Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1233 din 28 noiembrie 1990

privind infiintarea Societatii comerciale "Combinatul pentru producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc Ialomita" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 135 din  6 decembrie 1990


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Societatea comerciala "Combinatul pentru producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc Ialomita" - S.A., cu un capital social initial de 2.384.839.000 lei, cu sediul in municipiul Slobozia, str. Matei Basarab nr. 175, judetul Ialomita.
    Capitalul social initial stabilit pe baza bilantului incheiat la data de 30 iunie 1990 prin preluarea, pe baza de protocol, a activului si pasivului de la Combinatul pentru producerea si industrializarea carnii de porc Ialomita are urmatoarea structura:
    - mijloace fixe in valoare de 1.910.314.000 lei;
    - mijloace circulante in valoare de 474.525.000 lei.
    Valoarea capitalului societatii va fi corectata dupa finalizarea evaluarii patrimoniului conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 945/1990.
    Capitalul social este reprezentat prin actiuni nominative in valoare nominala de 1.000 lei fiecare.
    Capitalul social initial este detinut integral de stat, pana la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terti, persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
    Art. 2
    Societatea comerciala se infiinteaza ca societate pe actiuni, cu personalitate juridica, si va avea ca obiect de activitate producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc.
    Art. 3
    Societatea comerciala "Combinatul pentru producerea si industrializarea carnii de porc Ialomita" - S.A. isi desfasoara activitatea in conformitate cu statutul din anexa.
    Anexa face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 4
    Societatea comerciala poate fi influentata de catre stat prin parghii economice cum sunt credite cu dobanzi preferentiale, comenzi de stat, subventii, impozite si taxe.
    Art. 5
    Personalul trecut la societate de la Combinatul pentru producerea si industrializarea carnii de porc Ialomita se considera transferat in interesul serviciului.
    Personalul incadrat cu salariu mai mic are dreptul, timp de 3 luni, la diferenta pana la salariul tarifar avut si la sporul de vechime, dupa caz.
    Art. 6
    Ministerul Agriculturii si Alimentatiei - Departamentul agriculturii de stat va introduce in indicatorii financiari pe anul 1990 modificarile care decurg din aplicarea prezentei hotarari.
    Art. 7
    Pe data prezentei hotarari orice dispozitie contrara se abroga.

                             PRIM-MINISTRU
                              PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                         STATUTUL
Societatii comerciale "Combinatul pentru producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc Ialomita" - S.A.

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica, sediul, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este Societatea comerciala "Combinatul pentru producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc Ialomita" - S.A.
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile emanand de la societate, denumirea societatii va fi precedata sau urmata de cuvintele "societate pe actiuni" sau initialele "S.A.", de capitalul social, numarul de inregistrare din registrul comertului si sediul societatii.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea comerciala "Combinatul pentru producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc Ialomita" este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, municipiul Slobozia, str. Matei Basarab nr. 175, judetul Ialomita. Sediul societatii poate fi schimbat in alt loc din Romania, pe baza hotararii Adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
    Societatea poate avea sucursale, filiale si magazine proprii de desfacere, situate si in alte localitati.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inmatricularii la Camera de comert si industrie a judetului Ialomita.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate al societatii

    Art. 5
    Obiectul de activitate al societatii este producerea, industrializarea si comercializarea carnii de porc.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 6
    Capitalul social
    Capitalul social initial al societatii comerciale este in valoare de 2.384.839.000 lei, impartit in 2.384.839 actiuni nominative in valoare nominala de 1.000 lei fiecare; capitalul social se compune din: mijloace fixe in valoare de 1.910.314.000 lei si mijloace circulante in valoare de 474.525.000 lei.
    Capitalul social initial este detinut integral de stat, pana la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
    Art. 7
    Actiunile
    Actiunile vor fi nominale si vor cuprinde mentiunile prevazute de lege.
    Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
    Societatea va tine evidenta actionarilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele Consiliului de administratie; registrul se pastreaza la sediul societatii sub ingrijirea Consiliului de administratie.
    Art. 8
    Majorarea capitalului
    Capitalul social poate fi majorat pe baza hotararii Adunarii generale extraordinare a actionarilor, prin emiterea de noi actiuni reprezentand aport in numerar sau in natura.
    Majorarea capitalului se poate face partial sau total in natura prin hotararea Adunarii generale a actionarilor, pe baza evaluarii efectuate de expertii desemnati de catre actionari.
    Art. 9
    Reducerea capitalului
    Reducerea capitalului se poate face pe baza hotararii Adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Propunerea de reducere a capitalului trebuie comunicata Comisiei de cenzori de catre Consiliul de administratie cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii generale a actionarilor care decide asupra acestei reduceri. Comisia de cenzori va trebui sa refere asupra cauzelor si conditiilor reducerii.
    Art. 10
    Drepturi si obligatii decurgand din actiuni
    Fiecare actiune confera actionarului dreptul la un vot in Adunarea generala a actionarilor si de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
    Obligatiile societatii sunt garantate cu patrimoniul social, iar actionarii raspund numai in limita actiunilor pe care le-au subscris.
    Art. 11
    Cesiunea actiunilor
    Actiunile sunt indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decat un singur proprietar pentru fiecare actiune.
    Cesiunea partiala sau totala a actiunilor se face dupa procedura prevazuta de lege.
    Cesiunea actiunii se inregistreaza in registrul de evidenta a actiunilor si se mentioneaza pe titlu.
    Art. 12
    Pierderea actiunilor
    In cazul pierderii uneia sau mai multor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte Consiliul de administratie si sa faca public faptul prin presa. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

    CAP. 4
    Adunarea generala a actionarilor

    Art. 13
    Atributii
    Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere a societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica si comerciala.
    Adunarea generala a actionarilor are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    b) alege membrii Consiliului de administratie si ai Comisiei de cenzori, le stabileste atributiile si ii revoca;
    c) numeste directorii, le stabileste atributiile si ii revoca;
    d) aproba si modifica programele de activitate si bugetul societatii;
    e) analizeaza rapoartele Consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii, cu referire la profit si dividende, pozitia pe piata interna si internationala, nivelul tehnic, calitate, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii.
    De asemenea hotaraste asupra nivelului fondurilor pentru cercetari stiintifice care au ca obiect fundamentarea strategiilor de dezvoltare, cresterea calitatii produselor si serviciilor, elaborarea de produse si tehnologii noi, precum si pentru achizitionarea de tehnologii noi;
    f) hotaraste cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, la nivelul imprumuturilor bancare curente si la conditiile de acordare a garantiilor stabileste conditiile de acordare a creditelor comerciale si aproba orice fel de credit financiar acordat de societate;
    g) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analizarea rapoartelor Consiliului de administratie, al Comisiei de cenzori; aproba repartizarea beneficiilor intre actionari;
    h) hotaraste cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale, filiale si magazine proprii de desfacere;
    i) hotaraste cu privire la marirea sau reducerea capitalului social;
    j) hotaraste cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    k) hotaraste cu privire la fuziunea sau dizolvarea societatii;
    l) hotaraste cu privire la executarea de reparatii capitale si realizarea de investitii noi;
    m) hotaraste, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor Consiliului de administratie, precum si asupra salariilor si primelor directorilor;
    n) hotaraste cu privire la actionarea in justitie a membrilor Consiliului de administratie, directorilor si adjunctilor acestora si ai cenzorilor, pentru paguba pricinuita societatii;
    o) hotaraste asupra oricaror alte probleme din competenta sa potrivit legii sau prezentului statut.
    Art. 14
    Felurile adunarii
    Adunarile generale ale actionarilor sunt de doua feluri: ordinare si extraordinare.
    Adunarea generala ordinara are atributiile prevazute la art. 14 lit. a)-g), m) si n), iar adunarea generala extraordinara, atributiile prevazute la lit. h)-l), precum si celelalte atributii ce le revin potrivit legii si prezentului statut.
    Art. 15
    Convocarea adunarii generale
    Adunarea generala se convoaca de presedintele Consiliului de administratie sau de unul dintre administratori, desemnat de presedinte.
    Adunarile generale ordinare au loc cel putin o data pe an, la doua luni de la incheierea exercitiului economic financiar, pentru examinarea bilantului si a contului de beneficii si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si bugetului pe anul urmator.
    Adunarile generale extraordinare se convoaca potrivit alin. 1 ori de cate ori este nevoie, in conditiile prevazute de lege. Administratorii sunt obligati sa convoace adunarea la cererea actionarilor, reprezentand 1/10 din capitalul social. In conditiile legii adunarea se convoaca si la cererea Comisiei de cenzori.
    Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial si intr-unul din ziarele de larga circulatie din localitatea in care se afla sediul societatii.
    Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii, precum si ordinea de zi cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarii.
    Cand in ordinea de zi figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
    Adunarea generala a actionarilor se intruneste in sediul societatii sau in alt loc din aceeasi localitate.
    Hotararile adunarilor se iau prin vot deschis.
    Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor Consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea hotararilor referitoare la raspunderea administratorilor.
    Art. 16
    Prezidarea lucrarilor adunarii
    Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele Consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia de catre unul din administratori, desemnat de presedinte.
    Presedintele Consiliului de administratie desemneaza doi secretari pentru a face prezenta actionarilor la sedinta si a intocmi procesul-verbal.
    Procesul-verbal se va scrie intr-un registru sigilat si parafat. Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
    Art. 17
    Conditii de validitate
    Adunarea generala ordinara este constituita valabil si poate lua hotarari daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala extraordinara este constituita valabil si poate lua hotarari daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala a actionarilor statutar constituita ia hotarari cu votul actionarilor ce detin capitalul prevazut de lege.
    Hotararile adunarii generale sunt obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
    Art. 18
    Consiliul imputernicitilor statului
    In perioada in care statul detine integral capitalul social atributiile Adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de Consiliul imputernicitilor statului, alcatuit si numit potrivit legii, pana la sedinta de constituire a Adunarii generale a actionarilor.
    Consiliul imputernicitilor statului se intruneste in prezenta a 3/4 din numarul total si hotaraste valabil cu votul a jumatate plus unu din numarul total, daca hotaraste in probleme de competenta Adunarii generale ordinare a actionarilor, si in prezenta a patru cincimi si votul a trei patrimi din membri, daca hotaraste in probleme de competenta adunarii generale extraordinare.
    Retribuirea se face in tantieme, reprezentand cote procentuale din beneficiu, in conditiile stabilite de guvern.
    Consiliul imputernicitilor statului isi va inceta de drept activitatea pe data constituirii Adunarii generale a actionarilor.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 19
    Organizare
    Societatea este administrata de catre un consiliu de administratie compus din 15 persoane alese de Adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi alese pe noi perioade de 4 ani, care pot avea calitatea de actionari.
    Cand se creeaza un loc vacant in Consiliul de administratie, Adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant.
    Pana la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, Consiliul de administratie al societatii comerciale va fi numit de Consiliul imputernicitilor statului cu acordul Ministerului Agriculturii si Alimentatiei - Departamentul agriculturii de stat.
    Consiliul de administratie este condus de un presedinte.
    Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui sau a 1/3 din numarul membrilor sai si ia decizii cu majoritate simpla de voturi din numarul total al membrilor consiliului. El este prezidat de presedinte, iar in lipsa acestuia de unul din administratori, desemnat de presedinte. Presedintele numeste un secretar, fie dintre membrii consiliului, fie din afara acestuia.
    Dezbaterile Consiliului de administratie au loc conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei care se inscrie intr-un registru sigilat si parafat de presedintele Consiliului de administratie. Procesul-verbal se semneaza de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Consiliul de administratie poate delega o parte din atributiile sale unui comitet de directie compus din membri alesi dintre administratori.
    La societatile ce au regimul celor cu capital integral de stat atributia prevazuta la alineatul precedent se exercita cu acordul ministerului de resort.
    Presedintele indeplineste si functia de director general, in care calitate conduce si comitetul de directie, asigurand conducerea curenta a societatii, aducerea la indeplinire a hotararilor adunarii generale si ale Consiliului de administratie.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele Consiliului de administratie pe baza si in limitele imputernicirilor date de Adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa lui, de catre unul din administratori, desemnat de consiliu.
    Membrii Consiliului de administratie vor putea exercita orice act care este legat de administrarea societatii in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele Consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si Comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Presedintele si ceilalti membri ai Consiliului de administratie si directorii raspund fata de societate pentru prejudiciile rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut si pentru greseli in administrarea societatii.
    Art. 20
    Atributiile Consiliului de administratie
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) angajeaza si concediaza personalul;
    b) stabileste indatoririle si imputernicirile personalului societatii pe compartimente;
    c) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotararii Adunarii generale ordinare a actionarilor;
    d) stabileste tactica si strategia de marketing, de cercetare si dezvoltare, de asigurare a calitatii, de protectie a mediului;
    e) supune anual Adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului economic financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de beneficii si pierderi, pe anul precedent, precum si proiectul de program de activitate si proiectul de buget al societatii, pe anul urmator;
    f) rezolva orice alte probleme stabilite de Adunarea generala a actionarilor sau care privesc conducerea curenta a activitatii;
    g) stabileste regulamentul de organizare si functionare al sucursalelor si filialelor.

    CAP. 6
    Controlul societatii

    Art. 21
    Controlul gestiunii
    Gestiunea societatii este controlata de actionari si de Comisia de cenzori aleasa in conditiile legii de Adunarea generala a actionarilor, formata din 3 membri, din care cel putin unul trebuie sa fie contabil.
    Art. 22
    Prezentarea de date
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor si Comisiei de cenzori li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea, situatia patrimoniului, a beneficiilor si a pierderilor.
    Art. 23
    Atributiile Comisiei de cenzori
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    - in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza Consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    - la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de Consiliul de administratie asupra fondurilor societatii, a bilantului si a contului de beneficii si pierderi, prezentand Adunarii generale a actionarilor un raport scris prin care se propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de beneficii si pierderi;
    - la lichidarea societatii controleaza operatiunile de lichidare;
    - prezinta Adunarii generale a actionarilor punctul de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
    Atributiile Comisiei de cenzori se completeaza si cu alte obligatii prevazute de lege.
    Art. 24
    Mod de lucru
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.
    Comisia de cenzori poate convoca Adunarea generala a actionarilor in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% si Consiliul de administratie nu a convocat adunarea generala.

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 25
    Exercitiul economico-financiar
    Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie al fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
    Art. 26
    Contabilitatea
    Societatea va tine evidenta contabila in lei si va intocmi anual bilantul si contul de beneficii si pierderi, avand in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor.
    Art. 27
    Beneficiul
    Beneficiul societatii se stabileste prin bilantul aprobat de Adunarea generala a actionarilor.
    Plata beneficiului cuvenit actionarilor se face de societate in conditiile legii.
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Art. 28
    Salarizarea
    Nivelul salariilor pentru personalul societatii pe categorii de calificare si functii se stabileste si poate fi modificat de catre Adunarea generala a actionarilor in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazuta de lege.
    Drepturile si obligatiile personalului societatii se stabilesc de Consiliul de administratie.
    Art. 29
    Amortizarea fondurilor fixe
    Consiliul de administratie stabileste in conditiile legii modul de amortizare a fondurilor fixe.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvarea, litigii

    Art. 30
    Transformarea societatii
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotararea Adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Noua societate va indeplini formalitatile de inregistrare si publicitate cerute de lege la infiintarea societatilor.
    Art. 31
    Dizolvarea societatii
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
    - imposibilitatea realizarii obiectului social;
    - pierderea a cel putin 1/2 din capitalul social, daca Adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    - numarul de actionari va fi redus sub 5 timp de 6 luni;
    - in orice alte situatii pe baza hotararii Adunarii generale a actionarilor.
    Art. 32
    Lichidarea societatii
    Lichidarea se va face dupa procedura prevazuta de lege.
    Art. 33
    Litigii
    Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice romane sunt de competenta instantelor judecatoresti de drept comun.
    Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj, potrivit legii.
    Art. 34
    Dispozitii finale
    Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societati.

                                          


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1233/1990

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1233 din 1990
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1233/1990
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu