Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 244 din 16 martie 2010

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 6 din anexa nr. III la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, precum si a prevederilor anexelor nr. Ml/2 si Ml/3 la aceasta lege

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 346 din 26 mai 2010



Ioan Vida                                - preşedinte

Nicolae Cochinescu               -judecător

Aspazia Cojocaru                   -judecător

Acsinte Gaspar                      -judecător

Petre Lăzăroiu                        -judecător

Ion Predescu                          -judecător

Puskas Valentin Zoltan          -judecător

Tudorel Toader                       -judecător

Augustin Zegrean                   -judecător

Carmen-Cătălina Gliga          - procuror

Patricia Marilena Ionea          - magistrat-asistent

Pe rol se află soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, excepţie ridicată de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilă Magda Elena, Niţă Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Insurăţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţăbârnă Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Măricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgă Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catană Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brăenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budăi Simona Smărăndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zară Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţă Mihaela Gabriela, Dăscăliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isăilă Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Serban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cătălina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, MoisucAnca, Axinte Mihaela, Bantaş Tiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petrică Gabriela, Mustafa Gabriela, Păcurar Mihaela Cătălina, Lăpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Păuleţ Ancuţa, Creangă Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secară Daniela, Adomnicăi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţă Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandă Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costăchescu Daniela, Serban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mădălina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Gradinaru Nicuşor, Gociu Natalia, Axinte Antonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dănuţ, Bordei Simona, Vătămănelu Maria, Petrăraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zănoagă Monica, Rusu Marlena Lăcrămioara, Chica Cristina, Serban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dănilă Elena Laura şi Popescu Marius Stelian în Dosarul nr. 6.762/99/2007 al Curţii de Apel Iaşi - Secţia contencios administrativ şi fiscal.

La apelul nominal lipsesc părţile, faţă de care procedura de citare este legal îndeplinită.

Cauza fiind în stare de judecată, preşedintele acordă cuvântul reprezentantului Ministerului Public, care pune concluzii de respingere a excepţiei de neconstituţionalitate ca neîntemeiată. Astfel, arată că textele de lege criticate au fost abrogate prin Legea-cadru nr. 330/2009, însă soluţia legislativă a cărei constituţionalitate este pusă în discuţie a fost preluată în actul abrogator. Această soluţie nu este, însă, contrară dispoziţiilor Constituţiei privind egalitatea în drepturi, întrucât tratamentul juridic diferenţiat, criticat de autorii excepţiei, este justificat de situaţiile diferite în care se află categoriile sociale comparate.

CURTEA,

având   în   vedere   actele   şi   lucrările   dosarului,   constată următoarele:

Prin Incheierea din 18 mai 2009, pronunţată în Dosarul nr. 6.762/99/2007, Curtea de Apel Iaşi - Secţia de contencios administrativ şi fiscal a sesizat Curtea Constituţională cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007. Excepţia a fost ridicată de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilă Magda Elena, Niţă Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Insurăţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţăbârnă Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Măricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgă Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catană Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brăenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budăi Simona Smărăndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zară Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţă Mihaela Gabriela, Dăscăliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isăilă Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Serban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cătălina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, Moisuc Anca, Axinte Mihaela, Bantaş Tiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petrică Gabriela, Mustafa Gabriela, Păcurar Mihaela Cătălina, Lăpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Păuleţ Ancuţa, Creangă Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secară Daniela, Adomnicăi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţă Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandă Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costăchescu Daniela, Serban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mădălina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Gradinaru Nicuşor, Gociu Natalia, Axinte Antonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dănuţ, Bordei Simona, Vătămănelu Maria, Petrăraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zănoagă Monica, Rusu Marlena Lăcrămioara, Chica Cristina, Serban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dănilă Elena Laura şi Popescu Marius Stelian cu prilejul soluţionării recursului formulat împotriva Sentinţei civile nr. 77/CA din 30 ianuarie 2009, pronunţată de Tribunalul Iaşi în Dosarul nr. 6.762/99/2007.

In motivarea excepţiei de neconstituţionalitate autorii acesteia susţin, în esenţă, că art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 cuprinde, în ultima teză, prevederi de domeniul legii organice, contravenindu-se dispoziţiilor art. 73 alin. (3) lit. j) şi art. 115 alin. (1) din Constituţie. De asemenea, consideră că diferenţa de salarizare dintre funcţionarii publici din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene şi cei din instituţiile publice subordonate consiliilor judeţene, prevăzută de anexele nr. 3 şi 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007, este discriminatorie, aducând atingere art. 16 alin. (1) din Constituţie.

Curtea de Apel Iaşi - Secţia de contencios administrativ şi fiscal consideră că excepţia de neconstituţionalitate nu este întemeiată. In acest sens, arată că Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 nu încalcă prevederile constituţionale referitoare la competenţa emiterii actelor normative. De asemenea, arată că dispoziţiile de lege criticate reglementează, în mod egal, elementele sistemului de salarizare a funcţionarilor publici, cu referire specială la salariile de bază, în raport cu criteriile impuse de text, fără a institui privilegii sau discriminări. In ceea ce priveşte salarizarea, statul are un drept larg de apreciere, el fiind cel care, prin organele sale, stabileşte atât sfera de competenţă a organelor administraţiei publice, cât şi remunerarea activităţii desfăşurate la nivelul fiecărei structuri din cadrul administraţiei publice, un rol esenţial avându-l însă şi locul pe care se află structura respectivă în ierarhia internă a organelor administraţiei de stat.

In conformitate cu dispoziţiile art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum şi Avocatului Poporului, pentru a-şi formula punctele de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.

Guvernul consideră că nu sunt întemeiate criticile referitoare la neconstituţionalitatea extrinsecă a art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007, întrucât salarizarea funcţionarilor publici nu face parte dintre domeniile legii organice. Cât priveşte criticile referitoare la încălcarea principiului egalităţii în drepturi, consideră că acestea sunt inadmisibile, întrucât pun în discuţie aspecte ce ţin de competenţa Parlamentului, singurul în măsură să poată completa textul de lege în sensul dorit de autorii excepţiei.

Avocatul Poporului consideră că dispoziţiile de lege criticate sunt constituţionale.

Preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.

CURTEA,

examinând încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecătorul-raportor, punctele de vedere ale Guvernului şi Avocatului Poporului, concluziile procurorului, dispoziţiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituţiei, precum şi Legea nr. 47/1992, reţine următoarele:

Curtea Constituţională a fost legal sesizată şi este competentă, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, precum şi ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992, să soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate.

Potrivit încheierii de sesizare, obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl constituie dispoziţiile art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici până la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordă funcţionarilor publici în anul 2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66 din 29 ianuarie 2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 232/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 474 din 16 iulie 2007.

Prevederile de lege criticate au următoarea redactare:

- Art. 4: „Salariul de bază se stabileşte în funcţie de categorie, de clasă, care reflectă nivelul studiilor necesare exercitării funcţiei publice, şi, după caz, de gradul profesional al funcţiei publice, precum şi în raport cu nivelul la care se prestează activitatea, respectiv la nivel central sau local, potrivit anexelor nr. 1-6."

Prevederile anexei nr. 3 reglementează salarizarea pentru aparatul propriu al prefecturilor, al instituţiilor subordonate autorităţilor sau instituţiilor publice centrale, al serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale altor organe ale administraţiei publice centrale de specialitate din unităţile administrativ-teritoriale, al inspectoratelor teritoriale de muncă, al caselor de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, al Casei de Asigurări de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti, al Casei de Asigurări de Sănătate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, al caselor judeţene de pensii şi a municipiului Bucureşti, al agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă şi a municipiului Bucureşti, precum şi din aparatul propriu al consiliilor judeţene, iar prevederile anexei nr. 4 reglementează salarizarea pentru aparatul propriu al consiliilor locale şi al instituţiilor din subordinea consiliilor judeţene sau consiliilor locale.

Curtea constată că, ulterior sesizării cu excepţia de neconstituţionalitate, prevederile de lege criticate au fost abrogate prin art. 48 alin. (1) pct. 13 din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 762 din 9 noiembrie 2009. Cu toate acestea, soluţia legislativă criticată referitoare la criteriile de stabilire a salariului de bază pentru funcţionarii publici, care era reglementată de art. 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007, a fost preluată în art. 6 din anexa nr. III a actului abrogator, care prevede că: „Art- 6. - Salariul de bază corespunzător activităţii desfăşurate în exercitarea prerogativelor de putere publică este stabilit în funcţie de:

a)   complexitatea, importanţa, atribuţiile şi gradul de responsabilitate ale postului;

b) competenţele necesare pentru ocuparea postului;

c)  clasificarea funcţiei publice, respectiv: funcţii publice de stat, funcţii publice teritoriale, funcţii publice locale;

d) categoria funcţiei publice;

e)  condiţiile specifice prevăzute pentru ocuparea funcţiei publice."

In ceea ce priveşte dispoziţiile anexelor nr. 3 şi 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007, Curtea constată că Legea-cadru nr. 330/2009 stabileşte o nouă grilă de salarizare a funcţionarilor publici, diferită de reglementarea anterioară, păstrând însă diferenţa de salarizare criticată de autorii excepţiei în cuprinsul anexelor nr. IM/2 şi IM/3 din legea amintită. Anexa nr. Ml/2 la Legea-cadru nr. 330/2009 reglementează, în prezent, salariile de bază pentru funcţii publice teritoriale stabilite şi avizate potrivit legii din cadrul instituţiei prefectului, serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe ale administraţiei publice centrale din unităţile administrativ- teritoriale, precum şi pentru funcţiile publice locale stabilite şi avizate potrivit legii din cadrul aparatului de specialitate al consiliilor judeţene, al primarului general al municipiului Bucureşti, al primarilor sectoarelor municipiului Bucureşti, al primarilor municipiilor reşedinţă de judeţ, precum şi al instituţiilor înfiinţate în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea consiliilor judeţene ori a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, respectiv municipiilor reşedinţă de judeţ. Anexa nr. IM/3 la Legea-cadru nr. 330/2009 stabileşte salariile de bază pentru funcţii publice locale, stabilite şi avizate potrivit legii în cadrul aparatului de specialitate al primarilor municipiilor, oraşelor şi comunelor şi al instituţiilor înfiinţate în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea consiliilor locale.

Aşa fiind, Curtea reţine ca obiect al excepţiei de neconstituţionalitate prevederile art. 6 din anexa nr. III la Legea-cadru nr. 330/2009, precum şi prevederile anexelor nr. IN/2 şi Ml/3 la această lege, urmând a analiza conformitatea acestor prevederi de lege în raport cu dispoziţiile din Constituţie cuprinse în art. 16 referitor la egalitatea în drepturi a cetăţenilor, art. 73 alin. (3) lit. j) referitor la domeniul de reglementare al legii organice şi art. 115 privind domeniul de reglementare al ordonanţelor Guvernului.

In ceea ce priveşte critica de neconstituţionalitate extrinsecă raportată la dispoziţiile art. 73 alin. (3) lit. j) şi art. 115 din Constituţie, Curtea constată că susţinerile autorilor excepţiei se refereau la reglementarea pe calea ordonanţei Guvernului a unor domenii aparţinând legii organice. In prezent, însă, noua reglementare, respectiv Legea-cadru nr. 330/2009, este adoptată potrivit art. 114 alin. (3) din Constituţie. Aşa fiind, Curtea apreciază că obiectul criticii nu se mai conservă.

Referitor la critica de neconstituţionalitate raportată la principiul egalităţii în drepturi, Curtea constată că diferenţele de salarizare prevăzute de anexele nr. Ml/2 şi Ml/3 la Legea-cadru nr. 330/2009 sunt stabilite potrivit criteriilor prevăzute de art. 6 din anexa nr. III din Legea-cadru nr. 330/2009. Aceste criterii au în vedere, printre altele, complexitatea, importanţa, atribuţiile şi responsabilitatea postului. Diferenţele ce decurg din aceste raţiuni nu contravin principiului egalităţii în drepturi care nu presupune omogenitate, astfel că situaţii obiectiv diferite justifică instituirea unui tratament juridic diferit.

Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) şi al art. 147 alin. (4) din Constituţie, precum şi al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

CURTEA  CONSTITUŢIONALĂ

In numele legii

DECIDE:

Respinge excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 6 din anexa nr. III la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, precum şi a prevederilor anexelor nr. Ml/2 şi Ml/3 la această lege, excepţie ridicată de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilă Magda Elena, Niţă Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Insurăţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţăbârnă Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Măricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgă Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catană Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brăenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budăi Simona Smărăndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zară Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţă Mihaela Gabriela, Dăscăliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isăilă Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Serban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cătălina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, MoisucAnca, Axinte Mihaela, BantaşTiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petrică Gabriela, Mustafa Gabriela, Păcurar Mihaela Cătălina, Lăpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Păuleţ Ancuţa, Creangă Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secară Daniela, Adomnicăi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţă Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandă Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costăchescu Daniela, Serban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mădălina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Gradinaru Nicuşor, Gociu Natalia, AxinteAntonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dănuţ, Bordei Simona, Vătămănelu Maria, Petrăraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zănoagă Monica, Rusu Marlena Lăcrămioara, Chica Cristina, Serban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dănilă Elena Laura şi Popescu Marius Stelian în Dosarul nr. 6.762/99/2007 al Curţii de Apel Iaşi - Secţia contencios administrativ şi fiscal.

Definitivă şi general obligatorie.

Pronunţată în şedinţa publică din data de 16 martie 2010.

PREŞEDINTELE CURŢII CONSTITUŢIONALE,

prof. univ. dr. IOAN VIDA

Magistrat-asistent,

Patricia Marilena Ionea


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 244/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 244 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 244/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu