Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 130 din 11 martie 1998

privind finantarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 115 din 17 martie 1998


SmartCity3


    In temeiul Ordonantei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice, aprobata si modificata prin Legea nr. 13/1995, si al art. 16 lit. j) din Ordonanta Guvernului nr. 12/1993 privind achizitiile publice, aprobata si modificata prin Legea nr. 83/1994 si republicata,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Cheltuielile privind lucrarile de pregatire a stadioanelor de joc si a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfasurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, ce va fi organizat la Bucuresti in perioada 23 - 31 mai 1998, se vor finanta din alocatii de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevazute la capitolul "Cultura, religie si actiuni privind activitatea sportiva si de tineret", in bugetele Ministerului Tineretului si Sportului, Ministerului Apararii Nationale, Ministerului de Interne si Ministerului Transporturilor, potrivit anexei nr. 1.
    Art. 2
    Cheltuielile necesare organizarii competitiei se vor suporta din alocatiile de la bugetul de stat pentru activitatea sportiva, prevazute in bugetul Ministerului Tineretului si Sportului pe anul 1998 la capitolul "Cultura, religie si actiuni privind activitatea sportiva si de tineret", potrivit anexei nr. 2.
    Art. 3
    Lucrarile prevazute in anexa nr. 1 vor fi executate pe baza de documentatii aprobate legal, prin incredintare directa acordata societatilor comerciale prevazute in anexa nr. 3.
    Art. 4
    Bunurile achizitionate potrivit anexei nr. 2 si ramase in urma realizarii actiunii vor fi preluate in administrare de catre Ministerul Tineretului si Sportului.
    Art. 5
    Cu sumele ramase neutilizate in urma desfasurarii actiunii se va majora Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului pe anul 1998, in termen de 30 de zile de la incheierea competitiei.
    Art. 6
    Cota-parte din venit ce va fi primita de catre Federatia Romana de Fotbal de la U.E.F.A., care reprezinta a opta parte din venitul realizat, dupa ce s-a dedus 10% din venit pentru U.E.F.A., va fi utilizata pentru activitatea de copii si juniori si loturile nationale de juniori si tineret, pe baza unui program intocmit de Federatia Romana de Fotbal si avizat de Ministerul Tineretului si Sportului.
    Art. 7
    Perioada 22 mai - 1 iunie 1998, prevazuta la art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 780/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 344 din 5 decembrie 1997, se inlocuieste cu perioada 5 mai - 2 iunie 1998.
    Art. 8
    Anexele 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.

               PRIM-MINISTRU
               VICTOR CIORBEA

                      Contrasemneaza:
                      Ministrul tineretului si sportului,
                      Crin Antonescu

                      Ministru de stat,
                      ministru de interne,
                      Gavril Dejeu

                      Ministrul apararii nationale,
                      Constantin Dudu Ionescu

                      Ministrul transporturilor,
                      Anton Ionescu

                      Ministrul finantelor,
                      Daniel Daianu

                      Ministrul lucrarilor publice si
                      amenajarii teritoriului,
                      Nicolae Noica

    ANEXA 1

                          FINANTAREA
cheltuielilor privind lucrarile de pregatire a stadioanelor de joc si a terenurilor de antrenament acreditate de U.E.F.A. pentru desfasurarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru tineri sub 21 de ani, Bucuresti, 23 - 31 mai 1998
                                                              - milioane lei -
    I. Ministerul Tineretului si Sportului                        13.025,0

    Stadionul National "Lia Manoliu"
    Lucrari ce urmeaza a se executa:
     1. Procurarea si inlocuirea scaunelor la tribuna I
        si a II-a
     2. Marirea capacitatii de iluminare la instalatia
        nocturna a stadionului
     3. Refacerea conductorilor de alimentare electrica
        si inlocuirea corpurilor de iluminat pentru
        caile de acces al publicului
     4. Realizarea iluminatului de siguranta si a
        evacuarii la stadion
     5. Inlocuirea conductei (inelului) de alimentare
        cu apa la stadion
     6. Amenajarea celor 8 grupuri sanitare pentru public
     7. Refacerea finisajelor actualelor fatade de la
        tribuna oficiala si tribuna a II-a
     8. Amenajarea spatiilor pentru cabinele de presa si
        transmisiuni radio-TV
     9. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
        (2 buc.)

    II. Ministerul Apararii Nationale                              1.671,0

    Stadionul "Steaua"
    Lucrari ce urmeaza a se executa:
     1. Amenajarea intrarii in stadion
     2. Amenajarea cabinetului medical si a grupului
        sanitar aferent
     3. Amenajarea vestiarelor pentru jucatori si arbitri
     4. Amenajarea parterului si a acceselor la vestiare
     5. Conducte sanitare si termice de inlocuit
     6. Instalatie P.S.I.
     7. Instalatie de cabluri telefonice pentru presa
        (linii telefonice internationale si racorduri
        cu modem)
     8. Imbunatatirea parametrilor de iluminare nocturna
     9. Amenajarea salii de sedinte tehnice
    10. Tunel de iesire pentru jucatori
    11. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
        (2 buc.)

    III. Ministerul de Interne                                     1.209,0

    Stadionul "Dinamo"
    Lucrari ce urmeaza a se executa:
     1. Amenajarea vestiarelor pentru jucatori si arbitri
     2. Acoperirea tribunei pentru presa si realizarea
        instalatiilor telefonice - 10 linii internationale
        cu aparate telefonice si 10 racorduri cu modem
     3. Tunel de iesire pentru jucatori
     4. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
        (2 buc.)

    IV. Ministerul Transporturilor                                 1.611,0

    Stadionul "Giulesti"
    Lucrari ce urmeaza a se executa:
     1. Inlocuirea tamplariei metalice de la vestiarele
        jucatorilor si arbitrilor
     2. Realizarea ventilatiei la vestiarele jucatorilor
        si arbitrilor
     3. Lucrari de igienizare la vestiarele jucatorilor
        si arbitrilor
     4. Marirea capacitatii tribunei acoperite pentru presa
        si realizarea instalatiilor telefonice pentru 10
        linii internationale si 10 racorduri cu modem
     5. Panouri electronice pentru schimbarea jucatorilor
        (2 buc.)
______________________________________________________________________________
        TOTAL GENERAL:                                            17.516,0
______________________________________________________________________________


    ANEXA 2

                           FINANTAREA
cheltuielilor privind organizarea Turneului Final al Campionatului European de Fotbal pentru echipe formate din tineri sub 21 de ani, Bucuresti, 23 - 31 mai 1998

    1. CHELTUIELI DE CAZARE                                  - milioane lei -

    1.1. Pentru delegatiile Germaniei, Olandei, Greciei
         si Romaniei (Grupa A)

                Hotel Intercontinental

     4 delegatii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x               1.008,0
     x 2.100.000 lei
     4 delegatii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 2.100.000 lei       504,0
     2 sali de sedinte tehnice pentru 30 de persoane, dotate
     cu televizoare si video x 10 zile x 4.500.000 lei                90,0
     1 camera pentru cabinet medical x 10 zile x 2.100.000 lei        21,0
     1 camera pentru serviciu de permanenta x 10 zile x
     x 2.100.000 lei                                                  21,0
     1 camera pentru amenajarea sediului comitetului de
     organizare + U.E.F.A. x 12 zile x 3.000.000 lei                  36,0

    1.2. Pentru delegatiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei si
         Suediei (Grupa B)

                Hotel Bucuresti

     4 delegatii x 12 camere cu 2 paturi x 10 zile x
     x 2.025.000 lei                                                 972,0
     4 delegatii x 6 camere cu 1 pat x 10 zile x 1.530.000 lei       367,2
     2 sali de sedinte tehnice pentru 30 de persoane, dotate
     cu televizoare si video x 10 zile x 2.790.000 lei                55,8
     1 camera pentru cabinet medical x 10 zile x 2.025.000 lei        20,3
     1 camera pentru serviciu permanent x 10 zile x 2.025.000 lei     20,3
     1 camera pentru amenajarea sediului comitetului de organizare +
     + U.E.F.A. x 12 zile x 2.500.000 lei                             30,0

    1.3. Cartierul general al U.E.F.A. si Comitetul de organizare
         local (C.O.L.)

                Hotel Crowne Plaza Bucuresti (Flora)

     4 apartamente pentru U.E.F.A. x 12 zile x 3.600.000 lei         172,8
    50 camere cu 1 pat pentru U.E.F.A. x 12 zile x 1.800.000 lei   1.080,0
     1 birou cu sala de primire pentru Secretariatul general
     al U.E.F.A. x 13 zile x 9.000.000 lei                           117,0
     1 birou pentru responsabilul de presa al U.E.F.A. x
     x 13 zile x 2.700.000 lei                                        35,1
     1 sala de sedinte cu o capacitate de 40 - 50 locuri,
     dotata cu instalatie de traducere simultana x 12 zile x
     x 9.000.000 lei                                                 117,0
     1 spatiu de depozitare a echipamentului "Adidas" pentru
     arbitri si echiparea acestora x 3 zile x 900.000 lei              2,7
     1 camera pentru cabinet medical x 12 zile x 1.800.000 lei        21,6
     1 camera pentru serviciu de permanenta x 12 zile x
     x 1.800.000 lei                                                  21,6
     1 sala pentru amenajarea birourilor de lucru ale
     Comitetului de organizare local x 13 zile x 4.500.000 lei        58,5
______________________________________________________________________________
                TOTAL 1:                             4.771,9
______________________________________________________________________________

    2. CHELTUIELI DE MASA

    2.1. Pentru delegatiile Germaniei, Olandei, Greciei si
         Romaniei (Grupa A)

                Hotel Intercontinental

     4 delegatii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei               936,0
     4 delegatii x 2 persoane (atasat C.O.L. + translator) x
     x 10 zile x 450.000 lei                                          36,0
     4 delegatii x 2 soferi x 10 zile x 450.000 lei                   36,0
     1 sofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei                            4,5
     5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei           22,5
     bauturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala, in camere
     si la antrenamente, pentru 4 delegatii x 26 persoane x
     x 10 zile x 50.000 lei                                           10,4

    2.2. Pentru delegatiile Spaniei, Rusiei, Norvegiei si
         Suediei (Grupa B)

                Hotel Bucuresti

     4 delegatii x 26 persoane x 10 zile x 900.000 lei               936,0
     4 delegatii x 2 persoane (atasat C.O.L. + translator) x
     x 10 zile x 450.000 lei                                          36,0
     4 delegatii x 2 soferi x 10 zile x 450.000 lei                   36,0
     1 sofer C.O.L. x 10 zile x 450.000 lei                            4,5
     5 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 10 zile x 450.000 lei           22,5
     bauturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala, in camere
     si la antrenamente, pentru 4 delegatii x 26 persoane x
     x 10 zile x 50.000 lei                                           52,0

    2.3. Cartierul General al U.E.F.A. si Comitetul de organizare
         local (C.O.L.)

                Hotel Crowne Plaza Bucuresti (Flora)

    54 persoane U.E.F.A. x 12 zile x 900.000 lei                     583,2
    36 persoane C.O.L. x 12 zile x 450.000 lei                       194,4
    28 soferi x 12 zile x 200.000 lei                                 67,2
    bauturi nealcoolice, ceai, cafea, apa minerala pentru
    90 persoane x 12 zile x x 45.000 lei                              48,6

    2.4. Mese oficiale

      20 mai 1998, la Hotel Crowne Plaza
    70 persoane (U.E.F.A. + C.O.L.) x 500.000 lei                     35,0

      27 mai 1998, la Palatul Parlamentului
    300 persoane (participanti U.E.F.A., C.O.L., persoane
    oficiale romane, presa) x 500.000 lei                            150,0

      31 mai 1998, la Hotel Intercontinental
    200 persoane (4 echipe finaliste, U.E.F.A., C.O.L.,
    persoane oficiale romane, presa) x 500.000 lei                   100,0

    2.5. Bauturi nealcoolice, racoritoare, cafea, apa minerala,
         la centrele de presa si salile de conferinta de la
         stadioanele de competitie - 2 centre (stadioane) x
         x 9 zile x 10.000.000 lei                                   180,0
    2.6. Bauturi nealcoolice, racoritoare, cafea, apa minerala,
         sandviciuri pentru protocol - oficialitati U.E.F.A. si
         romane - la stadion, pentru 12 meciuri x 15.000.000 lei     180,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 2:                                           3.670,8
______________________________________________________________________________

    3. CHELTUIELI CU TRANSPORTUL LOCAL

    3.1. Pentru echipele participante
     8 autocare x 11 zile x 1.500.000 lei                            132,0
     8 autoturisme x 11 zile x 1.000.000 lei                          88,0
     8 autofurgonete x 2 zile x 900.000 lei                           14,4

    3.2. Pentru arbitri delegati U.E.F.A.
     3 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei                            43,2

    3.3. Pentru cartierul general U.E.F.A.
    14 autoturisme x 12 zile x 1.000.000 lei                         168,0
    2 microbuze x 12 zile x 1.200.000 lei                             28,8

    3.4. Pentru Comitetul de organizare local
    10 autoturisme x 15 zile x 1.000.000 lei                         150,0
     2 autocare x 12 zile x 1.500.000 lei                             36,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 3:                                             660,4
______________________________________________________________________________

    4. CHELTUIELI CU DOTARILE SI INSTALATIILE FUNCTIONALE

    4.1. Amenajarea sediului Comitetului de organizare local:
     - masa pentru sedinte, 20 de locuri                              20,0
     - scaune fixe, cu brate si spatar: 20 x 1.000.000 lei            20,0
     - scaune de birou, reglabile: 20 x 1.000.000 lei                 20,0
     - fotolii: 4 x 2.500.000 lei                                     10,0
     - masute joase: 2 x 1.000.000 lei                                 2,0

    4.2. Instalatii functionale:
     - 5 calculatoare cu modem si imprimanta, racordate la
       linii telefonice distincte (1 la cartierul general al
       U.E.F.A., 1 la Comitetul de organizare local, 1 la
       Centrul mass media U.E.F.A., 2 la cele doua stadioane
       de competitii)
       5 x 36.000.000 lei                                            180,0
     - 1 fotocopiator performant pentru hartie normala                63,0
     - 4 fotocopiatoare de performanta medie pentru hartie normala   108,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 4:                                             423,0
______________________________________________________________________________

    5. CHIRII

    5.1. Instalatie de traducere simultana in 4 limbi straine
         10 zile x 4.500.000 lei                                      45,0
    5.2. Stadion cu pista de atletism pentru pregatirea fizica
         a arbitrilor U.E.F.A.
         12 zile x 2.000.000 lei                                      24,0
    5.3. Stadioane pentru jocurile oficiale (finantarea
         cheltuielilor pentru ordine, asistenta tehnica, paza,
         pompieri, asistenta medicala, consumuri energetice si
         materiale, altele asemenea)
         12 jocuri x 100.000.000 lei                               1.200,0
    5.4. Stadioane si terenuri pentru antrenament (Steaua -
         terenul nr. 6; Cotroceni - terenul nr. 2; Giulesti,
         Complexul Sportiv PRO Rapid)
         4 stadioane x 10 zile x 20.000.000 lei                      800,0

    NOTA:
    Cheltuielile de mai sus se refera la asigurarea tuturor conditiilor functionale (ordine si paza, asistenta tehnica, pompieri, asistenta medicala, consumuri energetice si materiale, altele asemenea).

    5.5. Telefoane mobile
    50 aparate inchiriate pentru perioada 20 mai - 01 iunie
    1998, inclusiv costul estimat al convorbirilor 50 x
    x 5.000.000 lei                                                  250,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 5:                                           2.319,0
______________________________________________________________________________

    6. TIPARITURI SI CONFECTII DIVERSE

    6.1. Programul turneului final:
     - redactare, machetare, traducere, tiparire in 5.000 de
       exemplare                                                     250,0
    6.2. Afisul turneului final:
     - redactare, machetare, tiparire in 4.000 de exemplare           50,0
    6.3. Invitatii, parbrize auto, stickere, acreditari,
         plicuri, bilete de intrare, etichete, altele asemenea:
     - redactare, machetare, tiparire                                250,0
    6.4. Pungi din plastic cu logoul turneului final - 5.000
         de exemplare                                                  8,0
    6.5. Pungi din hartie, cu manere din snur:
     - redactare, machetare, tiparire in 3.000 de exemplare            5,0
    6.6. Benere din panza cauciucata, pentru publicitatea
         competitiei la hoteluri, stadioane, terenuri de
         antrenament si stradal
     - 30 bucati x 2.500.000 lei                                      75,0
    6.7. Stegulete cu tricolorul Romaniei - 20.000 bucati             38,0
    6.8. Steaguri ale tarilor participante, U.E.F.A.,
         arbitrilor etc., de dimensiunile: 2,4 x 1,4 m
         (inclusiv cozi, maciulii si suporturi) - 160 bucati          24,0
    6.9. Panouri-semnale cu logoul competitiei, ce vor fi
         afisate la hoteluri si la stadioanele de competitii
         - 5 bucati                                                    5,0
    6.10. Atentii simbolice pentru participanti si pentru
          reprezentantii U.E.F.A.: 1.000 insigne; 1.000
          fanioane; 1.000 tricouri; 1.000 sepcute; 1.000 pixuri;
          1.000 brelocuri; 70 mape din piele; 20 de plachete;
          100 ceasuri de mana; 100 albume "Vizitati Romania";
          40 de truse stilou                                         255,0
    6.11. Podium de premiere                                           5,0
    6.12. Caiet de informare presa, 12 pagini - 5.000 de exemplare     8,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 6:                                             973,0
______________________________________________________________________________

    7. ALTE CHELTUIELI SPECIFICE

    7.1. Fanfara
         12 jocuri x 5.000.000 lei                                    60,0
    7.2. Costume de reprezentare pentru personalul din
         Comitetul de organizare local (complet pentru femei,
         sacou, pantalon, cravata pentru barbati) - nereturnabile
         60 persoane x 1.200.000 lei                                  72,0
    7.8. Indemnizatii pentru colaboratori (atasati, interpreti,
         asistenta medicala, asistenta TV-video, asistenta
         sistem informatic si telefonic, personal ajutator in
         Comitetul de organizare local)
         80 persoane x 15 zile x 100.000 lei                         120,0
    7.9. Furnituri de birou                                           50,0
______________________________________________________________________________
                TOTAL 7:                                             302,0
______________________________________________________________________________

    8. CHELTUIELI IN VALUTA

    8.1. Transportul international al delegatiilor tarilor
         participante
         7 tari x 26 persoane x 1.000 USD                          1.683,0
    8.2. Transportul international al reprezentantilor U.E.F.A.
         54 persoane x 2.000 USD                                     972,0
    8.3. Indemnizatii in valuta pentru delegatii U.E.F.A.
         54 persoane x 13 zile x 250 SFr                           1.168,8
______________________________________________________________________________
                TOTAL 8:                                           3.778,8
______________________________________________________________________________

    9. DIVERSE SI NEPREVAZUTE:

     - modificarea preturilor ca urmare a deprecierii leului
       fata de USD, depasirea alocatiilor de masa ca urmare a
       meniurilor pentru sportivi solicitate de delegatiile
       participante, necesitatea inchirierii unor contracte de
       asigurari suplimentare privind stadioanele, la cererea
       U.E.F.A., cheltuieli neprevazute in prezentul buget           601,1
______________________________________________________________________________
                TOTAL GENERAL (1 - 9):                            17.500,0
______________________________________________________________________________

    ANEXA 3
                      SOCIETATILE COMERCIALE
care vor executa, prin incredintare directa, lucrarile la stadioanele de joc
si la terenurile de antrenament precizate in anexa nr. 1
______________________________________________________________________________
       Stadionul National "Lia Manoliu"               Societatea Comerciala
______________________________________________________________________________
    1. Procurarea si inlocuirea scaunelor la          P.A.F.S. - S.R.L.
       tribuna I si a II-a
______________________________________________________________________________
    2. Marirea capacitatii de iluminare la            TEHNOROB - S.A.
       instalatia de nocturna a stadionului;
       refacerea conductorilor de alimentare
       electrica si inlocuirea corpurilor de
       iluminat pentru caile de acces al
       publicului; realizarea iluminatului de
       siguranta si a evacuarii la stadion;
       inlocuirea conductei (inelului) de
       alimentare cu apa la stadion; amenajarea
       celor 8 grupuri sanitare pentru public;
       refacerea finisajelor actualelor fatade
       de la tribuna oficiala si tribuna a II-a;
       amenajarea spatiilor pentru cabinele de
       presa si transmisiuni radio-TV
______________________________________________________________________________
       Stadionul "Steaua"                             TEHNOROB - S.R.L.
______________________________________________________________________________
       Stadionul "Dinamo"                             ERBASU - S.A.
______________________________________________________________________________
       Stadionul "Giulesti"                          Societatea de Constructii
                                                     Bucuresti C.C.C.F.   S.A.
______________________________________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 130/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 130 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu