Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 39 din 6 iunie 2007

pentru aprobarea Procedurii privind inregistrarea si actualizarea datelor in Registrul fondurilor de pensii private si al administratorilor

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 408 din 19 iunie 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 23 lit. n) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

având în vedere prevederile art. 13 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative,

în baza hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 6 iunie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă Procedura privind înregistrarea şi actualizarea datelor în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Prezenta hotărâre şi procedura menţionată la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).

Art. 3. - Departamentul autorizare-reglementare împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

Mircea Oancea

ANEXĂ

PROCEDURĂ

privind înregistrarea şi actualizarea datelor în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor

Având în vedere prevederile art. 13 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative şi ale art. 23 lit. n) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta procedură.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Procedura stabileşte informaţiile care vor fi completate în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, denumit în continuare Registru, inclusiv partea publică a acestuia. Procedura stabileşte, de asemenea, condiţiile de desfăşurare a activităţii de evidenţă a entităţilor autorizate, respectiv fluxul de documente de la şi către Serviciul Evidenţă Entităţi Autorizate (S.E.E.A.).

Art. 2. - Prezenta procedură se adresează personalului de specialitate al Comisiei.

Art. 3. - In explicitarea conţinutului Registrului şi derulării fluxurilor metodologice vor fi folosiţi termenii şi semnificaţiile lor specificate de Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative şi de Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, precum şi de normele emise în aplicarea acestora.

CAPITOLUL II

Metodologia de evidenţiere în Registru

Art. 4. - (1) In Registru vor fi înscrise, în ordine cronologică, entităţile pentru care Comisia eliberează decizii de autorizare/suspendare/retragere sau avize, precum şi modificările aduse acestora.

(2) Comisia va păstra istoricul tuturor înregistrărilor şi modificărilor înscrise în Registru şi va oferi posibilitatea accesării unei entităţi în relaţionare directă cu elementele sale caracteristice.

Art. 5. - (1) Registrul are 7 secţiuni.

(2) Secţiunile Registrului sunt următoarele:

Secţiunea 1 - Administratori de fonduri de pensii

Subsecţiunea 1-A1. Administratori de fonduri de pensii facultative

Pentru administratorii de fonduri de pensii facultative, care pot fi societăţi de pensii, societăţi de asigurări sau societăţi de administrare a investiţiilor, în Registru se vor completa următoarele date:

1. numărul curent;

2. denumirea administratorului fondului de pensii facultative;

3. codul administratorului fondului de pensii facultative din Registru;

4. numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5. reprezentantul legal al societăţii;

6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

7. codul unic de înregistrare;

8. numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9. lista acţionarilor administratorului, a membrilor consiliului de administraţie şi ai Comitetului de direcţie;

10. deţinerile acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie sau ai Comitetului de direcţie, reprezentând cel puţin 5% din capitalul social sau din drepturile de vot ale unei societăţi comerciale;

11. persoane afiliate;

12. numele fondului/fondurilor de pensii facultative administrat/administrate şi codul autorizaţiei fiecărui fond de pensii facultative administrat;

13. denumirea şi codul depozitarului;

14. denumirea şi codul auditorului financiar;

15. statul membru gazdă, pentru administratorul care acceptă contribuţii de la participanţi din alte state ale Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European;

16. observaţii.

Subsectiunea 1-B1. Administratori de fonduri de pensii private din România

Pentru administratorii de fonduri de pensii private, societăţi de pensii, persoane juridice române, în Registru se vor completa următoarele date:

1. numărul curent;

2. denumirea administratorului fondului de pensii private;

3. codul administratorului fondului de pensii private din Registru;

4. numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5. reprezentantul legal al societăţii;

6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

7. codul unic de înregistrare;

8. numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9. lista acţionarilor administratorului, a membrilor consiliului de administraţie şi ai Comitetului de direcţie;

10. deţinerile acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie sau ai Comitetului de direcţie, reprezentând cel puţin 5% din capitalul social sau din drepturile de vot ale unei societăţi comerciale;

11.  persoane afiliate;

12. numele fondului de pensii administrat privat şi codul acestuia;

13. denumirea şi codul depozitarului;

14. denumirea şi codul auditorului financiar;

15. statul membru gazdă, pentru administratorul care acceptă contribuţii de la participanţi din alte state ale Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European;

16. observaţii.

Secţiunea 2 - Fonduri de pensii

Subsectiunea 2-A. Fonduri de pensii facultative

Pentru fondurile de pensii facultative, în Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea şi natura fondului de pensii;

3.  codul fondului de pensii facultative din Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5.  denumirea administratorului;

6.  denumirea depozitarului;

7.   numărul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi depozitar;

8.  denumirea auditorului financiar;

9.   numărul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi auditor;

10.  numărul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii;

11.  observaţii.

Subsectiunea 2-B. Fonduri de pensii private

Pentru fondurile de pensii private, în Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea şi natura fondului de pensii;

3.  codul fondului de pensii facultative din Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5.  denumirea administratorului;

6.  denumirea depozitarului;

7.   numărul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi depozitar;

8.  denumirea auditorului financiar;

9.   numărul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi auditor;

10.  numărul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii;

11.  observaţii.

Secţiunea 3 - Depozitari de fonduri de pensii

Subsectiunea 3-A. Depozitari de fonduri de pensii facultative

Pentru depozitarii fondurilor de pensii facultative, în Registru se vor completa următoarele date:

1. numărul curent;

2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii facultative;

3. codul depozitarului în Registru;

4. numărul şi data avizului Comisiei;

5. reprezentantul legal al societăţii;

6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

7. numărul şi data autorizaţiei BNR sau a unei alte bănci centrale din UE;

8. numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9. codul unic de înregistrare;

10. observaţii.

Subsectiunea 3-B. Depozitari de fonduri de pensii private

Pentru depozitarii fondurilor de pensii private, în Registru se vor completa următoarele date:

1. numărul curent;

2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii private;

3. codul avizului depozitarului în Registru;

4. numărul şi data avizului Comisiei;

5. reprezentantul legal al societăţii;

6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

7. numărul şi data autorizaţiei BNR sau a unei alte bănci centrale din UE;

8. numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9. codul unic de înregistrare;

10. observaţii.

Secţiunea 4 - Auditori financiari de fonduri de pensii

Subsecţiunea 4-A. Auditori financiari de fonduri de pensii facultative

Pentru   auditorii   financiari   ai   fondurilor  de   pensii facultative, în Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea societăţii;

3.  codul avizului din Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5.  reprezentantul legal al societăţii;

6.  adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;

7. numărul autorizaţiei de la Camera Auditorilor Financiari/autoritatea similară din UE;

8.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9.  codul unic de înregistrare;

10.  observaţii.

Subsecţiunea 4-B. Auditori financiari de fonduri de pensii private

Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii private, în Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea societăţii;

3.  codul avizului din Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5.  reprezentantul legal al societăţii;

6.  adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;

7.    numărul autorizaţiei de la Camera Auditorilor Financiari/autoritatea similară din UE;

8.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

9.  codul unic de înregistrare;

10.  observaţii.

Secţiunea 5 - Agenţi de marketing

Subsecţiunea 5-A. Agenţi de marketing care desfăşoară activitate de marketing pentru fondurile de pensii facultative

Pentru agenţii de marketing, persoane fizice sau juridice, în Registru se vor completa, după caz, următoarele informaţii:

1.  numărul curent;

2.  numele şi prenumele/denumirea societăţii;

3.  codul agentului de marketing în Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;

5.  reprezentantul legal al societăţii;

6.   denumirea societăţii cu care agentul a încheiat contract;

7.   numărul, data şi durata contractului încheiat între societate şi agent;

8.  adresa sediului social;

9.  numărul autorizării BNR, CSA, respectiv CNVM;

10.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

11.  codul unic de înregistrare;

12.  observaţii.

Subsecţiunea 5-B. Agenţi de marketing care desfăşoară activitate de marketing pentru fondurile de pensii private

Pentru agenţii de marketing, persoane fizice sau juridice, în Registru se vor completa, după caz, următoarele informaţii:

1.  numărul curent;

2.  numele şi prenumele/denumirea societăţii;

3.  codul agentului de marketing în Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;

5.  reprezentantul legal al societăţii;

6.   denumirea societăţii cu care agentul a încheiat contract;

7.   numărul, data şi durata contractului încheiat între societate şi agent;

8.  adresa sediului social;

9.  numărul autorizării BNR, CSA, respectiv CNVM;

10.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

11.  codul unic de înregistrare;

12.  observaţii.

Secţiunea 6 - Actuari1)

Pentru actuari se vor completa în Registru, după caz, următoarele informaţii:

1.  numărul curent;

2.  denumirea/numele şi prenumele;

3.  codul autorizaţiei/avizului în Registru;

4.  numărul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;

5. denumirea administratorului cu care actuarul a încheiat contract;

6. numărul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi actuar;

7. observaţii.

Secţiunea 7 - Entităţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specială

Subsecţiunea 7-A. Entităţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specială pentru activitate desfăşurată în legătură cu pensiile facultative

In Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea entităţii;

3.  codul autorizaţiei/avizului în Registru;

4.   numărul şi data deciziei Comisiei privind retragerea autorizaţiei sau a avizului, de suspendare, de instituire a supravegherii speciale ori a administrării speciale;

5.  observaţii.

Subsecţiunea 7-B. Entităţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specială pentru activitate desfăşurată în legătură cu pensiile private

In Registru se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea entităţii;

3.  codul autorizaţiei/avizului în Registru;

4.   numărul şi data deciziei Comisiei privind retragerea autorizaţiei sau a avizului, de suspendare, de instituire a supravegherii speciale ori a administrării speciale;

5.  observaţii.

Art. 6. - La rubrica „Observaţii" se vor completa, după caz, date referitoare la: procedura insolvenţei, fuziune, divizare sau lichidare a entităţii, precum şi alte situaţii similare sau sancţiuni aplicate de Comisie.

Art. 7. - (1) In cazul în care uneia dintre entităţile înscrise în Registru i se retrage autorizaţia/avizul, codul autorizaţiei/avizului acesteia nu va mai fi atribuit niciunei alte entităţi.

(2)  In cazul în care uneia dintre entităţile înscrise în Registru i se retrage autorizaţia/avizul şi ulterior este reautorizată sau reavizată, aceasta primeşte un cod al autorizaţiei/avizului diferit de cel iniţial.

(3)   Registrul este creat, păstrat şi actualizat pe suport informatic de către Comisie.

(4)   Partea conţinând datele publice din Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor poate fi vizualizată pe adresa de web a Comisiei www.csspp.ro.

1) Această secţiune va deveni activă după realizarea legislaţiei secundare a Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private cu privire la autorizarea/avizarea actuarilor pe piaţa fondurilor de pensii private.

CAPITOLUL III

Informaţiile conţinute de secţiunea publică a Registrului

Art. 8. - Informaţiile ce vor fi completate în secţiunea publică a Registrului sunt următoarele:

Secţiunea P1 - Administratori de fonduri de pensii

Subsecţiunea P1-A1. Administratori de fonduri de pensii facultative

Pentru administratorii de fonduri de pensii facultative, care pot fi societăţi de pensii, societăţi de asigurări sau societăţi de administrare a investiţiilor, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.   denumirea administratorului fondului de pensii facultative;

3.   codul administratorului fondului de pensii facultative din Registru;

4.  numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei sau a unei alte autorităţi competente din UE;

5.   adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

6.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare;

8.  lista acţionarilor administratorului;

9.  lista membrilor consiliului de administraţie;

10.   numele fondului/fondurilor de pensii facultative administrat(e);

11.  statul membru gazdă aparţinând altui stat al Uniunii Europene sau Spaţiului Economic European din care administratorul acceptă contribuţii de la participanţi.

Subsecţiunea P1-B1. Administratori de fonduri de pensii private

Pentru administratorii de fonduri de pensii private, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea administratorului fondului de pensii private;

3.   codul administratorului fondului de pensii private din Registru;

4.  numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei sau a unei alte autorităţi competente din UE;

5.   adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

6.  număr de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare;

8.  lista acţionarilor administratorului;

9.  lista membrilor consiliului de administraţie;

10.  numele fondului de pensii private;

11.  statul membru gazdă aparţinând altui stat al Uniunii Europene sau Spaţiului Economic European din care administratorul acceptă contribuţii de la participanţi.

Secţiunea P2 - Fonduri de pensii

Subsecţiunea P2-A. Fonduri de pensii facultative

Pentru fondurile de pensii facultative, în Registru  - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.   denumirea şi natura fondului de pensii facultative;

3.   codul autorizaţiei fondului de pensii facultative din Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5.  denumirea administratorului;

6.  denumirea depozitarului;

7.  denumirea auditorului financiar;

8.   numărul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii.

Subsecţiunea P2-B. Fonduri de pensii private

Pentru  fondurile de  pensii  private, în  Registru   - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea şi natura fondului de pensii;

3.   codul autorizaţiei fondului de pensii private din Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;

5.  denumirea administratorului;

6.  denumirea depozitarului;

7.  denumirea auditorului financiar;

8.   numărul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii.

Secţiunea P3 - Depozitari de fonduri de pensii

Subsecţiunea P3-A. Depozitari de fonduri de pensii facultative

Pentru depozitarii fondurilor de pensii facultative, în Registru- Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1. numărul curent;

2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii facultative;

3. codul depozitarului în Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

6.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare.

Subsecţiunea P3-B. Depozitari de fonduri de pensii private

Pentru depozitarii fondurilor de pensii private, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.   denumirea depozitarului fondurilor de pensii private;

3.  codul avizului depozitarului în Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5.   adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;

6.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare.

Secţiunea P4 - Auditori financiari de fonduri de pensii

Subsecţiunea P4-A. Auditori de fonduri de pensii facultative

Pentru   auditorii   financiari   ai   fondurilor  de   pensii facultative, în  Registru  - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea societăţii;

3.  codul avizului din Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5.  adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;

6.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare.

Subsecţiunea P4-B. Auditori de fonduri de pensii private

Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii private, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa următoarele date:

1.  numărul curent;

2.  denumirea societăţii;

3.  codul avizului din Registru;

4.  numărul şi data avizului Comisiei;

5.  adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;

6.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

7.  codul unic de înregistrare.

Secţiunea P5 - Agenţi de marketing

Subsecţiunea P5-A.   Agenţi de marketing pentru fondurile de pensii facultative

Pentru agenţii de marketing care desfăşoară activitate de marketing pentru fondurile de pensii facultative, persoane fizice sau juridice, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa, după caz, următoarele informaţii:

1.  numărul curent;

2.  numele şi prenumele/denumirea societăţii;

3.  codul agentului de marketing în Registru;

4.   numărul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;

5.   denumirea societăţii cu care agentul a încheiat contract;

6.  adresa sediului social;

7.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

8.  codul unic de înregistrare.

Subsecţiunea P5-B. Agenţi de marketing pentru fondurile de pensii private

Pentru agenţii de marketing care desfăşoară activitate de marketing pentru fondurile de pensii private, persoane fizice sau juridice, în Registru - Secţiunea publică - se vor completa, după caz, următoarele informaţii:

1.  numărul curent;

2.  numele şi prenumele/denumirea societăţii;

3.  codul agentului de marketing în Registru;

4.  numărul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;

5.  denumirea societăţii cu care agentul a încheiat contract;

6.  adresa sediului social;

7.  numărul de înregistrare la registrul comerţului;

8.  codul unic de înregistrare.

CAPITOLUL IV

Fluxul activităţilor aferente Serviciului de Evidenţa Entităţi Autorizate

Art. 9. - Circuitul documentelor şi al activităţilor în cadrul Serviciului Evidenţă Entităţi Autorizate (S.E.E.A.) este următorul:

1. Secretariatul tehnic va transmite Direcţiei autorizare un exemplar original al hotărârilor/deciziilor/avizelor emise de Consiliul Comisiei privind dosarul entităţii supus analizei Consiliului Comisiei.

2. Direcţia autorizare va înainta dosarul către S.E.E.A. în ziua primirii lui de la Secretariatul tehnic.

3. S.E.E.A. va efectua prelucrarea computerizată a datelor din dosar.

4. S.E.E.A. va proceda la alocarea şi generarea codului de înscriere în Registru, împreună cu Direcţia tehnologia informaţiilor.

5. S.E.E.A. va transmite Direcţiei autorizare numărul de înregistrare alocat.

6. S.E.E.A. gestionează modificările de date în Registru.

7. S.E.E.A. monitorizează permanent datele din Registrul şi conexiunile dintre ele, în vederea identificării incompatibilităţilor ce pot apărea.

8.  S.E.E.A. elaborează, la cererea conducerii Comisiei, situaţii centralizatoare utilizând datele din Registru.

CAPITOLUL V

Metodologie privind modificările în Registru

Art. 10. - (1) Modificările de date ale entităţilor autorizate sau avizate de Comisie, care implica şi modificări în Registru, vor fi făcute la iniţiativa Comisiei, prin direcţiile şi/sau departamentele sale.

(2) In cazul în care Comisia aprobă modificarea conţinutului unui document dintre cele care au stat la baza autorizării/avizării unei entităţi şi care, pe cale de consecinţă, conduce la modificarea datelor înscrise în Registru, S.E.E.A., în baza unei note interne, va opera în Registru modificările respective.

(3)  In cazul apariţiei unor erori materiale care implică modificări de date în Registru, se vor avea în vedere prevederile art. 5 şi 6 din Norma metodologică a Comisiei privind avizarea/autorizarea.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 39/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 39 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 39/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu