Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 803 din 8 iulie 2009

pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.164/2007 privind acordarea de ajutoare de minimis pentru dezvoltarea sau modernizarea întreprinderilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 555 din 10 august 2009



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 1.164/2007 privind acordarea de ajutoare de minimis pentru dezvoltarea sau modernizarea întreprinderilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 690 din 11 octombrie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. Articolul 2 va avea următorul cuprins:

„Art. 2. - (1) Prezenta hotărâre se aplică ajutoarelor acordate întreprinderilor din toate sectoarele, cu excepţia celor prevăzute în art. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei, astfel:

a)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în sectoarele pescuitului şi acvaculturii, reglementate de Regulamentul (CE) nr. 104/2000 al Consiliului din 17 decembrie 1999 privind organizarea comună a pieţelor în sectorul produselor pescăreşti şi de acvacultura;

b)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în producţia primară de produse agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratatul de constituire a Comunităţii Europene, denumit în continuare Tratat;

c)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în transformarea şi comercializarea produselor agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratat, atunci când valoarea ajutorului este stabilită pe baza preţului sau a cantităţii produselor în cauză achiziţionate de la producătorii primari sau introduse pe piaţă de întreprinderile în cauză;

d)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în transformarea şi comercializarea produselor agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratat, atunci când ajutorul este condiţionat de transferarea lui parţială sau integrală către producătorii primari;

e)  ajutoarelor destinate activităţilor legate de exportul către ţări terţe sau către state membre ale Uniunii Europene, respectiv ajutoarelor legate direct de cantităţile exportate, ajutoarelor destinate înfiinţării şi funcţionării unei reţele de distribuţie sau destinate altor cheltuieli curente legate de activitatea de export;

f)  ajutoarelor subordonate folosirii mărfurilor autohtone în locul celor importate;

g)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în sectorul cărbunelui, în sensul Regulamentului (CE) nr. 1.407/2002 al Consiliului din 23 iulie 2002 privind ajutorul de stat pentru industria cărbunelui;

h) ajutoarelor pentru achiziţia de vehicule de transport rutier de mărfuri, acordate întreprinderilor care efectuează transport rutier de mărfuri în numele terţilor.

(2) Beneficiarii ajutorului de minimis în temeiul prezentei hotărâri sunt întreprinderile care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)  sunt înregistrate potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt încadrate în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, au sediul şi îşi desfăşoară activitatea în România;

b) desfăşoară activitate economică de cel puţin un an;

c)  pe o perioadă de 3 ani fiscali consecutivi, anteriori datei solicitării, nu au primit ajutoare de minimis sau, dacă au primit ajutoare de minimis, acestea cumulate nu depăşesc plafonul echivalent în lei cu 200.000 euro, respectiv 100.000 euro în cazul întreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier;

d) la momentul solicitării ajutorului de stat, prezintă un plan de investiţii care să reflecte modul de utilizare a sumelor solicitate;

e) nu înregistrează debite restante la bugetele componente ale bugetului general consolidat;

f)  nu se află în procedură de executare silită, faliment, reorganizare judiciară, dizolvare, închidere operaţională, lichidare;

g) nu intră în categoria „întreprinderilor în dificultate" potrivit prevederilor cap. 2 secţiunea 2.1 din Comunicarea Comisiei Europene - Linii directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. C 244 din 1 octombrie 2004;

h) nu au fost emise împotriva lor decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau în cazul în care asemenea decizii au fost emise acestea au fost executate."

2. La articolul 6, alineatul (1) va avea următorul cuprins:

„Art. 6. - (1) Ministerul Finanţelor Publice va acorda un nou ajutor de minimis doar după ce a verificat că acesta nu ridică suma totală a ajutoarelor de minimis primite pe parcursul perioadei relevante de 3 ani fiscali consecutivi, la un nivel care să depăşească echivalentul în lei al pragului de 200.000 euro, respectiv 100.000 euro în cazul întreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier."

3. Articolul 10 va avea următorul cuprins:

„Art. 10. - Procedura de acordare a alocărilor specifice individuale în cadrul schemei de ajutor de minimis privind dezvoltarea sau modernizarea întreprinderilor este prevăzută în anexă."

4. Articolul 11 va avea următorul cuprins:

„Art. 11. - Anexa face parte integrantă din prezenta hotărâre."

5. Anexa nr. 1 „Lista domeniilor de activitate pentru care se acordă ajutoare de minimis" se abrogă.

6.  La anexa nr. 2, capitolul I „Obiectivul schemei de ajutor de stat", primul alineat se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Obiectivul prezentei scheme de ajutor de stat îl constituie modernizarea sau dezvoltarea activităţii întreprinderilor care activează în orice sector de activitate, cu excepţia celor prevăzute la art. 2 alin. (1) din hotărâre."

7.  La anexa nr. 2, capitolul III „Criterii de eligibilitate" va avea următorul cuprins:

„CAPITOLUL III

Criterii de eligibilitate

1. Prezenta hotărâre se aplică ajutoarelor acordate întreprinderilor din toate sectoarele, cu excepţia celor prevăzute în art. 2 din Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea articolelor 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de minimis, astfel:

a)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în sectoarele pescuitului şi acvaculturii, reglementate de Regulamentul (CE) nr. 104/2000 al Consiliului din 17 decembrie 1999 privind organizarea comună a pieţelor în sectorul produselor pescăreşti şi de acvacultura;

b)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în producţia primară de produse agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratat;

c)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în transformarea şi comercializarea produselor agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratat, atunci când valoarea ajutorului este stabilită pe baza preţului sau a cantităţii produselor în cauză achiziţionate de la producătorii primari sau introduse pe piaţă de întreprinderile în cauză;

d)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în transformarea şi comercializarea produselor agricole, astfel cum sunt enumerate în anexa I la Tratat, atunci când ajutorul este condiţionat de transferarea lui parţială sau integrală către producătorii primari;

e) ajutoarelor destinate activităţilor legate de export către ţări terţe sau către state membre ale Uniunii Europene, respectiv ajutoarelor legate direct de cantităţile exportate, ajutoarelor destinate înfiinţării şi funcţionării unei reţele de distribuţie sau destinate altor cheltuieli curente legate de activitatea de export;

f)  ajutoarelor subordonate folosirii mărfurilor autohtone în locul celor importate;

g)  ajutoarelor acordate întreprinderilor care îşi desfăşoară activitatea în sectorul cărbunelui, în sensul Regulamentului (CE) nr. 1.407/2002 al Consiliului din 23 iulie 2002 privind ajutorul de stat pentru industria cărbunelui;

h) ajutoarelor pentru achiziţia de vehicule de transport rutier de mărfuri, acordate întreprinderilor care efectuează transport rutier de mărfuri în numele terţilor.

2. Beneficiarii ajutorului de minimis în temeiul prezentei hotărâri sunt întreprinderile care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)  sunt înregistrate potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt încadrate în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, au sediul şi îşi desfăşoară activitatea în România;

b) desfăşoară activitate economică de cel puţin un an;

c)  pe o perioadă de 3 ani fiscali consecutivi, anteriori datei solicitării, nu au primit ajutoare de minimis sau, dacă au primit ajutoare de minimis, acestea cumulate nu depăşesc plafonul echivalent în lei cu 200.000 euro, respectiv 100.000 euro în cazul întreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier;

d) la momentul solicitării ajutorului de stat, prezintă un plan de investiţii care să reflecte modul de utilizare a sumelor solicitate;

e) nu înregistrează debite restante la bugetele componente ale bugetului general consolidat;

f)  nu se află în procedură de executare silită, faliment, reorganizare judiciară, dizolvare, închidere operaţională, lichidare;

g) nu intră în categoria „întreprinderilor în dificultate" potrivit prevederilor cap. 2 secţiunea 2.1 din Comunicarea Comisiei Europene - Linii directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate, publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. C 244 din 1 octombrie 2004;

h) nu au fost emise împotriva lor decizii de recuperare a unui ajutor de stat sau în cazul în care asemenea decizii au fost emise acestea au fost executate."

8.   La anexa nr. 2, capitolul IV „Cheltuieli eligibile", punctul 1, litera a) va avea următorul cuprins:

,,a) investiţiile în active corporale referitoare la:

- construcţii cu scop industrial şi turistic, destinate realizării activităţii pentru care s-a solicitat finanţare;

- echipamente tehnologice - maşini, utilaje şi instalaţii de lucru;

- aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare;

- mijloace de transport neînmatriculabile, pentru susţinerea activităţii întreprinderii;

- mobilier şi aparatură birotică;".

9. La anexa nr. 2, capitolul V „Modalitatea de acordare a alocărilor specifice individuale", punctul 1 va avea următorul cuprins:

„1. Intreprinderile mici şi mijlocii pot beneficia de ajutoare de minimis pentru modernizarea sau dezvoltarea activităţii, în limita echivalentului în lei a valorii maxime de 200.000 euro, respectiv 100.000 euro în cazul întreprinderilor care desfăşoară activitate în domeniul transportului rutier, pe o perioadă de 3 ani fiscali consecutivi."

10. La formularul nr. 1 la procedură „Cerere de acord de principiu pentru finanţare", secţiunea B2 va avea următorul cuprins:

„SECŢIUNEA B2

Prezentarea cheltuielilor eligibile pentru care se solicită finanţare cu defalcare anuală

Denumirea obiectivului

Tipul de cheltuială pentru care se solicită finanţare

Valoarea cheltuielilor eligibilei)

- lei -

Valoarea finanţării solicitate

- lei -

An I

An II

An III

An I

An II

An III

|_|

1.    Investiţii   în   imobilizări corporale2)

|_|

a) Cheltuieli cu construcţii cu scop    industrial    şi    turistic, destinate   realizării   activităţii pentru     care     s-a     solicitat finanţare

|_|

b) Cheltuieli cu echipamente tehnologice - maşini, utilaje şi instalaţii de lucru

|_|

c)   Cheltuieli   cu   aparate   şi instalaţii de măsurare, control şi reglare

|_|

d)  Cheltuieli  cu  mijloace  de transport      neînmatriculabile, pentru    susţinerea    activităţii întreprinderii

|_|

e)   Cheltuieli   cu   mobilier   şi aparatură birotică

|_|

2.    Investiţii   în   imobilizări necorporale3)

|_|

Cheltuieli cu brevete, licenţe, mărci comerciale şi alte drepturi si active similare

TOTAL:

TOTAL FINANŢARE:

1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA.

2) Investiţii în imobilizări corporale reprezintă orice investiţii în active fixe corporale ce se referă la crearea unei noi unităţi, extinderea unei unităţi existente sau angajarea într-o activitate ce implică o schimbare fundamentală a produsului sau procesului de producţie al unei unităţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizată sub forma achiziţionării unei unităţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacă nu ar fi fost cumpărată trebuie să fie, de asemenea, considerată ca fiind o investiţie în imobilizări corporale.

3)  Investiţii în imobilizări necorporale reprezintă orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate."

11. Formularul nr. 3 la procedură „Acord de principiu pentru finanţare" va avea următorul cuprins:

„Formularul nr. 3 la procedură

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

UNITATEA DE IMPLEMENTARE

Data....................................

Numărul.............................

ACORD   DE   PRINCIPIU   PENTRU   FINANŢARE 1)

DESTINATAR:

Denumirea întreprinderii:........................................................................................................................................................................ ...

Data înregistrării întreprinderii:....................................................................................................................................................................

Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului:.....................................................................................................................................

Cod de identificare fiscală:........................................................................................................................................................................

Adresa:........................................................................................................................................................................ ............................

Telefon:................................................................................................Fax:..............................................................................................

E-mail:........................................................................................................................................................................ .............................

Ca urmare a Cererii dvs. nr..................din data de........................., vă comunicăm prin prezenta acordul de principiu pentru finanţare a următoarelor cheltuieli eligibile aferente proiectului:

1) Se completează de către Unitatea de implementare a schemei de ajutor de stat de minimis.

Denumirea obiectivului

Tipul de cheltuială pentru care se solicită finanţare

Valoarea finanţării aprobate

- lei -

An I

An II

An III

|_|

1. Investiţii în imobilizări corporale2)

|_|

a)  Cheltuieli   cu   construcţii   cu  scop industrial şi turistic, destinate realizării activităţii    pentru   care   s-a   solicitat finanţare

|_|

b) Cheltuieli cu echipamente tehnologice - maşini, utilaje şi instalaţii de lucru

|_|

c) Cheltuieli cu aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare

|_|

d) Cheltuieli cu mijloace de transport neînmatriculabile,    pentru   susţinerea activităţii întreprinderii

|_|

e) Cheltuieli cu mobilier şi aparatură birotică

|_|

2. Investiţii în imobilizări necorporale3)

|_|

Cheltuieli   cu   brevete,   licenţe,   mărci comerciale şi  alte drepturi  şi  active similare

TOTAL:

TOTAL FINANŢARE:

2) Investiţii în imobilizări corporale reprezintă orice investiţii în active fixe corporale ce se referă la crearea unei noi unităţi, extinderea unei unităţi existente sau angajarea într-o activitate ce implică o schimbare fundamentală a produsului sau procesului de producţie al unei unităţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizată sub forma achiziţionării unei unităţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacă nu ar fi fost cumpărată trebuie să fie, de asemenea, considerată ca fiind o investiţie în imobilizări corporale.

3)  Investiţii în imobilizări necorporale reprezintă orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate.

Menţiuni speciale:........................................................................................................................................................................ .............

Ordonator de credite,

......................................

12. Formularul nr. 6 la procedură „Activităţile şi cheltuielile eligibile care constituie obiectul finanţării" va avea următorul cuprins:

„Formularul nr. 6 la procedură

ACTIVITĂŢILE   ŞI   CHELTUIELILE   ELIGIBILE   CARE   CONSTITUIE   OBIECTUL   FINANŢĂRII

Nr. crt.

Activităţi eligibile

Cheltuieli eligibile

Documente justificative

1.

Realizarea de investiţii în imobilizări corporale şi necorporale

a)    cheltuieli     eligibile    pentru realizarea de investiţii în imobilizări corporale

- contract de prestări servicii

- contract de achiziţie a imobilizărilor corporale

- factură fiscală

- chitanţă fiscală

- ordin de plată

- copie după extrasul de cont

- documente din care să rezulte achiziţionarea în condiţii de piaţă

b)    cheltuieli     eligibile    pentru realizarea de investiţii în imobilizări necorporale

- contract de vânzare-cumpărare

- contract prin care se dobândesc drepturile de proprietate intelectuală

- factură fiscală

- chitanţă fiscală

- ordin de plată

- copie după extrasul de cont

- documente din care să rezulte achiziţionarea în condiţii de piaţă"

13. La formularul nr. 8 la procedură „Cerere de anulare totală sau parţială a finanţării pentru care există Acord de principiu pentru finanţare", secţiunea B va avea următorul cuprins:

„SECŢIUNEA B

 Cheltuieli pentru care se solicită anularea finanţării

Denumirea obiectivului

Tipul de cheltuială pentru care se solicită finanţare

Valoarea finanţării

pentru care se solicită anularea

- lei -

An I

An II

An III

|_|

1. Investiţii în imobilizări corporale1)

|_|

a)  Cheltuieli   cu   construcţii   cu  scop industrial şi turistic, destinate realizării activităţii    pentru   care   s-a   solicitat finanţare

|_|

b) Cheltuieli cu echipamente tehnologice - maşini, utilaje şi instalaţii de lucru

|_|

c) Cheltuieli cu aparate şi instalaţii de măsurare, control şi reglare

|_|

d) Cheltuieli cu mijloace de transport neînmatriculabile,    pentru   susţinerea activităţii întreprinderii

|_|

e) Cheltuieli cu mobilier şi aparatură birotică

|_|

2. Investiţii în imobilizări necorporale2)

|_|

Cheltuieli   cu   brevete,   licenţe,   mărci comerciale şi  alte drepturi  şi  active similare

TOTAL:

TOTAL FINANŢARE:

1) Investiţii în imobilizări corporale reprezintă orice investiţii în active fixe corporale ce se referă la crearea unei noi unităţi, extinderea unei unităţi existente sau angajarea într-o activitate ce implică o schimbare fundamentală a produsului sau procesului de producţie al unei unităţi existente, mai ales prin raţionalizare, diversificare sau modernizare. O investiţie în active fixe, realizată sub forma achiziţionării unei unităţi care s-a închis sau care s-ar fi închis dacă nu ar fi fost cumpărată trebuie să fie, de asemenea, considerată ca fiind o investiţie în imobilizări corporale.

2)  Investiţii în imobilizări necorporale reprezintă orice investiţii în transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de brevet de invenţie, a licenţelor, a know-how-ului sau a cunoştinţelor tehnice nebrevetate."

Art. II. - (1) Prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.164/2007, cu modificările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta hotărâre se aplică cererilor de acord de principiu pentru finanţare depuse după data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(2) Cererile de acord de principiu pentru finanţare aflate în curs de analiză, precum şi acordurile de principiu pentru finanţare obţinute anterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri se supun dispoziţiilor legale în materie aplicabile înainte de intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. III. - (1) In cuprinsul Hotărârii Guvernului nr. 1.164/2007, cu modificările ulterioare, denumirea „Ministerul Economiei şi Finanţelor" se înlocuieşte cu denumirea „Ministerul Finanţelor Publice".

(2) Hotărârea Guvernului nr. 1.164/2007, cu modificările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta hotărâre, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

p. Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Gherghina,

secretar de stat


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 803/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 803 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu