Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.849 din 28.10.2011

privind publicarea acceptării amendamentelor la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţiile MSC.290(87) şi MSC.291(87) ale Comitetului Securităţii Maritime din 21 mai 2010
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 810 din 16 noiembrie 2011



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. VIII (b)(vi)(2)(bb) şi ale art. VIII (b)(vii)(2) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974),în temeiul prevederilor art. 2 pct. 18 şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin: Articolul 1Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.290(87) a Comitetului Securităţii Maritime din 21 mai 2010, prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.291(87) a Comitetului Securităţii Maritime din 21 mai 2010, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 4Autoritatea Navală Română va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu ANEXA Nr. 1REZOLUŢIA MSC.290(87) (adoptată la 21 mai 2010) Adoptarea de amendamente la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Comitetul Securităţii Maritime, amintind art. 28 b) din Convenţie privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului, amintind, de asemenea, art. VIII b) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), (denumită în continuare Convenţie), referitor la procedura de amendare a anexei la Convenţie, cu excepţia cap. I, amintind în continuare că printre direcţiile strategice ale Organizaţiei cu privire la dezvoltarea şi menţinerea unui cadru corespunzător privind siguranţa, securitatea şi eficienţa unui transport maritim ecologic este stabilirea unor standarde de proiectare şi construcţie de nave noi bazate pe obiective aplicabile, având în vedere că navele ar trebui să fie proiectate şi construite pentru o durată de viaţă prevăzută determinată, în condiţii de siguranţă şi de respectare a mediului astfel încât, dacă sunt corect exploatate şi întreţinute în conformitate cu condiţiile de exploatare şi mediul determinate, ele pot rămâne în siguranţă pe tot parcursul vieţii lor, luând în considerare, în cadrul celei de-a optzeci şi şaptea sesiuni, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII b) i) al acesteia, 1. adoptă, în conformitate cu art. VIII b) iv) al Convenţiei, amendamentele la Convenţie, astfel cum sunt prevăzute în anexa la prezenta rezoluţie; 2. hotărăşte că, în conformitate cu art. VIII b) vi)2)bb) al Convenţiei, amendamentele menţionate vor fi considerate acceptate la 1 iulie 2011, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, peste o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale de nave au notificat obiecţiile lor faţă de aceste amendamente; 3. invită guvernele contractante la Convenţie să ia notă că, în conformitate cu art. VIII b) vii) 2) al Convenţiei, amendamentele intră în vigoare la 1 ianuarie 2012, după acceptarea lor în conformitate cu pct. 2 de mai sus; 4. solicită secretarului general să transmită, în conformitate cu art. VIII b) v) din Convenţie, copii certificate ale prezentei rezoluţii şi textul amendamentelor conţinute în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie; 5. solicită, în plus, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie; 6. decide că în anul 2014 va analiza progresele care au fost realizate în vederea punerii în aplicare a Regulii II-1/3-10 din Convenţia SOLAS şi, dacă este necesar, va modifica datele prevăzute în paragraful 1 din această regulă. ANEXĂla Rezoluţia MSC.290(87) AMENDAMENTE la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Capitolul II-1CONSTRUCŢIE - STRUCTURĂ, COMPARTIMENTARE ŞI STABILITATE, MAŞINI ŞI INSTALAŢII ELECTRICE PARTEA AGeneralităţi Regula 2 - Definiţii 1 Se adaugă un nou paragraf 28 de mai jos, după paragraful existent 27: 28 Standardele pentru construcţia navelor bazate pe obiective aplicabile vrachierelor şi petrolierelor sunt Standardele internaţionale pentru construcţia navelor bazate pe obiective aplicabile vrachierelor şi petrolierelor, adoptate de către Comitetul Securităţii Maritime prin rezoluţia MSC.287(87), aşa cum poate fi amendată de Organizaţie, cu condiţia că aceste amendamente vor fi adoptate, vor intra în vigoare şi vor produce efecte în conformitate cu dispoziţiile art. VIII al prezentei convenţii cu privire la procedura de modificare a anexei, cu excepţia cap. I. PARTEA A - 1Structura navelor 2 Se adaugă o regulă nouă, 3-10, după regula existentă, 3-9: Regula 3-10 Standarde pentru construcţia navelor bazate pe obiective aplicabile vrachierelor şi petrolierelor 1 Prezenta regulă se aplică petrolierelor cu o lungime egală sau mai mare de 150 m şi vrachierelor a căror lungime este egală sau mai mare de 150 m, construite cu o singură punte, cu tancuri laterale superioare şi tancuri de gurnă în zona spaţiilor de marfă, exceptând mineralierele şi navele pentru transport combinat, şi: .1 al căror contract de construcţie este încheiat la 1 iulie 2016 sau după această dată; .2 în absenţa unui contract de construcţie, ale căror chile au fost puse sau sunt într-un stadiu similar de construcţie la 1 iulie 2017 sau după aceasta dată; sau .3 a căror livrare este la 1 iulie 2020 sau după această dată. 2 Navele trebuie să fie proiectate şi construite pentru o durată de viaţă specificată în proiect, pentru a fi sigure şi ecologice în stare intactă şi de avarie specifică atunci când sunt exploatate şi întreţinute corect în condiţii de operare şi mediu, pe toată durata de viaţă. 2.1 Prin sigur şi ecologic se înţelege că nava are o rezistenţă, integritate şi stabilitate suficiente pentru reducerea la minim a riscului de pierdere a navei sau de poluare a mediului marin, din cauza unor avarii structurale, inclusiv colaps, ducând la inundare sau la pierderea etanşeităţii. 2.2 Prin ecologic se înţelege, de asemenea, că nava este construită cu materiale care pot fi reciclate într-un mod ecologic acceptabil pentru mediu. 2.3 Siguranţa implică, de asemenea, faptul că structura, echipamentul şi amenajarea navei oferă căi sigure de acces, evacuare şi inspecţii, permiţând întreţinerea corespunzătoare şi facilitarea funcţionării în condiţii de siguranţă. 2.4 Condiţiile de operare şi mediu determinat sunt determinate de zona de operare a navei pe tot parcursul vieţii sale şi acoperă inclusiv condiţiile intermediare rezultate din operaţiunile legate de marfă şi balast în porturi, căi navigabile şi mare. 2.5 Durata de viaţă specificată în proiect este perioada nominală în care se presupune că nava va fi exploatată şi/sau în condiţii de mediu corosiv şi este utilizată pentru selectarea parametrilor corespunzători de proiectare ai navei. Cu toate acestea, durata efectivă de exploatare a navei poate să fie mai lungă sau mai scurtă, în funcţie de condiţiile reale de funcţionare şi întreţinere ale navei pe toată durata sa de viaţă. 3 Condiţiile prevăzute la paragrafele 2-2.5 trebuie să fie îndeplinite prin satisfacerea cerinţelor structurale aplicabile ale unei organizaţii recunoscute de Administraţie potrivit dispoziţiilor Regulii XI-1/1 sau normelor naţionale ale Administraţiei, care trebuie să fie în conformitate cu cerinţele de performanţă ale Standardelor pentru construcţia navelor bazate pe obiective aplicabile vrachierelor şi petrolierelor. 4 Un dosar privind construcţia navei cu informaţii specifice referitoare la modul de aplicare a cerinţelor de performanţă din Standardele pentru construcţia navelor bazate pe obiective aplicabile vrachierelor şi petrolierelor în proiectarea şi construcţia navelor trebuie să fie întocmit până la livrarea navei, păstrat la bord şi/sau uscat şi actualizat, în mod corespunzător, pe toată perioada de viaţă a navei. Conţinutul dosarului de construcţie a navei trebuie să fie, cel puţin, conform liniilor directoare elaborate de către Organizaţie.1) 1) Se referă la Liniile directoare privind informaţiile care vor fi incluse în dosarul de construcţie al navei (MSC.1/Circ.1343). ANEXA Nr. 2REZOLUŢIA MSC.291(87) (adoptată la 21 mai 2010) Adoptarea de amendamente la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Comitetul Securităţii Maritime, amintind art. 28 b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului, amintind, de asemenea, art. VIII b) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), (denumită în continuare Convenţie) referitor la procedura de amendare a anexei la Convenţie, cu excepţia cap. I, luând în considerare, în cadrul celei de-a optzeci şi şaptea sesiuni, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII b) i) al acesteia, 1. adoptă, în conformitate cu art. VIII b) iv) al Convenţiei, amendamentele la convenţie, astfel cum sunt prevăzute în anexa la prezenta rezoluţie; 2. hotărăşte că, în conformitate cu art. VIII b) vi) 2) bb) al Convenţiei, amendamentele menţionate vor fi considerate acceptate la 1 iulie 2011, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, peste o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale de nave au notificat obiecţiile lor faţă de aceste amendamente; 3. invită guvernele contractante la SOLAS să ia notă că, în conformitate cu art. VIII b) vii) 2) al Convenţiei, amendamentele intră în vigoare la 1 ianuarie 2012, după acceptarea lor în conformitate cu alin. 2 de mai sus; 4. solicită secretarului general să transmită, în conformitate cu art. VIII b) v) din Convenţie, copii certificate ale prezentei rezoluţii şi textul amendamentelor conţinute în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie; 5. solicită, în plus, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie. ANEXĂla Rezoluţia MSC.291(87) AMENDAMENTE la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată Capitolul II-1Construcţie - structură, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice PARTEA A-1Structura navelor 1 După Regula 3-10 se adaugă noua Regulă 3-11, după cum urmează: „Regula 3-11 Protecţia împotriva coroziunii a tancurilor de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei 1 Paragraful 3 se aplică petrolierelor care transportă ţiţei2), astfel cum sunt definite în regula 1 din anexa I la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, astfel cum a fost amendată prin Protocolul din 1978 referitor la aceasta, având un tonaj deadweight de 5000 sau mai mare, şi: .1 pentru care contractul de construcţie este încheiat la 1 ianuarie 2013 sau după această dată; sau .2 în absenţa unui contract de construcţie, dar a căror chilă a fost pusă sau este într-un stadiu similar de construcţie la 1 iulie 2013 ori după aceasta dată; sau .3 a căror livrare este la 1 ianuarie 2016 sau după această dată. 2 Paragraful 3 nu se aplică navelor pentru transport combinat sau navelor-tanc pentru transportul produselor chimice, aşa cum sunt definite în regula 1 a anexelor I şi II din Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, aşa cum a fost amendată prin Protocolul din 1978, referitor la aceasta. În sensul prezentei reguli, navele-tanc pentru transportul produselor chimice includ şi navele pentru transportul produselor chimice autorizate să transporte hidrocarburi. 3 Toate tancurile de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei trebuie: .1 să fie acoperite cu un strat protector în timpul construcţiei navei în conformitate cu Standardul calităţii pentru acoperiri de protecţie a tancurilor de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei, adoptat de Comitetul Securităţii Maritime prin Rezoluţia MSC.288(87), astfel cum poate fi amendată de Organizaţie, cu condiţia ca aceste modificări să fie adoptate, să intre în vigoare şi să producă efecte în conformitate cu dispoziţiile art. VIII din prezenta convenţie, cu privire la procedura de modificare aplicabilă anexei, cu excepţia cap. I; sau .2 să fie protejate prin mijloace alternative de protecţie contra coroziunii sau prin utilizarea unui material rezistent la coroziune, care menţine integritatea structurii pentru o perioadă de 25 de ani, conform Standardului calităţii pentru mijloace alternative de protecţie contra coroziunii tancurilor de marfă pentru transportul de hidrocarburi ale petrolierelor care transportă ţiţei, adoptat de Comitetul Securităţii Maritime prin Rezoluţia MSC.289(87), astfel cum poate fi amendată de Organizaţie, cu condiţia ca aceste modificări să fie adoptate, să intre în vigoare şi să producă efecte în conformitate cu dispoziţiile art. VIII din prezenta Convenţie, cu privire la procedura de modificare. 2) Se referă la secţiunile 1.11.1 şi 1.11.4 din suplimentul Certificatului internaţional pentru prevenirea poluării cu hidrocarburi (model B). 4 Administraţia poate scuti un petrolier care transportă ţiţei de aplicarea cerinţelor paragrafului 3 pentru a permite utilizarea unui nou sistem de protecţie prototip, alternativ, în locul sistemului de acoperire specificat la paragraful 3.1, pentru probare, cu condiţia ca acest sistem să facă obiectul unor controale adecvate, să fie evaluat periodic şi cu condiţia recunoaşterii necesităţii luării imediate a unor măsuri de remediere în cazul în care sistemul se degradează sau sunt indicii că se va degrada. Această scutire trebuie consemnată într-un certificat de scutiri. 5 Administraţia poate scuti un petrolier care transportă ţiţei de aplicarea cerinţelor paragrafului 3, în cazul în care nava este construită pentru a fi angajată să transporte exclusiv mărfuri şi să efectueze operaţiuni de manipulare a mărfurilor care nu provoacă coroziune3). Această scutire, precum şi condiţiile pentru care se acordă scutire trebuie consemnate într-un certificat de scutiri. Capitolul II-2Construcţie - prevenirea, detectarea şi stingerea incendiului PARTEA AGeneralităţi Regula 1 - Aplicare 2 În paragraful 2.2 la alineatul .4, cuvântul „şi“ se şterge; în alineatul 5 la sfârşit se adaugă cuvântul „şi“ şi se adaugă un nou alineat .6 după actualul alineat .5: „.6 regula 4.5.7.1.“ PARTEA BPrevenirea incendiilor şi exploziilor Regula 4 - Probabilitatea de aprindere 3 Se înlocuieşte paragraful existent 5.7 cu următorul text: „5.7 Măsurare şi detectarea gazelor 5.7.1 Instrumente portabile Navele-tanc trebuie să fie echipate cu cel puţin un instrument portabil pentru măsurarea concentraţiei de oxigen şi altul pentru măsurarea concentraţiei de vapori inflamabili şi să aibă un număr suficient de piese de schimb. Mijloace adecvate trebuie să fie prevăzute pentru a calibra aceste instrumente. 5.7.2 Dotări pentru măsurarea gazelor în spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund 5.7.2.1. Trebuie să fie prevăzute instrumente portabile adecvate pentru măsurarea concentraţiei de oxigen şi vapori inflamabili din spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund. În alegerea acestor instrumente trebuie să se dea atenţia cuvenită utilizării lor în combinaţie cu sistemele fixe de prelevare de gaze menţionate la pct. 5.7.2.2. 5.7.2.2. În cazul în care atmosfera din spaţiile dublului corp şi spaţiile dublului fund nu poate fi măsurată în mod fiabil utilizând furtunuri flexibile de prelevare de gaz, aceste spaţii trebuie să fie prevăzute cu tubulaturi fixe de prelevare de probe de gaz permanent. Configuraţia tubulaturilor de prelevare de gaz trebuie să fie adaptată la configuraţia unor astfel de spaţii. 5.7.2.3. Materialele din care sunt fabricate şi dimensiunile tubulaturilor de prelevare de gaz trebuie să fie astfel încât să se evite înfundarea lor. În cazul în care sunt folosite materiale plastice, acestea trebuie să fie conducătoare de electricitate. 5.7.3 Dispunerea sistemelor fixe de detectare a gazelor de hidrocarburi în spaţiile dublului corp şi ale dublului fund a petrolierelor 5.7.3.1. În plus faţă de cerinţele prevăzute la pct. 5.7.1 şi 5.7.2, petrolierele având un tonaj deadweight de 20.000 sau mai mare, construite la sau după 1 ianuarie 2012, trebuie să fie echipate cu un sistem fix de detectare a gazelor de hidrocarburi, în concordanţă cu Codul internaţional pentru instalaţiile de protecţie contra incendiului, pentru măsurarea concentraţiilor de gaze de hidrocarburi în toate tancurile de balast, în spaţiile goale ale dublului corp şi spaţiile dublului fund, adiacente tancurilor de marfă, inclusiv în tancul forpic şi în orice alte tancuri, sau spaţii aflate sub puntea pereţilor etanşi adiacente tancurilor de marfă. 5.7.3.2. Petrolierele echipate cu instalaţii de gaz inert care funcţionează permanent în astfel de spaţii nu sunt obligate să fie dotate cu sisteme de detectare a gazelor de hidrocarburi. 5.7.3.3. Fără a aduce atingere celor de mai sus, camerele pompelor de marfă, sub rezerva dispoziţiilor paragrafului 5.10, nu trebuie să respecte cerinţele prezentului alineat. 3) Se referă la Îndrumările elaborate de Organizaţie.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 849/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 849 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 849/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu