Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1293 din  4 noiembrie 2003

pentru aprobarea Mandatului privind realizarea strategiei de privatizare a companiilor/societatilor nationale si a societatilor comerciale care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 835 din 25 noiembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, si al art. 4^1 alin. (2) lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Mandatul privind realizarea strategiei de privatizare a companiilor/societatilor nationale si a societatilor comerciale care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin aplicarea legislatiei in vigoare, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    In cazul privatizarii companiilor/societatilor nationale si a societatilor comerciale de interes strategic care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Guvernul nu pastreaza actiunea nominativa de control al statului.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul transporturilor,
                         constructiilor si turismului,
                         Miron Tudor Mitrea

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

                                MANDAT
privind realizarea strategiei de privatizare a companiilor/societatilor nationale si a societatilor comerciale care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului

    1. Obiective prioritare
    1.1. In conformitate cu prevederile pct. 3.3.6 "Refacerea infrastructurii si modernizarea transporturilor" si, respectiv, ale pct. 3.3.8 "Privatizarea turismului; diversificarea serviciilor turistice", din capitolul III "Relansarea economiei nationale" inclus in Programul de guvernare pe perioada 2001 - 2004, adoptat prin Hotararea Parlamentului nr. 39/2000 pentru acordarea increderii Guvernului, ale actelor normative de aprobare a planurilor de actiune ale Guvernului pentru perioada 2001 - 2004 si, respectiv, pentru anii 2002 si 2003, precum si ale angajamentelor asumate de Guvern in relatiile cu organismele financiare internationale, Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, denumit in continuare MTCT, in calitate de institutie publica implicata, pune in aplicare strategia de restructurare si privatizare in domeniul sau de activitate, cu prioritate orientata spre atingerea urmatoarelor obiective:
    a) restructurarea societatilor comerciale de interes strategic (societatile/companiile nationale, alte societati comerciale declarate ca fiind de interes strategic, aflate sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului) prin hotarari ale Guvernului, in vederea cresterii eficientei, reducerii subventiilor si pregatirii procesului de privatizare;
    b) continuarea procesului de restructurare si reorganizare a regiilor autonome;
    c) pregatirea pentru privatizare a societatilor/companiilor nationale din sistemul transportului feroviar si privatizarea societatilor comerciale infiintate ca filiale ale acestora;
    d) privatizarea societatilor comerciale din infrastructura (cu prioritate cele cu profil de reparatii, intretinere, alte activitati conexe) si transporturi (cu prioritate cele cu profil de transport naval, administrare infrastructura feroviara de interes local sau regional), rezultate din reorganizarea regiilor autonome si a societatilor/companiilor nationale;
    e) pregatirea pentru privatizare si privatizarea Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa "CFR Marfa" - S.A.;
    f) reorganizarea Companiei Nationale "Administratia Porturilor Maritime" - S.A. Constanta, Companiei Nationale "Administratia Porturilor Dunarii Maritime" - S.A. Galati, Companiei Nationale "Administratia Canalelor Navigabile" - S.A. Constanta, Companiei Nationale "Administratia Porturilor Dunarii Fluviale" - S.A. Giurgiu, Companiei Nationale de Radiocomunicatii Navale "Radionav" - S.A. Constanta, prin externalizarea unor activitati in cadrul unor filiale si/sau societati comerciale desprinse prin divizare si privatizarea acestora;
    g) vanzarea participatiilor detinute de regii autonome si societati/companii nationale la alte societati;
    h) finalizarea procesului de privatizare a societatilor comerciale din turism.
    1.2. In aplicarea si realizarea strategiei de privatizare, MTCT va avea in vedere:
    a) prezentarea transparenta a activitatii si obiectivelor sale, in calitate de institutie publica implicata in procesul de privatizare si de autoritate de stat in domeniul transporturilor, constructiilor si turismului;
    b) mediatizarea eficienta, pe plan intern si, dupa caz, international, a ofertei de privatizare a companiilor/societatilor nationale, a societatilor comerciale si a filialelor acestora, aflate sub autoritatea sa, in conditiile mentinerii constrangerilor de natura bugetara (prezentarea activitatii de privatizare prin mijloace electronice, colaborarea cu organele de specialitate guvernamentale ce au atributii in domeniul atragerii investitiilor autohtone si straine etc.);
    c) colaborarea permanenta cu partenerii de dialog economico-social (sindicate, patronate, organizatii neguvernamentale, autoritati locale) pentru evidentierea clara a obiectivelor si intentiilor MTCT in domeniul privatizarii si atragerii investitiilor.
    1.3. MTCT coordoneaza intregul proces de administrare a participatiilor statului, reorganizare, restructurare, privatizare si postprivatizare a companiilor/societatilor nationale, societatilor comerciale si a filialelor acestora, care functioneaza sub autoritatea sa.
    1.4. In aplicarea actelor normative in vigoare din domeniul privatizarii si in scopul realizarii strategiei de privatizare, la nivelul MTCT este constituit Comitetul pentru privatizare, care isi desfasoara activitatea conform competentelor si atributiilor stabilite prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului.
    1.5. Competentele si atributiile institutiei publice implicate in procesul de restructurare, privatizare si postprivatizare sunt exercitate, in cazul in care nu se stabileste altfel conform actelor normative in vigoare, de catre:
    a) MTCT, pentru societatile/companiile nationale si societatile comerciale din domeniul sau de activitate (denumite in continuare societati comerciale), la care administreaza in numele statului pachete de actiuni;
    b) societatile comerciale, cu asistenta de specialitate si in coordonarea MTCT, pentru societatile comerciale infiintate ca filiale ale acestora (denumite in continuare filiale) si la care detin pachete de actiuni;
    c) regiile autonome si societatile comerciale, cu asistenta de specialitate si in coordonarea MTCT, pentru societatile comerciale la care acestea detin participatii (actiuni si parti sociale).
    1.6. MTCT va lua toate masurile si va indeplini orice alte activitati necesare pentru realizarea strategiei de privatizare a societatilor/companiilor nationale, a societatilor comerciale si a filialelor acestora, aflate sub autoritatea sa, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    1.7. Prevederile prezentului mandat pentru realizarea strategiei de privatizare a societatilor comerciale aflate sub autoritatea MTCT se extind si asupra societatilor comerciale ce urmeaza a fi constituite cu capital mixt, precum si a societatilor comerciale si a filialelor acestora, infiintate prin reorganizarea si restructurarea regiilor autonome, societatilor/companiilor nationale la care MTCT administreaza in numele statului pachete de actiuni, dupa data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.

    2. Pregatirea procesului de privatizare a societatilor comerciale si a filialelor
    2.1. In scopul pregatirii procesului de privatizare si al stabilirii celei mai adecvate metode de diminuare a participatiilor statului la societatile comerciale si la filialele aflate sub autoritatea sa, precum si a momentului optim de demarare a privatizarii, MTCT si, dupa caz, societatile comerciale pot proceda la:
    a) efectuarea de analize premergatoare cu privire la metodele de privatizare ce pot fi utilizate, avand in vedere:
    - dimensiunea societatii comerciale/filialei;
    - pachetul de actiuni detinut;
    - gradul de indatorare;
    - riscul executarii silite de catre creditori;
    - oportunitatea efectuarii conversiei in actiuni a creantelor detinute de Ministerul Finantelor Publice, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare si/sau alti creditori bugetari, urmata de vanzarea actiunilor respective in pachet comun cu actiunile detinute de MTCT, in conformitate cu prevederile actelor normative promovate in acest sens;
    - obiectul de activitate si dispersia teritoriala a filialelor ori sucursalelor societatii comerciale;
    - gradul de importanta/dependenta a activitatii filialei in raport cu activitatea societatii comerciale a carei filiala este;
    - segmentul de piata pe care opereaza societatea comerciala/filiala si ponderea productiei sau serviciului de baza in cadrul sectorului economic/economiei nationale;
    - volumul de investitii necesar pentru dezvoltarea societatii comerciale/filialei;
    - volumul de investitii necesar pentru indeplinirea obligatiilor de mediu si remediere/reconstructie ecologica;
    - interesul manifestat de potentialii investitori;
    - esecul inregistrat in tentativele anterioare de privatizare;
    b) studierea fenomenelor sociale locale, regionale si/sau internationale care pot determina in mod semnificativ ameliorarea sau inrautatirea eficientei procesului de privatizare;
    c) stimularea interesului potentialilor investitori, prin initierea unor strategii specifice de restructurare si privatizare, promovate prin hotarare a Guvernului, care sa prevada masuri atractive pentru cumparatorii pachetelor de actiuni;
    d) instituirea procedurii de administrare speciala la societatile comerciale la care MTCT detine pachetul majoritar de actiuni, in scopul intaririi disciplinei economico-financiare si al cresterii atractivitatii la privatizare. Pentru societatile comerciale prestatoare de servicii internationale portuare si de transport aerian si feroviar care functioneaza sub autoritatea MTCT, pentru care se instituie administrarea speciala, atributiile si competentele administratorului special vor fi exercitate de catre un grup de administratori speciali, constituit din:
    - trei reprezentanti ai MTCT, in calitate de presedinte, secretar si, respectiv, consilier juridic al grupului de administratori speciali;
    - un reprezentant al Ministerului Finantelor Publice;
    - un reprezentant al Ministerului Apararii Nationale sau, dupa caz, al Ministerului Administratiei si Internelor ori al Ministerului Economiei si Comertului, conform solicitarii MTCT.
    Competentele si atributiile administratorilor speciali se stabilesc prin mandat special emis prin ordin al ministrului transporturilor, constructiilor si turismului si, respectiv, prin contractele de mandat incheiate cu MTCT.
    Plata remuneratiei administratorilor speciali se face de catre societatile comerciale la care este instituita administrarea speciala, conform contractelor de mandat incheiate intre MTCT si administratorii speciali;
    e) clarificarea situatiei juridice a terenurilor care alcatuiesc domeniul public al statului, aflate in administrarea MTCT si concesionate companiilor/societatilor nationale sau in administrarea regiilor autonome/institutiilor publice si care sunt utilizate de catre societatile comerciale supuse privatizarii, prin incheierea in regim de urgenta a unor contracte de inchiriere, concesiune sau asociere, cu respectarea cadrului legal privind regimul concesiunii si al bunurilor proprietate publica, coroborat cu prevederile legale in domeniul privatizarii;
    f) transmiterea terenurilor care fac parte din domeniul privat al statului, din administrarea regiilor autonome, la societatile comerciale si, dupa caz, la filialele supuse privatizarii, care le utilizeaza pentru realizarea obiectului lor de activitate, pentru dobandirea certificatelor de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor respective si inregistrarea in capitalul social al acestora;
    g) incheierea de protocoale, conventii si alte acte juridice cu ministerele de resort si alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale sau locale, in principal, in scopul:
    - accelerarii privatizarii societatilor comerciale cu profil de cercetare-dezvoltare-proiectare;
    - stabilirii etapelor procedurale de aplicare a actelor normative promovate in vederea efectuarii conversiei in actiuni a creantelor detinute de Ministerul Finantelor Publice, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare si/sau alti creditori bugetari, urmata de vanzarea acestor actiuni in pachet comun cu actiunile detinute de MTCT;
    h) promovarea unor oferte publice de vanzare de actiuni initiale (primara sau secundara), dupa caz, in vederea transformarii unor societati comerciale de tip inchis aflate sub autoritatea MTCT in societati detinute public, masuri ce vizeaza crearea conditiilor de diversificare a metodelor de privatizare a societatilor comerciale, inclusiv prin metode specifice pietei de capital.

    3. Privatizarea societatilor comerciale si a filialelor acestora
    3.1. Privatizarea societatilor comerciale si a filialelor acestora, aflate sub autoritatea MTCT, se desfasoara in conformitate cu prevederile cadrului legal general in domeniul privatizarii si specific privatizarii in turism in vigoare, coroborat, dupa caz, cu actele normative conexe acestuia, aplicabile in domeniul de activitate al MTCT (in principal, legislatia privind societatile comerciale, regimul concesiunii, regimul juridic al bunurilor proprietate publica, dezvoltarea infrastructurii, inclusiv prin parteneriat public-privat, cadrul legislativ privind transporturile etc.)
    3.2. Diminuarea participatiilor statului la societatile comerciale si la filialele acestora se realizeaza prin toate modalitatile prevazute de lege sau prin combinatii ale acestora.
    3.3. In aplicarea prezentului mandat pentru realizarea strategiei de privatizare, MTCT si, dupa caz, societatile comerciale vor utiliza cu prioritate urmatoarele metode de privatizare, aplicate individual sau in combinatii ale acestora, in conformitate cu legislatia in vigoare:
    3.3.1. In domeniul infrastructurii rutiere (reparatii, intretinere, activitati auxiliare conexe):
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic sau licitatie cu strigare, precedata, dupa caz, de acordarea dreptului de preferinta/optiune actionarilor/asociatilor existenti;
    b) cesiunea/vanzarea participatiilor/actiunilor detinute de regiile autonome sau societati comerciale la filiale sau societati cu capital mixt, in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si, dupa caz, vanzarea prin licitatie cu strigare, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, prin lansarea ofertei de vanzare pentru fiecare pachet de actiuni in parte sau concomitent, in cadrul unei singure oferte de vanzare, pentru toate pachetele de actiuni pentru care vanzarea nu s-a perfectat prin alte metode;
    c) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii;
    d) atragerea de investitii de capital privat, roman sau strain, prin aport de capital privat la majorarea capitalului social, precum si prin parteneriat public-privat.
    3.3.2. In domeniul transporturilor feroviare:
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metode specifice pietei de capital, in conformitate cu legislatia in vigoare, dupa derularea unei oferte publice initiale (primara sau secundara), dupa caz, desfasurata in vederea transformarii societatilor comerciale inchise in societati detinute public;
    b) atragerea de investitii de capital privat, roman sau strain, prin aport de capital privat la majorarea capitalului social, precum si prin parteneriat public-privat, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    c) vanzarea de active si transmiterea cu titlu gratuit sau vanzarea activelor cu caracter social, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    d) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    3.3.3. In domeniul transporturilor navale:
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    b) atragerea de investitii de capital privat, roman sau strain, prin aport de capital privat la majorarea capitalului social, precum si prin parteneriat public-privat, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    c) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    d) vanzarea de active, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    3.3.4. In domeniul transporturilor aeriene:
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metode specifice pietei de capital, in conformitate cu legislatia in vigoare, dupa derularea unei oferte publice initiale (primara sau secundara), dupa caz, desfasurata in vederea transformarii societatilor comerciale inchise in societati detinute public;
    b) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    c) atragerea de investitii de capital privat, roman sau strain, prin aport de capital privat la majorarea capitalului social, precum si prin parteneriat public-privat, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    d) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic sau cu strigare, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    e) vanzarea de active si transmiterea cu titlu gratuit sau vanzarea activelor cu caracter social, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    3.3.5. In domeniul cercetarii-dezvoltarii-proiectarii:
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    b) atragerea de investitii de capital privat, roman sau strain, prin aport de capital privat la majorarea capitalului social, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    c) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    d) vanzarea de active si transmiterea cu titlu gratuit sau vanzarea activelor cu caracter social, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    3.3.6. In domeniul turismului:
    a) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda licitatiei cu oferta in plic sau cu strigare, precedata, dupa caz, de acordarea dreptului de preferinta/optiune actionarilor/asociatilor existenti, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    b) vanzarea pachetelor de actiuni prin metoda negocierii, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    c) vanzarea pachetelor de actiuni prin metode specifice pietei de capital, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    d) vanzarea de active in conformitate cu legislatia in vigoare.
    3.4. Vanzarea/cesionarea actiunilor/participatiilor societatilor comerciale la care o societate/companie nationala sau o regie autonoma aflata sub autoritatea MTCT detine un pachet de actiuni/participatii se realizeaza cu respectarea, dupa caz, a urmatoarelor prevederi legale:
    a) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/2001 privind accelerarea si finalizarea procesului de privatizare a societatilor comerciale din turism, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 80/2002;
    c) Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    d) Legea nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, cu modificarile si completarile ulterioare.
    3.5. Metodele de privatizare stabilite de MTCT pentru societatile comerciale sau societati comerciale cu capital mixt aflate sub autoritatea sa pot fi aplicate individual sau in combinatii ale acestora.
    3.6. Metodele de privatizare stabilite de societatile comerciale si regiile autonome cu avizul MTCT, pentru societatile comerciale infiintate ca filiale sau societati comerciale cu capital mixt la care detin actiuni/participatii, pot fi aplicate individual sau in combinatii ale acestora.
    3.7. Pentru motive intemeiate, MTCT ori, dupa caz, societatile comerciale pot modifica sau revoca oferta de vanzare si/sau schimba metoda de privatizare a societatii comerciale/filialei in urmatoarele cazuri:
    a) ca urmare a modificarilor de orice natura intervenite in termenii ofertei initiale de vanzare;
    b) ca urmare a interventiei unor conditii care ar putea influenta negativ rezultatele procesului de privatizare;
    c) ca urmare a neparticiparii potentialilor investitori la procesul de privatizare sau a nefinalizarii tranzactiei;
    d) in functie de prevederile strategiilor specifice de restructurare si privatizare stabilite de MTCT, aprobate, dupa caz, prin hotarare a Guvernului si aparute ulterior lansarii ofertei de vanzare.
    3.8. In functie de conditiile concrete in care se afla si functioneaza fiecare societate comerciala, MTCT poate initia si promova acte normative care sa asigure cadrul legal pentru aplicarea unor strategii specifice de restructurare si privatizare, cu prioritate pentru societatile comerciale - prestatori internationali de servicii portuare si de transport feroviar si aerian.
    3.9. Vanzarea actiunilor/participatiilor societatilor/companiilor nationale, ale societatilor comerciale si ale societatilor comerciale infiintate ca filiale ale acestora se va face la pretul pietei, in baza raportului dintre cerere si oferta.
    3.10. Veniturile obtinute de societatile/companiile nationale sau regiile autonome din vanzarea actiunilor/participatiilor pe care le detin la societati comerciale (infiintate ca filiale sau ca societati cu capital mixt) urmeaza regimul juridic al veniturilor obtinute din vanzarea de active.
    3.11. In cazul societatilor comerciale - prestatori internationali de servicii portuare si de transport feroviar si aerian, privatizarea se realizeaza pe baza unor strategii specifice de restructurare si privatizare care vor avea in vedere, in principal:
    a) posibilitatea angajarii unor servicii de consultanta ale agentilor de privatizare, conform legislatiei in vigoare;
    b) efectuarea unor studii specifice in procesul de pregatire a procesului de restructurare si/sau privatizare (studii de fezabilitate, analize diagnostic, analize preliminare de sondare a pietei, rapoarte de evaluare, pregatirea unor scenarii de privatizare, documentatii de mediu si altele asemenea);
    c) prezentarea spre aprobare Guvernului a unor variante de strategii de privatizare;
    d) propunerea, in cazuri justificate, a unor inlesniri ce pot fi acordate investitorilor si/sau alte masuri specifice pentru cresterea atractivitatii la privatizare, precum si conditiile concrete in care investitorul poate beneficia de aplicarea acestora;
    e) stabilirea componentei comisiilor de negociere si principalele prevederi ale mandatului acestora;
    f) propunerea unor clauze contractuale specifice ce urmeaza a fi introduse in contractele de vanzare-cumparare de actiuni sau vor constitui elemente obligatorii ale tranzactiei;
    g) modalitatea de urmarire postprivatizare a clauzelor contractuale.
    3.12. Pentru cresterea atractivitatii la privatizare a filialelor din domeniul feroviar, in functie de obiectul lor de activitate, societatile comerciale din care s au desprins le pot acorda acestora, ulterior privatizarii, pe o perioada de pana la 5 ani si in conditiile legislatiei in vigoare, unele facilitati, cum ar fi asigurarea unui portofoliu de lucrari prin incredintare directa.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1293/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1293 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1293/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu