Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1067 din 10 septembrie 2008

pentru aprobarea Protocolului, semnat la Zurich la 13 iunie 2008, de aplicare a Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor, semnat la Zurich la 13 iunie 2008

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 658 din 18 septembrie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Se aprobă Protocolul, semnat la Zurich la 13 iunie 2008, de aplicare a Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind readmisia persoanelor, semnat la Zurich la 13 iunie 2008.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

p. Ministrul afacerilor externe,

Iulian Buga,

secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

PROTOCOL DE  APLICARE

a Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor

Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Federal de Justiţie şi Poliţie din Confederaţia Elveţiană au convenit aplicarea Acordului dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind readmisia persoanelor (denumit în continuare acordul), după cum urmează:

ARTICOLUL 1

Informaţii pe care trebuie să le conţină cererea de readmisie a cetăţeanului statului unei părţi contractante [art. 3 alin. (1) din acord]

(1)  Orice cerere de readmisie a cetăţeanului statului unei părţi contractante care este transmisă în aplicarea art. 1 din acord va conţine, în special, următoarele informaţii:

a) datele personale ale persoanei în cauză;

b) detalii despre documentele prevăzute la art. 2 din prezentul protocol de aplicare, care reprezintă mijloace de dovedire sau prezumare valabilă a cetăţeniei.

(2) Pentru cererea de readmisie va fi utilizat un formular care corespunde modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul protocol de aplicare. Toate secţiunile acestui formular vor fi fie completate, fie tăiate.

(3) Dacă persoana care face obiectul readmisiei are nevoie de îngrijiri medicale, partea contractantă solicitantă va furniza şi informaţiile legate de necesitatea unor tratamente speciale, cum ar fi cel medical sau de altă natură, supraveghere sau transport cu ambulanţa, dacă acestea sunt în interesul persoanei în cauză.

ARTICOLUL 2

Documentele care dovedesc sau prezumă rezonabil cetăţenia persoanei statului unei părţi contractante [art. 1 alin. (3) din acord]

(1) Cetăţenia persoanei în cauză poate fi dovedită cu ajutorul următoarelor documente valabile:

- Pentru România:

a) paşapoarte de orice tip;

b) cărţi de identitate de orice tip;

c) carnete de marinar;

d) permis de conducere;

e) alte documente care menţionează sau indică în mod clar cetăţenia şi care pot fi atribuite în mod cert deţinătorului.

- Pentru Confederaţia Elveţiană:

a) paşaport;

b) carte de identitate.

(2) Cetăţenia persoanei în cauză poate fi prezumată rezonabil în baza unuia dintre următoarele documentele:

a) orice document prevăzut în alineatul precedent, a cărui valabilitate a expirat;

b) un document eliberat de autorităţile competente ale părţii contractante solicitate, în baza căruia identitatea persoanei în cauză poate fi stabilită (permis de conducere, carnet de marinar, livret militar sau orice alt document eliberat de forţele armate, livretul de familie care indică locul de origine din Confederaţia Elveţiană etc);

c) certificat consular de înregistrare sau un extras din evidenţele Oficiului de stare civilă;

d) o copie a unuia dintre documentele menţionate mai sus;

e) informaţii privind persoana în cauză înregistrate corespunzător de către autorităţile administrative sau judiciare competente;

f) comparări ale amprentelor papilare ce sunt înregistrate în evidenţele celeilalte părţi contractante;

g) orice alt document acceptat de către partea contractantă solicitată.

ARTICOLUL 3

Asistenţa reciprocă în verificarea cetăţeniei [art. 2 alin. (2) din acord]

(1)  Dacă cetăţenia nu poate fi dovedită, iar prezumarea în mod rezonabil a cetăţeniei nu poate fi stabilită în baza dovezilor şi/sau documentelor furnizate, misiunea diplomatică sau oficiul consular din străinătate al statului părţii contractante solicitate, la cererea părţii contractante solicitante, va conduce audieri prin telefon sau un interviu personal cu persoana în cauză, pentru a-i stabili cetăţenia.

(2)  La cererea autorităţii competente a părţii contractante solicitante, autoritatea competentă a părţii contractante solicitate va numi experţi care să stabilească cetăţenia persoanei în cauză.

ARTICOLUL 4

Informaţii pe care trebuie să le conţină cererea pentru readmisia cetăţenilor statelor terţe şi a apatrizilor [art. 6 alin. (1) din acord]

(1) Orice cerere de readmisie a cetăţenilor statelor terţe sau a apatrizilor care este transmisă în aplicarea art. 4 din acord va conţine, în special, următoarele informaţii:

a) datele personale şi cetăţenia;

b) detalii despre documentele prevăzute la art. 5 din protocolul de aplicare, prin care poate fi dovedită sau prezumată rezonabil intrarea sau şederea acestora pe teritoriul statului părţii contractante solicitate.

(2) Pentru cererea de readmisie urmează să fie folosit un formular care corespunde modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul protocol de aplicare. Toate secţiunile acestui formular vor fi fie completate, fie tăiate.

(3) Dacă persoana care face obiectul readmisiei are nevoie de îngrijiri medicale, partea contractantă solicitantă va furniza şi informaţiile legate de necesitatea unor tratamente speciale, cum ar fi cel medical sau de altă natură, supraveghere sau transport cu ambulanţa, dacă acestea sunt în interesul persoanei în cauză.

ARTICOLUL 5

Documentele prin care poate fi dovedită sau prezumată rezonabil intrarea sau şederea cetăţenilor statelor terţe sau a apatrizilor pe teritoriul statului părţii contractante solicitate [art. 4 alin. (2) din acord]

(1)  Intrarea sau şederea cetăţenilor statelor terţe sau a apatrizilor pe teritoriul statului părţii contractante solicitate poate fi dovedită în baza unuia dintre următoarele documente:

a) ştampila de intrare sau ieşire ori orice alt marcaj echivalent, imprimat pe documentul de călătorie;

b) ştampila de intrare aplicată pe paşaportul fals sau falsificat;

c) o viză sau un permis de şedere emisă/emis de autoritatea competentă a părţii contractante solicitate, care a expirat cu mai puţin de şase (6) luni înainte de data transmiterii cererii de readmisie;

d) un extras din evidenţele Oficiului de stare civilă sau orice alt înscris oficial de pe teritoriul statului părţii contractante solicitate;

e)  un document personal de călătorie valabil sau bilet care poate confirma, în mod oficial, intrarea prin frontiera externă;

f) ştampila de control la frontieră a unui punct de trecere a frontierei unui stat terţ, care are graniţă comună cu partea contractantă solicitată;

g) amprente papilare luate de autorităţile competente.

(2)  Intrarea sau şederea cetăţenilor statelor terţe sau a apatrizilor pe teritoriul statului părţii contractante solicitate poate fi prezumată în mod rezonabil în special printr-unul dintre următoarele/următorii documente sau indicatori:

a)  document eliberat de autoritatea competentă a părţii contractante solicitate, pe baza căruia le poate fi stabilită identitatea, cum ar fi, în special, permisul de conducere, carnetul de marinar sau permisul de portarma;

b) permis de şedere care a expirat cu mai mult de trei (3) luni înainte de data transmiterii cererii de readmisie;

c)  copia unuia dintre documentele mai sus menţionate, cu condiţia ca, atunci când este comparată cu originalul prezentat de partea contractantă solicitată, să fie conformă cu acesta;

d)  document de folosinţă a oricăror vehicule care sunt înregistrate pe teritoriul statului părţii contractante solicitate;

e) un bilet emis pe numele persoanei;

f) chitanţe de la hotel;

g) cârduri de programare la doctor, stomatolog etc;

h) chitanţă de schimb valutar;

i) cârduri de acces în instituţii publice şi private;

j) dovezi de plată pentru hoteluri, servicii medicale sau alte servicii;

k) chitanţe de vânzări;

l) corespondenţa scrisă de persoana în cauză pe timpul şederii pe teritoriul statului părţii contractante solicitate;

m) declaraţii ale oficialilor şi ale altor persoane;

n) explicaţii solide şi suficient de precise ale persoanei în cauză, conţinând informaţii verificabile în mod obiectiv, care pot fi controlate de partea contractantă solicitată;

o) informaţii verificabile care dovedesc că persoana în cauză a utilizat serviciile unei agenţii de turism sau ale unui transportator.

ARTICOLUL 6

Modalităţi de transmitere de către partea contractantă solicitantă a cererii de tranzit în scopul îndepărtării sau ca urmare a refuzului de intrare (art. 8 din acord)

(1) Orice cerere de tranzit prezentată în baza art. 7 din acord trebuie să conţină în special următoarele informaţii:

a) datele personale şi cetăţenia persoanei în cauză;

b) documentul de călătorie emis pe numele lui/ei;

c) data călătoriei, mijloace de transport, ora şi locul sosirii pe teritoriul statului părţii contractante solicitate, ora şi locul zborului de pe teritoriul statului părţii contractante solicitate, ţara şi locul de destinaţie;

d) informaţii privind ofiţerii de escortă (date personale, funcţia oficială, document de călătorie).

(2)  Pentru cererea de tranzit va fi utilizat un formular care corespunde modelului din anexa nr. 2 la prezentul protocol de aplicare. Toate secţiunile formularului vor fi fie completate, fie tăiate.

ARTICOLUL 7

Aeroporturi utilizate pentru readmisie şi tranzit (art.18 din acord)

(1) In România:

a)  Aeroportul   Internaţional Bucureşti Henri Coandă - Bucureşti;

b)  Aeroportul   Internaţional Bucureşti -Băneasa-Aurel Vlaicu;

c) Aeroportul Internaţional Timişoara - Traian Vuia.

(2) In Elveţia

a) Geneva-Cointrin;

b) Zurich-Kloten.

ARTICOLUL 8

Cooperarea dintre autorităţile competente (art. 19 din acord)

(1) Autorităţile competente pentru implementarea şi aplicarea Acordului sunt:

Pentru România:

- Inspectoratul General al Poliţiei Române de Frontieră;

- Oficiul Român pentru Imigrări.

Pentru Confederaţia Elveţiană:

- Oficiul Federal pentru Migraţie.

(2) Detaliile autorităţilor competente şi orice modificări referitoare la autorităţile competente sau la detaliile acestora vor fi comunicate de îndată autorităţii competente a celeilalte părţi contractante.

(3)   Autorităţile competente vor schimba specimenele documentelor prevăzute la art. 2 alin. (1) din prezentul protocol de aplicare.

ARTICOLUL 9

Limba de lucru

Dacă părţile contractante nu decid altfel, autorităţile competente ale părţilor contractante vor comunica în scopul aplicării acordului, verbal şi în scris, în limba engleză.

ARTICOLUL 10

Dispoziţii finale

(1) Prezentul protocol de aplicare va intra în vigoare la data primirii ultimei notificări scrise prin care părţile contractante se informează reciproc asupra îndeplinirii procedurilor interne necesare, dar nu înainte de intrarea în vigoare a acordului, şi îşi va înceta valabilitatea la aceeaşi dată cu acordul.

(2) Prezentul protocol de aplicare nu va fi aplicat pe perioada suspendării acordului.

(3)  Amendamentele la prezentul protocol de aplicare se decid de comun acord între Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România şi Departamentul Federal de Justiţie şi Poliţie din Confederaţia Elveţiană şi vor intra în vigoare potrivit alin. (1).

Semnat la Zurich la 13 iunie 2008, în două exemplare originale, în limbile română, germană şi engleză, toate textele fiind egal autentice. In caz de diferenţe de interpretare a prezentului protocol de aplicare, va fi utilizată versiunea în limba engleză.

Pentru

Ministerul Internelor şi Reformei Administrative din România,

Cristian David,

ministrul internelor si reformei administrative,

Pentru

Departamentul Federal de Justiţie şi Poliţie din Confederaţia Elveţiană,

Gveline Widmer-Schlumpf,

consilier federal, şef al Departamentului de Justiţie şi Poliţie

ANEXA Nr. 1*)

CERERE DE READMISIE

INFORMAŢII PRIVIND AUTORITATEA COMPETENTĂ SOLICITANTĂ

Autoritatea competentă:

Număr telefon :

Fax :

E-mail:

Oficial ( nume, prenume şi funcţia):

Număr dosar:

Data, ora şi semnătura:

INFORMAŢII PRIVIND AUTORITATEA COMPETENTA SOLICITATA

Autoritatea competentă:

Număr de telefon :

Fax :

E-mail:

DATE PERSONALE ALE PERSOANEI CARE FACE OBIECTUL READMISIEI

Nume şi prenume:

Nume şi prenume anterioare, pseudonime, porecle sau aliasuri:

Codul numeric personal:

Data şi locul naşterii:

Sex:

Cetăţenii actuale şi anterioare :

Domiciliul în statul Părţii Contractante solicitate :

Alţi membri de familie care însoţesc persoana care face obiectul readmisiei, în special minori:

Identitatea stabilită :

Da   |_|                      Nu |_|

Fişa privind amprentele papilare se trimite prin poştă:

Da|_|                          Nu |_|

DETALII  DESPRE DOCUMENTE CONFORM ARTICOLELOR 2 SI 4 DIN PROTOCOLUL DE APLICARE

Categoria / tipul documentului (Numărul, data şi locul emiterii, autoritatea emitentă etc. ):

Categoria / tipul vizei( numărul, data şi locul emiterii, autoritatea emitentă etc.)

Ştampila de intrare sau de ieşire:

Alte documente sau informaţii :

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

INFORMAŢII PRIVIND INTRAREA SI ŞEDEREA PE TERITORIUL STATULUI SOLICITANT

Data intrării:

Itinerar:

INFORMAŢII PRIVIND ŞEDEREA SI PLECAREA DE PE TERITORIUL STATULUI SOLICITAT

Perioada şederii:

Data plecării:

ALTE INFORMAŢII UTILE ( FOTOGRAFIE, LIMBA VORBITĂ, BUNURI PERSONALE. ASISTENTA MEDICALĂ DACĂ VA FI CAZUL. MASURI DE PROTECŢIE SAU SECURITATE CARE AR PUTEA FI NECESARE ÎN CAZUL TRANSFERULUI INDIVIDUAL ETC.)

DETALII SUGERATE PENTRU READMISIE

Data transferului:

Ora si locul transferului:

Numărul zborului:

ANEXA

Lista documentelor anexate :

CONFIRMAREA DE PRIMIRE

Data :

Ora:

Decizia autorităţii competente solicitate:

Acceptare |_|   Refuz |_|

Motivaţia, în cazul unui refuz:

Numele, prenumele şi funcţia oficialului :

Semnătura :

ANEXA Nr. 2*)

CERERE DE  TRANZIT

INFORMAŢII PRIVIND AUTORITATEA COMPETENTA SOLICITANTA

Autoritatea competentă:

Număr telefon :

Fax:

E-mail:

Oficial ( nume, prenume şi funcţia):

Număr dosar:

Data, ora şi semnătura:

INFORMAŢII PRIVIND AUTORITATEA COMPETENTĂ SOLICITATĂ

Autoritatea competenta:

Număr de telefon :

Fax :

E-mail:

DATELE PERSONALE ALE PERSOANEI CARE FACE OBIECTUL TRANZITULUI

Nume şi prenume:

Nume şi prenume anterioare, pseudonime, porecle sau aliasuri:

Data şi locul naşterii:

Sex:

Cetăţenia :

Domiciliul în tara de destinaţie :

Alţi membri de familie care însoţesc persoana obiect al tranzitului, în special minori:

Identitate stabilită :

Da     |_|                    Nu |_|

Fişa privind amprentele papilare se transmite prin poştă:

Da      |_|                   Nu   |_|

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

DOCUMENTE DE   CĂLĂTORIE

Categoria / tipul documentului (număr, data şi locul emiterii, autoritatea emitentă, data expirării etc.)

Categoria / tipul vizei ( numărul, data şi locul emiterii, autoritatea emitentă, data expirării etc. )

DATE REFERITOARE LA CĂLĂTORIE

Itinerar:

Numărul zborului, data, ora şi locul sosirii în statul solicitat:

Numărul zborului, data, ora şi locul plecării din statul solicitat:

Ţara şi locul de destinaţie :

ESCORTA

Informaţii referitoare la escortă:

Datele personale ale ofiţerilor de escortă (nume şi prenume, seria şi numărul paşaportului şi legitimaţiei de serviciu):

ALTE INRORMATII UTILE ( FOTOGRAFIE, LIMBA VORBITĂ, BUNURI PERSONALE, ASISTENTA MEDICALĂ DACA VA FI CAZUL, MASURI DE PROTECŢIE SAU SECURITATE CARE AR PUTEA FI NECESARE ÎN CAZUL TRANSFERULUI INDIVIDUAL ETC.)

ANEXA

Documentul  indicând acordul ţării de destinaţie sau al altor ţări de tranzit (ataşat):

Lista cu alte documente anexate:

CONFIRMAREA DE PRIMIRE

Data :

Ora:

Decizia autorităţii competente solicitate:

Acceptare |_|           Refuz |_|

Motivaţia, în cazul unui refuz:

Numele, prenumele şi funcţia oficialului:

Semnătura :


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1067/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1067 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1067/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu