Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 92 din  4 februarie 1991

privind infiintarea Societatii comerciale "Protan" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 38 din 23 februarie 1991


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Societatea comerciala "Protan" - S.A. cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Tabacarilor nr. 6 - 10, sector 4, prin preluarea activului si pasivului de la Intreprinderea "Protan", care se desfiinteaza.
    Capitalul social initial, in valoare de 387.630 mii lei, stabilit pe baza bilantului la 30 septembrie 1990, are urmatoarea structura:
    - mijloace fixe la valoarea ramasa - 343.124 mii lei;
    - mijloace circulante si alte active - 44.506 mii lei.
    Valoarea capitalului societatii va fi corectata dupa finalizarea evaluarii patrimoniului, potrivit legii.
    Capitalul social se constituie prin actiuni nominative in valoare nominala de 5.000 lei fiecare.
    Art. 2
    Societatea comerciala "Protan" - S.A. se infiinteaza ca societate pe actiuni, cu personalitate juridica, si va avea ca obiect de activitate:
    - ecarisarea teritoriului tarii, in scopul evitarii aparitiei si difuzarii bolilor epizootice - infectocontagioase si parazitare - la animale, al igienizarii abatoarelor, precum si a altor unitati de industrie alimentara, prin preluarea si prelucrarea cadavrelor de animale si deseurilor de origine animala;
    - producerea fainurilor proteice furajere de origine animala, a grasimilor industriale si furajere, precum si a derivatelor obtinute din prelucrarea superioara a unor produse de baza.
    Cadavrele si deseurile de origine animala - materie prima - se preiau pe baza de contracte comerciale, in conformitate cu cadrul legal, adoptat potrivit principiilor economiei de piata si prevederilor Codului civil, Codului comercial roman si statutului propriu.
    Art. 3
    Societatea comerciala "Protan" - S.A. isi desfasoara activitatea in conformitate cu statutul din anexa.
    Art. 4
    Personalul trecut la societate de la Intreprinderea "Protan" se considera transferat in interesul serviciului.
    Personalul incadrat cu salariu mai mic are dreptul, timp de 3 luni, la diferenta pina la salariul tarifar avut si la sporul de vechime, dupa caz.
    Art. 5
    Anexa face parte integranta din prezenta hotarire.
    Art. 6
    Pe data prezentei hotariri orice dispozitie contrara se abroga.

                       PRIM-MINISTRU
                        PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                         STATUTUL
Societatii comerciale "Protan" - S.A.

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica, sediul, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este Societatea comerciala "Protan" - S.A.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea comerciala "Protan" - S.A. este persoana juridica romana, avind forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, municipiul Bucuresti, str. Tabacarilor nr. 6 - 10, sector 4. Sediul societatii poate fi schimbat in alt loc din Romania, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
    Societatea are in componenta sa filiale situate in teritoriu.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inmatricularii in registrul comertului.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate al societatii

    Art. 5
    Obiectul de activitate al societatii este:
    - ecarisarea teritoriului tarii, in scopul evitarii aparitiei si difuzarii bolilor epizootice - infectocontagioase si parazitare - la animale, al igienizarii abatoarelor, precum si a altor unitati de industrie alimentara, prin preluarea si prelucrarea cadavrelor de animale si deseurilor de origine animala;
    - producerea fainurilor proteice furajere de origine animala, a grasimilor industriale si furajere, precum si a derivatelor obtinute din prelucrarea superioara a unor produse de baza.
    Cadavrele si deseurile de origine animala - materie prima - se preiau pe baza de contracte comerciale, in conformitate cu noul cadru legal, adoptat potrivit principiilor economiei de piata si prevederilor Codului civil, Codului comercial roman si statutului propriu. La cererea clientilor sau a organelor de protectie sanitar-veterinara, societatea poate proceda, contra cost, la colectarea si distrugerea unor cantitati de deseuri de origine animala sau cadavre animaliere ce nu pot fi valorificate prin prelucrare superioara, daca aceste cantitati depasesc prevederile contractuale.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 6
    Capitalul social
    Capitalul social initial al societatii comerciale este in valoare de 387.630 mii lei si se compune din: mijloace fixe in valoare de 343.124 mii lei si mijloace circulante de 44.506 mii lei.
    Capitalul social al societatii este de 387.630 mii lei impartit in 77.526 actiuni nominative in valoare de 5.000 lei fiecare.
    Capitalul social initial este detinut integral de statul roman, ca actionar unic, pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
    Art. 7
    Actiunile
    Actiunile vor cuprinde mentiunile prevazute de lege.
    Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
    Societatea va tine evidenta actionarilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie; registrul se pastreaza la sediul societatii, sub ingrijirea consiliului de administratie.
    Art. 8
    Majorarea capitalului
    Capitalul social poate fi majorat pe baza hotaririi adunarii generale extraordinare a actionarilor, prin emiterea de noi actiuni reprezentind aportul in numerar sau in natura.
    Majorarea capitalului se poate face partial sau total, in natura, prin hotarirea adunarii generale a actionarilor, pe baza evaluarii efectuate de expertii desemnati de catre actionari.
    Art. 9
    Reducerea capitalului
    Reducerea capitalului se poate face pe baza hotaririi generale extraordinare a actionarilor.
    Propunerea de reducere a capitalului trebuie comunicata, de catre consiliul de administratie, comisiei de cenzori cu cel putin 30 de zile inainte de data adunarii generale a actionarilor, care decide asupra acestei reduceri. Comisia de cenzori va trebui sa refere asupra cauzelor si conditiilor reducerii.
    Art. 10
    Majorarea sau reducerea capitalului societatii, atit timp cit este integral de stat, se poate face numai cu aprobarea organului care a infiintat societatea.
    Art. 11
    Drepturi si obligatii decurgind din actiuni
    Fiecare actiune confera actionarilor dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor si de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
    Obligatiile societatii sint garantate cu patrimoniul social, iar actionarii raspund numai in limita actiunilor pe care le-au subscris.
    Art. 12
    Cesiunea actiunilor
    Actiunile sint indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decit un singur proprietar pentru fiecare actiune.
    Cesiunea actiunilor se va face potrivit legii.
    Cesiunea actiunilor se inregistreaza in registrul de evidenta a actiunilor si se mentioneaza in titlu.
    Art. 13
    Pierderea actiunilor
    In cazul pierderii uneia sau mai multor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte consiliul de administratie si sa faca public faptul prin presa. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

    CAP. 4
    Adunarea generala a actionarilor

    Art. 14
    Atributii
    Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica si comerciala.
    Adunarea generala a actionarilor are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    b) alege membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, le stabileste atributiile si ii revoca;
    c) numeste directorii, le stabileste atributiile si ii revoca;
    d) aproba si modifica programele anuale de activitate si bugetul societatii;
    e) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii, cu referire la profit, pozitia de piata, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii; hotaraste asupra nivelului fondurilor pentru cercetari stiintifice care au ca obiect fundamentarea strategiilor de dezvoltare, cresterea calitatii produselor si serviciilor, elaborarea de produse si tehnologii noi, competitive;
    f) hotaraste cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, la nivelul imprumuturilor bancare curente si la conditiile de acordare a garantiilor; stabileste conditiile de acordare a creditelor comerciale si aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
    g) examineaza si aproba bilantul sau contul de beneficii si pierderi dupa analizarea rapoartelor consiliului de administratie si ale comisiei de cenzori, aproba repartizarea beneficiilor intre actionari;
    h) hotaraste cu privire la infiintarea, desfiintarea si organizarea filialelor societatii;
    i) hotaraste cu privire la marirea sau reducerea capitalului social, precum si la cesiunea actiunilor;
    j) hotaraste cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    k) hotaraste cu privire la comasarea, divizarea sau dizolvarea societatii;
    l) hotaraste cu privire la executarea de reparatii capitale si realizarea de investitii noi;
    m) hotaraste, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor consiliului de administratie; hotaraste asupra salariilor si primelor directorilor;
    n) hotaraste cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorilor si adjunctilor acestora si a cenzorilor, pentru paguba pricinuita societatii;
    o) hotaraste asupra oricaror alte probleme din competenta sa, potrivit legii sau prezentului statut.
    Art. 15
    Convocarea adunarii generale a actionarilor
    Adunarile generale ale actionarilor sint de doua feluri: ordinare si extraordinare.
    Adunarea generala ordinara are atributiile prevazute la art. 14 lit. a)-g) si n), iar adunarea generala extraordinara, atributiile prevazute la lit. h)-o), precum si celelalte atributii ce le revin, potrivit legii si prezentului statut.
    Art. 16
    Adunarea generala este convocata de presedintele consiliului de administratie sau de unul dintre administratori, desemnat de presedinte.
    Adunarea generala ordinara are loc o data pe an, la doua luni de la incheierea exercitiului economico-financiar, pentru examinarea bilantului si a contului de beneficii si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si bugetului pe anul urmator.
    Adunarea generala extraordinara se convoaca in conditiile prevazute de lege, la cererea actionarilor reprezentind 1/10 din capitalul social sau la cererea comisiei de cenzori.
    Adunarea generala va fi convocata de administratori de cite ori va fi nevoie.
    Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial si intr-unul din ziarele de larga circulatie din localitatea in care se afla sediul societatii sau din cea mai apropiata localitate.
    Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii, precum si ordinea de zi, cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarii.
    Cind in ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
    Adunarea generala a actionarilor se intruneste in sediul societatii sau in  alt loc din aceeasi localitate.
    Hotaririle adunarilor se iau prin vot deschis.
    Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea hotaririlor referitoare la raspunderea administratorilor.
    Art. 17
    Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia, de catre unul dintre vicepresedinti, desemnat de presedinte.
    Presedintele consiliului de administratie desemneaza, dintre actionari, doi secretari care vor verifica prezenta actionarilor si vor intocmi procesul-verbal al sedintei.
    Procesul-verbal se va scrie intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
    Art. 18
    Adunarea generala ordinara este valabil constituita si poate lua hotariri daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala extraordinara este valabil constituita si poate lua hotariri daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala a actionarilor statutar constituita ia hotariri cu majoritatea absoluta de voturi a celor prezenti sau reprezentati.
    Hotaririle adunarii generale sint obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
    Art. 19
    In perioada in care statul este actionarul unic, atributiile adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de consiliul imputernicitilor statului, alcatuit si numit potrivit legii, pina la crearea conditiilor de constituire a adunarii generale a actionarilor.
    Consiliul imputernicitilor statului este constituit din 9 membri numiti, potrivit legii, de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, astfel: cite un reprezentant al Ministerului Agriculturii si Alimentatiei, al Ministerului Finantelor, al Ministerului Resurselor si Industriei si ingineri, economisti, juristi, alti specialisti din domeniul de activitate al societatii.
    Membrii consiliului imputernicitilor statului numiti pina la constituirea adunarii generale a actionarilor isi pastreaza calitatea de angajati la unitatea sau institutia de la care provin, precum si toate drepturile si obligatiile derivind din aceasta calitate.
    Membrii consiliului imputernicitilor statului nu pot face parte din mai mult de doua consilii sau participa la societati comerciale cu care respectivele societati, in care sint numiti ca imputerniciti, intretin relatii de afaceri sau au interese contrare.
    Din consiliul imputernicitilor statului nu pot face parte persoane care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, furt din avutul personal, viol, omor, tilharie, precum si pentru alte infractiuni prevazute de lege referitor la societatile comerciale.
    Consiliul imputernicitilor statului prezinta semestrial Ministerului Agriculturii si Alimentatiei un raport asupra activitatii desfasurate de societatea comerciala si un program de activitate pentru perioada viitoare, iar la inchiderea activitatii prezinta raportul asupra intregii activitati desfasurate.
    Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul imputernicitilor statului poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare. Activitatea acestora va fi recompensata material, conform intelegerii pe baza de contract.
    Consiliul imputernicitilor statului indeplineste orice alte atributii care deriva din legislatia in vigoare, precum si din statutul societatii.
    Consiliul imputernicitilor statului se intruneste in prezenta a 3/4 din numarul total si hotaraste valabil cu votul a jumatate plus unu din numarul total, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale ordinare a actionarilor, si in prezenta a 4/5 si votul de 3/4 din membri, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale extraordinare.
    Remunerarea se face in tantieme, reprezentind cote procentuale din beneficiu, in conditiile stabilite de Guvern.
    Consiliul imputernicitilor statului isi va inceta activitatea pe data constituirii adunarii generale a actionarilor.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 20
    Organizare
    Societatea este administrata de catre un consiliu de administratie, format din 9 persoane, alese de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi alese pe noi perioade de 4 ani, care pot avea calitatea de actionari.
    Cind se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant.
    Pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, consiliul de administratie al societatii comerciale va fi numit de consiliul imputernicitilor statului cu acordul ministerului de resort.
    Consiliul de administratie este condus de un presedinte.
    Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii ori de cite ori este necesar, la convocarea presedintelui sau a 1/3 din numarul membrilor sai, si ia decizii cu majoritatea simpla de voturi din numarul total al membrilor consiliului. El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia, de unul dintre administratori, desemnat de presedinte. Presedintele numeste un secretar fie dintre membrii consiliului, fie din afara acestuia.
    Dezbaterile consiliului de administratie au loc, conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte, cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei, care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Consiliul de administratie poate delega o parte din atributiile sale unui comitet de directie compus din membri alesi dintre administratori.
    Presedintele consiliului de administratie indeplineste si functia de director, in care calitate conduce si comitetul de directie, asigurind conducerea curenta a societatii, aducerea la indeplinire a hotaririlor adunarii generale si ale consiliului de administratie.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie in limitele si pe baza imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa acestuia, de catre unul dintre administratori, desemnat de consiliu.
    Membrii consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii, in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Presedintele si ceilalti membri ai consiliului de administratie, precum si directorii, raspund fata de societate pentru prejudiciile rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut si pentru greseli in administrarea societatii.
    Art. 21
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) aproba angajarea si concedierea personalului;
    b) stabileste indatoririle si imputernicirile personalului societatii pe compartimente;
    c) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor;
    d) stabileste tactica si strategia de marketing, de cercetare si dezvoltare, de asigurare a calitatii produselor si de protectie a mediului;
    e) supune anual adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la inchiderea exercitiului economico-financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de beneficii si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de program de activitate si proiectul bugetului societatii pe anul urmator;
    f) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor.

    CAP. 6

    Art. 22
    Gestiunea societatii este controlata de actionari si de comisia de cenzori, numita in conditiile legii de adunarea generala a actionarilor, formata din 3 membri, care nu pot avea o alta functie in cadrul societatii, si tot atitia supleanti.
    In perioada in care statul este actionar unic, cenzorii sint reprezentanti ai Ministerului Finantelor.
    Art. 23
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor si comisiei de cenzori li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea, situatia patrimoniului, a beneficiilor si a pierderilor.
    Art. 24
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    - in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, casa si evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    - la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra fondurilor societatii, a bilantului si a contului de beneficii si pierderi, prezentind adunarii generale a actionarilor un raport prin care se propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de beneficii si pierderi;
    - in cazul lichidarii societatii, controleaza operatiunile de lichidare;
    - prezinta adunarii generale a actionarilor punctul de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
    Atributiile comisiei de cenzori se completeaza si cu alte obligatii prevazute de lege.
    Art. 25
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.
    Comisia de cenzori poate convoca adunarea generala a actionarilor in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% .

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 26
    Exercitiul economico-financiar al societatii incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
    Art. 27
    Societatea va tine evidenta contabila in lei si va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avind in vedere normele metodologice ale Ministerului Finantelor.
    Bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi se supun aprobarii Ministerului Finantelor si se publica in Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
    Art. 28
    Profitul societatii se stabileste prin bilantul aprobat de adunarea generala a actionarilor.
    Plata profitului cuvenit actionarilor se face de societate, in conditiile legii.
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Art. 29
    Nivelul salariilor pentru personalul societatii, pe categorii de calificare si functii, se stabileste si poate fi modificat de adunarea generala a actionarilor in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege.
    Drepturile si obligatiile personalului societatii se stabilesc de consiliul de administratie.
    Drepturile salariale se stabilesc prin negocieri la nivelul societatii si se inscriu in contractul colectiv de munca, incheiat conform prevederilor legii.
    Drepturile salariale individuale se stabilesc prin contracte individuale, tinind seama de prevederile contractului colectiv de munca.
    Art. 30
    Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, litigii

    Art. 31
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotarirea adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Cit timp societatea va avea capitalul integral de stat, ea va putea fi transformata numai cu aprobarea organului care a infiintat-o.
    Art. 32
    Dizolvarea societatii poate avea loc in urmatoarele situatii:
    - imposibilitatea realizarii obiectului de activitate;
    - pierderea a jumatate din capitalul social, daca adunarea generala  a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    - numarul de actionari va fi redus sub 5, timp de 6 luni;
    - in orice alte situatii, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor.
    Art. 33
    In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.
    Lichidarea societatii se va face dupa procedura prevazuta de lege.
    Art. 34
    Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice sint de competenta instantelor judecatoresti de drept comun.
    Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj, potrivit legii.
    Art. 35
    Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societatile comerciale.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 92/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 92 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 92/1991
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu