilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 18 din 11 ianuarie 2001.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei si internelor,
                         Ioan Rus

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gabriel Oprea

                         Ministrul pentru coordonarea
                         Secretariatului General al Guvernului,
                         Petru Serban Mihailescu

                         Ministrul integrarii europene,
                         Hildegard Carola Puwak

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                       ORGANIGRAMA PREFECTURII JUDETULUI

                                                      _________________________
                                                     | Compartimentul de       |
                                                  ___| informare si relatii    |
                                                 |   | publice                 |
                                                 |   |_________________________|
 _______________________                         |    _________________________
| Comisia consultativa  |____                    |   | Serviciul public        |
|_______________________|    |     _________     |---| comunitar pentru        |
                             |    |         |    |   | eliberarea pasapoartelor|
                             |----| PREFECT |----|   |_________________________|
 _______________________     |    |_________|    |    _________________________
| Cabinetul prefectului |____|      |  |  |      |   | Corpul de control al    |
|_______________________|           |  |  |      |---| prefectului             |
                                    |  |  |____  |   |_________________________|
                                    |  |       | |    _________________________
        ____________________________|  |       | |___| Audit intern            |
       |                               |       |     |_________________________|
       |                               |       |____________________
       |                       ________|_________                   |
       |                      |    SUBPREFECT    |                  |
       |                      |__________________|                  |
       |                               |                            |
       |                       ________|_________                   |
       |                      | SECRETAR GENERAL |                  |
       |                      |__________________|                  |
       |                               |                            |
       |  _____________________________|___________                 |
    *) | |                 *) |                 *) |                |
  _____|_|_________    _______|_______     ________|______    ______|______
 | Activitatea     |  |               |   |               |  |             |
 | pentru          |  |               |   |               |  |             |
 | integrare       |  | Activitatea   |   | Activitatea   |  |             |
 | europeana,      |  | pentru        |   | financiar     |  |             |
 | dezvoltare      |  | verificarea   |   | contabila,    |  | Oficiul     |
 | economica si    |  | legalitatii   |   | resurse       |  | prefectural |
 | monitorizarea   |  | actelor si    |   | umane si      |  |             |
 | serviciilor     |  | contencios    |   | administrativ |  |             |
 | publice         |  | administrativ |   |               |  |             |
 | descentralizate |  |               |   |               |  |             |
 |_________________|  |_______________|   |_______________|  |_____________|

------------
   *) Activitatea poate fi organizata la nivel de directie sau serviciu.

    ANEXA 2

                    ORGANIGRAMA PREFECTURII MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                                      _________________________
                                                     | Compartimentul de       |
                                                  ___| informare si relatii    |
                                                 |   | publice                 |
                                                 |   |_________________________|
 _______________________                         |    _________________________
| Comisia consultativa  |____                    |   | Serviciul public        |
|_______________________|    |     _________     |---| comunitar pentru        |
                             |    |         |    |   | eliberarea pasapoartelor|
                             |----| PREFECT |----|   |_________________________|
 _______________________     |    |_________|    |    _________________________
| Cabinetul prefectului |____|      |  |  |      |   | Corpul de control al    |
|_______________________|           |  |  |      |---| prefectului             |
                                    |  |  |____  |   |_________________________|
                                    |  |       | |    _________________________
        ____________________________|  |       | |___| Audit intern            |
       |                               |       |     |_________________________|
       |                               |       |____________________
       |                       ________|_________                   |
       |                      |  2 SUBPREFECTI   |                  |
       |                      |__________________|                  |
       |                               |                            |
       |                       ________|_________                   |
       |                      | SECRETAR GENERAL |                  |
       |                      |__________________|                  |
       |                               |                            |
       |  _____________________________|___________                 |
    *) | |                 *) |                 *) |                |
  _____|_|_________    _______|_______     ________|______    ______|______
 | Activitatea     |  |               |   |               |  |             |
 | pentru          |  |               |   |               |  |             |
 | integrare       |  | Activitatea   |   | Activitatea   |  |             |
 | europeana,      |  | pentru        |   | financiar     |  |             |
 | dezvoltare      |  | verificarea   |   | contabila,    |  | Oficiul     |
 | economica si    |  | legalitatii   |   | resurse       |  | prefectural |
 | monitorizarea   |  | actelor si    |   | umane si      |  |             |
 | serviciilor     |  | contencios    |   | administrativ |  |             |
 | publice         |  | administrativ |   |               |  |             |
 | descentralizate |  |               |   |               |  |             |
 |_________________|  |_______________|   |_______________|  |_____________|

           
   *) Activitatea poate fi organizata la nivel de directie sau serviciu.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1019/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1019 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu