Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 127 din  7 decembrie 1998

referitoare la incalcarea prevederilor Legii concurentei nr. 21/1996

ACT EMIS DE: CONSILIUL CONCURENTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 68 din 18 februarie 1999


SmartCity3


    Prezentarea generala a cazului
    Prin intrarea in vigoare a Hotararii Guvernului nr. 778/1995, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 251 din 1 noiembrie 1995 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru aplicarea Decretului nr. 328/1966 privind circulatia pe drumurile publice si pentru stabilirea si sanctionarea contraventiilor in acest sector s-a decis schimbarea formei si continutului permisului de conducere si s-a stabilit termenul de preschimbare a permiselor existente in circulatie.
    Pana la intrarea in vigoare a acestei hotarari (1 decembrie 1995) s-a intreprins o serie de actiuni in vederea emiterii noului tip de permis de conducere auto, care pot fi structurate astfel:
    - Contractul nr. 4.082 din 2 decembrie 1994, incheiat intre Canadian Bank Note Overseas Ltd (C.B.N.) si Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat" (RAPPS) al carui obiect il constituie livrarea de catre C.B.N. a unui sistem computerizat de emitere si de imprimare a permiselor de conducere auto, precum si a echipamentului de stocare a informatiilor despre titularii acestor documente in regim de exclusivitate;
    - Contractul nr. 4.298 din 23 decembrie 1994, incheiat intre RAPPS si Ministerul de Interne, avand ca obiect proiectarea, conceptia de sistem, adaptarea, finantarea in vederea emiterii computerizate a permiselor de conducere, in regim de exclusivitate, de catre RAPPS;
    - Protocolul incheiat intre C.B.N. si Ministerul de Interne la data de 5 mai 1995, in care s-au stabilit modelele definitive pentru permisele auto, ministerul solicitand cu aceasta ocazie modificarea sistemului de emitere, in sensul inlocuirii camerelor digitale de luat vederi cu scanarea digitala.
    Cele doua contracte incheiate in luna decembrie 1994 nu contin nici un fel de prevederi referitoare la fotografiile necesare noilor permise de conducere. Fotografiile devenisera insa necesare in urma convenirii protocolului din 3 - 5 mai 1995, care consemneaza acceptarea de catre C.B.N. a cererii Ministerului de Interne de inlocuire a camerelor digitale de luat vederi cu scanarea digitala.
    - Pentru executarea fotografiilor necesare eliberarii permiselor de conducere auto s-a incheiat ulterior Contractul privind imprimarea de fotografii, din 16 noiembrie 1995, intre Ministerul de Interne si RAPPS, pe de o parte, si Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH, pe de alta parte, cu durata de valabilitate de 10 ani de la intrarea in vigoare a acestuia.
    Prin acest contract Ministerul de Interne si RAPPS acorda exclusivitate Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L. in realizarea unei retele de fotografi profesionisti, pe intregul teritoriu al tarii, in scopul executarii fotografiilor necesare solicitantilor de permise de conducere auto.
    - Contractul incheiat intre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH la data de 5 septembrie 1995, prin care Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. obtine exclusivitatea distributiei pe teritoriul Romaniei a produselor livrate de firma Mitsubishi Electric Europe GmbH. Acestui contract i s-a acordat beneficiul exceptarii pe categorii de intelegeri de catre Consiliul Concurentei.
    Ca urmare a sesizarilor primite privind posibile incalcari ale Legii concurentei nr. 21/1996 de catre RAPPS, Ministerul de Interne, Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., Mitsubishi Electric Europe GmbH si fotografii acreditati sa execute fotografii pentru permise de conducere auto, s-a dispus deschiderea investigatiei de catre Oficiul Concurentei.
    La data de 25 noiembrie 1998, in urma deliberarii, Consiliul Concurentei a constatat incalcarea dispozitiilor art. 5, 6 si 9 din Legea concurentei nr. 21/1996 de catre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., RAPPS, Mitsubishi Electric Europe GmbH si Ministerul de Interne.

                    PLENUL CONSILIULUI CONCURENTEI,
    avand in vedere:
    - Legea concurentei nr. 21/1996, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 88 din 30 aprilie 1996, intrata in vigoare la data de 1 februarie 1997;
    - Regulamentul pentru aplicarea prevederilor art. 5 si 6 din Legea concurentei nr. 21/1996, privind practicile anticoncurentiale, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 116 bis din 9 iunie 1997;
    - Regulamentul privind acordarea exceptarii, pe categorii de intelegeri, decizii de asociere ori practici concertate, de la interdictia prevazuta la art. 5 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 56 bis din 3 aprilie 1997;
    - Investigatia deschisa prin Ordinul adjunctului sefului Oficiului Concurentei nr. 98 din 20 iunie 1998;
    - Raportul de investigatie si celelalte materiale din dosarul cauzei;
    - faptul ca au fost indeplinite procedura de transmitere a Raportului de investigatie pentru luarea la cunostinta si formularea de observatii si procedura de citare pentru audierea partilor in Plenul Consiliului Concurentei la data de 4 noiembrie 1998;
    - observatiile la raport transmise Consiliului Concurentei de catre parti atat inainte de audiere, cat si dupa desfasurarea acesteia, precum si declaratiile facute in timpul audierii in Plenul Consiliului Concurentei la data de 4 noiembrie 1998 de catre reprezentantii legali ai partilor,
    luand in considerare ca:
    1. Obiectul investigatiei l-a constituit analiza modului in care contractul pentru imprimarea de fotografii si contractele de concesiune incheiate de Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. cu fotografii acreditati au incalcat prevederile Legii concurentei nr. 21/1996 pe piata executiei de fotografii, pe piata echipamentelor de videoimprimare si pe piata consumabilelor specifice tehnologiei digitale.
    2. Principalele elemente ale Contractului pentru imprimarea de fotografii incheiat intre RAPPS si Ministerul de Interne, pe de o parte, si Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH, pe de alta parte, constau in:
    - acordarea exclusivitatii Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L. in organizarea unei retele de fotografi profesionisti in Romania, pentru realizarea imprimarilor de fotografii necesare noilor permise de conducere auto.
    In vederea respectarii acestei exclusivitati, Ministerul de Interne se obliga sa accepte numai acele fotografii pentru permise care sunt prevazute cu stampila firmei Mitsubishi Electric Europe GmbH si care sunt executate in atelierele din reteaua Tuingdor.
    - Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. se obliga ca reteaua de fotografi profesionisti sa dispuna de ateliere dotate numai cu sisteme de imprimare video Mitsubishi Electric Europe GmbH si ca acestea vor folosi consumabile livrate de Mitsubishi Electric Europe GmbH si distribuite de Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L.;
    - stabilirea unui pret maxim echivalent cu 3,10 DM plus T.V.A., pentru doua fotografii.
    3. Conform obligatiei contractuale, Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. a realizat o retea de fotografi profesionisti, formata initial din cate un atelier acreditat in fiecare resedinta de judet si in municipiul Bucuresti, dezvoltata ulterior, ajungandu-se in prezent la circa 150 de ateliere raspandite in toata tara, Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. incheind cu fiecare dintre acestea contracte de concesiune.
    Obiectul acestor contracte il constituie acordarea dreptului exclusiv de a executa fotografiile solicitate de autoritatile competente pentru elaborarea noilor permise de conducere, intr-un anumit teritoriu si pe o anumita perioada prevazute in contract, numai fotografului acreditat.
    Clauzele mentionate in aceste contracte prevad, in principal, urmatoarele:
    - fotograful se obliga sa utilizeze numai consumabile si sigilii (timbre sau holograme), necesare echipamentului Mitsubishi Electric Europe GmbH, distribuite numai prin Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., precum si echipamentul profesional complet, marca Mitsubishi.
    Astfel, fotografii au fost nevoiti sa cumpere holograme care nu au nici o legatura cu procesul de executie a fotografiilor sau cu asigurarea securitatii documentului, ci numai rolul de recunoastere a provenientei lor;
    - Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. poate sa isi exercite optiunea de prelungire a contractului pentru inca un an (art. 2);
    - Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul cu fotografii prin aceea ca din continutul clauzei reiese ca: "prezentul contract sa fie reziliat imediat, daca fotograful nu va executa sau va executa defectuos o obligatie substantiala stabilita in acest contract" (art. 18);
    - fotograful se obliga sa semneze un contract de service si intretinere cu Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. cu privire la echipamentul de printare Mitsubishi.
    Acest contract de garantie, service, intretinere si postgarantie prevede acordarea de catre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. fotografului a unor servicii in perioada de garantie si postgarantie. Serviciile din perioada de garantie sunt numai pentru cei care au achizitionat aparatura Mitsubishi prin intermediul Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L., iar cele postgarantie se acorda si celor care au achizitionat aparatura din alta sursa, cu conditia sa se efectueze o revizie tehnica initiala contra cost si sa se achizitioneze un numar de minimum 9.000 de coli pentru o reparatie de la Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. Serviciile postgarantie sunt suportate de fotograf contra cost, potrivit clauzelor din acest contract.
    4. Contractul pentru imprimarea de fotografii, coroborat cu contractele de concesiune exclusiva dintre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si fotografi, au afectat concurenta pe alte doua piete relevante, respectiv piata comercializarii aparaturii de videoimprimare si piata comercializarii consumabilelor aferente.
    Fara aceste intelegeri (contracte) existau si alte posibilitati de aprovizionare cu hartie compatibila, deoarece Mitsubishi Electric Europe GmbH nu este producatorul hartiei, ci unul dintre clientii firmei ICI Imagedata.
    In cursul investigatiei a rezultat ca societatile comerciale "Roger Impex" - S.R.L. si "Mons Medius Investments" - S.A., desi aveau atat aparatura necesara, cat si posibilitatea aprovizionarii cu hartie termica din import, nu au putut sa execute fotografii pentru permise, deoarece autoritatile competente nu le acceptau fara holograma. Ca urmare a obtinerii pozitiei dominante pe cele doua piete prezentate mai sus, Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. a preluat clientii celor doua firme concurente prin incheierea de contracte de concesiune exclusiva cu fotografii.
    O data cu obtinerea pozitiei dominante, Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. a introdus holograma, desi prezenta ei nu era necesara la eliberarea permisului de conducere auto, majorand artificial pretul fotografiilor pentru permis.
    Sintetizand, efectele clauzelor celor doua contracte mentionate mai sus au constat in urmatoarele:
    - eliminarea concurentilor de pe piata sistemelor electronice de videoimprimare si de pe cea a consumabilelor aferente;
    - ingradirea accesului fotografilor pe piata executiei de fotografii pentru permise auto;
    - crearea unei pozitii dominante pe piata aparaturii de videoimprimare si pe cea a consumabilelor aferente pentru Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH;
    - manifestarea unui comportament abuziv al Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L., prin:
      - controlul pietei executiei de fotografii pentru permise de conducere auto;
      - eliminarea fotografilor care nu au acceptat sa cumpere consumabile de la Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L.;
      - restrangerea accesului pe piata echipamentelor de videoprintare a agentilor economici concurenti;
      - impunerea indirecta a preturilor fotografiilor executate de fotografii acreditati;
      - impunerea unor clauze abuzive de catre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. in relatiile contractuale cu fotografii;
      - realizarea de profituri suplimentare de catre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., ca urmare a abuzului de pozitie dominanta pe piata.
    5. Ministerul de Interne s-a implicat pe piata executiei de fotografii pentru permise auto, prin:
    - selectarea atelierelor fotografice, cu consecinta limitarii numarului de ateliere acreditate, pe baza unor criterii stabilite de Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH, respectiv:
      - viabilitate financiara;
      - detinerea unui spatiu;
      - calificarea profesionala;
      - dotarea cu un sistem complet Mitsubishi.
    Aceste criterii au fost transmise de catre Ministerul de Interne in judete, la inspectoratele de politie, cu Adresa nr. 154.001 din 1 februarie 1996;
    - asumarea obligatiei de a primi numai fotografii insotite de un semn de recunoastere (timbru, holograma), favorizand in acest fel firmele "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH,
    in temeiul art. 21 alin. (4) lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996,

    DECIDE:
    Art. 1
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., Mitsubishi Electric Europe GmbH si RAPPS se fac vinovate de incalcarea prevederilor art. 5 alin. (1) lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996 prin fixarea concertata, in mod indirect, a tarifelor pentru fotografii.
    Art. 2
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., Mitsubishi Electric Europe GmbH si RAPPS se fac vinovate de incalcarea prevederilor art. 5 alin. (1) lit. c) din Legea concurentei nr. 21/1996 prin "impartirea pietelor de desfacere sau a surselor de aprovizionare, pe criteriu teritorial, al volumului de vanzari si achizitii sau pe alte criterii", deoarece prin contractul privind imprimarea de fotografii s-au impartit sursele de aprovizionare, prin aceea ca stabilirea tehnologiei de obtinere a fotografiilor pentru permisele auto s-a materializat in obligarea fotografilor de a se aproviziona cu consumabile numai de la Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L.
    Art. 3
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., Mitsubishi Electric Europe GmbH si RAPPS se fac vinovate de incalcarea prevederilor art. 5 alin. (1) lit. g) din Legea concurentei nr. 21/1996 "eliminarea de pe piata a altor concurenti, limitarea sau impiedicarea accesului pe piata si a libertatii exercitarii concurentei de catre alti agenti economici, precum si intelegerile de a nu cumpara de la sau de a nu vinde catre anumiti agenti economici fara o justificare rezonabila":
    - prin contractul pentru imprimarea de fotografii s-a realizat limitarea accesului altor distribuitori si importurile paralele;
    - eliminarea fotografilor care executau fotografii pentru permise auto si care ar fi putut executa si in continuare, daca nu ar fi existat restrictiile impuse prin contractul pentru imprimare de fotografii.
    Art. 4
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. se face vinovata de incalcarea art. 6 lit. a) din Legea concurentei nr. 21/1996, teza care precizeaza "impunerea in mod indirect a tarifelor", prin aceea ca pretul hologramei si al hartiei termice impune indirect un pret mai mare al fotografiilor. Aceasta situatie a fost posibila ca urmare a existentei contractului privind imprimarea de fotografii, care asigura Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L., pe de o parte o pozitie dominanta, iar pe de alta parte, o cerere bine determinata.
    Art. 5
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. se face vinovata de incalcarea prevederilor art. 6 lit. d) din Legea concurentei nr. 21/1996, prin:
    - obligarea fotografilor acreditati de a cumpara holograme care nu au nici o legatura cu procesul de executie a fotografiilor sau cu asigurarea securitatii documentului, ci numai rolul de recunoastere a provenientei lor;
    - obligarea fotografilor de a incheia, pe langa contractul de concesiune si un contract privind asigurarea serviciilor de service in perioada de garantie si postgarantie. In acest contract se stipuleaza obligativitatea cumpararii de catre fotografii care detineau aparatura Mitsubishi, cumparata din alta sursa, a unui numar de minimum 9.000 de coli pentru a fi asigurate reparatiile postgarantie, contra cost.
    Art. 6
    Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. se face vinovata de incalcarea dispozitiilor art. 6 lit. g) din Legea concurentei nr. 21/1996, teza "exploatarea starii de dependenta economica in care se gaseste un client [...] fata de un asemenea agent [...] si care nu dispune de o solutie alternativa in conditii echivalente [...]", deoarece in contractul de concesiune la art. 18 este prevazuta clauza privind rezilierea unilaterala a acestuia, iar la art. 2 din acelasi contract este prevazuta clauza privind dreptul unilateral de a nu-l mai prelungi, eliminand astfel o parte din fotografii acreditati de pe piata executiei de fotografii, desi acestia achizitionasera aparatura necesara.
    Art. 7
    Ministerul de Interne se face vinovat de incalcarea dispozitiilor art. 9 alin. (1) lit. a) si b) din Legea concurentei nr. 21/1996, prin aceea ca a luat decizii care au limitat libertatea comertului si a stabilit conditii discriminatorii pentru activitatea agentilor economici. Aceasta desi, prin Hotararea Guvernului nr. 778/1995, Ministerul de Interne are atributii pe linia emiterii permiselor de conducere auto, dar numai in ceea ce priveste forma si continutul acestora si nu referitor la selectarea pe baza criteriilor stabilite de Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH a fotografilor.
    Art. 8
    Se dispune anularea contractului privind imprimarea de fotografii, incheiat la 16 noiembrie 1995 intre Ministerul de Interne si RAPPS, pe de o parte, si Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH, pe de o parte, fara a se interzice Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L. si Mitsubishi Electric Europe GmbH dreptul de a executa fotografii pentru permisele de conducere auto, dar nu in regim de exclusivitate.
    Art. 9
    Se dispune anularea contractelor de concesiune incheiate intre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. si fotografii acreditati de aceasta.
    Art. 10
    Se dispune obligarea RAPPS de a notifica Consiliului Concurentei toate contractele de exclusivitate incheiate si care se afla in derulare.
    Art. 11
    Se dispune sesizarea Departamentului de Control al Guvernului in vederea cercetarii modului in care RAPPS a incheiat contractele de exclusivitate aflate in derulare.
    Art. 12
    Consiliul Concurentei solicita Ministerului de Interne anchetarea conditiilor incheierii Contractului privind imprimarea de fotografii si a persoanelor vinovate, precum si comunicarea sanctiunilor aplicate.
    Art. 13
    Se dispune sesizarea Ministerului Finantelor in vederea efectuarii de verificari privind posibilitatea incalcarii legislatiei vamale si fiscale, prin sub-/supraevaluarea pretului hologramelor importate de Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. de la Mitsubishi Electric Europe GmbH.
    Art. 14
    Se dispune confiscarea si varsarea la bugetul de stat, conform prevederilor art. 59 alin. (3) din Legea concurentei nr. 21/1996, a profiturilor suplimentare realizate de catre Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L. prin incalcarea prevederilor art. 5 alin. (1) si art. 6 din Legea nr. 21/1996, asa cum vor fi calculate de Comisia Consiliului Concurentei.
    Art. 15
    Prezenta decizie va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pe cheltuiala partilor implicate, respectiv Societatea Comerciala "Tuingdor" - S.R.L., Mitsubishi Electric Europe GmbH, RAPPS si Ministerul de Interne, in parti egale, in termen de 15 zile de la comunicarea ei.
    Art. 16
    Pentru incalcarea dispozitiilor art. 5 alin. (1) lit. a), c), g) si ale art. 6 lit. a), d), g) din Legea concurentei nr. 21/1996, comisia desemnata prin Ordinul nr. 131 din 28 noiembrie 1998 al presedintelui Consiliului Concurentei va stabili cuantumul amenzilor.
    Art. 17
    Nerespectarea masurilor luate prin prezenta decizie va fi sanctionata in conformitate cu art. 58 din Legea concurentei nr. 21/1996.
    Art. 18
    Prezenta decizie devine aplicabila de la data comunicarii ei.
    Art. 19
    Prezenta decizie poate fi atacata conform dispozitiilor art. 21 alin. (6) din Legea concurentei nr. 21/1996 la Curtea de Apel Bucuresti - Sectia contencios administrativ, in termen de 30 de zile de la comunicare.
    Art. 20
    Prezenta decizie se comunica partilor conform art. 62 din Legea concurentei nr. 21/1996 de catre Secretariatul general al Consiliului Concurentei.
    Art. 21
    Prezenta decizie se comunica:
    - Societatii Comerciale "Tuingdor" - S.R.L.
      - sediul: Bucuresti, Str. Fierarilor nr. 20, sectorul 2;
    - Mitsubishi Electric Europe GmbH - Germania
      - sediul: Ratingen, Gothaerstrasse 8, 40880;
    - RAPPS
      - sediul: Bucuresti, str. Iancu de Hunedoara nr. 5, sectorul 1;
    - Ministerului de Interne
      - sediul: Bucuresti. str. Mihai Voda nr. 3 - 5, sectorul 5.

                  p. PRESEDINTELE CONSILIULUI CONCURENTEI,
                                 IOAN BUDA



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 127/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 127 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 127/1998
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu